Ve Frankfurtu se studie nového crossoveru jmenovala MX-Crossport v Detroitu se představí už pod sériovým jménem CX-7. V světové premiéře se ukáže Mazda Kabura.
no to je z mazdy 6 MPS, výkon s turbem je výborný, krouťák taky určitě. Já to spíše psal jako výtku ke všem modelům obecně. Nový směr Mazdy je povedený, zdá se mi však, že by se z toho dalo prodejně vytěžit více - lepší skladbou motorů a výbav, marketingem a PíáRkem. Pozici na výsluní ji přeju.
Velkolepe plany, doufam, ze si Mazda udrzi nastoupeny designersky smer davajici jasne najevo svou asijskou prislusnost, avsak velmi kulturnim zpusobem. Je skoda, ze ve druhe polovine 90-tych let se sami posadili do pozice outsidera. Drzim jim palce! A Tobe taky ;-)
EU ju dostane na prelome 2006/07 ;-) Mercury myslim nedostane ekvivalentny model k CX-7, Aviator, Edge. V Detroite ale bude Magallen, ktory by mal vychadzat z konceptu Meta One..)
Nejsem zběhlý, nevím co všechno obnáší homologace a kolik ta sranda všechno stojí, ale věřím v to, že kdyby měli jednotlivé modely Mazdy pečlivěji vybranou skladbu motorů byly by šlapaly na paty kdejakým evropským zavedeným automobilkám v prodejích na paty. Třeba 5 by měla mít 1,6 benzín a naftu (to pro ty, co jezdí často ve dvou, někdy ve4-5, ale hlavně potřebují prostor, třeba pro kola, prknoo atd), pak 1,8 benzín, 2,0 benzín a naftu a nakonec 2,5 benzín. Jinak s tímhle vozítkem ji držím palce. :yes:
To je to, o cem pisu, pro USA nepotrebuji vice motoru, maximalne jeste prestiznejsi sestivalec, ale Evropa jasne preferuje naftu, takze je otazka, zda kvuli par tisicum prodanych kousku budou chtit homologovat dalsi verze.