Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Opel Meriva: Dveře s panty vzadu se vrací (technika, minulost a současnost)

I když byly v meziválečném období velmi populární, po válce se jejich obliba postupně vytratila. Dveře s panty uchycenými vzadu, někdy označované jako sebevražedné, se ale vrací.
Zpět na článek
31. 1. 2010 09:54
1. 2. 2010 07:00
neregistrovaný "Stenly67"
31. 1. 2010 18:05
neregistrovaný "paja_11"
31. 1. 2010 09:54
Je to hlupost.
Tento system je zbytocny a hlupy pokial tam bude "B" stlpik. Honda vyraba "podobne" vozidlo pre japonsky trh bez "B" stlpika. To uz mohli experimentovat s posuvnymi dverami, mohli by pasazieri vystupit aj pri hypermarketoch. Nevyhoda posuvnych dveri je, ze aj pri najmensich nehodach sa nedaju polahky otvorit. Ako autor spravne uviedol, predstavte si, ze chcete styria nastupit na narvatom parkovisku pri nakupnych centrach, alebo napraskanych parkoviskach v meste.
Rozbalit vlákno
5
31. 1. 2010 10:16
Re: Je to hlupost.
uz sa tolko do toho nenavazajme, uvidime v realy kto to bude kupovat a ci to bude mat uspech. Pockajme si na to..
31. 1. 2010 16:12
Re: Je to hlupost.
taky si myslim, ze dvere budou spise problem. podivejte se na video na www.autotelevize.cz, kde je videt jak dvere funguji v praxi. posuvne dvere by byly urcite lepsi.
Avatar - Auto CZ
31. 1. 2010 17:53
Re: Je to hlupost.
môžme očakávať že airbus začne robiť lietadla s kridlami do predu :-(
Avatar - Katikakus
1. 2. 2010 00:49
Re: Je to hlupost.
To by taky nebylo nic noveho, takovych letadel uz tady par bylo:
[odkaz] ;-)
Avatar - twistedTSD
31. 1. 2010 20:14
Re: Je to hlupost.
taky nemyslim ze to ma nejaky vetsi smysl...tu hondu neznam, ale bez B sloupku by to bylo zase dost nebezpecny...
31. 1. 2010 10:27
hmmm, plus marketing - minus prakticnost
tiez sa mi to nevidi ako posun dopredu, co ma ale zarazilo, kedze prvy krat som videl foto z boku a otvorenymi dverami, ake su uzke. napadla ma dalsia neprijemna situacia. ak niekto vystupuje zo zadu prvy, ten vpredu si musi davat pozor aby mu dverami nerozbil drzku. myslim ze hodnota tohoto riesenia je skor v marketingu odliseni sa od ostatnych. ide o to ci to zakaznici budu reflektovat. aby neskoncila ako Fabia II, kde si zakaznici napriek predpokladom, snom a kampani automobilky, akosi "nezvykli". :)))))))))))
Rozbalit vlákno
2
Avatar - twistedTSD
31. 1. 2010 20:17
Re: hmmm, plus marketing - minus prakticnost
nechci rejpat ale...jak podle tebe dopadla fabia II? :-)
Avatar - chlapecx
1. 2. 2010 23:20
Re: hmmm, plus marketing - minus prakticnost
ale zvykli ale bylo to těžký a bolestivý a zepředu když koukám z autobusu tak si snad nezvyknu nikdy:( ale jinak měl GTI fakt pravdu, to auto bylo fakt nadčasový a jeho design je fakt dobrej, začal jsme ho oceňovat:-)
akorát kdyby to kua nebylo tak úzký:(
31. 1. 2010 11:45
Tak pochybovaci, mate po argumentech
Vidite, neotevrou se za jizdy....Jejich mozne otevreni behem jizdy vsak mohl povazovat, v dnesni dobe, za realne, jen zavistivec z rad FR. fanousku, kteri by to radsi videli na FR aute plnem originality, nez na Nemecke kvalite...
Rozbalit vlákno
62
31. 1. 2010 11:57
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
No hned při čtení mne napadlo, že to určitě bude nějak ošetřené, aby za jizdy nebylo možné otevřit.
Pokud bych si ale vybíral vůz, tak tyto dveře jsou protiargument. Už jen pro to, že je v systému další složitost. Dnešní auta jsou tak překombinovaná, že se člověk bojí jet někam daleko, třeba do ciziny a tam najednou palubní jednotka řekne stop a monstrum na kolech přestane fungovat. No a shánějte někde třeba v Turecku značkový servis?
31. 1. 2010 13:23
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
V případě Opelu bych se tohoto nebál, Opel Assistance je k nezaplacení ;)
Avatar - rohYpnol
31. 1. 2010 15:14
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Jak systém reaguje na nedovřené dveře? Je zde pojistka, aby se auto nerozjelo s nedovřenými dveřmi? Pokud ne, je to nepoužitelné. Pokud ano, budou zde snímače na dovření dveří (beztak založené na kontaktech - tzn, při zoxidování spoje/poškození/zašpinění se vůz již nemusí rozjez. A zůstat někde "viset" kvůli takovéhle "vychytávce"?
Jsem opravdu zvědavý, jaké budou praktické zkušenosti.
Avatar - T613
31. 1. 2010 15:53
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
takové snímače jsou na nových autobusech.. a nejsou 2x spolehlivé
Avatar - rohYpnol
1. 2. 2010 00:12
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
No deď jsi na to kápl. Měli to udělat otevírací stejně jak v BUSu. Tomu bych alespoň říkal originalita >:D
Nebo jako shrnovací dveře u šaliny >:D >:D >:D
Avatar - T613
1. 2. 2010 08:44
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
myslíš něco jako tohle? [odkaz]
1. 2. 2010 10:18
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Kurňa, keď si na to železo vo dverách sadneš, to bude modrina a to bude bolieť riťťť... >:D
Avatar - T613
1. 2. 2010 10:35
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
myslím, že ti co tam dozadu nasedají, od pasu dolů nic necítí ;-\ ;-)
1. 2. 2010 10:44
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Inak je to zaujímavá prestavba, len či to ramno nezaberá po zavretí dverí polovicu šírky interiéru...
Avatar - T613
1. 2. 2010 10:45
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
tak to ti nepovím, zkoumal to bratr kvůli svému synovi.. ale myslím, že to nepřeroste onu bednu, co zabírá sedadlo
1. 2. 2010 10:56
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Nápad ako taký je zaujímavý, u MPV by šlo také rameno zapustiť do podlahy a druhé tiahlo, napríklad teleskopické, by sa dalo upratať niekde hore vedľa rámu okna. Sakra, že to ešte nikoho nenapadlo...
Avatar - T613
1. 2. 2010 11:00
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
nu vidíš.. pak za tebou někdy pošlu bráchu ;-)
1. 2. 2010 12:29
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
na to radšej nespoliehaj, moje služby sú drahé >:-[]
Avatar - rohYpnol
1. 2. 2010 18:49
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
jj to jsem měl na mysli. Je to pro mě novinka :yes: vůbec jsem o tom nevěděl. Jak je vidět, všecko už někdo někdy použil. Tak snad ty shrnovačky ála šalina by mohly být na autě originál :-)
1. 2. 2010 10:23
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Tusim, ze Meriva neni faceliftovanej Ikarus....jestli se pletu, tak mne oprav ;-) .
Avatar - T613
1. 2. 2010 10:35
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
nepochopils, ale už jsme zvyklí
1. 2. 2010 12:22
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Nie, Ikarus je faceliftovaná Meriva. >:-[]
Avatar - peter_ko
31. 1. 2010 18:35
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
A ako system v beznom aute reaguje na nezavrete dvere? starsie auta ani nemaju signalizaciu otvorenych dveri a nikto nic nenamieta...
Dalsi argument - na/vy/stupovanie 4 ludi naraz - no ako zasahove vozidlo pre kuklacov to nebude idealne, takisto by som s merivou a tromi kumpanmi nesiel vykradnut banku, ale... ako casto vozite v autach 3 ludi, a ako casto spolu synchronizovane vystupujete?
Avatar - Ronault.
31. 1. 2010 19:21
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Dobrá a teď nějaká ta opravdová plus, když už se snažíme vylučovat mínusy
Avatar - peter_ko
31. 1. 2010 19:50
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
A co takto si to najskor vyskusat? Mna zarazilo tolko negativnych reakcii na zaklade... nicoho a tie teoreticke argumenty proti - tiez nic moc.
Ale ked chces plusy - "nakladanie" malych deti do sedaciek.
31. 1. 2010 20:22
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Zaujímavé je, že z pohľadu na fotky sa vyrojí množstvo mínusov, a takmer žiadne plus. Keby to bolo 1:1, vyskúšanie by dávalo väčší zmysel.
Avatar - peter_ko
31. 1. 2010 20:41
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Ved prave, taka vec ako otvaranie dveri, nasadanie do auta sa z fotky posudit neda...
31. 1. 2010 21:48
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Prečo by sa nedalo. Keď je niečo nelogické na pohľad, automaticky to očakávaš aj v reáli. A človek tiež disponuje niečím, čomu sa hovorí predstavivosť. Občas nie je zlé ju použiť.
Avatar - Ronault.
31. 1. 2010 20:23
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Neříkám., že to nebude mít plusy, ale nejsem si jist, jestli to není spíše marketingový krok Opelu nad praktickým. Osobně, jak jsem psal výše, bych dal přednost posouvacím dveřím.
31. 1. 2010 21:48
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
S podobným názorom nie si sám.
Avatar - rohYpnol
1. 2. 2010 00:10
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
"...starsie auta ani nemaju signalizaciu otvorenych dveri a nikto nic nenamieta..."
Samozřejmě, že proti tomu nic nenamítám. Protože nedovřené dveře neznamenají v podstatě nic fatálního. Teda pokud nebudeš couvat rychlostí 70 km/h. Což ovšem moc aut ani nezvládne...
neregistrovaný "Stenly67"
1. 2. 2010 07:00
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Jsme 4-členná rodina a jezdíme často spolu a samozřejmě parkujeme na různých parkovištích (supermarkety atd) a ten problém s vystupováním beru jako celkem podstatný. Dále bych měl obavy abych při zavírání předních dveří nezranil vystupujícího ze zadních dveří, což u klasického provedení nejde ani teoreticky.
1. 2. 2010 10:22
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Je tam senzor, ktery pri nedovreni dveri signalizuje na palubce tento stav. Stejne jako u normalnich dveri a normalniridic si tyhle veci preci zkontroluje, jeste ke vsemu, kdyz ti to porad pipa....Za jizdy nad 4km/h otevrit nejdou....Hele a co imobilizer v klicku, co elektronickej pedal a co..... nechces se v ramci bezpeci a ,,spolehlivosti" vratit ke karburatoru a lanovodum?
1. 2. 2010 14:38
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Elektronický pedál má nezávislé istenie, s pokašlaným imobilizérom proste iba nenaštaruješ, akú istotu ale máš, keď ti prdne ten blbý snímač vo dverách?
Avatar - chlapecx
2. 2. 2010 00:36
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
že ti to vybije baterku:D
jak nám ve fabii:-)
a teďka to namrzlo, navlhlo a furt asi 14 dní sme měli otevřený dveře... i když to stálo v garáži tak to otevíralo dveře, tím pádem rozscěcelo světla a vybilo baterku:D
mikrospínač za 5 kč, a 1500 dáš za výměnu zámku i s prací:D těsně po záruce:-) ale vypadá to, že to jen bylo navlhlý a že je to OK...
BTW do těch dvojkovejch fabií děsně v těch mrazech táhne:( pravou nohu máš jako řidič v teple, tam ti na to fouká topení, ale levá ti ode dveří mrzne, spolujezdec nohy samo naopak:( azse nějaký blb chtěl ušetřit 10 Kč na těsnění do dveří:(
Avatar - chlapecx
2. 2. 2010 00:35
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
asi jak nám ve fabii:-)
a teďka to namrzlo, navlhlo a furt asi 14 dní sme měli otevřený dveře... i když to stálo v garáži tak to otevíralo dveře, tím pádem rozscěcelo světla a vybilo baterku:D
mikrospínač za 5 kč, a 1500 dáš za výměnu zámku i s prací:D těsně po záruce:-) ale vypadá to, že to jen bylo navlhlý a že je to OK...
BTW do těch dvojkovejch fabií děsně v těch mrazech táhne:( pravou nohu máš jako řidič v teple, tam ti na to fouká topení, ale levá ti ode dveří mrzne, spolujezdec nohy samo naopak:( azse nějaký blb chtěl ušetřit 10 Kč na těsnění do dveří:(
Avatar - chlapecx
2. 2. 2010 00:30
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
no většinou to cinká a ukazuje na palubáku, třeba nám ve fabii:-)
a teďka to namrzlo, navlhlo a furt asi 14 dní sme měli otevřený dveře... i když to stálo v garáži tak to otevíralo dveře, tím pádem rozscěcelo světla a vybilo baterku:D
mikrospínač za 5 kč, a 1500 dáš za výměnu zámku i s prací:D těsně po záruce:-) ale vypadá to, že to jen bylo navlhlý a že je to OK...
BTW do těch dvojkovejch fabií děsně v těch mrazech táhne:( pravou nohu máš jako řidič v teple, tam ti na to fouká topení, ale levá ti ode dveří mrzne, spolujezdec nohy samo naopak:( azse nějaký blb chtěl ušetřit 10 Kč na těsnění do dveří:(
2. 2. 2010 06:24
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Načo tu 3x kopíruješ ten samý príspevok? Niečo si pil? :-O
Avatar - white label
1. 2. 2010 10:47
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
No jo, zrovna do Turecka se od nás jezdí autem naprosto běžně.
>:-[]
A teď si představ shánět značkový servis Opel, třeba v Nepálu,
nebo někde na Madagaskaru... >:D
Avatar - Ronault.
31. 1. 2010 15:27
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Jejich otevření za jízdy se týkalo meziválečných aut z důvodu pevnosti karoserie. Chceš říci, že Opel má problém s tuhostí karoserie (nedivil bych se)?

