Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fotogalerie z výstavy mmotion 05

132 fotografií mnoha sportovních automobilů z výstavy mmotion 05 najdete v tomto článku...
Zpět na článek
3. 12. 2005 14:20
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
3. 12. 2005 14:32
3. 12. 2005 21:29
neregistrovaný "Vit (auto.cz)"
4. 12. 2005 10:57
neregistrovaný "Tibby"
4. 12. 2005 16:02
neregistrovaný "ZZ"
4. 12. 2005 19:51
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 21:42
neregistrovaný "Tibby"
4. 12. 2005 22:09
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 22:40
neregistrovaný "Tibby"
4. 12. 2005 22:17
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 22:46
neregistrovaný "Tibby"
4. 12. 2005 23:14
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 06:40
neregistrovaný "Paja"
5. 12. 2005 09:06
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 09:31
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 12:52
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 13:03
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 13:14
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 13:23
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 13:27
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 13:39
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 09:34
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 06:57
neregistrovaný "GermanCarFan"
5. 12. 2005 09:33
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 09:37
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 12:54
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 12:57
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 13:04
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 13:16
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 13:21
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 13:24
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 13:26
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 13:33
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 13:48
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 13:54
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 14:17
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 14:31
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 15:03
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 15:17
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 16:11
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 19:20
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 20:21
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 20:36
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 14:41
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 15:08
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 13:16
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 13:19
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 13:24
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 09:45
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 13:00
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 13:10
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 13:18
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 12. 2005 10:52
neregistrovaný "davis"
6. 12. 2005 11:00
neregistrovaný "Tibby"
4. 12. 2005 19:36
neregistrovaný "davy"
5. 12. 2005 07:07
neregistrovaný "GermanCarFan"
5. 12. 2005 16:50
neregistrovaný "GermanCarFan"
3. 12. 2005 15:03
neregistrovaný "bob"
3. 12. 2005 15:39
3. 12. 2005 16:10
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 12. 2005 16:24
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
3. 12. 2005 16:46
neregistrovaný "ZZ"
3. 12. 2005 16:56
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 12. 2005 17:13
neregistrovaný "ZZ"
3. 12. 2005 17:58
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
3. 12. 2005 18:36
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 12. 2005 16:39
neregistrovaný "ZZ"
3. 12. 2005 15:56
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 12. 2005 16:44
neregistrovaný "ZZ"
4. 12. 2005 13:24
neregistrovaný "bob"
3. 12. 2005 16:30
neregistrovaný "zz"
3. 12. 2005 16:38
neregistrovaný "ZZ"
3. 12. 2005 23:28
neregistrovaný "blah"
4. 12. 2005 09:38
neregistrovaný "Lonestarstate"
3. 12. 2005 17:08
3. 12. 2005 19:42
neregistrovaný "Vit (auto.cz)"
4. 12. 2005 10:50
neregistrovaný "Sergei"
4. 12. 2005 11:03
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 06:55
neregistrovaný "oz"
5. 12. 2005 12:04
neregistrovaný "Sergei"
3. 12. 2005 21:08
neregistrovaný "xxx"
3. 12. 2005 21:57
neregistrovaný "geroc"
5. 12. 2005 06:42
neregistrovaný "Paja"
3. 12. 2005 22:08
neregistrovaný "Filip"
3. 12. 2005 23:06
neregistrovaný "xxx"
4. 12. 2005 16:14
neregistrovaný "David"
4. 12. 2005 16:15
neregistrovaný "David"
5. 12. 2005 10:02
neregistrovaný "Luck"
5. 12. 2005 12:50
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 13:30
neregistrovaný "Luck"
5. 12. 2005 14:29
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 14:43
neregistrovaný "Luck"
5. 12. 2005 10:05
neregistrovaný "Luck"
5. 12. 2005 11:22
neregistrovaný "Ja"
5. 12. 2005 11:37
neregistrovaný "Luck"
5. 12. 2005 16:06
neregistrovaný "anonym"
5. 12. 2005 16:34
neregistrovaný "Luck"
5. 12. 2005 16:38
neregistrovaný "Luck"
6. 12. 2005 17:52
neregistrovaný "Venom"
7. 12. 2005 12:01
neregistrovaný "strejda"
6. 12. 2005 20:53
neregistrovaný "P911T"
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
3. 12. 2005 14:20
bez titulku
hezké fotí, když jsem chtěl fotit já tak mi tam fur lezli puberťáci aby si udělalifotku fonem ;-\ .. moc mě t nedachlo, ale to se opakuju
Rozbalit vlákno
0
3. 12. 2005 14:32
RENTGEN TVÝ TOUHY
Až tě, brácho, jednou zbavěj někde v bazaru utkvělýho pocitu, žes zbytečnej a vybavěj tě nějakým tvým hypersnem na čtyřech plechovejch kolech... vzpomeň si na stotřicetdva karet, cos tu viděl. Ty tě vrátí do reality. Tohle je kaleidoskop vodopádu snů. Tak se v tom neutop... P.S. Bravo fotograf. Umí :yes:
Rozbalit vlákno
57
neregistrovaný "Vit (auto.cz)"
3. 12. 2005 21:29
Re: RENTGEN TVÝ TOUHY
Díky za pochvalu. Snažil jsem se o nejlepší.
4. 12. 2005 02:54
Re: RENTGEN TVÝ TOUHY
:yes:
neregistrovaný "Tibby"
4. 12. 2005 10:57
Re: RENTGEN TVÝ TOUHY
..což nebylo v tom osvětlení vůbec snadné :no: Jakou citlivost jste použil? 400? Nebo možná až 600? Alespoň že Vám tam chvíli nesvítili ty rudý reflektory. Chytit barvu Superameriky koupající se v té rudé záři.. :no: Zbytečně jsem to fotil v NEFu, ani s Photoshopem jsem si moc nepomohl ;-\ No nic, snad to příště vychytají :yes: Jo a škoda, že se sem nedostali takové ty detaily z Fordu GT, jako ty dva dráty do zpětněho zrcátka, centimetr široké spáry v lícování dílů karoserie, obnažené matice držící zadní nárazník a pod. ;-) Spousta lidí by ze snu jménem GT vystřízlivěla :-! Mno, ale jak už bylo napsáno: Dobrá práce! :yes:
neregistrovaný "ZZ"
4. 12. 2005 16:02
Re: RENTGEN TVÝ TOUHY
GT byl "dobrej" :no: >:D >:D
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 19:51
Re: RENTGEN TVÝ TOUHY
Šířka spáry - velmi důležité kritérium pro supersport. >:-[] Jinak sjíždím na netu detailní záběry zadního nárazníku a zrcátek a ty matice a dráty bych moc rád viděl. Najdi nějaké foto, please, na těch co jsem našel já nic vidět není. A jsou vážně detailní. Jinak zadní nárazník je jakoby oddělený od karoserie. Asi aby dokázal absorbovat větší energii bez poškození další karoserie, pokud z nějakého krkolomného úhlu je pak vidět část střev, přijde mi to jako pranýřování Hummeru H1 za to, že nemá měkčené plasty. Prostě naprosto irelevantní. Důležitá je funkčnost.
[odkaz]
neregistrovaný "Tibby"
4. 12. 2005 21:42
Re: RENTGEN TVÝ TOUHY
Prosím pane, poslužte si. Matice držící zadní nárazník: || [odkaz] || Vsadím své kalhoty, že budete namítat "Kdo by koukal na nárazník supersportu z tohohle úhlu, je magor, protože to není u supersportu podstatné". Point made, sir. Ale to by mě bohužel stavělo do nepříjemného světla, protože kdybych vrazil tolik peněz do FORDU (!!), tak bych za své peníze požadoval jistou protihodnotu. Ano, víme, že investice do supersportu byla, je a bude ztrátová. Ale tohle vypadá jako podpis Bertoňáka. Jistě, poněkud sofistikovaného Bertoňáka, nicméně.. Co tady máme dalšího? Jo - nedůležitost šířky spáry. Uznávám námitku, že to není nejdůležitější kritérium pro supersport. Ale tady v tom bych mohl s trochou nadsázky pěstovat kukuřici: || [odkaz] || Vypustilo by Porsche do světa něco takového, tak tady máme pytel rezignací. Nebo rovnou sebevraždu šéfkonstruktéra. A projektového manažéra. K těm drátkům nebudu dodávat nic, pouze následující link: || [odkaz] || Po tomhle všem už ani moc nepřekvapí tohle: || [odkaz] || Nevím co to je, ale nachází se to na rozhraní střechy a motorového víka. Musím férově uznat fakt, že automobil Ford GT je zajímavý počin s ultimativním výkonem, ale na supersport je poněkud nedotažený a na modrý ovál (který chovám v úctě, btw) poněkud drahý. Trvám na tom, že Ford GT NENÍ a nikdy NEBUDE Fordem GT40.
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 22:09
Re: RENTGEN TVÝ TOUHY
Bezpochyby. Je to jiné auto než GT40, to poznám i já. >:D Koukám, že jsi na dokumentaci vynaložil velké úsilí. Asi máš proti GT nebo přímo celému Fordu něco osobního, což při tvé porschoidně-lexusní orientaci není nic zvláštního. Můj názor: 1)spáry: ty jsou zřejmé už z prvních promo fotek, těch několik širokých opticky dělí karoserii auta na několik kusů. Celek mé oko nijak netrápí 2)Matice: opravdu sofistikovaný úhel pohledu. Oni ti dovolili si na GT lehnout? >:-[] 3)dráty vedoucí do vnitřního zpětného zrcátka: předpokládám že jako u ostatních dražších amerik je zpětné zrcátko multifunkční. V GT se tak detailně nevyznám, ale např. Cadillac tam má mimo jiné digitální kompas, satelitní asistenční službu atd. Je logické, že v Porsche a Lexusu tam žádné dráty nevedou, protože jejich zrcátka umí prd. >:D
neregistrovaný "Tibby"
4. 12. 2005 22:40
Re: RENTGEN TVÝ TOUHY
Snad jsi poznal, že to srovnání na konci nebylo myšleno doslova, ale jako komentář Fordova úsilí navázat na GT40. Bez mučení přiznávám, že tyto fotky vznikli exkluzivně pro Tebe ;-) Co mám proti GT jsem napsal na konci předcházejícího příspěvku, proti Fordu nic osobního nemám (opak jsem dokonce napsal do závorek, jako tady tohle). Ono stačí jen číst, co lidi napíšou ;-) Jo, a Porsche-Lexus-Hondoidní ;-) Ad.1) Ok. Ale více než centimetr? 8-sAd.2) Kdybych na něm ležel, tak bych musel držet ten foťák obráceně. A až takovej idiot zase nejsem. Normálně jsem se za něj postavil, naklonil jsem se, zaostřil a exponoval. Ad.3) Digitální kompas, satelitní asistenční služba..nevím, mluvíme tady o něčem, co má ambice býti supersportem ;-) I když v americe je možné téměř všechno a beru, že to tam lidi snad i požadujou v autech tohohle typu (tohle myslím vážně, nikoliv ironicky). Jediné, co já požaduju od zpetného zrcátka je, aby se automaticky zatmavilo, když mě nějaký magor rentgenuje zezadu. A tohle mají vozy Porsche a Lexus jakbysmet. A žádný drátky tam nevedou :-) Podívej se, Lonesi. To, že má někdo na valnou většinu otázek jiný názor než Ty ještě neznamená, že jakýkoliv komentář na Tvůj příspěvek nebo na ameriku jako takouvou jesť frontálním útokem vedeným směrem ke Tvým barikádám ;-) I v tomhle případě jsem se pouze snažil prezentovat svůj osobní názor, neměl jsem v úmyslu útočit na Tvé hájené pozice, přesvědčení nebo ideály. Capite? :-!
