Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Antara: První fotografie+cena

Jednovaječné dvojče Chevroletu Captiva se s logem Opelu představí na podzimním pařížském autosalonu. První fotografie naznačují, že Opel nasadí do třídy SUV model odvážnějšího designu s několika zásadními odlišnostmi od příbuzné Captivy.
Zpět na článek
10. 5. 2006 09:53
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 5. 2006 09:57
neregistrovaný "MK"
10. 5. 2006 10:20
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 5. 2006 10:02
neregistrovaný "Paja"
10. 5. 2006 10:15
neregistrovaný "RRAAFF"
10. 5. 2006 15:01
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
10. 5. 2006 15:32
neregistrovaný "bingo"
10. 5. 2006 10:09
neregistrovaný "ricardito"
10. 5. 2006 10:17
neregistrovaný "RRAAFF"
10. 5. 2006 10:35
neregistrovaný "mari"
10. 5. 2006 10:17
neregistrovaný "Paja"
10. 5. 2006 10:21
neregistrovaný "ricardito"
10. 5. 2006 11:04
neregistrovaný "Paja"
10. 5. 2006 10:28
neregistrovaný "DOG"
10. 5. 2006 10:35
neregistrovaný "RRAAFF"
10. 5. 2006 10:52
neregistrovaný "mari"
10. 5. 2006 11:19
neregistrovaný "at&t"
10. 5. 2006 11:40
neregistrovaný "mari"
11. 5. 2006 14:51
neregistrovaný "at&t"
11. 5. 2006 15:33
neregistrovaný "dog"
10. 5. 2006 10:34
neregistrovaný "mari"
10. 5. 2006 10:24
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 5. 2006 10:31
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2006 11:15
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 5. 2006 10:47
neregistrovaný "mari"
10. 5. 2006 10:51
neregistrovaný "Peytl"
10. 5. 2006 14:38
neregistrovaný "Anděla"
10. 5. 2006 10:53
neregistrovaný "Homer"
10. 5. 2006 13:01
neregistrovaný "RRAAFF"
10. 5. 2006 13:31
neregistrovaný "ZZ"
11. 5. 2006 04:10
neregistrovaný "Umierneny"
10. 5. 2006 16:35
neregistrovaný "Johny.Rico"
10. 5. 2006 19:32
neregistrovaný "Opel Fan"
10. 5. 2006 21:17
neregistrovaný "Honysek"
11. 5. 2006 09:21
neregistrovaný "OddiE"
11. 5. 2006 12:12
neregistrovaný "Pandan"
11. 5. 2006 12:28
neregistrovaný "Mojma"
11. 5. 2006 12:49
neregistrovaný "zden"
11. 5. 2006 15:30
neregistrovaný "masO"
11. 5. 2006 15:41
neregistrovaný "dog"
11. 5. 2006 16:11
neregistrovaný "masO"
11. 5. 2006 15:43
neregistrovaný "hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh"
11. 5. 2006 16:26
neregistrovaný "mari"
11. 5. 2006 17:31
neregistrovaný "Extreme Man"
11. 5. 2006 19:59
neregistrovaný "Mr SUV"
11. 5. 2006 20:37
neregistrovaný "RRAAFF"
11. 5. 2006 21:29
neregistrovaný "ZipZip"
11. 5. 2006 23:07
neregistrovaný "laguna svetlo"
13. 5. 2006 09:14
neregistrovaný "gilmour"
13. 5. 2006 11:41
neregistrovaný "DOGG"
15. 5. 2006 10:33
neregistrovaný "mts"
15. 5. 2006 19:15
neregistrovaný "Cynik"
15. 5. 2006 19:19
neregistrovaný "Cynik"
23. 5. 2006 00:16
neregistrovaný "independent"
13. 5. 2007 21:32
neregistrovaný ""Rambo""
13. 5. 2007 21:29
anonym
13. 5. 2007 21:30
neregistrovaný ""Rambo""
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 5. 2006 09:53
Obrovské zklamání...
...oproti konceptu je to příšerný, hlavně to ani nemá nic společnýho, zmizela agresivita a dynamika... :no: :no: :no: Velká škoda, dával jsem mu dobrou naději na úspěch, ale takhle... ;-\ :-(
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "MK"
10. 5. 2006 09:57
Re: Obrovské zklamání...
Vacsinou to takto byva, jedine u MB su seriovky takmer totozne s konceptami:-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 5. 2006 10:20
Re: Obrovské zklamání...
Jenže tady nejde o to, že by sériové auto byl "ochuzený" koncept. Tohle je úplně jiné auto!!!!!
neregistrovaný "Paja"
10. 5. 2006 10:02
Re: Obrovské zklamání...
Bohuzel musim souhlasit, Chevy dokonce vypada lepe! Co je to za motor 2,0CDTi? Myslel jsem, ze pouzivaji motory Fiatu???
neregistrovaný "RRAAFF"
10. 5. 2006 10:15
Re: Obrovské zklamání...
Tak já jsem opačného názoru,mooooc pěkné:-).Tisíc lidí,tisíc chutí.
Jinak ted diesel už nebude mít s Fiatem nic společného,je vyvinut z italskou firmou VM Motori.
neregistrovaný ">{MeSiL}<"
10. 5. 2006 15:01
Re: Obrovské zklamání...
Ten Chevrolet Captiva je úplně o něčem jiné! To je prostě pěkné SUV, alem tohle je nemasné neslané! 8-s Ty výdechy jak u Fordu...ta kapota...no prostě hnus!!! Jedniný co je pěkný je volant! Ten je opravdu krásný!...ale kdo si bude kupova auto kvůly volantu??? :no:
neregistrovaný "bingo"
10. 5. 2006 15:32
Re: Obrovské zklamání...
Mne se taky libi ...nejen volant :yes:
neregistrovaný "ricardito"
10. 5. 2006 10:09
Ach ty "Voply"
Nikdy jsem značku opel neuznával.Pod touto značkou si vždy představím rezavé astry a vectry.A ty rachotící vnitřky?!Hrůza.Design palubní desky novodobých opelů je přímo katastrofální!Berou JTD od Fiatu,tak ať nakouknou do vnitřku Alfy!!! ;-)
Rozbalit vlákno
13
neregistrovaný "RRAAFF"
10. 5. 2006 10:17
Re: Ach ty "Voply"
Ano,je to pravda,celý se to klepe,drnčí,rozpadá,kvíčí,bortí.
Jen stále moje Vectra z roku 1997 nic,asi ručně dělaná.
neregistrovaný "mari"
10. 5. 2006 10:35
Re: Ach ty "Voply"
>:D :yes:
neregistrovaný "Paja"
10. 5. 2006 10:17
Re: Ach ty "Voply"
Vuci kvalite Opelu jsem byl take skeptik, nez jsem se svezl kombikem Vectra modeloveho roku 2000, ktery s najetymi 200tkm vrzal mene,nez moje zanovni Fabia. Vnitrky maji opravdu specificke a bohuzel se staci podivat do fiatu Sedici, aby clovek zjistil, ze direkce muze jit i opacnym smerem! Stredove tunely sesterske znacky Suzuki, jakoby z Opelova oka vypadly!
neregistrovaný "ricardito"
10. 5. 2006 10:21
Re: Ach ty "Voply"
A kdo tu říká,že má Suzuki krásné vnitřky? :-!
neregistrovaný "Paja"
10. 5. 2006 11:04
Re: Ach ty "Voply"
Suzuki SX4=Fiat Sedici
neregistrovaný "DOG"
10. 5. 2006 10:28
Re: Je to v pohode
oproti konceptu ocakavany ubytok dynamiky ale ked to v konecnom dosledku pride na cestu bude vyzerat dost dobre na to aby sa to vyborne predavalo. Opel sa uci robit poriadne interiery (napr. nova Astra) tento vyzera super a posoby podla mna hodnotne a kvalitne. Auto je pekne aj ked nie je take delo ako koncept. Mozno ked sa rozhodnu prist s "GTC" 3 dr. (ako u Astry) prevedenim tak popustia uzdy dizajnerom. (vraj sa to zvazuje) PS: zujima ma co povie GTI
neregistrovaný "RRAAFF"
10. 5. 2006 10:35
Re: Je to v pohode
S těma interiérama souhla.Když jsem ho viděl poprvé v Astře,tak sem si taky říkal,že je to naprosto hnusný.Když si to člověk ale vyzkouší v reálu,tak se mi velmi libily.
Možná Vectra by chtěla změnu,vnitřní i vnější,ale brzy má přijít,tak uvidíme.
neregistrovaný "mari"
10. 5. 2006 10:52
Re: Je to v pohode
Aktuální Vectra je naprosto skvělá! Ten ostrý design :yes: a interiér je naprosto špičkový: chladný a precizní. Perfektně ladí s exterierem. Dokonalá souhra! Nebo snad k ostrým hranám zevnějšku bude lépe ladit přístrojovka Magentisu nebo Golfu Plus? :-)
neregistrovaný "at&t"
10. 5. 2006 11:19
Re: Je to v pohode
tak to se asi vyrabeji dva ruzny druhy vecter - ta moje mela interier kvalit favoritu... velky hranaty plochy bez napadu, sedy fadni plast... a nebo hulis nejaky sajrajty:-)
neregistrovaný "mari"
10. 5. 2006 11:40
Re: Je to v pohode
:-) jsi si jistý že mluvíš o aktuální generaci Vectry? :-)
neregistrovaný "at&t"
11. 5. 2006 14:51
Re: Je to v pohode
ano, soucasna generace pred faceliftem, mel jsem ji v r. 2003/2004
neregistrovaný "dog"
11. 5. 2006 15:33
Re: Je to v pohode
tak po facelifte je ten interier o dost lepsi - ale suhlasim ze pred faceliftom to bol humus (nemyslim kvalitu, ale nepodareny dizajn)
neregistrovaný "mari"
10. 5. 2006 10:34
Re: Je to v pohode
:no:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 5. 2006 10:24
Otazníky ???
Podívejte se sem. [odkaz] Ale napadá mě jiná věc. Není to tak, že tohle auto - Opel Anatra, si vzalo jméno z konceptu a tvar konceptu bude mít Frontera? Bude i Frontera?
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Marko"
10. 5. 2006 10:31
Re: Otazníky ???
Nebude. Bude iba Antara. ;-\
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 5. 2006 11:15
Re: Otazníky ???
:-(
neregistrovaný "mari"
10. 5. 2006 10:47
ZRCADLO, ZRCADLO...
...znáte to :-) . Antara se asi bude ptát hodně často, protože si svou krásou není ani sama jista... Velká škoda. Promarněná šance. Očekával jsem zdrcující ůtok na zavedená SUV, opona se zvedla a... a stojí tu něco jako Croma Crosswagon :no: .Vnitřek se ale povedl- velmi dobré. Technika bude super, jenom ta nešťastná vizáž 8-s . Celkový dojem: 4. Už teď to působí stejně přitažlivě, jako týden otevřené pito... Cena ještě není známa- možná to ještě zvrátí děj. Ale já tomu nevěřím. Velká škoda, velká škoda...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Peytl"
10. 5. 2006 10:51
Teď si nejsem úplně jistý,
ale myslím, že tu máme milník v evropský automobilový produkci. A kdo by čekal, že tenhle zásadní zlom podnikne Opel, poměrně renomovanej výrobce, relativně kvalitních vozů? A o jakým zlomu to vlastně mluvím? No jen se podívejte na poslední výtvor. Dneska už to nejsou Korejci, kdo opisuje od Evropy. Nene, dneska se Evropan chodí dívat, jak se plácaj auta na Východě. Jak jinak si vysvětlit předek "Antary", kterej jako by z oka vypad Kia Sorento/Hyundai Tucson. A neříkejte mi, že je to jen podobnost daná třídou a současným designovým trendem... Každopádně díky, za nabídku, pane Opel. Ale až budu toužit korejský auto, koupím ho u Korejců. :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Anděla"
10. 5. 2006 14:38
Re: Das ist ópl...
Ja ja, das ist ópl...mám taky pocit, že už jsem to někde viděla, car without emotion...
neregistrovaný "Homer"
10. 5. 2006 10:53
Opel made in Korea?
;-\ Co když se bude dělat v Koreji a ponese jméno Opel, stejně jako Chevrolet Epica a spol.? No nebylo by to super...
Všechny auta se budou dělat v Asii a ponesou jenom jména zavedených značek, stejně jako je tomu u oblečení Nike a Adidas made in China
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "RRAAFF"
10. 5. 2006 13:01
Re: Opel made in Korea?
No zrovna myslím Antara se bude dělat přímo v Korei stejně jako Captiva.
To víš,východ se blíží,VW taky chce nechat komponety vozidel vyrábět v Číně.
Myslím,že příjde doba,kdy východ povede automobilismus,právě kvůli nízkým výrobním cenám.
neregistrovaný "ZZ"
10. 5. 2006 13:31
KIA
Na SUV od KIA je to fakt pěkný :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Umierneny"
11. 5. 2006 04:10
Re: KIA
Myslim ze Sorento moze zostat pokojne. Toto je dost nepodarena kopia..
neregistrovaný "Johny.Rico"
10. 5. 2006 16:35
Hele, nic moc...
:no: aneb řešení jedním slovem...prstem.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Opel Fan"
10. 5. 2006 19:32
Ach jaj. To je hrozne!
NO fuj :-( :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Honysek"
10. 5. 2006 21:17
Fakt škoda
Bohužel ač nerad musím souhlasit s Micinkou. Po shlédnutí jejího odkazu na obrázek ze Ženevy a porovnání s aktuálními to jsou dvě rozdílná auta. V Ženevě jedno z nejhezčích (možná nejhezčí) SUV ve své třídě, tady pouze jedno z mnoha nabízených SUV v Evropě.... :-O
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "OddiE"
11. 5. 2006 09:21
Krast se prece nema
Podle toho predku me pripada,ze designeri Volva xc90 pracujou na polovicni uvazek taky u opla >:-[] :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pandan"
11. 5. 2006 12:12
1 navíc
Souhlas s většinou. Taky mi to připadá jako předchozí generace studie Antara.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Mojma"
11. 5. 2006 12:28
Korejec prevlecenej za Helmuta
Me to taky hrozne smrdi Koreou a vidim ze nejsem sam, holt ma asi DAEWOO moc volnejch kapacit a to jak ve vyvoji a i ve vyrobe:o((
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zden"
11. 5. 2006 12:49
Kasovní trhák
kdyby tohle byl film, tak řeknu, že se stane kasovním trhákem... poměrně velké německé suv za tuhle cenu? minimálně já si to patrně koupím... kupéčko z konceptu to sice není - cenu sem odhadoval na 2M :-), ale čert to vem, prostě lidové suv pro správného evropana.. navíc tohle je německá cena, takže u nás bude nejspíš ještě levnější, to bude tak na úrovni nejlevnějších asijských suv
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "masO"
11. 5. 2006 15:30
Re: Kasovní trhák
Taky ze to je asijky suv akorat s nalepkou opel. :no: Skoda ;-\
neregistrovaný "dog"
11. 5. 2006 15:41
Re: Kasovní trhák
treba dodat ze velkostou je to RAV 4 prip. FREELANDER. Co sa tyka radikalneho hodnotenia dizajnu pockajte si ako to bude vyzerat na ceste. Opel zrejme nemal zverejnit taku nadupanu studiu a prist s tymto - mali to urobyt opacne - ocakavania boli velke...
PS co poviete na hodnotenie tvarov Antara vs. X3?
neregistrovaný "masO"
11. 5. 2006 16:11
Re: Kasovní trhák
Ja jsem rozhodne pro x3 ! Mas pravdu ze to treba nebude zas tak hrozny az to potkam na silnici, s rav4 to bylo to samy - podle fotek jsem si rikal ze je to krok zpet ale pak jsem zjistil ze je to krok vpred :-) ;-)
neregistrovaný "hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh"
11. 5. 2006 15:43
hhhhhhhhhhhh
:-( :-( :-( >:D
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "mari"
11. 5. 2006 16:26
Re: hhhhhhhhhhhh
rada: když tlačíš na záchodě, nepiš zároveň na počítači. První jedno, potom druhé... :-)
neregistrovaný "Extreme Man"
11. 5. 2006 17:31
Nikdy bych do toho nešel
Za takovou kraksnu ošklivou bych se styděl stejně jako za korejský auto. Opel klesá čímdál tím níž. :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Mr SUV"
11. 5. 2006 19:59
Re: Nikdy bych do toho nešel
vazne nerozumim tomu proc opel upustil od konceptu ktery vypadal na pomery opelu skutecne dobre.a hlavne za ty prachy co se bude prodavat si radsi koupim RAV4-lepsi motory a povestna kvalita a hlavne taky ten design...
neregistrovaný "RRAAFF"
11. 5. 2006 20:37
bez titulku
Další info v němčině jsou zde,třeba parametry motorů.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZipZip"
11. 5. 2006 21:29
bez titulku
Každý majitel Opla-sám sobě vinnen !!! >:D :no: :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "laguna svetlo"
11. 5. 2006 23:07
bez titulku
opel asi bude spolupracovat s renaultem, zadni lampa je totozna s Lagunou grandtour :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "gilmour"
13. 5. 2006 09:14
To jsou kecy!!!
Občas se tady začtu do diskuze, jako je třeba tato a pokaždé si řeknu, že už to nikdy neudělám.
Názory typu - měl jsem Vectru 2003/2004 a má kvality interiéru Favorita svědčí o tom, že auto asi nikdy neřídil ani jedno z těchto aut natož ho vlastnil.
Hodnotit design auta a kvalitu jeho interiéru podle prvních čtyř fotografií je hloupost.
To auto nevypadá vůbec špatně a vsadím půlku mýho platu, že v reálu bude vypadat mnohem lépe.
K interiérům oplu - mám pocit, že mnohem důležitější pro Vaše názory nežli fakta jsou stupidní a ničím neopodstatněné předsudky, které mají pramálo společnýho se skutečností.
Hodnotit design je asi tak jako dohadovat se o tom, jesli jsou lepší velký nebo malý prsa apod.
Je pravda, že OPEL nikdy nedělal interiéru ve stylu Alfy romeo nebo mazdy 6 což jsou pro mě pouťová cingrlátka, která se bliští z fotografií, ale po roce nebo dvou to vypadá jak od vietnamců.
Zajímavý je taky vývoj názorů na design - když vyšlo nové BMW 7, tak všichni málem chtěli upálit CH. Bangla, stejné to bylo u nové 5, X3 a podobně.
Teď je to ovšem tak, že se všichni tak nějak smířili s tím, že Bangle asi do p....... neodejde a tak se novináři (dle jejichž názorů se tvoří ty Vaše) raději nechali pozvat někam na Safari, kde jim PR vůl něbo jak si tito hošíci říkají vysvětlil jak to ten Bangle vlastně myslel - no a hurá - na světě je nový, skvělý, nepřekonatelný design.
Tak, takhle to asi nějak chodí.
Zářný příklad je např. tento - když vyjela nová Vectra C s dotykovými přepínači směrovek a stíračů - to bylo pohoršení pro každého novináře,
kterej v životě nikdy ani neměl svoje vlastní auto a každej vůl, kterýmu se nepodařilo hned přijít jak to funguje to poplival.
Pak se stejným principem ovládání páček přišlo BMW a opět hurá!!! -
to byla paráda jak se to těm klukům z Mnichova (nebo pardon vlastně z číny nebo indie nebo kde se ty krámy vyrábí) povedlo.
Ps - bohužel žijeme v době, kdy se média v rukou nenažraných novinářů stala velmi silným obchodním nástrojem - dnes už kvalitu nikdo neměří objektivě, ale podle zadání výrobce a podle na jak dlouho mu půjčí testované auto zadarmo, kam ho pozvou na neplacenou dovolenou a kolik mu tam toho nechají vychlastat.
Howg.
Gilmour
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "DOGG"
13. 5. 2006 11:41
Re: To jsou kecy!!!
gilmour mal by si svoj nazor pisat castejsie - zdvyhnes tym uroven pivnych debat (cest vynimkam) pretoze niektore prispevky sa fakt nedaju ani precitat a svedcia zrejme aj o rôznych komplexoch pisatelov a hlavne o tom ze svet vydia len cierno-bielo a nic medzi tym. S tvojim nazorom suhlasim na 100% ale Opel momentalne doplaca na tu spust ktora sa tam odohrala niekde v 90 tych rokoch. Ludia su lahko ovplyvnitelny nazorom vacsiny (ako ovce)takze este dlho budu predsudky hrat prim (aspon v pripade Opla) aj ked ich nove produkty su fakt dobre. ... a este musim povedat ze AUTO.CZ patri k tomu najlepsiemu co na internete je a myslim to uprimne. O autach je informuju snad celkom nezaujate a takmer vseto zverejnia ako prvi.
neregistrovaný "mts"
15. 5. 2006 10:33
Re: To jsou kecy!!!
ta vectra 2003/2004 je mirena na me takze odpovim: ridil jsem ji rok a nevlastnil - bylo to sluzebni auto (pracoval jsem pro nemeckou firmu a nebyla tam moznost volby, bohuzel...). interier verze Base byl skutecne podprumerny. ovsem ty packy blinkru byly bezva, da se na to rychle zvyknout a funguje to vytecne - predjizdis na dalnici, tuknes na packu, 3x to zablika a uz se o to nemusis starat...
neregistrovaný "Cynik"
15. 5. 2006 19:15
Thumbs down
Neni to uplne spatny, ale spatny to je. S konecnym verdiktem pockam, az to uvidim v realu, ale par pripominek bych mel. Napr. Ten interier - takhle ma zevnitr vypadat SUVcko?! :no: Prijde, mi ze ani sam Opel nevi, jestli chtel udelat SUV, nebo extravagantni sportovni hatchback, tak udelal extravagantni hatchback, zvetsil ho 1.5x a zvedl mu podvozek...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Cynik"
15. 5. 2006 19:19
Re: Thumbs down
V tehle cenove relaci neznam jedine evropske SUV, ktere by za neco stalo. A necekam, ze se to zlepsi - Frantici udelaji tak maximalne neco na zpusob Antary, Taliani budou drahy a spatny (sportovni srdce maji, ale SUV od nich si nedovedu predstavit), Nemci jsou drazsi... A pritom Japonci nam v tomhle segmentu ukazuji, ze to jde. Mluvim o RAV4, CR-V, Grand Vitare... Jedina evropska automobilka, ktera by podle me umela udelat dobry a hezky maly SUV za 800k je Škoda...