Francouzští fanoušci ti na Německou kvalitu od Opelu kašlou, protože Opel a kvalita je asi tak příbuzné jako Opel a antikorozní ochrana. Nemluvě o tom, že Opel je stále ta z německa nejméně .... (doplňte si každý sám) značka. Bohužel.

K tomu řešení. Osobně bych si kvůli tomu auto nekoupil. Vystupování může fajn, ale nastupování mi příjde nepřirozené. Nemluvě o tom, že jak se píše ve článku - 4 lidi najednou v úzkém prostoru nenastoupí a nevystoupí.

Opravdu praktické by byly výsuvné dveře. Ne jen tak pro legraci se výsuvné dveře užívají v dodávkách a autech pro převoz ZTP, oni totiž ví, co je praktické a co není jen marketingoový krok.
Avatar - Dan0044
31. 1. 2010 16:13
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
to acALIEN: upřímná soustrast s Opelem. Nejen, že je to kravina, jde hlavně o to, že je to velmi nepraktické. A to jakože hodně. A co se týče poruchovosti Opelu, tak bych to radši ani nezkoušel, nebo se sebevražedné dveře opět stanou skutečností >:D Opel nemá co s Německou kvalitou dělat. Zařadil bych ho někam těsně nad čínské vozy. A hovořím z vlastní zkušenosti (!) nebouraný, ve skvělém stavu a během 2 roků, co na něm bylo závad?!?!

Posuvné dveře by asi byli vhodné pro tuto kategorii. Řešilo by to ty důvody, proč tam dali tyhle dveře a bylo by to ještě praktičtější. Posuvné dveře se ale vyplatí jen u vanů, nebo minivanů. Protisměrné dveře mají jediné využití. U 3-dvéřáků jako řešení příliš dlouhých dveří (Mazda RX-8)
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2010 16:39
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Posuvné dveře ale jsou oproti protisměrným těžší a konstrukčně náročnější. Navíc vůbec nejsou originální (a to ani v kategorii Merivy, vždyť posuvné dveře měl například Peugeot 1007 nebo osobní varianty dodávkových aut typu Tourneo Connect, Citroen Nemo...). Opel potřebuje originalitu, potřebuje oslovovat lidi, protože momentálně bojuje o život. Nejsem si ale jistý, zda se to tímto povede. I když, možná nás marketing Opelu přesvědčí...
31. 1. 2010 20:16
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Posuvné dvere sú praktické, navyše v teto kategórii by boli tak trochu raritou, nezaviedol ich an Roomster, a tam sa priam pýtali. Myslím, že tie by sa uchytili skôr ako toto riešenie. Ale uvidíme, možno je to dobrý krok a my zbytočne breptáme...
Avatar - chlapecx
2. 2. 2010 00:40
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
do rtoomsteru kdyby to tak dali aspoň na přání dyk je to specialita škodovky simply clever výbava za prachy ne? tak proč ksakru ne toto?:(
31. 1. 2010 18:22
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Moje Astra ma uz 13,5 roku a krom pocatecni investice 15 000 kč, kdy se pokazila jedna soucastka, si nevyzadala zadny jiny servisni zasah. Dokonce ani po docela tvrde bouracce (krom nutnych oprav samozrejme). Jedina jeho mozna slabina je opravdu koroze. Ta se ale projevila teprive nekdy pred 2 lety. A ruku na srdce. Ktere auto po jedenacti letech denniho provozu a negarazovaneho stani nerezavi?
Avatar - rohYpnol
31. 1. 2010 19:33
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Třeba 95% Golfů. Octavií, Passatů, BMW, Peugeotů, Citroenů...
31. 1. 2010 19:38
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
tak to bych si dovolil nesouhlasit.. stačí kouknout sousedovi na dvůr na Octavii I(sice první verze, ale i ty sou přece bez chyb ne) ;-)
Avatar - rohYpnol
31. 1. 2010 21:18
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Tak prokazatelně nebouranou+neostrouhanou a zároveň rezavou (kastle) Octavii jsem opravdu neviděl. Nepočítám tedy opět poněkud problematické 5. dveře u kombi. Byť vím, že se i u Octavie objevily kusy, které reznou. Některé měly údajně problémy se zachytáváním nečistot v prostoru kolem víčka palivové nádrže. Ale v globálu opravdu nijak dramaticky nereznou. Jestli bude nová Astra/Meriva alespoň na úrovni Octavie I, tak to bude pro Opel úspěch >:D
Avatar - F127
31. 1. 2010 21:48
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Viděl jsem u dvou prvních Octavií (r.v. 97) mírně rezaté zadní dveře, kombíky to nebyly ale ty se stejně začaly vyrábět asi později. Každopádně Octavie má velmi dobrou protikorozní ochranu o které se Oplu muže akorát zdát.
Avatar - rohYpnol
31. 1. 2010 23:25
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
:yes:
31. 1. 2010 22:41
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
zajímavý.. mam Opel Astra G z roku 2002 a ani kapička rezu.. že ty si vymýšlíš.. ;-)
Avatar - rohYpnol
31. 1. 2010 23:26
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Kdy ses díval naposledy? Možná bys to měl jít zkontrolovat. Opely hnijou tak rychle ře bys celý ten proces mohl prošvihnout >:D
1. 2. 2010 08:41
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
:yes: mam takovej pocit, že si další hospodskej kecalco jezdí ve dvanáctce HTP v nějaký ostrouhaný škodovce ;-)
a jasně..Opely reznou před očima, dneska ráno sem to viděl na vlastní oči ;-)
31. 1. 2010 20:20
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Ty blaho. Tady se spojily do jednoho prispevku 2 nesmiritelne nazorove proudy. Hodit do jednoho pytle BMW, Volkswagen, Peugeot a Citroen, to jsem snad od zdejsich, vedomostmi skrz na skrz prolezlych uzivatelu nevidel. >:D
GTI slysis to? Nekdo ti VW srovnava s jizanskymi zrudnostmi... Nejspis nejaky nepremiovy clovek... >:-[]
rohYpnol: Nepremiovyho cloveka neber osobne. ;-)
Avatar - Ronault.
31. 1. 2010 20:26
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Ono s tou antikorozní ochranou to totiž umí už od počátku 90. let perfektně právě ten Peugeot (205, 405...) nebo i Renault, stejně jako ty BMW atd.
31. 1. 2010 21:14
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
No vidis to. Ze je to podlozeny skutecnosti, to by me nenapadlo. Dekuji za info.
:-!
Avatar - chlapecx
2. 2. 2010 00:43
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
jojo, přesně tydle auta, nebo se podívejte do bazarů na Fordy. A najděte mi tam nějakej rezavej:-)ty kastle vypadaj všecky relativně slušně:-)
Avatar - rohYpnol
31. 1. 2010 21:12
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Však já se v tom neprémiovém člověku vůbec nepoznal. Jsem přeci to, co mám v garáži >:D >:D >:D
31. 1. 2010 19:35
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
ježiš co to je zase za řeči o Opelu a korozi? a o kvalitě? zas vzpomínáš na auta dvacet let stará?? Vzpomínáš na dobu kdy rezl Opel? ano správně, renault rezl od pohledu, škodovky a jakýkoliv jiný značky na tom byli stejně.

