Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Freestream T1: maximální rychlost 322 km/h

Co vznikne, když se parta techniků, designérů a manažerů, kteří pracovali pro McLaren, rozhodne odejít a založit vlastní firmu? Supersport T1.
Zpět na článek
8. 2. 2006 09:04
neregistrovaný "Pierro"
8. 2. 2006 09:42
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2006 09:05
neregistrovaný "Peytl"
8. 2. 2006 09:40
neregistrovaný "Paja"
8. 2. 2006 09:46
neregistrovaný "Paja"
8. 2. 2006 09:51
neregistrovaný "Peytl"
8. 2. 2006 14:23
neregistrovaný "Paja"
8. 2. 2006 22:33
neregistrovaný "empi"
8. 2. 2006 09:12
neregistrovaný "ZZ"
8. 2. 2006 09:17
neregistrovaný "Peytl"
8. 2. 2006 09:20
neregistrovaný "ZZ"
8. 2. 2006 09:29
neregistrovaný "Peytl"
8. 2. 2006 09:36
neregistrovaný "ZZ"
8. 2. 2006 09:40
neregistrovaný "Peytl"
8. 2. 2006 13:47
neregistrovaný "mates"
8. 2. 2006 21:52
neregistrovaný "Marek"
10. 10. 2006 15:08
neregistrovaný "zasvěcený"
8. 2. 2006 09:33
neregistrovaný "davy"
8. 2. 2006 09:43
neregistrovaný "Peytl"
8. 2. 2006 09:50
neregistrovaný "Paja"
8. 2. 2006 09:54
neregistrovaný "Peytl"
8. 2. 2006 09:57
neregistrovaný "milo"
8. 2. 2006 09:58
neregistrovaný "Peytl"
8. 2. 2006 10:16
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2006 10:24
neregistrovaný "Peytl"
8. 2. 2006 12:55
neregistrovaný "Skyline"
8. 2. 2006 14:25
neregistrovaný "Paja"
8. 2. 2006 10:21
neregistrovaný "ZZ"
8. 2. 2006 10:45
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2006 13:38
neregistrovaný "Essesant"
8. 2. 2006 13:39
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 2. 2006 14:24
neregistrovaný "-*[]*-"
8. 2. 2006 15:47
neregistrovaný "Essesant"
8. 2. 2006 15:12
neregistrovaný "Elpepe"
8. 2. 2006 16:51
neregistrovaný "misoo"
8. 2. 2006 18:36
neregistrovaný "JP"
8. 2. 2006 21:05
neregistrovaný "Essesant"
8. 2. 2006 21:20
neregistrovaný "JP"
9. 2. 2006 01:25
neregistrovaný "Essesant"
10. 2. 2006 00:45
neregistrovaný "Maanichka"
10. 2. 2006 07:31
neregistrovaný "JP"
10. 2. 2006 00:34
neregistrovaný "Maanichka"
10. 2. 2006 13:36
neregistrovaný "anonym"
9. 2. 2006 07:50
neregistrovaný "ultra"
9. 2. 2006 12:49
neregistrovaný "Alessio"
10. 2. 2006 09:39
neregistrovaný "ultra"
10. 2. 2006 13:32
neregistrovaný "anonym"
neregistrovaný "Pierro"
8. 2. 2006 09:04
bez titulku
Teda to je ale zrůdnost na kolech.... 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2006 09:42
Re: bez titulku
naprostej souhlas, je to hnusárna, kde jsou proporce? F1 vozy jsou dokonalé. Tohle je dost úchyné a nevkusné.


D.
neregistrovaný "Peytl"
8. 2. 2006 09:05
Pochvala pro AUTO.CZ!
Nebývá sice nejrychlejší, ale dává si záležet - tyhle fotky nejsou k vidění ani na TopGear. Takže díky a jen tak dál, redakce! A vlastní auto? No, vsadím se, že spoustě velkejch kluků vlhnou dlaně, však jim taky páni tvůrci předvedli husarskej kousek. Pokusů u kapotovanou F1 tady byla už notná řádka, ale teprve tady se, alespoň jak se podle prvních info jeví, podařilo zachovat skutečnej duch závodního monopostu. A jestli bude v reálu vše tak, jak nám to kluci ostrovní servírujou, navíc s visačkou jakosti od McLarenu, bude to BOMBA! Už se těším na srovnávačku T1 vs. F1. GO GO GO!
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Paja"
8. 2. 2006 09:40
Re: Pochvala pro AUTO.CZ!
Uz od vcerejska, kolego. Vcera jsem je zpracovaval v hlave. Tohle je pravy supersport v tom nejlepsim smyslu slova, lehky vykonny, avantgardni!!! ;-)
neregistrovaný "Paja"
8. 2. 2006 09:46
Re: Pochvala pro AUTO.CZ!
i s datumem///[odkaz]
neregistrovaný "Peytl"
8. 2. 2006 09:51
Re: Pochvala pro AUTO.CZ!
Nechápu, co jsi svým příspěvkem myslel. Na TopGear jsem se díval už včera - měli článek o necelej den dřív. (Což jsem psal). A to, že AUTO.CZ nebývá nejrychlejší, potvrzuje i fakt, že o T1 informovalo autorevue.cz o pár hodin dřív, tedy ještě v noci (ačkoli datum je samozřejmě stejný).
neregistrovaný "Paja"
8. 2. 2006 14:23
Re: Pochvala pro AUTO.CZ!
Clanek i s fotkou... ;-)
neregistrovaný "empi"
8. 2. 2006 22:33
Re: Pochvala pro AUTO.CZ!
Peytlovi jde asi o to, ze na topgearu je fotka jedna a tady ctyri. ;-) Viz "tyhle fotky nejsou k vidění ani na TopGear".
neregistrovaný "ZZ"
8. 2. 2006 09:12
Haha
Nemůžu si pomoct, ale tahle kapotovaná F1 mi připomíná vážku. >:D Každopádně je to pěkně hnusný. A 50l nádrž vydrží tak na 20 min jízdy >:D
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Peytl"
8. 2. 2006 09:17
Re: Haha
Mně to nepřijde nehezký - je to jako prototyp na Le Mans. Ale to je jedno, protože záměr nebyl udělat krásný auto, co by lahodilo oku. Podstata byla dostat F1 do ulic. A to se podle mě povedlo na jedničku. Nakonec - není krásný to, co je stoprocentně funkční? V tomhle souhlasím s GTI - krásu musíš hledat, musíš se koukat. Oči otevřený. A pak ji najednou uvidíš i tam, kdes ji předtím nehledal...
neregistrovaný "ZZ"
8. 2. 2006 09:20
Re: Haha
Tak ještě chvíli koukej ;-)
neregistrovaný "Peytl"
8. 2. 2006 09:29
Re: Haha
Když to nevidíš, bohužel. Škoda, že nejsi ani ochotnej. Ale třeba Ti otevře oči fakt, že na T1 visí cenovka 150,000 liber, tedy něco málo přes šest a půl míče. Jestli tohle není pecka, tak pak už nevím co.
neregistrovaný "ZZ"
8. 2. 2006 09:36
Re: Haha
Hele, smiř se s tím, že se mi to nelíbí. Hledej si v tom, co chceš. Tobě se to líbí a přijde ti to zajímavé, mně zase ne. I kdyby to stálo čtyři vodní melouny, tak z nich radši udělám bowly ;-) Jo a pecky většinou vyplyvávám. V melounu se ale dají ;-)
neregistrovaný "Peytl"
8. 2. 2006 09:40
Re: Haha
Jo, v melounu jsou fajn. ;-)
neregistrovaný "mates"
8. 2. 2006 13:47
Re: Haha
Me si sliboval, ze polykas:-) Ale k veci, souhlasim s tebou, ze at je to auto kapotovany cokoliv, tak je osklivy!
neregistrovaný "Marek"
8. 2. 2006 21:52
Re: Haha
Nevím, jak přesně to myslíš, jestli je to málo nebo hodně??? V porovnání s Bugatti Veyron je tahle cena směšná... ;-)
neregistrovaný "zasvěcený"
10. 10. 2006 15:08
Re: Haha
Pánové je vidět z toho co čtu,že jste povrchní radoby "estéti" a autům rozumíte asi jako trepka jaderný fyzice!
Tohle obludný stvoření má nejen přes 1000 koní na tunu(pro srovnání Veyron ma sice 1001 kůň,ale váží 1965 kg),ale taky naprosto dokonalou aerodinamiku.Možná proto nelahodí vaším amatérským očkám.Ta mu dovoluje boční přetížení 3G.Promiňte,vysvětlím.To je odstředivá síla,která na vás působý při průjezdu zatáčkou.Možná to na vás stále nezapůsobilo,ale věste,že na silnicích se nejnovější a nejdokonalejší supersporty,které jsou pro vás "esteticky" na víši,pomalu blíží ke 2G.Tak příště si o tom,co hodláte soudit,něco přečtěte jinde než v blesku.
neregistrovaný "davy"
8. 2. 2006 09:33
cena
No ja jsem predevsim zvedav na cenu.Ta rozhodne o uspesnosti T1.Vzhledove se mi az tak nelibi,ale evidentni prislusnot k F1 ji stejne radi spise na okruhy.V civilnim provozu ji zrejme neuvidime,ty spojlery jsou opravdu nizko.Takze si stejne asi koupim ULTIMU GTR 640, s kterou se jakz takz da prejet i po normalnich silnicich, zrychleni pod 3 s a cena do 3m. ;-)
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Peytl"
8. 2. 2006 09:43
Re: cena
Jak už jsem psal ZZ, cena je plánována okolo 150,000liber, tedy asi šest a půl míče. Ultima je drsná bestie, myslím ale, že srovnatelné zrychlení ji nepasuje do role konkurence. Těžko tvrdit dopředu, ale pokud bude vážně vše tak, jak to tvůrci prezentujou, reálných konkurentů moc nebude.
neregistrovaný "Paja"
8. 2. 2006 09:50
Re: cena
Mas pravdu, realnou konkurenci by mohl byt pouze tym Super Aguri na okruzich, ostatni F1 mu ujedou. Jinak by s T1 mohl byt zajimavy okruhovy serial! Ale tohle auto roznese na kopytech vse, v primce se urcite najde par rychlejsich, T1 vsak evidentne je staveno s ohledem na brutalni pretizeni v zatackach a fantasticke zazitky za volantem. Takovy supersport bych chtel, ne vsemi technologiemi precpanou tvoutunovou bestii! :yes:
neregistrovaný "Peytl"
8. 2. 2006 09:54
Re: cena
Já bych ho sice nechtěl - možná na pár slunných dní ;-) , ale máš pravdu v tom, že jako alternativa k přemotorovanejm tankům, kterými dnešní produkce přímo hýří, je to víc než zajímavý. Jak říkám - doufám, že to všechno klapne a že se klukům z TopGear podaří to postavit na okruh proti F1. Tohle tu ještě nebylo.
neregistrovaný "milo"
8. 2. 2006 09:57
Re: cena
ja by som asi radsej sportove nacinie menom fabia RS...predsa len ..lacnejsie...a s foliami a chipom skoro tak rychle....
neregistrovaný "Peytl"
8. 2. 2006 09:58
Re: cena
>:D :yes:
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2006 10:16
Re: cena
Na okruhu to proti F1 nema vubec zadnou sanci.
To proste nejde srovnavat, F1 je na spici a nic se ji na okruhu nemuze rovnat, tohle bude proti tomu jako smesna hracka. (Na normalnim okruhu kde jezdi F1 tak + 10-20s na kolo mozna i vic zalezi kde se pojede)
Proste takovy vozitko ktere F1 nemuze sahat ani po kotniky.
Ovsem proti enzu, GT, APOD. a podobnym autum to muze bejt kladivo.
Uvidime co podvozek zvladne. Predpoklady to ma dobre ale srovnavat s F1 je k smichu.
neregistrovaný "Peytl"
8. 2. 2006 10:24
Re: cena
Souhlasím, že to víc než pravděpodobně dopadne, jak říkáš. Což ovšem nic nemění na tom, že tento test bude velice zajímavej a je dost dobře možný, že v některejch ohledech T1 překvapí. Navíc mi vzhledem k tomu, že si konstruktéři předsevzali kapotovat F1, mi přijde srovnání s F1 skoro jako povinnost. ;-)
neregistrovaný "Skyline"
8. 2. 2006 12:55
Re: cena
Ja souhlasim s anonymem. F1 je jinde i vykonove, tohle nebude mit sanci. Kdyz jezdil v Brne na okruhu McLaren (a ze ten zvuk je neco nepredstavitelneho), casy byly na urovni, o ktere se i zavodnim autum specifikace LeMans jen zda (mozna ani to ne). V ramci LG SuperRacing Weekendu se v Brne jelo par zavodu LeMans spyderu a prestoze jejich casy byly fantasticke, proti F1 to bylo jak M3 proti Enzu. A to ty mrchy maji tusim 600 k....
neregistrovaný "Paja"
8. 2. 2006 14:25
Re: cena
Nadsazka, devcata (s tou F1) >:D
neregistrovaný "ZZ"
8. 2. 2006 10:21
Re: cena
>:-[] :yes: >:D
neregistrovaný "anonym"
8. 2. 2006 10:45
Re: cena
Nepripominaji vam ty predni svetla audi R8 - R10
neregistrovaný "Essesant"
8. 2. 2006 13:38
Bes
Tak to je nejvetsi bes co sem zatim videl... Verim v jizdni vykony a zazitky ale ten design je uz trochu moc. Hodne se tady kritizovalo F Enzo, ok tachnicistni design ktery podle meho skvele sedl ke znacce a pro delsim zkoumani by se dle meho nazoru mel zalibit... Ale tohle??? pojizdny bes na kolech. Zkoumal jsem to notnou chvili a opravdu me tahle zdegenrovana formule nebere. Urcite by mel mit dve sadadla, aby clovek mohl potrapit spolujezdce;-) Limitovanou edici vyprodaji - o tom zadna. Klidne by mohli udelat znackovy pohar. Ale nebude to nicim jinym nez exotem...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Johny.Rico"
8. 2. 2006 13:39
Superhnus
:no:
Jděte do prd** s takovým "ulítlým dizajnem". Fuj!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "-*[]*-"
8. 2. 2006 14:24
bez titulku
Ti designeri byly asi vyhozeny...protoze tohle je opravdu des na 4rech kolech - to teda nevim, kde bych mel hledat "krasu" asi jako kdyz F1 vyleti z okruhu na silnici, naboura to do Opelu Speedster -a kapotaz "preskace" na tenhle zjev -s tim rozdilem, ze iten nabouranej Speedster bez kapotaze bude jeste porad hezci. S F1 tvarem bych si ho teda dokazal predstavit uplne jinak! 50ti litrova nadrze je tak na 250-300 km jizdniho dosahu. To si teda jeste navic vycvicim oci na palivomeru. jo jo, particka vedatoru...leda na okruhy s timdlenstim, pro ropny strelce, ty utracej ze zabavy za kdejakou kravinu.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Essesant"
8. 2. 2006 15:47
Re: bez titulku
Jasne ze bude vzdycky dost blaznu, kteri si to koupi... Stejne byt minardi, tak z posledni evoluce udelam normalni komercni produkt a prodavam ho rozmazlenym sejkum. Mozna by si i zajistili financovani na dalsi existenci ;-) Uplne zive vidim, jak nejaky manager prijede na jednani v F1 (stacily by tam namontovat svetla, blinkry, poznavacka a upraveny motor s vetsi vydrzi a megastilovka by byla na svete ;-) >:D
neregistrovaný "Elpepe"
8. 2. 2006 15:12
super
Je to mazec, skoro jako motorka >:D A libi se mi :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misoo"
8. 2. 2006 16:51
hmmm
mat tak vlastnu pretekarsku trat, tak by som si dva kusy kupil a pretekali by sme sa s kamaratmi >:D :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JP"
8. 2. 2006 18:36
Fakt?
Narozdil od jinych zde se mi design libi. Sice si myslim, ze takovato auta nepatri na silnici a vyrobci by se meli spis soustredit na jine veci nez maximalni rychlost, ale co nadelam. Nejvic me zaujala nadrz na 50l. To jako kdyz se pokusim dosahnout te maximalni rychlosti, tak mi rucicka palivomeru padne ke dnu driv, nez rucicka tachometru prekroci 300? Kolik s tak na to da dojet km, kdyz budu drzet prumer na dalnici kolem 200km/h? Vim, ze to bude mit extremne malou hmotnost a o to nizsi spotrebu, ale vysoke otacky jsou vysoke otacky ...
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Essesant"
8. 2. 2006 21:05
Re: 50l
Tak vzhledem k tomu, z 2,4l motor V8 z nejvetsi pravdepodobnosti bude prepracovany a navic preplnovany motor z F1 a ikdyz bude tocit cca 6000 otacek (max vykon je uz u 5000) tak bych osobne typoval tak neco okolo 30l 98oct respektive 35l 95oct benalu, takze tvoj replika na vetsi dynamiku palvomeu nez rychlomeru je docela trefna a vtipna :yes:
neregistrovaný "JP"
8. 2. 2006 21:20
Re: 50l
Tak to jsi me prekvapil. Kdyz jsem cetl, ze Veyron s pedalem plynu na podlaze pri maximalni rychlosti zvladne spapat 180l/100km. Cekal jsem, ze u tohohle skvostu by to klidne mohlo byt vic, nez pises ty, i kdyz to asi bude bliz tomu tvemu nez 180 - teda aspon doufam :-)
neregistrovaný "Essesant"
9. 2. 2006 01:25
Re: Fakt???
Asi mas pravdu - prehlidl jsem se: Udavaji tam vykon v kW ne v hp... no tech 180l mi prijde prece jen trochu moc i na Veyron (mozna okamzita spotreba, to jo) Jinak jsem trochu srovnaval s Maserati GT cca 400hp= cca 290kw se kterym jsem nejel nikdy za vic nez za 32l/100 98OCT ale to v nejvetsim besu - pri spechu ve meste a to vazi pres 1650kg... (okamzita spotreba samozrejme jde i pres 100l na 100km) a nadr ma na 90l(coz pri bezne spotrebe okolo 17l na 100 bohate staci) Jak ted nad tim premyslim, tak ta T1 s plnou nadrzi neodjede ani 100km, protoze vyzdimat 367 kW z 2,4l 8v je opravdu fantasticka hodnota, ale k jeji dosazeni bude jiste treba kotel benalua tech 50l (nebo i vic) na 100km neni nerealnych. Na druhou stranu zvetsit nadrz by konstrukterum od McLarenu snad nemelo delat problem, ikdyz pravem se vtira myslenka proc tam tak malou nadrz naprojektovali. Treba je to nejake kouzlo a jezdi to za 8l na 100 >:-[] co my vime ;-)
neregistrovaný "Maanichka"
10. 2. 2006 00:45
Re: Fakt???
Neni nahodou Veyron W16 8.0L 10001HP (6000ot/min)??? Tam bych cekal zasadni rozdil v diferenci spotreby... Ale pokud myslis okamzitou spotrebu, tak i diesel pri rozjezdu bere prez 30L...
neregistrovaný "JP"
10. 2. 2006 07:31
Re: Fakt???
Ja myslel, ze jsem to popsal. jasne. Jde mi samozrejme o okamzitou spotrebu pri rychlosti nekde rekneme treba tesne nad hranici 200, nebo 250 km/h. U Veyrona je 180l taky okamzita spotreba, pri seslapnutem plynu na podlahu a maximalni rychlosti. Ale kdyz si to pak vezme celou 100l nadrz behem 12 minut jizdy, tak mi prijde divne oznacovat to jako prumernou spotrebu.... Vite treba nekdo, kolik ma prumernou spotrebu F1?
neregistrovaný "Maanichka"
10. 2. 2006 00:34
Re: Fakt???
Me se ten design taky libi, steyne jako myslenka jakkoli nizke seriove vyroby. Sice bych si to asi nekoupil, ani kdybych ty $ mel, ale proc se jen tak nezavazne neprojet... Ale napadlo nekoho z vas, co to udela s chodcen, kdyz to nejaky namachrovany hovado s bohatym tatinkem povali po meste a nezvladne ten vykon??? Ja osobne bych se mezi ty vzpery kol nechtel dostat ani ve 20km/h....
neregistrovaný "anonym"
10. 2. 2006 13:36
Re: Fakt???
he he, staci predni spoiler nabrousit, a uz budeme sekat nozicky.... >:-[] >:D
neregistrovaný "ultra"
9. 2. 2006 07:50
Z ceho to cely je...
Ty technicke udaje maj jeden hacek. Ma to 500 koni a 0-100km/h udela za 2,5 s. Kolik to teda vazi? Ultima ma nejakech 990 Kg a s tim 640k V8 udela 100 za 2,8s. Tak mi vychazi, ze to vazi kolen 700-750 kg a logicky to bude monokok s uhlikovych vlaken. Cena tedy bude asi jeste vyssi nez tech 150 000 liber. A jeste neco, co je to za sportak, co toci jen 5000 ot./min., ze to ma turbo bych uz nejak prezil, ale cekal bych tak 8-9 tisic, kdyz to ma bejt formule na silnice. Jo a s tim minardi to byl dobrej napad, predstavte si to: vzbudite se v nedeli rano treba v 5.00, natocite V10 a pojedete to prohnat na nejakou okresku... no nebylo by cloveku hned lip ? :-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Alessio"
9. 2. 2006 12:49
Re: Z ceho to cely je...
Proč v pět ráno? Šejk si radši koupí uzavírku silnice a vyjede pěkně v jednu po obídku :-) . PS: zrychlení závisí na zpřevodování...viděl jsem srovnávačky WRC aut v poušti a jedno bylo "do rychla" a druhý "do zrychlení" a byly to rozdíly, že bys nevěřil! 0-100 rozdíl něco přes 1s! Maximálka rozdíl víc jak 60km/h!
neregistrovaný "ultra"
10. 2. 2006 09:39
Re: Z ceho to cely je...
V pet rano proto, ze nejsem ten sejk :-) To s tim zprevodovanim mas recht, uz jsem ale zjistil, ze ta kara ma jen 465 kilo !!! Takze tech 500 koni musi bejt skutecne narez :-)
neregistrovaný "anonym"
10. 2. 2006 13:32
zajímavá shoda jmen...
Zajímavá shoda jmen... T-1 sice mel pasy a ne kola, ale kdo ví... uvidíme jak dlouho bude trvat, než vyrobí T-100 (nebo rovnou T-x?) >:D >:D
Rozbalit vlákno
0