Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Aston Martin Rapide: Čtyři dveře pro DB9

Nejdražší značka Fordovy Premier Automobive Group představila v Detroitu studii, kterou zřejmě nikdo nečekal. Místo dalšího kupé nebo otevřeného vozu, se na molu objevila pětimetrová čtyřdveřová limuzína s dvanáctiválcovým motorem.
Zpět na článek
neregistrovaný "skratecek"
12. 1. 2006 09:46
Auto mojich snov
ked budem bohata, tak si ho kupim;-) milujem aston martin...najvacsi luxus a najkrajsie auticka... >:D mnaaaaaaaaaaaaaaam
neregistrovaný "Godzilka"
11. 1. 2006 02:02
Nádhera
Tak z tohodle auta jsem se málem po..al. Sedim v klidu na židli, kouknu na fotky a co to se mnou udělalo... 5 minut jsem nevnímal svět, jen jsem koukal na tohle auto. Málem jsem zapoměl dýchat. A pak ten interiér... * tohle je automobilovej průmysl.... Žádný korejci, číňani a tak.... Tohle je to: the best of the top
neregistrovaný "Petr"
10. 1. 2006 19:07
Pekne
Fakt pekne. Jen mam trochu rozporuplne dojmy z te koncepce. Aston ve 4-dver? To mozna neni uplne ono. Jiste se to proda, ale trochu to popira samo sebe......tedy sportak.
neregistrovaný "super7"
10. 1. 2006 16:49
modrá krev
takhle vypadá aristokracie, která nezdegenerovala..
well done!
neregistrovaný "don Pedro"
10. 1. 2006 16:29
D
D jako dokonalost s velkým D. Kdo má na takový auta prašule, pro toho nejni problé si koupit DB9ku i Rapida, plus třeba všecky ostatní kousky těchto nádherných a vyjímečných automobilů. Neb když mám rád třeba Moneta, tak bych jich chtěl mít asi doma taky víc jak jednoho.
neregistrovaný "papo"
10. 1. 2006 15:38
hm
to by som chcel...take nieco by som si kupil keby som chcel byt husty...5metrovu limuzinu ma pomali hocikto,ale s 12 valcami to uz nie...prekrasne
neregistrovaný "ZZ"
10. 1. 2006 11:50
Re: Mno..
Kucí, koupil jsem kapesníky. Můžu k vám do "klubu"? ;-)
neregistrovaný "F40"
10. 1. 2006 11:39
bez titulku
Jó a ještě něco. Mám pocit, že poslední doubou tyhle auto ztrácejí svou exluzivitu. Ferrari ještě před pár lety prohlašovalo, že nikdy nevyrobí víc jak 5000 auto ročně a ejhle letos se chlubí tím, že tuto metu překonají...... To platí i pro Aston Martin. Dřív když jsem tyhle auta potkal, tak jsem měl krátkou srdeční zástavu, dnes už "jenom" přestávám na okamžik dýchat....... Jejich krása dřív tak trochu zpočívala v jejich nedostupnosti!
neregistrovaný "free"
10. 1. 2006 11:05
Re: ujde
;-\ to je jednoduché anglický lord může řídit i trochu pod vlivem
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
10. 1. 2006 11:02
DB déééééééééééééééééééééééééééééévět...
Tak jsem to taky prodloužil! Jako auto je to moc hezký. Interiér je kus vrcholnej kus nábytku. Ale nesmějí to prodávat pod jménem Lagonda.. V tom souhlas s Markem a Tibbym atd.
neregistrovaný "Marko"
10. 1. 2006 10:42
Re: Mno..
:yes: .. Ja sa uz tiez nebudem opakovat po dvoch obsiahlich zdvodeniach preco to je neprijatelne...tretikrat.
neregistrovaný "GermanCarFan"
10. 1. 2006 10:35
ujde
Pekne, slo by to ale myslim i lip. V zadu se mi nezda mislo na nohy jako dostatecne, pusobi to tak nejak klaustrofobicky. Nevite naco jsou tam ty 4 sklenicky? Rychly spunty se tam asi nepodavaji... Mimochodem, s RR to nesrovnavejte, maximalne s bentley, ale i to je zamereno "min sportovne".
neregistrovaný "JP"
10. 1. 2006 10:24
Re: divna moda ...
i bohati lidi maji rodinu a deti ... jen se staci podivat, jak se prodavaji podobne auta (a ted nemyslim jen sedan Quat..)
