Novinky
0
Můj sen je pagani zonda r, ale spokojil bych se i s nissan skylin 😉 >😒]
Přejít do diskuze
moj clovek 😊 btw unique performance vyraba "nove" eleanory s pozehnanim shelbyho -> kukni google. base stoji "len" 119 000 😊 skoro tolko ako sa tocia klasicke 1967 shelby gt500
ono 1965 su kusok drahsie 😊 okolo 200K. minule som na webe nasiel dake 1967 gt500 na predaj vo svajciarsku takze urcite sa daky ten dovoz riesit da. otazne je ze kedy na to budem mat prachy 😊
ono 1965 su kusok drahsie 😊 okolo 200K. minule som na webe nasiel dake 1967 gt500 na predaj vo svajciarsku takze urcite sa daky ten dovoz riesit da. otazne je ze kedy na to budem mat prachy 😊
Mé auto snů myslím dosud neexistuje - ale možná za pár let (5? 7?) to bude všechno běžné, toto auto je ryze praktické.... Popíšu😒br />
Typ auta: osobní, nižší střední až střední třída ;
Karosérie: kombi, 4 dveře + zadní do kufru ;
Rozměry: délka max. jako Octavia II Combi šířka může být o pár mm větší, rozvor a vnitřní prostor tak aby i na zadních sedadlech mohli bez problému cestovat 3 dospělí a aby tam bez problému mohla být dětská sedačka proti směru jízdy i za 185cm řidičem ;
Zavazadlový prostor: aspoň tak 520 litrů, zadní sedadla sklopitelná do roviny (pro jednolitý dlouhý nákladový prostor), hrana nakládacícho prostoru v rovině se zav. prostorem ;
Motor: turbodieselový motor těsně do 1850ccm (kvůli povin. ručení) s výkonem něco přes 90kW a malým "turboefektem" (resp. s postupným růstem výkonu) schopným bez problému dlouhodobě spalovat i bionaftu, filtr pevných částic, EURO IV ;
Náhon: automatická sekvenční převodovka podobného typu jako DSG, náhon na všechna 4 kola a to ručně volitelný i za jízdy ve 3 stupních: 1. náhon jen na přední nápravu, 2. náhon na přední nápravu + automatické přiřazení zadní nápravy při prokluzu přední nápravy 3. trvalý náhon obou náprav,, uzamykatelný diferenciál ;
Výbava pro jízdu: ABS, ESP, ASR, MSR, brzdový asistent, asistent pro rozjetí do kopce, kotoučové brzdy ve předu i vzadu, 16"-17" litá kola, plnohodnotná rezerva ;
Výbava pro bezpečnost: xenonové samonatáčecí světlomety s automatickou výškovou regulací, stavitelná výška a tvrdost podvozku, dešťový senzor spolupracující s automatickými stěrači, detekce přejetí plné čáry (jako u C5), samočinné rozsvícení světel za snížené viditelnosti, vyhřívání zadního, předního a předních boční skel, vyhřívání zpětných zrcátek, automatické ztmavování zpětných zrcátek při oslňování zezadu, ostřikovač předních světel, přední mlhová světla, dětská pojistka otevírání oken a dveří vzadu, indikace tlaku v pneumatikách, naprogramovatelné automatické zapínání světel v zimním čase (dle palub. počítače), vpředu celkem 6-8 airbagů, vzadu 2 boční airbagy, automatická detekce bezpečné vzdálenosti proti ve předu jedoucímu vozidlu s ohledem na rychlost jízdy, teplotu a déšť, variabilní posilovač řízení, interiér z nehořlavých resp. při hoření netoxických samozhášivých materiálů, v přední masce auta dvě infra kamery, které mohou po (ručním) zapnutí promítat svůj obraz na čelní sklo ;
Výbava pro komfort: tempomat, multifunkční a plně ručně i automaticky stavitelný volant, elektrické ovládání všech oken, 3 až 4 (2 v předu a 1 až 2 vzadu) zónová automatická klimatizace, vyhřívání předních sedadel vpředu, vyhřívání volantu, nezávislé topení použitelné i pro jízdu ještě se studeným motorem nastavitelné na určitý čas, programovatelné na dny v týdny, ovládatelné na dálku přes GSM modul, start auta na kartu dle karty-jejího majitele naprogramovatelné a automaticky při startu stavitelné polohy řidičova sedadla, volantu a zpětných zrcátek a mód automatické převodovky a měkkost podvozku, parkovací asistent s čidly ve předu i v zadu ;
Další výbava: elektricky sklopná zpětná zrcátka, zabudovaný navigační systém v češtině s mapou ČR a celé Evropy (barevný LCD VGA displej), automaticky aktualizovaný dle aktuální, nebo už déle známé dopravní situace a stavu cest, zabudovaný GSM (GPRS+EDGE+3G) modul - pro aktualizaci navig. systému, pro komunikaci (telefonování) s okolím, pro ochranu proti krádeži atp., hands free pro integrovaný GSM modul a pro vlastní mobil, rozhraní BlueTooth pro handsfree případně další komunikaci s palubním počítačem a navigačním systémem, autorádio s DVD mechanikou, ve které se dá přehrávat CD-audio, DVD-audio, SACD, MP3 a OGG, a která se dá použít k doplnění dat/upgrade software navigačního systému, autorádio má zabudovaný 2,5" HDD kapacity aspoň 100GB - sloužící pro uložení MP3 apd. dat a pro uložení dat pro navigační systém a pro upgrade firmware palubního počítače, palubní počítač komunikující s GSM modulem, automaticky stavitelný letní/zimní čas, integrované konfigurovatelné a programovatelné dálkové ovládání pro otevírání elektrických bran a elektrických dveří garáží, zásuvka 12V a 230 stříd. (vypínatelná na dálku z řidičova místa) v zavazadlovém prostoru, karoséri žárově pozinkována (samozřejmě) - kritické díly (např. výfuk, části motoru apd.- vystavené nejvíc solí v zimě) z nerezi ;
Design (exteriér i interiér): něco mezi Audi A4 Avant, Volvo V50, Škoda Octavia II Combi a Subaru Outback ;
Bezpečnost: 5 hvězdiček EURONCAP
Zapomněl jsem na něco....? 😄
Typ auta: osobní, nižší střední až střední třída ;
Karosérie: kombi, 4 dveře + zadní do kufru ;
Rozměry: délka max. jako Octavia II Combi šířka může být o pár mm větší, rozvor a vnitřní prostor tak aby i na zadních sedadlech mohli bez problému cestovat 3 dospělí a aby tam bez problému mohla být dětská sedačka proti směru jízdy i za 185cm řidičem ;
Zavazadlový prostor: aspoň tak 520 litrů, zadní sedadla sklopitelná do roviny (pro jednolitý dlouhý nákladový prostor), hrana nakládacícho prostoru v rovině se zav. prostorem ;
Motor: turbodieselový motor těsně do 1850ccm (kvůli povin. ručení) s výkonem něco přes 90kW a malým "turboefektem" (resp. s postupným růstem výkonu) schopným bez problému dlouhodobě spalovat i bionaftu, filtr pevných částic, EURO IV ;
Náhon: automatická sekvenční převodovka podobného typu jako DSG, náhon na všechna 4 kola a to ručně volitelný i za jízdy ve 3 stupních: 1. náhon jen na přední nápravu, 2. náhon na přední nápravu + automatické přiřazení zadní nápravy při prokluzu přední nápravy 3. trvalý náhon obou náprav,, uzamykatelný diferenciál ;
Výbava pro jízdu: ABS, ESP, ASR, MSR, brzdový asistent, asistent pro rozjetí do kopce, kotoučové brzdy ve předu i vzadu, 16"-17" litá kola, plnohodnotná rezerva ;
Výbava pro bezpečnost: xenonové samonatáčecí světlomety s automatickou výškovou regulací, stavitelná výška a tvrdost podvozku, dešťový senzor spolupracující s automatickými stěrači, detekce přejetí plné čáry (jako u C5), samočinné rozsvícení světel za snížené viditelnosti, vyhřívání zadního, předního a předních boční skel, vyhřívání zpětných zrcátek, automatické ztmavování zpětných zrcátek při oslňování zezadu, ostřikovač předních světel, přední mlhová světla, dětská pojistka otevírání oken a dveří vzadu, indikace tlaku v pneumatikách, naprogramovatelné automatické zapínání světel v zimním čase (dle palub. počítače), vpředu celkem 6-8 airbagů, vzadu 2 boční airbagy, automatická detekce bezpečné vzdálenosti proti ve předu jedoucímu vozidlu s ohledem na rychlost jízdy, teplotu a déšť, variabilní posilovač řízení, interiér z nehořlavých resp. při hoření netoxických samozhášivých materiálů, v přední masce auta dvě infra kamery, které mohou po (ručním) zapnutí promítat svůj obraz na čelní sklo ;
Výbava pro komfort: tempomat, multifunkční a plně ručně i automaticky stavitelný volant, elektrické ovládání všech oken, 3 až 4 (2 v předu a 1 až 2 vzadu) zónová automatická klimatizace, vyhřívání předních sedadel vpředu, vyhřívání volantu, nezávislé topení použitelné i pro jízdu ještě se studeným motorem nastavitelné na určitý čas, programovatelné na dny v týdny, ovládatelné na dálku přes GSM modul, start auta na kartu dle karty-jejího majitele naprogramovatelné a automaticky při startu stavitelné polohy řidičova sedadla, volantu a zpětných zrcátek a mód automatické převodovky a měkkost podvozku, parkovací asistent s čidly ve předu i v zadu ;
Další výbava: elektricky sklopná zpětná zrcátka, zabudovaný navigační systém v češtině s mapou ČR a celé Evropy (barevný LCD VGA displej), automaticky aktualizovaný dle aktuální, nebo už déle známé dopravní situace a stavu cest, zabudovaný GSM (GPRS+EDGE+3G) modul - pro aktualizaci navig. systému, pro komunikaci (telefonování) s okolím, pro ochranu proti krádeži atp., hands free pro integrovaný GSM modul a pro vlastní mobil, rozhraní BlueTooth pro handsfree případně další komunikaci s palubním počítačem a navigačním systémem, autorádio s DVD mechanikou, ve které se dá přehrávat CD-audio, DVD-audio, SACD, MP3 a OGG, a která se dá použít k doplnění dat/upgrade software navigačního systému, autorádio má zabudovaný 2,5" HDD kapacity aspoň 100GB - sloužící pro uložení MP3 apd. dat a pro uložení dat pro navigační systém a pro upgrade firmware palubního počítače, palubní počítač komunikující s GSM modulem, automaticky stavitelný letní/zimní čas, integrované konfigurovatelné a programovatelné dálkové ovládání pro otevírání elektrických bran a elektrických dveří garáží, zásuvka 12V a 230 stříd. (vypínatelná na dálku z řidičova místa) v zavazadlovém prostoru, karoséri žárově pozinkována (samozřejmě) - kritické díly (např. výfuk, části motoru apd.- vystavené nejvíc solí v zimě) z nerezi ;
Design (exteriér i interiér): něco mezi Audi A4 Avant, Volvo V50, Škoda Octavia II Combi a Subaru Outback ;
Bezpečnost: 5 hvězdiček EURONCAP
Zapomněl jsem na něco....? 😄
Koukám, koukám že tady stovky frajerů učůravaji nad dream cars. Pánové, myslím že je čas přestat snít a osedlat vaše Š120 LPG.
Pokud bych měl tu hromadu prachů asi bych volil jednoznačně jen dvě auta za který bych i dýchal.To první je pro mne už od klukovských let naprostá legenda Ferrari F40 a s novodobých strojů u mě vyhrává z důvodu praktických jedině nová Audi RS4
jejda těch aut by bylo mnoho...asi na ježdění do školy původního Mini coopera v pěkné červené s britskou vlajkou na střeše😄 Mistubishi Lancer
evo 9 nebo Subaru Imprezu WRX Sti 2006(modrou se zlatýma kolama na ježdění za babičkou(po polnačkách a okreskách)Dále bych si přál strašnýho německýho miláčka,nevím jestli ho budete znát,ale zasvěcení ví je to Wiessman GT😄 a Pagani Zondu(modrou)F na opravdové ježdění. Také se mi velice líbí Jaguar XK120 coupé(194😄 Aston Martin V8 Vantage a Ferrari 250 GTO je jednoznačně skvost 😉 Je krásné se někdy zasnít aniž by mě to něco stálo. Málem bych zapoměl na všechna milovaná Lamba(v čele s oranžovým Murcielagem) Wwrrrrruuuummmmmm Mějte se vysokooktanově!
evo 9 nebo Subaru Imprezu WRX Sti 2006(modrou se zlatýma kolama na ježdění za babičkou(po polnačkách a okreskách)Dále bych si přál strašnýho německýho miláčka,nevím jestli ho budete znát,ale zasvěcení ví je to Wiessman GT😄 a Pagani Zondu(modrou)F na opravdové ježdění. Také se mi velice líbí Jaguar XK120 coupé(194😄 Aston Martin V8 Vantage a Ferrari 250 GTO je jednoznačně skvost 😉 Je krásné se někdy zasnít aniž by mě to něco stálo. Málem bych zapoměl na všechna milovaná Lamba(v čele s oranžovým Murcielagem) Wwrrrrruuuummmmmm Mějte se vysokooktanově!
taky fffftipálek najdi mi za ty prachy supersport s takovym zrychlením a chováním podvozku jako má gt a hodíme řeč ;-\ najdeš je na hranici dvaceti mega a mimochodem kdo řiká že by si v tom jezdil borče v republice je jedinej kousek na prodej a má výrobní číslo 218 z limitovaný série >😒]
srandisti >😁 >😁 Ford GT nemá na kastli má pod kapotou a na podvozku 0-100km/h 3,3 s a nemusíš řadit dvojku váha rozložená 47/53% :yes: byl sem u toho nastartování :-! je to hukot jako blázen >😁 ty si nechej svoje škvíry a já si ulítávám na technickym vyladění
A to ja bych zustal doma, skoda 130rs, skoda180rs,skoda 200rs, skoda 130 lr, bral bych vsechny. mezi vasim vyctem teda vypadaj jak trikolky ale vkus je vkus a tyhle auta sou fak nadherny
V letech 1979 až 1982. Já jsem s ní ale nazávodil, byl jsem ve vývoji, takže jsem v rámci konstrukce občas testoval a na závodech jen jezdil ,,otvíráka-zavíráka". Jinak Jirka Šedivý byl mistr republiky a později ředitel Kvasin, ostatní závodníci z doby 1000 MB, toho času na vývoji.
a v které době jsi s ní jezdil? a jakou soutěž? přiznám se, že podle těch jmen jsem se nezorientoval..
Aut snů mám hned několik,
ale ani jedno není ze současné produkce.
Bez přemýšlení je pro mě nejlepší auto všech dob McLaren F1.
Volkswagen a jeho Bugatti se pachtí za čtyřstovskou a neváhá za to vyhodit miliardy - věřím tomu, že Mac by to dal taky.
Další super auto je pro mě Ferrari F40, který je taky fantastický sporťák.
No a když už jsme v tom snění tak, rozhodně z nových aut Porsche Turbo
v úpravě od 9ff.
Howg - jdu rozbít prasátko.
Gilmour
ale ani jedno není ze současné produkce.
Bez přemýšlení je pro mě nejlepší auto všech dob McLaren F1.
Volkswagen a jeho Bugatti se pachtí za čtyřstovskou a neváhá za to vyhodit miliardy - věřím tomu, že Mac by to dal taky.
Další super auto je pro mě Ferrari F40, který je taky fantastický sporťák.
No a když už jsme v tom snění tak, rozhodně z nových aut Porsche Turbo
v úpravě od 9ff.
Howg - jdu rozbít prasátko.
Gilmour
tak v tomto som sedel [odkaz] a nebolo to v muzeu... 😄 velkost: mega obrovske. vyhlad z miesta sofera: absolutne ziadny.ale je to pecka! 😉
Moc ti nerozumim, ma to neco docineni s plynovyma komorama? Skanduji: lpg, Lpg, LPG, L P G, L P G, L P G !!!!!!! :yes: :yes: :yes:
ZAPOMEŇTE NA HUMMERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Oproti tomu je to pouhé NIC!!!!!!!!!!
Redakce,já chci test tohoto 4*4 SUV >😁 :yes: :yes: :yes: :yes:
Redakce,já chci test tohoto 4*4 SUV >😁 :yes: :yes: :yes: :yes:
Uz je novy Sky pripraveny do seriovky zaciatkom 2007.Je to uz cele nafotene v angl.casopise Car.Je tam spolu aj s EVO X a musim povedat ze obidve auta su uz aj pekne nie len rychle a technicky dokonale.Pise sa v titulku: New GT-R Skyline Japans 911 turbo crusher half the money, twice as cool...Suhlasim.Big is Japan
Rozhodopádně Nissan Skyline GT-R R34. A dělaly se i s levostranym řizenim.
A pro rodinku? Asi by mi stacila Audi RS4 kombajn...
A pro rodinku? Asi by mi stacila Audi RS4 kombajn...
I z jedničkou na slušných kolech se dá udělat hodně muziky.Ale jednoznačně bez ohledu na peníze beru 645i(650i)na R19,nebo na R21 od Breytona.To auto má pro mě charakter kterej by mu mohly závidět nepoměrně dražší supersporty.A ten ZVUK!!!To je dábelská synfonie.Nic krásnějšího sem neslyšel.Galardo by taky nebylo marný.Ps:Všem lidem od BMW přeju hezký svátky. 😉
Podle mě jsou Bmw doopravdy asi nejlepší auta. Jakmile se jednou rozhodneš pro Bmw tak už tě to nepustí. Ojevíš to kouzlo bavoráků a jakákoli zkuženost s jinými značkami tě nechá chladným, uvidíš jenom chyby na ostatních autech. Probíhá to asi takhle pořídíš si bmw za dva dny se s ním sžiješ jako bys ho řídíl několik roků, ale nebude ti to docházet to až si za nějakou dobu budeš chtít koupit nové auto a budeš chtít z nějakého důvodu značku. Tak zjištíš to že ty bavoráky jsou fakt nejlepší. Vlastnit bmw je jako droga. Pohltí tě a nepustí. Mít bmw je způsob života. Nemyslím si že tady píšu blbosti, naopak myslím si že to je dobrá vlastnot rozhodnout se a vědět, co je nejlepší teď to myslím obecně o všech věcech. Jaký klenot bych chtěl mít v garáží? Bmw m6. :yes:
Fakt moc dík za radu.Na té stránce je pár fakt dobrejch fotek.A máš ještě nějaký oblíbený auto kromě M5ky?A hrál už si Need for Speed Most Wanted?
1.BMW M3 Evo E30
2.McLaren F1
3.Audi Sport Quattro
4.Lancia Delta Integrale HF
5.Lotus Esprit
6.Lotus 7
7.Ferrari F40
8.Skoda 130RS
9.Lamborghini Countach
10.Lamborghini Miura
2.McLaren F1
3.Audi Sport Quattro
4.Lancia Delta Integrale HF
5.Lotus Esprit
6.Lotus 7
7.Ferrari F40
8.Skoda 130RS
9.Lamborghini Countach
10.Lamborghini Miura
Přiznám se popravdě, že nemám odvahu s tím začít. Pokud ale něco podobného vznikne, tak se můžu připojit. Myslím, že nejvíc by kolem tohodle auta mohli napsat Jirka Šedivý, Standa Cinkl, Leo Hnatevič, starý pan Fousek a Bobek. Já byl u toho jako jen páté kolo od vozu.
a potom nějaká kára na výkend Ferrari F430 Spider nebo M5, 300C 6.3 HEMI myslím si že dneska jsou populárnější sportáky pro pět a více i když nové SRTčko jak v podání Viperu nebo RAMu nemá chybu prostě u mého budoucího domu nebude pouze jedna garáž ale hned staní pro minimálně pět aut. At už to stojí zato.
momentalne by som bral Range Rover Sport 4,2 Supercharged, a este nieco ako BMW M5, popripade BMW M3..
Woe, ty jsi fakt upadl na hlavu uz pri nastupovani do toho svyho BMW v showroomu, nech se nekdy svezt od nekoho kdo ma treba Lorinsera a zjistis, ze BMW jsou sice dobry, ale ne nejlepsi... :-!
To se vsaď, že je jednodušší dostat do postele takovou babu, než pořídit to Ferrari. Jo a když máš to Ferrari, tak pak je to ještě jednodušší >😒]
>😁 Souhlas, Soukupová hezčí než Kurková. Ale to už jsme na špatným serveru. >😒] Ne že by tu off-topic nemělo tradici. A proč myslíš, s tou postelí? Myslíš, že spí zavěšený na lustru jako netopýři? >😁
To je dobrej názor :yes: Ale když už modelku, tak Hanku Soukupovou >😁 Kurková není můj typ :-! Ale možná je reálnější to ferrari než tyhle modelky v posteli 😒
Tak moje vysnívané auto je určite LANCIA DELTA HF INTEGRALE EVOLUTIONE vo verzii YELLOW GIALLO , je to podla mna najkrajsie sportove auto ake kedy bolo vyrobene :-! , taliani vedia
garáž snů?
sport😡amborghini Muira
pohoda: Rolls Royce Silver Seraph
terén a nákupy: Lincoln Aviator
"Eleanor": Cadillac Sixteen :-!
sport😡amborghini Muira
pohoda: Rolls Royce Silver Seraph
terén a nákupy: Lincoln Aviator
"Eleanor": Cadillac Sixteen :-!
GTI nebo Buzkovou? No, kdyz bych musel volit, musel bych doufat, ze starej Buzek neni zarlivej... >😁
Moje kara snu je jednoznacne tohle McLaren Mercedes SLR. Lahudka s vykonem 626 koni a zrychlenim 0-100 za 3,8 a na 0-200 za 10,8s. Naaaahera proste...V cerne barve s tema kolama co pripopinaji "lopatky turbiny". PS: nemate nekdo odkaz na nejaky foto v tehle kombinaci???Diik moc
Káča kůrková je docela pěkná holčina,namyšlená jako princezna,ale pěkná. Setkal jsem se s ní u mynistrině buzkové na rautu...povím vám...chtěl bych radši STi >😁
Někde to tu píše Tibby. Ta odfušovaná "práce" jen potvrzuje můj názor na to "auto"... Je to fakt amatérské a úplně to z toho čiší :no:
no aještě.... Porsche 911 turbo ale z 80. let, ale taky klasika Škoda Felicia a nevadila by ani dokonalá replika s lepším motorem..
Nejraději bych si pořídil nějakou tu postarší formulku Ferrari F187/88😉 nebo jiné a nejsou drahé. Jediné auto pro které bych udělal téměř všechno je Ferrari F40. No a za velké peníze Ford GT40 nebo Jaguar E-type. 😄 😄 Ale stačilo by mi i svezení po okruhu 😉
Jestli ho někdy budu mít tak si ho pořádně vytuninguju.Je to auto pro velkou zábavu.Má skvělý jízdní vlastnosti,podvozek,motor,interier,vzhle… atd.Prostě Bavorák ze vším všudy.Fakt bych ho moc chtěl.
Tak začel bych - Ford Focus, Honda Civic potom nějaky EVO nebo STI pak bych si asi vybral Audi RS4 a AS DB9 a z těch dřívějších Lancia Delta HF Integrale a Škoda 130 RS
Ou, co to? Cenzura? Co je na spisovnem pojmenovani onoho telniho otvoru tak zdrcujiciho, mazalove? To je f ri.ti voe!!!
...a ještě přitom stíháte všechny na semaforech strčit do kapsy... tak takovyhle joudy mam nejradej! Je sice asi pravda, ze na semaforech bys mi ujel /jednak na nich zasadne nezavodim a pak pres neproniknutelny dym z tech tvejch urcite votuzenejch turbokamen neni nic videt/, ale jinak jsi i s M5 na malicko horsim povrchu nez je letistni runway uplne f *voe...
než-li mít v garáži zaparkovaný auto svejch snů... umíš si, brácho, představit hořkost raní kávy po noci strávený s Karolinou Kurkovou? Život je o snech... ne o kupování snů. Jen ve snu jsi to ty... na to pamatuj. A auto? Auto "snů"? Jen takové, na které si poctivě vyděláš, které s láskou vodíš cestou necestou, s kterým cítíš každý výmol, kterému dopřeješ pravidelný servis. Kup si nový auto. To je zásada... ta vůně, ta neosahanost, ten pocit, žes na celeém světě první, který sedí v nejkrásnějším autě na světě. Je úplně jedno, jestli je to Aston nebo Fabia. Jen to zažít... :yes:
Ja rád snívam reálne sny. Aj preto je mojím autom snov nový Opel Astra OPC s výkonom 240k a 320Nm. Ten sa dá ešte celkom slušne nadupať. V novom roku si tento sen konečne splním. No ak by som mal snívať o niečom nedosiahnuteľnom, tak by som bral AUDI Quattro od Dahlbäcka, ktoré má 500PS. Videli ste ho v akcii ? Je to riadna pecka !!!
Zajímavá diskuse😄 Kdybych se měl zamyslet nad tím, jaké je auto mých snů, tak bych určitě volil staré dobré BMW M3 (E30) Evo II. V černé barvě s červeno-černým vnitřkem. Paráda😄
maš recht konečně se mě někdo zastal už bylo na čase začal jsem si myslet že tu diskutují samé ***
to se asi nebavíš se správnýma lidma pokud baba ví o autech víc než ty možná to není baba ale babochlap a BMW mam sice to není M5 ale nová trojka sice v D ale šetřit se musí jo a malé péro taky nemam
BMW jsou skvělý auta,třeba M5,M6,X5,Z4M...aneb neumim si představit,jak jezdim s Enzem nebo Veyronem po našich silnicích a železničních přejezdech >😁 leda ve Španělsku.
Mě se to divný nezdá. Lepší mít reálný sny něž tu psát nějaký ferrari, na který nikdy mít nebudu a kdybych ho měl, tak se s ním budu bát někde zastavit :-! A ta Mazda je fakt pěkná!
:-! Dobře vypadá, dobře jede, je praktický, je pěkný. Co víc chtít za tak přijatelný prachy :yes: :yes: :yes:
Takový Fiatek 500 s motorem z Vipera! >😒] :yes: To by byl trhač asfaltu a ten správný způsob jak se odebrat na onen svět!!! >😁
Predpokladam, ze neyaky to bawo mash doma, ze wedesh takowy ubohy kecy... Ne uplne wshechno, co Nemci udelay ye super... (a mimochodem, ysem chlap - to aby sis nemusel leczit komplexy z malyho auta a shulina... znam baby, ktery widey do aut lip nez kdokoli, koho znam)
Já Saleen do svého výběru zahrnul, viz dole. 😄 Ale tenhle postoj, který tu prezentuješ, je mi cizí. Každý má jiný vkus.
Co reshite...??? Gdyz auto snu, tak Pagani Zonda, jakykoli Koenigseg nebo Saleen... To jsou Dream Cars.
Asi neznash ty prawy supersporty... Gdyz auto snu, tak Pagani Zonda, jakykoli Koenigseg nebo Saleen... To jsou Dream Cars.
Wubec nechapu, co tu reshite... Gdyz auto snu, tak Pagani Zonda, Koenigseg nebo jakykoli Saleen... To jsou Dream Cars.
Mít na to, tak si splním pár oktanových snů.. Zaparkoval bych do svě rozměrné garáže všechno, co kdy nosilo štítek Type-R. Samozřejmě v barvě Championship White. Pak by se tam dostala kompletní výrobní řada ze Stuttgartu. Boxster S (987), Cayman S (i když tady si nejsem jist), Carrera S (997) a Cayenne Turbo. A 911 Turbo (993). A Carrera RS 2,7. A 356 Speedster. Range Rover, s benzínovým atmosféricky plněným osmiválcem. Ariel Atom. LX 430. Sakra, nevidím konec... 😄
Jasně, pochybuju, že bych si rozuměl s každým majitelem Hummeru. Ale ta auta jsou dobrá a mně se líbí.
Mustang Shelby z roku 1967, otoh bych bral, dooost dobrá machrovina, tohle auto je legenda samo o sobě i kdyby jenom stálo v garáži. Když k tomu ale nastartujete a předvedete čumilům ten pravý rozjezd.... Wau!
Na druhou stranu ale máš u toho Defenderu jistotu, že majitel ví proč ho vlastní a hlavně k čemu to je. A ne, že si něco kompenzuje, jak je to v případě vlastnictví H1/H2/H3.
Veterán: Lincoln Continental '62, černý. Na denní ježdění: Cadillac DTS '06 Performance Pack, bílá perleť. A na blbnutí: Saleen S281 SC '05, zelená Legend Lime.
nejhorší na světě Logan a Thalie a v těsném závěsu se drží Mercedesy ale v opravdu těsném závěsu zdraví vás BMW
Pane bože, to se zase jeden puberťák moc dívá na Pimp my ride, co? Když už kopíruješ ty výrazy, tak je to "fully loaded" a ne "full loadet" a taky taky "dream cars" místo "dreams".....
BMW M5 a nic jiného to je auto snů hodí se pro rodinu na nákupy a ještě přitom stíháte všechny na semaforech strčit do kapsy a ta agresivita jakou se do vás pustí je ohromná a ta krása v detailech je nepřekonatelná a ne jenom BMW M5 ale všechny bavoráky jsou naprosto dokonálé budu se možná opakovat ale žádné auto na něho nemá možná má ale prvenství by stejně zůstalo doma u BMW M6
To víš, že to tu bude jezdit na benzín. Nenech se zmást americkýma označeníma benzínů. Oni uvádějí jiný druh oktanového čísla. tzv MON. V Evropě se uvádí průměr MON a RON.
A tak to já s tebou rozhodně nesouhlasím. Tvojí dlouhodobou averzi ke GT nechápu. ;-\ Je to moc pěkně zpracované auto. A má přepínací čudlíky. 😄
podle názvu soudím že jsi ženského pohlaví tak tě neberu vážně protože holky tomu nemůžou rozumět ale pokud jsi mužského pohlaví tak nejsem ani nemocný ani * já ale ty
Tak to ja som zatazeny na uplne klasiky, urcite by som si zohnal Vette Sting Ray, Ferrari 260GT Berlinetta Lusso, BMW 3,0CSL a najvacsi sperk BMW 507. No a z tych novsich? Nissan Skyline od JUN Motors, alebo BMW M3 GTR.
Auto snů - Ferrari 355. A v garáži snů by ho ještě doplnila M3 CSL, Range Rover a možná ještě Lancer Evo IX od RalliArtu. Krása...
No ja nevim, ale Turbo bylo jeste nedavno za pet, a GT2 snad za 9 milionu. Takze 911 pokryje jeste hodne diskusi.
O něm sním nejčastěji. [odkaz] BTW zmíňka o Fóbii RS jako autě snů mi připadá vážně joukovní 😄 Někoho třeba láká zajímavé černé provedení zadní části některých kusů. Stačí nějaký ten čiptuzing a origninální, dočasně smývatelná modifikace je na světě. Pojízdná kamna pak mohou sloužit i jako tabule, nebo místo pro umístění poznámek a vzkazů.. a stačí jen prst. Horst Fuchs by měl radost.
