Fuj....najskaredsie auto co som doteraz videl. Neni divu ze GM ide dole vodou ked taketo crepy bude vyrabat a aj vyraba teraz. Chevrolet je to najhorsie auto na svete.
ja vim, ze ses me neptal, ale me na seriovce mustanga vadi ten blinkr; nejspis je to obet nejakejm predpisum, ten conceptovej byl rozhodne lepsi (a pritom nijak technologicky narocnej)
No nevim,ale podle meho si zacinaji byt ty veleslavne "muscles" vice nez podobne(beru pohled z exterieru).A rozhodne to nema na krehke a eleganci prolezle linky italskych velmistru.Ikdyz ten novy "konik" se moc nepovedl. ;-\
Novy mustang sa mi velmi pacil na fotkach, hlavne tie ne-finalne verzie. ale nazivo som bol tak trochu sklamany. Ale naziho vyzera zvlastne. Trochu velky na svoje proporcie..taky trochu nafuknuty, "plastovy". Hrackarsky. Je to fakt pekne auto, ale ked si ho poriadne obzriem, hlavne zakladnu verziu, nazivo, a este lepsie niekde na ceste, nemozem sa ubranit rozpakom.
Ti kucí emerický se letos teda řádně rozšoupli. Včera Dodge, dneska Chevy, pěkně nám to tu ta redakce dávkuje.:yes: Jen abych po Detroitu neměl absťák.
chystam sa do usa a uz viem ake auto by som si chcel odtial doniest ak by som niejake doniest chcel...asi by to bol tento chevrolet camaro...neviem ci by som bol unas niecim viac americky ako timto strojom.
No ty panely by snad šli individuálně upravit, otázka je, co výhled vzad, předek už aspoň trochu opravil Shelby, ale zase ta cena... Ty kruhový mlhovky tomu hodně pomohly... [odkaz]
Přesně tak.. Třeba optika světel dělá neskutečný divy v tom jak bez té konceptové auto vypadá mnohem víc levnějc a ztrácí na výrazu, doslova jako by mělo zákal ;-):-(
... a ja ze si utahuji z legend... >:-[] Myslim, ze dnes by podobne vystrelky neprosli bezpecnostnimi narazovymi testy, zvlaste v kontaktu s pesim Oskarem!
Jo mě se taky moc líbí, to si mě asi špatně pochopil. Jen ne v té červené, nějak v ní zaniká tvar... A pak mám obavu, co z něj zbyde v sériovém provedení a myslím, že zrovna ty nenápadné blinkry to odser.ou...
Jo a jeden originalni ruzovy Cadillac mel dokonce jaderne hlavice, tehdy s nim jezdil nejaky kytarista s velkyma kotletama, protoze nenasli nikoho jineho, kdo by si na to troufl, chlapikovi pak z toho hrablo a zacal pit a brat drogy, urcite neskoncil dobre!
Jedna fotka z odhalení na LA Autoshow...V červená moc nesluší a navíc místo potencionálního problému - zy tenoučký blinkry půjdou asi v sérii do *** :-( [odkaz]
Vzhledem k dobe vzniku se samozrejme nejedna o ten nesmysl, co tu vyplodil Micka z Pekla! Jde o zcela jednoznacne dusledek tehdejsi Studene valky! Kazdy druhy vuz v USA byl tehdy vybaven opravdovymi raketami, pricemz u Sovetu zavladla panika, nebot nevedeli, ktery vuz vybaven takto je a ktery neni, to bylo take pricinou zruseneho vpadu a osvobozeni porobeneho americkeho lidu. V letech 1965 az 1966 byla provedena do te doby nevidana svolavaci akce, kdy za zasterkou moznych problemu s brzdami (od te doby se tvrdi, ze je maji "ameriky" poddimenzovane) byla vetsina hlavic zdemonovana a nahrazena opravdovymi zpetnymi svetlomety. Tohle je pravda a ne ty blaboly!!! :-!