Vsadim boty, že si další kecal, který nového Opela v ruce nikdy neměl a mele tady řeči co se povídají akorát tak mezi lidmi ;-)
Avatar - Ronault.
31. 1. 2010 20:28
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Ano, Omegy a Vectry rezry podstatně více než Safrany a Laguny, stejně tak 205 a Clia snad ani nerezrly oproti Corsám. Vykřikovat tady něco o německé kvalitě Opelu je proto dosti nepatřičné. Uvidíme jak současné Opely, ale ani Insignia už teď nevyvolává pochvalné písně na téma interiér.
Avatar - rohYpnol
31. 1. 2010 21:22
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Omegy přímo asimilovali s přírodou. Ideální ekologický vůz >:D
31. 1. 2010 22:47
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Nevykřikuju tady nic. V dnešní době si nemůže žádná automobilka dovolit přijít s reznoucím vozem, či jinejma kravinama. Všechny automobilky sou si víceméně rovny. To, že jeden trouba testuje Insignii a bere za palubovku jako neandrtálec, za to já nemůžu.. Otec vlastní Golfa a tam vrže všechno, ale tohle nikoho nezajímá ;-)

Jesti si myslíš, že sou v dnešní době nějaké extrémní rozdíly ve kvalitě vozů.. tak to klobouk dolů.. a pokud se budeme bavit o historii, tak renaulta bych se nezastával, nic ve zlém ;-)
Avatar - Ronault.
31. 1. 2010 23:24
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Vykřikuje tady acAlien a ty se jej zastáváš, tudíž s ním souhlasíš a zastáváš stejný názor.

Za to, že Insignii vrže palubovka, za to opravdu ty nemůžeš a pan Žežulka rozhodně neandrtálec není, má projeto více aut než ty.

Ve kvalitě aut se dnes rozdíly najdou, stejné, jako byly kdysi (nepočítám východní blok). Kdyby v nich rozdíly nebyly, tak se tady nemáme o čem bavit a mezi kvalitu zařazuji i vlastnosti aut.
1. 2. 2010 08:52
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
To, že má Žežulka projeto víc aut než já, neznamená, že se tak nechová. Jeho chování vůči autům, které nepatří koncernu, je viditelné v každém testu..(jasně si vzpomínám, na testy Opelů a italských vozů) ;-)

Například já když sem v Insignii jel, nic nevrzalo, ale to sem měl zřejmě nějakou divnou serii, že..Já jen tvrdím že tady spousta lidí má keci na Opela, přičemž půlka z nich ho nikdy neměla a ty řeči co tu sou, sou o autech před dvaceti lety..

A tim sem skončil ;-)
Avatar - Dan0044
13. 2. 2010 18:03
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
LudaBaxa, á, ano, další chytrej, který řiká o ostatních, jak si vymýšlí, aby se náhodou nehanila jeho milovaná značka >:D hochu, do 5 nebo více let starého Opela bych nešel, i kdyby byl ze zlata. Jistěže se najde japonské auto, které bude poruchové i přes jejich kvalitu a jistěže se najde Opel, který nebude mít závadu i po 20 letech... Ale já se tu stále bavím o většinovém názoru. To, že si měl štěstí, narozdíl ode mě, nemusí být napořád, naopak, je větší pravděpodobnost, že natrefíš na poruchového Opela. Jistě, že nové Opely jsou méně poruchové, výroba se automatizuje, atd. Ovšem záleží taky hodně na materiálech. Mě nedělá problém najít auto, které je 20 let staré a bez koroze. Ale dělá mi problém najít Opela, který je 10 let starý a bez koroze. Mě se ani ne 10 let starý Opel takřka rozpadl před očima.
2. 2. 2010 17:42
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
K tomu nastupování ve 4 osobách na plném parkovišti mně na základě zkušenosti s jízdami s kolegy z práce na oběd napadá, že ani s klasicky uchycenými dveřmi všichni 4 současně jen tak nevystoupí, když kolem stojí jiná auta. Když totiž lezu z předních dveří a současně někdo leze na stejné straně ze zadních, nemám moc kam vylézt - svoje dveře mohu kvůli auto vedle otevřít jen málo. To mě nutí vystupovat mírně vzad, směrem k zadním dveřím, které už ale někdo otvírá, takže vystoupit stejně nelze. Proto tento argument proti Merivě moc neberu. Na plném parkovišti se prostě ze všech 4 dvěří najednou vystupuje blbě v obojím případě. :-)
2. 2. 2010 21:30
Re: Tak pochybovaci, mate po argumentech
Vystupuješ a nastupuješ VŽDY iba na plnom parkovisku?
Klaické autá majú tento problém iba v stiesnených priestoroch, Meriva vždy. Dosť rozdiel, nie?

:-) :-) :-)
PROSÍME SI DISKUSIE POD TESTY RESP. CELÝ MAGAZÍN.
:-) :-) :-)
Avatar - skejpa
31. 1. 2010 13:03
Originalita za malou cenu
Podle me to neni vubec spatny reseni a dokaze to i zaujmout a o to dnes jde. Podivejte se na uspechy insignie a jsem si jist, ze je to hlavne kvuli designu. Tahle meriva je taky pekna a ma neco, co jini ne. Jestli je to plus nebo minus, to je na delsi diskuzi a hlavne na realne pouziti. Podle me to nijak vadit nebude a normalne si na to lidi zvyknou. Na tech plnych parkovistich se bude vystupovat uplne stejne blbe s temahle dverma jako i s normalnima. akorat bude muset nejdriv ridic a teprve az pak cestujici vzadu. Ale ruku na srdce - kolik vas jezdi nakupovat ve 4ech ? Podle me si to zaslouzi palec nahoru :yes:
Rozbalit vlákno
3
31. 1. 2010 14:38
Re: Originalita za malou cenu
S prvou vetou súhlas - podobnú domnienku vyslovil aj autor článku - ide o publicitu. Ovšem prevažujú negatíva. Ak má auto niečo nové, nemá to žiadny zvlášť pozitívny efekt, iba si "stačí zvyknúť", logicky ide o zbytočný a skôr rušivý prvok ako prednosť. A prednosti to nejak nemá, v článku je vyzdvihnutá napríklad táto:

"Hlavní výhodou vzadu uchycených dveří je přirozenější nastupování a vystupování. Je-li tato konstrukce uchycení použita u druhého páru dveří, je tak obvykle vytvořen větší nástupní profil, protože kolem B-sloupku bývá střecha vyšší než u C-sloupku, kde se většinou svažuje."

Toto tvrdenie, sorry Ondřeji, nevystihuje realitu. Nástupný profil je zhodný, do auta pri nastupované skláňame hlavu a tým, bez ohľadu na to, či sú dvere zavesené vpredu alebo vzadu, využívame práve priestor pri B stĺpiku. Naopak, pri tak úzkom profile, akým práve Meriva disponuje, mi práve dvere za chrbtom budú pri nastupovaní viac prekážať.
Je pravda, niet nad praktickú skúsenosť, osobne v tomto riešení okrem reklamy nevidím nijaký prínos. Ako zákazníka by ma to tak ako mnohých iných takéto dvre asi skôr odradili od kúpy.
31. 1. 2010 17:27
Re: Originalita za malou cenu
Podla mna je to originalita na ukor praktickosti. Jedine plus vidim v tom ze vystupovanie z vozidla zo zadnych sedadiel bude prirodzenejsie: vykrocim nohou a idem vpred. Ovsem nastupovanie zase naopak: cestujuci sa bude musiet otacat v malom priestore, respektive nastupovat "zadkom napred". Posuvne dvere by boli omnoho praktickejsie...
neregistrovaný "paja_11"
31. 1. 2010 18:05
Re: Originalita za malou cenu
No ja bych konstatoval, že můžeme být rádi, že jmse u toho.. třeba za pár let budou takhle všecny auta a my jsme byli u počátku.. a nebo taky ne, ale bude se na to vzpomínat, jako na unikát.
Avatar - rohYpnol
31. 1. 2010 13:32
Opel - pán tvorstva?
Zvláštní. Postupnou evolucí se koncepce dveří otevíraných proti směru jízdy ukázala jako nevhodná. Ovšem Opel si nyní evidentně myslí něco jiného. Je to, jako kdybychom zase začali lézt po stromech a místo plastiky poprsí a víček zavedli transplantaci ocásku. Třeba toho prasečího, když jim je ve veklochovech stejně usekávají...
Myslím, že Opel se snaží zaujmout. Zaujmout za každou cenu. Jak se říká - tonoucí se stébla chytá. A to platí pro Opel beze zbytku. I rozporuplné reakce pro něj mají cenu zlata - mluví se totiž o Opelu. Což je po etapě, kdy po něm neštěkl ani pes, vcelku úspěch. Takže Oplíku, třeba z tebe jednou něco bude. Jen tímhle podle mě zcela jistě neprorazíš...
Rozbalit vlákno
22
31. 1. 2010 14:54
Re: Opel - pán tvorstva?
uvidi sa na predajnosti expertov je tu plna * ale az skutocne predaje ukazuako to ludi zaujalo. Ked su ochotni kupovat fabie a octavky zo starymi 1,9 motormi ktore pamataju stalina, preco by nekupovali nove auto s koncepcne dobrymi motormi, akurats inym otvaranim dveri.. Nevidim to zle, uvidi sa ako to bude spracovane, ci to bude kvalitne a ako bude auto posobit nazivo. Tvoje predpovede typu nostradamus to nijako neovplyvnia, realita moze byt uplne odlisna..
31. 1. 2010 15:04
Re: Opel - pán tvorstva?
Miešaš hrušky s kolečkami...
31. 1. 2010 21:43
Re: Opel - pán tvorstva?
v com?
31. 1. 2010 21:52
Re: Opel - pán tvorstva?
Porovnávať ochotu zákazníkov kupovať autá so starými motormi TDI a autá s nezvyklým riešením dverí je totálne od veci. Jedna vec je zvyk uznávať značku a brať "staré a spoľahlivé" a niečo iné je mať bunky na kúpu niečoho nového, čo sa nepoužíva bežne...
31. 1. 2010 22:24
Re: Opel - pán tvorstva?
nj, uznavam ze v tomto to bude ine, stare TDicka sa predavaju u nas ako teple rozky koli zvyku a vseobecnemu klamu.. Ty si ale dost skepticky k tym dveram, ja to tak skepticky nevidim, uvidime co ukaze cas na predajnosti.. Kazdopadne onkurencia je veka a nova Kia venga je naozaj pekne auto..
Avatar - Dan0044
31. 1. 2010 16:19
Re: Opel - pán tvorstva?
Opel sice má moderní konstrukci, ale tak špatně zkonstruovanou, že bych si skoro radši koupil tu Octavii s 1.9, která by aspoň byla kvalitnější.

