Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Prodej čínských vozů odsunut na konec roku

„Veřejnost si na nové levné automobily bohužel bude muset počkat pravděpodobně až do konce roku,“ sdělil dnes majitel AUTO DISKONTu Martin Emes, který na zahájení prodeje čínských vozů intenzivně pracuje už rok.
Zpět na článek
8. 4. 2006 10:32
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2006 10:38
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2006 10:53
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 11:11
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2006 11:24
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 11:42
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2006 11:25
neregistrovaný "manitou"
8. 4. 2006 11:51
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2006 11:59
neregistrovaný "manitou"
8. 4. 2006 12:03
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2006 11:27
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 11:49
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2006 11:54
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 12:01
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2006 12:14
neregistrovaný "ZZ"
9. 4. 2006 18:21
neregistrovaný "martin"
8. 4. 2006 14:52
neregistrovaný "mp3doauta"
8. 4. 2006 18:01
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 20:06
8. 4. 2006 22:02
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2006 22:21
8. 4. 2006 22:48
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2006 22:59
neregistrovaný "jirka"
8. 4. 2006 23:44
9. 4. 2006 01:15
neregistrovaný "Tom"
10. 4. 2006 18:38
neregistrovaný "Jiri"
9. 4. 2006 15:19
neregistrovaný "Pucmeloud"
9. 4. 2006 15:50
neregistrovaný "Homer J"
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2006 10:32
Mercedes GLS
Jo, Číňani ukradnou i to, co neexistuje. :-) Nedávno sem kdesi četl, že v Číně si můžete koupit dva díly Harryho Pottera, který nikde jinde na světě nejsou k dostání. Autorka je totiž nenapsala. >:-[] Už vidím ty auta. Luxusní off-road/kupé od skoro Mercedesu: model GLS. Budou to zázraky. Koupit starou opotřebenou továrnu na Suzuki Swift a vyrábět v ní Mercedesy hned tak někdo neumí. To totiž umí jenom GEELY! Hehe: [odkaz] A nebo snad je libo starší model?: [odkaz] Autenticita každým coulem. >:-[] Všimněte si však těch skokových zlepšení. Na platformě starého Swiftu rychle vznikly dvě poslední generace M-B C-classe a pro dobytí Evropy už máme světlomety z minulé S-klasse. Takže za babku si můžete koupit S-klasse: [odkaz] Mercedes se sice snaží uniknout ale nemá šanci >:-[] Geely už ve Frankfurtu představil i nejnovější Esko: [odkaz]%20FC.jpg Takže i kdyby u Meďoura udělaly světlomety ve tvaru piktogramu "parkování pro invalidy" nebo "zákaz vstupu se zmrzlinou", určitě se dočkají následovníka. Nicméně abych nebyl jen negativista, musím poděkovat čínskému automobilovému průmyslu za rozšiřování obzorů a boření konvencí. Protože bez nich bych nikdy v životě neviděl volant ze Škodovky vedle středového panelu z Fordu Thunderbird: [odkaz] :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2006 10:38
Re: Mercedes GLS
Fiat Croma: [odkaz] Chevrolet Aveo: [odkaz] Jsem na vážkách, co koupit. >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 10:53
Re: Mercedes GLS
No jo, zatím pajcujou, vykrádají, kopírují :no: Ale co za pár let? To už nám ty úsměvy budou tuhnout... Někomu totiž tuhnou už dnes.
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2006 11:11
Re: Čína není Japonsko
Nemusíme mít panickou hrůzu automaticky ze všeho, co přichází z Asie. Čína není Japonsko stejně jako Rusko nebo Ukrajina nejsou Německo. Najdeš spoustu bodů, kde analogie k vývoji Japonska nebo J.Koreje nesedí. GM a VW drží obří kusy čínského trhu. Hned za nima jsou Toyota, Honda, PSA. Amerika, Evropa a Japonsko si rozporcovaly čínský trh a Čína nám hrozí dvacet (? možná víc) let starým Swiftem. Nikdo nepopírá, že se budou zlepšovat. Zase kousek západních trhů získají ale my naopak vyděláváme tvrdě už spoustu let u nich. Kdo se musí bát je Dacie. Ta bude v první linii. V diskontech budou Číňani leadeři. Ale na Mercedesa, na BMW, na Volvo etc nebudou mít nikdy. Myslím za mýho života. Tedy v rozumným horizontu. Je jasný, že za 500let budou karty rozdaný úplně jinak, ale to mě netrápí. To bych nespal žádnou noc! Ale místo, aby se Češi radovali, že úchvatnou rychlostí rosteme na žebříčku automobilových velmocí, tak dělají kakabusy a říkají "a co za X let, až nás převálcujou Číňani?". Dělají tohle Číňani? Jako být předem v poraženecký náladě a říkat "vybodnem se na to, za 50 let nám práci seberou Nepálci a Bangladéšani" :-)
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 11:24
Re: Čína není Japonsko
No, Lonesi, nevím, jestli ta první věta směřovala ke mně, nebo byla spíše mířená obecně. Já tu k asiefobistům zrovna nepatřím :-) Nikdo nehovoří o soutěžení čínských autopokusů s prémiovkama. A bejt tebou, tak bych tu čínu (zdravím Brno) nepodceňoval tak vehementně...
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2006 11:42
Re: Čína není Japonsko
No byla míněná obecně a navíc sem se vyjádřil asi nepřesně. Nešlo mi ani tak o strach jako o názor, že nás převálcujou. Jo, někdo z toho nemá strach ale třeba nadšení. >:-[] Já tvrdím, že nic se nejí tak horký jako se vaří. :-) A jestli tam půjde vývoj dále v kolejích komunisticko-kapitalistických hybridních modelů, možná se dočkáme obrovských sociálních nepokojů nebo možná i revolucí. Svoboda a kapitalismus jsou nepostradatelní sourozenci. A oni se snaží mít kapitalismus ale bez svobody. To je nemožný. Bud padne Strana a bude to moc dobře pro Číňany a z ekonomickýho hlediska špatně pro nás (i když já jim tu svobodu přeju) a nebo současné vedení bude označeno za vnitřního nepřítele a popraveno. :-| To je ten hlavní rozdíl. Oproti J.Koreji a Japonsku. Tam v obou případech probíhala opakovaná intenzivní denacifikace a dekomunisace ze strany USA (nechci se teď hádat o detailech jako například že denacifikace ani zdaleka nebyla v měřítku a v podobě jako v Německu). Oproti tomu Čína je mastodontí Obřice (samice od obra >:D tak nevím jestli není správněji Obryně), která zoufale touží stát se baletkou a protože je tak silná, tak si vydupe vystoupení v prestižním divadle i potlesk. >:-[] Půjčila si piškoty od Ruska, v publiku tleskají nadšeně Evropani a Američani a Japonci. A drobný Japonky říkají "ona se vypracuje, já taky měla těžký začátky" >:D Ale copak nikdo nevidí ten diametrální rozdíl? Drobná pilná svobodná Japonka není dvoutunová komunistická nuceně nasazená obřice stižená kleptomanií. (poslední větu si sám chválím a dávám do rámečku :-) )
neregistrovaný "manitou"
8. 4. 2006 11:25
Re: Čína není Japonsko
Svým způsobem máš pravdu. Co ale vadí mně je ten způsob, jak všichni nadávají, že kopírujou a nedodržují zákony a to nemluvím o lidských právech, a přitom všichni ji potřebujou, protože je tam levná pracovní síla a třeba automobilový trh tam skýtá nepředstavitelnou možnost. A proto se tam najednu stranu cpou, chtěj prachy, na druhou trochu kafraj na plagiátory. Jenže ve výsledku je to špatně. Číňani si dali klauzule, že kdo chce tam prodávat, musí tam mít továrnu, a kdo chce továrnu, tak ji musí mít s číňany na půl. Takhle oni přišli k technologiím. Teď začnou spolupracovat s italama na designu, pak začne strana uvažovat o nějakém fíglu jak nečínské hráče vyšachovat a pak se budou všichni divit. Myslím, že to mělo být jinak. Uvidíme co bude dál.
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2006 11:51
Re: Čína není Japonsko
Souhlas. Máme moc velkýho zvířátko a nemůžeme si na něj pořádně došlápnout. >:D Nejdřív nám rozkousal boty Adidas a teď pošilhává po autě. :-) Ale vydělává nám spoustu peněz.
neregistrovaný "manitou"
8. 4. 2006 11:59
Re: Čína není Japonsko
Kua, tys napsal to samý 3 větama a já to plodil tak dlouho ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2006 12:03
Re: Čína není Japonsko
Výhoda těch, co přijdou shrnovat. ;-) Kdybych neměl, co shrnovat....
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 11:27
Re: Čína není Japonsko
PS: V podstatě jsem nepochopil druhou půlku tvého příspěvku. To byla reakce na mě? Abych věděl, jestli na to mám reagovat. Nebo to byl nějaký tvůj dojem z CZ? Protože mi nějak uniká, že by tu někdo klopil hlavu dolů. Je ale dobré být připraven a své konkurenty sledovat, než se jim posmívat a pak zjistit, že mě už dávno předběhly...
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2006 11:49
Re: Čína není Japonsko
Byla to reakce na náladu ve společnosti a médiích. Pořád se tu (v ČR) řeší, jak je špatný být závislý na automobilovém průmyslu (což je samozřejmě pravda), ale nechápu ten obrovský prostor, který je tomuto názoru vymezen už od samého počátku, kdy tu většina továren ani ještě není dostavená. Rád bych upozornil zejména(!) na to, že tu ty továrny staví i korejské firmy, o kterých nám tu kdysi bylo tvrzeno, že nám naopak berou práci. ;-) Stejně tak to bude s Čínou. Buď budem vydělávat jako jejich šéfové nebo jako jejich zaměstnanci. Nemůžeš ignorovat žádnou zemi ve svobodném světě. To se ekonomicky nevyplatí. Prostě vydělávat na Číně budeme tak jako tak. Shrnu to: Tvrzení, že ekonomický růst v cizí zemi nám bere práci, je stejně pravdivé, jako hysterická reakce z dob průmyslové revoluce, že stroje nám berou práci. Tam vidím hodně analogií. Dočasné obětování nekvalifikovaných míst spojené s růstem produktivity a nutnosti lidský kapitál vzdělat a použít jinde. Ve výsledku jsme všichni bohatší.
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 11:54
Re: Čína není Japonsko
Ty jo, Lonesi. Po dlouhé době s tebou souhlasím do posledního puntíku ;-) :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 4. 2006 12:01
Re: Čína není Japonsko
Díky. :-) :yes: Budiž toto základním kamenem naší budoucí spolupráce ( ;-) ). Jdu ven, vstříc víkendu, tak tu zatím nikoho nezzlob.
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 12:14
Re: Čína není Japonsko
Jo, fajn víkend. Krásně tam svítí. Už se tam také chystám ;-)
neregistrovaný "martin"
9. 4. 2006 18:21
Re: Čína není Japonsko
Díky za skvělý odkazy, to se člověk pos... co je taky možný.Mě ta přístrojová deska připomíná Citroen Xsara, ale nejlepší je ten znak na volantu >:D. Mercedes skříženej s Daihatsu Charade je taky povedenej.
neregistrovaný "Tom"
8. 4. 2006 14:00
OT: ne všichni amíci fanděj SUVčkám, některý je dokonce nená
GM rozjelo velkou reklamní kampaň na podporu novýho Chevroletu Tahoe.. je to na delší povídání, šli na to trochu netradičně.. jenže se toho chytli odpůrci obřích SUVs a trochu ty reklay předělali.. je toho plnej net.. dávám odkaz na dvě z nich: Ta první antireklama je pro fajnšmejkry >:-[] :yes: Ta druhá je méně sofistikovaná, ale za to více výstižná :yes: Přibližný překlad jednotlivých sloganů ve druhé reklamě: "Nebudeme Vám povídat.." - "..o jejich vysoké spotřebě paliva" - "..o jejich špatné bezpečnosti" - "..o tom jak rychle ztrácejí hodnotu" - "Protože všechno, co potřebujete vědět je.." - "..jestli Váš penis bude v tomto autě vypadat dostatečně velký" - "Poslední věc, kterou potřebujeme.." - "Tahoe - americká revoluce" >:-[] [odkaz] P.S. tohle není pokus o útok na ameriku, nemám žádné postranní úmysly, pouze konám svou občanskou povinnost ;-) P.P.S. Let´s the flame begin >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mp3doauta"
8. 4. 2006 14:52
Kazetový adaptér/FM transmitter
Kazetový adaptér/FM transmitter, který vám umožní poslouchat vaší hudbu z mp3 nebo CD přehrávače v autorádiu. www.mp3doauta.host.sk
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
8. 4. 2006 18:01
Re: Kazetový adaptér/FM transmitter
Reklama??? :no: :no: :no:
8. 4. 2006 20:06
AOTO-KUNG-PAO
Je mi jedno, jestli někdo někde dělá šikmovoký Ěčko... co jakoby vypadlo Evropě ze zadku. A je mi taky jedno, jestli někde někdo zkouší udělat 911ku z krabice vod předvařený rejže. Je mi to jedno proto, že vím, co mě má v autosvětě zajímat. Mohu se zaletět podívat do Tokia a pochválit tamní výrobu za dokonalost, za spolehlivé produkty... ovšem kriticky se vyjářit k tomu, že jaksi zapomínají, že srdce nemá člověk jenom proto, aby jej užil jako předmět vlastního harakiri. Můžu si zaletět do Států, objednat si dvojitej bourbon a čekat až kolem mě proletí Bullitt se svým Mustangem, nebo Jemas Dean... tdy.. ehm v Porschi... můžu tam sedět... zírat na ty domácí náklaďáky a přemejšlet, čim to, že tam na to maj... jo, mezi skorosvejma, a můžu žasnout, co je to za obrovskej, dálnicema prošpikovanej, nadějnej svět... Můžu se taky mrknout do Soulu... jen tak, abych je pochválil za dokonalou pracovitost, zarputilost a snahu bejt všude. Mezi tím ovšem... u mě doma... v údolích pod každým kopcem bouchá jedna automobilka vedle druhý ikonu za ikonou. Mým světem je Svět, mým kontinentem je Evropa, a mým rodištěm jsou Čechy... jo, tak tady... kolem... se to všechno zrodilo a naštěstí rodí dál. Plíživě se sem hrnou auta za 120. Tak ať se hrnou... kdybych měl jen těch 120... tak principiálně chodím pěšky... Protože, brácho... až si ho koupíš... hlavně nám tu prosím tě nepiš, že to jezdí skoro jako Lambo. V podstatě budeš mít pravdu... jenže můj život je především o tom, umět najít ten rozdíl v tom - skoro - a ocenit jej soustavným zájmem. To nejlepší, co tu můžeš udělat je, si koupit auto. V malých autech - Mini, 207, C3, Clio, Punto, POLO, Corsu, Fiestu, Fabii, či koncernovou ségru ze SEATU. V nižší střední 307, C4, Megane, 147, GURU, Astra, Focus, BMW1, A3, MB A, Octavia, Leon. Prosím tě... mohl bys mi přehledně vysvětlit, co by mě mohlo asi tak donutit koupit jiný auto, než auto z produkce Evropy? Vždyť to, co jsem teď vypsal je nabídka snů... tvejch snů... jen na ně mít... :yes:
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2006 22:02
Re: AOTO-KUNG-PAO
:yes: :-) ...zas dobre napisane. :yes: A Ty vies, ze ja zdielam Tvoju hrdost na EU znacky. Akurat nesuhlasim s jedinou vecou: myslim, ze japonske auta maju tiez svoju dusu. Ta dusa je ale dana specifickym vyvojom ich automobilovej kultury (...tak ako ma specificku autokulturu aj USA.) Japonci maju proste pech v tom, ze nedokazu (alebo im uz na tom nezalezi?) komunikovat to, ze ich znacky su casto starsie ako mnohe nase. Napr. Mitsubishi (auta od 1917) exportovalo v malych seriach svoje auta do Nem. uz v polke 20. rokov. Toyota zacala vyrabat auta v 1935. Minulost Nissanu (Datsunu) siaha do roku pana 1914. A Isuzu - 1918. Fakt ;-) . Oni maju z coho cerpat (...konec-koncov Jap. kultura je stara a bohata ;-) ). Predstav si, ze oni ako jedina azijska krajina dokazali prakticky drzat krok s EU a USA na usvite dejin automobilizmu. To o vselicom svedci. Akurat mali obrovske nestastie v tom, kto im vladol. Myslim realne. Mat pri moc vojensku chuntu, ktora utlmi vyrobu aut v prospech (inak vynikajucich) lietadiel, lodi, ponoriek,....a hlavne, privedie krajinu do vojny...to je velka tragedia. Hlavne, ak je ta vojna absolutne znicujuca. (Pretoze pre Japonsko bola absolutne znicujucou - na rozdiel od EU krajin, vratane Nemecka). To, kde sme my stratili 10-15-mozno 20 rokov, oni stratili rokov 40. A museli zacat s autami "uplne odznova". Tak sa stalo, ze prakticky vsetky japonske automobilky prisli do EU najskor az v 70. rokoch (a neskor). Takze maju isty handicap...nie realny, iba vo vnimani. Ale Japonske auta maju svoje osobitosti, aj svoju dusu: mozno aj v tej technike a kvalite...urcite v miniautach, alebo ostrych cestnych replikach zavodakov. ;-) A naslo by sa toho viac...co nam v EU chyba (a co chyba aj v USA). Tak ako ma USA specifikum napr. v pony/muscle cars. A tak ako mame my specifika, ktore vieme pomenovat asi najlepsie - pretoze sme sa tu narodili a zijeme tu... ;-) Ale Japonsko skutocne nie je o nic horsie ako USA / EU. Je sucastou takej svetovej triady automobilovych "kolisok" - popri EU a USA. ;-) (A bude nou, aj ked sa Cina postavi na hlavu, aj ked v Cine bude od zajtra demokracia a trhova ekonomika, a budu tam od zajtra vyrabat rovnako dobre auta ako kdekolvek inde. A to iste plati - bohuzial - aj pre Koreu. Japonsko je totiz s EU zviazane rovnakou historickou cestou vo vsetkych bodoch: je starym,civilizovanym, a slobodnym narodom. Preslo si priemyselnou revoluciou prakticky v rovnakom case ako EU - vratane autovyroby. A krvacalo v rovnakom case ako EU - akurat viac.) ;-)
8. 4. 2006 22:21
Re: AOTO-KUNG-PAO
No, tys to také napsal moc dobře ;-) :yes: Jo, já přemejšlel, jestli to tam nahoře o tom srdci mám napsat :-) Jasně... japonci maj také dlouhou historii výroby aut... přervanou (nutným způsobem) řešením Velké války... Souhlas... (člověče... Marko, tys to napsal výborně ;-) :yes: )
neregistrovaný "Marko"
8. 4. 2006 22:48
Re: AOTO-KUNG-PAO
;-)
neregistrovaný "jirka"
8. 4. 2006 22:59
Re: AOTO-KUNG-PAO
Hezky jste to kolegové napsali. Teď už zbývá, jen aby to ještě respektovali ti Číňani. ;-)
neregistrovaný "Tom"
9. 4. 2006 01:15
Re: AOTO-KUNG-PAO
Bravurně napsané! Marko je opět markózní! :yes: Díky za informace, to sem netušil (kromě Toyoty), že maj i ostatní japící tak dlouhou historii. O těch rozdílech v duších jsi to fakt pěkně vystihl :yes:
neregistrovaný "Jiri"
10. 4. 2006 18:38
Re: AOTO-KUNG-PAO
Zdar chlapi...... tak si tak brouzdam po netu a narazil jsem na tuto diskuzi. Myslim si, ze je to hodne subjektivni nazor coz pochopite za par let. Je to vzdy dobove a velmi modni odsuzovat nejakou vec. Jezdim na korejcich radu let a nikdy s nimy vazne problemy nebyly. A to jsem slychaval, ze jsou to plecky a pod. nesmysly. Byl jsem vdecny za to, ze si je lide nekupuji, protoze i cena byla diky snaze prosadit se celkem prizniva. Cili dostavame se k jadru veci - kazdy tak ci onak koupi vozu uspokojuje svoji potrebu, at uz je jakakoli (presun z bodu A do bodu B, nebo to mit jako hobby)
Zatim lze rici, ze vyrobky z ciny nemaji valnou povest, ale verim, ze i to se to zmeni. Zalezi na tom, kdo bude nastavovat pravidla hry a tim padem i kvalitu vyrobku.
Dalsi vec je ochrana trhu, garance a servisni podminky. Pokud toto bude vyreseno, osobne nevidim zadny duvod, proc takove auto nekoupit. Ano, muzes byt ze srdce presvedcen o necem co ma pro Tebe cenu, ale bud si jist, ze trh se bude ubirat smerem, ktery urci poptavka.
Myslim si, ze kdyz bude dostatek nahradnich dilu a dobre servisni zazemi, tyto vozy se tu prodavat budou o 106.
(pokud se ovsem jejich povest nezhorsi natolik, ze je nikdo chtit nebude)
Osobne jsem si zahral na "patriota" pred 4 lety a koupil Skodu Fabii. Na muj vkus mela much vic, nez bylo zdravo na EU auto, ale at chcete nebo ne, auta jsou jako stavebnice od vsemoznych dodavatelu.
Osobne si tu akorat stezuji na "hloupe" chovani SKODA auto, protoze me par let otravovali nejakymi letaky - Jak jste spokojen s novym vozem - ktere jsem s chuti palil v kamnech.
Kdyz pak zvednete tel. a zavolate primo k nim, ze mate problem s tesnenim pod hlavou, ktere mi jiz podruhe zacalo propoustet a nebo ze mam vyklepany silon na stabilizatoru a to vse bohuzel tesne po zaruce, nikdo se s vami nebavi o tom, ze to jsou seriove VADY s velkym V a ze by mel seriozni EU vyrobce poskytovat slevy na tyto veci. Nehlede na to, ze se panove ani neraci napsat dopis, ze je potreba vymeni RJ, nebot se opet jedna o seriovou vadu. A nenechte se mylit - hodne diskutabilni je i zaruka mobility, protoze znamemu praskla na Fabii poloosa (je to svatecni jezdec, takze zadna divocina)a to, jak se servis SKODA zachoval je na nakopani do *. Lepsi zaruka 5 let na vse, nez 2 roky s diskutabilnim pozarucnim servisem!
Ted uz zbyva, aby hrdi EU obcane meli na domech vlajky jako v USA, abychom mohli rikat (jak mi Vam rozumime, bratri)
Chtel bych take rici, ze jsou mnohem zavaznejsi veci, nez nejaka auta ci jine vyrobky. Me osobne pripada daleko zavaznejsi geneticky modifikovane jidlo, ktereho at chcete nebo ne bude porad pribyvat - a doslova me vadi, ze nikdo s konecnou platnosti nevi a nedokaze rici, jake to bude mit do budoucna dusledky (alergie, nebo jine poruchy organismu ??? - jelikoz se zjisti, ze co zpomalovalo rust a odolnost proti skudcum je nejaky chromozom, ktery uspesne napomahal metabolismu lidi) - jasne, ze fantaziruju, ale ja proste vedcum neverim, jelikoz se schovavaji za vyzkum, ktery se ale stale rozviji - cili co plati dnes, nemusi byt za 2 roky pravda..... To je neco, co ovlivnit nemuzete, jelikoz nebudete mit na vyber......... :-( ale kus nalesteneho plechu si vybrat porad budete moci.
Co jsem napsal je pouze muj nazor na to, co se kolem me deje................
neregistrovaný "Pucmeloud"
9. 4. 2006 15:19
Ciste ekonomicky
Auto, ktere bude po dovozu pres pulku sveta, marzich vyrobcu a dealeru, procleni a zapocteni DPH stat 120 tisic.....to snad placaj z blata. Potouchle si delame srandu z Logana, ze ho sijou na kolenou rybari v delte Dunaje. Ale i ten Logan, ktery je nutno prevezt 1200 km a ne 12 tisic km, ktery je vyraben v manufakture, ktera inspirovala Karla Marxe, stoji 180 - 200 tisic. Je jen, aby se pak nekdo nedivil, ze ma v aute zaveseni naprav z bambusu airbagy z rejzovejch pytlu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Homer J"
9. 4. 2006 15:50
Autodiskont = vrakoviště
Moc se nebojte, jestli ty auta bude prodávat Autodiskont, tak moc aut neprodá, s takovou pověstí. Asi před měsícem sem byl v jejich bazaru a Autodiskont se ani nedá nazvat bazar. Autodiskont je jedno velký vrakoviště a eště chtěj za ty vraky peníze. Takže až zákazníci uviděj tu htomadu šrotu co maj hned za branou, tak hoděj zpátečku a radši zajedou do kvalitního autosalonu
Rozbalit vlákno
0