Německý autokoncern představil v Berlíně studii SUV, které se svou velikostí rozměrově spadá pod úspěšný Touareg. Už od pohledu netradiční koncepce karosérie by v případě sériové výroby asi dobře vykryla kus neobsazeného segmentu...
no já bych to biděl že to je předzvěst asi marakesche .... akorát nevím proč ten dlouhej přední převis ... začínám se obávat že ten převis jakej je na jeho pšionážním fotkách asi není tam kvůli tomu že by to byla zbastlená mula, ale protože v sérii fatk bude ... ;-\
jinak nechápu když jedno oddělení vw dokáže udělat takové auto jako touareg tak druhé vytvoří toto : [odkaz] :-)
Pokud to bude povedené jako tohle "A", pak uděláš díru so světa. Můj tip je, že to nezvládneš... a za tři roky tu budem psát nikoliv o KARSCHE... ale o Áčku v reálu...
Evropská jednička neklekne >:D ,ale přímo padne na hubu >:-[] a budoucí světová jednička jí nač,,, na hřbet. Po dlouhém koukání na ten pavůz musím uznat ,že je tam vidět posun do plusu v interiéru-jenom mi něco připomíná,nevím co ,ale je docela gut :yes: Ale myslím si ,že i kdyby se to odvážili vyrábět,bude to na hony vzdáleno od konceptu-podívejte Roomster,jak byl super a je z toho lepší Berlingo...
...ano, to teréní TTčo od Audi, ten byl hezčí, dotaženější... Škoda, že se nezačal dělat. A vůbec si myslim, že auto takové třídy by se víc hodilo právě k Audi než VW.
Ač mám VW rád, a málo co se mi od nich nelíbí... tak tohle mě nechává chladným. Už jsem těmi PassatoTuaregovskymi duna studiemi nejak presycen. ;-\ Ne, ze by to bylo nejak spatny, ale od VW bych cekal vic.
Tak to jest perfektní kára, brávo FauVé :yes:. Jen škoda že se juž neprodává, snad bude dobře zvládat lehký asfaltový terén, který jest na našich cestách po ještě neukončené zimě. Hned bych ho měnil za služební Fábku, v který jsem si dnes málem překous jazyk - 80km slalomu speciál mezi výtluky maskovanými kalužema vody, bru, fuj, humus ... Tož tak.
Taky se pridam k diskuzi, podle me vazne podareny koncept, jak tady nekdo napsal kraska ve stade oblud. Tohle kdyby tak vyslo, obzvlaste ten interier je nadherny. Vazne povedeny kousek...
Řezal si někdy dřevo? Když moc tlačíš na pilu, tak se Ti zakousne ;-) EOS má problém se střechou a s nedostatečnou kvalitou.. tříkolka zatím nedostala zelenou.. áčko je celkem pěkné, ale furt je to jenom koncept.. Tak že jedinej, kdo tu tlačí (nebo má tlaky) jsi ty >:-[];-)
Hmmm, světla alá Audi (hlavně zadní) no tak tímhle mě teda VW vážně nenadchnul... TA poslední studie Renaultu je mnohem povedenější jako studie, i když se do sériovky asi tak jak byla fakt nedostane... :no:
VW, jistě to registruješ, těžce začíná tlačit na pilu... EOS, tříkolka, Áčko... sám víš, co se tam prsonálně odehrálo a k čemu dojde... prostě trhli oponou a ... my musíme počkat na výsledky. Dostaví se... uvidíš. Evropská jednička neklekne. O Golfu ti píšu pod Golfem...
..jo má to pěkný kola... >:D >:D OK.. je mi to milejší než velky obludy typu touareg.. takže supr.. jen ten concept od sabu.. je prostě 1A... v tom bych se dokázal představit.. :yes:
Ale ani tohle nevyvazi ty miliony designerskych zlocinu ktere tvuj oblibeny koncern napachal!!! Posledni napr. u VW Golf... Nemenim nazor, ale dokazu ocenit, kdyz se neco povede. Neverim ze pripdana seriovka bude stat designersky za moc. Mozna ale VW prekvapi po druhe, kdo vi.
