Americké vozy nemají v Evropě na růžích ustláno, ale přesto je zde dostatek zájemců o tento druh zboží. Aby se co nejvíce přiblížily evropským požadavkům, upravuje GeigerCars.de „ameriky“ do podoby supervýkonných bestií.
kdyz se divas na mtv - pip my car, tak zjisti ze takrka kazde auto dostane 21palcove kola. US prominenti si davaji i do RR nebo Hummeru ty nejsirsi kola jake existuji na trhu, je to hit z usa ne z D
Za cca 2,5mega šílenější auto neznám, moc praktické není, ale vzbudí pozornost a získá respekt (ještě to chce řidiče, který zvládá ultra motor na Viperovském základě). Řekl bych, že hodně dobrá volba.
s tou praktičností nemáš tak moc pravdu, corvette má větší kufr než některý auta v nižší střední třídě :yes: Jinak tohle je muj Dreamcar(pokud je v manuálu) a myslim že i ty co amerikama normálně opovrhujou se nad ní musej pozastavit a popřemejšlet, No kua za ty prachy nic bestiálnějšího neseženete >:-[]
Tohle je muj horky favorit, ale opravdu kvalitni supersport, s ryze sportovnim vnitrkem, ale i s klimatizaci za podobnou cenu,ale s mnohem dynamictejsimi vlastnostmi ja britska ULTIMA GTR 640. Zhruba za 3M tu mas auto, drzici svetovy rekord v 0-160-0 a zrychloenim cca 2,7s!! To je podle mne nejlepsi volba kdyz chci supersport za dobrou cenu. Vette si hraje na luxusni supersport, ale uvnitr jsem nekolikrat sedel a ty plasty pusobi velice lacine, to nni luxus. Nebo pak si pockat na nove Porsche Turbo, nejslepe S. Sice cena nembude jiz tak prizniva, ale...
Vette si nehraje na luxusní supersport. Vette je prostě supersport bez zbytečností. A jak dokazuje Nurburgring a LeMans tak není rychlá jen v přímce, jak se tvrdívá.
souhlas - ta Ultima ale neni pro slecinky, kdezto s Corvettama jezdi v LA synacci zazobanych taticku. V Ultime jsem sedel v GB - bohuzel jen jako spolujezdec ca 40km. Na neco takoveho se nezapomina. :yes::yes:
...ja som to uz hodil do diskusky pod Focus.;-) Ale vyzera to dobre, ze?! Vraj bude vyrobena aj niekolkokusova seria pre "volny" predaj. :-) Btw. uz som to zakomponoval do 10/06 obalky toho "life-style magazinu" co som Ti minule posielal >:D >:D;-)
Carrera GT je, pravda, nejrychlejší na světě na Nürburgringu. Ale stojí $ 440,000 (11 milionů v USA, (v Evropě stojí 15 milionů)). Corvette Z06 je druhá nejrychlejší na světě a stojí $ 66,000 (to je 1,7 milionu v USA, v Evropě 2,5 milionu). Za tu cenu porazí kromě Carrery GT všechny světové supersporty klidně i s desetinásobnou cenou!!! To je umění.
Určitě co okruh, to zvýhodnění pro trochu jiný typ auta. Každopádně Nordschleife na Nürburgringu bývá používána jako univerzální měřítko. I když jím asi není a nemůže být. Já si na umístění Corvetty Z06 nestěžuju. >:-[] Spolu s nekonečně se opakujícím vítězstvím v LeMans tak Corvetta dokazuje, že Američani závodní auta umí. PS: čestli jste ve Speedu jejich "auto roku"? Vyhrál Ford GT (to bude zajímat asi hlavně Yaroukha a ZZ). >:D
Neviem s kolkymi amerikami si jazdil, pocitam ze zo ziadnymi. Ty si asi jeden s tych co jazdia na 1 litrovom aute a nedaj boze mas uz ten EU dvojlitrovy power house a spotreba je to najdolezitejsie, co ta na aute zaujima. Muscle car su o krutiacom momente a instant power. Jedna jazda staci na presvadcenie. Ver mi , hovorim s vlastnej skusenosti. Vlastnil som BMW M power, 911 turbo, boxter a najnovsie vette Z06. Najnovsi Vette je najlepsi zo vsetkych. Supercar na kazdodenne jazdenie. Nie je kumst utratit o $60 000 viac a mat lepsi interier. Ak budes mat niekedy prilezitost si ho prejst, nezabudni si dat gumove gate....
Promiň, nevšim jsem se, byl si první. Existují už i nějaké jiné obrázky, než tahle skica? Magazín je super, však to tu ještě mám.. ;-);-):yes::yes: >:D
To nie preto hovorim. Dobre, ze si to sem "hodil" - tam sa to stratilo v tom mnozstve prispevkov. Obrazky zatial nie su na verejnosti, ale AM ma uz "ciste" skice aj model. Daniel Craig si to uz bol vsetko pozriet...
No skandál je, že bude agenta 007 bude hrát Daniel Craig... ten by se spíše hodil na nějakého toho padoucha. Myslím, že Bonda měl hrát Clive Owen.. Je to větší elegán a myslím, že ženskejm by se i víc líbil. Prostě Bond jak má bejt.. [odkaz] [odkaz]
Myslim, ze ten vyber dost nevyberane kritizoval aj Sir Sean Connery. Craiga ako herca nepoznam (nie som nijaky fanda filmu, a uz vobec nie trochu "naivnych" pribehov Bonda - aj ked ako marketingovu znacku by som Bonda chcel vlastnit). Vizualne na tom jednom pred-Bondovskom obrazku ujde....hlavne po tom ako vyzeral Pierce Brosnan. Baby okolo mna hovorili ze aj neprijemne krasny, ze ma strasne vela z jemnej zenskej krasy. S cim suhlasim. Btw. je ale mozne, ze Owen by bol lepsi...
Myslím, že Bond je ještě to lepší z filmů co existuje. A hej, aspoň se tam proháněj pěkný auta a semtam nějaká baba... Jinak mě se Brosnan jako 007 docela zamlouval.. O Craigovi toho moc nevím, možná je to dobrej herec, mě ale nesedí vizuálně na 007. Uvidíme... Na poslední příběh Bonda jsem do kina šel, protože mě nalákaly ty scény s autama.. Kdo by odolal XKR + Vanquish...
Nemyslim, ze by ta pritomnost jemne zenske krasy byla na zavadu. Nekde jsem cetl studii, ze kazda dtuha zenska je bisexualni;-) Takze to ma sve vyhody;-) Ty reci jsou asi na te urovni, kdyz mi manzelka ukaze KZJ v magazinu a ja musim rict, ze je divna a neprirozena >:-[]
Pamatujem... ;-) Je pěkná, mě se taky líbí.. Jak si přesně napsal, je to žena (ne dívka).. V téhle kategorii (pozor nemluvím o sedanech vyšší střední ;-) >:D ) se mi zamlouvá ještě víc Monica Belucci :-)
MB tiez super! Obe dokazali ostat nadherne aj ked sa z dievcat stali zenami. Nie som si totiz isty, ze to normalne funguje. Pri pohlade na mnohe tety, ktore som este pred par rokmi poznal ako dievcata. ;-)
Před několika lety jsem stahoval celej web s různejma celebritama. Ten web co vim, tak už neexistuje. Ale fotky pořád mám. Tak tady pro tebe markózní fotky s ní ;-) [odkaz] [odkaz] [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
>:D ....no ja neviem, ten Brosnan posobil viac ako model, nez ako herec na Bonda. Ale to je vlastne vcelku fuk...hlavne nech ma dobre auto (AM). Btw pod GM PAD mas moznu podobu 2009 XJ...
Je to zajímavej pokus... No přijde mi tam obrovský vliv CLS, myslím, že skutečný vůz nebude až tak CLSí (což není narážka na CLS - však víš, jak se mi líbí), ale určitě tam budou chtít začlenit víc kočičích prvků. :-)
Mam iba tu s Casino Royale a "buduco-mesacnu" s novym Mustangom Cobra a Imprezou WRC 09. Viac nic - moc grafickych predloh pouzitelnych na titulku takeho magazinu nie je... ;-\ ;-) Poslem... ;-)
toho napřed dost prožít, abys moh´chápat svět Bonda a zahrát ho s nadhledem, šarmem, grácií, ale hlavně s milou ironií a sarkasmem.... Musíš dostat parádně do tlamy v báru, kde tě znaj a kde bys to nejmíň čekal. Musíš aspoň jednou strávit noc ve slepý uličce zadního traktu baráku na odpadcích. Musíš vyhrát na dostihách velkej balík a v ten den vo něj přijít účtem za dokonalou pánskou jízdu. Musíš bejt beznadějně zamilovanej a objekt svý touhy musíš potkat v sešeřelém dni s někým, koho znáš a na koho se budeš další tři roky snažit zapomenout... Musiš bejt dost chytrej, abys to uměl před ostatníma úspěšně skrejvat. Musíš bejt dost vtipnej, aby sis ostatní uměl získat. A musíš mezi těma co si získáš umět vytřídit. A musíš bejt nejméně přitažlivej jako Connery... Neboť to, co přišlo po něm... to je, jak správně nahoře píše Marko, jen hra na Bonda.... na James Bonda :yes:;-)
:-( ...stalo sa mi z toho iba jedno...toho cloveka som ale nepoznal. ;-\ Nie, ze by som chcel.... Takze hra na Bonda bude pokracovat v AM DB9. Skor v DB11...........Raz.....Mozno. :-)
Kdo hlídá hlídače? Aneb když odborníci blábolí nesmysly. Protože už poněkolikáté odcházím od supermarketového stojánku s automobilovými periodiky teprve poté, co jsem ho polil benzínem a zapálil, začnu si pravidelně vylévat frustraci zde. V téhle mojí osobní rubrice. A budu to dělat tak dlouho, dokud nepřestanou psát bláboly. >:-[] Začínáme. První oběť. Carauto 04/06. Jedno z mála neněmeckých periodik na našem trhu. Zemi původu dokazují hojně zastoupené Jaguary a Astony. Nic proti tomu. Mluvit o jejich tristních "prvních jízdách" nemá cenu. Mnohdy tam vyplodí takové absurdity, že dané auto snad viděli jen na obrázku a hojně používané PR fotky namísto vlastních life fotek to jen dokazují. Často se věnují amerikám. U těch se pravidelně dopouští mystifikací nejhrubšího zrna, které září nevědomostí stejně jako ementál, který prošel prvním okruhem Temelína. Konkrétně aktuální číslo 04/06. Páni odborníci, Chevrolet Tahoe opravdu, ale opravdu, není pick-up! Stejně tak napsat o Chevroletu Impala, který se délkou 5,25m řadí na vrchol americké nabídky laciných sedanů, že je velikostí identický s BMW 5(!!!). Tak to je seknutí se o dvě plné automobilové třídy ne-li tři. Takové kousky obsahuje prakticky každé vydání a já je odteď budu zveřejňovat pravidelně. Protentokrát oddech pro tištěná česká média a pustíme se do amerických internetových Edmunds.com. Jejich aktuální test Mercedesu S by mohl za test považovat jen analfabet. Je to PR článek od A do Z. Podrobné popisy "zázračných technologií" opsané z propagačních brožurek korunuje vychvalování systému Night-vision, o kterém píší, že narozdíl od většiny konkurenčních systému vysílá vlastní paprsky. A fakta? Na trhu jsou v současnosti 4 systémy nočního vidění (Lexus, Acura, Mercedes, BMW). Všechny 4 jsou aktivní a tudíž vysílají vlastní paprsky. Toliko k očividně nepovedenému pokusu napadnout pasivní systém od GM, který byl nedávno ukončen. Ani slovo není o nevýhodách aktivního systému (zejména mizerný dosah rovnající se dálkovým světlometům). Na GM mají na Edmundsu dlouhodobě spadeno. Přečtěte test Cadillacu STS-V. Limuzína za $ 77,000. Za tuto nesmírně výhodnou cenu nabízí standartně kompletně kůží obšitá sedadla, volant, řadičku, dveře i celou palubku. A reakce Edmunds? Málo kvalitních materiálů. Nějaký příklad? Jediný: Za tuto cenu by mělo auto mít i kožený strop!!! Ano, čtete správně. Cadillac je šunt, protože nemá kožený strop. Kolik aut do $ 80,000 má kožený strop? Tipuju, že ani jedno. Snad nemá cenu zmiňovat, že u Mercedesu S za $ 125,000, který nemá ani koženou palubku se o stropu nepíše.
:-):yes: ps:Musím se poopravit, Impala, byť na plošině delších bratří, je zkrácená na 5,1 metru, to mi uniklo. Stále je ale delší než BMW 7 o BMW 5 ani nemluvě.
:-):yes: Já se taky u toho psaní nasmál. Ale ne tolik jako když jsem četl inkriminované věty: "...but the headliner is still crude mousehair. At this price point, it should also be suede." Kvůli týhle větě jsem si musel hledat ve slovníku, že headliner je strop u auta a suede kůže. Když jsem to donašel, tak jsem málem umřel smíchy, co si to zas na Edmunds vymysleli. >:D
Na slovniky.atlas.cz píší glazé kůže, useň. Vzhledem k tomu, že v tom testu tak označují i potahy sedadel a ty jsou dozajista kožené, tak snad....test je tady: [odkaz] Inkriminované věty jsou na konci předposledního odstavce.
Ano, píší že přidaly nějaké kožené "vložky" (asi myšleno jako středy) sedadel.. Ale strop je pořád ze surové "mousehair".. Myšívlas - možná naráží na to, ale to je moje domněnka, že "mousehair" je umělý materiál a jim by se líbilo aby to byla taky pravá semiš (useň)..
Mousehair se nedá v obyč. slovníku najít, ale tipuju, že to bude ten obyč. jemně chlupatý umělý materiál, co má na stropě skoro každý auto. Což o to. Komu by se nelíbilo, aby bylo všechno přírodní. Ale nějak mi to nepřijde jako adekvátní výtka vzhledem k ceně a konkurenci. ps: "Co na tom že je ošklivá, budeme jí říkat myší kožíšek." >:-[]
To si sa ale podujal na ulohu, kt. casovo nebudes zvladat ;-) A este Ta mozno aj slak trafi. To vies, ze?! Ja som Carauto musel prestat kupovat vo chvili, ked som na prvych stranach "kratkych sprav" nasiel 12, slovom dvanast, bludov. A to dam bokom spravy typu "Ford dementoval predaj Jaguaru" (pretoze nic ine ani povedat nemohol, nech to bolo akokolvek - predsa nam nebude nikto podavat spravu, ze idu nieco predavat - a komu, a za kolko, atd..), neustale mentorovanie jedneho clena redakcie, a neustavajuce pokusy o "vtipne" prirovnania... Nie, ze by som sa navazal iba do Carauta, ale to bol poslednu dobu jediny casak, ktory som v naivnom ocakavani informacnej kvality na trhu cital. Uroven toho ostatneho je podla mojich skusenosti porovnatelna, okrem toho budia vazne dojem nadrziavania. Preto vsetko mam uz par rokov s kamaratom "v sufliku" projekt poriadneho casaku. /// Btw. kokretne testy na Edmunds priamo necitam, ale Tvojimi "zisteniami" som dost prekvapeny. :-O
Zvládnu. Mě bude vždycky pohánět ten vztek od toho stojanu v supermarketu. :-) Sám už je taky nekupuju. Tak někdy na edmunds.com zajdi. Stoka odpadků. Mým favoritem je zatím Car And Driver. Ty považuju za hodně objektivní. Aspoň podle toho, že netuším předem jak dopadne porovnávací test.
No aby si se třeba nedivil, že by začli srovnávat Felinu Kombi s DeVille stejnýho ročníku... Jako třeba, že DeVille ač o 300% dražší nenabízí 300% více prostoru a z toho důvodu doporučujou koupit 4 Feliny a každej člen rodiny může jezdit v jedný.. ;-) >:D >:D
To, ked ta pohana hnev to poznam ;-\ Akurat si myslim, ze casom prides na to, ze reci o informacnej spolocnosti neplatia...a zijes v nej akosi sam. A tak by si nakoniec mohol opravovanim a dementovanim informacii po inych stravit podstatnu cast svojho zivota. To vies - bulvar sa dobre cita a nemusis pri nom rozmyslat. To je komparativna vyhoda s ktorou sa neda bojovat.... Takze citatelom je vzhladom k tym benefitom uz uplne fuk, ci toje pravda (?), nepravda, polopravda, alebo lubovolny pocet roznych polopravd... ;-)
Teda Lonesi, vysekávám Ti poklonu. Lepšího Amerikanistu - teoretika bych asi těžko pohledal. ;-) Tebe by měli angažovat v nějaký motoristický redakci, abys tam trochu rozvířil ty stojaté vody a vlil trochu života a pravdy do těch plků :-)
Zdar vespolek panstvo! Tak koukám jak nám tu zprznili Corvettu. Jak mám tohleauto rád a skutečně jej jako jednu z mála Amerik uznávám, tak tenhle tunning mě doopravdy neoslovil. Paramtry motoru jsou velice slušný a cena také. Ovšem ty karosářský doplňky mi kazí dojem. To si i mohli odpustit.
Souhlas. Vette Z06 vypadá akorát. Tuning nepotřebuje. Opticky jí zatěžuje. A materiálově odlehčit už na ní nic nešlo. Celá je z hliníku, balzy, hořčíku a kompozitů. Vůbec bych se nedivil, kdyby takhle vytuněná sice byla o kousek rychlejší v přímce, ale pomalejší jinde.
Hele Lonesi, kámo, jsi pražák?? Budu v březnu či dubnu (no prostě hned jak jej budou v Průhonicích mít) mět k projetí novou Caddy BLS. Neměl bys zájem taky?? ;-)
Jak se i ti kadylacíííííí zezačátku vůbec nelíbili, tak jim nějak začínám přicházet na chuť. Obvzláště jsem zvědav na verze V (resp.řím.5) - to bude konečně ten správnej American Dream... ;-)
"Kadylacííí" už nikdy, opakuju nikdy, neříkej. >:D Ta reklama mě každou noc budí nejmíň pětkrát ze sna. Noční můra. Víc dehonestující by byla už jen role ve filmu Kameňák. ps: V není V jako 5 ale jako Velocity.
Lonesi, to jsme dva. Mě ta nemožná reklama taky pije krev. Ale špatná reklama, bývá mnohdy tou nejlepší. Tímhle se Caddy zviditelnil, jako málokterá jiná maloprodejová značka! >:D S tím V je to prý doopravdy myšleno, že se jedná o Veloce under five seconds from zero to sixty miles ;-)
Ačkoliv jsem viděl v jedněch novinách reklamu s fotkou CTS-V, považuju to za lživou reklamu, vzhledem k tomu, že v TV reklamě účinkují samé obyč. CTS. A bezpochyby to bude 50 těch nejlevnějších CTS, co sebrali z výběhového ročníku. Né že by mně CTS nestačilo. Stačilo. Ale muselo by mít automat, kůži a eukalyptus. >:D
Tak to je vtipný:
Z časopisu Extra (čtení Bédy Trávníčka) 1/2006 /Mimochodem, nemám potuchy, jak se mi to dostalo domů, asi nějaká PR kampaň/
"Do Čech se valí AMERICKÝ SEN"...
"Už zase brbláte, že vám Ježíšek (manželka) nenadělil, co jste chtěli? Tak si udělejte radost a skočte si po Silvestru třeba pro Cadillac CTS..."
No a pak je tu bomba rozhohovor se strůjcem neštěstí, s Antonínem Charouzem.
Otázka (doslova): Jak vaše setkání souvisí s Cadillacy?
Odpověď: Začalo to vyprávěním, bla bla... (s ředitelem Mountfieldu Drbohlavem)... A políčko 100% (na kole), tedy zadarmo - to je tedy bomba. Dali jsme si pár skleniček, já minerálky, Ivan Whisky. Já mu vlastně tak trochu poplakal na rameni, ale přitom mi celá situace připadala k smíchu!
Otázka: Proč k smíchu?
Odpověď: Jen si to představte. New York, vedro a my v restauraci na střeše téměř největšího mrakodrapu a přemýšlíme, jak dobýt detroitské centrum amerického automobilového průmyslu. A v té chvíli - to už jsme byli docela rozjuchaní (takže kecá s tou minerálkou) - mi povídá - Tak jim dejme Bédu Trávníčka
Otázka: Teď to trochu nechápu...?
Odpověď: No já byl taky paf, ale on pokračoval: "Tondo, nech mi zadarmo 53 Cadillaců a já ti ručím, že je u nás bude za chvíli znát každý! A ti Američaní padnou před takovým marketingovým tahem na zadek!"...
.. No a tak to pokračuje, ale nechce se mi to přepisovat, takže jestli bude zájem, zejtra to celý nascanuju...
Kadylaciiii jsou fajn >:-[] A neboj v KamenakuX nebude, ale slysel jsem, ze se chysta Trhala fialky dynamitem2 a tam by nemel chybet. Jo a hlavni roli ma mit pani Halina >:-[] >:-[]
Lonesi já měl vloni v létě tu čest s STSkem a byla to parádička. CTS už tak zajímavá nebyla. Pojezdil jsem v obou cca 50 kilasů po dálnici a po okolních vesnicích Průhonic. S Lukášem Brožkem (co je prodává se znám) takže to BLS je tutový. Ale stejně mojim snem je svezení (když už v Americe) tak v DTS. To je ten správnej Caddy!! >:D
he he.. to víš jsem kůže líná, takže polyžuju vždycky půl dne a pak chodim ža na večer. >:D koňáček si rád dám. Remy Martin, Martell, Hine anebo snad nějaký Armagnac?? ;-)