Novinky
0
Tak tenhle tu jeste nejezdi, ale i ten starsi model neni k zahozeni. Stejne jako Samsungy 3,5 a 7.
Přejít do diskuze
Myslim, ze pro Hyundai neni V8 limuzina zadny problem, tady v Koreji ma Hyundai podobnou luxusni odnoz jako Toyota ma Lexus. Jmenuje se to Equus a nevypada to zas tak spatne. Bych rekl, ze prodlouzena verze V8, se soukromym ridicem neni vuuuuuubec spatna 😃)
Jé to je super že Hyundai chce přijít na trh s novým modelem limuzíny. Už se těším až bude kompletní a až bude na fotografiích, jak bude tedy nakonec vypadat. Vlastním Hyundai Grandeur, a bez problémů, žádné poruchy, dílenské zpracování Ok. Tak už se těším až si půjdu koupit další!
Ten už je dávno dlouhodobě obsazenej konkurencí.. tehle ministr je "volks", což Wolfsburgu zřejmě vyhovuje >😁 >😒] 😉
PT Cruisera začíná dusit konkurenční Chevrolet HHR který ostatně vzniknul za jediným účelem. 😄 Sprostě okopčit úspěch PT. Thunderbird a SSR beru jako něco na způsob limitované edice. Prostě nebylo jak vytvořit další generaci. Změna tvarů? Jak? Těžko. 😄 Ale oba chápeme, o čem je řeč. Pokud je retro trojdílná zadní svítilna a negativné sklon přídě u Mustangu, pak je retro i tenká zadní svítilna a prolomení přídě u Cadillacu, ledvinky a dvojitá světla u BMW, zobák u Alfy atd. A tohle všechno kvituju. Posilování brand-identity vždycky vítám. Nic není horšího než když začínají auta všech značek vypadat podobně.
Psal sem až na čestné výjimky 😉 i když není pravda, že zrovna Thunderbird a SSR končí bez náhrady? PT Cruiser (pokud se nepletu) také nemá na růžích ustláno.. Mustang je Mustang, Corvette je Corvette, to je něco jiného.. pokud tyhle dva skončí, tak to pro mne bude jasný indikátor, že je Detriot v křeči.. s tím retrem je to složitější - ale chápu to tak, jak jsi napsal: Golf se postupně vyvíjí bez přetrhnutí linie, má všechny původní tvary převedené do moderních forem, to samé Mustang.. retro je pro mě PT Cruiser
Až současní teenageři dospějí a přejdou na B&D, tak prej bude frčet song začínající "He's got black C+C Lexus with hybrid powerplant under the hood" >😒] 😉 Jen se děsím toho, koho jendou angažují v Čechách ;-\ 😉
A konkrétní neúspěchy? Thunderbird a SSR, co skončily s koncem svého normálního životního cyklu, během kterého trhaly prodejní rekordy ve své cenové třídě kabrioletů? HHR a PTCruiser, který zaplavujou americký silnice jak kobylky? Nebo snad Mustang??? A podstatná součást mé úvahy: "jak poznáš, co je retro? Mustang má všechny původní tvary převedené do moderních forem. Kdyby se v tomto duchu vyráběl bez přetrhnutí linie, chápal bys ho jen jako třeba bereš Golfa - má motivy z minulých generací ale proto neoznačích Golf V za retro. Takže tady ani tak nejde o úlitbu staromilcům jako o snahu vymazat ohavnosti let osmdesátých."