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 1. 2006 10:13
Nádhera
Zapomeňte na to, že je to "jen čtyřdveřový DB9". Samo o sobě je to auto nádherný zvenku i zevnitř. Dokonale nádherný. IMHO mnohem hezčí než RR nebo Bentley. A Quattroporte není konkurent. Srovnejte cenovky. Za cenu Rapide budete mít Quattroporte dvě. Být chutně bohatý a kupovat limuzínu v téhle kategorii, o RR nebo Bentley nepřemýšlím ani okamžik.
neregistrovaný "Tibby"
10. 1. 2006 09:55
Mno..
Už jsem to tady říkal. Ale jak se říká - opakování matka moudrosti, takže: Svatokrádež! Rouhání se! Zrada odkazu AM! KDE JE LAGONDA!? :no: :no: :no:
neregistrovaný "Paja"
10. 1. 2006 09:50
Re: Tleskám!
MQ jsem videl v cerne pred mesicemv Praze a je to narez! Aura, kterou Maserati dava k vozu v zakladni vybave otacela hlavy spousty pesaku a jakykoliv sedan vyjma Rollse, mozna, mozna i Bentley by vedle nej vypadal jako chudy pribuzny...nizke, siroce rozkrocene, brutalni! ;-)
neregistrovaný "Peytl"
10. 1. 2006 09:39
Tleskám!
O tom, že něco takovýho přijde, nebylo pochyb. Porsche připravuje podobný auto už nějakou dobu (Jsem zvědavej, jestli to, že AM s ním přišel dřív vypálí Porschemu rybník, nebo mu naopak pomůže), Ferrari a Lambo už taky něco málo naznačilo... Kluci z marketingu to maj jistě ošetřený, zájem asi je. Co se mně ale na AM líbí je, jak moc klame tělem. Neviděl jsem Quatroporte naživo (což je škoda) a je možný, že prostě jen není fotogenický. Přijde mi tak nějak těžkotonážní. Ano je to velký auto. Ale jeho design ho dělá ještě větší. A hlavně TĚŽŠÍ. AM je velký auto, ale připadá mi štíhlý. Až křehký. Navíc nepůsobí jako bastard vyžádanej rukou trhu. A to se mně líbí. Počkám si na další přírůstky do týhle rodinky. Zatím to u mně AM jasně vyhrává.
neregistrovaný "anonym"
10. 1. 2006 09:25
divna moda ...
... lidi co na to maj si budou kupovat takovyhle auto? ... 4 dvere na sportaku? ... treba se pletu ;-)
neregistrovaný "F40"
10. 1. 2006 09:17
bez titulku
A pak že lidi nemají peníze.... Ten obrovkej rozmach superluxusních aut to jenom dokazuje... >:D
neregistrovaný "ricardito"
10. 1. 2006 08:55
Konečně
Konečně nějaká konkurence pro úžasné Maserati!Ten interiér je bomba!
neregistrovaný "anonym"
10. 1. 2006 08:39
bez titulku
Jasně, že takový auto uspěje, ale podle mě je quattroporte designově vyváženější, protože vznikalo jako sedan. Tenhle Aston je taky krásnej, ale vždycky se bude srovnávat s kupé a to je hezčí jednoznačně. Vypadá to trochu jako přestavba od nějakýho tunera
neregistrovaný "Michal528"
10. 1. 2006 08:32
Mňam Mňam
Tak to bych si nechal líbit. Je to pěkný (asi jako každej Aston :-) ) Jediný co bych úplně nemusel, je ta prosklená střecha, ale zvyknul bych si. O úspěchu tohodle auta asi opravdu není potřeba uvažovat. Aston dělá tak malé série, že se prostě prodaj vždycky. (tím nemyslím, že kdyby dělal větší objem, tak by byl neprodejnej)