Presne tak! Riazeni na opacne strane bych prekousnul, ale jinak neni pry az takovy problem udelat konverzi 😃
preju hodne stesti pri plneni snu, doufam ze jednou se mi taky splni 😄
preju hodne stesti pri plneni snu, doufam ze jednou se mi taky splni 😄
nechcem moc kecat, ale MC12 je dost narocne auto na jazdenie a siroke jak autobus {zrovna tak dlhe} => Enzo for ever
Mojim autom snov, su vlastne dve auta... Jedno na pacovne dny, jedno na vikend! Na pracovne dny: Nova Skoda Octavia Combi RS! A na viken😜 Shelby Cobra Mustang GT500 z 1957!
Novy Skyline GTR pride az v roku 2007 bude mat bez tuningu len 5oo koni este tam je rezerva na dalsich 300 a ta karoseria konecne stoji za to.A hlavne to v malom meste nikto nebude mat a ani poznat.....
Myslim, ze celkom malo zname, no v mojich ociach neprekonatelne... Ferrari 288 GTO
(Alebo zo sucastnosti: Audi RS4 Avant, ved vojde don cela rodina i surf na strechu... ) 😉
(Alebo zo sucastnosti: Audi RS4 Avant, ved vojde don cela rodina i surf na strechu... ) 😉
nejlepší auta na světě je BMW jinou značku nepovažuji za auto a za auto hlavně nepovažuji Mercedes ježiši už jenom jak mačkám písmena tak se mi zvedá žaludek no prostě M-----s je šit a kdo si myslí opak je taky to co Mercedes jak jsem řekl miluju BMW a nejvíc BMW M5
ale aspon jeden z tych snov si si predsalen splnil. ja zatial nie... tak sa priznaj, ake je to, mat v garazi STi?
co takhle na sportovní jízdu FERRARI 612 Scaliety, nebo takhle Liccoln Town Car, nebo Bentley Continental pěkné to káry
BMW 630i - Coupé, zadní náhon, háčko (manuál), řadový 6válec, krásný design, kvalita, image, luxus, BMW... neni co řešit
Tak ja bych asi sahnul po F50 - podle me ten nejryzejsi supersport (teda po F40), nevim proc, ale pro ef50ku mam slabost. :😉
Jelikoz na ni nikdy mit nebudu a jsem skromnej, tak bych chtel novyho civica 1.8 i-vtec...uplne jsem se do nej zamiloval!!! >😁 Byl jsem se na nej v patek podivat a je fakt uzasnej - musim rict, ze modra metaliza je snad uplne NEJ. A ten interier - skoda mluvit :-!
Jelikoz na ni nikdy mit nebudu a jsem skromnej, tak bych chtel novyho civica 1.8 i-vtec...uplne jsem se do nej zamiloval!!! >😁 Byl jsem se na nej v patek podivat a je fakt uzasnej - musim rict, ze modra metaliza je snad uplne NEJ. A ten interier - skoda mluvit :-!
>😁 >😁 - zkus si ty telefony pamatovat po trojčíslech.. >😁 chápu.. co se týká značení fy. Nokia, tak je to akorát zmatek
No vsak to! Aj u BMW to ma system - staci sa naucit par motorov a ide to. Tri cisla su OK :yes: ...ale styri su sialenstvo! Kto ma memorovat. Hlavne ked ich Rusaci a Fini tahaju "z klobuka"... (Btw. u mna to vybudovalo taku averziu k viac ako trom numeram, ze si odmietam pamatat aj telefonne cisla >😁 )
Můžeš mi říct, jak tvůj chorej mozek přišel na absenci řidičáku v mé / našich kapse / kapsách? Fakt by mě tvůj myšlenkový pochod zajímal. Víš, šviháku, ten kdo má fakt peníze, nemá potřebu dokazovat, že je má. Tvoje Muráno na lízačku nás fakt nechává klidným. :no:
Ja viem. OK. Nieco som uz o tom pocul... >😒] >😒] Okrajovo to sledujem, ale nenapadaju ma tie nazvy. A oznacenia tych ruskych "masin" pocnuc Zigulakmi, konciac tymto - vzdy na styri cislice - to ma vazne sere! >😁 Ked som bol maly a zil som v ost-bloku, snazil som sa nastudovat tu typologiu cisiel. Jeden cas som sa snazil to aj pochopit >😒] >😒] . Teraz chytam nervy, ked mi niekto povie, ze ma napr. Nokiu 4210...A dotycny nevie preco. 😒 >😁
Ty jsi opravdu vypatlanec, ty si opravdu myslis, ze jsi nejbohatsi prinejmensim v CR, ze >😒] :no: Dat 4 mega za Cayenne Turbo nebo neco pres milion za Murano, to je rozdil vis, rozdil skoro 3 mega!!!
:no: :no: :no:
Prave ze ty snis, snis o tom, ze te nekdo bude poslouchat. :no:
:no: :no: :no:
Prave ze ty snis, snis o tom, ze te nekdo bude poslouchat. :no:
Veyron hlavne uz neni auto...to se zavodni special protoze jinde nez na okruhu bych ho ze strachu z ceskych silnic nevzal!A misto Enza bych ale radsi MC12...zaklad stejny ale celek je lepsi :yes:
... sen všech českých řidičů je přeci Ochcáfka f TéDéíčku f červeným íčku f červeným Déčku f červeným Téčku f kombajnu f metle f plný palbě f tuningu voe pyčo!!! Ale važně. Mé sny zahrnovaly tři šoukáry voe, sice STi, Lancia Delta HF Integrale nejlepe "Club Italia" a třeti /zustane vždy snem, bůůů, vzlyk/ byl-je MB 300 SL Gullwing. Lancia je temer nesehnatelna v dobrém stavu /je to skoda, chtěl jsem ji moc/ a dovézt z I zdalo se mi za ty peníze moc velké dobrodružství. Nakonec jsem koupil Sti, jsem spokojen. Ale ten nejvetsi sen, nejkrásnější auto všech dob, Gullwing ...
Jo o Eleanor asi snil nekdy kazdej, ja bych si ale asi vybral prvni Shelbyho vytvor - AC cobra se sedmilitrovym motorem :yes:
Navíc skvělá zbraň proti švihákově stíhačce Thalii... ta je sice rychlejší, ale radius vybuchu by ji asi trochu pokroutil hnědku 😉 >😒]
Jo a sorry, označení Topol/Topol-M je právě pro ten nosič, ne pro raketu, takže sorry za dezinformaci.. 😄
tááákže.... [odkaz] [odkaz] v kodu NATO je to "Sickle".. v Rusku Topol. Jinak je to na podvozku MAZ-7917 a má 7 náprav. Modernizovaná verze SS-27 (Topol-M) má ještě o nápravu víc, tohle je fotka prototypu na podvozku MAZ-79221... víc info nemám. [odkaz] 😄
neurážim vás, ale to co si prejete je proste moc.... moc proflakly.... ja bych se chtel odlisit a uskromnil bych se na 2 400 000, coz pro nektere ceske zbohatliky neni suma, kterou by nemohli obetovat. auto, ktery sem vybral neni auto mych snu, ale chci ho, chci si ho koupit a je to TVR Sagaris. muj maly rusky kamarad 😄
Jednoznačně AUDI QUATTRO SPORT - aneb jednou bude jeden kousek z těch 219 co vyrobili MŮJ... 😉 Zatím začínám pracovat na kapitálu... 😄
Jo je... Nevím jestli je to Ural, ale existuje to. Ta raketa co to vozí má kódové označení Topol-M. Je to naprostá bomba... Moment uploadnu to na dmsuper8 a dám link...
jj, na ten jsem úplně zapoměl... není to tedy auto mých snů, ale z těch supersportů dneška bych ho bral hned (asi po Murcielagu) :yes: :yes: A v tý pekelný červený je k... >😒] >😒] >😒] :yes:
nojo, všechno má svoji cenu a nic (tedy skoro nic) není navždy.. ale klidně bych si tě někdy poslechl o ní zaníceně vyprávět 😉 nechceš založit téma "co vyprávěly staré karburátory"?
Na potěšění z jízdy určitě F430 F1 (až bude, tak challenge stradale) a pro rodinu 612 Scaglietti F1. >😁 >😒] :yes:
No vidíte, chlapci, konečně stránka pro vás. Můžete si tu psát o svých snech, rozjímat nad tím co jen těžko dokážete. ZZ a lowkick by měli snít nejdřív o řidičáku. Ježiš, ještě že k vám nepatřím! Já ani o žádným autě nesním, snad jen o SUV od Renaulta, ale o tom sní ještě i u Renaulta. A když se mi nějaký zalíbí, tak si pro něj přeci jdu, ne? >😁 >😁 >😁
no tohle nevim ale takovej ten klasicky tvarovanej pickup s doubl cabem od internatialu tak o ten se tu možná někdy objeví až někdo si bude chtít zvýšit nějak svoje ego
hmmm, to máš pravdu, mezi moje benzínové sny taky patří svezení v téhle "ikoně" 😄 a jestli jsi s ní někdy jezdil, tak ti úpřímně závidím! (znáš to, taková ta přející závist..)
Tak to je skoda 😒 Dik Kazdopadne predpokladam ze nejspis bude nejaka nahrazka..treba i od jine znacky, tahle male SUVka mam moc rad.
>😒] >😒] :yes: ...jezisi, to som myslel! Ale este existuje nieco vacsie! Je to taka vec, co ma asi "300 kolies" a kabinu a taha to dlhu raketu.. >😒]
Military fans chtějí a uznávají jen H1. Zbytkem opovrhují. Ale co bychom vlastně chtěli, když si uvědomíš, díky kterému guvernérovi se Hummvee proslavil 😉
Kdyz bych se drzel u zeme,pak nove Discovery, Infinity FX, ale jinak uz dlouho posilhavam po Audi Steppenwolf - jen je teda mensi zadrhel v tom, ze je to pouze koncept 😄 Nevi nahodou nekdo, jestli se vubec bude vyrabet?
Bentley Continental Gt by stacil jel sem v nem Z Vidne na moravu a bylo to slusne svezenicko tech 300 to da uplne vpohode akorad na tech nasich cestach se to da jenom obcas. Ale takova Z8 a nebo 911 carrera turbo cabrio 😄
Mě by stačila moje bejvalá ereska. Akorát bych k ní chtěl připakovat tak prázdný silnice, co byly tenkrát.... >😁
Zo súčasnej produkcie by som si vybral Ferrari 575M Superamerica. Možno nepatrí k najrýchlejším,ale je krásne,teda aspoň mne sa veľmi páči. A z minulosti by to bol Mustang Shelby GT500,pôvodný bez akýchkoľvek úprav.
Mě by stačily auta dvě: Forester 2,5XT v plné palbě v automatu (třeba i v LPG) a druhé? Co jiného než STi a ještě trošku poladit? 😉
😄 😄 jéé.... jak si to poznal? Mě se totiž hrozně líbí MAZ, právě v tom "balistickým" provedení... 😉 .. už jsem to tu jednou postnul..
XK140 asi ne... líbí se mi úplně nejmíň... hlavně kvůli masce... Když už, tak 120 nebo 150... Ale ze starých sportovních Jagů bych stejně asi nejvíc chtěl XJS kupé, v černé barvě tak rok 81 - 84... zkrátka se starým provedením zadních světel a s evropskými předními (jedno velké světlo, ne dvě kulaté v chromu...), tak to by se mi líbilo
To je asi tym, ze Hummer nevyzera ako auto (a podla mna ani neni). To je nieco na pol ceste od auta k bojovemu transporteru... Chapem military-fans ze to chcu (ale ti chcu aj URAL v prevedeni nosica medzikontinentalnych blistickych rakiet), ale ine skupiny by sa mali ist dat podla mna zdiagnostikovat...
Jó, to byly časy, když jsem ještě jen snil o tom jak budu bohatý a zabezpečený do důchodu.
To byly vždycky mé dva hlavní životní cíle, tedy kromě plné garáže samých luxusních aut.
Ale nemyslete si, že bych byl ochoten investovat všechen svůj kapitál jen do aut. To ne.
Já vím, že i mé možnosti jsou omezené a do těch 15 regálů v garáži se mi prostě víc modelů nevejde. Ale stejně je škoda, že jsem nebyl bohatý ještě předtím než zkrachoval Matchbox.
Teď už bohatý opravdu jsem. Ještě se ale musím při…zabezpečit pro důchodový věk, takže na to mám ještě rok a půl. Můj obvoďák mi říkal, že déle už tu nesvéprávnost a invalidní důchod oddalovat nemůže, prý jsou na to zákony.
No nic budu muset začít zase makat na své firmě jako jsem to dělával za oněch časů, kdy jsem snil o bohatství. Firmu jsem zdědil po předcích. Stejně jako kdysi oni, i já každý den polykal balíčky s bílým práškem a potom troubil hodiny a hodiny na všech záchodech světa, abych ten poklad dostal ze sebe zase ven. Někdy se balíček roztrhl o kaštany, ale já byl vždycky šikovný kluk, přášek i kaši jsem seškrábal dohromady a pak jsem to smíchal s hladkou moukou, uválel a znovu zabalil do balíčku. Nikdy si nikdo nestěžoval, jen moji „nadřízení“, že prý jim ubývají zákazníci.
No nic, budu muset začít trénovat, protože je to práce fyzicky náročná. Asi zajdu za klukama do Modré ústřice, to je trénink z nejlepších. Tenhle turnus totiž bude jeden z nejdelších. Kromě svých původních cílů mám před sebou novou fata morganu…chci si koupit portál AUTICKA.CZ, abych si tam mohl o svých modelech psát jen já sám se sebou a svými virtuálními nickamarády.
To byly vždycky mé dva hlavní životní cíle, tedy kromě plné garáže samých luxusních aut.
Ale nemyslete si, že bych byl ochoten investovat všechen svůj kapitál jen do aut. To ne.
Já vím, že i mé možnosti jsou omezené a do těch 15 regálů v garáži se mi prostě víc modelů nevejde. Ale stejně je škoda, že jsem nebyl bohatý ještě předtím než zkrachoval Matchbox.
Teď už bohatý opravdu jsem. Ještě se ale musím při…zabezpečit pro důchodový věk, takže na to mám ještě rok a půl. Můj obvoďák mi říkal, že déle už tu nesvéprávnost a invalidní důchod oddalovat nemůže, prý jsou na to zákony.
No nic budu muset začít zase makat na své firmě jako jsem to dělával za oněch časů, kdy jsem snil o bohatství. Firmu jsem zdědil po předcích. Stejně jako kdysi oni, i já každý den polykal balíčky s bílým práškem a potom troubil hodiny a hodiny na všech záchodech světa, abych ten poklad dostal ze sebe zase ven. Někdy se balíček roztrhl o kaštany, ale já byl vždycky šikovný kluk, přášek i kaši jsem seškrábal dohromady a pak jsem to smíchal s hladkou moukou, uválel a znovu zabalil do balíčku. Nikdy si nikdo nestěžoval, jen moji „nadřízení“, že prý jim ubývají zákazníci.
No nic, budu muset začít trénovat, protože je to práce fyzicky náročná. Asi zajdu za klukama do Modré ústřice, to je trénink z nejlepších. Tenhle turnus totiž bude jeden z nejdelších. Kromě svých původních cílů mám před sebou novou fata morganu…chci si koupit portál AUTICKA.CZ, abych si tam mohl o svých modelech psát jen já sám se sebou a svými virtuálními nickamarády.
