Až tě, brácho, jednou zbavěj někde v bazaru utkvělýho pocitu, žes zbytečnej a vybavěj tě nějakým tvým hypersnem na čtyřech plechovejch kolech... vzpomeň si na stotřicetdva karet, cos tu viděl. Ty tě vrátí do reality. Tohle je kaleidoskop vodopádu snů. Tak se v tom neutop... P.S. Bravo fotograf. Umí :yes:
..což nebylo v tom osvětlení vůbec snadné :no: Jakou citlivost jste použil? 400? Nebo možná až 600? Alespoň že Vám tam chvíli nesvítili ty rudý reflektory. Chytit barvu Superameriky koupající se v té rudé záři.. :no: Zbytečně jsem to fotil v NEFu, ani s Photoshopem jsem si moc nepomohl ;-\ No nic, snad to příště vychytají :yes: Jo a škoda, že se sem nedostali takové ty detaily z Fordu GT, jako ty dva dráty do zpětněho zrcátka, centimetr široké spáry v lícování dílů karoserie, obnažené matice držící zadní nárazník a pod. ;-) Spousta lidí by ze snu jménem GT vystřízlivěla :-! Mno, ale jak už bylo napsáno: Dobrá práce! :yes:
Šířka spáry - velmi důležité kritérium pro supersport. >:-[] Jinak sjíždím na netu detailní záběry zadního nárazníku a zrcátek a ty matice a dráty bych moc rád viděl. Najdi nějaké foto, please, na těch co jsem našel já nic vidět není. A jsou vážně detailní. Jinak zadní nárazník je jakoby oddělený od karoserie. Asi aby dokázal absorbovat větší energii bez poškození další karoserie, pokud z nějakého krkolomného úhlu je pak vidět část střev, přijde mi to jako pranýřování Hummeru H1 za to, že nemá měkčené plasty. Prostě naprosto irelevantní. Důležitá je funkčnost.
[odkaz]
Prosím pane, poslužte si. Matice držící zadní nárazník: || [odkaz] || Vsadím své kalhoty, že budete namítat "Kdo by koukal na nárazník supersportu z tohohle úhlu, je magor, protože to není u supersportu podstatné". Point made, sir. Ale to by mě bohužel stavělo do nepříjemného světla, protože kdybych vrazil tolik peněz do FORDU (!!), tak bych za své peníze požadoval jistou protihodnotu. Ano, víme, že investice do supersportu byla, je a bude ztrátová. Ale tohle vypadá jako podpis Bertoňáka. Jistě, poněkud sofistikovaného Bertoňáka, nicméně.. Co tady máme dalšího? Jo - nedůležitost šířky spáry. Uznávám námitku, že to není nejdůležitější kritérium pro supersport. Ale tady v tom bych mohl s trochou nadsázky pěstovat kukuřici: || [odkaz] || Vypustilo by Porsche do světa něco takového, tak tady máme pytel rezignací. Nebo rovnou sebevraždu šéfkonstruktéra. A projektového manažéra. K těm drátkům nebudu dodávat nic, pouze následující link: || [odkaz] || Po tomhle všem už ani moc nepřekvapí tohle: || [odkaz] || Nevím co to je, ale nachází se to na rozhraní střechy a motorového víka. Musím férově uznat fakt, že automobil Ford GT je zajímavý počin s ultimativním výkonem, ale na supersport je poněkud nedotažený a na modrý ovál (který chovám v úctě, btw) poněkud drahý. Trvám na tom, že Ford GT NENÍ a nikdy NEBUDE Fordem GT40.
Bezpochyby. Je to jiné auto než GT40, to poznám i já. >:D Koukám, že jsi na dokumentaci vynaložil velké úsilí. Asi máš proti GT nebo přímo celému Fordu něco osobního, což při tvé porschoidně-lexusní orientaci není nic zvláštního. Můj názor: 1)spáry: ty jsou zřejmé už z prvních promo fotek, těch několik širokých opticky dělí karoserii auta na několik kusů. Celek mé oko nijak netrápí 2)Matice: opravdu sofistikovaný úhel pohledu. Oni ti dovolili si na GT lehnout? >:-[] 3)dráty vedoucí do vnitřního zpětného zrcátka: předpokládám že jako u ostatních dražších amerik je zpětné zrcátko multifunkční. V GT se tak detailně nevyznám, ale např. Cadillac tam má mimo jiné digitální kompas, satelitní asistenční službu atd. Je logické, že v Porsche a Lexusu tam žádné dráty nevedou, protože jejich zrcátka umí prd. >:D
Snad jsi poznal, že to srovnání na konci nebylo myšleno doslova, ale jako komentář Fordova úsilí navázat na GT40. Bez mučení přiznávám, že tyto fotky vznikli exkluzivně pro Tebe ;-) Co mám proti GT jsem napsal na konci předcházejícího příspěvku, proti Fordu nic osobního nemám (opak jsem dokonce napsal do závorek, jako tady tohle). Ono stačí jen číst, co lidi napíšou ;-) Jo, a Porsche-Lexus-Hondoidní ;-) Ad.1) Ok. Ale více než centimetr? 8-sAd.2) Kdybych na něm ležel, tak bych musel držet ten foťák obráceně. A až takovej idiot zase nejsem. Normálně jsem se za něj postavil, naklonil jsem se, zaostřil a exponoval. Ad.3) Digitální kompas, satelitní asistenční služba..nevím, mluvíme tady o něčem, co má ambice býti supersportem ;-) I když v americe je možné téměř všechno a beru, že to tam lidi snad i požadujou v autech tohohle typu (tohle myslím vážně, nikoliv ironicky). Jediné, co já požaduju od zpetného zrcátka je, aby se automaticky zatmavilo, když mě nějaký magor rentgenuje zezadu. A tohle mají vozy Porsche a Lexus jakbysmet. A žádný drátky tam nevedou :-) Podívej se, Lonesi. To, že má někdo na valnou většinu otázek jiný názor než Ty ještě neznamená, že jakýkoliv komentář na Tvůj příspěvek nebo na ameriku jako takouvou jesť frontálním útokem vedeným směrem ke Tvým barikádám ;-) I v tomhle případě jsem se pouze snažil prezentovat svůj osobní názor, neměl jsem v úmyslu útočit na Tvé hájené pozice, přesvědčení nebo ideály. Capite? :-!
Doufám, že si Yaroukh tvého rýpání nevšimne. ;-) Stejně mi ta tvoje snaha přišla úsměvná. Obzvlášť s tím high-tech multifunkčním zpětným zrcátkem, které je spíš chloubou. Nebo si myslíš, že ty dráty do něj vedou jen tak pro legraci? To tvý focení mi přišlo o to absurdnější, že Ford GT je taková srdcovka. Abych byl upřímný, mě mnohem víc než tebou "obdivované" matice vadí, že tenhle exemplář nemá dva bílé pruhy. >:D >:D To beru jako zásadní nedostatek. Sice je pěkné, že jsi GT pečlivě prohlídnul, já dosud neměl tu příležitost, zase na druhou stranu jsi ty a ZZ měli na Ford GT dost vyhraněný negativní názor už předtím, takže zrovna nezaujatí nejste (něříkám, že já jsem). Nicméně mi to přišlo jako pokus znechutit někomu nádhernou holku tím, že vyfotíš, že má v horní stoličce blombu. >:-[] Myslím, že můžu mluvit i za Yaroukha, žes nás neodradil.
Aby to nebyl pouze pocatek uspornych opatreni >:D ...a za par let budou draty i na palubni desce, protoze jak rika Lones...je nabita High-end pristroji...Lonesi, jsi opet nekriticky! A ted jsi prohral, nebot Tibby ma pravdu, opravdu musi supersport generovat takovehle primitivni konstrukterske nedostatky??? Za 5 mega??? ;-)
Spíš mi přijde, že porovnáváš neporovnatelné. Do přístrojovky vede mnoho oku skrytých cest. Do zrcátka upevněného na průhledném čelním skle ani jedna! A říct, že proto nenavazuje dostatečně na GT40, jako to udělal Tibby? To asi GT40 byla legenda ve zpracování a všechno měli vzorově začištěné. Někdo si kupuje supersport a někdo holt navoněnou načančanou káru pro metrosexuála. Pokud vím, tak nic z toho nemá nejmenší vliv na funkčnost a vizuelně je to taky nenápadné. Nevím, čemu říkáš ty "primitivní konstruktérský nedostatek" ale mě to zásadní vůbec nepřijde. Každý auto má něco. Neznám auto, který když prolezeš s lupou, nic nenajdeš. To bych taky mohl psát, že nové BMW 3 je totální šrot, protože nemá (no považte) ani výškové nastavování pásů! A to za 1mega??? ;-)
"Do zrcátka upevněného na průhledném čelním skle ani jedna! A říct, že proto nenavazuje dostatečně na GT40, jako to udělal Tibby?" - To myslíš vážně??? Už zase menstruuješ, co? :no:
Nelíbí se mi, jak vkládáš do úst něco, co dotyčný nikdy nenapsal. Manipuluješ s tím, tak aby sis to přibarvil dle svého. To mi přijde velmi zoufalé a nedůstojné počínání :no:
Není tvoje " A jestli se mi tu snažíš říct, že např. Ferrari nebo Aston není srdcovka, ale je to auto pro navoněné metrosexuály, tak to promiň, ale tímhle ses dost degradoval..." úplně to samé? Nedůstojní jste spíš vy. Slítli jste se sem jak mouchy na h....o. Jen proto, že někdo má jiné priority, co čeká od auta. :no:
Milej zlatej, o autech pro metrosexuály jsi začal psát ty, viz. od: Lonestarstate datum: 05. 12. 2005 09:06. Jestli jsem tě špatně pochopil, tak mi to vysvětli. Protože jsem si nebyl 100%, tak jsem psal to "snažíš" a ne že to říkáš. Pokud jsem tě tedy pochopil správně, trvám na svém názoru o tvé degradaci sám sebe. To že mám jiný názor na nějaké auto, potažmo světonázor mi vskutku nepřijde nedůstojné, jak prezentuješ ty. Možná by jsi měl od tohoto fašistického názoru ustoupit, když preferuješ zemi ze všech "nejsvobodnější"... Respektuju tvoje priority, říkám ti, že mé jsou jiné. Tak to akceptuj a nesnaž se pořád skákat hlavou proti zdi. :no:
Auta pro metrosexuály jsem myslel takto: Není normální vyžadovat automaticky po off-roadech a sportovních autech luxusní výbavu jako samozřejmost. Mohou taková auta být, ale narozdíl od limuzíny to není jediná cesta. Limuzína by vždy měla být orientována na komfort, zpracování, vybavenost atd. Pokud někdo to samé vyžaduje automaticky od všech off-roadů a sporťáků, považuju to za metrosexuální atribut. To s fašistama sem nějak nepochopil.
"Lonesi, jsi opet nekriticky! A ted jsi prohral, nebot Tibby ma pravdu, opravdu musi supersport generovat takovehle primitivni konstrukterske nedostatky???" NAPROSTÝ SOUHLAS! :yes: Ale když jsem tu od začátku tvrdil, že je to "šrot", tak se tu do mě obouvaly i reklamní bannery! ;-\ Předraženej Ford, kterej se snaží dostat někam, kam nepatří. Můj názor se nemění.
Možná to ani není taková kravina, to rozmrazování zpětných zrcátek. Palivová nádrž Fordu GT je totiž tak prťavá, že ta kraťounká jízda, kterou dojezd umožňuje, nejspíš ani nestačí na zahřátí interiéru >:-[]
Nevím. RX300 tam má kůži. Cayenne také. Ale to není podstatné, ani kdyb měli konkuretni SRXka interiér vykládáný diamanty. Já jen nechápu, proč tam má Cadillac ten plast? Já vnímám Cadillac jako ztělesnění amerického luxusu a myslím si, že v tom se nepletu. A ptám se Tebe, protože se tady profiluješ jako znalec amerického trhu a amerických výrobků, což je dobře. Já ten trh ani ty produkty neznám. Proto se ptám. A jak už jsem Ti jednou napsal - "Podívej se, Lonesi. To, že má někdo na valnou většinu otázek jiný názor než Ty ještě neznamená, že...". Takže to poznámku o mém "dostávání se do ráže" přehlídneme, ano?
Kladeš divné otázky. Divné v tom, jak si vyberou jeden detail a bereš to jako základní kámen luxusu/neluxusu. Já můžu říct, že Cadillac STS-V za 2,5 milionu má ve standartu obšitý kůží kompletně celý interiér, zatímco žádný M-B, BMW ani Audi do 2,5 milionu to ve standartní výbavě nemá. A taky netvrdím, že kvůli téhle jediné věci nejsou M-B, BMW a Audi výrobci luxusních aut.
Já netvrdím, že Cadillac není výrobcem luxusních aut - já tvrdím opak, přeci. A taky nemluvím o STS-V, mluvím o SRX a o tom, že nechápu opodstatnění toho plastu ve dveřích. Já od Tebe nechci slyšet, že Caddy je plečka nebo něco podobného. Já jen doufal, že mi vysvětlíš ten plast, protože za tim může být myšlenka, která mi uniká. A když to nevíš, tak stačí říct "nevím proč je celý vnitřek dveří v SRX-ku z plastu" a já budu spokojenej. Sakra chlape, ja do Tebe nekopu, tak přestaň plivat kolem sebe ;-)
Ano, opět jen opakuješ "já se jen ptám". Ale už obsah otázky je řekněme "návodný". Ano, můžu ti potvrdit, že v CTS a SRX je na standart třídy podprůměrné množství dřeva a kůže. Ovšem ve vyšších třídách naopak Cadillac tím samým deklasuje Evropany, když za cenu očesaný limuzíny s plastovou přístrojovkou ti nabídne auto s 480koňma a kůží úplně všude. Já ti taky nekladu návodný otázky typu: "hele, Tibby, proč Lexus nenabízí magnetoreologické odpružení? A proč uvedl noční vidění o tři roky později a navíc s pětinovým dosahem jako míval už v roce 2000 Cadillac?" Každé auto má prostě něco. ;-) Stejně ty na mě můžeš vybalit (jestli ti nestačilo GT a SRX) "Hele, Lonesi, von má vážně DTS jen 4stupňový automat?" A já odpovím, ano, jako poslední Cadillac. Šestistupňový dostane až za rok, zatím výrobní kapacity nestačí pokrýt ostatní modely." A tak tu můžeme porovnávat do konce světa. ;-)
Kdepak, není "návodný". Je to zcela nezáludní dotaz na někoho, kdo o dané problematice ví víc než tázající se. Neměl bys tam vidět něco, co tam není. Na třídní standard podprůmerné množství dřeva a kůže v CTS a SRX je právě to, co mě překvapuje. A taky by jsi konečně odpověděl na můj dotaz "proč" ;-) Víš, pokud v dané kategorii nabízí výrobce něco míň než co nabízí konkurance, tak to musí mít jisté opodstatnění. A nemyslím si, že právě v případě Cadillacu by to byl lack of common sense. A proto se ptám. Obzvláště když pak Cadillac nabízi jak sám říkáš auto se 480 koňma a kůží uplně všude. Rozumíme si? BTW, to odpružení vs. Lexus. Ono to možná bude tim, že Lexus spolupracuje s BOSE na nekonvečním systému odpružení (jen doufám, že to "magnetoreologické" není to samé, ale v životě jsem ten výraz neslyšel). A ten night vision fakt nevím. Možná o to zákaznící Lexusu nestáli, nebo tomu firemní politika nepřikládala význam, opravdu netuším. A co je to DTS?
Ne, ten systém od Bose má být ještě o celé řády rychlejší. Jenže to je budoucnost, zatímco MRC s tisíci změnama tuhosti odpružení za vteřinu je sériovka už od konce devadesátých let. DTS je nástupce Deville. Resp není to úplně nové auto, stupeň předělání je zhruba stejný jako starý Citroen C5 x nový C5. To znamená nový design přídě, zádě, interiéru. Boky a technika beze změn.
MRC? Hm, to mi nic neříká. Není to náhodou ten systém, který se v roce 1991 snažila dostat na trh společnost Aura Systems Inc.? To byl také lineární elektromagnet, jak je tomu v případě pružení od BOSE. A víc těch systému založených na lineárním elektromagnetu neznám, jen tyto dvě. A pak jsou tady věci jako hydraulické pružení, hydropneumaticke pružení, hydrolastické, Hydragas...ale MRC? Kde o tom najdu nějakou dokumentaci? Docela mě to zajímá. Deville, Deville..je mi líto, budu asi za ignoranta, ale já znám pouze Seville. Btw, ty plasty v SRX-u teda nevíš?
Hmm, mění se viskozita kapaliny, což je v tomhle případě -logicky- ferrofluid. Je to další evoluce kapalinového pružení, zajímavý. Jsem zvědav, jestli se BOSE podaří ten lineární magnet prosadit dřív než se trh zahltí timto řešením. A proč vlastně nedávají MRC do Corvetty? Proč tam nechávají listové péra? 8-s Vždyť tohle by bylo nesrovnatelně lepší. A dražší. Ale cokoliv je dřažší než listové péro ;-)
Nechápu. Jaký "proč to nedávají do Corvetty"? Vždyť Corvette je jedno z prvních aut, vlastně úplně první, kde se to nabízelo. Byť ne ve standartu, ve standartu to má myslím nyní Z06 verze a první to ve standartu měla "50th anniversary edition". Jinak Bose se určitě prosadí. MRC má zatím jen Corvette, STS, DTS, XLR, SRX a Buick Lucerne. A Bose bude reagovat ještě rychleji, podle toho co jsem kdysi četl. ps: ptát se proč má Vette v základu lisťáky a Mustang v základu tuhou nápravu je jako se ptát, proč má 911 rozdělení hmotnosti mnohem blíž 1:2 než 50:50. Objektivně je rozložení hmotnosti u Porsche otřesné. Ale je to součást jeho nezaměnitelného chování na silnici. Takovým autům fandím. Děsím se současného trendu mít všechan auta stejná.
C6 má zatím pořád listové péro v standardu :-( "And so we arrive at the C6, expecting more of the same. It’s still plastic. It’s still made in Kentucky. It still has the big V8. And — stop laughing at the back — it still comes with exactly the same sort of suspension that you get on a Silvercross pram. Yup. It has leaf springs, which means it still rides like it’s running on wooden tyres."
Dobrý popis je taky tady v odstavci World's fastest-reacting suspension: [odkaz] ps: neznat vůbec legendární DeVille...Tibby se musí ještě hodně učit. ;-):-):-)
Můj omezený přehled amreckých automobilů by Tě překvapovat neměl, už jsi se s tim jednou setkal ;-) No a pro mě bližší legendou je spíše 356 Speedster ;-)
Třeba tyto dveře luxusem přímo čiší: [odkaz] >:-[] Tyhle se mi líbí víc: [odkaz] Ale je to věc vkusu. Pro mě je spíš nepřijatelné luxusní auto s turbodieselem.
Aspoň na něčem se shodnem. ;-) Ještě prosím mrkni na můj příspěvek o kůži o kousek výše. Snad už se konečně pochopíme. Moje základní teze v téhle diskusi zní: "Nelze si vybrat jeden dílčí aspekt výbavy nebo materiálu a na něm stavit řazení celého auta do třídy."
Ad lupa - Nebuď trapnej. 2cm škvíra je vidět z dálky. Matice jsou vidět z normálního postoje z boku za autem. Multifunkční zpětné zrcátko, které je chloubou - tos mě fakt rozesmál. BTW Ford Mondeo má ve verzi Ghia také stmívací zrcátko a že by k němu vedly dráty "vzduchem"... Určitě by ten skrytý kabílek zvládnul i ty další úžasné funkce, jako kompas, které u takové srdcovky, jakou GT je, využiješ. A jestli se mi tu snažíš říct, že např. Ferrari nebo Aston není srdcovka, ale je to auto pro navoněné metrosexuály, tak to promiň, ale tímhle ses dost degradoval... :no: ;-\
To jsi napsal ty, ne já. Já jen tvrdím, že jsou sportovní auta (třeba GT, Vette, Viper, ale nejen americká, třeba i TVR, Lotus, ale nejen britská, :-) ), která jsou na pouhý dovádění na okruzích, okreskách atd a pak jsou luxusní sportovní rychlá auta jako Aston, Bentley, M-B SL, kde člověk očekává nejjemnější kůži, vybrané materiály a další prvky tvořící nějaký stylový umělecky pojatý výtvor. Jen kvůli stejnému výkonu nemůžeš prostě porovnávat třeba Aston a Viper. Ad zpětné zrcátko, já netvrdil, že dráty jsou kvůli stmívání, nejdřív si někdě najděme, co všechno za funkce tam je integrováno a pak suďme dál.
Teď jsem nějak nepochopil, co myslíš tím, že jsem napsal já. Přeci jen ten můj příspěvek neměl jen jednu větu... Čekal jsem, že se začneš levně vozit po počtu funkcí a proto jsem to napsal, jak jsem napsal. Přečti ještě jednou. Počet funkcí je naprosto irelevantní... Bohužel (pro tebe) nemáš žádný prostor pro argumentaci, proč je tam ten strašný kabílek a není to nějak esteticky zakamuflováno.
Kámo kámo, tvoje postřehy jsou stopro brilantní, ale dej si je za klobouk, já tam byl, když se ta mašina startovala a řeknu ti di si fotit třeba kachle v koupelně kááámo >:D >:D to auto je zvíře, ať má naježený chlupy, nebo spí >:D
Ornithorhynchus anatinus je také zvíře. A vzbuzuje ve mě zhruba stejné pocity jako Ford GT. Ten zvuk je možná silný zážitek, ale není to jediný dobře znějící motor. Kámo.
Take bych se chtel zeptat na typ fotoaparatu a nastavenou citlivost. S D300 mam dosta spatne fotky:-(
Jinak muj tip na nejlepsi auto (pomer cena vykon) je Corvette C06 (LS7). Za 2,5M ziskat auto se zrychlenim 3,8s je sen. Nevite nekdo, jestli se bude vyrabet CONVERTIBLE? Jeste jestli pusti Blue Dragon verzi (s kompresorem) na cca 600HP nebo si LS7 nechat upravit na tyhle kone od Geigercars a jdu do toho na 100%!!! Jen se nemohu rozhodnout, jakou barvu:-)
Jestli se nemuzes rozhodnout, mrkni na Ultima GTR. Roznese Corvette na kopytech, je to "0-160-0 Word Record Holder". To vsechno za cca 3 000 000kc. Levny americky "supersporty" tomu nemuzou konkurovat.
Re: Vette,ULTIMA GTR,EVO VIII supercharged nebo NOBLE M400??
ULTIMA GTR je take ve hre, jen se bojim servisniho zazemi.Nemas nejake blizsi informace?Mam velmi spatnou zkusenost prave s H2,kde odesla po 40.000km prevodovka a nepomohla ani 3x repase.Tak proste sel z domu (ale asi poridim novou,nova prevodovka by mela byt jiz naddimenzovana a jiz je vychytana vetsina much nebo objednam Jeep GC SRT-8 se zrychlenim 5sec,proste mam rad necim vyjimecna auta.-)).Corvette predpokladam, ze bude dobre a rychle servisovana tady nebo v DE.Ultima je rozhodne ryzejsi supersport, ale mozna na te Vette mne laka prave vlastnosti supersportu (vyuziti na okruzich ci silnickach v Alpach),ale tez vlastnosti a jisty luxus pro bezne jezdeni v lete+design mi prijde atraktivnejsi,nez ocucana GTR(se zlutou jsem jezdil v Brne).Ale jsem opravdu na vazkach,do Z06 bych musel investovat stovky tisic,aby mela zrychleni jako ULTIMA a toho bych stejne mozna nedosahl(pod 3s),i kdyz geigercars.de jsu dost sikovny.Jeste by se dalo uvazovat (pri kriteriu co nejlepsi zrychleni)o EVO VIII se zavodni jednotkou,lepsimi brzdami a podvozkem, ktere vyjde na 1,5M a zrychleni take pod 4sec.,pripdane Noble m400 za 2,5M.Tak ted babo rad...
Re: Vette,ULTIMA GTR,EVO VIII supercharged nebo NOBLE M400??
Tak Ultimou ani zadnym jmenovanym autem zkusenosti nemam :-( . S tim servisem mas asi pravdu, Corvette bude praktictejsi, bude asi i o dost pohodlnejsi. Dokonce si myslim ze na bezny jezdeni bude Ultima prakticky nepouzitelna, Corvette na tom ale asi nebude moc lip. Jestli chces ale auto na okruh, vazne bych uvazoval o te Ultime.
Fotky pekny, auto pekny (vetsina). Ale jestli organizatori nechali za to vstupny ty kusy igelitu pod tema kolama... Nic nezvedne tep tak jako lamborghiny na igelitaku a kolech, jako by prave prijelo z mohavsky pouste. (V pripade ze to bylo foceny v dobe finalnich priprav, tak potom beru zpet)
Novej tu nejsem ale komentare zrovna moc nectu, preci jen kdyz tu zacne radit GTI a Lonestarstate o VW a americkych autach... je to strata casu ;-)
Takze nedbam a budu tam psat cokoli jineho (k zz mam jisty vstah ;-)
..nojo, taky že jsme se snažili rozvinout teorii elektromobilu Lambroghini, ale bohužel jediný člověk dost blízko na to aby to slyšel, byl anonymní adolescent, který se tváří v tvář Murcielagu snažil skrýt erekci ;-)
jak bol funkcny interier a kazdy si mohol pozapinat svetla,sterace a take blbiny (neviem nebol som tam) tak by baterka bola vyfliaskana za doobedie.asi preto ten predlzovak, nie?
No, vzhlem k tomu, že to byla výstava luxusních vozidel, tak by se slušelo radši nějakou tu baterku obětovat, něž natáhnout do auta prodlužovák! Ono, pokud někdo zaplatí 400kč(já měl lístky od firmy),tak prodlužovák vidět nechce!
podle fotek dost trapná výstava - ve fordu gt jsem seděl, v cadillacu srx mě svezl šéf zastoupení v čr. ostatní káry jsou k vidění běžně na václaváku - takže o co tam vlastně šlo???
Musim rict ze s vama nesouhlasim. Nekdo tady psal: dost trapna vystava... to byste radsi koukali na Ford GT 10m na nejakym podstavci a nesmeli byste se k nemu ani priblizit. Tady ste si do nej mohli sednou atd. Ta vystava nebyla o tom, kdo bude mit vetsi stanek atd. tady to bylo o tech autech... o tom jak vypadaj a ne jak jsou dobre nasviceny, postaveny...
do fordu gt se lze posadit v Průhonicích v autosalonu, kde je vystavenej už nějakou dobu! netvrdím, že do něj pustí každýho, ale když tam někho znáte nebo prostě zapůsobíte, nebude to takovej problém:-)) ovšem musím říct, že právě v tomhle autě nabývají klaustrofobní pocity těch nejhorších dimenzí, jelikož tak stísněnej prostor kolem sebe a ještě když se zavřou nad hlavou ty dveře... jsem ještě nezažil (a má to neskutečně malej volant - na první dojem dost nepříjemný)
Nevím jak vám, ale mně se tahle "akcička" líbila. Zajímalo by mě, jak by to udělal kdokoliv jinej z vás. Určitě by to nebylo na takovéhle úrovni. Ja tam byl v pátek a nestežuji si na nic až na tu zmíněnou prodlužku u Murciélaga a na to, že některé fotky jsou nic moc (třeba Gallardo se mi blbě fotilo), ale to je moje "chyba". Jinak super! jo a ještě něco. Nevím kdo to byl, ale kdosi tady měl připomínku co tam dělala RS4 apod. Promiň, ale RS4 je supr, obzvlášť ta druhá. Víš o ní vůbec něco nebo to si jen tak střelil od boku, že tam neměla co dělat? ;-)
No to já bych dal teda cidlo venkovni teploty někam pod auto... 1. nezajímá mě teplota vzduchu někde u koulí (myšleno zrcátka >:-[] ) ale na vozovce, jestli nehrozí námraza... 2. čidlo na teplotu mít téměř na nárazový části... to při venkovní teplotě 10 st. a rychlosti 74 km/h je teplota na nárazové části rovna -4 st. takže taky "nahovňák".
Ne, teď vážně... nevíte to někdo, co to je za cecík?
Že by čidlo dálkového zamykání? Mě by spíš zajímlo, co se stane až se projedeš trošku prašnější silnicí, případně Ti sprchne do té sklopené střechy pár kapek vody :-) Protože když si všimneš, tak tam není žádný kryt střech, tzn. veškrej ten sajrajt si nasypeš na hlavu a do interiéru hned jako zaklopíš střechu :-!
A od čeho tam asi bude výkonná ventilace? Náhrada fénu >:D Koukám že je tam na středu palubky a hned trojitej... Ovládání oken na středový konzoli :-( ale aspoň ten interiér nehyzdí obrí šaltrpáka