Re: Musim s politovanim upozornit ze Krtek je pablb
Tak fakt nevim odkud beres podobne informace (cti BLUDY), ale i tady na Auto.cz psali ve clanku venovanem Lambu, ze to bylo auto, ktere dokazalo jet az 130km/h v jakemkoliv terenu a ze jde o solidni off-road, kteremu se mohl rovnat pouze Hummer H1 - ikdyz ten nema maximalku 200km/h :-! Osobne jsem Lambo LM videl i ve skutecnosi na terenim polygonu skakat pres hrboly 5m do dalky, brodit se rekou do vyse oken a jet cca 160km/h po poli. Na zpevnene silnici to pekne rezlo zatacky napr. i diky tomu, ze se muzes za jizdy plynule menit tlak v pneumatikach kompresorem...
Jinak motor ma vykon 415cv a krotak cca 500Nm. Zrychleni na 100 za cca 8.5s Spotreba je v tabulkach udavana na 30l/100km a nadrz ma solidnich 230l. Kvuli vysoke cene a omezenemu poctu kupcu se vyrobilo 301 kusu (vcetne nekolika pro armadni uziti) toto a dlasi informace o Lamborghini LM 002 jsou k dispozici na www.lamborghini.com. Automobilove encyklopedie se o tomto vozidle zminuji jako o jednom z technicky nejzajimavejsich vozidel vubec... Zaverem bych snad jen doporucil toto: Odpoutejte se prosim od stupidnich utkvelych predstav a deutschlandskeho automobiloveho PR, abych si o Vas nemusel myslet, ze jste mozky a vlastni nezaujaty nazor zapomeli v kufru vaseho VW Golf nebo v autosalonu Audi...
nepochopil si moju reakciu. vobec neznevazujem taliansku vyrobu, len mi to pride odvazne tvrdenie. charakteristiku si pozriem. a aj ked to talianov vyjde a budu to vyrabat, uz zostanu len druhy. a moze to byt akokolvek dobre vybavene, ci uz motorom alebo vybavou. hummer je hummer a myslim si, ze ho nikto neporazi. v mene urcite nie. je to svojim sposobom legenda na kolesach. takze ja keby som si mal vybrat h1 alebo toto ked to bude na predaj, moj nazor poznas. a je jedno, ci to je talianske alebo ruske.
Jo, mám takovej silnej pocit, že skončilo u US Army. Vyrobilo se jich asi deset, ale v zatáčkách to bylo strašný. Mělo to motor z Countache a asi 400 koní, což je na skoro pět tun vážícího drobečka docela málo. Navíc to nemělo dostačující krouťák, tak si to dokážeš představit. K tomu zdarma jsi dostal spotřebu osmdesát litrů na sto při fakt opatrný jízdě( 50 km\h a mimo terén). Palivová nádrž na 120 litříků a jelikož to mělo motor ze supersportu, tak to chtělo aspoň osmadevadesátku. Prostě takový lehký autíčko do města. >:-[]
hodne mile me prekvapilo, ze US Army se cerstve zacala zabyvat prave zbytecne vysokou spotrebou sve techniky; "zbytecne" pisu proto, ze na ni opravdu nebyl bran zretel ... vyrazne snizeni spotreby samozrejme umozni i nove technologie umoznujici snizeni hmotnosti (pasivni obrana nahrazena aktivni apod.) ... jednim z hlavnich pruseru "naftovych otesanku" je fakt, ze za nimi musi porad dojizdet neskutecne mnozstvi paliva, coz zdrzuje (a zasobovani je pomerne snadnym cilem utoku)
Lepší než Hummer? Pssst, to se nesmí řikat nahlas. Jinak se ti může stát, že tě na přechodu přejede takový velký americký auto a na značce bude napsáno " California - Lones1 " >:D
Na internetu koluje spousta clanku [odkaz] nebo [odkaz] nebo www.italiaspeed.com. To vozidlo je od pocatku vyvyjene jako plnohodnotny konstrukcni celek s vlastni platformou - v clanku jsou technicke udaje. Pokud by ses nelimitoval pouze na nektere stranky a treba by sis o tom chtel neco precist, tak urcite najdes i v anglictine... Ale ono je asi snazsi kritizovat neco o cem nic nevis. Hlavne kdyz to je z Italie a mohlo by to byt lepsi nez hummer :-!
