Novinky
0
K verzím Turbo bude i mula! >😒] >😒]
Přejít do diskuze
TAK PÁNOVÉ.... JE TO JASNÝ. Porsche definitivně směřuje níže, než by se většině zamlouvalo. V roce 2008 přijde Pick-Up na bázi Cayenne. Porsche při jeho vývoji spolupracovalo s firmou MKWT (Motoren und krosserien werkstätten Tamin).. Od vozu si slibuje posílení pozic na US trhu a vstup na trh užitkových vozů v Evropě. Hovoří se také o trzích v Asii a JAR. Vůz vychází z techniky Cayenne a první vozy mají být dostupné s motorem V8. Podle neoficiálních zpráv testy vozu probíhají v Kanadě [odkaz]
Tak C6 jsem ještě na živo neviděl vůbec. Upřímně z ní mám schizofrenní pocity od začátku. Nadšení to ve mě ale zatím neevokovalo... Já ten FS právě zatím taky neviděl a o to víc mě překvapilo, že jsem potkal hned dva za jeden den >😒]
Flying Spur som este na ulici (u nas) nevidel, ale vcera som 1.x videl Citroen C6. A bol to v ciernej metalize impozantny zjav :yes: (Ale trvam na tom, ze to je miestami predesignovany).
No, já jsem si už všiml, že se na většině chápání modelových řad shodneme. 😉 Paralelu s XJ. Četl jsem to u těch info 09. Je to vážně tak. Klientelu by si to VŽDY našlo, ale nedá se na tom stavět "celá" modelová strategie. A u toho vylepšování o pár %. Tomu i nasvědčují track testy. Ty rozdíly jsou už tak minimální, že je vlastně jedno, jestli máš 911 z `97 nebo z `04... PS: Včera jsem po Praze potkal dva Flying Spur. :yes: S A RZ 😉 Doteď jsem tu vídal "jen" ContiGT. 😄
Odkud čerpáš své lživé údaje? Já bych řekl že spíš popisuješ svá přání. 1)Jako amerikanofilovi je mi úplně ukradené, zda se prodá víc X5 nebo víc ML nebo víc Cayenne. Čistě proto, že Cayenne uráží mé estetické cítětí jsem rád, že do vkusu američanů příliš nazapadlo. 2)Tady máš ten svůj "zanedbatelný podíl V6 a víc jak poloviční podíl Turbo": USA 2005(2004)Cayenne V6: 5402(5940) Cayenne S: 5830(9326) Cayenne Turbo: 2375(2851). Z toho není těžké spočítat, že V6 vzrostl podíl ze 33% na 40% a nejdražší turbo má podíl 17%(16😖. 3)Pokud nabízí lacinou a málo žíznivou verzi, prodejní úspěch celé modelové řady by se měl srovnávat s modely ekvivalentními základní variantě. To že je v nabídce i ultimativní verze by mělo prodejní čísla následně už jen zvyšovat.
Zadok je fakt trochu ako UFO. Aj ten plech co trci z dveri...ale aj tak to auto robit zrejme nebudu, tazke ;-\ .... 😉
Počty ks nie sú objektívnym meradlom. Je mi jasné že ty ako zarytý amerikofil si nikdy nepripustíš úspech niečoho tak neamerického ako je CAYENNE, ale už je to raz tak. Aby si to však videl v číslach, museli by sa sčítať sumy za kúpené autá. Narážam hlavne nato, že CAYENNE V6(ktorý má v USA zanedbateľné predajné podiely) stojí približne polovicu ako CAYENNE TURBO(ktorých sa tam preháňa viac ako polovica všetkých verzii). Je teda drahší ako hociktorý konkurent v najvyššej motorizácii.
O úplne inej klientele CAYENNU TURBO od podľa teba "konkurenčných" XC90 apod. ani nemá cenu hovoriť.
O úplne inej klientele CAYENNU TURBO od podľa teba "konkurenčných" XC90 apod. ani nemá cenu hovoriť.
No kdyby se Cayenne zase o kus nafouklo, fiklo za b sloupkem a dala nástavba, tak by to byla krásná třítuna >😁
>😁 >😁 ..minimalne v domacej tlaci by to bol trhak. Si predstav ten test: M-B Sprinter gegen Porsche MÖBELKOFFERWAGEN. A nezabudaj, ze marketingovo preslo aj SUV od Porsche...a tiez by nikto pred par rokmi tomu nebveril. Holt, zijes v dobe novych moznosti... >😁
No a myslíš, že by Porsche dokázalo prodat stěhovací vůz? Porsche introduces new class.. DER MÖBELKOFFERWAGEN! Já myslím, že marketingově by to byl obrovskej problém... Navíc by to určitě sdílelo mraky dílů s VW, takže by zase spousta lidí měla o čem diskutovat 😉 >😁
..ano, trva dalej. A v tom to je - nech zakladna krivka typicka pre Porsche trebars ostane..ale nech tam preboha uz neni dalsia verzia vsetkych designovych prvkov znamych desiatky rokov. Fakt by som uz chcel vidiet nieco take co je na obr. vyssie... nieco menej ladne, a viac agresivne (?) 😉 (Alebo, aj ladne..ale ine.)
😄 ... nahoře jsem právě tím Cymanem demonstroval... že křivka křivek fakt trvá dál... jo variace 911... variace dokonalosti. Budoucnost přinese určitě i "nové" Porsche...
:yes: Taky jsem kdysi komunikoval s interiérem průhledného Cayenne... [odkaz] >😁 >😁 ..jo holt Porsche si žádá zvláštní zacházení 😐
Cayman? Cayman ma krivku zaujimavu..ale to co ju vyplna je zas iba parafraza na 911. A 928? Ano...krasne auto...mozno by bolo na case skusit sa znova odputat od designu 911 a skusit nieco podobne. Dat tomu ale viac vasne nez bolo v 928. Mozno by sa to teraz chytilo. Je ina doba, a museli sme prekusnut aj horsie veci... a podla mna by strategia troch modernych Porsche + klasicka 911 Carrera mal sancu na uspech. Tebe by ostala v ponuke klasicka Carrera a nam ostatnym aj nieco nove. Aha, a tym, ktori chcu SUV nic. Ti nech idu inam.. 😉
Marko, CAYMAN... to je odpověď na otázku jaká bude budoucí křivka křivek Porscheho... Udělali sice neskutčně potentní 928... leč... čas dal za pravdu těm, že na světě je fakt jen jedna křivka nesmrtelná, je to křivka 911. V kontextu k tvým myšlénkám ovšem musím přitakat, co se týká Cayenne... souhlasím, že idea 911 by se neměla rozmělňovat v bahnech polí za městem...
ano, asi máš pravdu. vůbec nepochybuju o tom, že porsche bude po f/l na cayenee lepit 4 mlhovky :no:
jaska, tie fotky, ako aj vacsina spy shots su odfotene zamaskovane auta. ale ludia co pre tie agentury pracuju vacsinou vedia dost dobre robit s fotoshopom a poznaju triky vyrobcov atd a teda vedia to auto vykreslit velmi podobne tomu, ake v skutocnosti je.
:yes: No, ja si myslim, ze ta cesta bude skor / neskor nevyhnutna. Nepojde donekonecna predavat jediny klasicky model (resp. zalozit na tom cely design modelovych radov).Toho dokazom bol prednedavnom klesajuci odbyt Carrery aj Boxsteru, ktory viedol k spusteniu vyroby Cayenne. Situacia s carrerou sa bude opakovat. Stale castejsie a stale v silnejsej miere. Je to dosledok toho, ze to auto je vypilovane k dokonalosti, a kazda dalsia generacia je vylepsena iba o par percent. Viac to uz proste nejde... Takze to bude mat v istom bode tie iste dosledky ako Jaguar XJ. Prilis uzka a oddana klientela - prilis stratovy model. Cim netvrdim, ze by sa to auto malo porucat (ani XJ) - skor by som ho chcel v spickovom prevedeni ako retro-auto (nieco ako ma VW v podobe Beetla). Ale okolo toho auta moderny rad Porschakov. Btw. v tom "vybere" a chapani modelov a vnimani znacky to vidim rovnako. 😉
Já jako největší slabinu u Porsche vidím, že bych si tam prostě nevybral. Všechna auta na jedno brdo. (Nemluvím vůbec o Pepřáku - ten jako Porsche neuznávám). Carrera GT jedině, ale to zas není na "normální" ježdění. Je mi sympatická automobilka, její práce, kvalita apod. ale prostě nechci si kupovat auto, které už milion let vypadá pořád stejně. Chci moderní káru s kvalitou Porsche 😉 A přesně jak píšeš. 911 retro design. Chceš 911? OK! Tady ho máš, pěkně po staru. Stejně je už dotažená k maximální dokonalosti. Klasika klasik.