Co Ti vadi na Mustangu oproti konceptu, vzdyt to zadni nalepene okenko je tak prakticke, navazuje na linii okna ridice a spolujezdce, je prakticke jak jen u kupe muzes chtit a lisci ocas na antene spolu s "hlinikovym" kridlem s priznanymi nyty by Mustangu uskodilo stejne malo jako prave to OKNO!!! >:D Skoda, preskoda!!! ;-)
No i když nejsem dotazován. Já myslím, že je to až takhle. Poválečná léta byla v Americe hodně "bohatá", navíc autoprůmysl se tehdy rád inspiroval u leteckého průmyslu, který zažíval boom, testovala se spousta nápadů vzniklých během druhé světové války. Vyvrcholením tohoto aplikování různých prvků z leteckého průmyslu se stala 50tá léta (myslím, že tenhle Caddy je spíš tak 1949, ale nevím) a ještě i v 60. se v US objevovali na autech stylizované prvky. Ty raketky mají podle mě připomínat/evokovat motorové gondoly s vrtulovými kužely. Toť můj názor.
Jo jo, pár jich tam bylo... Jeden jsem cvaknul jinde, asi to nebude úplně tvý gusto, ale Cadillac to je... Ale má svý kouzlo... Cedulka na zadním skle hlásala, že je na prodej, cena nebyla tak vysoká.. [odkaz]
Možná jsem nebyl dobře pochopen. Jak vyplývá z mý první reakce - koncept Camaro se mi líbí a fandím mu. A svým způsobem jsem rád, že má interiér, co mě nebere. Mám na autech rád charakter. A každý auto, co bych si dal do svý garáže snů, má něco, co se mně nelíbí. Proto jsou to srdcovky. Protože každý z nich má nějakou vadu, pihu na kráse. A když je máte rádi, překousnete to. S gustem. Ameriky měly dycky levnej a aušusovej interiér, ale dneska je to možná jinak. Taky mi ty dnešní Ameriky přijdou dost sterilní. Takže v tomhle ohledu je pro mě osobně nepovedenej interiér Camara jednoznačně plus... :-)
Doufám, že těch pár je dost z letopočtu začínajícího dvojkou a pokud možno neovládaných německým koncernem. Z amerik má hnusné interiéry hlavně Pontiac (Solstice je výjimka a snad i nový trend). Návrh-design je věc subjektivní. Co se týče zpracování těžko mít objektivní výhrady k modelům uváděným po 2000 (pracovní trucky budiž nezahrnuty).
Hele - pokud Ti tenhle interiér sedí, ok, beru. Mně ne. V pár amerikách už jsem seděl, takže něco nakoukáno a omakáno mám. Jo - a když říkám úděsnej interiér Amerik - návrh jde ruku v ruce se zpracováním. A přiznejme si to - světlý výjimky jsou spíš ty, který maj interiér OK. Můj názor. Nic víc.
V kolika amerikách si seděl? Nemyslím z 90.let. V 90.letech měl ohavný interiér i M-B E-klasse. Sedni do novýho Cadillacu XLR a přestaň mlít načtený předsudky.
Moc se mně líbí, že tenhle koncept nese duši původního vozu. Má tak úděsnej interiér, že má člověk za jízdy chuť bežet vedle auta, jen aby se na to nemusel koukat... Amerika se vším všudy... >:D
Tak tohle auto je hodně navztekaný. Vypadá jak ztělěsnená zloba, tak nasupená, že žere rovnou dospělý a malejma dětma se pak šťárá v zubech. Má jedinej problém. Je to retro koncept. A obávám se, že jako jemu podobný koncepty čeká sterilizace sériovkou. Stalo se to Fordu GT, Mustangovi... Doufejme, že Camaro to nečeká. Aspoň ne tak moc. Moc šancí nemá...
Na těhlech M-cars je jednoznačně moc pěkný, jak mají světla schovaný po vzoru aut/předchůdců z přelomu 60. a 70. let... :yes::yes::yes: Zatímco u moderních aut se vymýšlejí ty panovotvary... Brr...
Pěkný muscle car. Ale z oné slavné trojky u mne vede stále Mustang a nijak se netajím tím, že hlavně designem. Jinak vyvarujte se stereotypů, přesudků a směšných zjednodušení, přátelé. Například o schopnostech dnešní Vette toho Camaro ze začátku devadesátých let řekne asi tolik jako o schopnostech nového BMW 5 zkušenosti s VW Polo ze začátku devadesátých let. Jo, obojí vyrobili ve stejné zemi. Vím, omezenci musí kastovat podle země původu. Kus od kusu to chce trochu náročnější uvažování. Proto jsou ti skini tak "chytří". Takže se neřaďte k primitivům, prosím.
Tohle Camaro, tamten Challenger... To všechno se mi líbí. Jen bych počkal, co z těch exteriérovejch detailů zmizí v sériový produkci a pak to zhodnotím. Interiér by klidně mohl bejt střídmější, což stejně asi bude, tam bych tu ekonomizaci překous, ale to co spáchá zvnějšku vozu.. I Mustang v mých očích hodně utrpěl a myslím, že ani tady to nebude jinak, ale snad se mýlím.. ;-)
ne, tohle camaro vychzi z 1. generace vzrabene do 1969, pak by mohli jit do druhe generace :-) te se do roku 1980 prodalo kolem 2mil kusu + firebird (totozne auto) a je to jeden z nejprodavanejsich m-cars vubec (mne osobne se libi jeste trosku vic)
Celkom pekné, ale z týchto "retro" áut si neviem predstaviť "facelift". Mustang už by sa nepodobal na Mustang (ani na ten terajší, ani na pôvodný model z ktorého vychádza), Ford GT tiež nie... Ved Amíci majú problém spraviť nástupcu z Chryslera PT Cruisera. Takže to vidím (aspoň ja by som to tak spravil) na jednu sériu. Lebo v dalšej by sa stratil odkaz na tie pôvodné modely, ktoré ich inšpirujú/vali ...
...téměř shodné,možná i lepší než u F,...Doufám,že tím F nemyslíš Ferrari!Jestli ano,tak si opravdový blázen!Jak můžeš srovnávat hrušky a jabka? >:-[]:no:
Asi je to z technickýho hlediska správně (přecijenom nad tím pár lidí přemýšlelo) Ale myslel jsem si, že vzadu by měl být větší rozchod než vepředu. Asi jsem se zmýlil. Dokáže mi, prosím, někdo vysvětlit, proč tomu tak je?
Corvette vs. F? To ne, ackoliv jizdni vykony jsou temer shodne, mozna i lepsi nez u F, tak maranellskym dle meho nekonkuruje ani Porsche! Ale jinak, jezdil jsem pred 10-ti lety asi tri tydny se sestivalcovym Camarem...byl to zazitek 9 anejen pri parkovani >:D )
jeste jedna vec me napadla. us. vozy vzbudi stejnou pozornost a poskytnou stejne zazitky nebo podobne jako jejich evropsti rivalove. nicmene cena petilete corvetty je kolem 700tis. a cena petileteho ferrari je 2miliony. s corvettou sem mel uz tu cest a myslim ze jeji vykon by vetsine z nas stacil. a za tu cenu? neberte to.
tohle je naprosta bomba. evropske super vozy vzbuzuji obdiv nad svoji eleganci a technicou vypiplanosti jsou jako ostry mec ale tyhle U.S. bestie vzbuzuji totalni respekt a strach. jsou jako tezky palcat. je uzasne jak jsou oba pristupy tolik odlisne a oba presto tak nadherne. camaro i challenger nebo dodge super hemi to sou skvosty
Challenger i Camaro už veřejnost těší, omrkni si pár amerických vehiklodiskuzních webů a uvidíš. Na C&G a GMI se o ničem nemluví tolik jako právě o Camaru. Na GMI byla na podzim soutěž - čtenáři měli navrhnout nové Camaro. Na to, že vítěz neměl být ničím odměněn, se sešlo pozoruhodné množství návrhů, dokonce se to dělilo na amatéry a profíky. Když se na to teď dívám, vítězný profi návrh je až podezřele podobný tomu, na se teď díváme.
Jsem zvědav, jak to s těmi maslkár koncepty dopadne. Challenger i Camaro jsou maximálně atraktivní a veřejnost asi potěší. Jen doufám, že v případě sériové výroby se nestratí moc z krásy konceptů a za pár let snad budou vesele trhat asfalt. Držím jim palce..