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 22:17
Re: RENTGEN TVÝ TOUHY
ps: Díky za fotky, ale není na nic nich, co by mě od toho auta odradilo, kdybych na něj měl.
neregistrovaný "Tibby"
4. 12. 2005 22:46
Re: RENTGEN TVÝ TOUHY
Vlastně ne, kecám. Vznikli pro Jaroucha, sorry - mea culpa :-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 23:14
Re: GT po rentgenem
Doufám, že si Yaroukh tvého rýpání nevšimne. ;-) Stejně mi ta tvoje snaha přišla úsměvná. Obzvlášť s tím high-tech multifunkčním zpětným zrcátkem, které je spíš chloubou. Nebo si myslíš, že ty dráty do něj vedou jen tak pro legraci? To tvý focení mi přišlo o to absurdnější, že Ford GT je taková srdcovka. Abych byl upřímný, mě mnohem víc než tebou "obdivované" matice vadí, že tenhle exemplář nemá dva bílé pruhy. >:D >:D To beru jako zásadní nedostatek. Sice je pěkné, že jsi GT pečlivě prohlídnul, já dosud neměl tu příležitost, zase na druhou stranu jsi ty a ZZ měli na Ford GT dost vyhraněný negativní názor už předtím, takže zrovna nezaujatí nejste (něříkám, že já jsem). Nicméně mi to přišlo jako pokus znechutit někomu nádhernou holku tím, že vyfotíš, že má v horní stoličce blombu. >:-[] Myslím, že můžu mluvit i za Yaroukha, žes nás neodradil.
neregistrovaný "Paja"
5. 12. 2005 06:40
Re: GT po rentgenem
Aby to nebyl pouze pocatek uspornych opatreni >:D ...a za par let budou draty i na palubni desce, protoze jak rika Lones...je nabita High-end pristroji...Lonesi, jsi opet nekriticky! A ted jsi prohral, nebot Tibby ma pravdu, opravdu musi supersport generovat takovehle primitivni konstrukterske nedostatky??? Za 5 mega??? ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 09:06
Re: GT po rentgenem
Spíš mi přijde, že porovnáváš neporovnatelné. Do přístrojovky vede mnoho oku skrytých cest. Do zrcátka upevněného na průhledném čelním skle ani jedna! A říct, že proto nenavazuje dostatečně na GT40, jako to udělal Tibby? To asi GT40 byla legenda ve zpracování a všechno měli vzorově začištěné. Někdo si kupuje supersport a někdo holt navoněnou načančanou káru pro metrosexuála. Pokud vím, tak nic z toho nemá nejmenší vliv na funkčnost a vizuelně je to taky nenápadné. Nevím, čemu říkáš ty "primitivní konstruktérský nedostatek" ale mě to zásadní vůbec nepřijde. Každý auto má něco. Neznám auto, který když prolezeš s lupou, nic nenajdeš. To bych taky mohl psát, že nové BMW 3 je totální šrot, protože nemá (no považte) ani výškové nastavování pásů! A to za 1mega??? ;-)
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 09:31
Re: GT po rentgenem
"Do zrcátka upevněného na průhledném čelním skle ani jedna! A říct, že proto nenavazuje dostatečně na GT40, jako to udělal Tibby?" - To myslíš vážně??? Už zase menstruuješ, co? :no:
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 12:52
Re: GT po rentgenem
Já za to nemůžu se mi dlouhým pobytem tady sladil menstruační cyklus s tvým. >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 13:03
Re: GT po rentgenem
Nelíbí se mi, jak vkládáš do úst něco, co dotyčný nikdy nenapsal. Manipuluješ s tím, tak aby sis to přibarvil dle svého. To mi přijde velmi zoufalé a nedůstojné počínání :no:
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 13:14
Re: GT po rentgenem
Není tvoje " A jestli se mi tu snažíš říct, že např. Ferrari nebo Aston není srdcovka, ale je to auto pro navoněné metrosexuály, tak to promiň, ale tímhle ses dost degradoval..." úplně to samé? Nedůstojní jste spíš vy. Slítli jste se sem jak mouchy na h....o. Jen proto, že někdo má jiné priority, co čeká od auta. :no:
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 13:23
Re: GT po rentgenem
Milej zlatej, o autech pro metrosexuály jsi začal psát ty, viz. od: Lonestarstate datum: 05. 12. 2005 09:06. Jestli jsem tě špatně pochopil, tak mi to vysvětli. Protože jsem si nebyl 100%, tak jsem psal to "snažíš" a ne že to říkáš. Pokud jsem tě tedy pochopil správně, trvám na svém názoru o tvé degradaci sám sebe. To že mám jiný názor na nějaké auto, potažmo světonázor mi vskutku nepřijde nedůstojné, jak prezentuješ ty. Možná by jsi měl od tohoto fašistického názoru ustoupit, když preferuješ zemi ze všech "nejsvobodnější"... Respektuju tvoje priority, říkám ti, že mé jsou jiné. Tak to akceptuj a nesnaž se pořád skákat hlavou proti zdi. :no:
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 13:27
Re: GT po rentgenem
Auta pro metrosexuály jsem myslel takto: Není normální vyžadovat automaticky po off-roadech a sportovních autech luxusní výbavu jako samozřejmost. Mohou taková auta být, ale narozdíl od limuzíny to není jediná cesta. Limuzína by vždy měla být orientována na komfort, zpracování, vybavenost atd. Pokud někdo to samé vyžaduje automaticky od všech off-roadů a sporťáků, považuju to za metrosexuální atribut. To s fašistama sem nějak nepochopil.