Z clanku se dovis, ze diky konstrukci vsech bocnich sten, ktere nejsou nikdy naprosto kolme k zemi (ale vzdy o par stupnu naklonene) pri pouziti stealth nateru, odolava zjisteni radarem. Technologie stealth je Americka - ten nater je patentovany a vyrabi se pouze v USA (teda pokud vim) Ale konstrukci pro minimalizaci radarovych odrazu existuje bezpocet - Oto Melara (italska zbrojovka s ni take disponuje). A pokud se to natre tim americkum naterem a vyrazne omezuje radarove odrazy, tak je to zbran typu "stealth", at jde o Tank, letadlo nebo off-road. O podobe verze Stealth vim, ze je doposud povazovana za tajnou, takze to asi chvili potrva, nez se bude potulovat po netu...
opat mam dovod na usmev, lebo niekto si povedal, ze preco by nemohol byt lepsi ako hummer. tak skopirovali krabicu a dali na podvozok nejakej dodavky. nie je tu nikde sice specifikacia a ani nic podobne, ale uvahy o tom, ze je to najlepsie z vojenskej techniky tohoto typu, je podla mna odvazne. no a civilna verzia bude vyzerat ako, ked uz len tato vojenska mi je nesympaticka. (dufam, ze ked bude v ponuke, tie kable mi tam nebudu trcat pred ocami) >:D iveco s tymto modelom: :no:
a jak se jezdí nějakým Ivecem na kafe...?? a jak se ti s tím furgonem parkovalo před Hypernovou o vánočních svátcích..??? Ale pravdou asi musí bejt, že máš zřejmě parádní garáž aby se ti tam to Eurocargo vlezlo.... >:D >:D >:D ty itale..!!! >:D
Těší mne, že jsem poznal super IQ-če. Jen tak mimochodem, máš víc než základní vzdělání + kurs ovládání počítače 1 prstem? Podle Tvého slovníku Tě na víc nešacuju.
Tož nevim jak jezdí hen toto, ale my měli na vojně radiostation na podvozku V3S a hodně dobrýho šoféra a dostali sme se vždycky tam kam sme měli a vždy jako první. Akurát to teda po asfaltu nejelo moc rychle, to nás vždycky ogaři s tatrama předjeli, ale v terénu jsme jim dali na frak zas my, takže to 1.place na place bylo vždycky naše. :-!
Tak myšlenka je moc hezká, kdo by nechtěl pěkný, výkonný terénní auto :yes: ? Má to však bohužel jeden základní problém - je to italský 8-s , kdo někdy v životě vlastnil italský auto (jako já), tak ví o čem je řeč :no: .
Italsky neumím, jen česky, anglicky a pasivně německy. :-) A měl jsem dojem, že k technologii stealth dostali od Američanů přístup jen Britové. Navíc tahle plechovka od oka moc stealth není (můžu se mýlit). Ale nevypadá že by měla byť alespoň speciální lak jako Mirage Rafale. Ale psal si vlastně "I ve verzi", máš odkaz na fotky té neviditelné verze? Díky.
By ses divil, ale 50% v Evrope vyrabenych vozidel pro vojenske pouziti normy NATO(byly ustanoveny v Evrope, ale jsou relevantni pro vsechny staty NATO) pro snadnou prepravu nesplnuje (napriklad
Polsko nakoupilo finske obrnene transportery, ktere se nevlezou do beznych dopravnich letadel NATO). Pokud jde o technologii, tak Iveco MLV je 1. seriove vyrabene kolove vojenske vozidlo k dispozici i ve verzi stealth. Dale nabizi bezkonkurencni ochranu posadky ve sve tride a vynika nizkou hmotnosti. Podle zverejnenych srovnani jde v soucasnosti zrejme o nejlepsi vyrabene vojenke vozidlo sve kategorie. Viz: [odkaz]
No vzhledem k tomu, že Hummer H1 je konstrukce z roku 1983, není se zas tak čím chlubit. ;-) Naopak by bylo tragické, kdyby nově uvedené auto mělo zastaralejší motor. A že evropský auto odpovídá evropským standartům, taky unikát. >:-[]
Iveco MLV ma nejlepsi pruchodnost terenem ze vsech srovnatelnych armadnich terenich vozidel(tedy predevsim lepsi nez Hummer H1 ve vojenske specifikaci) Ma taky nizsi provozni naklady - diky modernejsimu motoru. V neposledni rade je snadneji prepravitelny-odpovida evropskym standartum na prepravu vojenskeho materialu. Pokud se Fiat rozhodne vyuzit technickych skupin a na podvozku Iveco postavi civilneji vypadajici heavy duty off-road, tak alespon co do prakticnosti bude urcite lepsi nez rodinka Hummeru (pokud nicim jinym, tak alespon vybornymi naftovymi motory, ktere budou v Evrope mnohem prijatelnejsi nez benziny z H2 a H3) Myslim, ze za pokus by to stalo, nebo ne?