Strýcu chtěl koupit jednu basu piva a zjistil,že do prázdného kufru jeho Méégana nevejde tak ho prodal koupil FIAT SEICENTO jezdí v 5ti lidech do města a do kufru toho FIATka dá DVĚ BASY není to krása !
V článku je napsáno, že výbavu obohatí dešťový a světelný senzor. Tyto "vymoženosti" má Megane již od svého uvedení v roce 2002 ! Takže se nejedná o žádnou novou věc.
renault je designově na výši, je to klasická avantgardní francouzská škola a je to vidět :yes: . Kdo to nevidí tak není nutně blb, ale asi nemá tak silné estetické cítění.Tečka.
PS: omylem jsem smaznul tvuj mail,muzes me kontaktovat znovu? dik
Já taky nemám s Renaulty žádný problém, ono je taky rozdíl koupit nový auto, a koupit ojetý auto, který je splácaný z několika rozbitejch. Znám pár lidí z Berouna, který dovážejí z Francie bouračky, a dávají je do kupy. Viděl jsem Megana, co vypadal jak banán- boční náraz. Za 14 dní vypadal jako funglovka a měl nápis předváděcí vůz. Taky se o svý auto starat, dopřávat mu to nejlepší, nikdy nic neodkládat, nejezdit do doby až něco upadne. Po mě je vždycky auto 100%!
Renaultu se poslední dobou daří opravdu pěkné kousky. Nic proti. Povedený design je design. Ale většinu lidí, které znám na renaultech pořád něco trápí (zejména mégane - předcházející řada). Dle mého názoru sází renault na image, design, ale chybí mu to hlavní -spolehlivost.
Ja mam tiez nieco k dispozicii. A tam sa hovori, ze sa po ukonceni Vel Satisu da pauza. Najskor v roku 2009 pride luxusny crossover, ktory nahradi Vel Satisa - ale iba co do luxusu. Auto bude mixom SAV, kombi a MPV (zrejme nieco podobne ako bude BMW RFK). Auto sa hoori "Radiance" (vyvojovy kod ale nepoznam) ;-)
Podle planu bude VelSatis2 nekdy v roce 2007-8. Uz nevim presne, uz jsem nekde nasel plany predstavovani novych vozu, kdyz najdu odkaz, hodim to sem.
S napetim cekam na novou Lagunu a na SUV.
Ach jo, no to zas bude dneska pozdvižení. Líný černý mrak, zvukem připomínající práce na silnici je na cestě. A v jeho řídícím centru pošuk zralý na provaz. ;-\
Jo, to netvrdím, že měl Safrane velký úspěch. Bylo to jen takové povzdechnutí, že mi tato auta v nabídce chybí. C6 - z fotek mám divné pocity, teším se na osobní setkání. Určitě to ale nebude prodejní trhák. Citroën si nekoupí každej, jako třeba Peugeot. Má užší okruh zákazníků a doplněný o tvary C6 a cílovku C6 = moc velký úspěch slavit nebude...
Ja ted pujdu dolu a nastartuji svuj cerny koncernovy automobil (TDI 96kW, quatro, Torsen) a doufam, ze mi dnes do cesty zase idiotsky nevjede nejaka ta automobilni kreatura. Taky jste si uz vsimli, jak lidske kreatury pritahuji ty automobilni? Vysledkem je, ze na silnicich stale bohuzel pomalu stoupa podil vozidel od kosoctvercu, kteri se chovaji jako dobytek. S nasi lidskou spolecnosti to totiz jde s kopce.
Myslim ale, ze Safrane uz bolo auto, ktore malo nevelky uspech..A Vel Satis je zabita vec. Peugeot 607 sa napriklad mne nepaci....a jeho predaje sa vynikajuce iba na niektorych trhoch. Uspech ma doma, ale aj na nasich trhoch. Nemecko, GB, atd. su zas slabe.... Nova C6 mi tiez nejak nejde. Btw. ten Renault: myslim,ze uz nic konzervativne vo vyssej strednej ponukat nebudu. Vel Satis skonci (a nie je to daleko) bez nahrady...a niekedy okolo 2009 chcu ponuknut nejaky crossover...
Mně spíš u současného Renaultu chybí svého času vládní vůz typu Safrane. Jasně, jednalo se jen o derivát z Laguny, ale přece... Snad to teď trochu dožene C6, ale i tak. To mi u Frantíků chybí asi nejvíc. Nic tak nabubřelého jako Phaeton, ale přeci jen.. prostor tam je. 607 měla velký úspěch, takže to evidentně lze :yes:
Suzuki Samurai je uz moc male. Toto bude velke asi ako ten X-Trail, mozno BMW X3. /// Egeus je naozaj velky - ten by konkuroval X5, Touaregu, atd.. Renault velke SUV nechce prave kvoli tomu, ze nova stategia Nissanu bude postavena na SUV a crossoveroch. Egeus tak bol iba predobrazom niektorych designovych prvkov. Rozmerovo ale nesedi - nic tak velke Renault vyrabat nebude.
No..ja mam stale tu informaciu, ze premiera bude v Parizi 2006. (Viem, ze Nastupca Twinga, kt. mal byt tiez na buduci rok, je odsunuty az na 2007). Btw. to SUV Od Renaultu asi nedostane motor 3,5 - petoze to ma byt kompaktne SUV, teda o triedu mensie nez Murano
Příští rok prej nebude. I když bych rád. Jestli bude mezi Koleosem a Egeusem, bude parádní, pak mu dát už jen 3,5 V6 a taky nezapomenout na teploměr, co u Murana zapoměli. :no: Myslím, že jejich SUV bude nejlíp vybavený ze všech. :yes:
Hm..ja si nemyslim, ze by to bola uplna tragedia. Renault ma dost penazi (na rozdiel od Fordu)..a ked sa pozrem, ako sa chova k Nissanu - nechal mu dost velku autonomiu. Myslim, ze by ju nechali aj Jaguaru. Problem je skor v tom, ze tie znacky sa k sebe nehodia. ;-\ Na rozdiel od Volva, ktore by doplnilo Renault omnoho prirodzenejsie...
Pedro, co je vlastně na Jaguaru anglickýho? Všechno už je takovej mezinárodní sprc. I cigáni začínaj mít šikmý oči. Naší blonďátý sousedce se narodil černoušek...
:-O Kristova noho, boha jeho, kurňa to snad nééé!!! Jaguára Frantíkům??? Próóóč, za co??? To je jako gdyby we Wembley prohrála Anglie 0:5 proti Francouzům, a ešče v zápase neproměnila 3 penalty. Matesi, Micinko pojďme udělat sbírku a vyfouknem ho "Žabákům" před nosem!!!
BTW. k Renaultu: Renault vraj velmi chce luxusnu znacku - a cmucha u Fordu. Existuje vraj moznost, ze by kupili aj Jaguar -ak by ho Ford predal. Volvo udajne pustit Ford nechce, pretoze je to najprofitabilnejsia znacka PAG. A Ford udajne chce predat zavod Browns Lane. ;-\
Ano, so vsetkym sa da suhlasit....a je aj pravda, ze facelift takmer vzdy narusi povodnu designovu myslienku... aj ked si myslim, ze tu to az tak neuskodilo. Teda suhlasim s Pajom, ze to je vpodstate decentny facelift (ktory pravda, pripomina Clio)... Problem je mozno vo zvyku, a hlavne v Cliu, ktore uz nie je tak "silnou" osobnostou ako Megane. Tych par znamych bodov z auta, ktore mozno trochu sklamalo, nam ho pripomina na silnom Megane...
Doufam, ze si Renault vzal připominky nas zakazniku k srdci a novy model nebude mit stare mouchy ;-\
Jsem zvedavy jestli i nova palubka bude po par tisicich km vydavat pazvuky jako jsem mel moznost si u 4 aut vyzkouset :-(
Cely facelift neni nijak zasadni (proc taky), spise velmi decentni a laik ho v zasade ani nepozna, coz je pro majitele soucasneho provedeni dobra zprava, nebot cena za ojety vuz vyrazne neklesne. Naopak bych rekl, ze to je povedeny facelift povedeneho vozu a predzvest toho, co Renault slibuje uz temer rok...tedy, ze chce vyrabet krasna auta...uprimne jsem velmi zvedavy na Lagunu III., ktera podle spionaznich kreseb vypada jako spravna francouzka, nonsalantni, krasna, sebevedoma se sportovnim smrncem...
Už před faceliftem se mi to nijak zvlášť nepáčilo, a fčíl ešče míň. O interiéru se snad asi raději ani zmiňovati nebudu :no:. Ale co, kdo chce kam, pomozme mu tam, čili sto lidí sto chutí, aneb proti gustu žádný dišputát (jak praví teta Kateřina). Já taky na potkání necpu každému třeba Leona od Seata. Tož tak.
Auto supr, kočenky fajn, akurát ty jejich hadříky jsou oproti Fordu na mé estetické cítění velký (a nepovedený) kontrast. Chtělo by je to asi přiodíti trochen jináč (jestli teda vůbec).
Jsem z vosího hnízda Renaultu, renaultofil co nezná bratra, vše od kosočtverce je pro mě svaté. A můj názor na facelift? Vnitřek u každý omlazovací kůry dopadl dobře u všech renaultů, ale zvenku ublížili Laguně. Hlavně Vel Satis je hezčí ten starší, nová maska mu nesluší. Podle fotek ten Megane vypadá dobře, snad ve skutečnosti ještě líp. Motory bez výhrad, už ty současný jsou skvělý, a tyhle mají být ještě lepší. BRAVO RENAULT! :-);-)
:-) Pánové, Vaše diskuse o Fusion je interesantní, ale možná trošku z jiného soudku... Tedy zpět k Mégane - mluví ze mě vlastník "předfaceliftové" podoby, tak těžko hledám nezaujatý postoj - dle mého původní design i přídě byl lepší - ryzejší. To je dle mého věc více faceliftů a týká se to i Mégane I. I Laguna 2001 - byť měla svůj "záhadný úsměv Mony Lízy", tak šlo o originální koncept, který se mohl a nemusel líbit - současný tvar je marketingovou snahou polepšit Laguně úspěchem Méganu a to není ono. A u facel. Méganu II jde o totéž - pomoci mu designem nového Clia III - a to za cenu ztráty osobitosti, neboť design nejlépe vzniká naráz a v celku z jednotné myšlenky - pozdější rouby - někdy vychytají příp. nedostatky - někdy ne - dle mého - Mégane ze předu ztratil na své "tvrdosti" a sebralo mu to. Podobně facelift Citroenu C3 - rozmělnil původně velice sehranou koncepci přídě - až po malý spojler - skoro z dílny tuningáře - výzoru á la Porsche... tak to můj názor. /Jsem rád, že facelift nicméně stále zůstal Méganem, neb aspoň můj vůz opticky tak nezestárne... :-)
A urva! To jsou ale pekelný miciny >:-[]:yes: Myslíš že by ji pobouřila nepřítomnost Civicu? ;-) To je přímo devil unleashed! Fusion je moc pěknej a kdyby mi to prodávaly tyhle micky, tak bych si to koupil snad i s evropskou daní... ;-) >:D:yes:
Ford se rozhodl trochu zviditelnit nový americký Fusion (Yaroukh shlédne odkaz povinně, Martině se to zakazuje, není tam žádný Civic a obsah by jí mohl pobouřit >:D ): [odkaz]
Pokud jsi v Evropskem parlamentu, dokazes jejich provozu zabranit, pokud ne, pak je to pouze placani do vody! I v podstatne ekologicteji smyslejicim Rakousku je podil "naftaku" cim dal tim vetsi...navic problem neni v modernich dieselech, ale v obecne starsich pohonnych jednotkach vozidel...ale "zazitky" pri jizde za starsim ropakem, jednickovym Golfem pocinaje a Liazkou konce zajiste znas!
Já mám výhrady. Pořád to není ono.. Mě se ta avantgardní záď líbí, ale pořád nemůžu přijít na chuť řešení přední části. Podle mě je málo, vzhledem k zádi, radikální. Prostě jako kdyby Renault dostal strach a pomyslel si, aha, tak on by se jim ten zadek nemusel líbit a tak tu příď tak nějak zaonačíme, aby jsme si to u těch tradičněji smýšlejících nerozházeli... A podle mě to byla chyba. V předu to má málo hran.. Maska by mohla mít svislé žebrování.... Vždyť i ta co jí tak hrdě ukazují je hranatá... Takže příště trochu víc odvahy, snad u příštího modelu...