Nehledě na tu nepraktičnost, která je neoddiskutovatelná.
31. 1. 2010 16:24
Re: Opel - pán tvorstva?
Proboha co to meleš? Proč by měl mít Opel špatně zkontruovanou konstrukci?
31. 1. 2010 19:42
Re: Opel - pán tvorstva?
další specialista na kostrukci >:D jakto, že neděláte v automobilkách? tady je tolik chytrých konstruktérů... ;-)

COpak myslíš tim, špatně zkonstruovanou?
Avatar - rohYpnol
31. 1. 2010 21:09
Re: Opel - pán tvorstva?
"...COpak myslíš tim, špatně zkonstruovanou?..."
Přece že se otvírají na špatnou stranu >:D
31. 1. 2010 22:49
Re: Opel - pán tvorstva?
no tak tim se to vyřešilo.. :yes:
Avatar - Dan0044
13. 2. 2010 18:08
Re: Opel - pán tvorstva?
tim sem nemyslel, že bych věděl, jak to udělat lépe, tim sem myslel, že je to poruchový. Špatně to složí dohromady, tedy, někdy i nepoužijí dostatečně kvalitní materiály.
31. 1. 2010 21:44
Re: Opel - pán tvorstva?
takych ako ty by mali zamestnat niekde v marketingu.. Alebo lepsie, chod do politiky, politici tiez trepu chujoviny...
31. 1. 2010 21:54
Re: Opel - pán tvorstva?
Tak to by ma zaujímalo - čo si predstavuješ pod takým výrazom "špatně zkonstruovaná moderní konstrukce"?
Avatar - Ronault.
31. 1. 2010 15:30
Re: Opel - pán tvorstva?
Dnes opět souhlas. Navíc nechápu, proč nepoužili zásuvné zadní dveře, i když design takového typu dveří je také náročný, když jim šlo o praktičnost.
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2010 16:42
Re: Opel - pán tvorstva?
Není to tak originální, jako protisměrné. A konstrukce posuvných dveří je těžší, než u otvíracích. U tak malého auta je to dost poznat.
Avatar - Ronault.
31. 1. 2010 16:47
Re: Opel - pán tvorstva?
Až budu chtít originalitu od svého auta, tak budu hlavně vybírat mezi kupéčky, roadstery, případně SUV (FX37, X6), ale rozhodně nebude originalita to hlavní kriteriium pro koupi miniMPV.

Konstrukce je to komplikovaná, ale odzkoušená a opravdu funkční.
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2010 17:24
Re: Opel - pán tvorstva?
Pro tebe ne... Ale ty taky nejsi názor světové populace, na rozdíl od jednoho třípísmenného doktora.
Avatar - rohYpnol
31. 1. 2010 18:04
Re: Opel - pán tvorstva?
Myslíš, že taťka bude doma tajně snít o RX-8 ... a nakonec koupí pro svoji rodinku tohle, aby mu aspoň něco (protisměrně otevírané dveře) připomínalo jeho tajný sen >:D ?
Myslím, že to může být pro Opel i kontraproduktivní. Třeba když to někdo začne (třeba já >:D ) nazývat R-R Phantom pro chudé >:-[] I když v důsledku i to je pro Opel dnes přínos...
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2010 18:46
Re: Opel - pán tvorstva?
Spíš mě tak napadlo, že by to mohlo přitáhnout lidi, kteří přepravu ve čtyřech neřeší, ale vyžadují originalitu. Mladé páry s malými dětmi i bez dětí... Prostě lidé, kteří takový kousek využijí a ocení.
31. 1. 2010 20:18
Re: Opel - pán tvorstva?
To je docela možné, len uvažujem, či bude skupina sympatizantov dosť siná. Totiž MPV asi predsa len najviac kupujú mladé rodiny s deťmi. Alebo sa mýlim?
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2010 21:29
Re: Opel - pán tvorstva?
Mladé rodiny s malými dětmi, nebo spíš s jedním dítětem, které zatím vyžaduje upoutávání do sedačky. Teoreticky... Ovšem ty sám jsi příkladem toho, že pro mladou rodinu je Meriva malá.
31. 1. 2010 21:58
Re: Opel - pán tvorstva?
Ja zas nemám typickú rodinu s malými deťmi. Tou typickou je rodinka s jedným alebo dvomi deťmi - s nimi výrobcovia áut počítajú aj pri konštrukcii sedadiel s úchytmi Isofix v druhej rade sedadiel - zásadne pre dve autosedačky.
Moja rodina, to sú okrem mňa a manželky ešte 3 malé deti, čiže riešil som netypický prípad troch sedačiek vedľa seba v druhej rade sedadiel.
Dnes, keď sú chalani trochu väčší, a s prižmúrením oka vystačia s podsedákmi, by sme s vošli aj do toho C3 Picassa alebo Merivy. ;-)
Tak rok dozadu by to bol problém.
31. 1. 2010 13:44
Je to len o tom byť iný ...
Zadné dvere sa v moderných autách otvárajú už pomaly na 90 stupňov a teda nie je problém s natupovaním ...

