Novinky
0
Nerozebírat, gratulovat!!! Takže Bravo!
... ze tu Skodovku nekoupil kdysi davno Renault, to by sme asi dnes videli masovou prducki nejake Skody Logan a soubezne by se delali Thalie a jine obludy. Jiste, technika je made by VW, ale Skoda ma take vlastni vyvoj a design, svebytne modely, kterym se dari a hlavne nezanikla znacka, ktera tradicni a neco uz v historii automobilu dokazala. Malo argumentu, proc by jsme meli byt radi, ze ji ma VW? Tak si vzpomente jak skoncil Rover... Blahopreji a v dalsim ctvrtleti aspon 150 tisic aut! 😄 :yes: :yes: :yes:
Ale prosimte, vysvetli mi co kdy Skoda dokazala. Leda ze by jsi se vratil min. o 70 zpatky. Jde ti hlavne o zachovani znacky, tak nevim proc by ti melo vadit ze by byla uspesna pod Renaultem. Nebo Dacia neni uspesna? Kdyz se podivas za jakou dobu vysse zminene automobilky dotahli Skodu a Dacii k uspechu a k jejich celkovemu stavu pri prebirani - je Renault uspesnejsi. A presto ze se jedna o low-end model, rozhodne nevis kam se bude ubirat jejich vyvoj. Hlavne ze vyrobky Skody nejsou obludy VW >😒] . Tvrzeni ze Skoda ma vlastni vyvoj a design je taky usmevne.
Vidim, ze dalsi z rady tech, co skutecne "rozumi" auto-prumyslu opet prisel s obehranou pisni. Vlastni vyvoj skoda ma, mimo jine motor 1.2 HTP 40kW je jejim produktem. Design take vznika v Bolelavi, mozna neni prevratnym, ale rozhodne nestarne tak rychle jako treba spomenuty Renault. Behem socializmu toho opravdu Skoda moc nedokazala, ale napriklad 1000 MB byla spickou sve tridy = vozy kolem 1000 cm3. Skoda dela tri a bude delat styri typove rady a jeji vyrobky se s Dacii daji jen velmi tezko porovnat jak technicky, tak designove i kvalitou spracovani. Renault by ze Skody udelal total-low-end jako z Dacie, aby mohl prodavat v low-cost tride a "neumazal si ruce" 😉
Hm a ty jsi asi další z řady jasnovidců, co? Jak víš, co by se Škodou udělal Renault? :no:
Renault deklaroval, že když dostane Škodu, bude tu vyrábět Twingo... to se považovalo obecně za dobrej výhled (vzpomeň, co Škoda vyráběla), ovšem, že VW ze Škody udělá regulérního evropskýho hráče, to jsme nečekali nikdo. Jinak, co by Renault mohl zde ještě vyrábět mimo Twinga? No přece Logana...
Uzasne, opravdu nevidana skutecnost, ze automobilka ma vlastni vyvojove centrum a designove studio. Ale vse co se tam odehrava je pod drobnohledem VW - bez jejich povoleni se nesmi ani uprd.out. Takze nevidim jediny rozdil od Dacie. Hlavne by sis mel pri porovnavani obou uvedomit, ze Dac. je teprve na pocatku sveho rozvoje a proto nemuzes srovnat dnesnim pohledem, ale z hlediska doby kde se nachazeji. Takze ted mi budes tvrdit jakej zazrak na svou dobu byla Felicie, narozdil od Logana v soucasnosti,ze? A myslet si, ze Dac. nepujde podobnou cestou jako Sko. by byla asi hloupost, takze za 10 let muze mit zrovna tak 4 modely (nechme se prekvapit). Skoda 1000MB a spicka tridy? Co treba Simca 1000, Kadett, Cortina .... A co teprv jeste mensi Fiat 850 Sport Coupe: oproti MBcku krasnej design exterieru i interieru, mnohem lepsi podvozek, rizeni, brzdy, sedadla, o hluku netreba mluvit, pac vetsi pilinak nez MBcko neexistuje, motor 850ccm a 52 koni a hlavne nema 3x ulozenou kliku, ktera je navic axialne ulozena na opacnej strane nez spojka, hlinikovej blok ktery se spolecne s klikou krouti jako prase, zajisteni ojnic je archaismus, vlozky pevne fixovany na obou koncich takze pak nemuzou volne tepelne dilatovat, rozrezany pisty kvuli tep. dilataci, kdyz uz F600 znal invarove vlozky. Rekni mi jediny duvod proc obdivovat Skodu 1000MB?
Hm, když to VW koupil jako úpadkovou firmu,vrazil do toho své prachy, tak to má být pod taktovkou koho? KSČM? Jistě že zisk patří tomu, kdo to vlastní.Je snad jedno co kdo vlastní,ale jestli věci fungují.Tak to v tržní a globální ekonomice už chodí.Osobně se už těším na dobu, kdy v tomto zkur***bolševické státě bude vše fungovat alespoň tak, jako tato "hrozná" automobilka,která vyrábí příšerná auta,které kupují hloupí a zaslepení Češi a pomatení cizinci.Jinak nechápu, proč v roce 2006 řešit, které auto bylo v dané třídě v 60. letech lepší, když možná řada lidí ani neví,jak ta auta vypadala(pokud nejsou buď dostatečně staří nebo fandové historie).Koho zajímá,jaké bylo auto před 40 lety?Potencionálního zákazníka si dost sotva. :-!
Odpověď pro chytrolíny pana ultra a pana anonyma.
Rád bych věděl, kolik je Vám let a co pamatujete.
Na nějaké úspěchy si pamatuje max. praděda, ale víc jak 50 let vyjíždely z linky akorát hnusy, nadiktovaný rudými bratry, tedy brežněvem.
Takže kluci o designu nemůže být ani řeč. No bohužel se o něm nemůžeme bavit ani dnes. Prostě soudruzi z německa dělají pořád chyby. Oni to totiž neumí. Na design jsou chlapci moji zlatí opravdu jiní machři.
O tom, co to je se může VW jenom zdát.
Jestli myslíš vážně, že 1000 MB byla klenot ve své třídě, pak se ptám, jestli náhodou nespíš se znakem skoda v ruce. mMžná mají v designo-vývojovém pracovišti pro tebe místo.
Díky za přednášku o tom, jak funguje tržní hospodářství. Jen jsem se chtěl zeptat, kdože vlastně nasypal prachy do škodovky. Vono mít 15 let daňové prázdniny, nevracet sem nic a navíc vyhrožovat, že jinak přesunou výrobu jinam není zrovna charitativní počin. a za ty prachy, které měly zůstat v zemi sunout dopřeedu AUDI, předražený křápy je taky dost férový.
Doporučuji léčbu šokem, jinak se z toho nikdy nedostanete.
KSČ taky měla většinu a jak to dopadlo. Vždyť se podívejte, jak jsou naše silnice zaplácaný oktávkama, fábiema a dalším haraburdím. Ať se odstěhujou do Číny a neprudí tady. Taková anomálie není nikde jinde na silnicích v celé Evropě :no: 😒
Rád bych věděl, kolik je Vám let a co pamatujete.
Na nějaké úspěchy si pamatuje max. praděda, ale víc jak 50 let vyjíždely z linky akorát hnusy, nadiktovaný rudými bratry, tedy brežněvem.
Takže kluci o designu nemůže být ani řeč. No bohužel se o něm nemůžeme bavit ani dnes. Prostě soudruzi z německa dělají pořád chyby. Oni to totiž neumí. Na design jsou chlapci moji zlatí opravdu jiní machři.
O tom, co to je se může VW jenom zdát.
Jestli myslíš vážně, že 1000 MB byla klenot ve své třídě, pak se ptám, jestli náhodou nespíš se znakem skoda v ruce. mMžná mají v designo-vývojovém pracovišti pro tebe místo.
Díky za přednášku o tom, jak funguje tržní hospodářství. Jen jsem se chtěl zeptat, kdože vlastně nasypal prachy do škodovky. Vono mít 15 let daňové prázdniny, nevracet sem nic a navíc vyhrožovat, že jinak přesunou výrobu jinam není zrovna charitativní počin. a za ty prachy, které měly zůstat v zemi sunout dopřeedu AUDI, předražený křápy je taky dost férový.
Doporučuji léčbu šokem, jinak se z toho nikdy nedostanete.
KSČ taky měla většinu a jak to dopadlo. Vždyť se podívejte, jak jsou naše silnice zaplácaný oktávkama, fábiema a dalším haraburdím. Ať se odstěhujou do Číny a neprudí tady. Taková anomálie není nikde jinde na silnicích v celé Evropě :no: 😒
Něměl by ses tolik odhalovat... přeci jen, napsat, že AUDI jsou předražený křápy... to je dobrej pokřik na Hlavní nádraží, tady ti ho těžko někdo uvěří... Jinak to, že na silnicích je převaha Škodovek, je jednak velmi dobře, jednak to svědčí o kvalitě těch aut. Ostatně Škoda velkou část produkce vyváží... Ano, Škoda 1000 MB byl ve své době překrásnej auťák... bylo na něm vidět, že je udělán s velkým citem. Vyváželo se to i do Anglie... Někdo by ti měl vysvětlit, že design VW a i Škody je přesně takový, jaký ho VW i Škoda chce mít. Škoda dokonce dokázala udělat nestárnoucí vůz... je jím OCTAVIA I. To byla velká trefa. Ty patnáctileté daňové prázdniny si představuješ jak? Koneckonců, kdy myslíš, že VW vstoupil do Škody? Jenom kritizuješ, ale nenapíšeš svou představu... například v čem by tu měli lidi podle tebe hlavně jezdit? Jsem na tvou odpověď moc zvědavý... vždyť ty považuješ Audi za křápy 😄 😉
Tu vetu o Audi radeji preskocim a radsi se zeptam, od kdy je 100% meritkem kvality auta, resp. spravnosti volby jeho prodejnost? O Skodu na ceskym trhu Nikdy nebudeme muset mít obavy, ale to co ji prodava (venku) je skutecnost, ze si lide uvedomuji hodnotu penez a tedy nekoupi si (drahe) VW, ale to same! VW za mene penez s jinym znakem na kapote. A jestli 1000MB byla ve sve dobe prekrasna, tak co potom byl zmineny Fiat 850 SCoupe. A to bud rad, ze jsem neuved napr. AR Gulia nebo Lancii Fulvia. Jee, a ono se to vyvazelo i do Anglie?? Se mi libi jak to vzdycky kazdej skodovak pripomene, se mam jako posr.t? Kdyby jste si radsi poradne sesumirovali skutecnosti a nerozsirovali bolsevicky kydy. Citace: "Někdo by ti měl vysvětlit, že design VW a i Škody je přesně takový, jaký ho VW i Škoda chce mít" - jeste aby nebyli sami se sebou spokojeny >😁 , ale nekdo by ti uz mozna mel vysvetlit, ze VW ma podvedomi lidi presne tam, kde ho chce mit! Poroucim se
Furt je to jen Skoda - auto pro socky >😁
tak to bys mel co nejrychleji emigrovat. Kdyz si vezmes, ze v ČR jezdi asi tak pulka lidi ŠKODOU, vychází mi 5 mil socek, a jak je známo socky kradou a zabijí, tudíž by ses mel bát vyjít na ulici. Takže to vyřeší emigrace, nebo sebevražda. 8-s 8-s :no:
Jen jestli si ty sibale nepletes Cesko s nejakym ropnym emiratem. V zemi s prumernou mzdou nekde kolem 500 euro bude tech socek podstatne vic nez polovina. Ostatne, jsou i zoufalci, kteri nemaji ani na tu Skodu >😁 >😁 >😁
před 15 lety všichni naříkali, že sice máme domácí automobilku, ale její výrobky nemohou obstát ve srovnání s ostatními. Dnes tu stojí značka, která nabízí techniku na světové úrovni, kvalitu lepší než 80% konkurence, a která boduje i na náročných zahraničních trzích. Podívej se na výsledky spokojenosti zákazníků... Tohle si přece nejde vycucat z palce, kámo. Například Octavia dnes působí dojmem vyšší kvality než základní Mercedes. Po letech pohrdání si zaslouží uznání :yes: . Není snad značky, která by urazila delší cestu... :yes:
Prasky...zapomnel jsi si vzit prasky! >😁
Doma neni nikdo prorokem a v CR to plati vic nez jinde. Ano vsichni kritizuji, vsichni schazuji a ve finale ji kupuji...proc?
Protoze jsou to hlupaci. Ostatne, v nedavno zverejnenem vyzkumu jasne vyslo, ze prumerne IQ je Cesku hluboko pod evropskym prumerem.
Ty tvrdíš, že ŠKODA je to auto pro socky. I když tak úplně nevím, co to ta socka znamená, mám to chápat tak, že pro ty tvé socky jsou všechna evropská auta v nižší střední (vztahujeme-li k Octavii) a v malých vozech (vztahujeme-li k Fabii)? Vždyť přece ceny všech evropských reprezentantů jsou takřka shodné... Mohl bys vysvětlit ten svůj názor o těch sockách? Určitě by to tady zajímalo nejen mě. Díky.
Souhlasim se vsim vyjma posledni vety. Tech znacek je spousta a to hlavne z Asie, jenze tyhle znacky si musely proslapat cesticku sami, bez pomoci obrovskeho koncernu. Proto se jejich cesta zda na oko delsi. Pomerovani kvality je vec osidna, nebot mnohdy plati nahore huj, vespod fuj.
ta poslední věta vyjadřovala kvalitativní nárust. Ano, bez technologických a finančních injekcí koncernu by to nešlo... Jenže ten deficit nenabrala Škoda vlastní vinou... Ještě ve 30tých letech patřila mezi špičku... 😉 :yes: