Sportovni model je vice mene Lotus Elise, takze super auto a hlavne...u tohoto prvniho prcka slo o prilakani pozornosti a ziskani duvery investoru a na to je takovehle vozitko, ktere si proste lidi pro radost koupi, nejlepsi volbou, ted prijde auto pro rodiny za zajimavy peniz..tak snad... :yes:
Cesta tudy vede, ale uprimne receno, z realneho provedeni jsem znacne na rozpacich. Ukoncit vyrobu auta, aniz by vydelali jedinou korunu a dva roky dal fungovat bez jedineho vyrobeneho auta. To tedy znacne pripomina spalovace investorskych penez z internetovych startupu blahe pameti.
Jdou na akciovy trh, tam uz je na investorech, jestli do nich nasypou penize, nebo ne, oni nesou riziko, sedan pro rodiny dotahuji do konce, predobjednavek maji slusne mnozstvi, roadster se urcite do vyroby vrati. Podle me se tam ted chysta velka revoluce, spis evoluce v cele strategii spolecnosti, nechme se prekvapit, ja to vidim slibne, rozhodne maji vetsi potencial nez sice charakterni, lec nekolik let zijici automobilove zombiee jmenem Saab. Jen cekam, kdy Teslu veme pod sva kridla Toyota, nebo GM, ale GM je ted asi ze hry...
Proste Tesla ukázala, že vie, a o to asi šlo. Začať s absolútnou novinkou vo veľkom zarábať je silne nereálne v akejkoľvek branži, najmä ak ide o zložité produkty v cene desiatok tisíc €.
Sedan za vpodstate polovičnú cenu ako prvý model, to je už niečo iné, a s väčšou nádejou na globálnejší úspech, navyše podložený množstvom objednávok vopred. myslím že aktívneho investora očakávajú celkom reálne, majú čo ponúknuť.
Na burzu se snaží dostat proto že jim docházejí peníze. A v současné situaci silně pochybuju, že se najde investor který dá peníze do "automobilky" která v ruce nic nemá.
Koukas na to ze spatne strany...kdyby nemeli penize, tak nemaji na emisi akcii, ktera je velice nakladna, to bys mohl vedet kdyz uz si tu hrajes s ekonomickymi myslenkami. Na burzu jdou proto, ze je to dobra a prirozena cesta, jak ziskat kapital, zvysit hodnotu spolecnosti a dat sanci lidem, kteri toto odvetvi chteji podporovat a maji na to paky a finance...
Uprime mi jejich sportovni model nejak nesedi! Ale sedan uz je konecne vlastni velmi povedeny model. :yes:
Sedan za vpodstate polovičnú cenu ako prvý model, to je už niečo iné, a s väčšou nádejou na globálnejší úspech, navyše podložený množstvom objednávok vopred. myslím že aktívneho investora očakávajú celkom reálne, majú čo ponúknuť.