Účast v NASCAR skoro určitě ne...bude bojovat proti jejich oblíbencům z řad detroitské trojky a o to víc jí budou vnímat jako nepřítele. To s těma modern country zpěvákama a dalšíma osobnostma je chytřejší tah. Každopádně se nechci dožít doby, kdy B&D song nebude začínat: "She's got a T-Top Camaro with a scoop on the hood" ale třeba "She's got red Prius with battery under the hood" >😁 >😁
taku dynamiku zazijes ty, ked si sadnes do svojho VW, len aby si stihol vystupit z auta adobehnut na wecko. >😁
>😁 U Hyundai s tím člověk tak trochu počítá a vozí s sebou dvoje trenky.. větší problém nastane, když Ti po kilometru kixne Mergl.. to je pak dynamika a člověk není připravenej.. ale má to i svojí nespornou výhodu - z kůže to dostaneš lépe než z textilu >😁 >😒] 😉
MP3 smaž.. a sežen si nové album.. prej tam zakomponujou motivy "Today Tomorrow Toyota" a "Pursuit of Perfection" >😁 >😒] 😉 P.S. by mě fakt zajímalo, jestli takovéto akce (podpora vytipovaných umělců, účast v NASCAR apod.) vůbec mohou přesvědčit cílovou skupiny o tom, že by koupili "import".. tohle je jediná skupina zákazníků, kde fakt nevim
ad a) nová Camry je na trhu jenom chvilku, prodeje jsou ovliněny čekáním na nový model.. poslední čísla ukazujou, že tu bude prodejní trhák.. dovolil sem si predikovat (ovšem s velkou mírou spolehlivosti odhadu) 😉 Mám pocit, že většina retro vozů končí průse..em či průměrem (až na čestné výjimky)..
Koukám, že to v originálním droji neměli úplně dokonale seřazený: Ford F-Series (264,550); Chevrolet Silverado (203,062); Toyota Camry (133,97😄; Dodge Ram (121,200); Toyota Corolla/Matrix (118,442); Honda Civic (109,73😄; Honda Accord (108,562); Chevrolet Impala (90,312); Dodge Caravan (81,191); Nissan Altima (80,804); Chevrolet Cobalt (71,776); Ford Taurus (66,501); GMC Sierra (63,201); Ford Focus (60,16😄; Hyundai Sonata (58,587); Toyota Tacoma (57,027); Ford Mustang (56,560); Honda Odyssey (56,054); Toyota Sienna (54,302); Ford Econoline (47,762).. f) Evropa dostává totálna na hnědku g) brácho vidíš tam nějaký VW? Kam se poděl Guru? Kde je Passátní vítr? To je určitě zfalšovaný, že?
Ad a)Impala získává, Camry a Accord ztrácí. Tak nemystifikuj TTTome >😁 A to jde o pouhou modifikaci starého modelu. Už se chystá úplně nový s retro prvkama. Camry budou strachy skákat do moře. 😄
Sleduju v rámci možností, sem teď hodně pracovně vytíženej, tak nemám čas postnout obvyklé měsíční přehledy ( 😒 ), ale jedním okem pořád mrkám na situaci. Ford i GM se stále více profilují jako výrobci velkých aut i přes jasnou snahu managmentu o ofenzívu v malých autech. Například pro Cadillac je stále stěžejní v sedanech největší DTS a v SUV největší Escalade. Brooks & Dunn zradili 😲 Tak teď nevím jestli mám mazat ty mp3 >😁
Brácho tohle určitě zkoukni - 20 NEJPRODÁVANĚJŠÍ MODELŮ AUT NA US TRHU (bez rozdílu vah 😄 )!!!