Predpokladám, že otvorenie za jazdy majú ošetrené, ale zdá sa mi, že pri vystupovaní a nastupovaním ľahko niekto môže klepnúť kolegovi po prstoch či hlave ...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Special-line
31. 1. 2010 13:52
Nevím proč...
Odhlédnu-li od všech negativ, tak furt nevím proč, ale připadá mi u dveří otvírajících se proti směru jízdy nastupování pohodlnější.
Rozbalit vlákno
9
31. 1. 2010 14:39
Re: Nevím proč...
Treba skúsiť, potom uvidíme. Zatiaľ mám opačný naázor.
31. 1. 2010 14:56
Re: Nevím proč...
je to vec osobneho nazoru. Niekomu vyhovuje nokia, niekomu iphone. Niekomu diesel, niekomu benzin, niekomu opel, inemu skoda. Niekomu take dvere a niekomu inake. Uvidi sa kolkym sa toto riesenie zapaci a kolko ludi to kupi... Reaita je taka ze meriva uz nie je sama vo svojej triede a tak ludia budu moct vyberat. Uvidi sa este aj na cene auta...
31. 1. 2010 15:03
Re: Nevím proč...
Ople k najlacnejším nikdy nepatrili, aspoň nie u nás. A konkurencia je silná dosť, hlavne novší zástupcovia C3 Picasso, Venga. Toto riešenie dverí sa mi páči na športových kupátkach, kde hoci úzke protichodné dvere pomáhajú pri nástupe dozadu - ovšem tu je hlavným prínosom kombinácia s absenciou B-stĺpika a sklopným operadlom predného sedadla. Navyše je otvorenie za jazdy vylúčené zo svojej podstaty, keďže prídavné "polodvere" je možné otvoriť až po otvorení predných dverí.
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2010 16:18
Re: Nevím proč...
Nelze, než zcela souhlasit... Což mě vůbec nepřekvapuje.
31. 1. 2010 17:31
Re: Nevím proč...
Pohodlnejsie? No ako sa to vezme. Pozri, tie zadne dvere sa neotvaraju o 90 stupnov, ale o nieco menej. Takze ked budes nastupovat, pristupujes k otvoru mierne spredu. A co teraz? Bud nastupis celne, a otocis sa na sedadle, alebo sa zvrtnes este pred nastupenim, a vopchas sa dnu "zadkom napred", bud popamati, alebo hlavu musis zvrtnut az cez plece. Mne to teda vobec nepripada pohodlnejsie...
Avatar - Blue Sun
31. 1. 2010 18:48
Re: Nevím proč...
Já si nedovedu představit, jak bych dozadu dostal mou babičku, která má problémy nasednout i normálními dveřmi. Tímhle by se do auta nedostala, protože by jí dveře při nastupování překážely.
1. 2. 2010 09:01
Re: Nevím proč...
Určitě to může být problém. On je rozdíl mezi nasednout a nastoupit: do londýnského taxíku se nastupuje, tedy normálně vkročí. Před zadními sedačkami je záměrně extra prostor, kufry se staví před kolena sedících, k přepážce řidiče. Podlaha je samozřejmě rovná, střecha vysoko a člověk za sebou dveře zabouchne zároveň s nastupováním - po usazení na sedadlo už by na otevřené dveře nedosáhl. -- U Merivy se nejspíš poleze klasicky zadkem napřed, nevím, kde by se tam člověk točil. Jak to (ne)bude jednoduché, to se uvidí. Já pokládám za další kritický okamžik zavírání dveří, protože se ze sedadla nelze přirozeně naklonit vpřed a přitáhnout si křídlo, ale musí se to udělat obloukem zezadu proti směru náklonu trupu, respektive se přetočit - a ať to bude dělat vnější nebo vnitřní ruka, je to složitější pohyb a k dispozici je míň síly než při přímém tahu. Pro starého/nemocného/drobného vzrůstem může být velký problém v takové poloze vůbec dosáhnout na madlo plně otevřených dveří, a pak ještě zvládnout jejich váhu. Tohle bych si pečlivě otestoval, stejně jako otevírání dveří pří výstupu.

Ať je to jak je to, připadá mi celý tenhle cirkus s protiběžnými dveřmi naprosto podružný, pro mě jako uživatele spíš odrazující než lákavý. Frajeřina by byla, kdyby Opel dokázal zvládnout tuhost ve zkrutu a udělal aspoň na jedné straně skutečné dvoukřídlé dveře bez B sloupku. Zatím od toho vývojáři všech značek vždycky nakonec cukli (namátkou při vývoji Kie Soul).

Myslím Klaudius tu vzpomněl původní koncepci Roomsteru. Tam se počítalo s obrovskými šoupačkami na straně u chodníku, rovnou podlahou, sedadly s velkým rozsahem posunu směrem do kufru a např. možností "vjet" s kočárkem z boku rovnou dovnitř. Tedy úplně jiná káva s jasným smyslem. Že tahle Ingenlathova idea byla jeho nástupcem napřed zesměšněna a pak nahrazena naprosto konvenčním řešením je smutné, i když odůvodnitelné vnitrokoncernovou typizací a úsporami nákladů.
31. 1. 2010 16:17
ZVYKNE SI NA TO ZAKAZNIK ?
Na www.autotelevize.cz rika nejaky borec, ze podle vyzkumu bude trvat par dni nez si na tyhle dvere zakaznik zvykne. to by me zajimalo, proc se tenhle system tedy neuchytil u jinych automobilek. pri dnesnich zacpach na parkovistich atd jsou vyhodou spis posuvne dvere nez tenhle motyl
Rozbalit vlákno
1
31. 1. 2010 20:20
Re: ZVYKNE SI NA TO ZAKAZNIK ?
Dvere, na ktoré si treba najprv zvykať, sú blbé dvere.
Ak by ohúrili a svojou praktičnosťou a bezpečnosťou prevýšili dnešný štandard, to by bol gól ako sa patrí. Takto mi to pripadá ako gól hlásaný do sveta ako niečo super, ale pri pozornejšom pohľade zistíš, že padol do vlastnej brány, alebo (v lepšom prípade) rukou...
Avatar - Slavek-TDM
31. 1. 2010 21:53
Idealni reseni pro detske sedacky
Kdo tvrdi ze je tohle reseni hloupost, tak asi nikdy do auta nedaval sedacku. Protoze mame dve auta (jedno s isofixem a druhy bez), musim sedacku obcas prendavat. Jelikoz nejsem zadnej drobecek, vzdycky zadkem vylamuju dvere a stejne se u toho kroutim jak had. A potom, kdyz tam mam dite (2 roky) dat nebo ho pripoutat, stokrat radeji bych to delal smerem od ridice nez z boku. Pro zenskou to plati jeste vic, ta se u nakladani decka do sedacky hrozne nadre. Sice bych si tohle auto asi nekoupil, ale reseni otevirani dveri se mi pro tento ucel libi.
Rozbalit vlákno
21
31. 1. 2010 22:02
Re: Idealni reseni pro detske sedacky
Možno máš pravdu, ale zatiaľ je to jediné plus, ku ktorému sme sa tu dostali. Ja tiež vozím decká vo dvoch autách, ale zabezpečil som si sedačky do obidvoch, prekladanie z auta do auta mi príde dosť od veci. preto mám dve autá, aby deti mohla žena odviezť do jaslí, škôlky a školy ráno, a ja zase ísť pre ne popoludní. Ísť najprv za ženou do práce pre sedačky by bolo asi na hlavu...
Avatar - Slavek-TDM
31. 1. 2010 22:19
Re: Idealni reseni pro detske sedacky
No to uz taky resime a asi nebude zbyti nez mit sedacky v obou autech. Ale ono i to pripoutani ditete, kdyz se ti vzpina jak zavodni kun je obcas libovka >:D
1. 2. 2010 06:51
Re: Idealni reseni pro detske sedacky
To hej, ale v tomto je lepšie nepoznať kompromis. Ak sa vzpiera, bez kompromisu uzemním a potom vpohode zapnem popruhy... ;-) Vozím 3 deti a na strednú sedačku je dosť ďaleko. MPV to svojou výškou čiastočne rieši, ale nikdy ma ani nenapadlo, že by boli lepšie opačne sa otvárajúce dvere. To už radšej tie odsuvné, majú tých predností predsa len viac.
Avatar - Slavek-TDM
1. 2. 2010 09:11
Re: Idealni reseni pro detske sedacky
To kazdopadne, posuvny dvere maji jeste vic vyhod. Jenze jsou slozitejsi, drazsi, tezsi a tak se do mensich aut tezko prosazujou.
1. 2. 2010 10:26
Re: Idealni reseni pro detske sedacky
No, ak už môžu byť v užitkáčoch a ich rodinných klonoch typu Kangoo/Berlingo, myslím, že z pohľadu zložitosti, váhy a ceny by nemali ani na malých MPV problém. Označenie "malé MPV" už začína byť trochu zavádzajúce, tieto autá sú kompaktné, ale malé už ani náhodou. A cenovo so spomenutou kategóriou Kangoo/Berlingo na podobnej úrovni.
Avatar - jazva
1. 2. 2010 10:51
Re: Idealni reseni pro detske sedacky
Ja si viem predstaviť, že to bude fajn tie dvere. Predstav si situáciu - ideš k autu spredu s dvoma taškami v rukách a nemusíš obchádzať/zachádzať až za druhý pár dverí... prídeš k vodičovým a otvoríš si zadné, hodíš tašky na zadné sedadlá a ideš. máš ušetrené tri kroky. a zadarmo! >:D
1. 2. 2010 10:59
Re: Idealni reseni pro detske sedacky
Dobrý tip, ale s taškami v rukách nechodím. Ak náhodou (skutočne výnimočný prípad), tak idem aj tak dozadu a otvorím kufor, na zadných sedadlách tašky nevozím, tam mám permanentne namontované tri autosedačky.
Inak zaujímavý je ten dodatočne montovaný pantograf, pozri odkaz, čo dával T613 vyššie.
Avatar - T613
1. 2. 2010 11:02
Re: Idealni reseni pro detske sedacky
jazva je líný, dám mu ho i sem [odkaz]
Avatar - jazva
1. 2. 2010 11:23
Re: Idealni reseni pro detske sedacky
ty ma tu takto hneď odhalíš! >:D
Avatar - jazva
1. 2. 2010 11:22
Re: Idealni reseni pro detske sedacky
vidíš a ja zásadne nosím nákupy na zadných sedadlách. Do kufra dávam veci iba výnimočne. Dať do kufra dve igelitky, tak to po zastavení ukladám ešte pol hodinu nas5 do tých tašiek. A to sa mi neeeechceeee.... ;-)
1. 2. 2010 12:32
Re: Idealni reseni pro detske sedacky
Práve naopak - v kufri to ide do jedného kúta, opreté jedno o druhéa keď sa to náhodou vysype, no a čo. Lepšie zbierať veci v kufri ako na zadných sedadlách a po podlahe. Ty si asi rozliaty jogurt alebi niečo podobné nikdy zo sedadiel netepoval, že nie? >:D
Avatar - Ronault.
1. 2. 2010 12:36
Re: Idealni reseni pro detske sedacky
Já bych zase nechtěl mít plechovku od fazolí, co jsem koupil v Tescu, v mozku, když to napálím do sloupu ;-)
Avatar - T613
1. 2. 2010 12:39
Re: Idealni reseni pro detske sedacky
co by za to někteří dali, kdyby měli v kebuli aspoň fazole >:D
Avatar - rohYpnol
1. 2. 2010 18:42
Re: Idealni reseni pro detske sedacky
>:D
Avatar - chlapecx
2. 2. 2010 01:05
Re: Idealni reseni pro detske sedacky
háčky v kufru určitě nemá jen škodovky >:D
Avatar - jazva
1. 2. 2010 11:41
Re: Idealni reseni pro detske sedacky
a to isté sa dá spraviť aj s deťmi. Samozrejme jemnejšie, alebo každému ako je naučený... ;-)
1. 2. 2010 12:33
Re: Idealni reseni pro detske sedacky
Chúdence, tie tvoje deti ľutujem vopred... :-! >:-[]
Avatar - jazva
1. 2. 2010 12:36
Re: Idealni reseni pro detske sedacky
nemusíš, ja si merivu určite nekúpim... >:D
1. 2. 2010 15:49
Re: Idealni reseni pro detske sedacky
A čo preferuje tvoja drahá?
Avatar - T613
1. 2. 2010 20:01
Re: Idealni reseni pro detske sedacky
jeho drahá preferuje, když jednou za čas přijde voňavý, střízlivý a nepozvracený >:-[]
1. 2. 2010 20:30
Re: Idealni reseni pro detske sedacky
Nezáviď. Až raz tiež budeš mať drahú, budeš rád, ak jej bude stačiť tak málo... >:D Len aby si zvládol aj to... >:-[]