Volkswagen v těchto dnech přichází se zvýhodněnými modely Polo, Golf a Golf Plus. Jejich společných znakem je výhodná cena a bohaté výbavy, které v součtu představují benefit v řádu mnoha desítek tisíc korun.
Možná, že si na Maybacha vydělal stejně jako na ten fotbalový klub :-) Co já vím. Je to takovej rumunskej Berlusconi >:D >:-[] Když kandidoval na prezidenta, tak mu dali jen 1,6% hlasů >:D
Špatně jsi mě pochopil... Ano zejména v malých vozech se odehrávají těžiště prodejů... a právě zde je nutno nabídnout i to "něco" z 911... odstranit kapličku... tohle cesta není...
Přesně tak, souhlas. To GTI: jedna věc je snít o autech a druhá věc je si auto opravdu kupovat. Až půjdeš pro nové auto (pokud nepůjdeš rovnou do bazaru) asi 911 kupovat nebudeš, že? No, třeba jo. Ovšem zbytek lidí bude koukat spíš po tom Yarisovi nebo Corolle a jejich konkurentech ;-)
Ale,ale. Kdo by chtěl jako své vysněné auto Yarise? Polo? Sekretářka od vedle? Něco jiného je sen a něco jiného je realita. my, chlapi,sníme o pár stovek koní výš... ;-)
:-) Na tenhle článek to stačí ;-) Já celej den nebyl... tak to teď doháním :-) Hele Yaris... to je to auto, jak nemá kapličku a přístroje jsou uprostřed... tak něco ti napíšu... chlap nemusí jezdit v 911 aby byl chlapem... ovšem Tome... vzdát se toho krásnýho pocitu podívat se skrzevá volant a tam najít ty dva kruháče... to bych nevyměnil ani za nic... Často píšu, že je jedno v čem jezdíš, že prostě musíš umět milovat svý auto... tak v předznačené souvislosti se musím opravit... zas tak úplně jedno to není.
Brácho, tohle je fakt málo, měl si na to půl dne, to ses teda moc nepředvedl.. Ten TUV debakl je fakt husto hustej, skoro jak prodeje v USA. Nezapomeň - Yaris druhej! Corolla čtvrtá! Sharan poslední! Tohle chce větší kalibr. Zkus to ještě jednou a dej si víc záležet - chce to alespoň 30 řádků, zapojit Passata, GTI a R32 a možná tam zkus přihodit ten Eros, pardon Eos >:-[];-)
:-! Dokonalá lákačka. Chceš masovku? chceš bejt v hospodě in? chceš bejt jednička na parkovišti před Mekáčem? chceš bodovat u svýho známýho prodejce z vietnamský tržnice?... Ber všechno... jen ne probůh Golfa... GOLF, brácho, GURU - GOLF... etalon nižší střední přes třicet let... tak toho, promiň, toho si koupí kovboj, co má všech pět pohromadě, voko a poměrně ucelenou představu o životě... řekl bych vlastně, že takovej kovboj, co směřuje k nižší střední tu jinou volbu ani nemá... GOLF totiž kraluje v EVROPĚ... nyní, uznávám, spolu s FOCUSEM... design s velkým Dé má v nižší střední ještě 307 Peugeotů... a... pak je než tma. Dokonalá tma. Teda problikává tam Astra... Tak si kup baterku, aby ses, až v tý tmě na tebe něco vyskočí, nepodělal z poznání vlastní nevědomosti... P.S. Jak patrno, zlevňují i nejlepší. BRAVO VW-PORSCHE :yes:
Rozumět tvýmu zmatenýmu textu dá zabrat...ale jinak doufám, že ti při nabízení těch ojetejch jarisů alespoň nesmrdí z huby. GTI tě rozmázne jak kravský lejno, vo tom nepochybuj. Hezké sny :yes:
...už dost chlapci! Už končete, umejt ruce, na stole je večeře. A pak, večerníček, vyčistit zuby a šupem na kutě! Zejtra je taky den. No co koukáš, mazej nebo pudeš do postele bez večerníčku a budeš mít zakázanej počítač!!!
corola almera lancer víceprvková zadní náprava takže jediný civic má zastaralou vlečnou nápravu a stou prostorností to také nebude tak slavné stačí pročíst testy.
