Ten původní přední nárazník s kulatýma mlhovkama se mi zdál povedenější(stejně u roadsteru).Ale jinak to auto nemá ábsolutně chybu.Obzvlášt to eMko.Ma vlastní oči se stoho asi zbláznim.Zase nebudu moc spát! :yes:
kaamo tak to si frajer.....isiel by som tiez, ale zatial som sedel len ako spolujazdec v novej M3, a M5.......ale mal som dost ked som videl rucicku tachometru na 270......ale chcel by som si to vyskusat naostro...!!!!
Pockej pockej.
Z4 v testech rozcupovala Boxstera na cucky a to byl Boxster povazovany za etalon. Cayman je vlastne Boxster s pevnou strechou (i kdyz o svetelny roky dal) a tak Z4 Coupe bude pro Cayman rovnocennym souperem. To se vsad
"BMW je největší světový výrobce luxusních vozů..." Tak kdo to teda kupuje když ten design je tak 50 na 50 ...? Pro mne je jediná pěkná řada 5 a to ještě pouze zadní partie. Btw, co říkáte na jejich dílenské zpracován ? Lexus to není, co.
Velmi slaba a nepodarena odpoved BMW na novy Porsche Cayman S. Design Z4 je tak hrozny, ze showrooms BMW predajni v USA je plny tychto modelov, pretoze sa napredava. Porsche dokonca na kratky cas ponukal rebate na tento model, co bolo po prvy krat pre BMW. Vlastnil som 2002 Z3M, ktore sa mi viacej pacilo. Jazdne vlastnosti boli velmi dobre, no nevyrovnali sa mojmu novemu BoxterS. Porsche je proste v inej lige, ale ani to sa nevyrovna mojmu novemu Vette Z06. Most bang for a buck in the world.
Tak na zapad od nasich hranic uz si mohou vesele objednavat nove coupe/cabrio od Volva, ktere se mi velmi libi. :*)
Zaklad 2.4 petivalec/manual v prepoctu za 1.0 mio...T5/aut. 162kW za 1.4mio. Mne to prijde celkem zajimave. ;-)
Dve auta za cenu jednoho a ten mechanismus strechy je fantasticky :yes:
P.S.:-Omlouvam se za off topic. :*)
A ty veris tym testom v Automotosporte?Ved tam vyhra ten kto viac zaplati.Resp.:kto urobi lepsie pohostenie pre novinarov.Niekedy som to kupoval,ale odkedy som si tento casopis kupil kvoli jednemu testu,ktory propagovali v radiach tyzden a po otvoreni danej stranky som zistil,ze namiesto tolko propagovaneho supertestu je tam clanok na jednu stranku.A vsetky vlastnosti auta boli zhrnute do 5-tich viet.Tak som si povedal ze za tento zdrap papiera nedam uz ani korunu.Niekedy mi tie clanky v casopisoch pripadaju ako keby v tych autach ty redaktory ani nesedeli.
a já asi tuším proč. To auto vypadalo jako coupé v provedení combi. Teda pardon, Touring. A to lidi asi moc nelákalo, přestože šlo o nový a zcela unikátní segment trhu >:D. Z4 coupé naštěstí vypadá o moc líp...
Automobilový krásy. Nevím proč, ale Z4 byla jediným modelem, u kterýho jsem přijal design pana Banglea bez řečí. Nevím proč. Nějakým záhadným způsobem to funguje. Automobilová magie. Feromony. A kupé? U něj to platí stokrát tolik. Kruci, chtěl bych si tohle auto postavit do obýváku a sledovat, jak se na těch geniálních linkách láme světlo... Tleskám. Vážně. Na vzhledu tohohle svalovce je jedinej kaz. A to jsou děsivý zadní lampy. Ale jinak má místo v Louvru. Ve zvláštním paviloně.
Taky jsem jel se Z4. V Brně na okruhu. S tím samosvorem máš pravdu. Věčná škoda. Nechce to do smyku. A když už to násilím utrhneš, tak se s tebou pere volant a chce to srovnat. To nemám rád. Auto řídím já a ne naopak. Ale musí se uznat, že oproti Z3 to je skok o světelný léta dopředu. Z3 byla hrozná a tohle je o moc lepší. Ale stejně zlatá svatá M3. To je to nejlepší co u BMW udělali. Howgh.
SLK je roadster, sice sportovní, ale roadster. Sice má "jako" pevnou střechu, ale pořád je to roadster. Tohle Z-tko je kupé. S pevnou střechou a tedy pevnější konstrukci. Z-coupé je pro "spotrování", tudíž s manuálem, SLK je pro sluňení :-) . A k tomu testu: Kdo chce BMW, ten je srdcem sportovec a nebude kupovat MB, 330xi a c350 4 matic jsou naprosto marginální modely, co srovnat 320d a 220cdi, to má vštší smysl.
a bohuzel me zklamala. legracne tvrda jako prkno, lacinej interier, prilis hluku. a o technice by se taky dalo pochybovat: 3litr nema samosvornej diff ani za priplatek a u Z4M mi chybi SMG III. podobne jako u Z3, zase se setrilo. skoda. :no:
Rozebírat design součaných BMW je useless. Prodejní výsledky maj slušný, MB s novou S - Class jasně ukázal, kde hladal inspiraci, CLS je mnohem nápaditější a svébytnější... Tohle kupátko je kompaktní, sexi a o technice nebudeme pochybovat, že ne... :-):yes:
nevim co by meli ve Stuttgartu slyset, ale SLK 350 se nabizi take s sestistupnovym manualem. Kdo se zajima o MB tak vi, ze jiz od faceliftu C klassy maji nove manualy, ktere jsou moc dobre. Navic v Automotorsportu byl test nove 330xi a c350 4matic a vyhrala stara C klassa tak nevim kdo by si mel davat vetsi pozor.
Už se ti někdy zatočila z auta hlava? Nemyslím z ceny, to se ti točí neustále, viď, ale z auta... z dokonalý porce tý nejnadrženější a nejnadupanější krásy krás. Auta tady z EVROPY. Takhle to tu boucháme. Řek´ bych, že poměrně dobře. Umíme naučit dejchat žraloka mimo oceány, umíme vycenit zuby a umíme stvořit takový auto, jaký bys nenakreslil, ani kdybys okousal všechny konce svejch milovanejch pastelek. Nekonečnej drzoun, co má ovšem permanentku do musea moderního umění. Nemusíš se, brácho, pokoušet o golf... nakonec hrát si na klasu můžeš i v jinejch pozicích, ale myslím, žes právě spatřil to, na co bys měl začít střádat. Že bys na to potřeboval stopadesát let je tvůj problém, ale nezapomeň, tohle se kupuje, když je ti buďto kolem třiceti, nebo kolem padesáti. To mezi tím budeš muset vyplnit něčím, v čem odšmejkáš nákupy pro svou rodinu z Delvity. Tak střádej... cenu to nepochybně má. Rezignace na to je tvou dokonalou prohrou... a prohrát svý sny, brácho, je to nejbolestnější, co sám sobě můžeš nadělit... Bravo BMW :yes:
Jak bmw driver nemuzu nez rvat bravo. Jen ale polohlasem, nevim jestli by mi nebyl moc tesny, u MB SLK dru hlavou o strop. No vyzkousim u dealera hned jak privezou :-))) kazdopadne neni divu BMW prodava vic aut nez MB!