Novinky
0
Fiat to potřebuje jako sůl. Držím jim palce, ať mají víc úspěšných modelů jako Punto. A doufám, že se FIAT vrátí zpět mezi velké hráče a ukrojí pořádný krajíc z pomyslného koláče trhu 😉
0
:yes:
...že ostatní také nespí a na trh přijde řada nových modelů ostatních značek...
Držím Fiatu palce, ať se vyhrabe z krize a stane se opět významným hráčem na automobilovém trhu. Ještě pár tak povedených aut jako Grande Punto a nemám o to obavy.
>😁 Jen tak dál :yes: S Fiatem jsou naše silnice hezčí. Já už na žádné další povedené modely čekat nebudu, půjdu si pro Punto! :-!
Ale je potesujici, ze tady zatim nikdo Fiatu nepral smrt. Podle toho co o Fiatu vim, tak soucasne vedeni je skutecne schopne vyvest automobilku z krize. To nespocova jenom v dobre modelove politice, kterou nam jiz castecne ukazali, ale take v obratnem financnim rizeni. Minule vedeni Fiatu nebylo prave brilantni ani v jedne discipline ale ted se tam blizka na casy. O uspechu rozhodne nove Stilo. O tom jak je to dulezity model svedci i to, ze zatim ani lide uvnitr Fiatu kteri se nepodileji na vyvoji toho modelu o nem nemaji zadne podrobnejsi informace a predevsim nemaji skicy ani fotky... Pokud se jim podari zkonstruovat nove Stilo jak se jim to podarilo v pripade Punta, tak se mame na co tesit!!! Forza Fiat (PS nezaponimat ze do Fiatu patri taky AR, Lancia a klenoty v podobe Maserati a Ferrari! Za zminku stoji tez Iveco, Astra, New Holland a dalsi znacky ze skupiny...)
No kdyz uz zminujes takovy prcky jako Astra, New Holland, tak bys mela taky zminit autobusovou divizi Iveca-IrisBus a nasi Karosu jako jejich nejvyznamnejsiho vyrobce :yes:
No oni si i lidi tady uvědomi, že Fiat je Gigant... A snad se to tady u nás zlepší... 😄 Hezký Vánoce
a nebyl ucelem prispevku. Karosa patri pod Irisbus a ten pod Iveco... To bychom mohli zaradit treba zbrojovku OTO-Melara, nebo Fiat ferroviaria a tak by se dalo pokracovat... Astra je silna rekneme High Tech znacka a New Holland ja samostatna divize Fiatu kdezto iris-bus je prakticky join-venture Iveca s Renaultem a tak je ta vazba trochu zprostredkovanejsi... Kazdopadne jsem za, ze se spousta busu Iveco vyrabi v CR.
Kazdopadne v Irisbusu Renault uz nema zadnej podil, vlastnikem je Iveco a vlastnikem Iveca je Fiat. Autobusy Iveco se nevyrabeji v CR, v CR se vyrabeji autobusy Karosa, nebo Karosa se znackou Irisbus. Karosa ma vlastni vyvoj a je to nejmodernejsi zavod v ramci koncernu. To jen pro upresneni. Doufejme, ze se Fiat nadechne k poradne ofenzive. Ford a Opel se dostavaj do mensi krize, tak by se zas mohl nekdo jinej trosku zvednout
Pockejte az prijde nove stilo, Grande Punto je oproti stilu jen zacatek dobre zapocate kariery u Fiatu.......[odkaz]