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 13:39
Re: GT po rentgenem
OK, dík za vysvětlení.
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 09:34
Re: GT po rentgenem
"Lonesi, jsi opet nekriticky! A ted jsi prohral, nebot Tibby ma pravdu, opravdu musi supersport generovat takovehle primitivni konstrukterske nedostatky???" NAPROSTÝ SOUHLAS! :yes: Ale když jsem tu od začátku tvrdil, že je to "šrot", tak se tu do mě obouvaly i reklamní bannery! ;-\ Předraženej Ford, kterej se snaží dostat někam, kam nepatří. Můj názor se nemění.
neregistrovaný "GermanCarFan"
5. 12. 2005 06:57
Re: GT po rentgenem
Ty draty v zrcatku, nebude to rozmrazovani?
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 09:33
Re: GT po rentgenem
Možná to ani není taková kravina, to rozmrazování zpětných zrcátek. Palivová nádrž Fordu GT je totiž tak prťavá, že ta kraťounká jízda, kterou dojezd umožňuje, nejspíš ani nestačí na zahřátí interiéru >:-[]
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 09:37
Re: GT po rentgenem
Lonesi, chtěl jsem se zeptat.. Cadillac SRX patří do kategorie luxusních SUV? (já se v tomhle vážně neorientuju..)
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 12:54
Re: SRX
Čekám další frontální útok, opatrně se tedy rozhlížím a s očekáváním příštího tiše pronáším: "Ano, proč se ptáš? Našel si na něm nějaký "drát"?"
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 12:57
Re: SRX
Nene, žádný drát >:D Jen mě překvapilo, že je kopmletní výplň a "tapacír" dveří ze zdrsněného plastu, jako u Fabie.. 8-s
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 13:04
Re: SRX
A co tam mají konkurenti? Vidím, že se dostáváš do ráže. ;-\
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 13:16
Re: SRX
Nevím. RX300 tam má kůži. Cayenne také. Ale to není podstatné, ani kdyb měli konkuretni SRXka interiér vykládáný diamanty. Já jen nechápu, proč tam má Cadillac ten plast? Já vnímám Cadillac jako ztělesnění amerického luxusu a myslím si, že v tom se nepletu. A ptám se Tebe, protože se tady profiluješ jako znalec amerického trhu a amerických výrobků, což je dobře. Já ten trh ani ty produkty neznám. Proto se ptám. A jak už jsem Ti jednou napsal - "Podívej se, Lonesi. To, že má někdo na valnou většinu otázek jiný názor než Ty ještě neznamená, že...". Takže to poznámku o mém "dostávání se do ráže" přehlídneme, ano?
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 13:21
Re: SRX
Kladeš divné otázky. Divné v tom, jak si vyberou jeden detail a bereš to jako základní kámen luxusu/neluxusu. Já můžu říct, že Cadillac STS-V za 2,5 milionu má ve standartu obšitý kůží kompletně celý interiér, zatímco žádný M-B, BMW ani Audi do 2,5 milionu to ve standartní výbavě nemá. A taky netvrdím, že kvůli téhle jediné věci nejsou M-B, BMW a Audi výrobci luxusních aut.
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 13:24
Re: SRX
Malé věci dělají ty velké velkými... ;-)
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 13:26
Re: SRX
Já netvrdím, že Cadillac není výrobcem luxusních aut - já tvrdím opak, přeci. A taky nemluvím o STS-V, mluvím o SRX a o tom, že nechápu opodstatnění toho plastu ve dveřích. Já od Tebe nechci slyšet, že Caddy je plečka nebo něco podobného. Já jen doufal, že mi vysvětlíš ten plast, protože za tim může být myšlenka, která mi uniká. A když to nevíš, tak stačí říct "nevím proč je celý vnitřek dveří v SRX-ku z plastu" a já budu spokojenej. Sakra chlape, ja do Tebe nekopu, tak přestaň plivat kolem sebe ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 13:33
Re: SRX
Ano, opět jen opakuješ "já se jen ptám". Ale už obsah otázky je řekněme "návodný". Ano, můžu ti potvrdit, že v CTS a SRX je na standart třídy podprůměrné množství dřeva a kůže. Ovšem ve vyšších třídách naopak Cadillac tím samým deklasuje Evropany, když za cenu očesaný limuzíny s plastovou přístrojovkou ti nabídne auto s 480koňma a kůží úplně všude. Já ti taky nekladu návodný otázky typu: "hele, Tibby, proč Lexus nenabízí magnetoreologické odpružení? A proč uvedl noční vidění o tři roky později a navíc s pětinovým dosahem jako míval už v roce 2000 Cadillac?" Každé auto má prostě něco. ;-) Stejně ty na mě můžeš vybalit (jestli ti nestačilo GT a SRX) "Hele, Lonesi, von má vážně DTS jen 4stupňový automat?" A já odpovím, ano, jako poslední Cadillac. Šestistupňový dostane až za rok, zatím výrobní kapacity nestačí pokrýt ostatní modely." A tak tu můžeme porovnávat do konce světa. ;-)
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 13:48
Re: SRX
Kdepak, není "návodný". Je to zcela nezáludní dotaz na někoho, kdo o dané problematice ví víc než tázající se. Neměl bys tam vidět něco, co tam není. Na třídní standard podprůmerné množství dřeva a kůže v CTS a SRX je právě to, co mě překvapuje. A taky by jsi konečně odpověděl na můj dotaz "proč" ;-) Víš, pokud v dané kategorii nabízí výrobce něco míň než co nabízí konkurance, tak to musí mít jisté opodstatnění. A nemyslím si, že právě v případě Cadillacu by to byl lack of common sense. A proto se ptám. Obzvláště když pak Cadillac nabízi jak sám říkáš auto se 480 koňma a kůží uplně všude. Rozumíme si? BTW, to odpružení vs. Lexus. Ono to možná bude tim, že Lexus spolupracuje s BOSE na nekonvečním systému odpružení (jen doufám, že to "magnetoreologické" není to samé, ale v životě jsem ten výraz neslyšel). A ten night vision fakt nevím. Možná o to zákaznící Lexusu nestáli, nebo tomu firemní politika nepřikládala význam, opravdu netuším. A co je to DTS?
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 13:54
Re: SRX
Ne, ten systém od Bose má být ještě o celé řády rychlejší. Jenže to je budoucnost, zatímco MRC s tisíci změnama tuhosti odpružení za vteřinu je sériovka už od konce devadesátých let. DTS je nástupce Deville. Resp není to úplně nové auto, stupeň předělání je zhruba stejný jako starý Citroen C5 x nový C5. To znamená nový design přídě, zádě, interiéru. Boky a technika beze změn.
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 14:17
Re: SRX
MRC? Hm, to mi nic neříká. Není to náhodou ten systém, který se v roce 1991 snažila dostat na trh společnost Aura Systems Inc.? To byl také lineární elektromagnet, jak je tomu v případě pružení od BOSE. A víc těch systému založených na lineárním elektromagnetu neznám, jen tyto dvě. A pak jsou tady věci jako hydraulické pružení, hydropneumaticke pružení, hydrolastické, Hydragas...ale MRC? Kde o tom najdu nějakou dokumentaci? Docela mě to zajímá. Deville, Deville..je mi líto, budu asi za ignoranta, ale já znám pouze Seville. Btw, ty plasty v SRX-u teda nevíš?
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 14:31
Re: SRX
V plastech SRX a CTS těžko hledat hluboký záměr. Ad Magnetic Ride Control: video s ukázkama a vysvětlením: [odkaz]
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 15:03
Re: SRX
Hmm, mění se viskozita kapaliny, což je v tomhle případě -logicky- ferrofluid. Je to další evoluce kapalinového pružení, zajímavý. Jsem zvědav, jestli se BOSE podaří ten lineární magnet prosadit dřív než se trh zahltí timto řešením. A proč vlastně nedávají MRC do Corvetty? Proč tam nechávají listové péra? 8-s Vždyť tohle by bylo nesrovnatelně lepší. A dražší. Ale cokoliv je dřažší než listové péro ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 15:17
Re: SRX
Nechápu. Jaký "proč to nedávají do Corvetty"? Vždyť Corvette je jedno z prvních aut, vlastně úplně první, kde se to nabízelo. Byť ne ve standartu, ve standartu to má myslím nyní Z06 verze a první to ve standartu měla "50th anniversary edition". Jinak Bose se určitě prosadí. MRC má zatím jen Corvette, STS, DTS, XLR, SRX a Buick Lucerne. A Bose bude reagovat ještě rychleji, podle toho co jsem kdysi četl. ps: ptát se proč má Vette v základu lisťáky a Mustang v základu tuhou nápravu je jako se ptát, proč má 911 rozdělení hmotnosti mnohem blíž 1:2 než 50:50. Objektivně je rozložení hmotnosti u Porsche otřesné. Ale je to součást jeho nezaměnitelného chování na silnici. Takovým autům fandím. Děsím se současného trendu mít všechan auta stejná.
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 16:11
Re: SRX
C6 má zatím pořád listové péro v standardu :-( "And so we arrive at the C6, expecting more of the same. It’s still plastic. It’s still made in Kentucky. It still has the big V8. And — stop laughing at the back — it still comes with exactly the same sort of suspension that you get on a Silvercross pram. Yup. It has leaf springs, which means it still rides like it’s running on wooden tyres."
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 19:20
Re: SRX
Čteš stránky nějakýho úchyla. Když kritizuje superlehounkou karoserii a V8 pod kapotou. ;-)
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 20:21
Re: SRX
Nene, tu lehkou karoserii ve spojení se silným osmiválcem právě že chválí. Čti mezi řádky ;-) Mimochodem, napsal to Jeremy Clarkson.
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 20:36
Re: SRX
Aha, půjdu se vyspat.
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 14:41
Re: SRX
Dobrý popis je taky tady v odstavci World's fastest-reacting suspension: [odkaz] ps: neznat vůbec legendární DeVille...Tibby se musí ještě hodně učit. ;-) :-) :-)
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 15:08
Re: SRX
Můj omezený přehled amreckých automobilů by Tě překvapovat neměl, už jsi se s tim jednou setkal ;-) No a pro mě bližší legendou je spíše 356 Speedster ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 13:16
Re: SRX
Třeba tyto dveře luxusem přímo čiší: [odkaz] >:-[] Tyhle se mi líbí víc: [odkaz] Ale je to věc vkusu. Pro mě je spíš nepřijatelné luxusní auto s turbodieselem.
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 13:19
Re: SRX
Kristowa noho, předkládáš mi Touarega? >:D Mně? >:D >:D Ok, tenhle se Ti povedl :yes: A s tim TD v luxusním korábu souhlasím.
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 13:24
Re: SRX
Aspoň na něčem se shodnem. ;-) Ještě prosím mrkni na můj příspěvek o kůži o kousek výše. Snad už se konečně pochopíme. Moje základní teze v téhle diskusi zní: "Nelze si vybrat jeden dílčí aspekt výbavy nebo materiálu a na něm stavit řazení celého auta do třídy."
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 09:45
Re: SRX
Ad lupa - Nebuď trapnej. 2cm škvíra je vidět z dálky. Matice jsou vidět z normálního postoje z boku za autem. Multifunkční zpětné zrcátko, které je chloubou - tos mě fakt rozesmál. BTW Ford Mondeo má ve verzi Ghia také stmívací zrcátko a že by k němu vedly dráty "vzduchem"... Určitě by ten skrytý kabílek zvládnul i ty další úžasné funkce, jako kompas, které u takové srdcovky, jakou GT je, využiješ. A jestli se mi tu snažíš říct, že např. Ferrari nebo Aston není srdcovka, ale je to auto pro navoněné metrosexuály, tak to promiň, ale tímhle ses dost degradoval... :no: ;-\
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 13:00
Re: SRX
To jsi napsal ty, ne já. Já jen tvrdím, že jsou sportovní auta (třeba GT, Vette, Viper, ale nejen americká, třeba i TVR, Lotus, ale nejen britská, :-) ), která jsou na pouhý dovádění na okruzích, okreskách atd a pak jsou luxusní sportovní rychlá auta jako Aston, Bentley, M-B SL, kde člověk očekává nejjemnější kůži, vybrané materiály a další prvky tvořící nějaký stylový umělecky pojatý výtvor. Jen kvůli stejnému výkonu nemůžeš prostě porovnávat třeba Aston a Viper. Ad zpětné zrcátko, já netvrdil, že dráty jsou kvůli stmívání, nejdřív si někdě najděme, co všechno za funkce tam je integrováno a pak suďme dál.
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 13:10
Re: SRX
Teď jsem nějak nepochopil, co myslíš tím, že jsem napsal já. Přeci jen ten můj příspěvek neměl jen jednu větu... Čekal jsem, že se začneš levně vozit po počtu funkcí a proto jsem to napsal, jak jsem napsal. Přečti ještě jednou. Počet funkcí je naprosto irelevantní... Bohužel (pro tebe) nemáš žádný prostor pro argumentaci, proč je tam ten strašný kabílek a není to nějak esteticky zakamuflováno.
neregistrovaný "Lonestarstate"
5. 12. 2005 13:18
Re: SRX
Můj příspěvek taky neměl jen tu větu o kabelu. ;-)
neregistrovaný "davis"
6. 12. 2005 10:52
Re: SRX
Kámo kámo, tvoje postřehy jsou stopro brilantní, ale dej si je za klobouk, já tam byl, když se ta mašina startovala a řeknu ti di si fotit třeba kachle v koupelně kááámo >:D >:D to auto je zvíře, ať má naježený chlupy, nebo spí >:D
neregistrovaný "Tibby"
6. 12. 2005 11:00
Re: SRX
Ornithorhynchus anatinus je také zvíře. A vzbuzuje ve mě zhruba stejné pocity jako Ford GT. Ten zvuk je možná silný zážitek, ale není to jediný dobře znějící motor. Kámo.
neregistrovaný "davy"
4. 12. 2005 19:36
Re: SRX
Take bych se chtel zeptat na typ fotoaparatu a nastavenou citlivost. S D300 mam dosta spatne fotky:-(
Jinak muj tip na nejlepsi auto (pomer cena vykon) je Corvette C06 (LS7). Za 2,5M ziskat auto se zrychlenim 3,8s je sen. Nevite nekdo, jestli se bude vyrabet CONVERTIBLE? Jeste jestli pusti Blue Dragon verzi (s kompresorem) na cca 600HP nebo si LS7 nechat upravit na tyhle kone od Geigercars a jdu do toho na 100%!!! Jen se nemohu rozhodnout, jakou barvu:-)
neregistrovaný "GermanCarFan"
5. 12. 2005 07:07
Re: SRX
Jestli se nemuzes rozhodnout, mrkni na Ultima GTR. Roznese Corvette na kopytech, je to "0-160-0 Word Record Holder". To vsechno za cca 3 000 000kc. Levny americky "supersporty" tomu nemuzou konkurovat.
neregistrovaný "davy"
5. 12. 2005 15:30
Re: Vette,ULTIMA GTR,EVO VIII supercharged nebo NOBLE M400??
ULTIMA GTR je take ve hre, jen se bojim servisniho zazemi.Nemas nejake blizsi informace?Mam velmi spatnou zkusenost prave s H2,kde odesla po 40.000km prevodovka a nepomohla ani 3x repase.Tak proste sel z domu (ale asi poridim novou,nova prevodovka by mela byt jiz naddimenzovana a jiz je vychytana vetsina much nebo objednam Jeep GC SRT-8 se zrychlenim 5sec,proste mam rad necim vyjimecna auta.-)).Corvette predpokladam, ze bude dobre a rychle servisovana tady nebo v DE.Ultima je rozhodne ryzejsi supersport, ale mozna na te Vette mne laka prave vlastnosti supersportu (vyuziti na okruzich ci silnickach v Alpach),ale tez vlastnosti a jisty luxus pro bezne jezdeni v lete+design mi prijde atraktivnejsi,nez ocucana GTR(se zlutou jsem jezdil v Brne).Ale jsem opravdu na vazkach,do Z06 bych musel investovat stovky tisic,aby mela zrychleni jako ULTIMA a toho bych stejne mozna nedosahl(pod 3s),i kdyz geigercars.de jsu dost sikovny.Jeste by se dalo uvazovat (pri kriteriu co nejlepsi zrychleni)o EVO VIII se zavodni jednotkou,lepsimi brzdami a podvozkem, ktere vyjde na 1,5M a zrychleni take pod 4sec.,pripdane Noble m400 za 2,5M.Tak ted babo rad...
neregistrovaný "GermanCarFan"
5. 12. 2005 16:50
Re: Vette,ULTIMA GTR,EVO VIII supercharged nebo NOBLE M400??
Tak Ultimou ani zadnym jmenovanym autem zkusenosti nemam :-( . S tim servisem mas asi pravdu, Corvette bude praktictejsi, bude asi i o dost pohodlnejsi. Dokonce si myslim ze na bezny jezdeni bude Ultima prakticky nepouzitelna, Corvette na tom ale asi nebude moc lip. Jestli chces ale auto na okruh, vazne bych uvazoval o te Ultime.
neregistrovaný "bob"
3. 12. 2005 15:03
pěkný ale...
... nějak jsem nepochopil co tam dělala ta mx5? >:D >:D
Rozbalit vlákno
9
3. 12. 2005 15:39
Re: pěkný ale...
>:D Kára vrátnýho ;-)
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 12. 2005 16:10
Re: pěkný ale...
tak to by tam nemusela bejt ani ta Impreza, ta Trojka a ja osobne nevidim nic exkluzivniho ani na tom Hummeru, RS4ce a Z350ce....
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
3. 12. 2005 16:24
Re: pěkný ale...
jo jo ... co třeba kde byl maybach nebo nový méďové ... nebo rolls a jeho super ofiko zastoupení ???
neregistrovaný "ZZ"
3. 12. 2005 16:46
Re: pěkný ale...
No, spíš bych začal u Mazdy 6, BMW 7, Phaetona a Touarega... Ostatní měli ke sportovní jízdě přeci jen blíže. Kromě H2 tedy.
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 12. 2005 16:56
Re: pěkný ale...
jo určitě... já tam nebyl, vycházel jsem z fotek tady... já bych tam toho Phaetona nechal, opravdu je to relativně vzácný auto..
neregistrovaný "ZZ"
3. 12. 2005 17:13
Re: pěkný ale...
No, poprvé jsem ho viděl ve stříbrné a ta barva ho úplně zabila 8-s Černá mu alespoň sluší..
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore.tuning"
3. 12. 2005 17:58
Re: pěkný ale...
jo jo ta mu moc neseděla ... já stříbrnou nemusím všeobecně a bohužel je to teď děsně populární barva ;-\
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 12. 2005 18:36
Re: pěkný ale...
já bych docela optimisticky řekl, že je už mírně na ústupu...
neregistrovaný "ZZ"
3. 12. 2005 16:39
Re: pěkný ale...
Hlavně ta MX5 měla jinou barvu kastle a jinou barvu čumáku :no: :no:
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
3. 12. 2005 15:56
A to se počítá
Moh jsem jít, nešel, nelituju, lístky jsem věnoval známému, udělali mu radost...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "ZZ"
3. 12. 2005 16:44
Re: A to se počítá
No, chtít za tohle 400,- by snad měl bejt trestnej čin :no: Jediné plus bylo, že ses do většiny exponátů mohl posadit...
neregistrovaný "bob"
4. 12. 2005 13:24
Re: A to se počítá
jenom posadit?? za takovej peněz by měli nabidnout i okružní jízdu :-)
neregistrovaný "zz"
3. 12. 2005 16:30
Ehmm
Fotky pekny, auto pekny (vetsina). Ale jestli organizatori nechali za to vstupny ty kusy igelitu pod tema kolama... Nic nezvedne tep tak jako lamborghiny na igelitaku a kolech, jako by prave prijelo z mohavsky pouste. (V pripade ze to bylo foceny v dobe finalnich priprav, tak potom beru zpet)
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "ZZ"
3. 12. 2005 16:38
Re: Ehmm
Možná jsi tu novej a tak tě jen upozorňuji na tvůj a můj nick. Je to velmi nepříjemně matoucí :no:
neregistrovaný "blah"
3. 12. 2005 23:28
Re: Ehmm
Novej tu nejsem ale komentare zrovna moc nectu, preci jen kdyz tu zacne radit GTI a Lonestarstate o VW a americkych autach... je to strata casu ;-)
Takze nedbam a budu tam psat cokoli jineho (k zz mam jisty vstah ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 12. 2005 09:38
Re: Ehmm
:-) >:D >:-[]
3. 12. 2005 17:08
Re: Ehmm
Tohle prosím nedělej. Souhlasím se ZZ, vždyť i ty, když se podíváš, musíš být zmaten.
neregistrovaný "Vit (auto.cz)"
3. 12. 2005 19:42
Re: Ehmm
Zdravím, ano bylo to foceno v době posledních příprav.
neregistrovaný "Sergei"
4. 12. 2005 10:50
Re: Ehmm
Ty sáčky podk kolama tam byly i v pátek odpoledne (za plného provozu)! Nejvíc mě ale vytočil prodlužovák, zapojený kamsi pod kapotu Lamba!!!!!
neregistrovaný "Tibby"
4. 12. 2005 11:03
Re: Ehmm
..nojo, taky že jsme se snažili rozvinout teorii elektromobilu Lambroghini, ale bohužel jediný člověk dost blízko na to aby to slyšel, byl anonymní adolescent, který se tváří v tvář Murcielagu snažil skrýt erekci ;-)
neregistrovaný "oz"
5. 12. 2005 06:55
Re: Ehmm
jak bol funkcny interier a kazdy si mohol pozapinat svetla,sterace a take blbiny (neviem nebol som tam) tak by baterka bola vyfliaskana za doobedie.asi preto ten predlzovak, nie?
neregistrovaný "Sergei"
5. 12. 2005 12:04
Re: Ehmm
No, vzhlem k tomu, že to byla výstava luxusních vozidel, tak by se slušelo radši nějakou tu baterku obětovat, něž natáhnout do auta prodlužovák! Ono, pokud někdo zaplatí 400kč(já měl lístky od firmy),tak prodlužovák vidět nechce!
neregistrovaný "xxx"
3. 12. 2005 21:08
bez titulku
podle fotek dost trapná výstava - ve fordu gt jsem seděl, v cadillacu srx mě svezl šéf zastoupení v čr. ostatní káry jsou k vidění běžně na václaváku - takže o co tam vlastně šlo???
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "geroc"
3. 12. 2005 21:57
Re: bez titulku
No já bych řekl že vytahat z pár stovek blbců peníze. Pro charitu se to určitš nedělalo.
neregistrovaný "Paja"
5. 12. 2005 06:42
Re: xxx zpatky k jehlicim!!!
To byla vystava pro fanousky aut a ne pro priznivce pleteni!!!
neregistrovaný "Filip"
3. 12. 2005 22:08
nesouhlasim
Musim rict ze s vama nesouhlasim. Nekdo tady psal: dost trapna vystava... to byste radsi koukali na Ford GT 10m na nejakym podstavci a nesmeli byste se k nemu ani priblizit. Tady ste si do nej mohli sednou atd. Ta vystava nebyla o tom, kdo bude mit vetsi stanek atd. tady to bylo o tech autech... o tom jak vypadaj a ne jak jsou dobre nasviceny, postaveny...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "xxx"
3. 12. 2005 23:06
Re: nesouhlasim
do fordu gt se lze posadit v Průhonicích v autosalonu, kde je vystavenej už nějakou dobu! netvrdím, že do něj pustí každýho, ale když tam někho znáte nebo prostě zapůsobíte, nebude to takovej problém:-)) ovšem musím říct, že právě v tomhle autě nabývají klaustrofobní pocity těch nejhorších dimenzí, jelikož tak stísněnej prostor kolem sebe a ještě když se zavřou nad hlavou ty dveře... jsem ještě nezažil (a má to neskutečně malej volant - na první dojem dost nepříjemný)
neregistrovaný "David"
4. 12. 2005 16:14
.....
Nevím jak vám, ale mně se tahle "akcička" líbila. Zajímalo by mě, jak by to udělal kdokoliv jinej z vás. Určitě by to nebylo na takovéhle úrovni. Ja tam byl v pátek a nestežuji si na nic až na tu zmíněnou prodlužku u Murciélaga a na to, že některé fotky jsou nic moc (třeba Gallardo se mi blbě fotilo), ale to je moje "chyba". Jinak super! jo a ještě něco. Nevím kdo to byl, ale kdosi tady měl připomínku co tam dělala RS4 apod. Promiň, ale RS4 je supr, obzvlášť ta druhá. Víš o ní vůbec něco nebo to si jen tak střelil od boku, že tam neměla co dělat? ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "David"
4. 12. 2005 16:15
Re: .....
* ne druhá RS4 ale nová. omlouvám se za překlep! ;-)
neregistrovaný "Luck"
5. 12. 2005 10:02
Bradavka
Lidičky, nebojte se... nepozoroval jsem bradavky hostestek, ale jednu bradavku na superamerice...
[odkaz]

Co to tam je za bradavku? Že by to byla ledka signalizující zapnutý alarm >:D
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "ZZ"
5. 12. 2005 12:50
Re: Bradavka
Bradavka hostesky by mě potěšila teda víc... ;-) Možná se jedná o čidlo venkovní teploty.
neregistrovaný "Luck"
5. 12. 2005 13:30
Re: Bradavka
No to já bych dal teda cidlo venkovni teploty někam pod auto... 1. nezajímá mě teplota vzduchu někde u koulí (myšleno zrcátka >:-[] ) ale na vozovce, jestli nehrozí námraza... 2. čidlo na teplotu mít téměř na nárazový části... to při venkovní teplotě 10 st. a rychlosti 74 km/h je teplota na nárazové části rovna -4 st. takže taky "nahovňák".
Ne, teď vážně... nevíte to někdo, co to je za cecík?
neregistrovaný "Tibby"
5. 12. 2005 14:29
Re: Bradavka
Že by čidlo dálkového zamykání? Mě by spíš zajímlo, co se stane až se projedeš trošku prašnější silnicí, případně Ti sprchne do té sklopené střechy pár kapek vody :-) Protože když si všimneš, tak tam není žádný kryt střech, tzn. veškrej ten sajrajt si nasypeš na hlavu a do interiéru hned jako zaklopíš střechu :-!
neregistrovaný "Luck"
5. 12. 2005 14:43
Re: Bradavka
A od čeho tam asi bude výkonná ventilace? Náhrada fénu >:D Koukám že je tam na středu palubky a hned trojitej... Ovládání oken na středový konzoli :-( ale aspoň ten interiér nehyzdí obrí šaltrpáka
neregistrovaný "Luck"
5. 12. 2005 10:05
Gallardo
A co to tam dole čumí Gallardu? ...
[odkaz]

Už vím... je to speciální skládací tažné zařízení.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ja"
5. 12. 2005 11:22
Re: Gallardo
to specialne tazne zariadenie je cast prevodovky, ktora je posunuta dozadu.
neregistrovaný "Luck"
5. 12. 2005 11:37
Re: Gallardo
Díky Ti... já nevěděl co to je a kolega mi tvrdil, že je to rezerva >:D >:D >:D
neregistrovaný "anonym"
5. 12. 2005 16:06
bez titulku
hdmjvg e emowsg kr mr ggttvrhzudv
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Luck"
5. 12. 2005 16:34
Re: bez titulku
Zajímavý, toho jsem si nevšimnul... Dík za upřesnění Anonyme :-!
neregistrovaný "Luck"
5. 12. 2005 16:38
AM DB9
[odkaz]
ty budíky jsou fakt good... u takovýhleho auta bych si asi na obrácenej otáčkoměr zvyknul hned >:-[]
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Venom"
6. 12. 2005 17:52
bez titulku
Všechny Mustangy Sou perfektní, ale ja bych chtěl nejvíc Shelbyho
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "strejda"
7. 12. 2005 12:01
Re: bez titulku
A já hodinky s vodotryskem!!!!!!!!!! >:D >:D >:D
neregistrovaný "P911T"
6. 12. 2005 20:53
MMotion05
[odkaz]
Rozbalit vlákno
0