To je jednoduche :-) - pretoze nema nijaky model medzi A4 a A5. ;-) Za cca. dva roky bude ale Audi A5 existovat. Bud to bude coupe postavene na platforme A4, alebo to bude seriova podoba detritskeho konceptu Roadjet ;-)
Vidím, že čas od času nebude od věci něco o ženskejch ti napsat. Do aut děláš náruživě, a tam ty mezery tolik netahaj za vlasy :-) P.S. Když tak mi hod mejl... pár dobrejch návodů (myslím na ženský) ti napíšu, to tady nemusej číst všichni ně >:D:yes:
Ty to nějak špatně obíráš, GTI, vylaď si prosím příjem. O velikost poprsí mé přítelkyně neměj obavy a poučovat ty mě o ženskejch... to bys mě opravdu rozesmál >:D >:D Ale hlavně: já nikdy neřekl, že větší je lepší. Kdes to sebral? Zcela naopak - co se týče masky Audi, na těch menších je až přespříliš velká.
Dělat přednost z nečitelné tváře si můžeš dovolit u pokerového stolu, ale u aut je to trochu mimo.
Pěkné překroucení toho, co jsem řekl... opravdu. A6 se mi líbí a uvažoval bych o ní právě proto, že mi přijde vyvážěná (zvlášť ve verzi Avant se povedla přímo nebývale) a protože by mi velikostně vyhovovala. Nelíbí se mi ale ta ubíjející uniformita. Proč to musí všechno zepředu vypadat naprosto stejně? To mi zatím nikdo nevysvětlil... BTW, metrem jsem nejel už... no, aspoň tři měsíce... A v Praze jsem, jestli sis chtěl rýpnout ;-)
Obávám se, že jsem asi způsobil mezigenerační nedorozumění. To, co je pro Vás snadné stáhnout z netu, tak to já pracně doluji ze zasutých vzpomínek. :yes:
jojo, stejnej nazor :yes: Zacina se mi zdat, ze argumentace typu "Kdybych mel Gallardo, tak bych z nove S8 nebyl nadsenej" a "Kdybych mel A6, nebyl bych nadsenej z A3" se pomalu zacina stavat klise. ;-\
Nové Lamborghini - nejrychlejší a nejdražší, přichází na svět. Je to odpověď na Ferrari Enzo, Porsche Carrera GT, MB McLaren a Maseratti MC12.
Bude mít 640 koní, 660 NM.
Byl zde převrtán dvanáctiválec, z 6,2 na 6,5.
Z 0 na 100km/h za 3,4 s
Pro opravdové řidiče...a boháče.
:-) tady to shrnulo AUDI samo. Trochu mě teda překvapilo, jak málo obliby má přední maska AUDI. Zapracuju na tom. Novinkou pro mne je, že Jirka ;-) je bejvalej řidič autobusu :-);-):yes: bravo za postřeh. Ciello dnes trochu klimbal... a ty rejpance do předků AUDI mu vrátím i se sáábovskými úroky ;-) Škoda, že Willy posuzuje auta stejně jako poprsí jeho platonickejch lásek - čím větší, tím lepší. V tomhle bych ho rád lehce poučil... důležitý u ženský je zejména, jak s tebou umí smejknout zleva doprava a zezadu dopředu... ostatně tohle plati i u aut. Tak BRAVO AUDI... vždyť kdo z nás si může dovolit říci o sobě, že má čitelnou tvář... :yes:
Tohle je přesně smýšlení, kterému nerozumím. Ty si jako budeš kupovat A6, aby ses odlišil od levnejch vozů? ;-\ Přece... A6 si koupíš proto, že se ti líbí, že ti vyhovuje stylem i rozměrem. Nebo si jako myslíš, že ti v A3 jsou zase přešťastný, že se podobaj drahé A6? Willy... to je pohled zpoza tyče z metra. Koupit si vždy jen to, co chceš... to má být tvůj cíl. Ne si kupovat auto, aby ses odlišil od těch levnejch...
Berte to jako dohad. Renalt 5 Alpine *1976 +1993, označovaný na zádi písmeny A 5. Je možné, že to je chráněné označení. Francouzi bývali háklivější. Škoda 105 pro frantíky měla na zádi tuším označení Š 1050, aby neiritovala Peugeota. Mimochodem, kde je GTI s buldozerem, aby to dnes shrnul? :-O
Tebe to možná nezajímá, ale já mít A6 a denně vidět stejný ksichty A3... tak moc nebudu rád. Když si koupím takovéhle auto, chtěl bych být od těch levnějších trochu odlišnější...
Sakra, to je ale žihadlo...kolik stojí? Zásadní otázka! (srdcovka to není, je to střední třída s bestiálním motorem). Srdcovky od Audi...vlastně to asi je srdcovka v dost nesrdcovém koncernu :-|
Souhlas... mlžný pohled stírá odlišnosti jednotlivých modelů. jenže tohle je cesta, jak být originální v kentextu s ostatními. Dnes už nelze tvořit úplně nové tvary... vždyť všechno už tu bylo...
nevýhoda TVÁŘÍ DOBY je ta že pokud to nevidíž z boku tak na dálku ani kolikrát nepoznáš co je to zač :no: -snadno se pak stane že máš Superb který vypadá jak Fabia >:-[] nebo A6=A3/4/8... Individualita má právo na život jenom je-li stvořená z hlav stratégů a finančních plánovačů...
nejlepšími bestiálními Audinami podle mě bylo Porsche-Audi S2 a hlavně první RS4 - obě v té době s nevídaným výkonem, obě v kombíku a obě v hodně limitovaném počtu. Tomu říkám exclusiv... Současná RS4 se mi nelíbí, kdyby Audi dělalo A4 MPV, tak ten motor narvou aj do něho. Pro mě to auto už nemá punc výjimečnosti.
>:D >:D na RTOčkách bývala taková vodporná barva jakože sytě červená nebo co.. respektive byla hnědá.. no hnus... hovňál jsem tomu říkal.. což by se na ty audinu v té hnědé docela hodilo... >:D >:D >:-[] hlavně na q7.. >:D
Udělat přední masku, co bude žít roky je snahou každého, kdo dělá do aut. Přesně si vzpomínám, jak jsem jednou otevřel nějaký časopis, a tam to poprvé v nějaké studii AUDI předvedlo... To byl blesk z nebe... drzost drzostí... A oni makaj dál a dnes máš sjednocenou celou modelovou paletu skrzevá ten předek tak dokonale... že to člověka odzbrojuje. Tohle teda AUDI dokázalo bravůrně. Nemusíš tu masku milovat... ovšem stopu geniality tam snad vidí každej...
Od začátku téhle masky, mi vrtá hlavou, kde jsem dřív viděl něco podobného. A už to mám. Čekával jsem ji jako spasení v krutých mrazech na spoji do školy. Stará dobrá Škoda Karosa 706 RTO. ;-)
nerozumím tomu motoru v kabrioletu...mám je spojené spíš s děláním dojmu na slečny někde na Long Beach než aby se s nimi dalo prožít nějaké to Inferno >:-[] .V sedanu a Avantu to jo.. Ta maska na tom vypadá obzvlášť morbidně,- chápo že se snaží o jednotný výraz u všech Audi, ale nic se nemá přehánět ;-\
jo.. obecně ano... cabrio od audi je jejich nejpovedenější verze.. nicméně ten jejich novej gesicht se mi vůbec nelíbí, takže zlatá stará 80.. a předposlední A4.. Ale to neznamená, že nejezdí hezčí auta..!!! :yes:;-)
Ta verze cabrio je slovo do pranice.Mel jsem moznost jezdit RS6 a byla trosku tezka i kdyz po vsech ostatnich strankach dokonalost,tohle bude zihadlo.Fakt se na ni tesim.Spravny sportak na leto ma byt cabrio:-)