Novinky
0
Co sa vam nepaci tupci? Nadherne su! Ja mam novy Boxer... BOMBA!!!
Přejít do diskuze
do tejto trojky sa nic nezmesti.Sprinter 312D ma 13kubikou a nalozis tam aj celeho "obovskeho" BOXERA
Ušetřils mi práci. Vidím to téměř stejně. Já v tom vidím i něco z velkých náklaďáků. Například tu rovnou plochu pod čelním sklem, jako stvořenou pro jméno firmy. Nový Sprinter se drží vzhledu osobních MB a to vypadá nějak divně. Kdyby se inspirovali v MB u svých kamiónů, udělali by líp. Ještě se mi u této trojky zdá, že mřížka chladiče je tam, kde je chladič a mému oku vždy i funkčnost lahodí.
Hm, takze uz jsem si to nasel a samozrejme kecas. Za vsechny mesice letosniho roku se prodalo jen samotnych Fiatu Ducato vic nez Transitu. Natoz kdyz se to spocita dohromady za celou trojku.
Byl by nejaky dukaz v podobe linku? Protoze pokud by to byla pravda, tak by tahle trojka a Transit musely mit cca 75 % trhu - a to mi prijde jako blbost. A to s tema motorama tuplem.
...se pleteš, Transit je strčí do kapsy všechny dohromady a to ještě nevíš že trojka v nové generaci používá motory z Transitu. >😁
To zase budou namachrovaný arogantní mladý debílci ve firemních dodávkách oxidovat na našich silnicích a otravovat život těm slušnějším a ohleduplnějším řidičům.
Tys asi moc dodavek jeste nekupoval, co? Protoze to bys sem jen tezko napsal takovouhle blbost. Ne nahodou je tahle trojka suverennim leadrem trhu.
Je skvele, ze napadity design sa dnes nevyhyba ani uzitkovym automobilom. Tak ako sa dalo cakat, Ford a VW sa vybrali cestou tvarov strohych, hranatych, jednoduchych a Renault (a teda aj Nissan a tiez Opel) stavili na odvazny design. Kto ale cakal, ze trojcata Citroen, Peugeot, FIAT budu strohe krabicoidy podobne prvym menovanym, ten asi nie celkom pozna ich sucasne modely.
"Preboha, co ste cakali!?" Je predsa logicke, ze nove modely nejakej (a tychto o to viac) znacky ponesu stopy designu ostatnych modelov tej-ktorej znacky. A tak sa aj stalo. A tak sa aj cakalo.
Ze "si ich nikto nekupi" su zaujimave vizie, no uz o chvilu sa ukaze, aky ste vsetci "odbornici" a aku "vahu" maju Vase slova.
Mimochodom, mne sa ich design celkom paci, napriek tomu, ze napr. o FIATe Doblo, Citroene C3, Peugeotoch 107, 1007, 207, 307, 407... to povedat nemozem a mam rad "krabicoidy" a la Ford Transit Connect. A design novych trojiciek je rozhodne originalny (pekne, ze sa to trojckach Opel-Renault-Nissan este podarilo a to pouzitim uplne inych designerskych principov). Musim povedat, ze mi pripomina povojnove "trambusove" nakladaky a dodavky, ktorych design je skutocne krasny. Ziadne prechody medzi rozne sikmymi castami prednej casti. Proste sikmo v jednej linii az po naraznik... Prva takato novodoba dodavka bol Trafic I. (1980), potom to zopakoval Transit III. (1986) (podla mna nic moc) ale toto je pekne odvedena praca. V pripade Peugeotu sa da povedat, ze je to najkrajsi aktualny Peugeot.
Velmi ma vsak zaujima, ako budu vyzerat presklenne verzie, najma vo vyssich stupnoch vybavy. Mozno uz niekoho potom napadne, ze velky minivan nie je len VW Caravelle/Multivan a M-B Viano, ako tomu byva zvykom, ale ze tam patria aj modely inych automobiliek (Vivaro, Trafic) a este aj o triedu vacsie modely...
Ak je nejaka dodavka nic-moc, tak je to novy Sprinter. Skoda. Ten stary bol v dobe prichodu (1995) fakt krasny.
"Preboha, co ste cakali!?" Je predsa logicke, ze nove modely nejakej (a tychto o to viac) znacky ponesu stopy designu ostatnych modelov tej-ktorej znacky. A tak sa aj stalo. A tak sa aj cakalo.
Ze "si ich nikto nekupi" su zaujimave vizie, no uz o chvilu sa ukaze, aky ste vsetci "odbornici" a aku "vahu" maju Vase slova.
Mimochodom, mne sa ich design celkom paci, napriek tomu, ze napr. o FIATe Doblo, Citroene C3, Peugeotoch 107, 1007, 207, 307, 407... to povedat nemozem a mam rad "krabicoidy" a la Ford Transit Connect. A design novych trojiciek je rozhodne originalny (pekne, ze sa to trojckach Opel-Renault-Nissan este podarilo a to pouzitim uplne inych designerskych principov). Musim povedat, ze mi pripomina povojnove "trambusove" nakladaky a dodavky, ktorych design je skutocne krasny. Ziadne prechody medzi rozne sikmymi castami prednej casti. Proste sikmo v jednej linii az po naraznik... Prva takato novodoba dodavka bol Trafic I. (1980), potom to zopakoval Transit III. (1986) (podla mna nic moc) ale toto je pekne odvedena praca. V pripade Peugeotu sa da povedat, ze je to najkrajsi aktualny Peugeot.
Velmi ma vsak zaujima, ako budu vyzerat presklenne verzie, najma vo vyssich stupnoch vybavy. Mozno uz niekoho potom napadne, ze velky minivan nie je len VW Caravelle/Multivan a M-B Viano, ako tomu byva zvykom, ale ze tam patria aj modely inych automobiliek (Vivaro, Trafic) a este aj o triedu vacsie modely...
Ak je nejaka dodavka nic-moc, tak je to novy Sprinter. Skoda. Ten stary bol v dobe prichodu (1995) fakt krasny.
Sprinter měl možná silnej pěti-válec, ale s pohonem zadních kol a to bych opravdu v zimě nikomu nepřál... A hlavně, když je to auto prázdný 😉 Jinak design mě dost překvapil, ale celkem se mi zalíbil, taky mi to asociovalo nafouknutou C1
Ty kola jsou normalni, jako na kazde jine dodavce, problem bych videl spis v tom, ze podbehy jsou zbytecne velke... :-!
Málokdy se o designu aut vyjadřuji negativně. V každém se snažím najít nějaké klady. Ovšem u těchto výtvorů mi zatrnulo. Jestli i v reálu budou stejné jako na fotkách, tak potom, nechci vidět úprk lidí z pekařství, až jim tam dovezou chleba v téhlé příšeře z pralesa. Jen malá poznámka na okraj: Mercedes Benz Sprinter nabízel Common rail motor s výkonem 115 kW již v roce 2000! (pro upřesnění to byl 5-válec).
Jako pan dodávka chválím nápaditý a nevšední tvar, který je už i u dodávek nutností. Těším se na odpověď Renaultu...
tak,tak,větší kola by zmenšovali ložný prostor a to u nákladáků se nedělá.I tahače s návěsama zmenšují kola,aby měli větší přepravní výšku. 😉
ikdyz mam rad italsky design-auta,nabytek atd vse co je made in italy,tak tohle je ale opravdu hnus!!!!!!Brzo bude facelift---doufam,tohle si koupi malokdo.Sakra
A vetsi kola by to melo mit z jakeho duvodu? Aby to melo vetsi spotrebu? Nebo abys s tim mohl jezdit po poli? Tohle je dodavka ne nejaky traktor, boha jeho.
Hm, tady teda Fiat v designu hodně frantíkům ustoupil... Ale zase v tomhle segmentu něco neokoukanýho, třeba tomu lidi přijdou na chuť 😉