GTI asi pročetl diskusi na téma Dakareg, provedl sebereflexi a dal si na dnešek pauzu >:D Nebo jen vymýšlí zase nějaký eseje a vzpomínky na strý dobrý časy. Ale vlastně to vyjde nastejno.
já Vám řeknu kdo tady chybí!!! no přece GURU S Apoštolem za ruku vdoucího oslepeného GTI Jsem zvědavej jak si to po svým výsvětlí-něco v tom duchu že jako ve wartburgu ve sněmu VW filů roznhodli že pár aut rozdaj tedy za lidovky ať se i ten pdřadnej lid přesvědčí o Té nadkvalitě >:D >:D jdu domu Čao TTT :yes::-!
Teda Ricardito, ty mě lakuješ. Když už bych byl nucenej vstávat před sedmou a ještě navíc jezdit kolem Lííídla, tak bych určitě nekoukal po důchodkyních ve frontě na brambory... :-) Ty se nám ale nějak vybarvuješ >:-[]
Já nechodím do Lidla jenom jezdím kolem a vidím ten "Český sen". A něco jinýho je dlouhodobě snížená cena. To je OK a dobře pro zákazníka a vlastně i výrobce. Ale když budou dovozci dávat časově omezený slevy v řádu mnoha desítek tisíc, lidi se akorát naučí čekat na slevy jako u oblečení. To je situace ze které není návratu. Viz GM
Nějak se ti to motá. Sleva 110 tis. je :yes:;-) Auto, které je na trhu přes pět let si zaslouží nějaké zvýhodnění oproti konkurenci. V Lidlu nevím, jak to chodí. Byl jsem tam celkem dvakrát. Víc nemám potřebu tam chodit, natož pak nakupovat. Hlavně že Vám v rodině ty brambory ze sedmé ráno chutnají ;-)
No místní dovozce k tomu už má taky sklony. Teď byla na C5 sleva 110 tis :no::no: A Opel je na tom podobně. To pak budou chodit lidi pro auta do Lidlu budou tam od sedmi stát ve frontě aby rozebrali ty nejlepší kusy jako ty důchodkyně co tam stávají když jsou v akci branmbory nebo jabka. Hrůza :no:
Motor TOYOTA VVTL-i má výkon z 1878cm/3 141kW v atmosférické verzi,v pondělí jsem měl možnost jet s Cecilkou s tímhle motorem-připravuji dojmy a esej,ale až budu mít trochu klidu. Pro zajímavost dává se i do Corolly... :yes:
Re: TUV Auto - report 2006 - aneb GTI by měl začít psát dlou
O to víc si toho já jako prodejce cením a na víc se mi líbí že tvé info jsou doložitelná fakta a ne bláboly ,bajky a a´t se GTI NEURAZÍ ANI ESEJE... :yes: >:D
vektore si ohon-Toyota má daleko lěpe zpracování plastů než kdokoliv jinej a vůbec už ne VW-naopk interier u VW je vždy kritizován za design a zadní lesklé lampy taky měla nejdříve v serii Toyota u Lexusu,tak se uklidni a dej si spchu... :-!
Re: TUV Auto - report 2006 - aneb GTI by měl začít psát dlou
Sem vždycky rád, když mi moje "teorie" někdo, kdo v tom dělá, potvrdí :yes: Dneska sem to tady docela rozjel, tak mě napadá, že bych měl uvést následující informaci: ne, nejsem spojen s Toyotou, dokonce nedělám ani v automobilovém průmyslu ;-) já jen, aby tu ze mě zas někdo nedělal dealera, co si dělá reklamu..
Yaris .r.v 2000 výkup 150 000 prodej 165000 Citroen C3 r.v.2002 výkup tabulky 130000-budu vykupovat,VW Golf Variant 1.6 180 000-nikdo ho nrchce a je pěknej-zkus nají Japonce -konkrétně Toyotu po bazarech Pořádnou nenajdeš. už si asi dlouho nevylezl na ulici brácho-jdi si dát mokrej hadr... >:D
Re: TUV Auto - report 2006 - aneb GTI by měl začít psát dlou
Pánové zdravím,nemám moc času -objednávám a předávám nové Jarouše,ale příklad za vše Yaris r.v.2000 výkup 150 000,- prodej 165000-do hodiny výkup VW Golf Variant 1.6 2000 výkup 180000 na podzim a mám ho tady za nákup obě auta maj ČR původ a 1.maj :yes::yes: TTT Yarisi jdou jako blázen-čekací doba 3-4 měsíce a nebo si kupte nákou šupnu od x,y, W atd. A budete se divit lidi si radši počkaj,i když všude vyřvávaj slevy jako na vietnam.trhu...Polžte si otázku PROČ,kde je ta kvalita. TOME napsal si to Gut... :yes::yes:
Ne, to je výsledek toho, že jim to nikdo nechce kupovat a tak jim to rezne na skladě ;-) O prostituci se zajímá vedení v jiné oblasti - testujou pražské bordely >:-[]
Re: TUV Auto - report 2006 - aneb GTI by měl začít psát dlou
Tak že šoumeni, jestě furt mi chce něco tvrdit o tom, že německé automobily jsou spolehlivé? Ještě furt mi chcete tvrdit, že německá echt kvalita není mrtvým pojmem, ještě mi furt chcete tvrdit něco o japonských plečkách? Prosím Vás o jedno, nebuďte už trapní! Klidně si kupto to Vaše vytoužené auto (do toho se Vám kecat neodvážim a nechci), ale neprezentujte tu své "dávnomimomísu" plky.. Teďka pozor, teďka to tu rozjede TTT! Subaru Forestru patří gratulace, ale přeci jenom, není to zatím zrovna mainstreamové auto (což je možná škoda). Zkouknětě TTT! Yaris a Corolla - pilíře prodejů - auta z kategorie malých vozů a nižší střední - nejsou tohle náhodou kategorie, který většinu z Vás opravdu zajímají? Tak že to shrňme: VW opět dostal od Toyoty a spol. neuvěřitelně na *, opět se ukázalo, že produkce VW je značně (nadprůměrně) nespolehlivá a že jediné, co je na VW vyjímečné, je jejich cena.. A jak myslíte šoumeni, že to dopadlo v dalších kategoriích? No pořád stejná nuda - na prvních místech stále Toyota, Mazda a Porsche 911 (ne Fritzi, opravdu tam Cayenne není..), občas nějaký ten Mercedes.. A kde je VW? Je to na dlouhé povídání, pokud bych to měl vyjádřít dvěma slovy, tak by to bylo asi takhle: V PRDE.I. Tuhle statistiku budou ve vlkohradu opět proklínat - naštěstí je po ruce ADAC, kterej to tak určitě nenechá ;-). Abych udělal nějaký to conclusion: Tak že Vy nepoučitelní, klidně si dál sněte svůj mokrý VWfilní sen, ale neobtěžujte ostatní plky o německé kvalitě a spolehlivosti ;-) Pořád můžete věřit v evropský design a měkčené plasty, tak už se neztrapňujte s tou kvalitou..
TUV Auto - report 2006 - aneb GTI by měl začít psát dlouhou
Každý rok je to téměř stejné, už je to skoro nuda ;-) Rok 2006 - kategorie 1-3 roky stáří. 1. místo: Subaru Forester; 2-3. místo: Mazda Demio a Toyota Yaris; 4-5. místo: Porsche 911 a Toyota Corolla.. 3. poslední místa: Opel Frontera, Seat Alhambra a VW Sharan :no:
Getz 1,5 CRDi VGT/110k s rádiem cca 360.000, polo 1,9 TDI/100k 5dv.+klima cca 485.000 rozdíl 125.000, brácho o tolik víc za pětiletého němce nedostaneš. dostaneš tak o 30k víc, možná. A ještě necháš o 15k víc na povinnym
Já psal, že u mne, ještě jednou pro pochopení U MNE, nerozhoduje půl mm. Jak je to u tebe, to už víme, ale to je tvoje věc. ;-) A ten volant, prosím, rádo se stalo. Alespoň to již víš, když Polo ten volant asi nemá >:-[]
:-( Máš pravdu, při diskusi s takovým velikánem - nejlepší offroad Vitara!! - změknu jak tvaroh. Ale včera večer se ženou jsem byl tvrdej jak ocel, nato vem jed! >:D
>:D Hádej co ovlivňují mezery ve slícování, co, víš to? a souvisí to přímoúměrně s kvalitou jízdy. Jinak - dík, žes mě poučil, co rozhoduje u Tebe. Kdybys mi to - pche - nenapsal, tak bych vážně ani nevěděl, kde má auto volant. Srdečně děkuji! 8-s
No zrovna jsme s kolegou procházeli autosalony a když jsem porovnal třeba výplně dveří a použité materiály - Megane vs Golf (koukali jsme na Plus) tak ty dveře jsou u Golfíka o dost horší. Na náš dotaz jestli je to stejné i u vyšších výbav, tak jen pokrčil rameny a řek, že taky čekal, že ty výplně dveří bud víc dotažený.
Samozřejmě se vždycky najdou oblasti kde je někdo lepší. O té nápravě nic nevím, ale předpokládám že to bude vlečná náprava což je u japonských aut běžná záležitost. Nicméně motoricky (kromě základní 1,4) a vnitřní prostorností je na vrcholu. Navíc málokteré auto v nižší střední třídě má 6st. převodovku.
Polo je nejmenší z daného segmentu, novinky jako Grande Punto, Clio, 207 a i ten japonec Yaris udávají nyní tón v segmentu. A polo ho neudávalo ani před příchodem těchto novinek - slabé motory, vysoká cena, nízká výbava, ... ;-)
Kastle, lícování, zadní lampy >:-[] >:-[] to u tebe rozhoduje ? U mně tedy rozhoduje celkový dojem, jízdní vlastnosti, motor, podvozek, ovladatelnost, výbava, spolehlivost, kvalita, komfort atd. Ale rozhodně ne lícování, jestli tam je 1 mm nebo 1,5 pche to není to co řídím. Upozorňuji, že nestojím ani na straně Yarise ani na straně Pola ;-)
VW je etalonem leda ve vlastních reklamách. Mizerná výbava, technicky nic extra. Víš co je etalon? Honda Civic, důkaz japonského náskoku v technice, atmosférická osmnáctiskovka s výkonem přes 100 kW. Toyota Corolla, nejprodávanější auto všech dob, vítěz testů spolehlivosti. Suzuki Grand Vitara, skutečný off-road, který si drží konkurenceschopnou cenu i v době nemožných SUV. Toyota Camry, která přetrumfne US sedany na vlastním trhu. Mám pokračovat? Nestačí? Žij tím co bude a ne tím co dávno bylo.
Panové,Pole už má svoje nejlepší léta za sebou a akce až do příchodu nového modelu budou pořád.Pokud porovnám nového Yarise s Polem, tak u mě Polo nemá šanci.
nedobrzdíš, tak zřejmě nedobrzdíš ani s jiným autem a musíš si zopakovat autoškolu, kde tě to naučí. A že etalon je prkotina ? Dovol, abych Ti vysvětlil, že být etalonem znamená v podstatě být příkladem pro všechny kolegy v dané třídě. A příklady táhnou, jak známo.. Ovšem nevím, jestli to na tebe není moc náročné. Všiml jsem si, že z rozčilení přestáváš zvládat pravopis. Jo a o korozi a záruky fakt nejde, věř mi. ;-)
Já jsem se zmiňoval o Polu. Na co jsou mě prkonity jako etalon, spráry mezi díly 2 mm a pod. když s tím nedobrzdim. A jestli kastlí myslíš jak rychle zkoroduje tak se napřed podívej na záruky. Všichni Japonci mají 3 roky na mechanické díly a 12 let na antikorozní ochranu
V tom je právě ten vtip - Japonec musí na stůl přihodit i pár trumfů, aby udržel krok s etalonem třídy. Jo Golf, to je legenda...Mrkni na kastli, lícování, zadní lampy u G.Plus a pak interiér - mám pokračovat?!
Matiz a Getz je z Koreje. No ale to je ti asi jedno. Pokládám za samozřejmost, že když má auto takovou výbavu jako mlhovky nebo radio s CD tak bude mít i takovou drobnost jako je ABS.
Za kolik prodas petileteho Japonce a za kolik petileteho Nemce? Bracho, Polo bych si koupil radsi nez nejakeho Matizka, Yariska nebo Getzika. To jsou miniatury, Polo se alespon trochu blizu velikosti "auta". Mimochodem, vyjmenoval jsi spoustu vybavy - podivej se na koncernoveho brachu Fabii - staci jednoduche kupecke pocty. :yes:
...dobře vybavená verze Comfortline. Ta nyní kromě autorádia s CD přehrávačem, dvou airbagů, centrálního zamykání s dálkovým ovládáním, el. ovládaných oken vpředu a el. ovládaných zrcátek, alarmu, posilovače řízení, mlhovek a výškově nastavitelných předních sedadel, dostaly druhou dvojici dveří a protiblokovací systém brzd ABS, které si nyní můžete zcela zdarma přiobjednat! >:D >:D >:D Tak my si můžeme zdarmna přiobjednat ABS! Dva airbagy a ABS+EBD má dneska každej Japonec v základu! Bravo VW :no: