Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Diskuse: Golf GTI slaví 30 let

274 komentářů

Ahoj mohol by si mi poradit. Neviem sa rozhodnut ci si mam kupit golf gt sport diesel 170 koni alebo gti? Nema GTI drahe nahradne diely?
Víte .. ten kdo tu pise jak GTI neni pojem asi ho nikdy nevlastnil .. treba ridil ale nevlastnil ... GTI je pojem co se dostane cloveku pod kuzi ... kdyz vemu golfa 2 GTI 16v obycejna levna kara co staci lehce poladit a ukazete tem klucinum co jim tata pujcil auto zac je toho loket je to nadhernej pocit .. mel sem vzdycky skvelej pocit kdyz sem sklepal ty namachrovany blbce s drahejma karama ... a k tomu mi staci par penez a GTI 😉 .. kdyz si vezmete ze auto r.v. 91 vas predjizdi ve 230km/h to je docela solidni na obycejny levny auto ... rikate jak si to muze dovolit kazdej a ze to ma kazdej .. jo dneska jo ale myslite ze by ste si ho koupili kdyz to byla novinka rekl bych ze ne ... byla tu rec "UNO Turbo" to si dnes taky koupi kdokoliv za par korun i kdyz jich tolik neni >😁 ... nevim kdo tohle mohl rict >😁 ... zkuste GTI ktery je v normalni stavu a nebudete menit tak jako ja ted uz tedy jezdim v Golfu 4 GTI 1.8T 5V (25 jahre GTI ) 210ps mi celkem vyhovuje a na GTI nedam dopustit zatim sem mel vsechny serie az na G5 GTI ale za par let mozna 😉 ...
Tak to bylo hezky napsané :yes:
Ahoj no moj nazor je ze GTI teda to nove rada 5 je to super voz hlavne pre mladeho chalana ma vsetko po com by mohol tuzit a tucny doplnok zvuk hlavne ak sa mu otvori nasavanie znie to dost brutalne len si malo kto moze dovolit to je na tom minusove ------
GTI
To beru 😄 :yes:
Jsem s tebou GTI!!! >😁
GTI
Jo, občas tě čtu... máš s tím velké zkušenosti.
GTI
;-\ 😒 ;-\ :no: :no: :no:
Pravda. Kafe sice nepoju, ale rozhodně souhlasím s tím, jakým autem pojedu do práce. Toť zásadní věc.
A ještě k té anonymitě - je to pravda. GTI je možná podnikatel, nebo bezďák, nebo něco uprostřed. To samé si může myslet kdokoli jiný o mě.
A ty jsi mi k pláči a k politování, ty frajere...
Jsi mi k smíchu, ty hrdino...
Krásné :yes:
naprosto s většinou souhlasím.
PS: jenom....víš, alespoň pro mě není jedno, jakým autem pojedu do práce. Stejně tak mi není jedno, s jakou ženou budu mít děti (i když by to šlo vlastně s každou), není mi jedno, jaký si dam kafe (i když všechna kafe mi dají kofein), není mi jedno, jakou dělám práci (i když si přinesu domů stejné peníze), není mi jedno, jaké jím jídlo(které zasytí stejně, jako kterékoliv jiné), není mi jedno, jak život prožiju (i když nakonec stejně odejdu).
Ale nezapomeň, že jen někteří se na diskuzi i zesměšní... Přečti si po sobě cos napsal nahoře... jednak tedy to hodnocení GTI versus R32, jednak pak reakci na mé upřesnění. Přece nemůžeš obhajovat to, že anonymita diskuze dává právo psát nesmysly. I v tomto tvém příspěvku je znát, že ta auta nemáš zažitá, což je pochopitelné, ale hlavně, že neznáš teorii těchto aut... Hhatch... a to už je na pováženou... když si tedy troufneš napsat. Prostě, napřed načerpej třeba i jen tu teorii a pak už to půjde. Ideál je teorie a i praxe. Tu každej u každýho auta mít ani nemůže. Může ale hodně vědět... Což jsi tedy neprokázal... P.S. Pravdu máš, že je jedno, o kolik minut dřív jsi v práci... pokud nepícháš. Myslím hodiny. Jsem rád, že ses uklidnil a nepíšeš už sprostě... tedy slovníkem primitiva.
Všichni jsme jen velcí tvďáci co se shovávají za máminou sukni. Anonymita dělá hodně. Tyhle diskuse jsou tady proto aby si lidé vyměnili názory o autech. Nakonec ale všechny skončí tím, že se lidé hádají a vzájemně si nadávají 😄 To je kouzlo diskuse - každý jeden člověk má vlastní názor na to či ono a většinou ho nezajímají názory ostatních - jen chce sdělit ostatním co si o tom myslí. Je mi jedno co si myslí GTI nebo kdokoli jiný. Člověk kterého neznám, nikdy jsem ho neviděl a ani neznám jeho pravé jméno mě přece nemůže ovlivnit natolik abych si myslel, že to či ono auto je to nej. Nezáleží ani na tom jakým autem pojedu ráno do práce - jestli to bude Golf nebo Golf GTI. Nezáleží ani na tom jestli tam budu o 3 min rychleji. Ty tri písmenka "GTI" jen masturbují moje ego. Myslím si že GTI je dobré auto a rád bych v něm jezdil ale to si myslím i o spoustě jiných aut. A určitě to pro mě není ikona. Vážím si lidí a skutků - né aut. Přeju všem hezký den a klidně si diskutujte o čem chcete. V anonymitě může být králem každý.
>😁 :yes: >😁
omlouvám se za překlepy...majitel kavárny nesmí vědět, že tu pořád jsem, tak sedím pod stolem a píšu zpaměti...kde mám pořád ty prachy na internet brát? Vodka a svařák jsou dneska strašně drahý a Sergejovi musím dávat půl podpory. Ještěže nikdo nechce moje plakáty aut! Jednou mě před hlavákem, když jsem vyžah Pražskou jemnou (složení líh,voda), srazilo Subaru...tak teď ho tady hájím...a že mám Legacy? Dělám si Legraci! >😁
>😁 Jasně, chápu... jo hele, nepáš pajcku? Potřeboval bych do zejtřka na poplatek v internetový kavárně 😉 >😁 :yes:
takže...ty nic neumíš a proto se zapojuješ do diskuze na netu? Jujda, to je ale nemilé přiznání... 😉. Příště si hleď svého. pro mě za mě, Kdyby GTI byl třeba socka z hlaváku a každý den žral jen zbytky zpodstolu u meka, tak ti do toho nic není. Nemohl by to třeba ředitel firmy, který píše z domova, protože jeho firma šlape jako hodinky a nemusí tam ani chodit? Nebo, že by to byl kosmonaut, co je už několik let na MIRu? (sakra, to jsem přepísk...to už by sem asi nepsal >😁 ). Shrnu to: Když nepíše kydy, tak ať si vydělává jak chce, kdy chce a kde chce (myslel jsem vydělává jako vydělává, ne vyděává jako vydělává... >😁 )
Vidím, žes ji chytil rovnou na komoru >😁 >😒]Kam taky jinam, viď... Seš dobrej komik... ale uber na zášti... a dohoň si vědomosti... to víš, my socky na vědomosti máme čas >😁 >😁 :yes:
je to o podchycovani mladych zakaznikov automobilkami...hmmm kde bolo tam bolo mlady adolescent Pepa /neskor vyuzivajuc umelecke meno GTI/
venujuci sa zraniu dietnych parkov,prezeranim komixov, oddavajuci sa kazdodennej onanii za spolocnosti vasnivej D.Buster obdarenej porastom velkosti vykopnuteho drnu na travniku v pokutovom uzemi Benficy Lisabon za staleho toku tonov skupiny ABBA rynucich sa v varica znacky Sanyo sa rozhodol zmenit svoj zivot zakupenim buchtolapky zihadla a kedze mu zostali doma 2ks plysovych kociek pribalenych ku kazete In walley with Dolly svojimi rozmermy 50x50cm vhodnych na spatne zrkadlo taxiku Lada 2105,Volga alebo VW 2 bolo rozhodnute....koniec pribehu iste vsetci pozname , pointa je o podchycovani novych zakaznikov fabrikami pretoze tak isto mohol skoncit v P205 GTI ci R clio Williams -o kvalitach ktorych sa takisto neda pochybovat...v tej dobe sa zrodila velka laska na prvy pohlad -Pepa -folcvagn a kocky od Dolly na vecne veky 😉 ...a piloti VW dalej siria dobre meno a image znacky na cestach...howgh
No, tak myslím, žas teď předvedl rozměr své duše i znalostí dostatečně :no:
Fetovat - co to je? 😄 O tom nic nevím - ty snad jo?
A co mu jako závidím? Nějak na to nemůžu přijít. Jo jinak dík za pochvalu - snažil jsem se (to co šlo při dvou promilích) >😁
Hele ty moralisto! Nefetuj, leze to na mozek a ty uz to mas skoro za sebou!!!
>😁 >😁 >😁 ta zášť a závist z tebe cáká na všechny strany... ale jinak jsi docela srandista.. >😁 >😁 :no:
Já myslím že je - je to socka co vidí jen přímočaře a to směrem nějakého posraného Golfu a nevnímá jiné značky. Socka co nemé nic jiného na práci než vysedávat na netu a všechny poučovat o tom, že nejlepší je golf a ostatní auta jsou nic. Kámo už mám dost tvých moralit. Tváříš se že jsi tady byl ještě před dinosaury a že jsi nás tady všechny osvobodil. Myslíš, že když jsi najezdil 108 000 km v GTI že něco znamenáš? Podívej se do zrcadla a uvědom si co jsi dokázal - NIC. Jsi jen Trotl co jen plká. Jen plká. Kdyby jsi něco uměl tak se nezapojuješ do hloupé diskuse na netu. Pokaždé co co tě vidím jsi úplně mimo mísu. Asi jsi na pracáku a nemáš co dělat. Kéž by jsi aspoň jednou vyjel ze svých kolejí a přiznal, že jsou lepší auta než podělaný Golf GTI. Kdysi jsem si myslel, že je to celkem dobré auto, ale ty jsi mi ho znechuti tak že i kdyby mi ho mabízeli zadara tak ho nevezmu, protože bych si pokaždé co bych do něj sednul vzpoměl na tebe. A víš co mě mrzí nejvíc - to že jsem ti kdysi fandila a říkal si, proč do tebe tak ryjí. Jsi obyčejný sráč. Jsi pod úroveň všech na tomhle webu a jakákoli tvoje odpověď tohle nezmění. Měj se hezky a užij si zbytek svého omezeného života. Měj se hezky. S láskou tvůj Kowik. Zastřel se.
Hele kámo socka jako ty mi může akorád lízat anál - pro mě za mě si jezdi třeba v Roomsteru. Zakomplexovaní típci jako ty co co nikdy nebudou mít víc než na posrané GTI si můžou akorád tak honit do papírové krabice a líza koule vému psovi. Tomu říkám originám Floow. Zamysli se nad tím co umí GTI a a co R323.
Dobre postrehy. Ale aj tak si myslim, ze za cenu GTi sa da zohnat aj nieco uplne lepsie...vsetci uctievajuci kult GTi neurazte sa, ale je to fakt pravda.E
GTI
Proč GTI? No, nevím jestli si čteš po večer Staré pověsti... ale GTI se vyrábí přesně 30 let. Tuším, že tos tady ještě ani nebyl... No a můžeš si tipovat, jak dlouho se vyrábí R32... Vedle toho jsi prokázal až fatální nevědomost o automobilovém světě pro nikoliv tučné peneženky... HHatch... brácho, modla tvejch nocí... tak to vymysleli u VW... před třiceti roky. Pak bys měl vědět, že GTI a R32 je úplně jiný nářadí. A konečně se zásadně mylíš v tom, že Seat to natrhne VW... asi jsi ještě nebyl na správní radě koncernu... musel bys jim to tam napřed poradit... 😄 Takovej nesmysl tam totiž nikoho zatím ani nenapadl. P.S. Kovíku... zajímá-li tě to, tak si sice hraješ na velkýho bouráka, což je sympatické... chce to aovšem také vědět... na to se často zapomíná, viď. Tak to prosím tě dožeň 😉 :yes:
Mlaďas...teenager už nejsem. Toho Opela jsem trochu tušil...vzhledem k tvému mailu 😄 . Tak tak, Subaru. trvaly přenos síly na všechna kola je věc velmi diskutabilní. I Haldex I má 5/95 , takže těch 10/90 u Haldexu2 je věc dosti pravděpodobná. Pokud vím, tak trvalý přenos na všechna 4 (torsen) měly jen Passaty s motorem podélně, napříč mají vždycky Haldex. Jinak souhlas, ten haldex2, co budeš mít, je krok kupředu.Ale pořád se něco připojuje, až když máš přední(poháněná) kola na ledu...a to už je někdy pozdě. Taky střihání zatáček je věc, která je na permanentu super. prostě se k limitu adheze ani nepřiblížíš a např při stejné rychlosti s haldexem už řešíš problém. Já prostě čtyřkolku mám velmi pod kůží. Zatím nejrychlejší auto na zrychlení (5,5) ve kterém jsem jel bylo STi, takže pozvání rád uvítám (aspoň ti to budu moct přímo se sůbou srovnat 😉 ) čau!
Ok,tohle beru,trosku jsem se nechal vytocit,takze take zakopavam valecnou sekeru😄Navic kdysi jsme vedli podnetnou diskuzi na urovni,tak proc v tom nepokracovat😄 Ale to GTI se mi stejne moc libilo,i kdyz odeslo po 1 dni do vecnych lovist...No ale holt jsem jel jako prase,ze. Jo mimovchodem, napadlo mne, ze budes mladas😄 Ale ja zas tak starej takey snad nejsem. Jinak s tim Haldexem by to bylo na samostatnou diskusi.Mas Subaru nebo tak neco?Predchozi generace VW udajne mela trvaly prenos sily na vsechna kola.Ted, co jsem objednal novy model,tak pry je tam rozdeleni 10:90, ale s promennym ucinkem.Myslel jsem si,ze je to jinak,budu jim ale verit.Jinak na jinem aute mam novinku,elktrohaldex, kde zadni naprava ma svuj separatni motor,zadny mechanicky a tezky prenos z predku.Auto ma obdobu MB presafe a 4x4 se spina drive, nez to skutecne potrebujes.Musim rici,ze jsem se systemem spokojen, i kdyz jet s tim zavod driftu do vrchu bych asi nechtel.Tak za zakopanou valecnou sekeru Ti nabizim svezeni v necem sviznejsim.Tu ULTIMU (o ktere jsem mluvil)nemam jiz letos k dispozici,tedy zatim,uvidime v lete,zkousim sehnat verzi CAN-AM bez strechy.Taze zatim mohu nabidnout Spedstera Turbo trochu prekopaneho na zrychleni 4,4 0-100. A abychom neodbihali od tematu, oproti GTI je tady velmi usporeno na komfortu, navic sasi je kevlarovo-laminatove, takze vysledna vaha 900kg naznacuje, ze s autem se daji provadet opravdu povedene kousky. Ted musim jit objednat par sad pneumatik, to vis,absence vseho jako je posilovac, ESP,ASR atd jim dava zabrat....mej se
No co se to tady děje nad tím se člověk musí pozastavi. Tak zaprvé - měl jsem pocit že to měla být diskuse na téma Golf GTI a zvrhlo se to v ůplně něco jíného. V plkání. Zadruhé - proč GTI, když stejná automobilka vyrábí R32. Zatřetí - hádky typu Oktávka je lepší než Golf se mi zdají úplně zbytečné. Jsou to přece koncernová auta a ty nepatrné rozdíly se rychle smažou. Stejně si myslím že Leon Cupra jim vypálí rybník. Začtvrté - ať si GTI píše co chce - svoboda slova ještě pořád platí. Takže "Všeci moralisti fajčili moj kár" 😃
jo...ještě k tomu brzdnému účinku: ten se u čtyřkolky přenáší na všechna čtyři kola a tak je např. brždění na sněhu o něco lepší. na asfaltu rozdíl asi nepoznáš.
No, já zase tak starý nejsem... 😉 . Cestovní rychlosti jsou navrhované pro normální atmosférické podmínky a MOKROU vozovku. Navíc se jedná o výpočty pro "normalizovaný automobil", což m.j. znamená něco na způsob horší felicie. Ano. Předpisy porušuji. opravdu nejezdím všude po praze 50, protože někde je tato rychlost naprosto nesmyslná. Ano, při rychlosti vyšší je delší brzdná dráha. Ale taky můžeš po dálnici jezdit 100km/h a bude to ještě bezpečnější. Smiřme se s tím, že silniční doprava je nejnebezpečnější druh dopravy. Ano, předpisy jsou tu pro naše bezpečí. Však já taky nejezdím 150 v noci nebo za hustého provozu. Aplikuji přístup "safety first", protože na vyblbnutí mi stačí místa, která jsou velice bezpečná. Beru, že si uvědomuješ, že jet s vytočenou starou károu není dvakrát moudré. Alespoň něco. To s tou inteligencí beru zpět...prostě ti mohlo na chvíli rupnout v palici - to bereš, ne? 😄 PS: davy, kdybych měl Haldex, tak bych o čtyřkolce ani nehlesnu...jsem slušně vychovaný >😁 PPS: Peace,bratře...! :-!
Ale ja preci netvrdil,ze to bylo bezpecne.Pointa byla,ze GTI jsem mel,vyzkousel,uvaril a byla to moje vina.Tak vidis,sam vubec nejezdis podle predpisu (coz jsem na 99% predpokladal),tak si nejdriv zamet pred vlastnim prahem.Podle Tebe je prekroceni povolene rychlosti o 20km/h rozumne.S tim naprosto nesouhlasim, proc by pak ty zakony byly nastavene takto a nekde jeste prisneji?Vzpomen si na PR reklamu BESIP,kde upozornovali,ze prekroceni rychlosti o 5km/h prodlouzi brzdnou drahu o tusim 12m, coz je vice nez delka prchodu pro chodce,pred kterym jsi puvodne chtel zastavit!!!! Navic ani vtsina ctyrkolek (mas haldex, torsen, trvalou nebo elektrohaldex?) Ti nedava pri brzdeni zadnou vyhodu,takze v teto nasi diskusi je Tvuj argument bezpredmetny.Diky za radu,ale mimo okruhy budu jezdit i nadale,nekdy je to docela zabava a nekdy prosta nutnost. Jinak se mi zda,ze jsi musel mit nudne detstvi,kdyz jsi minul pubertu a mladickou nerozvznost.Ono totiz tohle bylo duvodem,proc jsem tehdy jel,jak jsem jel,Tva analogie s inteligenci zase pokulhava.Ale jiz mne nepresvedcis,ze jsi v mladi neudalal zadnou volovinu ci neporusil predpisy/zakon,kdyz tady moralizujes a sam podle predpisu nejezdis.A az si vzpomenes na to,co jsi v mladi vsechno udelal ci porusil,nezapomen si rici, ze jsi neinteligentni clovek. Presne takovou souvztaznost jsi aplikoval na mne😄
To, co máš u postýlky, synku.
Tatínku, co je to kačer???
Festovně proháním káru už pár let...asi tolik let, kolik ty už netaháš kačera.
Jestli se ti zdá, že když napíšu, že RS je o FOUS horší než getei, tak že RSku odstřelím... tak bys měl brát hodiny češtiny. Máš to zmatený. Obývák vozím náklaďákem. A jak s getei, tak s RS mám dost zkušeností, abych tu psal a ne jen napadal přispěvatale... Vím přesně jaký je rozdíl mezi těmito auty... nikoliv, jestli a které vyhraje Barumku, ale (nahoře to píšu) které má celkově sladěnější všechno. Všechno... ale je to jen o FOUS. Přečti si nahoře, co jsem napsal. Asi to tu moc nečteš... a nevíš co píšu o Škodovkách... To ses teda předved´.
Přečet´jsem to třikrát a nerozumím tomu vůbec... no, asi máme každej svý pohledy na věc... P.S to chlapče je milé 😄 Už dlouho mi nikdo tak něřekl... 😄
:yes:
Napíšu... určitě. :yes: A děkuju ti... :yes: P.S. Ten mácha 😄 ... to se ti povedlo... 😄 😉 :yes:
Alessio, ty si dej nejdřív festovní přihlášku na řidičák, pak si něco kup a můžeš jet taky.
hlawne O2 RS, f kombiku pycowole
Taky...po střeše se jezdí blbě... >😁 Ale myslím počet poháněných náprav...
Svatá pravda 😒 😒 😒
Pardo di bez pardonu do někam-chválit tady VW může jenom GTI .Má to úředně potvrzený od největšího vlčáka a tenhle slovníček můžeš upotřebit u vás v ZOO ve vulgárním klubu... ;-\
Teoreticky bych moh´ bejt ještě kojenec, nebo důchodce... 😄 😉 :yes:
😄 😉
:yes:
Ty šprte!! >😒]
😄 a - Bravo MATES - 😉 :yes: :yes:
Teda pánové, takovouhle přestřelku v diskuzi už dlouho nepamatuju... :-! Beaumont, díky za tenhle článek, resp. za tuhle větu: "Nejde nám o pozornost okolí, jde nám o jízdu. Našim společným ideálem nejsou obdivné pohledy na parkovištích, ale prázdné okresky." Tahle věta shrnula myšlenky mnoha nadšenců, kteří se do téhle diskuze zapojili... Osobně nejsem zastáncem VW GTI, ale miloval sem ty pocity, když se na volné křižovatce nějaké VW postavilo vedle mě, a já mu potom ukázal v "nafukovačce" záda... >😒] Ba ne, o tom to také není... Pokud jste se za 30 let nenaučili GTI milovat, asi se to už nenaučíte, ale pokud jezdíte v jakémkoliv GIT jiné značky, měli byste si alespoň na VW vzpomenout... Ono totiž bylo první...
Golf Grand Tourisme Injection...kdo by ho neznal. Malé, kompaktní a lehoučké auto s přeplňovaným motorem - úspěch zaručen. Neskutečně hravé a chytlavé. Měl jsem shodou okolností tu čest asi před týdnem se třetí evolucí. A musím říct...velmi dobrá práce. Když jsem to pocitově srovnal s auty té doby, se kterými jsem doposud jel...naprostá špica, alespoň co se týče pocitu ve voze. Sice auto bylo dávno za zenitem, stejně ale z něj byl cítit silný odkaz. V nejnovější generaci jsem nejel. Nevím, nehodnotím, jak říká jeden moudrý pán... 😉 . Jestli ale zůstal zachován duch auta, bude to velmi pěkné svezení. ormálního golfa ctím jako kvalitní automobil pro masy, není to nic pro mě, ale ani trochu mi nevadí a docela se mi líbí (nemůže být všechno na silnici převratné a šokující-to bysme se z toho za chvíli zbláznili). Rozhodně, Golf GTI patří na mém pomyslném žebříčku aut do první desítky...na stupně to není. Leda by to mělo pohon na 4 kola a vyráběl to někdo jiný... 😄
no jistěěěěěéééé, čipni to, wole, dej festovní mračidla a jedééém! >😁 😄 😐 ;-\ 😒
Ford nie je europske, nie to este nemecke auto (ak to chces overit, tak na forde nechaj zapnute svetla a otvor dvere - cista Severna Amerika) a nevztahuje sa na nho tato kritika = osobne skusenosti s Mondeom, nemecke auta tiez nemusim, ale kazdy ma to, co si vyberie.e
Hele, nemáš pravdu. Víš proč? GTI není seriové obyčejné auta, je to vylepšení a zkrášlení autka, které dostane větší náboj, šmrnc, vitalitu a trochu bulotoxinu 😄 To samé platí o Octavii RS, ať už I nebo II, obě jsou skvělé. Civil je taky super, ale RS mód je bomba. Je to snížené, výborně odpružené, a když tomu přidáš ještě mracítka, a chrom = hagusy, kliky, chrom kolem oken, lišty u dveří kufru a pod světly, není to obyčejné auto (Octávka). ale je to ještě lepší RS, než základní RS. Vím o čem mluvím. A Taky trochu přečipnout...Hmm...Dá se s tím jezdit velice slušně. A líbí se mi ten kufr. Jelo nás v tom jednou sedm, i tak to byla super jízda.
Di někam,do malého aut dát 3.2 a pk může být i Logan R32. Tady to teď není o autě ale spíš o GTI -člověku wolfoidním-má narozeniny >😒] :yes:
Dobre, Golf GTi je viac-menej legenda, ale vyskusal uz niekto z vas R32? To je podla mna sportove auto, nie iba zvyseny vykon a o par stoviek tisic vyssia cena ako na seriovke = GTi. S 3.2 litrami objemu sa uz da nieco robit. A vyzera - podla mna - 3 krat lepsie.
P.S.: u nas stale vnimame GTi ako nejaku super bombu, ale staci len prejst jedny hranice a zistite, ze GTi je vlastne obycajne "seriove" auto.E
Nemam moc casu, tak vezmu hakem. Kdyz jsem videl titulek clanku, tak jsem tusil co se strhne. Ze to bude az takovy, to jsem teda necekal😒 GTI je proste GTI (ne to plechovy), jednemi zatracovany, jednemi zboznovany. Ale vsichni, i ti co ho nenavidi, i ti co ho velebi, vsichni ho ctou! To vam kriklounum ,odsuzujicim vse cemu nerozumite nebo vse na co jste jeste nedozrali nedochazi, ze to cteni jeho prispevku je jeho cil? Ano, diky jemu se toho na zdejsim webu spoustu zmenilo. Uz jen za to mu patri diky. Jsou taci, kteri chapou a prez nazorove rozdily respektuji jeho pohled na vec. Tem patri neskonale diky. Pak jsou taci, kteri by mohli byt dalsim GTIm, ze ciello, ale omezi se jen na prispevky, pod kterymi se objevi jen :yes: :yes: Vsem tem, kteri diskutuji patri dik, vsem tem, kteri nevi co je diskuze snad dame vsichni dostatek casu, aby dozrali. Proto na zaver jen: BRAVO GTI :yes: PS: BRAVO ciello, BRAVO vsichni, kteri mysli😉 PPS: BRAVO GTI (to plechovy) :yes:
GTI je značka, je modla, je duch doby..Ovšem z toho duchu a doby slávy je už v tom současném hlavně ta emoce, nikoliv technická převaha a technické překvapení. A odsoudit domácí RS, když s ním nemáš pravdepodobně praktickou zkušenost, tomu se říká GTI slepota. Je jasný každýmu závodníkovi, který se zajímá o sporťáky, že roli hraje každý centimetr auta a že nemůžou být stejná.. Ovšem technika, konstrukce ctí totožné principy, o kterých ví laik (včetně vás) naprosté kulové..Takže to co hodnotíte jsou vážně jen emoce a to o moc víc, než rozum a fakta. Tím ovšem nezpochybňuji, že i když ve mě GTI emoce zvenku zrovna nebudí, když sedneš za volant, máš dojem, že řídíš opravdu sporťák, na rozdíl od Octavie, kde čekáš normální auto a ono ti vyrazí dech, protože to normální není.. Takže, kdybych se chtěl povozit, beru GTI (jednou mi to fakt stačilo), kdybych chtěl auťák, co za to dovede vzít, když mám náladu nebo to potřebuju, beru Škodovku. PS-TIP: v kterým jiným sporťáku odvezeš půl obýváku rychlostí přes 200km/h s cenou pod milión Kč? 😉
😄 😉 :yes:
Je to tak,aŤ zavlažuje... :yes: viz.odkaz výše -věrný čtenář
no proto.... >😁 :yes:
Díky, až se červenám :😉
Tak chlapče, nesouhlasím..Sice soucítím s tvými emocemi, neb jsem chlap, na druhou stranu, i chlap musí někdy dospět, což není to samé, jako se vzdát svých snů..A řekl bych, že s tím dospíváním máš možná trochu problém, protože tě ve tvém povzneseném věku pořád pronásledují nostalgie mládí (mám je taky, ale s traktůrkem si už nehraju, počkám na vnuka) 😉
Hale, asi sis spletl nick, to je jinej Petr... Já jsem ten fanda italů s 360... Ale Golf GTI bych nepomlouval,nikdy.A bohatej teda nejsem. P.S. Do tý kampeličky jdu s tebou....
Hele, ten článek o Mercedesu S350 a BMW 730L😜 Co byste si vybrali za auto? Musím říct, že kdyby mi nabídly přesně tamty modely=barva atd..vše stejné, bral bych BMW. Sice je to děda oproti Mercedesu, ale svou krásu, vulgárnost a švih nezapře, ikdyž to facelift dle MÉHO názoru pěkně zkazil. Děkuji za pochopení, ale jinde se o tom psát nedá 😉
a co myslíš, že jsou ty čtyři na zemi?...
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes: BRAVO BEAUMONT 😉 :yes:
Znal jsem taky jednoho, měl Volvo S40 T5... Zbavil se ho a pořídil bavorskou eMtrojku. Říká, kdo chce Volvo S40 T5 ať zkusí BMV M3, pak už nikdy nebude chtít Volvo. Je to prej vážně super vůz. 😄 P.S probuď se.
Šviháku, ty nejsi vůl, ty jsi rovnou ko**t :no:
... dobrý... dost dobrý... 😉 :yes:
>😁 >😁 :yes:
no vidíš.. já taky držel jen jeden... 😉
můžeme pustit! ciello, dík! Za jedna 😉
Ojetý golf prostě nemá parametry k tomu, abys měl auto pod kontrolou v rychlosti vysoko nad 150 km/h. Pokud tohle nechápeš, tak prosímtě nevyjížděj ze závodního okruhu...
Pokud se ptáš, tak na dálnici se opravdu držím rozumné rychlosti (u nás okolo 140-150 , německo o trochu víc) a to mám výborné auto,navíc čtyřkolku. Ale jako čerstvý řidič jet po dálnici na omezovač...to není vizitka inteligentního člověka. Promiň. ;-\
Very,very good :yes: :yes: :yes:
:yes: :yes: :yes:
Když potkám v protisměru někoho v Alfě Romeo, blikám světly na pozdrav. A když mi odpoví, cítím něco jako soudržnost a přátelství. Když potkám GTI, světly nezdravím (asi bych zůstal nepochopen), ale cítím úctu. Ten proti mě má možná trochu jiný vkus a trochu jiné požadavky, ale to hlavní máme společné. Nejde nám o pozornost okolí, jde nám o jízdu. Našim společným ideálem nejsou obdivné pohledy na parkovištích, ale prázdné okresky.
A třeba podobně jako já občas sním o volantech s tenkým dřevěným věncem a vůni perforované černé kůže, jemu se zdá o kostkované látce a hlavici řadičky ve tvaru golfového míčku.
GTI si asi nikdy nekoupím, ale jsem moc rád, že existuje. Ať se potkáváme ještě dalších 30 let!
Měl jsem nové GTI, rozhodně mě nenadchlo, je to jen silnější Golf. Je to stejně tuctové, jako kterýkoliv GOLF, nebo PASSAT, prostě je to jen Volkswagen. Zbavil jsem se ho a pořídil Volvo S40 T5 a to byla ta správná volba. Kdo by rád GTI, ať si nejdřív zkusí Volvo, pak už GTI nikdy chtít nebude. Volvo je navíc velice originální vůz už designem. Vážně super!
abych taky nepřiložil svoji trošku do mlýna. Nejprve ke čtyřkolému GTi. Rozhodně je co slavit a vsadím se, že u Velkýho Wratra bouchl nejeden špunt. Já osobně v duchu slavím mnohem víc zrod prvního a jedinýho Golfa - prvního a jedinýho GTi. Pro mě tohle auto, fakt, že se zrodilo že přišlo na svět, že tu bylo a je, znamená mnohem víc, než dalších třicet let obchodních úspěchů jeho nástupců. Každá další generace pro mě už jen ředila krev - ty pravou barvu měla jen ta první. Jediná. A dvounohej GTi? Člověk, kterej cítí lásku k autům podobně jako já. Cítí ji sice k jiným modelům a značkám, ale cítí ji, a to mě k němu váže pokrevným poutem. Na druhou stranu mu občas tahle láska mlží mozek a on pak s velkým gustem svým patosem zavlažuje server. Za tu lásku to ale stojí. Méně je někdy více, GTI, ale i více je lepší než vůbec... 😉
mal som golf II gti, 107 koni, a bola to paradicka...raz sa hadam znova objavi v penazenke technicak od niecoho podobneho
:yes: :yes: :yes:
AHoj GTI,jsem tvým věrným čtenářem a vážně umíš psát a přímo z toho čiší nadšení pro tvou věc...Nazval bych tě novodobým Máchou ve slohu novoautomobilismu se specializací na-nebo s úchylkou na_ >😁 Wolfismus.Nenech se odradit,píšeš mos hezky i když o věci co mi není blízká...Škoda ,že asi nikdy neuslyším tvé barvité psaní na svezení třeba s Subaru nebo pocity z nové Supry nabo z pohledu na Skyline... :yes: :yes: :yes:
:yes: :yes: >😁
A jeje,pan dokonaly ridic se ozval.Vubec jsi nepochopil pointu meho prispevku.Byla to ma prvni zkusenost s autem v 18 letech a nerikal jsem,ze to bylo hrdinstvi nebo neco spravneho.Jestli jsi od 18 let neporusil dopravni predpisy,tak nejsi normalni.Myslim,ze kazdy si to nekdy zkusil.Navic se velmi mylis,to auto melo z fabriky snizeny podvozek,velmi siroka kola a sedelo perfektne.Srovnani s Fabii velmi pokulhava.Na zaver Ti chci jeste sdelit,ze od te doby ubehlo hodne vody a dnes maximalkou v CR nejezdim.A kdybych jel,stejne by sis ze sveho auta ani nevsiml,cim jedu,pac auto,kterym jezdim napr. RZ na rychlostnich okruzich mimo CZ jezdi hodne pres 300km/h 😄 A potkat bys mne tady mohl, pac to auto ma homolgaci pro provoz na pozemnich komunikacich v CZ,tedy i TP a RZ.
:yes: 😉 😄
davy....takové řidiče, jako jsi ty, fakt nemám rád. Nejenže jsi asi dost překročil nejvyšší polvolenou rychlost, ale bylo to v automobilu, ve kterém to nebylo bezpečné. Nemám rád ty jezdce ve fábiích, co jedou na dálnici 180 a myslí si, jak jim to sedí. Nesedí. :no:
:yes: 😉 tak držím... ale pak řekni dost... 😉 :yes:
nezapomeň na čtyřkolovou ikonu... 😉
áááá, tady nám to zavání kultem osobnosti >😁 . PS: všichni držet palce! Teď čekám na ústní...když to dám ,tak už jenom jedna zkouška a mám to v kabeli! (na půl roku... 8-s )
GTI
Mohu před tebou jen srazit paty a s obdivným pohledem do tvých očí vyslovit - Yes, Sir... P.S. Je nás tu víc, kteří se občas dereme houštím zášti, ovšem naše srdce bijí tu v Saab rytmu, tu v Caddy rytmu, tu v kožichu Jaguara, tu v dokonalých předstižných informacích o všem v autosvětě, tu ve všech čtyřech na zemi... v pájovských rytmech a lowkickovských sarkasmech, v kočičích obrázcích... a vůbec... já sic skromný, přesto a možná právě proto hrdý, že svět... autosvět má na auto.cz vedle houští i pohostinná místa, kde rád spočívám. Tak bravo Ciello :yes: 😉
GTI
😄 Děkuju ti. No... o letušce... MOŽNÁ... 😉 ... vlastně... určitě :yes: P.S.
GTI
Dík 😉 S tím věkem... člověče... nevěřil bys, jak rád bych zase vzal ten kýblíček, tepláky s laclem... a na pískovišti budoval ten jedinej, spravedlavej a trvanlivej svět 😄 :yes:
Ahoj GTI. Hele, v tomto příspevku, tam nahoře, přibližně od slova: "Musíš se současně narodit ve správnej čas...." až po "oceánem." Tam jsi psal o letušce, viď ? 😉 :yes: Já to tam prostě vidím, až mě to bije do očí, jako plná čára. A jsem si tím jistej prostě až po uši. ps-za sebe: Piš tady prosim Te dál. Ti ostatní mě nezajímají. Ale ať mám aspon já místo, kde můžu (každej den 😉 )relaxovat! :yes:
tak to musím s velkým úsměvem na tvaři taky zhodnotit... Legenda jménem GTI..!! Kdo nebo co je GTI.. myslím, že živočich s dna GTI je zde větší legendou, než motorizovaný výrobek VW - Golf GTI... >😁 >😁 Jo jen čekám, kdy český bulvár napíše něco o GTI.. o tom kovboji s pravejma jeansema, o tom milovníkovi.. kvalitního pití, o tom co si vždy hrdě stojí za svým... proti všem, proti většině.. Někdo používá růženec, někdo jelenicový rukavice nebo klávesnici... Ale ten jeden a jedinej.. GTI.. je to fenomén, legenda, ikona... ano na auto.cz je to ikona... snad i celebrita, (v CZ je to velmi populární pojem..) >😁 .. a ty bývají milovány i nenáviděny... 😉 ALe, že tu bude takovou celebritou... >😁 jsem vážení opravdu nečekal... >😁 :yes: 😉 .. ale s největším podivem je to, že už se tu pěstuje nový jev.. ano závist.. ta je běžná.. ovšem běžná vůči majetku.. zde tedy vůči autům, která vlastníme.. :no: .. ovšem někteří to povyšují ještě o něco dále... snad závidí GTImu i jeho práci.. asi mu závidí, že už může v klidu sedět u PC a psát tak jak to umí, i když práce se děje i bez něj.. jo asi to je tak, že ostaní mu závidí, že musejí makat od rána do večera aby uživili svoji 1.2 HTP a přitom GTI si tu sedí a je v pohodě... Jo.. hold, někdo si to umí zařídit.. :yes: >😒] Tak pišme v pohodě.. :yes: 😉 >😁 BRAVO GTI... :yes:
Tak takhle si klidně piš,phádky,emoce a sny.Tohle ti opravdu jde.SUPER GTI-máš kulaté narozeniny ,užívej si to. :yes: :yes: :yes: Ale radši nesrovnávej nic z reálného automobil.světa ,tam tvá modla už dávno není TOP.Nic proti tobě Ať těch třicet svíček stačíš sfouknout.GTI kolik ti vlastně je-jsi o hodně starší než tvůj jmenovec nebo ti ještě na pískovišti nevychlad kyblíček ve tvaru brouka? >😁
GTI
😄 :yes:
OK uz toho necham 😄, me neslo o to jak sis zaridil zivot, ze mas cas, to je jasny, me slo o to ze ten volny cas (ktery si zaridil) proste dokaze nekdo travit takto 😄 .....radsi se pojedu projet na kole ci projit se zenou a tak...............nechame toho jsou to zbytecny reci jez nic nevyresi.....promin GTI.....proste mi to prijde divny.
P.S: jakej stopar ? 😒
zase vi, co si proste mysli kazdej :yes: Ty si snad sam jezis kristus nazaretskej, nebo snad sam Buh svatej, Allah velkej, Budha, Zeus, Peron nebo Matka priroda? >😁 Tyhle tvoje vylevy jsou na tobe zdaleka nejsmesnejsi!
v praxi 100x opakavana lez v poutavem baleni stava pravdou...
Neco tajis?😄 Sem tak moc nerek´ne?😄 Diky alepson za castecnou odpoved. Ale vlastne to asi chapu,nekdy neni radno o sobe rikat prilis.Ale dovolim si alepson svuj subjektivni odhad. Ponikatel, kteremu se zadarilo a tedy si muze vetsinu casu venovat diskusim tady😄
Pribeh napsal sam zivot.A ja si po sobe priste budu cist pred odeslanim sve prispevky,koukam, mam tam peknou sbirku preklepu...takze sorry.A uz se tesim na jaro,az z linky sjede pro manzelku cerny Variant.V cerne perleti,uvnitr cerne Alcantare,kartacovany hlinik plaubka, highline doplnky exterieru, snizeny podvozek, 4 motion nove generace.2.0 TDI se zvysenym vykonem... Myslim, ze ji ho vubec nebudu chtit dat...MNAM!
Abyste se z toho auta ne***i!!! >😁 >😁 , nemoh' jsem si pomoct', Homolkovi prostě miluju 😄 jinak gratulace VW, GTI mi nic neříká, možná proto, že jsem v tom ještě nikdy neseděl/nejel, ale auto to musí bejt oblíbený, když se toho vyrobilo tolik, tož to je kurňa logické néééé? >😒]
GTI
Davy, prosím tě, tohle snad není zpovědnice 😉 Píši jen tady... jinde mě nehledej 😉 Dole jsi napsal pěknej příběh :yes:
To sem si mohl myslet ze si tu GTI bude zase mastit brko. :no: :no: :no: hnus :no: :no: :no:
GTI
Jo, vzpoměň si na mně jednou, až budeš rekapitulovat, zda se ti to povedlo. Mě jo. Držím ti palce... stopaři 😉 P.S. jen ti lehce upravím - ne, vše, co chceš (to nezvládneš), nýbrž JEN to, co chceš... v tom je lehkej rozdíl, leč dosáhnout toho... no uvidíš sám.
GTI
Dobrej příběh. je cenné, žes po té své počáteční rally nezanevřel na VW :yes:
konecne normalna pristrojovka ... >😁
Ahoj GTI.Mohu se zeptat,co vlastne delas?Tedy jestli studujes, jsi zamestnanec nebo podnikas. Mozna jsi to tu jiz nekdy zminoval,ale jsem tu jen prilezitostne,tak ctu jen zlomek prispevku. Zajima mne to samozrejme proto, ze s Tvymi prispevky se tu setkavam vsude a velmi casto a tedy jak to delas, ze mas tolik casu na auto.cz A jeste mne zajima, jestli se takhle intenzivne venujes jeste jinym diskusim nebo jinemu konicku. PS: To jsem zvedavy,vid?Ale klidne se mne take muzes na neco zeptat😄
Mam takovy jeden zazitek, retrospektivne jej jiz beru s humorem,tankrat jsem myslel,ze tam konci zivot😄 Jako sve prvni auto jsem si nekdy po 18.narozeninach nechal privezt GOLF II GTI Blue edition. Setril jsem na nej na brigadach,neco pujcili nasi a tusim za nejakych 130.000,- si poridil tenhle modry sen.Tmave modra metaliza (doufam, ze se sprave pise mekke i),ve stejne barve kozene sedacky, radicka, rucky, volant. Ve velkem TP vyjimka na origo lita kola, originalni VW folie. Svemu nejlepsimu kamaradovi jsem volal (samozrejme na z pevne na pevnou tenkrat),ze uz nebudu bydlet u nasich,ale mam novy obyvak,kde chci stravit zbytek zivota.Rekla jsem,ze ho jedu projet po dalnici a pak se muze ke mne nastehovat.Dal jsem Praha-Plzen-Praha. Plny plyn, to auto jelo skvele,tam a zpet bez zastavky,jen obcas omezovac otacek auto pribrzdil...a kdyz uz jsem se blizil zpet,zacal podivne blikat jakasi kontrolka, pak se zacal ozyvat z motoru desivy zvuk a auto vypovedelo sluzbu.Nechal jsem se odtahnout a v servisu zjisitili,ze motor se naprosto vysypal, ze jsem ho asi uvaril,olej byl plny kovovych spon.Nevim,co se stalo a proc,nejsem automechanik,ale vecer jsem volal kamaradovi,ze me novy zivotni smer v modrem obyvaku prave skoncil...Ale na VW,jako rodinnou znacku auta (pro manzelku na nakupy a presuny) jsem presto nezanevrel a dodnes menim Passaty Varianty a naprosta spokojenost.Jednou tedy praskl litinovy svod vyfuku pod motorem,ale za to si asi mohu sam, protoze na verzi BG6 130HP TDI 4motion jsem si hned 2. den nechal zvysit vykon.Ale jinak naprosto bez zavady, jizdni valstnosti ok,interier ok,spolehlivost ok.
GTI
:yes:
GTI
😄 Dobrá sentence... 😉 Bravo... dodávám jen, že tak jako v životě, cením než důstojné soupeře. Neboť kule v soubojových pistolích jsou vždy dvě... leč cíl zasahuje zásadně jen jedna... 😉 :yes:
GTI
Ty, ikono ikon, co svým světlem naše zivoty prozařuješ. Ty, GURU z největších, co svou mocí nám cestu otvíráš. Ty, první svatý ze svatých, který svou vírou dlouhé táhlé vyhráváš. Ty, getei, smaragde nocí a slunce všech dní ... tobě svou naději, tobě svou krev, tobě věčnost raději, vždyť jen tys ta trefa tref. P.S. Vše nejlepší k tvým narozeninám, getei :yes: :yes: :yes:
aha , už si sedím na vedení ... no to je pravda toje dobrej návrat ... ale pro mě osobně je nezapomenutelnej hatch focus rs ... ale ot j o něčem ještě trochu jiným ...
já mám net jak v práci tak doma, ale holt když jsem mimo toto tak se nechytám ...
I když v téhle třídě fandím "atmosférám", je nutné (stejně jako v životě) si vážit soupeřů... 😉
GTI
Krásně jsi to napsal. :yes: :yes: :yes:
GTI
Dokonalé... 😉 :yes:
GTI
GOLF 5... pátá generace...
😄 :yes: Dobrou noc.
Ať už si člověk o Golfu GTI jako autě myslí cokoliv, jedno se mu rozhodně upřít nedá - GTI legendou byl, je a už jí zůstane...Každý ho zná, skoro každý na něj má nějaký názor, má stovky fan clubů po celé Evropě...V této souvislosti by mě zajímalo, kolik fan clubů mají auta některých zde tvrdě kritizujících diskutujících... 😉 A ve své době dokázal za skutečně lidové peníze poskytnout skutečně "nelidové" svezení! Kdyby od té doby už všechny následující generace GTI-čka opravdu za moc nestály, tak minimálně za první generaci si zaslouží alespoň úctu...Díky úspěchu tohoto auta dnes každý fanda aut zná pojem "hot hatch" a pro výrobce patří jaksi k dobrému vychování mít v nižší střední jednu raketu pro lidi... :yes: A pokud se týká ne právě úplně vydařené třetí a čtvrté generace GTI, pak na to je jednoduchá odpověď - i legendy mají právo na menší zakolísání...Ostatně spousta lidí v této diskusi jako skutečnou legendu zmiňuje Mustanga (nepochybně jí je), který si dovolím tvrdit měl v období svého života tolik slabých generací a téměř parodií na sebe sama, že GTI by ještě v tomto smyslu mělo hodně co "dohánět"...Takže abych to zakončil: buďme rádi, že obě legendy - americká i evropská - žijí dále a jsou zpět ve vrcholné formě! :yes: 😉
Chápej, nedělní směna. Ty bys nebyl naštvanej, muset makat v neděli? Proto má zrovna dneska každej takový řeči o časomíře. To, že je tu nejvíc narváno vždycky ve všední den dopoledne a odpoledne, tedy v pracovní době, to je zajímavější informace. Všichni jsou furt v práci od nevidím do nevidím, tam si krátí čas na internetu a když můžou na víkend vypadnout na chvilku pryč, jsou štěstím bez sebe. Mno a člověk s trochu flexibilnějším rozvrhem je vykolejí. Každopádně tohle špičkování o čase fakt nechápu. Já tu mnohdy přifrčím poprvé ve všední den okolo dvanáctý a nikde ani noha. Všichni na obědě. A začnu tu snad řvát "kde jste smradi?"? >😁 Někdo surfuje z domova, někdo z práce, někdo z obou míst. A jestli přitom přes internet nakupuje a prodává akcie, nebo češe šéfový bobra, je snad jeho věc. Mám doma notebook na stole s pevným připojením, kdykoliv jdu kolem stolu, refreshuju a přibudou-li příspěvky, prolítnu je, případně odpovím a jdu zase dál. Stíhám toho docela dost. Ale rozhodně nebudu se stopkama v ruce tady s některýma borcema soupeřit, kdo si stihne při psaní příspěvku za jak krátký čas ostříhat nehty na nohou. Někdo spí 12hodin (moje teta), prezidentu Klausovi stačí hodin 6. Se svým časem ať si proboha nakládá každý, jak chce.
To jsi rekl hezky, presne, taky si to chci zajistit tak abych mohl delat vse co chci ( to asi kazdy)!! Rozhodne ne tedy ale sedet pred netem! A mrzi me kdyz rikas ze se sleduji prispevky se stopkama v ruce, vis ze to tak neni jenom jsem si vsiml te kupi prispevku od tebe !! No tak si to uzij......
? V Subaru přece žádnej diesel není....???? 😐 😉 😄 >😁
G5 ???? co to ??? 😐 ... v práci přímo ne , ale spousta zařizování ...
narez by byl, kdyby typek podekoval hasicum, nasedl a vodjel do zapadu slunce 😄)
Prosimte, nech uz ty blby kecy, Fiat chcije olej kdyz vyjede z fabriky je v nejakym sci-fi filmu ne?. To ze tu lita hromada nemeckejch firemnich aut je taky kuli tomu ze hromada firem ma nemeckej kapital ne? Zapoj tu bouli co mas metr nad *a premyslej! Je nekolik firem co maj firemni Stila - spokojenost. Tak si nejdriv neco over a pak placej kraviny.
nechci delat chytryho, buhvi jestli by me to v tu chvili napadlo a jestli by to neco zmenilo, ale otevrenim vsech dveri tomu taky moc nepomohl ... no je ho skoda
Ten Yaris je K-R-A-S-A-V-E-C! :yes:
A kde si prisel na to ze ticha voda brehy mele? Ja nejel tedy ani v GTI ani v ST ale cetl jsem par testiku zrovna o techhle dvou a ST z nej vyslo vzdy o chloupek lip(a ten chloupek byl prave ten motor...silnejsi, lepsi zvuk a trosicku lepsi podvozek). Jinak bych bral GTI vsema deseti nebo jak uz bylo tady psano starou RS.
GTI
Kdes byl? V práci? Myslím, že to probrání v podobě G5... je velkej nářez.
ja to jeste nevidel, ale player na tom URL je taky dobra bezmoc; nastesti to uz nekdo placnul na video.google.com😒/a> [odkaz]
GTI
Jo, od ohně pryč... smutnej konec milovanýho auta... Je důležitý se pojistit.
Je to diskuse o GTI,ne?Starý Type-R už z linky nesjíždí a na nového se čeká!Info,co mám o nové PILE mne trochu znepokojuje-147KW!Tak takový výkon má mít.Myslel jsem,že bude trošku silnější,když se má vydat skalpovat všechny ty foukané hot-hatche!Ale prý bude i Type-RR!
A nepujddu, ty troubo! Nerad nekoho urazim, ale ty si to zaslouzis, Kdybys jenom necetl casopisy a mel papiry a mozna i obcanku tak mluvis jinak. Bez spat a dej si palec do pusy a hlavne se druhej den nepocurej az uvidis nejaky Italsky auto, Vis kolik se prodavalo Fiatu v 60 a 70 letech ty troubeline? To ze v 80 byly v problemech neznamena za je to hlina na kterou se plive, ale to ty nikdy nepochopis a mozna lip pro fandy It aut,k protoze takovyhle magory mit ve svejch radach urcite stoji "za to".
.... noooo chtěl bych mít tolik času abych mohl tu sedět celý odopoledne u netu a hádat se .... no gti vidím jako spíš značku kter se s novým golfem po mnoha letech probrala ze spaní, protože to co bylo u golfu 3,4 jako gti to byl fakt výsměch 😄
wow.... corvette a Camaro.... Hmmm.... by stáli za hřích >😁
GTI
To geteičko nahoře v červený 😉
[odkaz] jestli to tu bylo tak sorry, bejt to mí auto tak bych si snad vytrhal vlasy bezmocí ;-\
😄 :yes: Tak a co teď jako tapetu?
GTI
No, má modla to není. Umím ovšem pochopit i toho, pro něhož to láska je. Akorát, že to tu jaksi nikdo o tom eRku nenapíše...
GTI
Jsem rád, že to necháváš na mě :yes: Dám ti jedno dobré doporučení - dělej to v životě, jako já - zajisti si svůj život tak, abys mohl dělat jen to, co chceš... Popřemějšlej, Cary... není to jednoduché. Nemyslím to přemejšlení, myslím to zařízení života 😉 I, když... to přemějšlení vlastně taky, viď 😉 Jinak sledování přispěvatelů se stopkama v ruce... to, Cary, vypovídá o mnohém 😒
GTI
:yes: :yes:
GTI
Jestli se mýlím, tak promiň, měl jsem dojem, že reaguješ na toho kolegova Citroena... Samozřejmě, že těžko objedem každý auto vlastníma rukama... ale co se týče podvozku, tak jeho odladění u Focusu je ceněno jako vynikající. Lepší než v Golfu, ovšem z hlediska "radosti z jízdy" ... což je než jedna, řekněme, hodnotící kategorie.
samozrejme
Ty popisujes zavady aut,ktere nejcasteji najezdi 2000000km jako firemni vozy.Znas nejakou firmu,co si koupi 100 Fiatu Stilo pro zamestnance,kteri stim jezdi jak hovada?????Ne,koupi 100 golfu nebo octavii.A kdyz machrujes,jak ses nasprtal poruchy nemeckych aut,nikde si nevidel,jak fiaty chcijou olej,sotva vyjedou z fabriky?????TUV ti to potvrdi.Nebo myslis,ze by to sfalsovali????
GTI
Jo, se mnou si užiješ 😄 pokud budeš psát, to co nahoře 😉
GTI
😄 Mám krásnou sbírku angličáků z roku cca 64 a vejš... ty sem tahám jen vyjímečně... když vzpomínáme... 😉 :yes:
[odkaz]
Bud klidnej ze netravime stejnej cas!! jenom jsem si jednou prolistoval historii prispevku!! Jde o to ze ty pises treba prispevek ve 14:00 az do 20:00 treba, ale po kazdych 10 minutach, tzn. sedis u toho 6 hodin. Staci se podivat na tuhle diskuzi, si zacal ve dve a doted u toho sedis 😄 !! Kdezto ja jednou ci dvakrat mrknu nachvili a prectu si jenom co me zajima a obcas kouknu do diskuzi kdyz mam cas!! V kazde diskuzi co ctu, tvoris neuveritelny procento prispevku. A urcite si neprohledavam podrobne ceniky(jak si tu jednou psal) a podobne......ale je to samozrejme tvoje vec jak nalozis s casem 😄 A starost o tebe nemam 😄 , spis to muj mozek nejak nebere jak nekdo travi cas 😄 promin 😒 ....
Šviháku,tak to se ti povedlo! :yes:
Lepší tichá voda co břehy mele než řvoucí vlna co se ryzplyne před pobřežím :-!
tak jsme si dobře povykládali,nadali,lhali si akorát ten PARDA mě nasral,že bych ho vytočenou dvojkou....jedu pro moju a jen na dvojku. :yes:
GTI!Podívej se na Civica Type-R a řekni mi,kolik generací bylo potřeba,aby se z něj stala modla? :yes:
Samo,že má nej podvozek ve třídě!Dyď je to Ford.Škoda toho pětiválu od Volva!Volvo má všchno tak nějak utlumený,tak se bojím,že i tady to bude tichá voda co břehy mele... :-!
Švihaku...u tebe udelam opravdovou vyjimku...jsi vul! >😁
zboznuju, kdyz mluvis za 'kazdyho', asi me to nikdy neomrzi
... no, asi tak jako ty v ST, aneb "kazdej se tu vyjadruje jenom k autum, ktery sam vyzkousel", vid? ... soudim samozrejme podle toho, co jsem o GTI i ST cetl (a u noveho ST uz jsem nekolikrat cetl, ze ma best podvozek ve tride 😄
Tak nevím, ale nemáš těch autíček od Buraga doma nějak moc když je všechny tak dobře znáš? >😁 >😒]
GTI
Počítám, že v G5 jezdíš do trafiky...
GTI
Krásná, ta poslední věta. Jo, o tom to je... vědět, co mě oslovuje a to si pořídit. :yes: :yes:
GTI
Yaroukhu, jestli ti prasklo pérko u setrvačníku tvojí modly, tuším Ford GT 😄 od Buraga, tak na mě si zlost nevylejvej... GTI je zejména v současném modelu nedostižnou ikonou hot hatch... Důstojnou konkurencí je mu jen Focus ST (na barvě nazáleží 😉 )... Tohle tu ví každej. Teď už snad konečně i ty. 😄 Možná ta auta nemusíš jezdit, ale alespoň se seznam s testama...
😄 To bylo až o pár desítek kilometrů dál. Takové dražší bum-bum
GTI
😄 I po třiceti i po čtyřiceti... 😉
za ikonu to auto vydava akorat jeho vyrobce a GTI
pokud je to o podvozku, tak je GTI o5 v p... 😄)
Mohl by mi prosím někdo vysvětlil, co je teda na VW GTI tak úžasného a jedinečného...? Lidé ho často označují za ikonu, za modlu několika generací automobilových nadšenců... Nechci nikomu brát jeho názor (zvlášť tobě GTI ne), ale já osobně nepovažuju VW GTI za něco výjimečného... Můj soused měl Golf GTI II. generace hodně dlouho a já mu za volantem svého Golfu II 1.6 GTD vždycky strašně záviděl, ale když sem se v tom "autě bohů" svezl, bylo to pro mě obrovské zklamání... Ano, motor byl vynikající, ten zátah a ten zvuk, ale vždyť vlastně to bylo všechno... Jenom ten motor, všechno ostatní bylo stejné... 😒 Golfíka sem potom prodal a do ruky se mi dostalo BX GTI 16V... Bože, to bylo něco... >😒] Ten Francouz Golfa úplně převálcoval... Výkonnější, prostornější, pohodlnější a podle mého názoru i hezčí... Lidé říkají, že Citroeny nemohou Němců konkurovat ve spolehlivosti, ale věřte mi nebo ne, za 80.000 km sem s BX neměl jediný závažnější problém... Pánové, pokaždé když to auto vidím, je to jako, když si vzpomenete na první školní lásku...
díky za adresy. GTI: To jsem tady nikde neřekl😄
P.S. Né všichni třicátníci jsou až tak trénovaní. Mládí je na tom líp, ale jde o to jestli to vydrží, být v kondici také do třiceti😁
Poslal jsem ti to. Adresy, kde jdou sehnat ameriky v Praze, Brně a Ostravě.
GTI
:yes:
GTI
Nikdo tady Wondro ale netvrdil, že getei je supersport...
GTI
...Travellin Man... 😉 :yes:
😉 od tebe je to pocta...
Jo, otáčet se za oslnivě krásným Cadillacem může být nebezpečné. 😉 :yes: V létě bacha i na minisukně. >😁
no ani moc ne, ale rozhodně si tu adresu schovám, až tam jednou pojedu😄
A nesmím zapomenou nabít batt do foťáku😄
Prostě podle mě GTI je jenom rychlá verze rodinnýho auta (nechci říkat že Megane ne) a Mustang, to je něco jinýho, to je sportovní kára...
GTI
😄 Ty... teď jsi mě dojal 😉 :yes: :yes:
Krátce nato jsem podstoupil havárii v tunelu. Až to rozdejchám tak se tady určitě objeví reportáž z nehody v kvalitním SUV.
GTI
Jo,jo, jedu A Love Supreme, jedu Giant Steps, miluju Blue Train... Díky za tip, objednám si Crescent :yes:
:yes:
No proto. 😄 Pokud se někdy vyskytuješ v Praze, můžu ti na mail poslat adresu, kde mají Mustanga volně vystavenýho (ať to nevypadá, že tu dělám v diskusi reklamu, s dealerem nemám nic společného). Novou Eleanor asi zatím naživo viděli jenom návštěvníci Detroitu. Ale snad bude časem i tady.
Já zas viděl SRX v černé. Taky bomba :yes: :yes:
GTI
😄 Třicátníci jsou trénovaní 😄 :yes:
Bob Berg (saxofonista - GTI bude znát) umřel ve svém trucku GMC na cestě z kšeftu ve sněhové vánici smeten diesel truckem (bohužel neznám značku)...
Dej si pozor třicátníku, aby nepřišel infarkt když se rozpálíš😁
Tak raketoplány přestali být legendami když se dokázala Columbia proměnit v ten hrůzný ohňostroj😡... Nicméně Ti neberu Tvůj názor, a musím říct že Megane Sport není taky špatný auto, už se těším až vylezou s tou inovovanou verzí😄 Mustanga jsem bohužel "live" neviděl, ale podle mě je Eleanor naprosto fascinující auto :yes😒br /> Rozhodně bych se na ni chtěl někdy podívat...
No, musím říct, že mě baví lidi s všeobecným rozhledem. A nejlépe jdoucí nejen pouze po povrchu. Crescent (1963) a A Love Supreme (1964) jsou podle mě nejlepší Coltranova alba. Spirituální úlet začal až 1965 s Ascension, ale to už se IMHO projevovala Coltranova nemoc... Keep swingin´ (and drivin´)!
GTI
Jestli si potřebuješ prostudovat příručku pro mechanika, tak v tom ti nepomůžu, jestli se ti mé dva hlavní příspěvky nezdaj, tak v tom také nepomůžu... ale třeby bys mohl být jiný, než ti, co radeji píší o mně, než o autě a něco nám napíšeš o geteičku... Vždyť přece tu diskuzi netvořím jen já... co ti brání v tom, abys tu psal brilantní příspěvky o autech? Já těžko. P.S. Sice mě mrzí, že mě oceňuješ u historek z knajpy 😉 ale i tak - díky 😄 :yes:
Možná??? >😁 Jestli není Eleanor legenda, tak už asi nic. 😉 Máš asi celkově přísný nároky.
Jdu skákat s Jandou, tak naviděnou... :yes: :yes: :yes:
GTI
To je téma. Souboj legendy legend, GURU nižší stření, třícátníka, co to ještě umí rozpálit. Naproti tomu, mladej bejček, zrzek s tváří drzka... tak co, do čeho? Dnes má ST o 20 koníků víc... ovšem koně, to není všechno, jde o vyladění podvozku, zátah turba... takže je to jasné, že. Jen getei... :yes:
GTI
Nemotej tu jablka s hruškama. Legenda Hot Hatch... kapišto... už jsi viděl někdy Mustanga? Regulérní diskuze je o Focusu ST, o Meganu, atd... divím se, že za jedinou legendu nemáš raketoplán.
GTI, ocenuju tve literarni vytvarno, v tomhle smeru jsi fakt kadr, ale v tech tvych projevech je o podstate modelu GTI tak malo, ze me to zacalo nudit. Nazev diskuse sliboval neco o autech...
GTI
😄 :yes:
GTI
To by byl dobrej parťák, viď 😄
GTI
Jistě, poslouchám... Závěr kariery je už moc složitej, ovšem přelom 50/60 let... to je opravdu gigant.
Ale ano, ale možná tak GTI tady na diskuzích, jako auto bych to rozhodně neřekl. Možná je legenda Mustang Shelby GT 500, možná něco jinýho, ale do GTI bych to neřekl... P.S. Novej mustang je moooc pěknej!!!
Jak říkají německé ženy: "Německá auta jsou jako němečtí muži. Taky toho hodně naslibujou." :-!
GTI
Přečti si nahoře co jsem napsal... když už mi tedy chceš vkládat do úst myšlénky, alespoň správně cituj - napsal jsem také potom - teď vážně. To průmerně inteligentní jedinec (ani nemusí být osobnost 😃 pochopí.
Johny i benQ ste oba oslové😄 je fakt že s GTI se neschodnu, VW nikdy nebude patřit k mej značkám a pro něj je to modla, stejně jako promě Alfa, ale jeho přízpěvky stojí zato a navíc nikoho nikdy nenapadá, jako jiný(mě asi nevyjímaje).
Btw:umí tady snad někdo dojemnější přízpěvky? 😄
Já nezakrývám, že německý auta fakt nemusím. Je to nekonečný množství problémů, jen těch lidí co mají starosti se svým Opelem, BMW, Mercedesem, Fordem, VW...Proto kroutím hlavou nad výsledky spolehlivosti aut, nerozhodují o nich právě Němci? Někdy to tak vypadá. Už jen konstrukční vady, návraty do servisů: Passatům se rozjížděly přední kola, BMW III praskaly zadní nápravy, Audi TT a jeho křídlo na zádech, Mercedes A a losí test, nejporuchovější auto Německa Vito, Opel a jeho megaporuchová Calibra...Přesto jednu oblíbenou německou značku mám: GRUNDIG. Aspoň tedy to, co z ní zbylo.
GTI
Jo, kámo, je to hustý. Hákujem vod vidim do nevidim, firma neplatí, šéf se honí akorát za svojí kapsou, a já si to honim taky. Přes kapsu. Ale není to vono. Víš chtělo by to nějakou solidní nabíječku... s pořádnejma vočima, s parádním liftingem... něco ve stříbře... anténu mám... chtělo by to, aby měla pěkný boky, ouzkej pas... abych ji moh obkročit a něco hergot taky zažít... rozumíš... aby byla silná... aby měla lesk... a uměla vrnět. Čověče, já bych ji protáh´ světem... dal bych ji do hrdla co by chtěla... přišláp bych ji vždycky jen citlivě... já přece vím, co je láska... akorát, kámo, chybí mi dvě věci... prachy a srdce... Jo, hele nevíš v kolik mi jede dneska poslední tramvaj?... nerad bych domu zas hákoval po svejch...
8-s
není to osobnost,řekl,že tak víš hlavně, co je kontakt se servisem,ale já žádnej kontakt se servisem nemám ač mám,měl jsem a budu mít Fiaty.To sou oni co říkají co je německýho tak je ok a ital je šunt,ale nevědí,že v každým autě když se něco pokazí,tak mechanik jde nejdřív po německé věci.Oni proklínají Italský vozy,protože předběhli němce,nemám rád lidi co srovnávají auta,která mají najeto půl mega,stojí o polovinu min s autem za milion a ještě nevyjelo z fabriky.At řekne rovnou,že nikdy nebyl v servisu-tot pohádka germánů.
Když už jsme u toho, co se komu stalo osudným. Víte, že fotograf Helmut Newton měl rád Cadillac a Volkswagen? Zajímavá kombinace. Umřel nedávno při havárii v Cadillacu SRX.
Já si nemůžu pomoct, ale já Renaulty fakt žeru. A Renault-Nissan? Zase máš pravdu! 8-s
PS: A není to ta 130 😉 Poslechni si ten diesel na videu :yes: :yes:
Takhle se Pardo na auto.cz už dlouho nemluví. 😉 Možná to frčí na iDnesu nebo u vás v hospodě, ale tady ne. :no:
GTI
Seat nemám teď jetej... Leona vyzkouším... tady si jistý nejsem... leč getei bylo je a bude v tomto triumvirátu na čele... to snad pochopí i ten ve Ferrari 😄
Jů, Béďo, a co ty kadilacííííí?!
U šviháka právě tehdy začal, ne? >😁
GTI
Aha 😉
Jen dodám, že má krevní skupina jsou hlavně limuzíny. Pro přesnost. 😉
GTI
>😁 >😁 >😁 :yes:
GTI
Hlavně, že mě čteš 😄 Tvá starost o mě, je až dojímavá 😄 Tak mě npadá... určitě čteš vše co napíšu... nevím jak rychle tedy čteš, jestli si jedeš prstem po monitoru, nebo jen těkáš očima, já píši poměrně rychle... tak když to zprůměrujem, Cary... my dva tu vlastně trávíme čas úplně stejnej 😄 :yes: Já tedy s radostí... co ty? Také tě to na auto.cz baví? 😄
Ale jistě a navíc je 30 let dlouhá doba. Navíc pro fanoušky německých aut je starší GTI asi relativně dostupná legenda. Ale moje legendy jsou jiné. Respektuji to druhé z tvých aut snů (mimochodem 911 z konce 60. let vyjde stejně draho jako nový GTI). Skutečná legenda ovšem leží na hlavní straně vpravo a o kousek výš, víš? 😉
Moudré. Urážet není potřeba ani auta. Každý auto má svýho kupce. Lidi mají různý touhy a je důležitý, aby si každý vybral to, co k němu padne. Pokud třeba potřebuješ převážet balení pitný vody na týden přes poušť, GTI není ideální volba. >😁
Už jsem se Lonesi polekal, že člověk milující Suburban a Navigator bude lobovat za Golfa! Jsem rád, že posaz řidiče VW není jen můj postřeh... 😉
Pardo!Plácáš hovadiny a jsi rasista.Pokud se ukájíš nad seriály z německé produkce typu sestry Stefany,tak mi je tě líto!
Doporučuji se v případě Round Midnight soustředit i na Johna Coltrana. Jeho sólo v titulní R.M. ho definitivně zařadilo mezi titány saxofonu. Ostatně Coltrane na rozdíl od Davise (který si ve Ferrari skutečně zlámal oba kotníky) na auta vůbec nebyl...
Murano je nafouklej 350Z...
Toho, že ve VW spousta lidí jezdí nakloněná k prostředku auta jsem si taky všiml! Ale nechápu čím to tak je. I kdyby to byl model, ve kterém je málo místa, určitě na pohodlnosti posezu tohle nemůže přidat ne? Klaustrofobický a trpasličí pocit vyvolávající vysoké linie bočních oken jsou teď bohužel v módě napříč značkama a napříč kontinentama.Marketingoví mágové tomu myslím říkají "pocit bezpečí". Já to nemám rád, ale někomu se to designově líbí (na auto.cz tenhle proud zastupuje Pekelná Micinka 😉 )
Bratře,Nissan u mne skončil tehdy,když se spojil s Renaultem!Jen 350Z se mi zamlouvá 😉 :yes:
Jenom bych brzdil v těch urážkách. Taky jsem takový byl. Proto mě to štve. Neměli byste se navážet do GTIho, i když si to tady svým prvním příspěvkem z 13:44 zavinil sám. Je to osobnost, která k AUTO.CZ patří. Mohl bych se teď přidat, měl bych mu co vracet, ale neudělám to. On není nula, ví toho až moc. Tak to zkusme znovu, urážejme auta, ne sebe.
A ještě si zapomněl napsat,že by VW koncern nedovolil,aby měla Octavia lepší jízdní vlastnosti,než jejich ikona-GTI.Taky nezapomínej na sportovní značku koncernu-Seat!Takže to musí být v pořadí 1.GTI a Seat,3.Octavie :-!
GTI
😄 Neboj... klesám jen morálně... proti své vůli... občas... vyjímečně... vlastně jen jednou za deset, patnáct let 😄. Ten horní případ mezi to ovšem nepočítej. Myslím, že to, co jsem napsal nahoře nikdo z vás poctivě podrobně nepřečetl. P.S. Obecně vzato - o žádném autě se nedá napsat, že je to plechová konzerva... resp. se to dá napsat o každém, viď... jde jen o autora...
GTI
Myslím, že si v něm dokonce rozsekal i haxny. Když píšu... tak trochu se snažím, aby se tam našel i milovník Milese i toho protipólu... Přesto, Havanu od něj poslechni... P.S. Miles je nenahraditelný... Sjíždím jeho padesátá léta stále dokola... Druhá verze Round Midnight z 1956... je dokonalost citu a dokonalost atmosféry... Tak Bravo jazz 😉
Proto lítám z Evropy do Japonska, z Renaulta do Nissana...
Všechny japonský káry jsou IN
Jeho "hlody" mi nevadi 😄 .......ale lituji ho jako cloveka......mit jedinej zajem a sedet od rana do vecera (s nadsazkou) u netu je smutny !!
GTI
Děkuju. K tomu rozdílu mezi getei a RS - RS I byla ostřejší a držejší... a asi to budem cenit... asi to tak má bejt. Samozřejmě, že na getei V současná RS nedosáhne. Je to tak proto, že i když je to na stejné platformě a na stejném motoru, je v každém autě ještě pár dílů navíc individuálních, a vedle toho jsou ta auta odladěná každé někde jinde. Mě tu asi nikdo nenařkne z ostouzení Škody... takže všechno, tj. pocit z jízdy, odpory pedálů, životnost, funkčnost... prostě všechno je o FOUS (píši - o fous) lepší v getei... koneckonců, to by byli ve Škodě zázrační, kdyby dokázali po pár létech výroby RS to, co VW s getei po třiceti. A tuhle kuchařku, tu VW do Boleslavi zdarma nepředá... Nicméně RS je dobré náčiní a každý si v něm užije. Sametovej dravec... ovšem je jen GTI V.
Zdravím. Člověk by se ani nenadál, že na serveru o autech najde příspěvek používající jazz jako metaforu. Každopádně podobně jako auta má i jazz tisíc tváří - ty které mi konvenují (Davis - Kind of Blue) i ty, které mému vkusu nesedí (Kenny G). Mimochodem, Miles Davis preferoval Ferrari.
Krasne si to vystihol 100 bodov zo 100 :yes: :yes: :yes:
To jsi hodne klesl kdyz pises o druhym takovy veci jenom proto ze nechce Golfa !! Delas unahlene zavery, ale ja vim ze si silenec do aut a zvlaste do GTI, proto to trochu beru ze te to nastve a v emocich vypustis takovou vetu 😄
Souhlasim s GTI a vy ostatni s italskyma autama jdete do *!VW,Audi,Skoda jsou nejlepsi znacky(prodeje to potvrdi)a kdyz se proda 1.6mega GTI,tak to znamena,ze je lepsi nez napr.Uno turbo a ne ze to neni legenda,kdyz ji ma kazdy.Ten č***k co to napsal je cigan!!!!
Proto my,milující prostor jezdíme v Civicu Type-R! 😉
GTI
To je legenda dostupná široké veřejnosti... Pak jsou i jiné legendy... ale nepředstavuj si to, že všechny stále jezdí 😄
GTI
To je tvrdej zásah na komoru... >😁
GTI
Petře, pokud jsi měl někdy italský auto, tak víš hlavně, co je kontakt se servisem >😁 , teda pokud neproháníš kolem rybníku Forrari... Ale vážně... prosím tě, já už viděl zvednotou kapotu pár italskejch v nižší střední, ale že bych tam našel zlatej poklad, to ne... Píšeš, že konzervy nekupuješ... no, to je asi proto, že jsi bohatej a kupuješ drahá auta... Já nižší střední konzerva neříkám, koneckonců je to nejprodávanější třída... Tak jo, souhlasím s tebou, BMW M5 je přenádhernej ze všech stran... parádní kára... za parádní prachy... tak souhlas... když káru beru BMW5... akorát bych na ni potřeboval dobře zprivatizovat malou kampeličku... nevíš o nějaké? 😉 :yes:
Nikdy jsem nejel v Golfu GTI, ale v pár Golfech pro obyčejné smrtelníky jsem se svezl. Pamatuju časy, kdy jsme jako malí kluci v Mariánkách obcházeli hotely plné Němců, a obdivovali jejich auta na parkovištích. Mezi nejobdivovanější patřil VW Golf. Čas plynul, na našich silnicích se konečně objevovalo víc "exotických" vozů, než za časů, kdy pár tuzexových aut rozebralo pár vyvolených. Golf zevšedněl. Nikdy nezapomenu na cestu v tehdejší novince Golf II do dalekého Hamburgu. Utrpení, rámus, děs. Nic horšího jsem na silnici ještě nezažil. Po pár metrech to pro mě byl Trabant ze Západu. Dnes je to možná předsudek, ale ani Golf IV mě jízdou nepřesvědčil, a Golf V? Už jen kvůli našemu GTImu jsem zašel na autosalon. Byl jsem vděčný vysoké nápadovosti pracovníků VW, neměl bych šanci poznat, že se jedná o nový Golf, kdyby na něm nebyl obrovský nápis NOVÝ GOLF! Posadil jsem se do něj. Připadalo mi, že sedím v dětské vaničce. Už jen kačenky a lodičky. Zvyklý na prostorné vozy jsem se cítil hodně špatně, strachy bez sebe aby se to jen nerozjelo. Posaz v Golfu V ze mě udělal trpaslíka, jen rám dveří mi dosahoval k bradě. Pohled vpřed ten samý jako znám z Passatu, tedy skrz límec volantu. Ano, všiměte si řidiče Golfu nebo Passatu, on jede a kouká skrz volant. Jednu ruku na volantu, druhou na páce, kšiltovku a náklon jako by seděl uprostřed auta. V tom ke mě důležitě přistoupil prodejce, a jakoby za odměnu mi nabídl předváděcí jízdu. "Proboha jen to ne!" A od té doby už Šviháka u VW nepotkáš... A co si myslím o Golfu GTI? "Ježiš ještě v tý vaničce jezdit rychle!" Jedno uznání ale mám. Ridči Golfu jsou u mě hrdinové. Jako člověk milující prostor a pohdlí bych to fakt nezvládl.
V zásadě k tomu chci dodat jediné. Auto, co se vyrobí v počtu 1600000 kusů (dle článku) může být legendou, ale je to taková trošku ubohá legenda, když ji má kdekdo.
A koho zajímá co si o GTI myslíš,joudo?!Vy**r se na ankety o GTI a piš o autech!Taky ti tu nikdo nezakazuje abys sem psal "po slovensky" 😉 :no:
GTI
>😁 Mokrý hadry na hlavu se, benQue, fasujou v přízemí vlevo vedle vrátnice >😁 P.S. Člověče... kde ty se trápíváš po nocích? >😁 :yes:
Johny co to kecáš?Podívejs e na svoje boty... >😁 !OctavieII RS se nepovedla tak jako její předhůdkyně,tudíž nemůže konkurovat GTIčku,ani STčku,Meganu RS!GTI je jiný >😁 ,ale za jeho příspěvky jsem rád a myslím,že nejsem sám.
Hádám, že jsi ho potkal poprvé naživo. V černý (?). Žádná fotka nedokáže popsat, jak působí naživo v provozu. Tiše se přesunující černá skála. :yes:
Zkus popřemýšlet, jak omezit svou závislost na steroidech, výživových doplňcích a benchpressu. >😁
V podstatě je jedno, jestli jezdíš Golfem nebo Focusem. Nebo něčím úplně jiným, co by někdo, kdo nevystrčil v životě nos z rodný ulice, ani neoznačil za auto. Důležitý je zhluboka se vykašlat na všechno, co si v kdy slyšel a četl. A pak jít a koupit si přesně to, co chceš. Protože tím autem se nebude vozit soused (pokud to není podnikavá hlavička ruské mafie), nebude se v něm vozit redaktor AutoBildu, který dostal padáka, když prý slyšel nějaký varovný pípání a pak brzdil. Jenže ono se ukázalo, že mu asi pípalo jen v hlavě. A pro jistotu, aby věděl, kdy se mu má to pípání v hlavě ozývat, si nachystal na dráhu prkno. Nebude se v něm vozit ani Patočka nebo Erazim Kohák. Aspoň ne dokud neumře starý Major v týhle zvířecí farmě. Takže to zkus, zavři oči, vykroč vlastní cestou. No pak to dopadne všelijak. Zjistíš, že většina lidí stojí vzadu a čeká. Pak buď začnou jít za tebou nebo dostaneš do zátylku spršku solidních žulových kostek. Proto je dobrý jít co nejsebevědoměji a nejrychleji. Pokud je auto opravdu moc nápadný, vyplatí se, když parkuje, udržovat karoserii pod proudem. A pořádný šlupky, ať pak už nikdy nemůže vypovídat. Kdybys dal slabej proud, bude ta dredatá hlava tvrdit, že se jen chtěl opřít, když si zavazoval tkaničku (i když nosí ve skutečnosti konopný sandále). Vysoký napětí zaručí, že ho v pohodě odklidíš k nejbližšímu dubu a oznámíš, že do něj uhodil blesk. Tolik k péči o lak a nad kapotu vystupující logo. Taky se rozmáhá nešvar rozbít okýnko a přerozdělit bohatství nacházející se uvnitř ve prospěch potřebných. Alarm je pro smích a nikdo na něj nereaguje. Správně. Je to kvůli sousedovi, který si pořídil alarm v tržnici za 250Kč a ten se sám od sebe aktivuje třikrát do týdne. Bez příčiny. Spolehlivou ochranu zajistí pitbul popřípadě ocelot nebo rosomák ustájený uvnitř kabiny. Ideální je, když splývá barva kožených potahů s barvou dravce. Amputace zhřešilé končetiny je pak o to překvapivější a efektnější. Zásadně pak tvrdíme, že šelma se do našeho vozidla dostala bez našeho vědomí, stejně jako zloděj. I když se na nás z tramvají a autobusů lidé mračí, za jízdy se usmíváme. Občas můžeme uznale kynout rukou. Pokud jezdíme i do zapadlých čtvrtí (zapadlou čtvrť poznáme podle toho, že se tam nachází bazary na kradené mobilní telefony), na sedadle spolujezdce sebou vozíme winchestrovku.
už to jde-GTI-kolik tych Golfů II 1,8i tady jezdí.Jestlis neměls italský auto,tak nevíš co je kontakt s vozovkou.Každej uno turbo ukáže mu záda a každej japonec má lepší motor a o výbavě nemluvím.Viděl jsem GTI v Brně,ale co bylo pod kapotou-ty konektory,dílenský zpracování atd.-chudák kdo si to koupil a větší chudák mašinfíra. 😒 Já už konzervy nekupuji.Viděls někdy motor 6válcové alfy?to sání jak se leskne-tomu se říká krása. 😉
GTi zkus popremyslet nad tim, ze bys trochu omezil svoji zavislost na netu. Prece uznej, ze vetsi nuda, nez diskuze zaplnena s 65% jenom tvejma hlodama, uz se neda nazvat diskuzi 😉 :no:
I dont think so
som za to aby GTI dostal od redakcie BAN! ale nakolko to nehrozi, tak spon aby redakcia bola taka laskava a zriadila nejaku anketu o tomto tipkovi, nech vieme /teda my vieme, ale on to njak nechape/ co si o nom myslime...dakujem...a teraz idem spät na svoju izbu, lebo zriadenci necakaju...
mě to nejde dát příspěvek 😒 už sem to psal 5X a nic
VW Golf1 GTI is the best car on the world. :yes: :yes:
Hele Lonesi, Caddy Escalade je bomba. Máš pravdu, tohle auto je skvělý, majestátní...uff :yes:
Prosimtě, nepiš, nepublikuj, nemluv. Vše co vyjde z tvého počítače je jen hnus a bordel. A vsadím se, že jak otevřeš hubu, musí to být ještě větší sra**y.
Jde vidět, že ty jsi prostě nepoučitelný a k tomu golfu: Jel jsem s tím, a nic moc. Jen takový postřeh. Jinak to má velice pěkné kola, to je na tom autě to nejhezčí. Ale je to jen jedna věc. Tohle nemůže konkurovat oktávce RS. GTI bez šance. Každý se nad tím rozplývá, protože je to automobilová ikona. V klidu, není tak skvělý, jak se říká. Fakt ne!
Úplně moje slova. 😄 :yes:
GTI
Chápu tě ovšem zásadně nesouhlasím s tou rezignací, že jsi prožil roky s "lítačkou" (jedno jakou), a teď ti "stačí" obyč. Focus (výborné auto). Cesta musí, prostě musí jít vzhůru... jinak Amen s náma...
GTI
Trochu se uvolni a neprožívej to jak šestej díl Vetřelce 😄 Brácho, tady je to o autech o emocích a ne o mně. 😄 :yes: :yes:
GTI
Jsou auta, co se snaží vypadat. Jsou taky auta co nevypadaj vůbec. Jsou auta, která projedou kolem tvejch uší, když stojíš na chodníku ve frontě na parmanentku na metro a tebe ty uši brněj ještě tejden. Jsou auta, která tě šlehnou přes konečky prstů a tebe mrazí, jen si na ně vzpomeneš. Jsou auta, co ti vyrvou srdce a ty víš, že se nikdy neopustíte. Vím, že je možné přicházet k odpočaté 911 a už na dálku cítit to chvění uvnitř mozku, to vzrušení těsně před tím, než se sesuneš do sedadla. A ještě nevyjedeš. Ještě chvíli. Sedíš, položiš ruku zvolna na koženej volant, lehce zkusíš vůli řadičky, sem tam, sem tam. Pak pozvedneš oči šikmo vpravo, seřídíš zpětný, nakopneš to, a seš v tom až po uši. Už není auto, nejsi ty, není vzduch a není slunce. Je to všechno dohromady. Plná dvě, plná tři, Seš tam a nikdo, nikdy na světě neví co cejtíš. Uvnitř zatáčky ti to buší na 150ti za minutu, řve to za tebou, dáváš kontra a ve zpětným sleduješ jak gumy vyryly do silnice tvou křivku rozkoše... --- V sedumdesátejch létech dali do Golfu 1 kostkovaný sedadla, nadejchli motor a do zadu napsali - GTI. A kluci přicházeli k tomuhle autu a zničehonic cítili vzrušení. Měli jeansy s našitejma kapsama a košile s třásněma, protože prej tam za mořem ve Frisku to teď pár maníků tvrdě rozjelo proti establišmentu. Jsou "On the road" a má to grády. Tak ti kluci si sedli tady v Evropě na ty kostkovaný sedadla, ale ještě nenastartovali těch 115koní. Zkusili vůli řadičky, seřídili zpětný... a - pak do toho řízli. Cejtili, jak jim volanty tečou ve vlásenkách v rukou, a cejtili, jak je ty jejich předky tahaly dopředu a zpívali si se stopětaosumdesátkama Semperit a s Beatles tu nekonečnou árii, Let it be, Let it be. Jo, jo, nech to bejt. Dole, když se přehoupli pres vrcholky Alp to na ně zkoušeli kluci v červenejch zaprášenejch alfách Giulia, a to teda byly řežby. Ješte dnes jsou tam v pangejtech stopy těchhle závodů... Dneska, dneska už se nebude nikdo honit se zaprášenou Alfou, dneska asi kluci už před nastartováním nedaj jen tak ruku na volant a nepohladěj řadičku.... Nebo jo? Hergot bejci, kde jste? Kde je to chvění? Kde je ten prach? Vlezte do toho. A je jedno, jestli je to GTI, nebo červená Alfa 147. Sesuňte se na sedadlo, položte ruku lehce na volant a pohlaďte řadičku. Zvedněte pohled šikmo vpravo a seřiďte zpětný... :yes:
Emoce vyvolané Golfem GTI hodně záleží na úhlu pohledu. Když jsem před 12ti lety vyměnil svou Š125L za DVOJKOVÝ GTI bylo to o naplnění tajných snů. Nebyl to jen dopravní prostředek, 95% všech najetých kilometrů (a že jich bylo hodně) nemělo svůj racionální cíl. Do pracovního procesu jsem chodil pouze s myšlenkou na naplnění bezedné nádrže a na ukojení nestoudnýho apetitu (plně odpovídajícího stylu jízdy) mýho černo-červenýho ďábla. 😄
Dnes je všechno trochu jinak. Můj smysl života už se trochu posunul jinam a nakonec i rozdílnost aut mezi kterýma přestupujem není už tak brutální. Takže dnes mě už GTI na zadek neposadí. Ano má silnější motor, lepší brzdy i lepší sedačky než můj obyčejný Focus. Ale je to prostě jenom o něco lepší auto který se mi sice líbí ale nedonutí mě odhodit stávající, přidat 500tis. a jít si pro něj. Prostě jiná doba.
Schvalne, skus. Mozno ti potom napisem kde je pravda. 😉
GTI
Kdybys tak věděl, co já si myslím o tobě 😄 ... ty svůj názor na mě tu můžeš publikovat... to můj názor na tebe je opravdu nepublikovatelný 😄 >😁 :yes:
GTI
Tobě se zdá, že haním? O pohaně mám tedy úplně jiné představy. Jinak děkuji za radu, abych přemýšlel. Vidíš, to mě zatím nenapadlo... 😄 P.S. Nepochopil jsem v tvém příspěvku to první slovo... ale nechme to být. :yes:
rozdiel v inteligencii a kvalite nazorov: niekto povie "podla mna....pretoze...." a na to mu niekto iny odpovie;-\"Si obycajny priemerny clovek, nie ako ja, ubermensh s patentom na pravdu, nepises kvetnato, tak ta strasnym sposobom zhodim. Nebudem sa bavit o autach ale o tebe aky si clovek." GTI, ty si fakt strasne hovado.
To GTI: Aspon respektuj nazory ostatnich! Nemusis snad nekoho hned hanit, kdyz napise, ze mu golf II nepripadal nejak skvelej! A myslim, ze podle toho ani nepoznas jaky je ridic. Napred trochu premyslej nez neco napises.
Radsi se snaž mít co nejvic dobrych prispevku, nez jen prispevku.
GTI, cakam od Teba aspon 50 prispevkov, si predsa bojovnik. A to, ze tu nebudes mat na ruziach ustlane, Ti naznacil uz prvy prispevok. Pre mna je ktorykolvek Golf chladne auto, a dovolim si povedat, ze aj ktorykolvek VW. Ty to citis inak. Tak bojuj. Aspon mas co robit v nedelu. Pekny den. 😄
GTI
Zajímá tě JENOM tohle, nebo ještě něco jiného 😄 P.S. S geteičkem jsem najel rovných 108.000 kilometrů. Od nuly do 108.000. S GTI V., díky redakci auto.cz, ještě cca 100km... škoda, že ne tisíc, ale i tak... (můžeš si tu o tom přečíst ve starším článku gti o gti), silný zážitek. Doufám že budeš s mou odpovědí spokojený a že budeš dnes klidně spát... 😄 Příště, Petře, neformuluj svou otázku tak, že z ní až příliš bude čišet očekávání odpovědi, že jen plkám... i když popravdě... ten Artušův meč... tu výzvu, být silný... tu opravdu spatříš jen uvnitř sebe... na to, přiznám, nepotřebuješ getei... Možná...
mě by jenom GTI zajímalo, jestli ses v tom autě aspoň jednou svez, když tady tak popisuješ zážitky z jízdy s ním.
GTI
Tohle beru jako velkou ricarditovskou poklonu 😉 😄 :yes:
GTI
Také nespatřuji nic mimořádného v tom, že jsi měl Golf II 1.8. Takovejch tu bylo... Nic mimořádného nespatřuji ani v tobě... Ale napsal jednu pravdivou větu - chladná konzerva, co nemá nic do činění s radostí řídit... to se nepochybně vztahuje na každé auto... které řídíš ty.
GTI občas mě opravdu štveš,ale psát opravdu umíš!VW pro mne nebude nikdy můj cup of tea,ale po každém příspěvku,který napíšeš na téma GTI,má nenávist k VW koncernu zeslábne.Na chvíli! 😉 :yes:
GTI
Umění milovat musíš objevit v sobě. Nekde tam uvnitř... kde jsi to jen ty... se svejma touhama... se svejma jizvama... se svejma nadějema. Musíš se současně narodit ve správnej čas. A ve správnej čas se musí narodit i tvá budoucí láska. Zamilovat se umí každej blbec. Milovat však je umění schopných. Věz, jen v trvalé lásce můžeš najít naplnění své duše. Tak to se takhle jednou probudíš a nejsi to už ty... něco v tobě ti naznačilo, že to už bude navěky s tebou jinak... Nocí tě ve snech provází dva proudy světel, co bičují tmu jako maják nad rozbouřeným oceánem... Tohle GTI... to se prostě tady v Evropě zas něco někomu jednou povedlo... Tak jako tě umí sejmout Miles Davis svou trubkou v Kind of Blue... jako tě sejme Gilmour svou nekonečně melodickou kytarou ve Wish You Were Here, jako tě ságem sejme Kenny G. ve svý Havaně, sejmulo jednou partu mladejch kluků auto, co mělo v rodokmenu napsáno - MOŽNÁ. A ono to zabralo. Oni ti kluci pochopili, že sice jde jen okopávat rohy baráků a toužebně klopit oči před devětsetjedenácti pohledy, ale že lepší je vzít jiný nářadí do náruče a zkusit to v něm... dobýt svět. Vždyť každej snad potřebuje aspoň jednou dobýt svět... Tak já za tohle chválím GTI. Třicet let. Jen si to představ... to akorát složíš zbraně a vpluješ do papučí... Jenže, brácho, to nikdy nedělej, vždycky tu bude náčiní... třeba GTI 9, který ti dá zakusit pocity dobyvatele... a o to jde. Vyjímečnost Golfa spočívá v tom, že se nesnaží vyjímečným být. Nabídne ti svou dlaň. Je horká, jistá, věrná, a nikdy tě nezradí. Po tobě vyžaduje to nejmenší... tvoje srdce. Rád mu ho věnuješ. Golf je jistý v designu a drzý v pohledu. Tedy má to, po čem kluci celýho světa toužej tisíce let. Bejt ostrej, drsnej. Současně je ve svých tvarech oduševnělej a milej. Po tom také touží kluci světa - být něžný, být chápavý a být rytířem. Jo Golf je rytíř, neokázalý, charakterní, spolehlivý. Golf GTI nemá dnes slabiny. Má silný motor, jede jak přikovaný, současně s nim zažiješ i luxus běžné jízdy... a když to pak jednou nad ránem zatneš v dlouhém táhlém, přivřeš oči, a sevřeš volant do dlaní... zažiješ opojnej pocit... jo... to ti Artušův meč udává směr... to ti 911 hvězd v dohasínající noci svítí na cestu... to ti Bílá velryba proráží vlny na tvé cestě. Na cestě životem s Golfem GTI :yes:
Já sem neměl GTI,ale golfa II 1,8 a nevidím v tym něco mimořádného a už bych asi nic od WV-audi nic nekoupil-podle mne je to chladná konzerva,která vůbec nemá co do činění radosti to řídit. 😒