Sedmá novinka za posledních 24 měsíců dělá z korejského Hyundaie na americkém trhu zřejmě nejdravější značku. Nová Elantra je v USA napjatě očekávaný model, který pravděpodobně zásadně ovlivní situaci ve svém tržním segmentu.
víš GTI každej neni milionář jako Ty...a jestli si v krámě vezmeš boty z krokodýlí kůže vykládané diamanty a jdeš se k pokladně něchat překvapit cenou tak určitě necharakterizuješ početnou většinu obyvetel >:D a totéž platí s autem... musím vědět kolik mám, nebo kolik si mohu dovolit investovat do auta a dle toho se odvíjí další postup.... vím taky jak velké auto potřebuji a sázím i na kvalitu a záruku a ceny servisu a ze všech těch aspektů vyjde pár aut z nichž už třeba o vétězi rozhodne jak se vzhledově vetřou pod kůži.. protože ve finále zůstane pár modelů nabízející přibližně to samé za přibližně stejnou hodnotu.
Uplne souhlasim s tim naklonenim, prvni moment naklon, pak se auto zarizne do asfaltu a hezky drzi stopu, hlavne zadni multilink naprava. Zatim s nim jezdim asi 1 mesic (2.0l 143koni)pro rejpaly-najeto 7tis km. Clovek si ho musi chvili otukat.(ten naklon je fakt neprijemny a poprve jsem z toho byl hodne rozcarovan a nastvan, zda se vam, ze to je hranice toho auta) Rozhodne se mi ho zatim nepodarilo pretocit jak octavku o fabii ani nemluvim, ta lezla do zatacek bokem pernamentne. Jezdil jsem fabky vsechny motorizace, Octavky 1 Tdi, Megany, Xary, Saxa, felky,vsechny mozne stare haraburdy pred rokem 89, ale podvozkove mi ELA sedi nejlip(ten naklon uz vubec nevnimam). Jinak ze pry to chce nejake kontinetnalni pneu, Mam tam od zacatku Micheliny Energy, takze nemohu posoudit rozdil. Nema rada pricne nerovnosti, plasty vevnitr nic moc, motor ujde, vybava plna, design je vec nazoru, mne se libi. Kdyz uvazite ze za tu cenu dostanete od VW motokarku fabii neni co resit a divim se lidem, ze ty fabky kupuji.
To:ciello, no ono se to ze 120cky posuzuje fakt blbe.
Jinak by mne zajimalo jak to je s novou Elantrou a podvozkem udajne z Cerata. Jak se chova ten podvozek ? Ma nekdo Cerato ? Prodejci KIE tvrdi, ze je to o stupen lepsi:-)) Taky jsem o nem uvazoval, bohuzel ma miniaturni kufr:-((
Jinak ten design nove ELY fakt nic moc, ale Lantrakum se bude libit:-)
toto auto ma nicim neprekvapilo a da sa povedat, ze skor odradilo svojimi vonkajsimi tvarmi. zadna cast podla mna nekoresponduje s linkou od prednej casti. tie zadne dvere vyzeraju byt velmi vysoke a vzapati sa z kufra ta linka straca smerom nadol. vlna za vlnou v tejto podobe funguje uz asi len u tejto znacky. mne sa viac pacila generacia, ktora teraz konci. takze new elantra :no: .
Vidím, že střelby tu proběhly včera, tak jen připodotknu. Naštěstí spy fotografie nelhaly a Hundai zkusil vsadit na emoce, dát hodně streamliningu, dokonce ocitovali dvojitou vlnu z Coupé na boku. Je to odvaha, protože v případě, že jízdní vlastnosti budou průměrné nebo podprůměrné, sklidí posměch za papírového tygra. Přes ty emoce je to ve skutečnosti dost konzervativní pojetí, žádný crossover, žádný da Sylva, dokonce jako neuvěřitelná perlička zůstala na levém zadním blatníku výsuvná anténa. Uvidíme, jestli bude jen verze sedan a jaké motorizace přijdou do Evropy - i když jsou liftbacky na ústupu, tohle auto by si verzi LB zasloužilo. Ke mně mluví Elantra zatím pozitivně, nebude mě muset přemlouvat a rád se svezu.
Stojím si na svém, jezdím asi s 5 kusy motorizace od 1.6 po 18T a všechny se chovají v podstatě stejně, pár příčnejch hupů za sebou jsou sakra rozhazující, samozřejmě ne při 50km/h. Nechci ti hanět auto, ale srovnej si ho s něčím jiným v nišší střední.
To naozaj posudzujes auto podla toho ako sa sprava jeho zadok z pohladu pozorovatela v inom aute? Moja skusenost s Elantrou: podvozok sa naklana viac ako europska konkurencia, ale to je len prvy dojem. Auto si po nakloneni sadne a zakrutu zvladne slusnou rychlostou(pocit ako v Porsche necakaj). Chce to zvyk a mnohi z vas by boli prekvapeni, co podvozok Elantry dokaze. Este jeden detail - Elantra je dnes radovo o 100 000 Sk lacnejsia od porovnatelnej konkurencie. Pockajte si na prve dojmy z jazdy s tou novou. Nove Santa Fe tiez na nepodarenych fotkach zo Zenevy vizeralo cudne - co ja viem dnes sa nan caka minimalne 1,2 mesiace. To by ste na Hyundai pred 5 rokmi asi nepovedali.
ak by nebola cena cohokolvek dolezita, auta nevynimajuc tak kazdy tu chodi v karach ake je bezne vidiet na cestach v dubaji napr. pretoze tam nie je pre velke mnozstvo ludi cena zaujimava, tam si ludia kupia auto take ake skutocne chcu a nie take na ake maju prachy ako je to vo vacsine pripadov v nasich koncinach.
Velmi se mýlíš. Obecně sice lze přijmout tvou teorii o účelnosti vynakládaných peněz... , ovšem v konkrétním případě cílíš vedle. Řekněme, že teď píšeme o autu nižší stření třídy... tak nejspíš jsi schopen vyjmenovat všechna auta na světe, která teoreticky připadají v úvahu ke koupi. No, a podle mě přece, když se rozhodneš koupit auto v nižší střední, vybereš to, co se ti líbí, co tě zaujme vzhledem, motorem a tak, a když vybereš, tak až pak si zjistíš, kolik tě bude stát. Je to podobné jako u bot, přece - jdeš do obchodu, vyzkoušíš ty boty, co se ti líbí, co ti padnou... a pak u kasy ti řeknou, co zaplatíš. Obrácenej postup, to je zjištovat, které auto je v tom segmentu nejlevnější (nebo boty, brejle, atd), a to si koupit, je pro mne nepřijatelnou praktikou.
Se ztratou stability v zatackach, pri plne nalozenem auta, musim souhlasit. Ale ta zvlnena silnice je blbost. Ma to docela tuhe perovani, takze se to nema sanci rozhodit. Zatacky se daji hodne rezat a auto drzi jak pribite. Diry a nerovnosti prejizdi s razem, ale bez toho, ze by vyletela ze stopy. Jedinou vyjimkou je fakt max. zatez. Tj. dela mi to ve 4 lidech a baglech. Coz je spise rarita.
To si ještě nejel v Oktáfce s trochu naloženým kufrem. Kroutí se jak had, a zadek předbíhá v nepatrnejch zatáčkách. Jedná se o O1 na 15 kolech. Nebo na zvlněné silnici je chudera naprosto rozhozená a nestabolní. Tak nehorázně kraťoučkej rozvor u rel. dlouhého auta si vybírá svou daň.
;-\ .. byla úplně nová na předváděcích jízdách.. takže to nejlepší co umí.. :-):no: jo a on člověk za volantem zatočil, ale to auto se zachovalo jako tereňák na vysokých gumách a ještě měkkých... Věř nebo ne.. je mi to jedno, já si to kupovat nebudu..
Agresivita stoupa, nasadte si gumy! Copak jsi mel za prekvapeni, pohnul si volantem a auto zatocilo? Ze kdy byla ta Lantra? Kolikrat byla bourana? Jezdila dvoustope, nebo ctyrstope? Zcela seriozne rikam, ze interier mne prijemne prekvapil, bohuzel exterier take, ale spatne! Jak sakra designersky tym, ktery stvoril SantaFe, nebo posledni Coupe muze tak hloupe navrhnout mutaci Cerata? Kdyby to auto prislo v roce 2002, tak by se asi nikdo nepozastavil, takhle bude zrejme triumfem opet vzdy proklamovany pomer uzitne hodnoty a ceny. Nechapu to! Je toto design navrzeny pro USA, nebo pro Evropu, nevidim zadnou paralelu se soucasne prodavanymi vozy, vyjma prave Cerata. ;-\
není nic o čem bych tě poučoval, ale moje vjemy z toho auta jsou taková, že jsem za ním kroužil na okruhu docela dlouho (civilní verze samozřejmě) a protože jsem jel v rychlejším autě, tak jsem byl vcelku blízko a krásně jsem viděl, jak se to auto kroutí, jak je nestabilní a jakoby z gumy... na můj vkus až až.. uvnitř jsem to vnímal, protože jsem to viděl... to jsou jen mé pocity a docela mě to vyděsilo... to auto, když se jej řidič snažil zklidnit, tak jakoby se rozhoupalo a převracelo se zpět více než bylo zdrávo... u normálního ježdění v zácpě ve městě je to asi pasé... ale každá druhá zatáčka na okresce... moje volba to nebude.. a věřím, že tohle auto vítězí jen cenou.. zřejmě.. nevím.. ;-)
nejsem machr, ale vidno... oproti tobě jsem velmi pečlivě sledoval co se dělo se starou (stávající) Elantrou při rychlejsí jízdě, když řidič pohl volantem... Takže ten nucenej výsek... ehm... dobrej tip..! Jo a promiň, že jsem ti poplival auto... ;-):yes:
jen doufám, že při stavbě toho auta použili pevnější žvýkačky... u tohoto pendreku ehm.. teda auta rozhodně hraje nejdůležitější roli cena.. a to mi nikdo nevymluví... ;-)
... zluty kopirujou od zlutejch. A za nima uz cihaj rudy zluty se svym studiem Fininparina a jeho sefdesignerem Chou-Tu Xeroxem, aby vyuzili prilezitost. Korea jde nahoru, zespodu uz se na ni tlaci Cina, kdo bude nasledovat- Indie?? Kazdopadne proc ne, konkurence neni nikdy na skodu.