Klid. Vidíš to v moc černých barvách. VW byl, je a bude evropskou jedničkou... neměj obavu. Jak Octavia, tak Golf a Jak Polo, tak zejména nová Fabia :yes: jsou, resp. budou ty pravé evropské štiky... :yes:
Jo tak u tohoto konceptu VW pred nima poprve uprimne smekam. Tohle je skvele. A uprimne receno by se to vyjimalo i na normalnich kolech jako sportovni sedan/coupe. Vypada skvele i jako dlouhonoha SUV (ikdyz z podstay SUV ni tam chybi velky zavazadelnik) I interier je vymecne podareny, ale do serie (pokud se tam dostane) pujdou asi zase ty sterilni tvary ala Golf. Jo a pokud se bavime o pripadne seriove podobe, tak si myslim, ze se zase stylistum od VW muze povest ten koncept "odkraslit". Ale tak jak to vidime ted na fotkach je opravdu super. Predek, zadek, profil i interier nemaji chybu!
Bré odpoledne panstvo, tak mi nezbývá, než abych se připojil k diskuzi. Tohle autíno je zvláštní počin. Takovej trochu kočkopes, nebo spíš kočkovlk?? ;-) Ani kupé, ani SUV, sám nevím, kam bych ho zařadil. Ale musím přiznat bez trápení líbí se mi. Líbí a moc. :-) Obvzláště ta přístrojovka je krásná. Pokud se vydá VW tímhle směrem a oprostí se své fádní strohosti, pak jen tak dál a dávám :yes::yes: BRAVO VW!
Sory GTI VW je dobré ale štýlu nemá ani za mak. A táto štúdia grc ako všetko ostatné od VW, facelift Golfa? Poďme rýchlo naklonovať VW Passat, mozno potom sa tento posuch zacne predavat. Uvedom sa aj ked viem ze erekcia pri VW je v tvojom pripade silnejsia nez pri peknej babe. VW uz davno starrtil zmysel pre realitu a zije alebo uz len dodychava známky zaslej slavy.
Som sice slovak, ale troxa mapoburili informacie o novej Fabii, ktorá ma mat stary podvozok, to aby ani nahodou nebola lepsia ako VW Polo. Jenoducho sa nemci zlakli novej Octavie ktore je o poznanie lepsia nez tvoja ikona VW Golf, takze aj nadalej im tlieskaj a usilovne zrychluj na Fabii HTP (* Ti Potiahne)
A kup si radsej stylovo gycove GTI -(ako si mohli nemci dovolit prznit skratku GT?????)
Je to hezky, ale to nejhezci se podle me do seriovky stejne nedostane. Napriklad jsem si hodne sliboval od VW Eos, a nakonec je to stejne jen klasicky VW
..je nádherný! Mě se to auto moc moc líbí, interiér, resp. palubka je hodně originální a má hodně zvláštní atmosféru. Myslím, že VW by se mělo hodně snažit, aby se do sériové verze dostalo co nejvíc z tohohle konceptu. Já dávám jednoznačně :yes: Zatím pořád nacházím něco nového zajímavého. Co se mi třeba líbí, jsou ty masivní ramena zadního zavěšení, co jsou dobře vidět na tý tapetě "zezadu". Taky je fajn, že auto by třeba v béžový metle mohlo bejt zrovna tak pouštní drzek.. Tak BRAVO VW.
Mám dojem ,že vzali Porsche naroubovali na něj masku z Audi,uřízli mu středovej sloupek a střechu. Místo sřechy nasadily plech z kapličky na plyh(nezbylo už na barvu) a posadily to na největší kola co v germánskejch slévárnách vyrobily :yes::yes: VW bravo >:-[]
...možná bych chvilku počkal s nadšením. Roomster taky vypadal víc k světu, než ho protáhli přípravou výroby...Jinak uznávám, že na WV, to je vodvaz. :yes:
1,4 s turbom (alebo tiez turbo + kompresor) sa zatial planuje vo viacerych vykonovych variantach 85, 92, 103, 110 a 125 kW. Pre rozne modely z ponuky. Pre kompakt SUV - Beduin (Marakes) a teda pravdepodobne aj pre tento koncept (ak by isiel do vyroby) - sa uvazuje nad 1,4 110 kW, 2,0 125 a 147 kW a TDI 2,0 1,3 a 125 kW.
...ale u tech baji a pohadek si vzpomente treba na vuz se spotrebou 1l/100km (budeme ho schopni produkovat...rekl kdosi, kdesi, ale kdy???) . Nicmene koncept vypada opravdu zajimave! ;-)
Tak, kdo se v tomhle nevidí... toho bych chtěl vidět. Kolega nahoře píše, že VW má realistické koncepty. Souhlas (a to i včetně tříkolky). Důležité je ovšem především nasát ducha... nasát styl. A toho tam je přemíra. Jestli stojíš pevně oběma kopytama na zemi, jestli k tvejm proprietám nepatří náušnice a rubín ve spodním pysku, jestli víš, čím si obrnit levé zápěstí a jestli rozeznáš buřtguláš od mořskýho ďasa na rozmarýnu... je tu pro tebe přichystanej parádní kousek. Áčko je silné, nadějné, přidrzlé... přesně takové, jakej chceš bejt i ty. Samozřejmě, že to takhle nevyjede... tak snad registrujme zejména - dokonalost přední masky, zapamatujme si lomy v přední kapotě, do hlavy vpalme zadní blinkry (pozor na ně) a akcentujme tu hlavní parádičku - barevné propojení spodní linie zadního bočního okna se střechou... passátní trik :yes: Vnitřek je tvarově nádherný... barvy si určitě vybereš sám... pozor na hrubé obšívání lemů... přesně, jak to miluješ na svejch Leviskách. Je jasné, že jdeme do vejšky... tohle je odraz doby... a doba JE hrubá a nekompromisní... tak až si Áčko povezeš do garáže, vyvaž ho a vdechni mu tep gentlemana, nadopuj ho láskou a svaž ho milostí. BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Konečně se u VW trošku odvázali při navrhování palubky. :yes: To hodnotím kladně. Jinak se mi to nelíbí ani trochu. O smyslu tohoto vehiklu nemá cenu ani debatovat. :-)
Ja nemam ten pocit ze vacsinu konceptov vyraba...ved si len zober program wv, vsetky tie terenne studie ktore uz spravil poslednych par rokov...Ano, robi koncepty take, ake by mohli byt vyrabane, ale ani zdaleka nepusti vela konceptov do vyroby.
VW je se svými koncepty docela specifickej. Nestaví je, jako jiný automobilky, proto, aby si ověřil reakci veřejnosti. Staví ji, aby ji připravil na to, co si budou příštích pár let kupovat. Prostě je seznámí s tím, na co budou šetřit. Není totiž moc konceptů od VW, které se nakonec nedostaly do sériovky. A je ještě míň těch, co se neprodávaly. Někdy mám pocit, že VW upravuje sériový modely tak, aby vypadaly jako koncept. Prostě přidá všechny ty drahý a nepoužitelný cingrlátka a voilá. Je to k vzteku, ale tady je VW obchodník nad obchodníky. Takže milý Concepte A, my se ještě uvidíme...
Concept A vyzera skvele, ale vlastne ako vacsina studii z WV. Interier je ako vzdy na A+. Studie mali vzdy vynimocne ale zaroven realizovatelne, na rozdiel od inych znaciek. Interiery su vzdy premakane a krasne, aj ked krasne bez vacsej zlozitosti a niekedy, ako teraz, trochu tazke. A je vidno, ze chlapci z VW su s Bugatti velmi spokojni...