Ja osobně sem zblázněnej do Aston Martin, takže by to byl Aston Martin V8 Vantage a na rychlejší svezení AM V12 Vanqish S. A co takhle rovnou WRCčko, ja bych šel do fabie, to by lidi čuměli kdybych s tim jezdil po městě 😄 a co rovnou rallycrossovou fabii - 520 koní z dvoulitru a 2,4 s na stovku >😁 to bych byl pánem sprintů široko daleko :yes:
Ale Aston Martin je nejkrásnější auto na světě 😄 Každej si to přeberte jak chcete, ale hlavně se tady prosím nehádejte který je to nejhezčí, protože každej má přeci jinej vkus :yes
Mít svůj sem je přece nádhera. 😄
Ale Aston Martin je nejkrásnější auto na světě 😄 Každej si to přeberte jak chcete, ale hlavně se tady prosím nehádejte který je to nejhezčí, protože každej má přeci jinej vkus :yes
Mít svůj sem je přece nádhera. 😄
Keby som bol nechutne bohatý, kupil by som Brabus S V12, ale len s ťažným, aby som mohol rozťahovať kamiony >😒] >😒] >😒]
Conti GT je paráda. Také jeden z mých favoritů. Myslím, že na naše silnici je jeho robustnost přijatelnější než pro typické "nízkoprofilové" sporťáky.
že 90 % co projede i obyčejné aro či uaz, pokud jej teda nebudu řídit já. mám us auta rád, ale tohle je jediná výjimka. hummery fakt nemusím.
Hmm...nejsi zrovna narocnej,ale kdyz teda ty prachy jsou,proc ne
Na pohodlne cestovani jen tak bych si koupil i Ford Focus v kuzi,xenony atd
Na pohodlne cestovani jen tak bych si koupil i Ford Focus v kuzi,xenony atd
Kdybych měl volit auto se kterým bych mohl i jezdit, tak asi XKR. Kdyby auto jen spíš tak na víkendy tak XJ220. A ted do zacatku by mi stačilo cokoliv spolehlivyho co neškadli moje chuťovy bunky... Treba starsi souseduv Galant..
Já bych to viděl takhle: Do terénu Hummer H2 nebo H3. Reprezentačně BMW 7,Audi A8,Mercedes Benz S nebo CLS, na blbnutí Ferrari Enzo, Koenigsegg nebo Gallardo, na cestování Maybach a na léto Opel Speedster
Tak bych si na dlouhý cesty určitě pořídil Audi A8 W12 L, do přírody Range Rover 4,2 V8 Sport, no a protože miluju ameriky tak bych si taky nějakou nekompromisní klasiku dopřál řekněme Chrysler 300C V8 Hemi ... No a kdybych jel do města tak bych vytáhl na provětrání Alfu Romeo 147 GTA . Jo jo to by nebyl špatnej život .
Asi takhle: na blbnutí v terénu 1x do roka dobrý. Jinak bych to ale nechtěl. Hroznej *jinak. :no: Ten automat... 8-s v 60ti jsem byl rád, že to vůbec přeřadilo na vyšší stupeň. Navíc si myslím, že 80% lidí s tím do toho terénu vyrazí 3x za život. Takže to vnímám víc jako auto pro pozéry, frajery a rádoby kovboje ;-\
Tak presne tahle sestava je mym snem Flying Spur, DB9 a RR(to Gallardo bych klidne vypustil, a treba nahradil Koenigseggem 😉 )
Tak pánové. Ja si beru jeden kousek Ferrari 250 GTO '62, potom jednu Daytonu - 365 GT4, Testarossa taky neni spatna. No a to by mohlo pro zacatek stacit. Pristi vanoce budu chtit rozsirit sbirku 😄
S tou 911 suhlasim, dalej by som ani ja nesiel (cayman ale tiez nevyzera zle 😄. A za dake drobne by som este poridil Stingray, skore 70-te roky. Daku motorku ... Yamaha MT-01 vyzera dobre.
Po té, co jsem ten Charouzův zázrak viděl z blízka prohlašuji, že s tím bych tedy fakt nejezdil! Je to jako by to splácal Bertoňák doma v garáži. Takovou fušařinu za tak nehorázný peníze jsem dlouho neviděl... :no:
Aut snů, které bych si přál mít v garáži, je ve skutečnosti docela dost a vybrat si jedno z nich je prakticky nemožné. Mými favority jsou M-B 300SL´54, AC Cobra 427, Boss Mustang 428 ´68, Pontiac GTO´67, Jaguar XK120´48, Maserati 5000 GT, Ferrari Testa Rossa´57, Porsche 911 RS a VW Brouk. Moderní auta (r.v. 1990 a novější se mi moc nelíbí. Ale jsem i docela realista, takže, pokud bych si měl vybrat jediné auto na světě, byl by to Ford Capri 3,0L Essex 😜ack. Ten by se nechal pořídit zhruba za čtvrt milionu, což je naprosto skvělý a hlavně splnitelný
Muj sen je elegantni retro roadster Morgan Aero 8. Pekne, vkusne, rychle, zadna masova vyroba, tedy nic, co byste potkavali kazdy druhy den na silnici, kolikrat i ve stejne barve... K tomu jeste elegantni oblek ve stylu tricatych let a jet se pekne projet...
Protoze neziju (zatim) 😄 v Kalifornii, ale v Cesku, tak na nase vymoly bych volil Porsche Cayenne Turbo v plne nalozi :yes:
Az paparoubek postavi ty miliony kilometru novych, rovnych, kvalitnich dalnic, (ktere se pak rozpadnou, protoze nebudou prachy na udrzbu) 😲 ...tak potom...potom Bentley Conti GT :yes: :yes: :yes: 😉
Az paparoubek postavi ty miliony kilometru novych, rovnych, kvalitnich dalnic, (ktere se pak rozpadnou, protoze nebudou prachy na udrzbu) 😲 ...tak potom...potom Bentley Conti GT :yes: :yes: :yes: 😉
Je příjemné se zasnít, ale já považuji za auto snů to na které jsem v dohledné době schopný "dosáhnout". O tom sním a na to se těším. V současnosti je mým snem naprosto "obyčejný" Peugeot 307 s 100KW HDičkem, na kterého doufám v průběhu příštího roku „dosáhnu“. A když bych se zasnil ještě o něco víc myslím, že na našich silnicích bych si rozhodně vystačil s Mitsubishi Lancer EVO VIII. Přeci jen závodní okruh kde by se dal takový supersport pořádně projet mám docela z ruky 😄
Můj vysněný supersport - Ferrari Enzo!Třeba Veyron je rychlejší,ale už to není takový supersport jako Enzo!
V pohode 😄 😉 Ja som to len povodne pochopil tak, ze to musi byt auto, ktore je "seriove" a "vyrabane". Ale potom som si precital este raz clanok a za priklad davaju aj stary Mustang (aj ked "Eleanor" zrovna seriovo vyrabane auto nebolo).
no neseděl jsem vnem boužěl, napsal jsem ho proto jak píšeš ze je to nejhesčí mergl. jinak ešte bych si do garáže zaparkoval Lotus Exige
money no object? tak to asi taky o praktičnosti nemusí být řeč a já si jako minimalista přihazuju například Ariel Atom - jako destilát radosti za volantem. nebo - kdo by to řekl - Super7 😉 . a na tu realitu mi stačí prakticky cokoliv s modrobílou "vrtulkou"
Tak moje vysněné auto je rozhodně BMW745dL,full loadet(DVD navigace,BOSE audiosystém,bílá kůže atd...) to by byla moje nejsladší limuzína.Rozhodně bych to pak ještě nechal přečipovat,ať to má ještě větší švih!Miluju to auto.A to bych měl na normální každodenní ježdění.No co,vyhrál jsem,mám DOST peněz,můžu si to dovolit ne?!
Pak na sportovní jízdu bych si koupil Mercedes Bens SL65 V12biturbo(615koní,přes 1000Nm).To by byl můj skutečný trhač asfaltu,moje sportovní limuzína.A rozhodně by nechybělo ani F430,to musí patřit do rodiny každého fajnšmejkra ne?!
Jako SUV bych si koupil Hummer H2,rozhodně,ikdyž by tohle byla možná má nejhloupější investice,a pak taky určitě Land Rover Discovery 4.4 V8 HSE.Je to taková milá krabice 😉
No a na akce bych si koupil Renault Grant Espace 3.0 V6 dCi.Super i pro mé kámoše,které bych vozil.
A samozřejmě by nesměl chybět Bentley Continental Flying Spur,to ne.
No ale kdyby to mělo být jen jedno auto,tak rozhodně BMW 745Ld,full loadet.This is my dream car and my dreams cars :yes: 😉
Pak na sportovní jízdu bych si koupil Mercedes Bens SL65 V12biturbo(615koní,přes 1000Nm).To by byl můj skutečný trhač asfaltu,moje sportovní limuzína.A rozhodně by nechybělo ani F430,to musí patřit do rodiny každého fajnšmejkra ne?!
Jako SUV bych si koupil Hummer H2,rozhodně,ikdyž by tohle byla možná má nejhloupější investice,a pak taky určitě Land Rover Discovery 4.4 V8 HSE.Je to taková milá krabice 😉
No a na akce bych si koupil Renault Grant Espace 3.0 V6 dCi.Super i pro mé kámoše,které bych vozil.
A samozřejmě by nesměl chybět Bentley Continental Flying Spur,to ne.
No ale kdyby to mělo být jen jedno auto,tak rozhodně BMW 745Ld,full loadet.This is my dream car and my dreams cars :yes: 😉
To by chtělo raději rovnou garáž, jinak bych se z nutnosti výběru sesypal. Ale garáž pro pět vozů, to už by se dalo řešit. Musel by tam stát Citroen DS, buď v černé, nebo krémové. Vedle něj modrý Lotus Esprit Essex. Naproti Citroenu bych rád viděl funkční studii Renaultu Talisman. Vedle něj pak Aston Martin DB7. A v čele naproti vratům? Hmmm, no přeci žluté Maserati Bora, jak jinak. Jo a mimochodem, co se rodinného auta týče, to obyčejné bílé BMW 535d Touring by stálo venku před domem.
Vždyť to byli seriově vyráběný auta! Vyráběli se sériově! Nebo to vadí že to bylo před dávnýmí roky 😒 Určitě ne vždyt kdo by ty legendy nechtěl 😉 :yes:
Z GT by som snad aj jazdil...myslim. Ale po GT nijak zvlast netuzim. Chapem a chvalim o co u toho auta islo, ale radsej by som teda vlastnil original vitazneho GT40 z Le Mans...
:yes: ...to si si uzil, co?! 😄 No, jak ked vidim Hummer (ktorykolvek), tak ma prejde chut vlastnit akekolvek SUV. To, ze to prejde vsemozne veci a zivocichy, tomu verim, ale....inak brr. 8-s Myslim, ze 85% toho co Hummer prejde aj Defender. Tych 15% co zostava je v beznych EU podmienkach snad irelevantnych...
A kdyby sis takhle pořídil Ford GT, tak bys do škvír mezi části kastle mohl zasadit i brambory >😁 A na kapotě grilovat >😒]
noooo ... tak to je těžký ... ale vím že kdyby byla garáž snů tak by v ní určitě byly : Range Rover SC Autobiography, Bentley Flying Spur, Lincoln Navigator ultimate, jednotlivé generace aut od LR, Mustang, X - type, CLS, G, a asi miliarda dalších. spíš by to bylo mzeum teda ;-\
Já minulý týden proháněl H2 a Land Cruisera po terénním polygonu a musím říct, že jsem byl tím Hummerem celkem překvapenej. Vyjede / sjede to neuvěřitelný věci :yes: A na to, kde a hlavně JAK jsem s tím jezdil, tak to i celkem dobře tlumilo ten terén. A hlavně, ten nejvíc zaprasenej byl po mě >😒] Boční okýnka až po střechu od bláta a na předku nabalenej ňákej hnůj >😒] 😉
Můj sen je zrovna ta eleanor a v budoucnu si ho chci urcite splnit 😉 Koukal sem se tak nak na ebay, a tam se dost tech fordu prodava. Akorat vubec nevim, jak ho dostanu do cr, a jestli vubec bude mozne s nim tady jezdit. Leje se do toho aspon nakej normalni benzin, co se tu prodava?
Jsem jenom skromny student. Moje vysneny auto je BMW 330xd... s nejakym aerodinamickym packetem 😄 to by mi stacilo 😉
Miura a Delta Integrale neplatia! >😁 Musi to byt -seriovo vyrabane- auto! To by som aj ja vedel...vyberat z minulosti! 😉 Lenze, to by sme tak skoro neskoncili.... >😁
:yes: 😄 ...uz som si to rozmyslel s tym SUV. Keby som mal mat to SUV, tak by som asi potreboval naozaj terennak. Na vsetko ostatne ako teren by mi stacilo Mondeo /DB9. Cize by som logicky potreboval "pracanta": cize logicky Defender 110! (To len tak, aby som pana Jeziska nezdrzoval dlhym premyslanim, lebo viem, ze ma vela prace s roznasanim dareskov!)
Do coho by som zainvestoval ja? Najprv by to bolo niekolko nadupanych sedanov - teda Impreza STi v prvom rade, mozno aj EVO IX, aby som vedel porovnat a samozrejme BMW M5 na radoby pohodlne cestovanie.. Na cestu do Monte Carla by som vybral Carreru S, na reprezentativne ucely Maserati Quattroporte a na chatu Hummer H2. Bol to krasny sen...
Zdravim, takže nejdřív bych si asi šel pro nějakou ojetou Audi RS2, s kterou bych si přitáhl třeba ze Švýcar Lamborghini Miura, dále bych si musel pořídit AR 147GTA, Subaru Impreza STi, ježiš a co takhle Lancia Delta Integrale... Jojo kdybych si musel vybrat jen jedno auto tak bych byl hodně smutnej! 😒 Ještě že mam divokou fantazii... >😁
To vieme vsetci...ponesie designove prvky konceptu Iosis. A ked clovek vidi, coho je M.Smith schpony na koncepte (...a ked vidim, ako navrhol Astru), nove Mondeo bude urcite krasne! Na rozdiel o vacsiny premiovych aut to bude mat aj dusu!
Naco by to stalo v garazi? 😄 V obyvacke, alebo pracovni by sa to ako drahe a exkluzivne umelecke dielo vynimalo lepsie... 😉
>😁 Krásné... Marko, Marko 😉 jestli ty už náááhodou nevíš jak to nové Mondeo bude vypadat... 😉 Mám tušáka... že dobře, viď?
Skoda, ze to musi byt seriovo vyrabane auto. 😒 Mal by som taky skromny sen ohladom veterana. Ale dobre! Keby to malo byt jedine auto, tak Aston Martin DB9: Keby som si k tomu smel vybrat aj nieco na normalne jazdenie, tak buduce Mondeo. A keby som potreboval nieco do terenu, tak bud Disc👋Defender, alebo RR Sport (aj ked ten do terenu az tak urceny nie je.) A este by som chcel mier na celom svete! Jeziskovi dakujem... >😁
Brácho, lezem po těch schodech do nebe zvolna... vím, těžknou nohy, hlava se začína motat nedostatkem kyslíku... ale ještě nejsi na vrcholu... 5 mega... brácho, rozpočet vaší vesnice na celej rok 😄 Tohle by starosta těžkou obhájil. Ty ale můžeš. Ty můžeš všechno. Tady. V bance maj na tvý touhy jinej názor. Tak do toho... já ti vlastně ani nevím... dál než k 911 bych ani vystoupat nechtěl. Co ty? :yes: