Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat Albea se možná stane dalším Loganem na trhu

Italský Fiat usilovně analyzuje možnosti dalšího snížení výrobních nákladů u některého z vyráběných modelů, aby tak mohl konkurovat úspěšné Dacii Logan.
Zpět na článek
neregistrovaný "Ferdinand"
14. 5. 2006 22:45
Re: Neni Albea jako Albea
Ste všichni tykve-vozte se v čem chcete , ale nepřekážejte mi!!!Nejlepší je PORSCHE 956 a ty vaše šunty za 500 - 1000 tis. žereme!!!!
:-!
neregistrovaný "Milan"
14. 5. 2006 22:35
Re: Palio
Nejsem moc majetný , mám Palio 1,7TD a je to v pohodě.Na to co dovolují naše silnice a dálnice to úúúúplně stačí a když vzmetu nějakou díru tak nemusím do servisu s hliníkovou nápravou a platit 50000 za opravu. >:-[] brácha měl VW pasat TDi a jen za servisy dal ročně to co já za auto na 4 roky. ;-)
neregistrovaný "mts"
6. 2. 2006 16:06
Re: auto pro 3. svet
to vitekr: tvuj problem je ze tech 350-400 nemas takze si muze tak maximalne honit brcko nad svetem motoru :-)))
to maty: fabka junior byl podle meho nazoru nestastny pokus skodovky soutezit s lowcosty... jenze shitka se musi od zacatku projektovat jako shitka (logan, albea atd.) a ne vzit normalni auto a ocesat ho - na nizkou cenu se stejne nedostanes a akorat si budes kurvit image...
neregistrovaný "maty"
4. 2. 2006 08:56
Re: Neni Albea jako Albea
Pravda,vyrbena Albea v Turecku je mnohem modernejsi a hezci nez Albea vyrabena v Polsku.
neregistrovaný "Expert"
1. 2. 2006 10:54
Neni Albea jako Albea
No, protoze to zjevne netuasi ani autor clanku, ani nikdo v diskusi, tak male doplneni. Ona take neni Albea jako Albea. Ta co se dela v Polsku ([odkaz] vychazi z puvodni verze Palia a je dnes opravdu ponekud zastarala. Existuje ovsem jeste Albea vychazejici z faceliftovaneho Palia (upraveny podvozek, zcela jiny interier, upraveny design), ktera je plne na urovni dnesni doby (jizdnimi vlastnostmi prekonava Fabii celkem hrave; ve vybave muzete mit vsechny moderni "serepeticky"), a ta se dela treba v Turecku ([odkaz]
neregistrovaný "Koběr"
31. 1. 2006 14:53
Re: Fiat Alibaba
Otřesný interiér bych třeba Marockým Paliim/Sienám fakt nevyčítal, interiér těch evropských vypadá fakt jinak (aspoň plechy jsou přikryté;-) ). A kolik jich tam jezdí, myslím, že Fiatu se to musí velmi vyplácet...
neregistrovaný "sima"
31. 1. 2006 09:50
Re: ////
No já teda nevim, ale Fabie sedan 1,4 16v 55kW Elegance stojí 388 000,-. A to je ve výbavě 4x airbag, klima, všechny okna v elektrice,litý kola, ABS, ASR, mlhovky, elektrický zrcátka, centrál na DO atd... Když to porovnám s tímhle Fiatem, tak z mého pohledu není co řešit ...
neregistrovaný "maty"
31. 1. 2006 09:15
Re: auto pro 3. svet
A copak Fabka junior??????Ochuzena o vse,jen aby cena byla nizka a ze jich jezdi mraky!!!!Takze konkurence pro logana ne?
neregistrovaný "Vitekr"
30. 1. 2006 20:10
Re: auto pro 3. svet
To ses asi *** kdybych měl 350-400 tisíc tak bych to určitě neinvestoval do tak konzervativního auta jako je fabka radši si koupim Grande punto 1.4 16V sport nebo ten 90k 1.3 turbodiesel ve střední výbavě a to je kára jak vzhedově tak výbavově upně někde jinde než přitroublá fabka která by nevypadala k světu ani kdybys do ní vrazil 500tis.
neregistrovaný "mts"
30. 1. 2006 14:48
auto pro 3. svet
jak tak sleduju tu diskuzi, tak jsem rad, ze skodarna zavrela dvere za lacinymi vozy druhe kategorie. posledni byla filcka aneb faceliftnuty facko a od te doby jde skoda po stezkach prvni ligy evropskyho mainstreamu a prenechava superlaciny auta rumunum, polakum, indum, loganum, albeam atd... kdo ma na (u nas v CR) slusnej prumer, pritopi si za fabku 350-400, kdo nema, koupi si clio s ruksakem nebo zrovna tohle, o cem je ten clanek....
neregistrovaný "maty"
30. 1. 2006 12:57
bez titulku
Ale v Brazilii se punto neprodava-misto toho je tam palio,nuovo palio a siena!!!
neregistrovaný "xxx"
30. 1. 2006 12:02
Pre Marka!
To Gr.Punto sedan je určené len pre Južnú Ameriku, alebo sa objaví aj v Európe?
neregistrovaný "tester"
30. 1. 2006 11:41
low cost
;-\
Low cost je u mna cena 200 000 az 250 000 Sk a nie 350 000 Sk.
neregistrovaný "maty"
30. 1. 2006 07:56
Re: Fiat Alibaba
Asi bych se taky bal si poustet Albeu na trh,kde se snazi si napravit posramocenou minulost kvalitou svych vozu.Albea urcite neni to,a asi ani nebude to co je nyni Grande punto nebo Croma-myslim kvalitou.
Jen opatrne!!!!!!!Az to bude auto srovnatelne s Gr.puntem a za cenu Logana,tak sup sem s nim
neregistrovaný "Vitekr"
30. 1. 2006 00:06
Re: Fiat Alibaba
Neboj nezmrví todle se tady nikdy prodávat nebude na to bych vsadil spíš věřim že přijdou s tim novym vozem D-200.
neregistrovaný "Yaroukh"
29. 1. 2006 23:54
Re: co na to Seat?
zrejme ano :o)
neregistrovaný "Bobb"
29. 1. 2006 23:16
Fiat Alibaba
Najezdil jsem s Fiatem Sienou a Fiatem Palio nekolik tisic km po Maroku a Brazilii a vzhledem k mnozstvi vozu, ktere jsem ridil v teto kategorii cestne prohlasuji, ze to neni vuz na urovni doby! Zpracovnim, robustnosti, je to sizeny auto pro rozvojovy trhy s lacinejma plastama a otresnym interierem. Ma to nekdo zapotrebi, kdyz za 220t uz muze mit showroomovou Fabii Easy, za 230t Foxe, Getz, Fiestu? Fiat si tim jen zmrvi image, ktery se snazi budovat novym kvalitnim Puntem, Cromou... otresny vuz...
neregistrovaný "anonym"
29. 1. 2006 19:21
Re: co na to Seat?
zřejmě myslel podobnost názvů...
neregistrovaný "Coroner"
29. 1. 2006 18:25
Re: co na to Seat?
Nemyslel si náhodou na Cordobu? To by dávalo zmysel...
neregistrovaný "Coroner"
29. 1. 2006 18:24
Re: co na to Seat?
Kusa nechápem tvoj dotaz... Čo má Altea spoločné s Loganom, Albeou, Fabiou sedan? :-!
neregistrovaný "Yaroukh"
29. 1. 2006 14:51
co na to Seat?
s jeho Alteou?
neregistrovaný "wolff"
29. 1. 2006 09:35
Re: nic nového
Je to možné, ale Siena a Albea jhsou bohužel dvě úplně jiná auta... Tím nechci říct, že by ybly konstrukčně odlišné zcela, ale každé je dělané opravdu pro jiné účely. V argentině je jim celkem jkedno, jestli to auto drnčí, ahleavně musí jezdit na Etanol, mít nenáročnou údržbu a jakž tak něco odvest. Sena Sieny je učitě jiná než Albei. A s tím drnčením si nemyslím, že by an tom i nová Siena byla Bůhví jak špatně.
neregistrovaný "petrumr"
29. 1. 2006 09:09
Re: nic nového
Kdybys v tym seděl,tak bys mluvil jináč.Nic se tam neozývá a Palio jezdí zase hodně v rakousku,protože oni vědí co je to hodnota peněz a né si koupit škodu a za rok ju prodat. ;-)
neregistrovaný "petrumr"
29. 1. 2006 09:04
Re: ////
hlavně cenou versus výbava ;-)
neregistrovaný "naftero"
29. 1. 2006 01:22
nic nového
V argentine jich jezdí mraky, prodávaj se pod jménem Fiat Siena... má to tu každej taxikář, přirovnal bych to k favoritu... klepeseto, vsechno uvnitř drnčí, motor nic moc a je to hodně malý :-( u mě získal nula bodů :-(
neregistrovaný "kilvap"
29. 1. 2006 00:41
Re: Albea
myslim,ze motor takych parametrov by bol aj vo fabii ako zaklad celkom prima.
neregistrovaný "Peto Fiat"
28. 1. 2006 23:40
Albea
za tie peniaze celkom slušné auto.A o takých motoroch môže Lgan iba snívať.1,2 16v spotreba 6l a 85 koní jo,joj
neregistrovaný "wolff"
28. 1. 2006 23:12
////
Jo mimochodem, srovnatelná Fabia v sedanu vychází na téměř 400 000 Kč (Fabie Sedan classic 1,4 16v 55 kW, doplněná klimou, aibagem, aBS, radio s CD a 6 reproduktory,a nějaké hašišoviny co má každé normální auto - mlhovky, zapalovač...)...
No tak já nevím...Rozdíl téměř 55 000 ve prospěch Albey by mě asi určitě přesvědčilo.
neregistrovaný "RS"
28. 1. 2006 22:56
Re: ////
Fabia sedan není zrovna ideální počin (celkově tyhle variace hatchbacku nejsou mi zrovna po chuti) ale oproti tomuhle hybridu nebo Thalii je Fabka Miss8-s
neregistrovaný "wolff"
28. 1. 2006 22:51
Re: ////
Mimoto to přijde s klimačkou na 350 000 Kč (s rezervou třba na kola, což je dobré si myslím)...
neregistrovaný "wolff"
28. 1. 2006 22:38
////
Ne počkat, já nejsem velkým zastáncem malých sedanů a vím kde má Palio rezervy, ale... Vám to přijde ošklivější než Fabia sedan? Opravdu? No já teda nevím... Než Palio weekend se mi Fabie v Combiku designově líbí víc, ale v tom sedanu je ta Albea hezčí než Fabia... Si mylsím já, tedy... Rozhodně to vypadá sedanovitěji... Nepřijde mi tam ten kufr tak nalepeně... dkybych to auto neznal, tak jen podle fotky bych klidně řekl, že je to 4,5 m dlouhý... :-|
neregistrovaný "Essesant"
28. 1. 2006 22:16
Re: Palio
Podvozek je upravena platforma z Punta prvni generace a to je stejna vyvojova uroven jako Clio. Motory se tam montuji napriklad 1.3 Unijet nebo 1,2 16v co dava 85koniku. Jel jsem v Paliu weekend a v pick-upu Strada 4x4 a jsou to uplne normalni "dospela" auta. Na nicem neosizena. Samozrejme ze v Italii neslouzi jako auta na cestovani ale jako kazdodenni dopravni prostredek a na to jsou uplne super. Prodavaji se i v Deutchlandu, Svicarsku, Francii, Spanelsku... Samozrejme vzdycky jako naprosto spotrebni auto na praci a na deni jezdeni. A jako takove jsou naprosto vpoho. Nevim jestli ses v Paliu svezl, ale z vlastni zkusenosti ma subjektivne lepsi chovani na silnici nez Logan. Objektivne (brzdeni a stabilita) na tom budou asi stejne. v interieru Palia (ktery ve skutecnosti v cerne barve vypada lip nez na fotkach) je daleko lepsi akusticka pohoda a i pocitove pusobi lip... Nic proti Loganu, je take daleko levnejsi, ale nemeli byste soudit neco, co jste veskutecnosti asi ani nevideli...
neregistrovaný "RS"
28. 1. 2006 19:10
Re: Lowcost fijat
Mimoto "polských" 265.000Kč je za tu hrůzu ranec :no:
neregistrovaný "RS"
28. 1. 2006 19:07
Lowcost fijat
Chapu, ze je to ma byt velmi levny auto, ale levny neznamena vzdy hnusny. Tohle se mi fest nelibi, vypada to jak Lada 8-s
28. 1. 2006 18:30
Re: Palio
Jistě. To, že Logan nevypadá jako 911ka neznamená, že nemá aktuální podvozek, včetně motoru. Fiat Palio... ten možná motorizuje Jižní Ameriku... tady je Evropa... a řekl bych, že Fiat ví moc dobře, proč ho nevnucuje na obě strany Alp...
neregistrovaný "Time4Tea"
28. 1. 2006 18:03
Re: Palio
Palio nebylo rozhodně vyspělejší,než loga. Snad jen těmi variantami. Motorově na om bylo přibližně stejně. Ale v čem byo rozhoně horší, tak to je základ auta,protože přímo vycházelo ze stařičkého UNA, kdežto Logan e víceméně Clio/Thalia. Jestli se pletu, tak mě opravte.
neregistrovaný "Essesant"
28. 1. 2006 15:32
Palio
je vyspelejsi auto nez Logan a to i pres svuj hodne pokrocile sluzeni stari. Navic existuje v 5ti karosarskych variantach se sirokou paletou motoru, z nichs nektere muzou spalovat zaroven benzin, lih i plyn. Je k dispozici i ve verzi 4x4 a v Jizni Americe plati za nejpopularnejsi auta na trhu. Vubec nechapu, proc se u nas prakticky neprodavaly. Po ztazeni Felicii z vyroby by Fiat byl byval mohl pretahnout spuostu jejich byvalych zakazniku. Ale stejne by mozna ani dobre vystavena reklamni kampan nepomohla - je to totiz Fiat a to se v cechach neodpousti... Nejvtipnejsi v te v te dobe byli hlasky typu "prece si nekoupim Bravu, je to italsky auto a tim padem smejd. To si radsi koupim Hyundai Accent" Palio je fajn auto pro nenarocne ridice. ma solidni podvozek a nektere dobre motory. Funkcni interier a reseni obvykla z "normalnich" aut - na rozdil od loganu treba normalni sklapeni zadnich sedadel a proto mozna i ta vyssi cena, protoze byl od zacatku zamyslen i jako low-end i pro evropske trhy.
neregistrovaný "Marko"
28. 1. 2006 14:32
Re: Upresnenie
V Brazilii mozno aj ano - lacna pracovna sila, auto okresane na zakladnu vybavu... Tu by som ale naozaj skor cakal ten Fiat "D-200"... ;-)
neregistrovaný "Marko"
28. 1. 2006 14:31
Re: Upresnenie
:-) Pondelok je neskoro >:D (Vidis, ze trebars to Volvo "ozije" v piatok o 23.00 Tu musi byt clovek v strehu furt - to vies: nepoznas dna, ani hodiny... :-) )
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 1. 2006 14:10
Re: Upresnenie
Jenže G.punto sedan asi nebude za nebo kolem ceny Loganu.. :-( :-) :yes:
28. 1. 2006 14:08
Re: Upresnenie
:yes: :yes: Co takhle pondělní články na auto.cz... s nadpisem - MARKOZNÍ INFO - ;-) :-) :yes:
neregistrovaný "Tom"
28. 1. 2006 13:54
Bravo Logan!
Jen tak dál chlapče - od začátku Ti hodně fandím, tak že sem rád, že se Ti daří :yes: Jen jim to ukaž a pořádně jim natrhni pozadí, třeba se ostatní proberou a přestanou vyjebáv..t se zákazníky.. 150,000 aut - to je slušnej úspěch a chce to pořádnou gratulaci :yes:
neregistrovaný "Marko"
28. 1. 2006 13:47
Upresnenie
Sucasnu Albeu uz nikdo masivne nebude forsirovat na dalsie trhy. Na buduci rok ma prist totiz jej nastupca "D-200", ktory je od zakladu vyvijany ako konkurent Logana. Auto bude postavene na mechanickych skupinach Gd.Punta, a vyrobna zakladna bude v tovarni Tofas v Turecku. Neskor pribudnu indicka Tata, v rusku sa jedna tiez o licencnej vyrobe tohto auta, mozno pribudne Polsko, urcite ale Latinska Amerika, Juzna Afrika a Azia. Okrem toho este existuje v Brazilii projekt Gd.Punta vo verzii sedan: [odkaz] /// Takze Albea-Palio su uz mimo hru... ;-)
neregistrovaný "petr"
28. 1. 2006 13:44
To brzo...
Mam Fiat moc rád a divím se, že s low costovým autem pro východní Evropu (a nejen tu) nepřišli už dávno, z jihoamerického programu by se dalo vybrat. Albea už je za horizontem, povedený kombík Palio se přestal prodávat, protože nasazená ceny byla u nás moc vysoká. Na stejné bázi prodávaný malý pick-up Strada se prodává v jednotlivých kusech za rok, protože se o něm neví. Podle mě Fiat v tomhle zcela zbytečně promarnil šanci a jestli chce přijít s levným "velkým" autem tak se přimlouvám až za příští generaci Palio/Albea.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
28. 1. 2006 13:24
Re: KLID, HOŠI
Ono tohle není ošklivý, ten zadek vypadá jak starší Accord.. Ale skoro bych řekl, že celkově mi přijde zajímavější Logan. Jenže tohle zas má jméno Fiat. Těžko říct, uvidíme.
28. 1. 2006 13:20
KLID, HOŠI
tohle nebude určitě zásada napříč třídama... to bychom se jednou probudili a zjistili, že Alfa 159 vyjíždí na krásnejch třináctkách, plecháčích. Prostě, spodní segment bude mít své zastoupení u kdejakého velkého výrobce... Tak já bych těm výrobcům snad vzkázal - a fakt napříč zeměkoulí - nepřehánějte to, auto má bejt krásný... a nízká cena není důvodem, aby krásný nebylo. :yes: