Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Olter Fiat: konkurence pro Hummer podruhé

Iveco nebude jediná značka, která přiveze na Motor Show v Boloni drsný off-road. Svou představu konkurenta amerického Hummeru ukáže i "nadřazený" Fiat.
Zpět na článek
neregistrovaný "Tom"
4. 8. 2006 09:49
www.hummer.estranky.cz
HUMMER je nejlepší. Fiat Oltre neni nejhorší ale rozhodně to neni konkurence pro HUMMER! Vše o vozech HUMMER najdete na www.hummer.***
neregistrovaný "Tom"
4. 8. 2006 09:44
Re: Hummer vs Fiat
Jasně, HUMMER je nejlepší.
www.hummer.***
neregistrovaný "Shorty"
12. 12. 2005 18:13
bez titulku
Zlý vtip!!!
neregistrovaný "Alessio"
7. 12. 2005 18:08
Re: ////
PS: k těm patentům...kvůli tobě tady nebudu vypisovat nějaké obří seznamy, za to mi nestojíš,neber to zle. Kdyžtak si projeď nějaké patentové stránky,myslím, že budeš překvapen. Teď mě třeba napadla gastrokamera...až budeš mít rakovinu žaludku nebo vředy, tak si možná vzpomeneš. PPS: to, že mýtné není svalovat na fakultu je fakt schíza...říká ti něco slovo zákon? Že ten se musí schválit? Že se musí udělat výběrové řízení? S tím sakra fakulta nemá ani za mák společného!!! Nebos to myslel tak, že nevytvářela dostatečný tlak na politiky? To bych eště dokázal unést,i když si myslím, že tlak a vůle tam rozhodně nechyběla. PPPS: takže až zase v praze nepojede tramvaj, tak vynadáš mě, protože jsem dělal dopravní průzkum linky 18,na jehož základě je sestaven jízdní řád? Ta fakulta je fakt viník všeho,co.. ;-\
neregistrovaný "wolff"
7. 12. 2005 14:36
Re: ////
Turbolet....Hmm. No jo co se dá dělat...Vrtulový letadla nemusím... ;-\ ALe jo dobrý...
neregistrovaný "Alessio"
7. 12. 2005 14:20
Re: ////
to jsem rád. tak příště nenapadej jiné rasy,ok? A můžeme se i bavit o těch vlacích...i když cítím, že ty máš svoji pravdu a k debatě přístupný nejsi. PS: pakliže toužíš po dopravním letadlu od FHI, tak věz, že jedno pěkné a spolehlivé letadlo bylo třeba YS-11...není to žádný superletoun, ale dokazuje technologickou výši FHI.
neregistrovaný "wolff"
7. 12. 2005 14:11
Re: ////
S černoškou? To si piš. >:D ;-)
neregistrovaný "Alessio"
7. 12. 2005 13:58
Re: ////
"Pamatuj si, k...y šikomooký co neokopírují to nemají." To je u mě rasistická věta. Z japonců nešílím, jen uznávám kvalitu a´t je kdekoli na světě. O Airbusu jsi psal jako o jediném konkurentovi Boeingu, tak jsem tě opravil a můžu pokračovat společnostmi na východ od nás, dnes "nemoderní" (kdo viděl An148 ví o čem mluvím). O Pendolinu se nehodlám bavit,tam je pravda jinde než jsi napsal ty(ČKD řeklo, že vyrobí rychlovlak - a nestalo se Prostě kecali a neudělali ani skříň - to je "hlavní" příčina prodloužení nepřítomnosti rychlovlaku jako takového u nás, já jsem ale hovořil o pendolinu - tak se podíl českých firem smrsknul na minimum (Borcad...)). Ale o tom se můžeme bavit na úrovni. Když tu zesměšnuješ rasu, tak to já prostě neumím přejít mlčením. PS: chodil jsem s černoškou, takže doufám, že jsem ti udělal radost
neregistrovaný "wolff"
7. 12. 2005 13:27
Re: ////
K těm patentům...Malá nápověda...A není to tím, že by se Japonci báli, že jim to Amíci okopírují, je to úplně v něčem jiném... >:D
BEZ URÁŽEK :-|
neregistrovaný "wolff"
7. 12. 2005 13:23
Re: ////
Nevím co Vás tam učí, ale moc toho nebude. Aspoň číst by Vás tam mohli naučit... Rasista rozhodně nejsem,ale neučůrávám si z Japonců tak jako ty. Dokonce přiznám, že mi Asijské šikomooké kultury moc nesedí a připadají mi celkem v některých zvycích nechutní (strava, chování - jak jsou někdy odměření...) To už jsou mi 100x bližší naši Romové a mezi černochy mám rozhodně víc přátel než ty (a tipl bych, že s Japonkou jsi taky ještě nikdy nespal). Ale to sem nepatří. Jen nepochopím, že je dokáží v Evropě někteří lidé takovým bezmezným způsobem obdivovat. Nicméně jejich úspěchy nezpochyb%nuji, i když bych z toho tvýho chabýho výčtu asi uznal jen ty stavby odolné zemětřesení v tom jsou kabrňáci, ačkoliv předpokládám, že být v Evropě zemětřesení, tak jsme na tom krapet líp ( v té technologii)než oni. Mimochodem, ten princip co oni používají již dávno dávno před tím vymyslel DaVinci. K Pendolínu se vyjadřovat nebudu, zcela jistě mám úplně jiné info než ty a argument, že ty vlaky stály v Coneglianu je mimo mísu, ale problém byl úplně někde jinde (V ČKD!!!). Je vidět, že naši skvělí lektoři, kteří jsou ukřivdění, že z něčeho neměli bakšiš stále umí dobře šroubovat šrouby do hlavy. ;-) ;-) Ale neboj, teď se vyřádí na dálničním mýtném (za to taky můžeme děkovat tvé skvělé bezchybné fakultě)
P.S. Embraer (od kdy je Brazílie na Honšú, nevím) je sice třetí největší výrobce letadel na světě, ale bohužel zdaleka není konkurentem Airbusu a už vůbec nemá nic společného s F.H.I. Co se týká Avra, tak bych řekl, že to bude mít také víc společného s Fiatem než s F.H.I. Tak sem nějak nepochopil ten tvůj příspěvek. Čekal sem, že mě tady omámíš nějakými super japonskými letadli, na jejichž vývojí se z 99% podíli Subaru a ono nic. Asi si chyběl při výkladu látky na ČVUT FD :-)
Mimochodem.Víš, že je na japonských a vlastně asijských univerzitách naprosto povoleno opisování (netvrdím, že bez vyjímky)? >:-[] Čím to asi bude? čím, čímčaráračimčimčim? Aby si věděl, tak sem měl třeba Mazdu, discman mám taky Sony... Takže žádné předsudky nemám. P.S.2 Proč jsou na těch všech "japonských krámech" původní americké patenty a ne japonské. Možná Vám to na fakultě říkali... >:-[] :no: :no:
neregistrovaný "Alessio"
7. 12. 2005 09:58
Re: ////
ještě jsem si to jednou přečet, ty hnusnej rasisto, a rozhodl jsem se tě ignorovat a hájit tak čest svojí i fakulty, protože jinak bych ti musel velmi sprostě vynadat. O pokrocích, které vznikly na japonské půdě snad ani nebudu mluvit. Jen velmi omezený člověk nevidí pokroky v elektronice(Sony...),strojírenství(šinka… tunel na světě,mrakodrapy odolávající zemětřesení...). Až to uznáš a omluvíš se,můžeme se pobavit na úrovni. Do té doby mlčím (jestli toho využiješ k urážkám je tvoje věc a bude to vypovídat o výši tvého intelektu).
neregistrovaný "Alessio"
7. 12. 2005 09:53
Re: ////
Neznáš? Třeba Embraer nebo Avro. Pokud ti ta jména nic neříkají, tak se vrať do školy,jestli jsi někdy dokončil alespoň základku,když veřejně urážíš ČVUT,řekl bych že ne. Pendolino se zpozdilo díky nekontabilitě ZZ (né ZZ ale zabez. zařízení). které Fiat nedokázal dodat ve stavu v souladu se smlouvou. Můžeš mi prosím povědět, které komponenty ČKD nedodala včas? Když ty vlaky stály v Coneglianu (výr. závod) už před minimálně dvěma lety, první vlak ještě mnohem dřív! Měly jezdit už před rokem,ale problém byl v elektronice,nikoli v tom, že by ve vlaku chyběly "šrouby".
neregistrovaný "wolff"
7. 12. 2005 09:38
Re: ////
Tak tou tvojí fakultou se moc nevyhatahuj. Až z ní vylezeš, tak zjistíš, že jsou tam lidi, co ničemu nerozumí a na fakultě jsou aby nemuseli nic dělat. Taky sem bejval pro fakultu zapálený, ale rychle mě to přešlo...
Pokud jde o Pendolíno, tak to se nezpozdilo kvůli Fiatu (Fiat si vše splnil dokonce s předstihem, ale kvůli úspěšnému tunelovaní Vašeho slavného podniku - ČKD Praha (ČKD měla smluvně zajištěny subdodávky). Se divím, že to Pendolíno už jezdí. Ale hold češi nemůžou sprasit všechno, že? Jak se dá všechno zdemagogizovat. Ach jo. Mimochodem je to jedinej rychlovlak, co je schopnej jezdit po těch našich "kolejích".

P.S. Fuji H.I. není zase zas tak skvělý podnik... Mimochodem, žádnou k..u šikmookou, krom čínské jsem ve vesmíru neviděl... :-) A žádnou jinou konkurenci krom Boeingu pro Airbus taky neznám... To tam ai dělají letadýlka Káně, že? Co ty fakulty dneska chrlí... :-O Pamatuj si, k...y šikomooký co neokopírují to nemají. A platí to i pro Japonce!!! Liší se pouze jen a jen v managementu.
neregistrovaný "Alessio"
7. 12. 2005 00:00
Re: ////
S freyem nemám zkušenosti, ale pečujeme o plecháčky u Carpentera a tam se nám zatím vždy vyjito vstříc, cena v normálu kvalitních automoilových servisů.
neregistrovaný "vlk"
6. 12. 2005 11:27
Re: ////
Už jste byli někdy ve značkovém servisu Subaru? Cena záručních prohlídek? U Freye při vstupu pozdravíte "Dobrý den" a už vás to stojí 10.000.
neregistrovaný "repec"
5. 12. 2005 14:49
Re: bez titulku
Jo, úplně stejné auto jsem si postavil z pár kostek Chevy (stavebnice pro hodně malé děti), když sem byl ještě škvrně. Myslím, že kdyby se mu designéři věnovali víc jak 2 dny, vypadalo by určitě lépe. Já si teda troufám tvrdit, že mít ted´ po ruce Chevu, byl bych mnohem úspěšnější. ;-)
neregistrovaný "Alessio"
5. 12. 2005 12:55
Re: Panove
S Pendolínem bych se moc nevytahoval...jestli chceč, tak ti sem můžu napsat pár chybek tohoto produktu ETR 460,470,480 společnosti Fiat Ferroviaria....je jich totiž požehnaně. Od zabezpečovacího zařízení po stěrače u strojvedoucího (již bouhudík odstraněno...cena? zpoždění uvedení do provozu ne v řádech měsíců, ale let! Kdyžtak si projeď stránky naší fakulty (ČVUT FD) a někoho kontaktuj,myslím, že by ti to s notnou dávkou rozhořčení povykládal třeba Ing.Jacura.
neregistrovaný "Scooby"
5. 12. 2005 09:54
Re: Panove
Ehm ehm, to uz jsi se dostal jinam mimo diskusi o automobilech,ale budiz, on výrobce subaru, Fuji Heavy Industries vyrábí letadla, turbíny, těžké stroje a podílí se na kosmickém programu. Taková specialitka: každý technik, který chce pracovat v Subaru, musí nejdříve absolvovat minimálně dvouletou praxi v leteckém průmyslu v rámci koncernu, aby mohl být vůbec přijat. jo a mimochodem,jak jsem mohl mít před deseti lety patnáct let staré tipo to nevíš? kdy se asi tipa začala vyrábět??? (no dost možná jsem ho měl už před 13 lety... musel bych to spočítat :-) tak zdar fiatisti. Jo a s tim Passatem TDi souhlasim s tebou ;-)
neregistrovaný "ice"
5. 12. 2005 08:53
hruza...
Tohle auto je naprosta silenost...kdyz se na nej podivam tak se mi obraci snidane v zaludku..
neregistrovaný "MINI"
4. 12. 2005 19:20
Fiat
Na první pohled jsem se zděsil, ale čim déle se na něj koukam, tim víc se mi líbí. Jediný co bych fakt změnil jsou ty kola a interiér. Jinak super kára :yes:
neregistrovaný "Essesant"
4. 12. 2005 10:25
Re: Panove
Ano, mas naprostou pravdu, ale myslim, ze kdyz jim budem predkladat fakta podlozena argumenty, tak nekteri mozna aspon trochu zmeni nazor... Ono je to strasne jednoduche - kazdy sampon vi, ze VW Passat TDI je "nejlepsi" auto na svete. Kdyz nekdo trvrdi, ze Fiat konstruuje nejazajimavejsi auta prinejmensim v Evrope, tak se mu to neveri, ani kdyz prokaze, ze Fiat ma njvic titulu Auto roku a spoustu automobilovych patentu... To ze treba Fiat stavi rychlovlaky Pendolino (dalsi Fiat patent) a nebo vesmirne moduly pro evropsky vesmirny program uz ponechavam naprosto stranou.
neregistrovaný "AleXB"
4. 12. 2005 02:38
Re: Panove
2 Essesant: to vis nekteri vidi znacku fiat a hned zacnou to sve "kdyz jsem mel pred 5 lety 15 let stare tipo po 10 majitelich ( a x havariich) nebylo zrovna nejlepsi zato ted mam funglovku a ta se nekazi protoze neni z italie!" >:D aniz by si vubec uvedomili na co koukaji...holt nic kloudneho z techto diskuzi nekouka ;-\
neregistrovaný "Petr"
3. 12. 2005 11:49
Re: ////
Neurazej cernoske boxery ;-) Ja si do dneska myslel, ze Hummer je hnusny auto. Ale nyni mame noveho krale >:D :no:
neregistrovaný "wolff"
3. 12. 2005 09:45
Re: ////
Ne to bylo an toho blba co teď se rozepsal pode mnou... ;-)
neregistrovaný "Scooby"
2. 12. 2005 23:34
Re: ////
Ehm, ehm, z jednicky BMW se teda mimochodem taky neposadim :-), ale jo, tyhle nadupany verze budou asi docela k světu, to máš pravdu >:D
neregistrovaný "Scooby"
2. 12. 2005 23:30
Re: Panove
Hm, tak uvidime, jsem na nej teda zvedavej :-)
2. 12. 2005 23:29
Re: ////
:*) Jak, spotřební zboží. Ertřicetdvojka smetla teď v testu jedničku od BMW... a to je teda co říct. Brácho, není spotřební zboží... je jen vyprahlé srdce, čára života a zvířenejch prach cest... ;-) :yes:
neregistrovaný "Scooby"
2. 12. 2005 23:26
Re: ////
Lancii Integrale 4x4 teda taky můžu, to je fakt... s tim olejem jsem to asi spatne napsal, myslim ze 1litr na 1000km... na sto to by asi bylo moc brutalni :-)
neregistrovaný "Alessio"
2. 12. 2005 23:01
Re: ////
Tak na tohle nejde říct nic. Audi vyrobilo něco okolo 1800000 aut quattro. Subaru vyrábí ročně 500 000 aut...AWD,samozřejmě. A první sériová AWD bylo subaru? No vida! :-)
neregistrovaný "Essesant"
2. 12. 2005 22:39
Panove
je trochu skoda, ze hodnotite veci, aniz byste jim rozumeli. Iveco MLV, ze ktareho Fiat Oltre konstrukcne vychazi, je coby armadni vozidlo vykonejsi a lepsi nez Hummer H1. Je to proste fakt, a zjistili byste to, kdybyste si precetli prislusne clanky v odbornem tisku. Oltre ma prakticky stejny interier jako MLV - je to heavy duty, tak ta tlacitka snad tolik nevadi. Nevim, kdo z vas se vyzna ve spolehlivosti Iveca, ale da se taky najit odbornem tisku, kdyby nebyli kvalitni, tak by nebyli tak uspesni... (Mimochodem, kdyz se tady posledne hodnotilo 10 nejlepsich a 10 nejhorsich aut z pohledu spolehlivosti, tak tam nebyl ani 1 fiat, zato mezi najhorsimy bylo napr Audi TT, navic spolehlivost neni jen o kvalite vyroby ale take o kvalite komponent - zname soucastky Bosch - a o servisni politice - nakladne garancky v 80 000km u VW) Design se urcite jeste zmeni - zatim prakticky vymenili predni kamotu a prestrikali ho na bilou barvu, aby vynikla mohutnoust a pribuznost s MLV - nevi se jeste, jestli se bude vyrabet. To bude zalezt na reakcich potencialnich zakazniku. Vzhledem ke kvalitam konstrukce, pohonu 4X4, podvozku a motoru se da predpokladat ze vznikne civilni verze jako lepsi alternativa k hummeru. Jo a jenom se modlim, aby byl zarazen do tabulek spolehlivosti - tam by se umistil v prvni petce, pokud by primo nevyhral - je to stroj pro aramdni uziti a spolehlivost byla zakladnim kriteriem...
neregistrovaný "rossi"
2. 12. 2005 22:38
Re: ////
Dík za rozumnou odpověď. Nezastávám názor, že Fiat má stejné zkušenosti s 4x4 jako Subaru, nebyli rozhodně první, ale taky je pravda, že jako je nezapomenutelná Impreza Turbo, tak je nezapomenutelná, a ve své i v dnešní době fascinující, Lancia Integrale Turbo 4x4, koncern Fiat, motor Fiat, právě ta dvouvačka z většiny mých Fiatů a z kamarádova "skvělého" TIPA. Mimochodem, rada pro něj: ta spotřeba oleje není normální, akceptovat se dá max.0,5l na 1000km, mělo by to být ideálně 1L/10000km. Ať přetěsní motor a vymění gufera ventilů... .
neregistrovaný "Scooby"
2. 12. 2005 22:08
Re: ////
Už to mááám :-) takže: 1972 - jako první na svetě uveden do sériové výroby automobil s pohonem 4 kol Subaru Leone 4WD uvedení na trh modelu REX - [odkaz]
neregistrovaný "Scooby"
2. 12. 2005 22:03
Re: ////
Tak už fakt dobrou noc, všem AUTObláznům ve virtuálním úchyláckým ústavu ;-)
neregistrovaný "Scooby"
2. 12. 2005 21:57
Re: ////
Skvělá odpověď, tohle beru :yes: kolega nahoře nějak ujel s tvrdejma slovama. Abych řekl pravdu tak v roce 68 (plus mínus pár let) mám pocit že u Subaru začínaly změny co se týká výroby pouze 4x4. Do zhruba tohoto období vyrábělo Subaru i dvoukolky. Ale neumím to říct přesně. Pokud fiat jel ve 4kolech už od té doby, pak to beru, je to argument, dnes ale rozhodně není na špici, alespoň ne podle mě, je to můj názor. Jinak ale chápu tvé fandovství do Fiatu, mám kamaráda, co je asi stejný fanda jako ty, co na tom, že mu Fiat Tipo žere 1l oleje na 100 km, prostě ho miluje. Jen jsem chtěl říct, že Fiaty nejsou zrovna nejspolehlivější auta. Moje zkušenost vychází taky zrovna z modelu Tipo, u kterého se v motoru měnilo snad všechno, nakonec jsem byl rád, že jsem ho prodal zhruba po půl roce. Ostatně píšeš i o jiných italských srdcovkách, Alfa, Lancia, to jsou auta, která berou za srdce tak trochu i mě, Subaráka :-) Rozhodně nejsou takovým tím klasickým "spotřebním" zbožím jako je třeba VW (už čekám jak se na mě rozlítí mistr GTI >:D )
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 12. 2005 21:52
Re: ////
>:D >:D :yes:
neregistrovaný "Alessio"
2. 12. 2005 21:52
Re: ////
Ani ve snu by mě nenapadlo pomlouvat jinou automobilku,vím, že každý má v srdíčku to svoje. Fiat je legenda,která žije. Doufám, že z mých příspěvků je cítit určitá pokora k ostatním milovníkům jiných značek (kromě toho o kousek níž o ciellovi,tam mi to trochu ujelo,ale ve srandě!). V roce 1968 měli japonci jiné problémy a firma Subaru dělala hlavně lidová vozítka (Subaru360). Mají tradici,ale já hodnotím posledních 30 let. dobrou noc a krásné sny o fiatech a subaru a bmw a ....zilech! ;-)
neregistrovaný "Alessio"
2. 12. 2005 21:46
Re: ////
....řekl ciello a posadil se spokojeně do křesla. V tu chvíli, kdesi na kraji světa vyrazil Alessio a jeho sedm nindžů. Měli smrtonosné zbraně. Klikové hřídele, diferenciály a místo hvězdic odmontované volanty. O několik hodin později se rozrazily dveře u ciellů. Paní ciellová byla okamžitě svázána a odkutálena do kouta. Ciello zbledl a blekotal něco o velké rodině AWD a o tom, že bychom si neměli ubližovat. Před klečícího ciella předstoupil Alessio a sundal batoh. Vytáhnul zbraň. Ciello vykřikl hrůzou. Néééé,prosím,nééé,já už budu psát jen...Ale než to dořekl,smrtonosná zbraň dopadla na jeho hlavu. Ciello se probudil z mrákot o několik hodin později. Měl na hlavě ohromnou bouli a vedle něj se válel návod na Office v japonštině. Už nikdy nezesměšnoval subaru.........no,a pak jsem se probudil! >:D
neregistrovaný "rossi"
2. 12. 2005 21:44
Re: ////
No já mám s Fiatem taky nějaký zkušenosti, 125 speciál,132 speciál, Argenta 2000 ie, Uno 75Sie, Punto 60 SX a přibude COUPÉ 20V TURBO, věř nebo né, ale nic mě od toho neodradí. Pouze jednou jsem s jedním 35!!!! let starým fiatem jsem zůstal stát na silnici, a to s porouchaným alternátorem BOSCH!!!(to nejsou italové). Takže nechápu tvé zkušenosti, asi špatný výběr... .Subaru je samože skvělé, ale Fiat je srdcovka, stejně jako jiní italové, na to musíš přijít. ´Mimochodem FIAT 125 speciál měl v roce 68´1600ccm, DOHC, 100HP, 5°převod, a kotouče na všech čtyřech. Zajímaly by mě parametry Subaru z té doby. Tím míním jen to, že je proč Fiat obdivovat. A aby si někdo nemyslel, že jsem zaslepený, OLTRE je fakt hnus, pod úroveň Fiatu a Croma je taky pěkně mimo, ale Panda a Grande Punto jsou nejlepší ve třídě.
Tak to je tak vše ;-)
neregistrovaný "Scooby"
2. 12. 2005 21:36
Re: ////
hehe, SUBARU je diagnoza, my to vime >:-[] bacha na nas :yes:
neregistrovaný "Scooby"
2. 12. 2005 21:34
Re: ////
:-( uz muussim jit spattt, dnes ma v nasem ustavu sluzbu zly dozorce :no: uz je totiz po vecerce, jeste prasky proti slintavce a kulhavce a rychle na kute, nebo me prikurtujou na samotku 8-s 8-s ;-\ >:D >:D >:D
neregistrovaný "Alessio"
2. 12. 2005 21:34
Re: ////
Ufff,to jsem se lekl, že to je na mě a blb je tady kolega...už jsem skoro nechtěl spát...no nic, jdu si dát moje léky.Berou je všichi,co mají subaru. Jsme totiž zřejmě blbci a idioti. ;-\
neregistrovaný "Scooby"
2. 12. 2005 21:26
Re: ////
Promin, ale nejsem o nic víc nebo míň anonymní než ty. S tím BLBem nevím na co narážíš, jestli na můj názor na Subaru nebo názor na FIAT. S obema znackama mam své zkušenosti, můžu to objektivně posoudit. Mezitím co do fiata jsem v 90tých letech během půl roku narval desítky tisíc za opravy, v Subarech jezdím 8 let a se "spolehlivostí" Fiatu se to nedá vůbec srovnávat. Je to jiná kategorie. Pokud jsi narážel na něco jiného, tak to rozveď fakt není z tvého projevu patrné kam jsi mířil, holt jsi asi na jiné inteligenční úrovni než my v našem ústavu ;-)
neregistrovaný "Alessio"
2. 12. 2005 20:40
Re: bez titulku
Prosím,to je na mě?
neregistrovaný "Quicksilver"
2. 12. 2005 19:27
Hummer vs Fiat
Tak abych sem nezapomnel tohle na Hummer nikdy mit nebude >:-[]
neregistrovaný "sword"
2. 12. 2005 19:09
je to des..
...myslím že na Land Rover by sa v terene nechytal...
neregistrovaný "Tamin"
2. 12. 2005 19:01
Re: Kýč
jeden velkej kýč, auto bez duše, duše bez auta.......ošklivý a úchylný.......z *** bič neupleteš..........
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2005 18:55
Re: bez titulku
Škoda, že seš jen anonymní BLB. Rád bych se podíval co za hovado splodilo takovou kravinu. Znáte toho blba někdo? Pošlete fotlku, myslím, že to bude dobrá kreatura. Dneska fakt ten net je všech ústavech... 8-s
neregistrovaný "Alessio"
2. 12. 2005 18:35
Re: no né
Arnold by si do toho nikdy nesednul...nebo by to ukončil (I will terminate you!) :-)
neregistrovaný "Scooby"
2. 12. 2005 18:34
Re: ////
Hm, to by me tedy zajimalo, nic proti fiatu ale nemci maji pro zkratku FIAT sve souslovi : "Fehler In Alle Teilen" a myslim ze je to dost vystizny >:-[] . Pokud se tyka polemiky ohledne zkusenosti s 4x4 resp. AWD, pak jednoznacne nejvetsim a nejzkusenejsim vyrobcem je SUBARU. Dnes uz temer kazda automobilka ma v nabidce nejakou tu "4x4" verzi (byť o jejich kvalite a ucinnosti lze úspěšně v některých případech pochybovat) a tak můžu s klidným svědomím říct, že Subaru je na tom ve vývoji a hlavně v geniální koncepci AWD nejlíp. Když se někdo specializuje výučně na jednu věc, jako Subaru na AWD, a pokud je zároveň největším výrobcem aut s tímto typem pohonu, pak v tom prostě musí být nejlepší. K tomu přičteme věhlasnou spolehlivost a máme vítěze jasného. Jo kdyby někdo chtěl namítat, že třeba Audi quattro je srovnatelný, už bych se tolik nehádal, ale sorry, FIAT, no to prostě nemůžu skousnout. No a pokud se týká té bílé krabiciózní potvory, co má za cíl pouze designově zkopírovat HUMMERA,pak mi to spíš připomíná model autíčka na dálkový ovládání, made in Taiwan. Takovej hnus velebnosti, tfuj. jako když si na tržišti koupíš plastový Breitlingy nebo Rolexky... Co jinýho dodat. Kvalitou bych řekl že se tobude blížit spíš ladě Samaře, než Hummeru. :no: tak, toť vše co jsem měl na srdci, amen ;-)
neregistrovaný "Alessio"
2. 12. 2005 18:05
Re: ////
A pročpak? je sice hezké, že o nich ví více let, ale kde bylo japonsko po WWII??? V *! A teď? Dokázali se minimálně vyrovnat s evropou. Jsou to výborní inženýři (šinkanzen,seto-ohaši,Subaru360) a tím, že 30 let nedělají nic jiného...vsadím se,že vyrobili víc aut 4x4 za celých posledních 30 let než Fiat! (možná se mýlím, ale prodeje v Asii jsou mnohonásobně vyšší než jinde)
neregistrovaný "Alessio"
2. 12. 2005 18:00
Re: ////
Chtěl bych vidět, jak by to dopadlo, kdyby si dali pauzičku na deset let třeba u SONY...že by ze světové špičky vypadli? To, že dělají 100% čtyřkolky samo o sobě nic neznamená,ale podívej se na systémy AWD, které subaru nabízí,také přenášejí zkušenosti z WRC,to jsou jasné důkazy toho,že má opravdu nejlepří systém pohonu všech kol na trhu. Ale víte co? Tohle jsou prostě jen kecy a kecy,čož kdyby někdo našel článek, který se touto problematikou zabývá? Trochu bysme se hnuli z místa. Ale ani pak to nejde 100% říct. Takže to necháme v rovině "oba dva dělají výtečné čtyřkolky,ale nejlepší je .....(podle vašeho uvážení). ok? Já tvrdím, že dosadit se má Subaru ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 12. 2005 17:10
Re: ////
Já trvám na tom, že tenhle Fiat je trapárna nejtěžšího kalibru. Vypadá to jako černošský boxer v bílém fraku. A faktem zůstává, že tohle auto vybojovalo prd. A s evropskou mentalitou asi ani nikdy nic nevybojuje.
neregistrovaný "125S"
2. 12. 2005 16:33
Re: ?
A co Toyota Mega Cruiser, lepší kvalita.
neregistrovaný "Mesil"
2. 12. 2005 16:26
Olter Fiat
Jak jde udělat z Hummera ošklivku Bety?!! Odpověď zní........Olter Fiat
neregistrovaný "Mesil"
2. 12. 2005 16:24
Re: Zajímavé překvapení
Alessio má pravdu!!!! Nejlepší 4x4/AWD má Subaru!!!
neregistrovaný "GermanCarFan"
2. 12. 2005 16:00
no né
80-tý léta, Arnold Schwarzenegger, tahle kára a plytkej děj. Jako auto do pětadvacet let staryho sci-fi dobry. Fiat jede. :yes:
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 15:43
Re: ////
tak nebudem tak ostří ve výrazech... co... je to boj odvěký... Audi oproti Lancii v rally.... ;-\ já jsem 100% na straně Lancie..!!! a to je proste fakt..!! myslím ta Lancie..! :yes: ;-)
neregistrovaný "ciello"
2. 12. 2005 15:38
Re: ////
až na to rally jsem si říkal jak krásně píšeš o Land Roveru.... :-) ;-) >:D :-! :yes:
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2005 15:31
Re: ////
Brouku...To že Delta přišla po Audi, ještě neznamená, že by Lancia, nebo Fiat nebyly v rely dávno před VW...A k tomu Audi tam byla chvilku. Je smutné, že sme jak koukám národ tupců a ignorantů...
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2005 15:28
Re: ////
Kolik čudlíků má Hummer?
Spotřebu? Je to motor Iveco, co se už nějakej den požívá není problém se na ni +- 2 l mrknout....A k tomu všemu ten motor jde případně celkem dobře poštelovat. V terénu? No vojenská verze prošla nejpřísnějšími testy, MLV je ovladatelnější a mrštnější než HUMMER. Kdyby ste něco o tom věděli, tak víte, že MLV není kopií Hummera,a le je napřed před Amíky. Amíci po kofliktech ve městech zjistilil, že Humvee není příliš vhodné do měst, je těžké, neovladatelné, napadnutelní zvrchu. Tohle je mnohem lepší. Jednoduše řečeno. AMíci udělali H1 a z nich pak civilní verze až došli k H3(která by byla vhodná). Fiat udělal defakto H3 (kterou zcivilní), která je naprosto vhodná pro bojové úkoly dnešní doby. Tím neříkám, že by Hummer byl špatný. Jen už je prostě vidět kdy byl vyvýjen a pro jaké účely (proti Saddámovi, ne proti Usámovi) :-) Jinak uznávám, že je to moc namašlené, tak akorát pro černocha,a le v reálu to vypadá asi líp...Trochu mi to připomíná toho Civicam je to trochu přeplácané a pouťové... >:-[]
neregistrovaný "rasto"
2. 12. 2005 15:19
Re: ////
odkial vies aku to ma spotrebu? odkial vies ako sa to sprava v terene, ked to este nevedia ani taliani? na niektorych fotkach to vazne vyzera ako model na dialkove ovladanie. sedacky su fakt pekne a tie gombiky vo vnutri ... ved ani nemozu vediet naco ich tam tolko je.
ok, fiat sa dal na ozdravnu cestu, pustil nove modely, na ktore sa da pozerat, ale toto ... predtym iveco. ak chcu ist touto cestou, tak skoda pisat ... :no:
neregistrovaný "Woody"
2. 12. 2005 15:10
...
No, takova vetsi petistovka na dvacitkach... nic moc ;-)
neregistrovaný "Jozki."
2. 12. 2005 14:31
Re: ////
To skor ma lepsie 4x4 AUDI kedze v rally prisiel Fiat so 4kolkou az po nich.
neregistrovaný "Lukas"
2. 12. 2005 14:23
Re: ////
Myslím to vážně, Fiat má daleko bohatší zkušenosti se čtyřkolkami než celé Subaru... :-)
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2005 14:09
Re: ////
Jo máš pravdu, že Subaru hodně Fiatu šlape na paty. Ve své podstatě to je jediný konkurent společně s Audi Quattro. Ale je pravdou, že teď měl fiat cca 10 letou pauzičku...ALe i tak bych řekl, že ve všem co si uvedl je napřed, před Subarou. Ale Subara je taky dobrá...
P.S. To že někdo vyrábí i předokolky a zadokolky neznamená, že 4 kolky dělá hůř než někdo kdo dělá ty 4 kolky, ale taky jen v počtu toho, kolik udělal ten univerzální výrobce 4 kolek. >:-[]
P.S. FIAT dělá i osmikolky, což Fuji Heavy industries taky...
a dále dělá Panda, Idea Terra (můj favorit), Sedici, 159 Q4, Brera Q4,a přibudou další... :yes:
neregistrovaný "anonym"
2. 12. 2005 14:08
Re: Zajímavé překvapení
Subaru ale no tak 8-s
neregistrovaný "mišo"
2. 12. 2005 14:07
pre redakciu
evidentne mate v nadpise chybu, nieje to Olter fiat , ale OLTRE, pozrite si fotku interieru toho fiatu, je to tam na tej palubovke napisane...
neregistrovaný "Alessio"
2. 12. 2005 14:06
Re: Zajímavé překvapení
můžeme s tím nesouhlasit, můžeme se o to hádat, ale to je tak všechno, co s tím můžeme dělat! Nejlepší sériový AWD má Subaru a to již pěkných pár let. Fiat...možná má své zkušenosti, to mu neupírám, nechť má v groupě nějakou prémiovou značku 4x4,klidně,ale fakta jsou fakta. nebo prosím důkaz místo slibů...jak budeme měřit zkušenost? Leteckým průmyslem? WRC? Počtem aut? Počtem aut AWD? Nebo se zeptáme Ládi Vízka? (ten má věštecké koule! MS2006,hurááá!) ;-)
neregistrovaný "anonym"
2. 12. 2005 13:45
Re: Zajímavé překvapení
Ano je to fiat group. Ač tomu nechceš věřit. >:-[]
neregistrovaný "Alessio"
2. 12. 2005 13:28
Re: Zajímavé překvapení
???????? CCCCCoooožžžžeee? Ty spíš do půl jedenácté? Probuď se, osprchni, a až pak nám pověz, kdožeto má největší zkušenosti s AWD,ju? ;-) PS:malá nápověda...je největším světovým výrobce, vyrábějícím čistě AWD auta,vyrábí jen AWD už 30 let,má nejlepší systém AWD,který můžeš běžně potkat na silnici,má obrovské zkušenosti z rallye,kde má světové šampiony. ;-)
neregistrovaný "Ondras"
2. 12. 2005 13:15
Otáčkoměr
K čemu je ropákovi otáčkoměr kalibrovaný do 11krpm? >:D Ta ručička se bude tak, tak hýbat...
neregistrovaný "mahatma"
2. 12. 2005 12:34
Boží!
30 čudlíku na tom bočním panelu. Kam se na to hrabe autobus. To musím mít.
neregistrovaný "wolff"
2. 12. 2005 12:10
////
tak ne že bych si to koupil, ale tak špatně to nevypadá, řekl bych že mnohem líp než Hummer. Rychlost to má stejnou jako Hummer, při 10 násobně nižší spotřebě. Přejede to víc než Hummer, vypadá to líp než Hummer.
Pro blbý odborníky... Úzký kola? Co jsou u tebe široký kola? Tohle vypadá min. na 250...Ty by si bral tak 325?
neregistrovaný "ZZ"
2. 12. 2005 11:45
Tržnice
Myslím, že na tržnicicíh by se jich teď před Vánoci prodalo mraky >:D
neregistrovaný "Pekelná Micinka"
2. 12. 2005 11:04
A kdes byl loni? V Bologni....
Tohle se nepovedlo, prostě nic na tom není dobrý.. Kola se snaží být americký, ale jsou moc tenký.. Zadní světla jsou imho k ničemu, přední vypadají jak z hračky made in china... Skla mi připomínají kryt skafandrů... A jako celek to působí jako filmová maketa měsíčního vozítka...
neregistrovaný "Lonestarstate"
2. 12. 2005 11:03
A kola
A kola inspirovaná americkou tuningovou scénou. :no: Fiate, Fiate, na co si to hraješ? Hummer je jen jeden.
neregistrovaný "M4O"
2. 12. 2005 11:01
Hmmmm
Jedine co sa mi na tom paci su len sedadla:-)Interier naozaj ako z autobusu....nic moc
neregistrovaný "knour"
2. 12. 2005 10:58
bez titulku
a tie nizkoprofilove gumy su paradne, mozno sa s tym dostanu aj na obrubnik
:-)))))
toto je gol mesiaca, normalne 1. april v decembri
neregistrovaný "knour"
2. 12. 2005 10:53
checheche
vsak to vyzera ako z lega,
a interier z autobusu,
a v bielej farbe do terenu,
makaroni zase exceluju
neregistrovaný "Johny.Rico"
2. 12. 2005 10:31
WTF is that?
:-O tak to je mazec.To si radši koupím ten Hummer,třeba H2,s kterým jsem jezdil.Ale obě ,,věci"jsou spálené peníze.18l/100km :no:
neregistrovaný "Lukas"
2. 12. 2005 10:24
Zajímavé překvapení
Určitě se vyrábět nebude, ale jako nápad na koncept je to znamenité. Fiat je přece ten, kdo má ze všech světových výrobců nejvíce zkušeností s pohonem 4x4, proto mu takové projekty vyloženě sedí. Viva Sedici!
neregistrovaný "Gin"
2. 12. 2005 10:12
bez titulku
Prijde mi to jako model na dalkove ovladani pro deti. 8-s
neregistrovaný "rio2"
2. 12. 2005 10:02
?
Toto asi zostane len v podobe konceptu, lebo neviem či by sa to v europe predavalo. A v amerike chodia na hummeroch aj tak len kolotočarsky černoši ovešany goldamy v joggingoch, čo si tam drbnu puklice čo sa točia naopak. Ale ako auto pre armadu v pohode ( asi ). Aj keď mne sa viac páčil GAZ TIGER...
neregistrovaný "milo"
2. 12. 2005 09:46
hmm
...ale grande punto vyzera dobre, nie?