Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ženeva živě: Chevrolet Captiva (první dojmy)

Chevrolet vstupuje s novým modelem Captiva do atraktivního segmentu SUV. Co nové súvéčko nabídne, jsme zjišťovali přímo na výstavišti.
Zpět na článek
1. 3. 2006 12:00
neregistrovaný "ciello"
1. 3. 2006 12:17
neregistrovaný "manitou"
1. 3. 2006 12:58
neregistrovaný "GTI"
1. 3. 2006 14:58
neregistrovaný "manitou"
1. 3. 2006 12:57
neregistrovaný "GTI"
1. 3. 2006 15:51
neregistrovaný "Paja"
1. 3. 2006 16:18
neregistrovaný "GTI"
1. 3. 2006 16:21
neregistrovaný "Paja"
1. 3. 2006 16:24
neregistrovaný "Ricardo"
1. 3. 2006 16:51
neregistrovaný "GTI"
1. 3. 2006 19:54
neregistrovaný "Tom"
1. 3. 2006 16:29
neregistrovaný "Paja"
1. 3. 2006 16:40
neregistrovaný "Ricardo"
1. 3. 2006 16:56
neregistrovaný "GTI"
1. 3. 2006 19:52
neregistrovaný "Tom"
1. 3. 2006 20:28
1. 3. 2006 21:05
neregistrovaný "Tom"
1. 3. 2006 22:19
2. 3. 2006 08:37
neregistrovaný "manitou"
2. 3. 2006 08:57
neregistrovaný "hoborg"
2. 3. 2006 14:18
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 14:31
neregistrovaný "hoborg"
2. 3. 2006 17:13
neregistrovaný "Tom"
3. 3. 2006 18:19
neregistrovaný "prase"
3. 8. 2006 18:27
neregistrovaný "Tom Š."
2. 3. 2006 17:09
neregistrovaný "Tom"
4. 3. 2006 11:50
neregistrovaný "patrik"
2. 3. 2006 08:50
neregistrovaný "manitou"
2. 3. 2006 14:16
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 14:42
neregistrovaný "manitou"
2. 3. 2006 10:13
neregistrovaný "dubak"
2. 3. 2006 10:14
neregistrovaný "dubak"
2. 3. 2006 17:35
neregistrovaný "Tom"
3. 3. 2006 00:25
neregistrovaný "Tom"
3. 3. 2006 22:27
neregistrovaný "Tom"
2. 3. 2006 17:30
neregistrovaný "Tom"
2. 3. 2006 20:25
neregistrovaný "homer j"
3. 3. 2006 00:27
neregistrovaný "Tom"
3. 3. 2006 00:49
neregistrovaný "Tom"
3. 3. 2006 09:19
neregistrovaný "manitou"
3. 3. 2006 22:00
neregistrovaný "Tom"
4. 3. 2006 12:21
neregistrovaný "patrik"
4. 3. 2006 14:14
neregistrovaný "Tom"
3. 3. 2006 09:22
neregistrovaný "manitou"
4. 3. 2006 14:16
neregistrovaný "Tom"
4. 3. 2006 22:30
neregistrovaný "Tom"
3. 3. 2006 22:10
neregistrovaný "Tom"
4. 3. 2006 14:44
neregistrovaný "Tom"
4. 3. 2006 22:24
neregistrovaný "Tom"
3. 3. 2006 15:19
neregistrovaný "Jozef35"
3. 3. 2006 17:31
neregistrovaný "Jozef35"
4. 3. 2006 12:31
neregistrovaný "patrik"
18. 4. 2006 11:58
neregistrovaný "Petr Blažek"
neregistrovaný "ciello"
1. 3. 2006 12:00
?
jakej palec..?? jaká jednička a trojka..? já teda takhle :yes: neřadím... ani s jinak napřímeným palcem... Každej asi řadí jinak.. ale beru to jakože chyba se najít musela... >:D >:D Ale tohle auto se mi docela líbí..!!! :yes:
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "manitou"
1. 3. 2006 12:17
Re: ?
jj, jestli kverlačku drželi jako hever >:-[] (ten co nosí každej chlap v kalhotech) ;-)
neregistrovaný "GTI"
1. 3. 2006 12:58
Re: ?
Vidím, žes zralej na automat ;-) >:D :yes:
neregistrovaný "manitou"
1. 3. 2006 14:58
Re: ?
Hever je automatickej, když jsou výborný podněty ;-)
neregistrovaný "GTI"
1. 3. 2006 12:57
Q SEN
Jo, brácho, někdo musí udávat styl. Vypadá to jednoduše... ale není to vubec samozřejmé. Chceš-li udělat ikonu... musíš mít v teamu ty nejlepší... třeba AUDI, ten má team hvězd... Q7... teď vidíš, co ti nadělili za nářadí...
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Paja"
1. 3. 2006 15:51
Re: Q SEN
Kdyz rozdelime sny na realne a nerealne, tak vetsina Cechu nedosahne ani na captivu, netoz na Q7, me se to auto uz od konceptu libi...mohlo by mit stejny uspech jako treba Sorento! Takze drzim :yes:
neregistrovaný "GTI"
1. 3. 2006 16:18
Re: Q SEN
No, to je právě ta tragedie... do každý rodiny jednu 911ku... Nene, tato auta nechť vlastní jen bohatí... žádné kompromisní Picantocrossmanie...
neregistrovaný "Paja"
1. 3. 2006 16:21
Re: Q SEN
Mam doma temer vsechny modely F z poslednich let, dve Lamba, nove i stare SL, AC Cobru, Corvette, Panoz...co si vic muzu prat? Snad aby nebyly v meritku 1:18! >:D
neregistrovaný "Ricardo"
1. 3. 2006 16:24
Re: Q SEN
:yes:
neregistrovaný "GTI"
1. 3. 2006 16:51
Re: Q SEN
>:D :yes: To jsme na tom podobně... já mám asi 50 911tek :-) Ovšem, že bych toužil po poloviční 911cce s tříválcem 1,2 :-) to nehrozí... Vždyť sen je jediná realita, v níž se alespoň na okamžiky dotýkáš věčnosti...
