Já seřizuju zrcátka celkem často - to pravé si dávám dolů, když couvám k obrubníku. Nebo když se za volantem střídáme s manželkou. Takže zrcátka v elektrice mi připadají jako rozumná věc. Klima je v létě taky fajn.
Jo a pokud bych si kupoval zrovna tuhle káru (neříkám že koupím), tak aspoň v té druhé výbavě a s šestikvaltem. Nejspíš tu 1,6 za 350 klacíků - to není dle mého špatná volba.
Kdyby jsem jezdil dálky po dálnici tak by koníky asi scházeli ale tam najezdim ročně sotva pár tisíc, jak píšu v recenzi tak ve vysokých rychlostech zrychluje pomalu, pružné zrychlení na čtyřku z 2t ot. je skvělé i do kopce, motor je třeba více vytáčet, i hodně za 3t ot. stále pěkně táhne, předjíždění je pohoda jen je třeba si ohlídat otáčky a pak sněhulák vystřelí
Když máš klimu, tak nemusíš u spolujezdce okýnko stahovat vůbec. ;-) A pokud se chceš tetky na chodníku poptat na cestu, tak se stejně naklonit musíš, jinak tě neuslyší. Jinak teda vůbec netuším na co bys ukno u spolujezdce sundával ;-)
El. zrcátko chápu ještě u spolujezdce, ale jak říkám, při tom kolikrát do roka to seřizuju, tak to oželím. Daleko více chápu el. sklopná zrcátka, která jsou za větší příplatek nebo vůbec k autům nejsou k dostání.
Jak říká můj kamarád - manuální zrcátka, to je vynález! Někdo vymyslel, že vytáhne ze zrcátek motorky, a říká si vynálezce >:D
Jinak já radši stahuju elektricky, než abych se za jízdy natahoval ke spolujezdci a točil švihadlem ;-)
Tak tedy já dám přednost klimatizaci před el. okny (ruce ještě mám), zrcátky (kolikrát do roka seřizuju zrcátka?), popravdě bych oželel i hliníková kola. Já se těm lidem nedivím, jezdit propocený v autě, když to jde elegantně v chládku... Navíc průvan není nic příjemného, ani zdravého.
Servis je věc druhá, ale to by měla garančka řešit.
Tak to sorry, já nemám tak bohaté zkušenosti... ale v autě klimatizaci používám minimálně. Netvrdím, že je k ničemu, to v žádném případě, ale je to takový nadstandard. Z hlavy mě napadá aspoň deset věcí, které jsou pro mě v autě nutnější než klima.
Ale dneska je doba taková, že nové auto musí mít klimatizaci, i když jinak třeba nemá nic "v elektrice" a domontované aftermarketové rádio na dvou reprácích. A ojetina bez klimatiazce je téměř neprodejná, i když spousta lidí nemá tušení, jak se o ni starat, aby i po letech fungovala.
Ricardo, to snad nemyslíš vážně. Parné léto, stojíš v tvém případě na Kolišti, slunce paří, vítr stojí, z ventilátoru to je ještě horší, venku smog... kde jinde se hodí klimatizace? Na dálnici, kde se auto ochlazuje proudícím vzduchem a i pootevřeným okýnkem se dá dosáhnout jakéhosi "komfortu"?
Já třeba na ježdění po městě (na což bych Vengu kupoval) ESP nepotřebuju. Boční airbagy jsou už trochu diskutabilní, ale i tak auto kupuju, abych s ním jezdil a ne abych boural...
Klimatizace taky není ve městě nutná, stokrát častěji se využije rádio a elektrická zrcátka, což v základu bohužel chybí
Venga tu měla reklamu, možná i proto jí trochu vylepšili hodnocení, tak mě napadá jestli testy i z tohoto důvodu mají zamčenou diskuzi, diskuzi k testům na foru objeví málokdo.
Ano, tiez som bol vcelku prekvapený, nakolko Vengu v teste vychválili. A kedze nie som z tých, co za vsetkým vidia slobodomurárske sprisahanie ci americkú zidovskú lobby, zrejme bude za co. :yes:
:-):-):-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI. CÍTA NIEKTO Z REAKCIE TENTO APEL? :-):-):-)
Uz davno som nezazil, aby pani z auto.cz napisali na "nekoncernove vozidlo" tak pozitivny test ako tento: [odkaz]
Venga je velmi pritazlive vozitko a dufam, ze sa jej bude darit aj v predajoch. Ma na to vsetky predpoklady. Dovolim si tvrdit, ze designom, spracovanim, kvalitou, vykonmi je je Venga kral segnmentu, teda pokial sem nevpali petrumr a nezacne nas tu masirovat ;-)
Ja este raz zdoraznim pozitiva:
* Prostorná karoserie, velmi dobré využití obestavěného prostoru
* Kvalitně působící materiály i zpracování interiéru
* Velká sedadla
* Počet a rozmístění odkládacích prostor
* I základní motor umožňuje obstojnou jízdní dynamiku
* Velmi dobré odhlučnění motoru i podvozku
* Tuhá karoserie
* Sebevědomé jízdní vlastnosti
* Překvapivě dobrý zvuk audiosoustavy
* 7 let záruky, resp. záruka do 150.000 km
Na odkaze, ktery uvadis jsem reagoval na osekavani vybavy obecne, kdy z Fabie vykuchali i pripravu pro radio a repraky ci delene sedacky.
U Fabie uz nastesti z bezpecnostni vybavy neslo moc osekavat - je osekana jiz jako standard. Fabia nema ESP ani hlavove airbagy ve standardu dokonce ani v nejvyssi vybave. U Vengy dostanes vsechny bezpecnostni prvky jako standard jiz s nove druhou nejnizsi vybavou, u Skody i pri nejvyssi musis priplacet.
Nahore predse pisu, ze to nepovazuji za spravne, ale nekteri zakaznici na to evidentne slysi.
Precti si co jsem napsal jeste jednou a zkus se zamyslet, co jsem se snazil rict. Zvlast posledni veta je dulezita. ;-)
Ale bol :-) , verze Fresh byla uz tehdy (tj. na podzim) v ceniku s 2 airbagy. A ze doslo ke snizeni vykonu u Ceedu bez upravy ceny je asi taky znamy fakt.
Kdyz nedavno slevnili Fabii (Easy) tak jsi tvrdil, ze Kia pri slevnovani osekavani vybavy nedela (coz byl samozrejme nesmysl [odkaz] ). A svete div se, osekana Venga se 2 airbagy, jak jsem uz tehdy napsal, je na svete, tak snad uz se ti "rozsvitilo".
Zajimave ovsem je, ze dle tebe je nabizeni noveho auta Kiou se 2 airbagy chyba Skodovky, protoze rozehrala "nejakou hru". No jeden nestaci zirat. Ty znas nejakou Skodu, u ktere snizili pocet airbagu na pouhopouhe 2 ks aby se podbizeli cenou na ukor bezpecnosti? I u one vysmivane Fabie osekali kde co, ale ne bezpecnostni vybavu - 4 airbagy nechali, nejblizsi konkurent Vengy - Roomster, taky 4 airbagy. Takze kdo tu hraje slevovou "hru" s bezpecnosti?! :-!
to si radsej uz kupim Renault Megane za taku cenu a mam dynamickejsie auto v porovnani s tymto a aj lepsiu vybavu ved tie dve zakladne verzie nemaju skoro ziadnu vybavu a cena tretej uz nie je najnizsia a tam je myslim ze dokonca Megane uz aj lacnejsi a este s lepsou vybavou
S tim ukazovanim designu ostatnim by se dalo celkem uspesne polemizovat, zvlast ten zadek, ktery vypada jako by prisednul slon je nic moc, ale predek a interier celkem ok i z hlediska prostornosti to neni nejhorsi. Auto to asi nebude spatne ale s tou cenou...
Venga je velmi sympatické autícko, ktoré by som si vedel predstavit ako druhé v rodine. Slusný priestor vnútri pri kompaktných vonkajsích rozmeroch, dizajn, ktorý nielenze nemozno oznacit za kórejský, ale ktorý ukazuje cestu i európskym malým autám, slusný základný motor. A kto nejde po cene uz od... a nekúpi v clánku spomínané základné holátko, dostane i progresívnu techniku a výbavu (Comfort).
Este pockat nejaký rok predaja, ked Kia typicky dá zaujímavejsie akciové ceny aj na vybavené modely a nevidím lepsiu volbu v triede.
:-):-):-)
CHCEME DISKUSIE AJ POD TESTAMI. DAKUJEME. :-):-):-)
Je to skoda, ale cesky zakaznik na to evidentne slysi. Ostatni automobilky postupne pristoupili na hru, kterou tady rozehrala Skoda - osekavani bezpecnostni vybavy.
Pokud ovsem chteji Skode konkurovat, nic jineho jim nezbyva, nez tuto hru hrat.
Je to na zakaznicich, aby ukazali, ze jim na vlastnim bezpeci zalezi vic, nez na usetrenych par tisicovkach.