Ford F-Series (264,550) +1.4%; Chevrolet Silverado (203,062) -5.3%;
Toyota Camry (133,97😄 -3.6%; Toyota Corolla/Matrix (118,442) +2.1%; Honda Accord (108,562) -3.6%; Honda Civic (109,73😄 20.8%; Dodge Ram (121,200) -3.1%; Chevrolet Impala (90,312) +2.9%; Dodge Caravan (81,191) -0.6%; Nissan Altima (80,804) -4.2%; Chevrolet Cobalt (71,776) +38.3%; Ford Focus (60,16😄 -7.3%; GMC Sierra (63,201) -7.0%
Honda Odyssey (56,054) +1.1%; Ford Mustang (56,560) -8.5%; Hyundai Sonata (58,587) +50.5%; Toyota Tacoma (57,027) +15.8%; Ford Taurus (66,501) -8.1%; Ford Econoline (47,762) +0.7%; Toyota Sienna (54,302) +13.3%; Pár poznámek: a) Chevy Impala si dělal naděje, že by se mohla postavit Camry.. dostává na zadek b) Accord čím dál, tím více ztrácí na Camry, navíc neudržel druhé místo a klesá c) Corolla!!! Výběhová verze, super nudný model - nejvyšší prodeje v historii (nezávisle na prodejích Matrixu)!!! V kombinaci s Matrixem dokonce trumfnul Accord :yes: d) zkoukni růst Hyundai Sonata - novej soupeř (viz přechozí příspěvek o Hyundai) e) pokles u Camry - minulý měsíc přišel nový model, poslední čtvrtrok byl ovlivněn čekáním na nový model
Ford F-Series (264,550) +1.4%; Chevrolet Silverado (203,062) -5.3%;
Toyota Camry (133,97😄 -3.6%; Toyota Corolla/Matrix (118,442) +2.1%; Honda Accord (108,562) -3.6%; Honda Civic (109,73😄 20.8%; Dodge Ram (121,200) -3.1%; Chevrolet Impala (90,312) +2.9%; Dodge Caravan (81,191) -0.6%; Nissan Altima (80,804) -4.2%; Chevrolet Cobalt (71,776) +38.3%; Ford Focus (60,16😄 -7.3%; GMC Sierra (63,201) -7.0%
Honda Odyssey (56,054) +1.1%; Ford Mustang (56,560) -8.5%; Hyundai Sonata (58,587) +50.5%; Toyota Tacoma (57,027) +15.8%; Ford Taurus (66,501) -8.1%; Ford Econoline (47,762) +0.7%; Toyota Sienna (54,302) +13.3%; Pár poznámek: a) Chevy Impala si dělal naděje, že by se mohla postavit Camry.. dostává na zadek b) Accord čím dál, tím více ztrácí na Camry, navíc neudržel druhé místo a klesá c) Corolla!!! Výběhová verze, super nudný model - nejvyšší prodeje v historii (nezávisle na prodejích Matrixu)!!! V kombinaci s Matrixem dokonce trumfnul Accord :yes: d) zkoukni růst Hyundai Sonata - novej soupeř (viz přechozí příspěvek o Hyundai) e) pokles u Camry - minulý měsíc přišel nový model, poslední čtvrtrok byl ovlivněn čekáním na nový model
Sleduješ US trh? Co ty na to? Jak vidíš prodeje za +- 2 roky? Osobně tipuji dvojnásobné až trojnásobné prodeje pro Toyotu, ale F-series zůstane F-series, protože tradiční zákazníci jsou takový, jaký jsou.. v tomhle segmentu to má Toyota těžké, skoro až nemožné porazit Detroit [odkaz] /// [odkaz] /// [odkaz] ///
[odkaz] /// [odkaz] /// Abych se přiznal, tak tohle je pro mě jedna z nejhezčích "amerik".. boční profil :yes: Bral bych ho buď černé metalíze a béžové kůži nebo v tmavě modřé metalíze s bílou kůží :yes: :yes:
nejvetsi dynamiky docilis tim,ze sezeres kilo tresni a zapijes to tak litrem mlika >😒] 😉 ....a dopadnes zhruba stejne jako kupec Hyundai 😄
Brácho, Hyundai to jednou hodně rozjede, možná víc než nám bude milé, to si teda piš. Schvovej posměšky a užívej si svého oblíbeného turbochtodehetího kamaráda.. Hyundai na to jde chytře - vlastně úplně sprostě - do posledního puntíku kopíruje strategii a výrobní systém Toyoty.. Hyundai je Toyota zpožděná o 15-20 let, neustále se rychle zlepšuje.. Toyotě trvalo 20 let než se dotáhla na světovou špičku, o Hyundai se předpokládá, že to díky "využití" Toyotích metod, poznatků a zkušeností zvládně za 10 let ;-\ Brácho, pokud Ti utekl nástup a vývoj Toyotí dominance a chceš si to přožít ještě jednou.. pak sleduj Hyundai, uvidíš něco podobného, možná to dokonce bude mít větší dynamiku..