neregistrovaný "Tom"
1. 3. 2006 19:54
Re: Q SEN
Jestli to takhle půjde dál, tak za chvíli do autosalónů dorazí Boxter 1.2 HTP :-( Začnou čtyřválci, chytnou slinu a půjdou do HTP :no: Bravo VW-PORSCHE
neregistrovaný "Paja"
1. 3. 2006 16:29
Das neue Golf
[odkaz]
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "Ricardo"
1. 3. 2006 16:40
Re: Das neue Golf
Er wird nicht viel größer. Er wird auch nicht viel schwerer. Aber er wird viel schöner >:D Tak uvidíme. Ten obrázek co tam mají vypadá nadějně :yes:
neregistrovaný "GTI"
1. 3. 2006 16:56
Re: Das neue Golf
Boční okna nejsou definitívní... ovšem předek... VW má dnes spolu s AUDI nejlepší předky světa. Ford to ne a ne chytit... Vždycky, když jedu proti Focusu... říkám si... jo, VW, ten vám vypálil rybník... :-)
neregistrovaný "Tom"
1. 3. 2006 19:52
Re: Das neue Golf
To GTI: jak seš na tom s němčinou? Rozumíš článku? Jestli ne, tak Ti to shrnu do jedné věty: "Velkosériový VW-model již dávno nepřináší do kasy tolik peněz kolik bylo plánováno." čili VW se nám snaží diplomaticky nazčit, že je sice VW naprosto super bezkonkurenční, ale přesto prodeje jsou nic moc - není to propadák, ale oslavovat se kvůli tomu taky nebude :no: Sakra, jak je možné, že se Guru neprodává? Kde udělali soudruzi z BRD chybu? >:-[] ;-)
1. 3. 2006 20:28
Re: Das neue Golf
Proč se neprodává Guru? Já myslím, že je to proto, že je vizuálně moc náročnej na cit pro styl... Prostě ho udělali moc dokonale. Dnes jsem byl shodou okolností u VW... tak jsem se díval též na Golfa... no, je to opravdu tak dotažené... Vezmi si třeba jen ten oblouk zádi... od zadního blatníku se záď vytáčí v překrásném oblouku... do toho ta krásná zadní světla... no dle mě - bez konkurence. Předek, hlavně světla... to je taktéž bez kazu. Vlastně jen Punto dokázalo ještě udělat světla o něčem... ale u něho jsou moc nahoře... Golf je má zázračně zakomponovaná do kastle. Pak jsem přešel k Jettě... a musím říci, že v tomto segmentu nemáš vlastně jinou volbu. Buď Jettu, nebo Octavii Combi ve stříbrné... Jo, tak abych to vrátil k tvé otázce... no, já to tak vnímám... a do toho jde Ford s Focusem... ten je vizuálně víc pro... jaksi... méně intelektuálně vyvinuté..., zejména v přední partii... a tak se prodává... něco odkrojí tvé TTT v Corolle... a pak tak trochu zaspali s GTI IV... tedy ikonu táhli veterání jako já a nepracovali na mladších... To samozřejmě je už minulost... a já myslím, že novej model pojede v prodejích jako blesk. Takže závěr - VW přecenil stylotvornost potenciálních kupců... předběhl je... GURU je nejkrásnější, nejvyváženější auto v nižší střední... o tom jsem pevně přesvědčen. Jinak o prodejích tu budem mít brzy článek, viď, tak se na to podíváme zblízka ;-)
neregistrovaný "Tom"
1. 3. 2006 21:05
Re: Das neue Golf
Další návštěva u VW, že by kvůli obvyklé neplánované návštěvě servisu? Ale kafe maj brý, že? ;-) A co teprve ta prsatá blondýna, která ho servíruje >:-[] ;-) Jo VW přecenil stylotovrnost a výši IQ svých zákazníků - teplákový kovboji nemaj ani styl ani vysoké IQ, němečtí důchodci maj zase problémy se zrakem >:-[] Jo, statistiky se nějak zpozdili (a taky informace o výsledcích TUV a J.D. Reportu) - redakce si trochu dáchla, ale určitě se na tom už dělá.(?) Chtělo by to přehled CELOEVROPSKÝCH prodejů po jednotlivých modelech a jednotlivých třídách.. statistiky z ČR toho oc nevypovídaj, páč jsou dost deformovaný.. necháme se překvapit a pak to zkouknem (ale předem Ti dobře radím, moc se na to netěš ;-) ). P.S. teďka nevím s kým a kde jsem se to bavil o šíří nabídky Toyotích modelů (ty jsi to nebyl, to vim jistě..). Ale pro pořádek a jako zajímavost sem to menu hodim viz [odkaz]
1. 3. 2006 22:19
Re: Das neue Golf
:-) Dobrý pro sběratele známek :-) Tome, to je přece úplně jedno, kdo kolik vyrábí modelů... vždyť tebe přece musí oslovit něco jiného. nějaký "ustřední" téma, nějaký konkrétní model... To všechno jsou technicky dokonalá auta... jako VW a jako další a další... Já si myslím, že, jak tě čtu, tak kdyby Toyota prostě zbalila fidlátka a dělala Yarise, Corollu a Avensis, tak ty bys ji opustil... rozumíš... já od tebe jen čtu, že sis vyčetl z tabulek kolik toho zas prodali... ale mě tohle vůbec nebere... Pochop, já se moc těším na článek o prodejích v česku, protože buďto budu radostně a humorně psát, že Guru válcuje focus, nebo - opět s humorem budu psát, že Focus válcuje Guruho... Mě je jedno, kolik VW prodá Golfů. Já pokud píši, že VW je evropská jednička, tak jen proto, že je to pravda a že jsou mi k smíchu lidi, co zatracujou naivně VW (nemyslím tebe) a co tu píšou ty plivance na VW... Pro mne je prostě nepřijatelné ctít automobilovou značku, která pro mne v srdci nic neznamená... jo, vyrábí milióny aut. No a co? Kvůli tomu přece nezačnu nenávidět Porsche. Porsche vlastně vyrábí jedno auto... a já ho miluju celej život... Já k tomu nepotřebuju tabulku 50ti aut. Chápeš to, doufám. Vedle toho, Tome, upřímně... přece sakra mám voko a umím se podívat... Copak bych si mohl koupit autíčko, co nemá kapličku... prostě to bych zatratil všechno, co pro mne auta znamenaj... nemusím mít 911ku... ale hergot motám se tu cestou necestou Evropou, tak to budu dělat s tím, co mi nabídne evropská automobilka. Vždyť přece ten, kdo jede ve Fabii... vždyť ten člověk, vás vyznavače východních tvarů strčí do kapsy svým srdcem, svým vztahem ke stoleté automobilce, co stojí pár kilometrů od Prahy a s jejímiž výrobky jezdil jeho děda... to je pro mne o něčem. Ně mě s číslama nechoď... P.S. nevím jaks stár... víš, když jsem byl mladý, také jsem zatracoval například hudební scénu zdejší a poslouchal jen západ... a nejednou si uvědomíš, že tu žili, resp. žijou lidí, co to umí i lépe a o kterejch ví i svět (Gustav Brom...) a uvědomíš si naivitu svejch postojů. Tak snad nejsi ten, pro něhož je nejlepší automobilka ta, která vyrábí nejvíc aut... i když nechápu, co jiného tě k ní může přitahovat...
neregistrovaný "manitou"
2. 3. 2006 08:37
Re: MOJE MALÁ TROŠKA DO MLÝNA II.
V roce 2008 se dočkají rozsáhlé obměny u modelu Golf. Jedním z důvodů, proč automobilka sáhne ke změnám, je poměrně velká stagnace v prodejích Golfu. Pouze mírné zvětšení modelu je na místě, protože již nyní je Golf občas považován za zbytečně velké a vysoké auto, což mu ubírá na eleganci a jízdních vlastnostech. Vzhled pak dozná změn, které mají vyvodit optický pocit dynamického vozu. V novějším Golfu se definitivně neobjeví žádný z motorů se vstřikováním PD. Tyto dnes již nedostačující motory budou nahrazeny novými s technologií vstřikování Common Rail. O jaké motory půjde a jaké budou mít specifikace však zdroje neříkají nic. Mělo by se jednat o objemově shodné motory s mírným nárůstem výkonu a hlavně s výrazně větší kultivovaností a lepším průběhem výkonu. PS: Jak jsem koupil, tak prodávám. Jo, 3,5 roku a hned pořádnej faselift, jen aby Golf neměl častější obměnu než čivava
>:-[]
neregistrovaný "hoborg"
2. 3. 2006 08:57
Re: MOJE MALÁ TROŠKA DO MLÝNA II.
nnevim jak to ma Tom, ale ja tvuj nazor o tom kdo to bere "vic srdcem" proste nechapu. proc bych si nemohl "vybrat srdcem" toyotu? (ja to teda udelal :]) a stejne tak nechapu jak muze mit nekdo vztah k takovymu uzitkovymu posunovadlu jako je fabie, to je pro me jen spotrebic. mozna dobrej, mozna muze mit nekdo radost ze je to skodovka (nekterym lidem staci opravdu malo), ale porad je to jen nudny uzitkovy auto ktery je jen o presunu z mista A do mista B, ale o radosti z jizdy opravdu ne.. pro poradek, to stejny si samozrejme myslim o yarisu, corolle, golfu. a v tehle tride uzitkovych aut pro me opravdu rozhoduje kvalita, spolehlivost a pomer cena/uzitek - to je i duvod proc se tu treba ja zastavam japonskych aut, oproti VW jsou v tomhle proste dal.. neni to o tom ze bych "zatracoval" evropsky auta, ale o tom ze v tride ktera je predevsim o prakticnosti a uzitku mi prijde nemysl rozhodovat se jen "podle srdce" a ocividne pri tom vypinat mozek
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 14:18
Re: MOJE MALÁ TROŠKA DO MLÝNA II.
Vybírej čím chceš... Třeba Yarise levým malíčkem ;-)
neregistrovaný "hoborg"
2. 3. 2006 14:31
Re: MOJE MALÁ TROŠKA DO MLÝNA II.
aha, to je asi ta tvoje vysoka uroven diskuse o ktery tak rad plkas
neregistrovaný "Tom"
2. 3. 2006 17:13
Re: MOJE MALÁ TROŠKA DO MLÝNA II.
GTI často hájí úroveň diskuse, ovšem to platí pouze do chvíle, než se dostane do úzkých - do slepé uličky odkud není uniku.. Tvůj příspěvek byl v tomhle super - dostal ho do slepé uličky a ještě k tomu přitiskl ke zdi.. dostal si ho, odrovnal si ho, neměl co na to říct - byl v křeči, tak se alespoň pokusil vystrčit drápky ;-)
2. 3. 2006 22:58
Re: MOJE MALÁ TROŠKA DO MLÝNA II.
Křivdíš mi... Nic jiného jsem na to napsat nemohl... moc dobře to víš.
2. 3. 2006 23:38
Re: MOJE MALÁ TROŠKA DO MLÝNA II.
Dobře odpovím ti šířeji - ty jsi jiný... ano, já tě chápu... K Fabii, Corolle apod. necítíš vztahy, je to pro tebe jen výrobek k jetí z A do B. No... a já jsem jiný... Já vím, čím jezdil můj děd... Myslíš, že nevím, jaká auta vyrábí v Japonsku? Jenže narozdíl od těch dětí, co tu kříčí bravo TTT mám rozum a odpovědnost za děti své... a těm nedá chleba TTT, ale VW... a další evropští výrobci... Sám to poznáš až tu Hyundai pod těma krásnejma kopcema postaví futrál na auta... dopadne to tak, jako s televizema. Protože na vrcholu tu bude VW... on totiž nikde jinde bejt nemůže... to snad chápeš... to by jinak Německo muselo vyhlásit bankrot. Tak holt vynášejte s TTT a jemu podobnejma do nebes ty japonské a korejske a indické (proč ne) a malajské (proč ne) výrobky a přejte evropskejm značkám jen to nejhorší... Opravdu odpovědnej postoj... Kolik krků živíš, Hoborgu? Nebo - kolik jich jednou živit chceš?... To jsou otázky dne... a ne se modlit za spásu TTT.
neregistrovaný "prase"
3. 3. 2006 18:19
Re: MOJE MALÁ TROŠKA DO MLÝNA II.
GTI, četl jsi minulý nebo předminulý týden v MFDnes v sekci ekonomika, jak jsou na tom evropské automobilky? Jestli okamžitě nezefektivní výrobu a nepodniknou patřičné kroky, tak prý můžou podle všech ekonomických prognóz počítat v horizontu deseti patnácti let s velkými problémy, naopak je začnou válcovat korejští, japonští a dokonce i čínští výrobci, kteří jsou v efektivitě výroby a řízení daleko před evropou. Paradoxní je, že nejohroženějším výrobce je VW. K tomu se článek vztahoval nejvíce.
neregistrovaný "Tom Š."
3. 8. 2006 18:27
Re: MOJE MALÁ TROŠKA DO MLÝNA II.
to snad nemyslíš vážně?! Kvůli "efektivnější výrobě" (neboli levnějším materiálům...) jsou snad čínský auta lepší než evropský?! Hňupe!!!!!!!!!!!:-D Kvalitu auta neurčuje úspěšnost automobilky... nebo snad Voisony nwbyly kvalitní auta?! Jestli víš, co to bylo za značku, blbečku... Čuráčku...
neregistrovaný "Tom"
2. 3. 2006 17:09
Re: MOJE MALÁ TROŠKA DO MLÝNA II.
Naprostej souhlas ve všem, lépe bych to nenapsal :yes:
neregistrovaný "patrik"
4. 3. 2006 11:50
Re: MOJE MALÁ TROŠKA DO MLÝNA II.
:yes: Aspoň dodatečně se přimlouvám ze sledování evropských prodejů (když ne rovnou globálních!), do statistik SDA si může vlézt každý sám. - vůbec by mi nevadilo, kdyby na to AuztoCZ udělalo samostatnou archivní rubriku, abychom mohli sdledovat dlouhodobé tendence. Takhle jsme dost často ohlupováni všelijakými mlživými výkřiky marketingářů jednotlivých značek. :-)
neregistrovaný "manitou"
2. 3. 2006 08:50
Re: POZOR NA RÁNY OD PASU
Nevím, zda jsi marketingový odborník, psycholog či co, ale napsat, že FF II. je jaksi pro méně intelektuálně vyvinuté je od tebe obvyklý výstřel mimo ale zároveň sporosté vůči všem, kteří si jej koupili. Napsal si to opět v duchu své kampaně, to mne nepřekvapuje, ale tentokrát to bylo opravdu silné kafe. Kolik rozborů kupujících této značky či konkrétně modelu jsi četl, že si dovoluješ býti tak jistý v soudech ? Tipnu si, že žádný. Kolik diskutujících zde napsalo, jak design Golfu je fádní, nudný, šedý ? Napsal snad někdo, že je kupují nevyzrálí jedinci, co chtějí plynout s davem ? Myslím, že ne. Pokud se pletu oprav mne. PS: Pozor, jeden konfident se tu u nás v Čechách každý den snaží v mediích zaujmout tím, že 100x opakuje lež a myslí si, že se stane pravdou. ;-)
neregistrovaný "GTI"
2. 3. 2006 14:16
Re: POZOR NA RÁNY OD PASU
Čteme stejný noviny ;-) Možná, co se týká diskuze... bys měl přijmout běžnou a logickou praxi... aby tu každy nemusel stále dokola vypisovat - "podle mého skromného názoru", a to ani zkratkou... že se má, jaksi zato, že když někdo píše... píše svůj názor. Co :-) Tak když tohle pochopíš... budeš mít se mnou mnohem méně práce ;-) Jinak mi lichotí, že mé věty uchopuješ jako národní pravdy, ovšem musím ti napsat, že tohle má ambice není...
neregistrovaný "manitou"
2. 3. 2006 14:42
Re: POZOR NA RÁNY OD PASU
Ježíšku, to snad není možný. Ty sis vážně myslel, že ty tvoje popichovačské trefy beru za národní pravdu ? >:D Blázínku. Já vím, proč kolikrát píšeš ostře, ale to co si napsal ke kupujícím byla taková střela mimo, ne taková ta tvoje klasická rejpavka, ale spíše jedovka a na ty jsem byl u tebe zvyklý spíše u hošanů z klubu. Svojí odpovědí, ale zároveň nezodpovězením otázky jsi mne překvapil, díky tedy, že se mnou souhlasíš. ;-)
2. 3. 2006 23:01
Re: POZOR NA RÁNY OD PASU
Pokud hodláš diskutovat tak, že si na otázky sám budeš odpovídat... mám to sice jednoduché, ale zase se ode mne nic nemůžeš dozvědět... :-) Nebyla to jedovka... jsem o tom hluboce přesvědčen... a přečti si, jak jsem to přesně nahoře napsal... lehce jsi to posunul.
neregistrovaný "dubak"
2. 3. 2006 10:13
Re: POZOR NA RÁNY OD PASU
Porsche: Volkswagen robí drahé autá

Nový veľký akcionár Volkswagenu automobilka Porsche kritizuje VW za drahé modely a chce ho prinútiť začať vyrábať lacnejšie autá.
"Volkswagen musí vyrábať lacnejšie autá alebo musí zredukovať technické vybavenie," povedal finančný šéf Porsche Holger Härter v stredu zverejnenom interview na nemeckom internetovom portáli Spiegel Online. "VW ešte stále zarába peniaze Golfom a Passatom," dodal.

Härter tiež nabádal najväčší európsky koncern k inováciám predaja. "Teraz treba porozmýšľať aj o zlepšeniach predajnej siete. Máme nejaké nápady, o ktorých však budeme diskutovať interne."

VW sa kvôli svojej stratégii výroby luxusných áut dostal pod paľbu kritiky už v minulosti. Model vyššej triedy Phaeton musel Volkswagen kvôli vysokým stratám v USA dokonca stiahnuť z trhu. Nový šéf značky VW Wolfgang Bernhard chce preto, aby automobilka opäť začala vyrábať autá aj pre nižšie príjmové skupiny a výrazne zredukovala svoje náklady.

Porsche koncom vlaňajšieho leta získalo vo VW 18,5-percentný podiel a vystriedalo spolkovú krajinu Dolné Sasko v úlohe najväčšieho akcionára, informovala agentúra Reuters.

Informácie zo sveta automobilov nájdete na stránkach autoweb.pravda.sk.
neregistrovaný "dubak"
2. 3. 2006 10:14
Re: POZOR NA RÁNY OD PASU
zabudol som - bolo na:

[odkaz]
neregistrovaný "Tom"
2. 3. 2006 17:35
Re: POZOR NA RÁNY OD PASU
Já to říkám pořád.. VW je nehorázně předraženej průměr a PR masáž to dlouhodobě nemůže zachránit! Taky pořád tvrdim, že dříve nebo později narazí.. že by to konečně bylo tady? Ano Golf, ano ten Golf od VW - neprodává se podle představ (pro někoho naprosto nepředstavitelné, pro někoho pouze očekávaná událost ke které dříve nebo později muselo dojít)! Zásadní facelift po 3.5 letech? Dobrej důkaz, že problémy opravdu nastaly.. Taky tvrdim, že dříve nebo později na tom bude Škodovka podobně.. cenově narazí, bude se muset nad sebou zamyslet a měnit strategii.. "odborníci" se mnou souhlasit nebudou, ale mám štestí, aspoň to Porsche to vidí jako já :yes: ;-)
2. 3. 2006 23:15
Re: POZOR NA RÁNY OD PASU
Výhoda Toyoty je, že sice se musí všichni zamýšlet... jen ona ne... Byznys není stavění hradů z písku... byznys je uspěch i pád... s tím každej rozumnej počítá... Jen... máš převrácené hodnoty - co je za humny zatratíš a co je za mořem, pro to dýcháš. To je hodně naivní postoj... Vlastně... je v tom něco neskutečně zvráceného... doufám, že mě správně chápeš... Není v tom vztah k rodné zemi, není v tom srdce, není v tom vědomí odpovědnosti za svou zemi, není v tom nic... jen dětský obdiv.
neregistrovaný "Tom"
3. 3. 2006 00:25
Re: POZOR NA RÁNY OD PASU
Tím vztahem k rodné zemi myslíš svůj patologický vztah k automobilce, která je nazývána Hitlerovou pomstou? ;-) No to snad ne! :no:
3. 3. 2006 00:52
Re: POZOR NA RÁNY OD PASU
Že bychom si tu brzy psali o Napoleonovi, ne. :no: :no:
neregistrovaný "Tom"
3. 3. 2006 22:27
Re: POZOR NA RÁNY OD PASU
Neznám spojitosti mezi Napoleonem a jakoukoli automobilkou, ale můžu tady zleku vyjmenovat pár německejch automobilek, který to s Hitlerem táhly jedna ruka.. kdyby se historie vyvíjela jinak, tak by se tyhle automobilky aktivně podíleli na naší likvidaci nebo alespoň vysídlejí.. je to jen 60 let, ty jsi možná zapoměl, (já to si díkybohu nezažil), ale já to nezapomenu! Prosím Tě o jednu věc - už nikdy nespojuj naši rodnou zemi s těmahle automobilkama! Tohle je ta pravá zvrácenost :no: :no: :no:
neregistrovaný "Tom"
2. 3. 2006 17:30
To všech kritikům
Zkraje bych chtěl poděkovat "dubakovi" za příspěvek a přiloženej link. Moji kritici, stále častěji a stále více se bavim - na Váš účet. Již dlouho dobu tady prezentuju svoje názory (vycházející z odborné literatury, tisku, případně ze znalosti problematiky) ohledně TTT, koncernu VW, atd. atd. Vždycky se najde pár rádoby odborníků (je Vás čím díl tím méně, všímáte si toho?), kteří mě hned za každou cenu oponují, kritizují mě, Ti bezmocnější a asi i méně inteligentnější se dokonce schylují k osobním urážkám, dělají ze mě dogmatika, plkala, dítě školou povinné atd. případně (když už jim dojdou veškeré argumenty), tak alespoň hledaj v mých příspěvcích gramatické chyby a posílají mě zpátky do školy, učit se češtinu (ale to dělají pouze Ti opravdu zoufalí tragédi).. Všichni tihle odbornící mají jednu společnou vlastnost - vždy kritizují, ale nemají žádné, opakuji žádné protiargumenty (maximálně se zmohou na naprosté plky a obecné fráze).. Proč vlastně píšu? Dneska mám opravdu šťastný den - tolik zpráv a novinek z autoprůmyslu, které potrvzují mnou dlouhodobě prezentované (Vámi nazývané) "plky", za jeden den.. opravdu mě to potěšilo.. a Vy, experti, odborníci či přímo rádoby "pracovnící" v autoprůmyslu, Vy se nad sebou zkuste zamyslet a než budete někoho bezhlavě kritizovat, zkuste si nejdříve nalézt nějaké argumenty, načíst pár odborných článku a trošku se rozhlédnout po světě ;-) P.S. některé příspěvky píšu s nadhledem, jednoduchými slovy, ale to neznamená, že to není pravda - nehleďte na formu, sledujte obsah! P.P.S. pro odlehčení: TTT, ono Vám to stejně jednou dojde, otázkou je kdy..
Rozbalit vlákno
21
neregistrovaný "homer j"
2. 3. 2006 20:25
Re: To všech kritikům
Úplně Ti rozumim, některý paka co tu píšou sou zralí tak na psychiatrii. Máš celkem dobrý postřehy. Já osobně spíš fandim hyundai, protože je na tom s kvalitou dobře.
2. 3. 2006 23:09
Re: To všech kritikům
A proč jako mu fandíš? Umíš si představit nějakýho kluka, kterej v Soulu píše na jejich autostránky a seká se tam za Škodovku. Že se nestydíš :no:
neregistrovaný "Tom"
3. 3. 2006 00:27
Re: To všech kritikům
Díkys. :yes: Hyundai docela jede, jako fanoušek Hyundaie se máš v příštích několika letech opravdu na co těšit - Hyundai to v Evropě pěkně rozjede.. :yes:
2. 3. 2006 23:08
Re: To všech kritikům
Tome... upřímně... on tě někdo kritizuje? Nebo o co ti vlastně jde? Máš utkvělou představu, že nějaký japonský výrobce nás tu všechny převálcuje, kdejaká automobilka tu pod tlakem trhu zkrachuje... a ty pak vztyčíš na těch rozvalinách svůj prapor TTT a budeš čekat zadostiučinění? Nebylo by vhodnější, když už ses narodil tady, vzít si třeba VW za domácí úkol a vytvořit hráz japonskejm autům? nebylo by lepší začít makat u VW a změnit tam to, co nedělaj dobře? Uvědomuješ si vůbec, že pluješ na rozbouřeném moři v lodi, co se jmenuje Evropa a kříčíš z ní na druhou loď - střílejte do nás... ať už se potopíme... P.S. Absolutně, ale absolutně tě nechápu... pokud si tedy z nás neděláš legraci...
neregistrovaný "Tom"
3. 3. 2006 00:49
Re: To všech kritikům
Kritiku přijmu od kohokoliv, zejména pokud je konstruktivní.. ale kritiku kvůli kritice, osobní útoky či protiplky bez argumentů, to teda ne.. Minulej týden se tu pár bezradnejch zoufalců o něco snažilo, ale argumenty chyběli :no: Nejedná se o utkvělou představu, to je reálná hrozba, to je fakt! Stačí se kouknout na US trh - myslim, že je to docela dobrý memento (i když důvodů současného stavu je nepochybně více). Píšu o TTT, páč je v tom nejlepší, ale to podobné platí pro Hondu, Hyundai/Kia a další. V současné podobě jim (IMHO) VW dlouhodobě čelit nedokáže, chce to změnu filozofie, návrat ke kořenům, rozsáhlé (často bolestivé) systémové změny, změnu výrobních postupů atd. atd... ale nejhorší a nejtěžší je se k těmto změnám odhodlat a začít myslet "jinak".. navíc VW je de facto státní automobilka, tak že všechny změny se o to hůře prosazují.. bez krize (větší či menší) se změny prosadit nepovede (možná, že už krizi prožívají a proto začli dělat změny.. do detailů úplně nevidim, ale stejně by se jednalo spíše o "kosmetické" změny - na rázné kroky zatim chybí odhodlání..). Až se VW ozve, tak si jejich nabídku promyslim ;-) vážně, myslim že vedení VW má svou hlavu a pořád opakují ty samé chyby dokola a dokola, je úplně jedno jestli tam je pích nebo píčesrýdr :no: Jednu loď potopíš, ale její místo obsadí loď jiná.. moře prázdné nezůstane.. koukni do Anglie - dnes se tam vyrábí nejvíce aut v její historii - jediná změna je v tom, že to nejsou anglické nýbrž japonské, americké a německé automobilky. Anglie jede dál, žádnej větší problém, žádný zhroucený hospodářství.. prostě jen výměna lodí na moři (konec příspěvku sem poměrně zjednodušil, tak doufám, že mi to hned někdo neomlátí o ksicht ;-) ).. Až se to stane budu cítit velké osobní zadostiučinění, ale nejsem omezenej "magor".. zároveň budu cítit daleko větší smutek za neschopnou Evropu, která to zase zvorala.. koukám hodně do budoucnosti a doháním to do krajnosti, takhle to přeci zkončit nemusí (když se někteří v čas probudí)! Tak že dokud se věci nepohnou, musim trvat a musim tu psát to, o čem jsem zatím skálopevně přesvědčen.. TTT
3. 3. 2006 00:54
Re: To všech kritikům
Pak tě tuplem nechápu...
neregistrovaný "manitou"
3. 3. 2006 09:19
Re: To všech kritikům
Pravdou je, že s GTI se shodnu málokdy, jako třeba na tom, že Grande Punto je pro správný chlapy, kteří mají smysl pro krásu a zároveň sportovní srdce ;-)Tady jsem s ním ale na stejné straně barikády. Psal jsem to už minule a tak to tady zopakuju. A Tome, to nejdůležitější je velkými písmeny ! ----- Jo, život je nádhernej, žít v EVROPĚ je prostě fakt skvělý. Přesně jak to psal Ondra výše, nejseš jen otrokem své práce - chodíš do kina, do divadla, jezdíš s rodinou na výlety, obdivuješ památky, přírodu, chodíš do restaurací, do hospod poklábosit s kámošema - prostě užíváš života, nejseš jen robot na práci. Platí to i o Americe. To samý ale chtěj i tvoji sousedi, kámoši. A tak možná nedělaj úplně nejkvalitnější věci jako Toyota nebo Sony. Mně to ale nevadí. Kupuji EVROPSKÉ značky - auta, elektroniku, hadry, možná nejsou nejkvalitnější, ale mně se líbí a jsem s nimi spokojen. A když si budu chtít nechat postavit barák, tak si ho nechám postavit od EVROPANA. Nebo vy vzývači všeho nejkvalitnějšího si pozvete nějakého stavitele z Asie, aby vám tady postavil pagodu nebo čínskou zeď ? Mně vadí, že jako EVROPANI nejsme hrdí na to co všechno jsme dokázali - počínaje vědou, kulturou až třeba po ty auta. Začíná se tu právě rozmáhat to hledání úspor, právě třeba při koupi aut, a co naplat, že evropská auta jsou většinou bezpečnější nebo modernější. Lidi si prostě nevidí na špičku nosu. Nevadí jim, že číňani kopírují, že korejci taky občas opisují. To, že se tady nad tím v EVROPĚ nebo v Americe někdo pořádně zapotil, to je číňanům jedno, nerespektují to a proto i já nebudu respektovat je. Ano jsem pro zavedení cel na čínská auta, na korejce taktéž. A to z toho důvodu, že když už jako EVROPANI nepodporujeme EVROPSKÉ, apk to musíme udělat restrikcí, a je jedno, že nejsme zastánci svobodného trhu, oni ty kopírovači také nejsou zastánci respektování autorskejch práv. Jasně, i Toyota nebo Nissan dává práci tady v EVROPĚ, proti tomu jsem taky nic nenapsal. Pokud jsou továrny v EVROPĚ a pokud jsou tam EVROPSKÉ standardy (jakože u japonců jsou) pak proti EVROPSKÉ produkci japonských značek nic nemám, ostatně tato část produkce nemá clo. Nechci nikomu upírat možnost volby, to v žádném případě, ale chci aby ta nabídka pro volbu byla spravedlivá - aby tady nebyly telefony Nokia a jejich kopie za poloviční cenu. Nebo si vem ty minibiky Blata, někdo to tady v Čechách vymyslí, navrhne, zbouchá a pak nějakej trouba v Číně to obšlehne vyrobí za čtvrtinu a začne to vozit sem. Kdyby to bylo normální, pak Blata zkrachuje. Jenže koho pak budou kopírovat ? Ať je tu nabídka široká jako prase, ale ať se všichni chovaj rovně a ctí nějaké zásady. Kupujte si co chcete, ale to co se nabízí ke koupí musí být podle pravidel. A když někdo ty pravidla nedodržuje, pak musí následovat represe. Já chci aby fungoval Saab, klidně pod neevropskou správou GM, ale alespoň tam lidi najdou práci. Je mi jedno, že Volkswagen bouchá nekrasavce, ale dává němcům práci, jsem rád, že se Fiat uzdravuje, ale štve mně třeba krach Rovera. Jsem EVROPAN a EVROPANEM jsem rád. ;-)
neregistrovaný "Tom"
3. 3. 2006 22:00
Re: To všech kritikům
Co se týče nelegálním výroby kopíí snad všeho, co existuje (zejména v Číně), tak v tom souhlasim.. to by se mělo tvrdě popírat - ochrana duševního vlastnictví by měla být jednou z hlavních zásad a požadavků.. tohle ale japíků moc netýká, japíci jsou jinde. Co se týče těch nákupů - za svoje peníze si kupuj co chceš a kdy chceš, do toho Ti nikdo nekecá.. taky bych preferoval evropské značky, ale jsou oblasti kde to prostě nedělám, protože japíci nabízejí více za srovnatelné prachy - za svoje prachy chci dostat to nejlepší a hlavně se nenechat cenově "ojebáv..t": počítače, elektronika, auta atd. Až budeš koukat na svojí barevnou (!!!) Teslu, tak si vzpoměň na mě a na mojí plazmu na stěně ;-) P.S. až budeš stavět ten barák - nezapomeň, že jsi především Čech! Tak že si vyber tu firmu, kde makaj pouze Češi - nepodporuj UKčka, požaduj aby na tvým baráku makali pouze Češi.. naprostá paraela s autama - oba budeme mít podobně postavený barák, ale ty za to vyplázneš o něco více.. ty budeš pravděpodobně spokojený, já na tvém místě bych byl naštvaný, že jsem zbytečně vyhodil prachy na víc.. ;-) P.P.S. panebože, jen doufám, že se držíš svých zásad a že své příspěvky píšeš na komplet evropském pc nebo ne? >:-[] ;-)
neregistrovaný "patrik"
4. 3. 2006 12:21
Re: To všech kritikům
Jen poznámka: pánové, došli jste v debatě až k historicko-filozofickému tématu vzestupů, střetů a pádů civilizací a řešíte ho přes tunelové vidění automobilového průmyslu. To není ideální metodika, protože váš pracovní stůl tak má sotva jednu nohu. Navíc právě automobilový průmysl je globalizovaný ad ultimum, v těch japonských autech se brzdí boschem a v evropských autech je někde velmi pravděpodobně japonská elektronika - a to vůbec nemluvím o sekundárním průmyslu a třeba o vybavování výrob a jejich řízení atd. Pak tu taky máme kapitálové účasti ve firmách a jejich skupinách, společné podniky, koooperační dohody atd. A kolega, který si kupuje evropskou elektroniku by radší neměl otvírat zadní víčko, protože na dílech pod ním budou na 99% asijské labely. Bitva o národní hrdost a identitu se vede jinde než návštěvou autosalónu. - Jiná věc jsou osobní sympatie vůči určité značce a jejímu modelu, ty ovšem často nemají racionální, ale emocionální a INDIVIDUÁLNÍ jádro, takže je prostě nelze ostatním oktrojovat jako objektivní pravidlo. (Já jsem strašně miloval svou Š105, protože mi v ní vyrostly děti a prožil jsem za jejího života hezké roky dobrého vztahu a je to pořád moje soukromá ikona, ale prostě to nikomu nevnucuju - zatímco k Fabii mám vztah dokonale nulový, zkrátka mě to auto nezajímá). :-) všem pěkný den
4. 3. 2006 12:31
Re: To všech kritikům
:-) No, vypadá to, žes to ty, který napsal poslední příspěvek na auto.cz... vždyť... my už teď nebudeme mít o čem diskutovat, viď ;-) Bravo, ža Škodu... P.S. jen... je potřeba vědět, že perlu rozhledu musíš hledat v každé mušli... nestačí jen vědomí globálu... a my tu píšeme o autech... tedy o té jedné mušli... a co jich v oceánu jen je...
neregistrovaný "Tom"
4. 3. 2006 14:14
Re: To všech kritikům
Napsal jsi to pěkně a samozřejmě máš pravdu :yes:
neregistrovaný "manitou"
3. 3. 2006 09:22
Re: To všech kritikům
Ty budeš fakt šťastnej až tady budou jezdit jen Yarisy a Corolly ? Budeš spokojenej ?
3. 3. 2006 17:07
Re: To všech kritikům
Tísíckrát jsem se ho na to ptal... odpověď je - TTT :-O Napsal jsi to pěkně... Jistě... já JSEM zdravě hrdej na to co je kolem mě... a japonskejm klukům opravdu upřímně přeju třeba tu Corollu i Civica... Chápeš... zoufalství průměrných - v masové produkci se originalizují totální masovkou... z Japonska :-) ... směšné.
neregistrovaný "Tom"
4. 3. 2006 14:16
Re: To všech kritikům
Toyoty jsou naprosto stejné masovky jako VW, na to nezapomínej! Toyota je japonské VW co se týče zaměření, ale to je tak jediná podobnost..
4. 3. 2006 17:31
Re: To všech kritikům
Ty to stále nechápeš... právě proto, že Corolla je obdoba Golfu... tak proto ať kluci z Japonska lítaj v Corolle a kluci z Evropě v Golfu... proč by to mělo být naopak... neexistuje jeden racionální důvod... Já bych se také divil, kdyby v Tokiu nějakej fanatik s nickem tomitaiomita tekl z Golfu... proč by to dělal? Vždyť on má k tečení Corollu... pochop Tome...
neregistrovaný "Tom"
4. 3. 2006 22:30
Re: To všech kritikům
Kluci z Japonska lítají v Corolle, kluci v Evropě by měli lítat v evropských autech (jo, nechápu proč pořád Evropu vztahuješ jen na Golfa a VW obecně - sice prodaj nejvíc - ale i tak tu jsou jiné poměrně velké automobilky..).. takhle by to mělo bejt, to je pravda, ale pouze za předpokladu, že by tam nebyli jiné racionální důvody - a racionální důvody tu jsou a jsou docela významné (nebudu je znova a znova vyjmenovávat).. to si piš, že se v Japonsku najde pár fandů, kteří obhajují GTI (stejně tak je jistě najdeš i v USA).. není to jednostranné, nato nezapomeň!
neregistrovaný "Tom"
3. 3. 2006 22:10
Re: To všech kritikům
Nikdy tu nebudou jezdit jen Toyoty, žádná automobilka nebude ovládat 100% trhu, to jsou blbosti.. dokážu si ale představit situaci v Evropě, kdy 40% aut prodávají japonci, 30% korejci a o zbytek se dělí evropští a US producenti.. tohle už nastat může (naschvál sem vynechal Čínu, páč u ní to odhadnout nedokážu).. jak říkám, osobně budu cítit obrovské zadostiučinění (já Vám to celý léta říkal a vy jste se akorát posmívali), ale budu i smutnej.. Toyotě fandim, protože ji obdivuju - to co dokázala a co ještě dokáže to je prostě něco senzačního, úctyhodného.. zároveň se mi i její auta líbí (RAV4, Land Cruiser a zejména nové Lexusy!)
4. 3. 2006 12:27
Re: To všech kritikům
Akorát ti nikdo ještě nevysvětlil, že je něco jinýho milovat pohádky bez odpovědnosti za svůj život a hlavně ža život svý rodiny, a něco jinýho je vytvořit pro sebe a své blízké důstojnej svět... Až tu budou ta tvá milovaná procenta... tak pak můžeš zas psát, žes měl pravdu a že je fajn, že to tu totálně zválcovali... co s náma, viď... přece jde o čísla, o procenta... P.S. Kolik živíš krků? a jak? Kolik máš dětí? A učíš je japonsky? Tvůj postoj je -nezlob se- velmi naivní, dětský a postrádá pro mne rozhled a odpovědnost dospělýho chlapa. Když jsi byl malý... miloval jsi nějaká japonská auta, viď, pak jsi šel na střední školu a mezi klukama jsi exceloval tím, že na rozdíl od nich jsi sypal z rukávu ohromující čísla - počty vyrobených aut Toyota... nevím, zda jsi před maturitou, studuješ dál, nebo někde děláš... nevím, ale z tvých zpráv bych spíš odtušil, že táta koupil Corollu či Avensis... a ty tedy vlaješ praporem TTT... akorát jsi ještě asi nepořizoval svejm trojčatům zimní vybavení na lyžařskej zájezd... z vejplaty co ti jednou vyplatí někde z Nošivic, nebo z Kolína... otiskni tu pak výplatní pásku... abychom věděli, co je to TTT... seženu ti na ukázku obdobnou výplatní pásku třeba od VW... P.S. Neudržitelné, Tome.
neregistrovaný "Tom"
4. 3. 2006 14:44
Re: To všech kritikům
Já Tě prostě nechápu.. Jakej je rozdíl mezi tím, jestli si koupím Avensis (navržený, vyrobený a smontovaný v Evropě) nebo Passat (navržený, vyrobený a smontovaný v Evropě)? Nechci tady veřejně uvádět osobní informace.. ale párkrát sem tady už psal, že mám po vejšce, že již pár let dělám a že již poměrně dlouho jezdím s Mazdama 626/M6.. Obviňuješ mě tu z naivních dětských postujů odpovědnosti? Nezapomeň, že právě obviňuješ přes 20% Evropanů.. Když použiji Tvůj příspěvek: (hypoteticky) práve proto, abych mohl svým trojčatům koupit zimní vybavení na lyžarskej zájezd, tak právě proto si místo toho Passata koupím obdobně vybavenej Avensis.. budu mít nejen na to vybavení, ale ještě pak svojí celou rodinu vezmu na týden do Alp.. a možná mi ještě něco zbyde (záleží na rozdlu v cenách).. No nevim, tuhle někde psali, že průměrný plat dělníka v TPCA (včetně příplatků) bude +- 20,000 měsíčně..
4. 3. 2006 17:02
Re: To všech kritikům
Já tě tipoval v posledním járu gymplu. Vějšku chválím... to je cesta vzhůru. Ovšem o to víc, Tome nechápu tvé naciojapnské postoje. Opravdu. Dělník v TPCA má 20 za pracovní dobu jak za Marie Terezie... a bydlí v kurníku... ale to neřešme. Ano, já obviňuji 20% evropanů za to, že si vidí akorát do svý aktuální peněženky... Prosím tě, ten neudržitelnej evergreen., že jako Apoštol a spol jsou drazí a japanoprodukt levný... nepiš... nebo napiš porovnání. A komponuj do toho i ty balíčky překvapení v japonskejch "paketech"... Ceny aut jsou takřka stejné... jde o rozdíl cca do 50ti tisíc... To v leasingu ani nepocítíš... Takže je to v něčem jiném. Vím přesně Tome, v čem to je, vím přesně, proč si tu lidí koupí třeba Corollu... neumím :-) to napsat... resp. umím... ale neumím vypustit některá slova ;-) a bez nich by to nebylo pravdivé... Člověče, já to snad nakonec fakt napíšu... ;-)
neregistrovaný "Tom"
4. 3. 2006 22:24
Re: To všech kritikům
Rozdíl do 50 tisíc? To je trochu mimo, i v nižší střední jsou ty ceny někdy až drasticky jiné.. Napiš to, fakt.. ať se vidí proč více se než 20% Evropanů a více než 30% amíků rozhoduje tak, jak se rozhoduje.. a to nemluvím o tom, kolik proicent z prodejů např. evropských vozů v Evropě tvoří fleetové nákupy, které trochu "kazí" pohled na to, jak se rozhodují fyzické osoby a o těch to chceš napsat, ne?
neregistrovaný "Jozef35"
3. 3. 2006 15:19
VW je najlepší
Neviem prečo sa celá diskusia točí okolo nejakého GTI. Je to typický zákazník VW ktorý ho bude oslavovať aj keď ponúkne hov... na kolesách. Takých fanúšikov koncern potrebuje aby mohol predávať predraženú Oktáviu a ešte predraženejšieho Golfa. Ťažko uzná že existujú ľudia ktorí poznajú aj iné auto ako VW, nemusia nosiť hodinky Casio a ideálom bývania nie je pre nich katalógový dom s okrovou fasádou, sedlovou strechov a balustrádovým balkónom .
Rozbalit vlákno
4
3. 3. 2006 17:08
Re: VW je najlepší
>:D Jozefe... ty tvoje hodinky, ty bych chtěl vidět.... >:-[]
neregistrovaný "Jozef35"
3. 3. 2006 17:31
Re: VW je najlepší
Citizen a športové Casio. S Citizenom som spokojný a s Casio tiež . Ale ani o jedných netvrdím že sú najlepšie a majitelia ostatných sú vhodný na psychiatrické vyšetrenie.
3. 3. 2006 21:21
Re: VW je najlepší
:-) :yes: ;-)
neregistrovaný "patrik"
4. 3. 2006 12:31
Re: VW je najlepší
Jozefu, máš určitě pravdu v tom, že tahle debata měla být údajne o nové Captivě, což je úplně jiný koncern a jiná sada problémů, než co zakouší VW a spol. Byl bych tady spíš očekával zamyšlení nad tím, jak se GM vypořádalo s převzetím Daewoo (plus? minus?), případně nějakou insider informaci, kolik GM opravu dalo svého do dokončení vývoje modelů, které už mělo Daewoo rozpracované (což se týká právě Captivy) a jestli věnovalo dost prostředků a úsilí zlepšení konstrukčních parametrů, hlavně bezpečnosti. V souvislosti s debaklem Sparku a Avea v crashích by tohle bylo podle mě hodně na místě. Žádné vznešené úvahy o tvaru chladiče a polstrování tohle nevyřeší. :-)
neregistrovaný "Petr Blažek"
18. 4. 2006 11:58
bez titulku
Viděl jsem Captivu ( o které uvažuji na podzim 2006) v Lipsku na veletrhu a je moc pěkná.Ale...
Mám několik, možná subjektivních, poznámek:
1/stříbrná klička otevírání dveří řidiče po 6 dnech výstavy byla z velké části bílá a na svět koukal laciný plast
2/horní deska palubní desky byla jako z tvrdého plastu, který jsem vídával na vozech Trabant.
Celkový dojem jsem sdělil německému prodejci, který mně ubezpečil že to je výstavní předprodejní verze, která "půjde potom do lisu".Sériová verze bude mít prý interiér z hodnotnějších platů. Kéž bude mít pravdu.
V opačném případě je Santa Fé, proti verzi Captivy z výstavy, interiérem Rolls Royce.
Dále je u Santa Fé je automat se sekvenčním řazením a u Captivy pouze jednoduchý automat.
Na netu píší cenu19-25.000€, německý prodejce předpokládal cenu v "plné náloži " cca 33.000€ ( kůže, šíbr,7 sedaček atd. T.j.825.000 Kč + DPH v CZ což by byla přímá konkurence pro Santa Fé.
Rozbalit vlákno
0