Novinky
Tak tohle je jeste lepsi nez Turbo, necelych 1400 kg, pres 400 koni a boxer 3,6 co toci pres 8000 za minutu! Tohle je sportak jak se patri 😄 :yes: Turbo je uzasne, technicke, ale trpi to nadvahou - tohle je temer puristicky supersport... Jsem zvedav na cenu, snad to bude min nez tech 133 tis. EUR co chtej za Turbo.
Tohle je to pravý a jediný Porsche. Ostatní jsou jen naředěný koktejly. Tohle je ten pravej koncentrát, ze kterýho trnou zuby, bez kterýho nemůžeš žít. Interiér zbavenej všech výstelek pro měkký těla zavalitejch tatíků, který by bez klimatizace stejně nevydrželi dýl jak pár minut. Tohle auto je pro lidi se srdcem, kteří se soustředí jen na jednu mušlenku. Být rychlej. Žádný Porsche vám to neumožní líp. Nebude tak praktický, jak jen Porsche umí bejt. Parkovat se bude hůř přes tu klec vzadu a v létě se budete vařit ve vlastní šťávě. Ale to jsou jen zkoušky, jestli na to vůbec máte. Obstojíte a tohle auto vám snese modrý z nebe. Tak jako předchozí GT3. Surová a nekompromisní. Snová.
...na přídi vstupy chladicího vzduchu k hlavnímu chladiči motoru, na začátku kapoty výdech, kterým je ,,použitý" vzduch odváděn, mazání motoru s věčně suchou skříní a voda v motorovém oleji... To zní skoro jak popis závad, na které odpadaly v sedmdesátých letech ,,Š 120 S" z rallye. 😉
Když to takhle podáš, člověk se opravdu pousměje. Jen škoda, že je to pouze Tvůj výplod a v nic z toho v článku není. Takže znovu a lépe. 😉
...zkusenosti z vyvoje? >😁
Asi nějak tak. >😁
Pozor na nej, Jirka neni tlachal...to myslim smrtelne vazne, uz tu parkrat solidne rozviril diskuzi! 😉
Nic z toho jsem neřekl - jsem si dokonce jistý, že podobné závady skutečně vyřazovaly škodovky ze závodů. Podobnost s Porsche je však čistě náhodná a značně dokonstruovaná (protože v článku to opravdu nenajdeš - což jsem okomentoval) - přesto zábavná. Jirka tedy u mě není tlachal, ale člověk s fantazií, který dokáže pobavit. A to mám po ránu rád. :yes:
Tak po obeznim Turbu je tu sice porad jeste celkem plnostihle GT3, ale kdyz Porsche, tak tohle. Jecici atmosfera 8400 otacek, 410 koniku, mazec. 8400 otacek si davam kazdy den a i kdyz tech koni je min, ten rev je nakazlivej. Kdo chce machrovat s Porsche a pritom si vozit zadek v GT, vezme Turbo. Kdo si chce rizeni uzit az do morku kosti, bere GT3. Ja bych s vyberem problem nemel.
Tohle je to pravé puristické Porsche v nejkoncentrovanější a nejčistší podobě! Nechci to rozmělňovat superlativy, takže jen - :yes: :yes: :yes: !
Tak pánové, k tomu není co dodat. Tady můžu jen smeknout a hluoce se uklonit frajerům ze Stuttgartu. Kdo umí, ten umí. Tahle bestie je po Carreře GT asi to nejlepší, co doposud Porsche vyprodukovalo. Tahle zatraceně vostrá pila to nandá i Turbu. O pocitech z jízdy ani nemluvím. Musí to být neskutečný sen... BRAVO PORSCHE, BRAVO GT3 😄 :yes: :yes: :yes: :yes:
ps. jinak porsche je to pekny 😄