:yes: Ja by som bol tiez za. Uz som to niekolkorat pisal, ze Porsche by malo vyrabat moderne vyzerajuce auta, a klasicku 911 si nechat ako specialny retro-model (mozno dokonca s designom vracajucim sa do 70. rokov): 😉
Pěknej návrh. Zejména z boku je vidět, že je to Porsche a přesto je to krásně moderní. Takhle si dovedu představit posun 911. :yes:
Raději bych nechal celé slavné spy photos u ledu, tak trochen mi to zavání bulvárem - co jako že prý už někde někdo viděl, vyfotil a případně dophotošopil. I bez této rubriky nabízí tento server dostatek informací o novinkách. IMHO.
hm, naprosto nulova vypovidaci hodnota tohoto clanku + fotek, to uz tam priste muzete dat cokoliv :no: :no: :no:
Podla mna nic. Americke media sice informuju, ze Porsche polu s VW vyvija na baze next Corrad👋Scirocco maly roadster, ale....to nmecke media zas rady disputuju o vyvoji baby -Cayenne. Ja ale dost pochybujem, ze si moze tak mala firma dovolit popri narocnom vyvoji Panamery este dalsi novy projekt. 😉
Je to fotošop, bohužel, redakce naletěla německým obchodníkům a kupuje od lémana to, co by při troše práce mohla udělat sama..
teď jsem si všiml poznámky u článku. mno celkem mě to záráží, když někdo na porsche nalepí úškleb a mlhovky peugeotu a pak se tu s klidnou duší prezentuje. jakou mohou mít takové fotky vypovídací hodnotu ? moje velké mínus pro auto.cz :no:
jj, na fotce ze zadu je naprosto zrejmy, ze nekdo ve photoshopu upajcnul svetla dole cernym pruhem, navic je to udelany nakrivo, ta fotka zepredu je vtipna, celej predek je nakreslenej, uz jen ty odlesky na hranach pod svetly, nic moc, ze bych taky neco nakreslil a poslal?8-s
... ta fotka zachycující cayenne zepředu nese stopy po grafických retuších. možná je to jenom blbě blejskutý, ale moc bych nedal za to, že si někdo hrál s photoshopem.
Cayenne musí mít vážně "spolehlivý". Když v dlouhodobý spolehlivosti je Porsche druhá nejlepší značka po Lexusu (tam se operuje akorát ještě s modelovým rokem, než přišlo Cayenne do prodeje) a v Initial Quality (tři poslední měsíce) je Porsche pátý odspoda a to i přesto, že 911 stále kraluje spolehlivosti mezi sportovními vozy. A to navíc evropské značky vesměs vždy dopadají lépe v krátkodobé spolehlivosti než v dlouhodobé. Už roky. A neznamená to, že by se zlepšovaly. VDS 2005: žebříček: [odkaz] A tři nejlepší auta v segmentu: [odkaz] IQS 2005: žebříček: [odkaz] Tři nejlepší auta v segmentu: [odkaz] GTIho potěší aspoň, že ve střední třídě (nechápu občas j.d.powerácký řazení do tříd) si "princezna" Jetta vybojovala bronz. Bravo Jetta. >😁
Výsledkům prodeje Cayenne se ani moc nedivím - vzhledem k typicky volkswagenovské spolehlivosti, které toto Porsche dosahuje >😒] >😒] To si opravdu raději koupím X5 nebo ML :yes: P.S. sem opravdu rád, že si redakce "vzala" mou připomínku k srdci a že v tomto článku konečně uvedla, jak je to s tím hybridním pohonem, které Porsche bude využívat :no:
tak na tý hlavní fotce to vypadá velmi pěkně už i ... chtěl bych mít ten problém že se nebudu moc rozhodnout mezi turbem s, ml63 amg či srt 8 😄
Vysoké ceny benzínu. Blame it on petrol. >😒] Každý si může snadno zjistit, že Cayenne se v základu prodává v šestiválci a cenovkou a spotřebou naprosto ekvivalentní hlavním evropským rivalům BMW X5, Mercedes ML, Volvo XC90. Prodeje za rok 2005(2004): BMW X5 37,598(35,225) (přes zastarávání a růst ceny benzínu prodeje rostou >😒] ), Volvo XC90 35,976(39,183), Mercedes ML 34,959(25,681), Porsche Cayenne: 13,607(18,117). A to jsme stále jen u Evropanů, protože mě nebaví neustálé spory, co patří do jaký třídy a co je jak prestižní či neprestižní. Ale faktem zůstává, že Cayenne leží na dně prodejů své třídy v USA. A vždycky ležel. Teď po faceliftu to už míň vypadá jako nadmutý Porsche. Přibyl tam trochu nadmutý Viper. Americký trh je veledůležitý pro Porsche svou velikostí a ekonomickou silou kupujících. Procentním podílem na trhu ne.