Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: Tata Cliffrider

Univerzální sportovní pick-up představila indická Tata.
Zpět na článek
2. 3. 2006 21:07
neregistrovaný "jesus"
2. 3. 2006 21:10
neregistrovaný "jesus"
2. 3. 2006 21:46
neregistrovaný "Kelik"
2. 3. 2006 23:18
neregistrovaný "ZZ"
3. 3. 2006 08:11
neregistrovaný "mates"
6. 3. 2006 15:08
neregistrovaný "milo"
3. 3. 2006 05:27
neregistrovaný "swatei"
3. 3. 2006 11:11
neregistrovaný "pierro"
3. 3. 2006 11:29
neregistrovaný "prase"
3. 3. 2006 12:48
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 13:42
neregistrovaný "Cartman"
3. 3. 2006 22:14
neregistrovaný "patrik"
4. 3. 2006 10:06
neregistrovaný "pierro"
4. 3. 2006 23:30
neregistrovaný "patrik"
7. 3. 2006 10:23
neregistrovaný "wolff"
7. 3. 2006 11:05
neregistrovaný "patrik"
26. 4. 2006 22:03
neregistrovaný "jozef"
neregistrovaný "jesus"
2. 3. 2006 21:07
...auto z indie...
...dekuji,nechci...i kdyz tohle nevypada o nic hur,nez vetsina samurajske produkce...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jesus"
2. 3. 2006 21:10
...
...dobrej detail je ten napis TATA jako krava v uhlopricce na viku od zavazadelniku:-)...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kelik"
2. 3. 2006 21:46
Tata
při prezentaci těží ze skutečnosti, že má ve Švýcarsku zastoupeného nadšence, který věří, že se to jednou v Evropě musí konečně podařit. Jestli opravdu prosadí motory EURO IV, pak snad, ale jaká bude cena?
Pokud si dobře pamatuji Tata Pick-Up Double Cab měla být v ČR za půlmilion a SUV Safari za 650 000,- ale trochu vázly už ty emise...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
2. 3. 2006 23:18
Tata tatatatatatata tata
Musím zajet na chatu za mojim tatu. ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mates"
3. 3. 2006 08:11
Re: Tata tatatatatatata tata
Ty we na tomle by si tatovi mohl vozit vodu i oslika najednou >:-[] >:-[]
neregistrovaný "milo"
6. 3. 2006 15:08
Re: Tata tatatatatatata tata
najednou ne, ponevac by oslik tu vodu vychlemtal. jedine ze vodu vnutri a oslika na korbe. Alebo naopak, ale to by oslik mohol ohlodavat opierky hlav. ten oslik...to ti je vecnej problem...
neregistrovaný "swatei"
3. 3. 2006 05:27
design
Design se mi docela libi, ale kdyz uz je to v Zeneve, tak na to mohli nasadit nejaky vetsi a hezci kola... ale jinak dobry (na indicana).
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pierro"
3. 3. 2006 11:11
bez titulku
Tak teda přátelé, máme tady další blit z asijské (rozvojové) produkce. Po čínských zázracích je tu další, tentokrát z Indie. Tedy přátelé, myslím si že nebudu daleko od pravdy, když vzkážu za většinu normálních evropských motoristů - děkujeme, nashledanou. Tuhle obludu nám sem prosím netahejte. Pro tatu raději zajedu na chatu ;-).
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "prase"
3. 3. 2006 11:29
Re: bez titulku
souhlas, ale na druhou stranu, když se tu bude moci prodávat roomster... :-!
neregistrovaný "ericn"
3. 3. 2006 12:48
Re: bez titulku
No slušnej pokus o Pick-up, ale klidně to vzkaž i za mě haha >:D
neregistrovaný "Cartman"
3. 3. 2006 13:42
Barva
Barvu umí udělat pěknou. Toť vše.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "patrik"
3. 3. 2006 22:14
Tata, Fiat, smlouva o spolupráci a globální plány
Pro osvěžení paměti, než se někdo zbytečně unáhlí v soudech: 1. Tata a Fiat loni v září podepsali přeběžnou smlouvu o spolupráci, podle které začala od letoška Tata v rámci své indické sítě zastupovat Fiat a dovážet ho tam a naopak má od Fiatu příslíbený přístup do jeho evropské dealerské sítě. V dalším kroku se počítá s vývojem společných osobních aut a jejich uplatnění hlavně v Asii, s perspektivou pozdějšího globálního spolupůsobení. (zdroj: ItaliaSpeed)
2. Tata je jedna z nejstarších (polovina 19.stol) a nejznámějších skupin společností v Indii, její zakladatel ostatně dostal od britské královny šlechtický titul. Tata má dnes 93 společností a působí v 7 sektorech ekonomiky (např. ocelářství, letecká doprava...). Výnosy skupiny za rok 2004-05 dosáhly 17,8 miliard USD (2,8 % HDP Indie), celkem zaměstnává 215000 lidí. Působí ve 40 zemích na 6 kontinentech. (zdroj: NationMaster) 3. Můj závěr: s tímhle potenciálem je jedno, že loni a letos neuměji dělat sami pořádná auta - pokud se rozhodli, že vážně vstoupí do automobilového průmyslu, je s nimi nutno vážně počítat. Znáte to - ty máš rozum, já mám svaly. ;-)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ZZ"
4. 3. 2006 00:31
Re: Tata, Fiat, smlouva o spolupráci a globální plány
K Evropě čelem, k Ivanovi zády! :-)
neregistrovaný "pierro"
4. 3. 2006 10:06
Re: Tata, Fiat, smlouva o spolupráci a globální plány
Patriku, nestraš, nebo mě bude po nocích chodit strašit tata s podvazkovým řádem od královny Viktorie ;-) :-) >:D
neregistrovaný "patrik"
4. 3. 2006 23:30
Re: Tata, Fiat, smlouva o spolupráci a globální plány
>:D :yes: No, jak jsem koupil, tak prodávám. Zavírání očí a nevědomé vyšklebování už se evropským značkám vymstilo napřed s Japonci, pak s Korejci. Fiat celkem bleskurychle zúročil spolupráci se Suzuki (Sedici/SX4), má jeden a tisíc důvodů sebou rychle mrskat, tak proč by nešel střemhlav do spolupráce s Tatou? Jen počkej, až sem dorazí první Tata Tigerclaw/Fiat Furioso s JTD a karosáží Giugiari - živě vidím to zděšení :-! :-) Škodovka holt v Indii staví vlastní fabriky a distribuci na trh dělá jak? Fiat rovnou leze do vyšlápnutých pantoflí.
neregistrovaný "wolff"
7. 3. 2006 10:23
Re: Tata, Fiat, smlouva o spolupráci a globální plány
Patrik.... :yes: :yes:
Jo někdo umí a druhý čumí...
Bravo Fiat.
Bravo Tata...
P.S. Při představě, že je tohle auto kvalitní a splňuje Uero Encpa na 4 hvězdy a stojí 650 000, hmmm....no nevím... MYslím, že by jste po zkušenostech mluvili jinak.
Jinak sohlas... Tata je mamut... To, že ji tady Franta Lojza z hprní dolní nezná, ještě neznamená, že neexistuje. Je to mamut, co se rozhodl vyrábět auta pro celý svět... A má snad větší a lepší propozice než ubohé Ruské, či Čínské, případně Korejské joint ventures... :-)
P.S. A má narozdíl od Korejců dobrého partnera... >:D
neregistrovaný "patrik"
7. 3. 2006 11:05
Re: Tata, Fiat, smlouva o spolupráci a globální plány
Wolffe :yes: . Sice to v téhle chvíli asi nepřeceňujeme, Cliffrider je zatím jen takové mávátko a sám o sobě moc neznamená,Tata má před sebou ještě kus cesty a musí dokázat, že to dokáže. Ale přesně jak říkáš: indický buvol má 1. velký kapitálový potenciál, 2. zvládnutý lokální trh a okolí (ano, hodně chudá oblast, ale auta tam jezdí a jezdit budou čím dál víc), 3. víc než 100 let zkušeností s průmyslovou výrobou s britským prvkem i se sektorem dopravy, 4. jeho spolupráce s Fiatem ho může katapultovat z automobilového předměstí přímo do centra - v Rusku a Číně takhle vyzrálého partnera nenajdeš. -- Evropa sebou musí hodit: nelze vvážet výrobky a posléze technologie a knowhow do "zaostalých kolonií" a myslet si, že to tak zůstane navěky. Bývalí zaostalí rychle dospívají a chtěji taky svůj kus masa. IMHO proběhne přerozdělení světových trhů, a když si do toho Evropa včas a šikovně nepřistrčí želízko, zbyde na ni jen sentimentální krafání senilního důchodce. Cesta Fiatu se mi zdá velmi logická a správná. -- To o těch Korejcích a jejich partnerech myslíš kauzu Daewoo+GM=Chevrolet? --(btw: re SX4: podle slovenských cen k zahájení prodeje 10/3 to v přepočtu vypadá na rozmezi 290-380 k Kč za dvojkolku 1.5; a za 4WD 1.6 ne příliš přes 400 k, to zní slušně, ne?)
neregistrovaný "jozef"
26. 4. 2006 22:03
tata
Novinka ,da sa najst uz aj na Slovensku
Rozbalit vlákno
0