neregistrovaný "independent"
23. 5. 2006 00:16
Očekávání, skutečnost a sny
Je zajímavé si občas pročíst všechny příspěvky k diskuzi. Bohužel mi však chybí opravdu nezaujaté hodnocení zahrnující posouzení všech hledisek, mezi které patří nejen design, kvalita, jméno, ale zejména to, co náhled na vše předchozí ovlivní a tím CENA. Design mohu porovnávat s X3,X5,Porsche,Aston Martin nebo třeba Renault Thalia, ale objektivně musíme přiznat, že vše se musí zaplatit. Opel je značka starší více než 100 let a to už něco znamená. Za svou historii vyrobili mnoho úspěšných modelů. O modelech s rezavějícími zadními lemy se už namluvilo dost-ukončeme už tuhle omezenou argumentaci 12 zárukou na karoserii. Začněme číst i jiné testy než ty, které nám předkládají novináři zaplacení Mladou Boleslaví a přijíždějící k testům vlastní Fabií 1.2 MPI. Zkuste si nezaujatě přečíst toto :[odkaz]
K designu se vyjadřujte až poté, kdy si uvědomíte, že sami byste rádi vlastnili vůz této třídy, ale jste zkrátka jako většina omezení financemi. Není totiž problém vyrábět dokonalé vozy, ale problém nastane při prodeji masám. Každý příchází na autosalon s otázkou, jakou dostane slevu na NOVÝ vůz...Fandím všem vlastníkům vytuněných Fabií 1.4MPI, deset let starých BMW, načipovaných Octavií TDI ( s ročním proběhem vlastníka 15 tkm )... a pouštím tyto dravce před sebe. Jejich požadavky a hodnocení novinek automobilových značek jsou bohužel většinou úměrné stavu účtu. Když budu hodnotit Antaru " naživo ", porovnám si nejen vzhled, ale i kvalitu provedení, hlučnost, jízdní vlastnosti. Cena vozu potom u opravdového uživatele rozhodne. Vlastním Vecru GTS 3.0 CDTI...Nevrže, má skvělý podvozek, vzhled a ty škodovkáře pouštím s úsměvem.
:-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný ""Rambo""
13. 5. 2007 21:32
Re: Očekávání, skutečnost a sny
..úvodem jen okolo..Opely se zabývám pracovně,jejich díly, servisem,tuningem apod. už dlouhou řadu let.Samozřejmě,že mohu mít nějaké výhrady k interiérům,výbavě starších modelů,ale jak už správně napsal kolega nade mnou..."za peníze v Praze dům"..je to otázka peněz,kdo chce extra výbavu,tak si ji dpolatí....
..ale k Antaře..seděl jsem v ní v "Říši" (SRN),když ještě tady nikdo nevěděl,že něco takového je...opravdu to není to co mělo být..proč?Jednoduchá odpověď..co by dělali za 5,10 let? >:D Ten koncept značně předběhl dobu a z Frontery B by to byl velký skok...kdo si počká,tak se dočká i toho co bylo v tom původním konceptu..viděl bych to jako facelift dnešní Antary.. ;-)
anonym
13. 5. 2007 21:29
proč to není tak,jak to vypadalo?
..úvodem jen okolo..Opely se zabývám pracovně,jejich díly, servisem,tuningem apod. už dlouhou řadu let.Samozřejmě,že mohu mít nějaké výhrady k interiérům,výbavě starších modelů,ale jak už správně napsal kolega nade mnou..."za peníze v Praze dům"..je to otázka peněz,kdo chce extra výbavu,tak si ji dpolatí....
..ale k Antaře..seděl jsem v ní v "Říši" (SRN),když ještě tady nikdo nevěděl,že něco takového je...opravdu to není to co mělo být..proč?Jednoduchá odpověď..co by dělali za 5,10 let? >:D Ten koncept značně předběhl dobu a z Frontery B by to byl velký skok...kdo si počká,tak se dočká i toho co bylo v tom původním konceptu..viděl bych to jako facelift dnešní Antary.. ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný ""Rambo""
13. 5. 2007 21:30
proč to není tak,jak to vypadalo?
..úvodem jen okolo..Opely se zabývám pracovně,jejich díly, servisem,tuningem apod. už dlouhou řadu let.Samozřejmě,že mohu mít nějaké výhrady k interiérům,výbavě starších modelů,ale jak už správně napsal kolega nade mnou..."za peníze v Praze dům"..je to otázka peněz,kdo chce extra výbavu,tak si ji dpolatí....
..ale k Antaře..seděl jsem v ní v "Říši" (SRN),když ještě tady nikdo nevěděl,že něco takového je...opravdu to není to co mělo být..proč?Jednoduchá odpověď..co by dělali za 5,10 let? >:D Ten koncept značně předběhl dobu a z Frontery B by to byl velký skok...kdo si počká,tak se dočká i toho co bylo v tom původním konceptu..viděl bych to jako facelift dnešní Antary.. ;-)
Rozbalit vlákno
0