Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Kia Venga Fresh: Nový základ za 259.980,- Kč

Diskuze (34)
Od února 2010 jsou v ceníku Vengy taky dva modely se základní výbavou Fresh. Díky tomu klesla první cena na 259.980,-Kč.

Kia nabízí pro Vengu celkem pět motorizací. Základem je 1,4 CVVT o výkonu 66 kW, o 20 tisíc Kč dráž vyjde druhý benzinový motor 1,6 CVVT (82 kW). Za dalších 20 tisíc Kč navíc proti šestnáctistovce zákazník získá turbodiesel 1,4 CRDi naladěný na 55 kW. Na výběr je i jeho silnější verze se 66 kW a šestistupňovou převodovkou, nejsilnějším motorem je 1,6 CRDi o výkonu 92 kW.

Výběr v nové základní výbavě Fresh se omezuje na 1,4 CVVT a nejslabší turbodiesel. O 20 tisíc Kč nižší cenovka je vykoupena jen absencí několika bezpečnostích prvků. Fresh na rozdíl od Active tedy nedostane stabilizační systém, boční a okenní airbagy a aktivní opěrky hlavy. Rozsah komfortní i funkční výbavy zůstává nezměněn.

Active obsahuje světla pro denní svícení, centrální zamykání, přípravu pro rádio, výškově nastavitelné sedadlo řidiče, dělená a posuvná zadní sedadla, elektrické stahování předních oken, výškově a podélně nastavitelný volant, šest airbagů, aktivní opěrky hlavy a stabilizační systém. Zákazníci navíc mohou vybírat mezi všemi pěti motorizacemi.

Za klimatizaci je potřeba připlatit 20.000,- Kč, originální autorádio vyjde na 10.000,- Kč. V základním provedení stojí Venga na ocelových kolech s pneumatikami 195/65 R15.

Doporučujeme
Test: Kia Venga 1,4 CVVT – Made in CzeKIA

Comfort přidává zpětná zrcátka a kliky dveří v barvě vozu, přední mlhovky, manuální klimatizaci, alarm a dálkový ovladač k centrálnímu zamykání (sklopný klíč), rádio s připojením USB, palubní počítač, kůží potažený volant a hlavici řadicí páky, elektricky nastavitelná a vyhřívaná zpětná zrcátka a chromový paket v interiéru.

Comfort Plus vyjde o 20 tisíc Kč dráž a za to přidává automatickou klimatizaci, vyhřívaná přední sedadla a klimatizovanou schránku před spolujezdcem.

Vrcholem nabídky je provedení Exclusive. Až v této výbavě má Venga litá kola (pneu 205/50 R16), dále nechybí zatmavená zadní boční okna, ovládání rádia na volantu, Bluetooth handsfree, elektricky sklopná zpětná zrcátka s integrovanými směrovkami a zadní parkovací čidla. Interiér se odlišuje polokoženým čalouněním Bamboo a lesklým černým dekorem.

Z příplatkové výbavy je možné vybírat panoramatické střešní okno (+30.000,- Kč) a systém vypínání motoru ISG (+7.000,- Kč – v tabulce údaje kombinované spotřeby v závorkách). Pro motor 1,6 CVVT lze také za příplatek 30 tisíc Kč zvolit automatickou převodovku, tato varianta ale vylučuje instalaci systému ISG.

Kia Venga - ceny na českém trhu (únor 2010)
Motor1,4 CVVT1,6 CVVT1,4 CRDi1,4 CRDi1,6 CRDi
Převodovka5M5M5M6M6M
Zdvihový objem [cm3]13961681139613961582
Válce/ventily4/44/44/44/44/4
Největší výkon [kW/min-1]66/630082/630055/400066/400094/4000
Největší toč. mom. [Nm/min-1]137/4000156/4200220/1750-2350220/1750-2350260/1900-2750
Max. rychlost [km/h]167182157167182
Zrychlení 0-100 km/h [s]12,910,917,414,511,1
Komb. spotřeba [l/100 km]6,2 (5,9)6,7 (6,2)4,8 (4,4)4,7 (4,5)4,9 (4,5)
Cena Fresh [Kč]259.980,--299.980,---
Cena Active [Kč]279.980,-299.980,-319.980,-334.980,-349.980,-
Cena Comfort [Kč]339.980,-359.980,-379.980,-394.980,-409.980,-
Cena Comfort Plus [Kč]359.980,-379.980,-399.980,-414.980,-429.980,-
Cena Exclusive [Kč]-429.980,--464.980,-479.980,-

Ceny uvedené v tabulce jsou po započítání akční slevy 20.000,- Kč pro výbavy Fresh a Active.

Hodnoty spotřeby uvedené v závorkách platí pro verzi se systémem automatického vypínání motoru ISG.

Doporučujeme
Kia Venga: Podrobný popis, srovnání s konkurencí, tapety na plochu

Diskuze (34)
8. 2. 2010 07:27
Re: Náž zákazník - náš pán ...
Jo aha, nějak se nemůžu dostat na editaci... Tak za těch 350 je to jenom "Active", ta rozumná - Comfort - je za 410. Tak to už asi ne...
8. 2. 2010 07:18
Re: Náž zákazník - náš pán ...
Já seřizuju zrcátka celkem často - to pravé si dávám dolů, když couvám k obrubníku. Nebo když se za volantem střídáme s manželkou. Takže zrcátka v elektrice mi připadají jako rozumná věc. Klima je v létě taky fajn.
Jo a pokud bych si kupoval zrovna tuhle káru (neříkám že koupím), tak aspoň v té druhé výbavě a s šestikvaltem. Nejspíš tu 1,6 za 350 klacíků - to není dle mého špatná volba.
Avatar - saldy
6. 2. 2010 17:33
Re: KIA
Kdyby jsem jezdil dálky po dálnici tak by koníky asi scházeli ale tam najezdim ročně sotva pár tisíc, jak píšu v recenzi tak ve vysokých rychlostech zrychluje pomalu, pružné zrychlení na čtyřku z 2t ot. je skvělé i do kopce, motor je třeba více vytáčet, i hodně za 3t ot. stále pěkně táhne, předjíždění je pohoda jen je třeba si ohlídat otáčky a pak sněhulák vystřelí
Avatar - twistedTSD
6. 2. 2010 10:49
Re: pěkné
taky se mi ted zacala hodne libit :yes:
Avatar - Ronault.
5. 2. 2010 20:26
Re: Náž zákazník - náš pán ...
Když máš klimu, tak nemusíš u spolujezdce okýnko stahovat vůbec. ;-) A pokud se chceš tetky na chodníku poptat na cestu, tak se stejně naklonit musíš, jinak tě neuslyší. Jinak teda vůbec netuším na co bys ukno u spolujezdce sundával ;-)

El. zrcátko chápu ještě u spolujezdce, ale jak říkám, při tom kolikrát do roka to seřizuju, tak to oželím. Daleko více chápu el. sklopná zrcátka, která jsou za větší příplatek nebo vůbec k autům nejsou k dostání.