Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Porsche 911 GT3: jde to i bez turba!

37 komentářů

GTI
Já snad dneska budu držet noční... konečně zas můžem psát o autech... Tohle GT3 sice bude bez turba, ale určitě na to budeš potřebovat turbopeněženku. A to je fajn. Přece bys nechtěl dostat za tu flákárnu, co předvádíš v práci tolik, abys moh´vejít na Plzeňský do prodejny, bouchnout jim tam do stolu a objednat si jedno Porsche s pěnou... Tak to prostě na světě nechodí. Tohle je určeno úspěšným. Co je úspěšný, to si rozhodni sám. Podle mě se budeš rozmejšlet i nad cenou od Buraga... a to už je na pováženou. P.S. bude to dokonalé. Porsche ani jiné být neumí. Znáš to sám, ne? Máš atmosférickou 1,2... no, takže tohle GT3 by vlastně mohlo bejt, jako kdybys za sebe přivázal ty tři svoje. Ale v tomhle tě zklamu. Bude to trochu jiný. To "trochu", ale je podstatný. Jinak, jestli nemáš na GT3, a chtěl bys zažít, jaký to je, pak zkus Lomnickej štít volným pádem bez padáku. Ty tři vteřiny za to budou stát. Dole tě sice seškrábnou, ale na náhrobku budeš mít epitaf - "zemřel skoro v GT3" - tak to uvaž... BRAVO PORSCHE :yes:
teda gti, fakt super hlasky, mel by sis zalozit nejakej blog 😄
ps. jinak porsche je to pekny 😄
😄 :yes:
Ty jsi ale glosar! Po precteni Tveho prispevku jsem dnes v praci od 5h! 😒 O Turbu se neda jednoznacne rici, ze je nekompromisni, GT3 je jasne ultimatum, tady se projevi rozdil mezi moznou frajerinou, nebo cistou laskou ke znacce, rizeni, zabave a umeni sladit to vse do pro vsechny ostatni ucastniky silnicniho provozu rychle se priblizujiciho a vzdalujiciho predmetu!
:yes: Dobry pribeh! Porsche mi sice nic nerika, ale pises o nem pekne😉
Porsche - nemecka znacka zalozena Ferdinandom Porsche. Asi najznamejsie Porsche je prave spominana 911-ka. 😉 Okruhle svetla, boxer motor...fakt ti to nic nehovori?
Takze ne Enzo Prorsche, ale Ferdinand?
Ne, ne, Enzo byl nakej typek co neco sestavil v italii, nebo francii, nebo spanelsku, fakt uz nevim. Tusim delal neco do fiatu. Fakt nepamatuji.
Celým jménem Enzo Ferrari... Už je to jasný? 😉
Ne, nerika. Auto respektuju, ale nic pro me, bohuzel.
😄 :yes:
Golf GTI je lepší 8-s >😁
Tohle už jsem někde četl... 😉
Na Plzeňský žádnou prodejnu nenajdeš. Snad jen večerku >😒] Jestli chceš zadýchat sklo prodejny, tak musíš na Vrchlického 31, odborníku :no:
Vím, vím, když ta "Plzeňská" se tak dobře skloňuje... a je to jen 20 metrů... to bys moh´tolerovat ne? 😉
Moc usedly, je to zraly na zmenu...
Tak tohle je jeste lepsi nez Turbo, necelych 1400 kg, pres 400 koni a boxer 3,6 co toci pres 8000 za minutu! Tohle je sportak jak se patri 😄 :yes: Turbo je uzasne, technicke, ale trpi to nadvahou - tohle je temer puristicky supersport... Jsem zvedav na cenu, snad to bude min nez tech 133 tis. EUR co chtej za Turbo.
Tohle je to pravý a jediný Porsche. Ostatní jsou jen naředěný koktejly. Tohle je ten pravej koncentrát, ze kterýho trnou zuby, bez kterýho nemůžeš žít. Interiér zbavenej všech výstelek pro měkký těla zavalitejch tatíků, který by bez klimatizace stejně nevydrželi dýl jak pár minut. Tohle auto je pro lidi se srdcem, kteří se soustředí jen na jednu mušlenku. Být rychlej. Žádný Porsche vám to neumožní líp. Nebude tak praktický, jak jen Porsche umí bejt. Parkovat se bude hůř přes tu klec vzadu a v létě se budete vařit ve vlastní šťávě. Ale to jsou jen zkoušky, jestli na to vůbec máte. Obstojíte a tohle auto vám snese modrý z nebe. Tak jako předchozí GT3. Surová a nekompromisní. Snová.
:yes: :yes: :yes:
...na přídi vstupy chladicího vzduchu k hlavnímu chladiči motoru, na začátku kapoty výdech, kterým je ,,použitý" vzduch odváděn, mazání motoru s věčně suchou skříní a voda v motorovém oleji... To zní skoro jak popis závad, na které odpadaly v sedmdesátých letech ,,Š 120 S" z rallye. 😉
Když to takhle podáš, člověk se opravdu pousměje. Jen škoda, že je to pouze Tvůj výplod a v nic z toho v článku není. Takže znovu a lépe. 😉
...zkusenosti z vyvoje? >😁
Asi nějak tak. >😁
Pozor na nej, Jirka neni tlachal...to myslim smrtelne vazne, uz tu parkrat solidne rozviril diskuzi! 😉
Nic z toho jsem neřekl - jsem si dokonce jistý, že podobné závady skutečně vyřazovaly škodovky ze závodů. Podobnost s Porsche je však čistě náhodná a značně dokonstruovaná (protože v článku to opravdu nenajdeš - což jsem okomentoval) - přesto zábavná. Jirka tedy u mě není tlachal, ale člověk s fantazií, který dokáže pobavit. A to mám po ránu rád. :yes:
Tak po obeznim Turbu je tu sice porad jeste celkem plnostihle GT3, ale kdyz Porsche, tak tohle. Jecici atmosfera 8400 otacek, 410 koniku, mazec. 8400 otacek si davam kazdy den a i kdyz tech koni je min, ten rev je nakazlivej. Kdo chce machrovat s Porsche a pritom si vozit zadek v GT, vezme Turbo. Kdo si chce rizeni uzit az do morku kosti, bere GT3. Ja bych s vyberem problem nemel.
No jo, ale to bys musel bejt šejk 😉 ... viď
Vyjimecne porusim sve zasady: Ehm, GTI, opravdu nechapes nadsazku? Opravdu te mam taky zacit chytat za slovo? Opravdu mam byt takovy blbec, abych bral tve prispevky vazne v kazdem slovu? Ty uz sis vybral, ja vim. Ja koneckoncu taky. :-!
Tohle je to pravé puristické Porsche v nejkoncentrovanější a nejčistší podobě! Nechci to rozmělňovat superlativy, takže jen - :yes: :yes: :yes: !
Chlape - Tvůj nick mě dycinky dostane... Chjojo... :yes:
Ne můj nick, to Tě dostane to PORSCHE! 😉 :yes:
Pravda. Až mám chuť psát: "Eh, copak nový GT3. Ale starý RS!!!" 😉
A Porsche nadeluje rikejme tomu treba Vanoce 2, to je ale hezky...
Tak pánové, k tomu není co dodat. Tady můžu jen smeknout a hluoce se uklonit frajerům ze Stuttgartu. Kdo umí, ten umí. Tahle bestie je po Carreře GT asi to nejlepší, co doposud Porsche vyprodukovalo. Tahle zatraceně vostrá pila to nandá i Turbu. O pocitech z jízdy ani nemluvím. Musí to být neskutečný sen... BRAVO PORSCHE, BRAVO GT3 😄 :yes: :yes: :yes: :yes:
😄 :yes: :yes:
Užtáva len Turbo S a najmä GT2 a sme kompletní. :yes: 😄
[odkaz]

jak houby po desti 😄 😄