on je jen sef designer, jednotlive tridy designuji vybrani designeri, 3er delal holandan, 7er nemec, nekde se daji docist jmena designeru. sef designer si vybira lidi kteri odpovidaji jeho vkusu on urcuje smer. Mne se bmw vic libylo ze starym designem, v anglii dostala 3 a 1 rada titul nejskaredsiho auta roku. audi a8 je tu pro konzervativni managery muj otec by se v novem bmw citil moc extravagantne, jaguar je spis pro herce nebo duchodce a mercedes je zase moc drahy tak nezbyva nic jineho jak a8 z kterou jezdi i napr. berlusconi.
Z japonci jezdi na zapade EU komunisti nebo zeleni :-( blby image, navic 430 lexus moc pripomina starou sklasse, na ceste skace jak volgy, je jednuduse nastavena na americke siroke cesty
japonci nikdy nedosahnou image nemeckych aut protoze je kopiruji a vevnitr pusobi levne pro bohateho jsou to nemyslitelne auta nejen skaredym designem a nudnym stylem jizdy. co se tyce kvality tak toyota tento rok uz 2xstahovala pres 3miliony svojich aut jednou kvuli problemu z diesel motory, podruhe spatne osvetleni. Lexusu pri testech v serpentynach po pulhodine odesly brzdy, reakce toyty byla ze problem znaji ale nepocitaji zeby jejich zakaznici tak extremne auto vytizili - to neco rika o urovni jejich zakazniku. Obycejna kia na te same trase dopadla mnohem lip.
Kdo jakou ma hodnotu nejlip vypovi cenik v bazaru, jedno ci eu nebo usa, nemecke auta klesnou po 2letech jen o 15% japo. 30%
Kvalita interieru? materialov? Plachov? Designu? No prepac, ale som presvedceny ze 159 je na to urcite lepsia nez hociktory nemec tej cenovej kategorie. Servis mozno trochu vrzga a kazivost je vysoka, tu by som rozhodne pridal, ale kto chce pridavat na designe Alfy nieco, preboha?
Zapomínáš, že to neřekl vrátnej u brány, nýbrž vysoce postavená figura... Jinak, pláčeš u špatnýho volantu. Kdybys věděl, jak vnitřně fandím Alfě, aby byla tak dokonalá v kvalitě, jako ve své vizáži, nenapadal bys mě nasmyslným argumentem, že jsi rozkousal tři Golfy a ani jeden ti nechutnal...
"nemecke prevodovky ZF jsou dalsi hrebik do rakve technicke vyspelosti" , tak to jsi napsal. Nevim jak jinak si to vylozit, nez ze ZF je kram. Ukaz mi, kdo si umi udelat sam takovou prevodovku. Jinak anglicani umi prevodovky (Ricardo) a pouziva je spousta sportovnich aut. Jsou snad italska auta, ktery ji maji malo sportovni, protoze maji anglickou prevodovku? Jinak ZF dela prevodovky pro kdejakeho vyrobce (BMW, Land Rover, AM, MB, CADDY....) a neni zadna ostuda nebo hrebik do rakve ji v aute mit! Co je dneska naprosto unikatni a poplatne mistu puvodu? Neni jedno odkud to je? Co kdyz by mel ZF fabriku v Anglii? Bude to nemecky nebo anglicky vyrobce? K Jagu mimo segment, Jag stal jaksi "mimo" segment vzdy!!! Snaha minulych nekolika let porovnavat se s "velkou 3" byla velkym omylem managementu Jagu, ktery se ted snazi napravit. A kdyz to vezmu kolem a dokola, tak ani to srovnani nedopadlo spatne. Sam jako velky obdivovatel D-cars pises, ze MB je v uzkych, coz je, mimochodem benzinove motory mimo AMG nejsou zrovna etalonem vykonu, Audi prekvapuje max tak unifikaci jednotlivych modelu a BMW zustava etalonem prijemnych jizdnich vlastnosti a dobrych motoru, nicmene treba ona 7 je celkem katastrofa (designova). O iDrive a novem interieru ani nemluvim. Schvalne si zajdi do Jagu a do nektereho si sedni (lhostejno do ktereho) a pak udelej to same u BMW. Potom nam napis neco o interieru (ne o mekosti plastu), ale o pocitu, charismatu, intuitivnosti... A na zaver rada (snad dobra) od starsiho: ruce na klavesnici by nemely byt rychlejsi nez hlava a kdyz uz se to stane, tak ne opakovane;-)
Nevim o co ti s tim ZF jde, bud je to tak, ze ZF je moderni a ty jsi pochopil ze tvrdim ze neni-coz netvrdim. Nebo si myslis ze se v jagu nepouziva-pouziva ([odkaz] Ja to myslel tak, ze je "ostuda", kdyz jag nepouziva svuj nebo anglicky vyrobek. Muzes argumentovat, ze klicky od RR (nebo ceho) se delaji v CR. Ok, klicek ale neni prevodovka a kdyby to bylo naopak-motor z MB v Ssangyongu, tak to kazdy rad zdurazni. Chapu, ze bmw treba taky pouziva zf, ale bmw je nemecke a jde to jaksi prenest pres srdce. Nemyslim, ze jsem nekde lhal a hanil jine znacky (krome korejcu). Jinak s tvym prispevkem se ted neda nez souhlasit. Jag je ve vleku udalosti a stoji trosku mimo segment, to plne vystihuje pocit ktery z nej mam. MB se zacina hodne kazit, spatna kvalita, nepovedena vlajkova lod, ktera tady s nama bude bohuzel hodne dlouho. Audi prekvapuje cim dal vic a bmw suvereni leader. Tak to vidim.
V tom prispevku jsi nic konkretniho neuvedl, ale na konci byla zminka o E klasse. Tak jsem to z toho odvodil. M5 nemuzes srovnavat s S-typem R! Mozna starou M5 a ta byla srovnatelna. Nova M5 je trida sama pro sebe. I v konstrukci Al karoserie jsou rozdily. Lepeni, nytovani vs svareni atd. Ad leader. Skoro bych rekl, ze v premiovem segmentu limuzin se o leaderovi neda hovorit. Pozadu rozhodne neni a ma veci , ktere MB a BMW nema a naopak. Je to normalni. Zadny vyrobce nenabizi vse co ma konkurence. Navic Jag stoji tak trochu mimo segment, ale to je jedno. A navic, rika se "kazdy chvilu taha pilku" a plati to. Jag se historicky pricinil o spoustu veci a ted pred restrukturalizaci je trochu ve vleku udalosti. Za nejaky cas bude ve vleku treba MB, mimochodem nova S klasse trvala pekne dlouho. A design...? Osobni vec kazdeho. Tobe se libi BMW7, me je z nej zle, libi se ti S klasse, ja bych si z nemecka vybral A8. To je nemeritelna velicina, kvuli ktere nema cenu vest spor. Je-li ti blizsi nemecka produkce, OK. Ale uvadej to jako fakt a nepodepirej to lzivym tvrzenim o jine znacce. Zmylit se muze kazdy, ale jen chlap prizna chybu (taktne vynechavam to ZF).
Diky, nemam cas, budu strucny. Superb samo. V6 ma, spletl jsem se, myslel jsem octavii, omluva. Nesrovnaval jsem E500 ale M5 jako dve sportovni verze ve stejnem segmentu. "Pozadu nezůstává ani technologie a pokročilé konstrukční metody. Karoserie je po vzoru Audi vyrobena prakticky výhradně z hliníku, který má v historii Jaguaru své nezastupitelné místo." zdroj:[odkaz] ohledne toho Al. Na zacatku jsem tvrdil;-\"Po strance desingu jsou na tom po nemcich podle me nejlip. S technikou jsou ale pozadu a ta je pro me dulezita, maji smulu" rekl bych ze je ekvivalentni rict ze je pozadu a ze neni leader. Ze ma jag vse co se od takovyho auta ceka nepopiram, detaily ale delaji celek a ty masazni fce seadacky jsou takovy detail.
hele, gti, spis si priznej, ze ti vrta hlavou, ze alfina (fiat) je kvalitou opravdu nekde jinde. Uz bravo od modernizace je uplne v poho (coz se o par golfech, v kterych jsem, jel rici neda)
takze, gti, to ze nejaky blbec rekne: "jsme in ***ium" jeste neznamena, ze v te mezihyzdni roure opravdu jsme!!!!!!
Tak ja se ti pokusim otevrit oci, aspon trochu. To ze Jag neni technologicky leader uznavam, ale nic takoveho jsi na zacatku netvrdil. To ze nema V12 je skutecne nedostatek (marketingovy), ale je to dano portfoliem Jagu, tak jak ho nastavil Ford v ramci PAG. Nebyl by nejmensi problem tam V12 dat, protoze ho PAG ma. Je to politicke rozhodnuti a dali buh, tak ne konecne. Jag ma az na drobnosti typu masazni sedacky vse co od auta premioveho segmentu ocekavas, ale kazdy vyrobce ma neco "sve". To ze treba zacal delat Al karoserii dele nez Audi neznamena, ze je zastaraly. Ad Al, kolik Al aut ma MB a BMW? Ale tady se stale pohybujeme ve vicemene nemeritelnych vecech danych spis osobnimi preferencemi. A ted ta fakta. Napsat, ze Superb nema V6 je smutne. Ma V6 a to dokonce 2. Ad vykony S-type R vs E500. S-type R 400 koni/553Nm/4,2lV8SC. E500 306 koni/460 Nm/5l V8 atmosfericky. Vidis tam nejaky zasadni problem v porovnani tech dvou aut? Tve tvrzeni ohledne prevodovek ZF snad ani netreba komentovat. Ad sedacky. Kdyz jsi XJ ani BMW7 neridil a nejspis v nem ani nesedel, tak bys nemel tak ostre hodnotit a uz vubec se konfrontovat s nekym, kdo ma osobni zkusenost. Teorie je dobra, ale mel bys byt velmi opatrny pri svych teoretickych soudech. Napsat o nejakem vyrobci , ze je zastaraly jen proto, ze neco nema v nabidce, protoze to je strategie vyrobce je posetile. Podle toho by slo rict, ze treba Ferrari neni premiova znacka, protoze nema limuzinu nebo kombi. Ber jako fakt, ze Jag vyrabi relativne uzke portfolio aut, protoze to odpovida firemni strategii. Nakonec, kdyz se pokusi o zmenu, tak vsichni rvete jako pominuty, ze to neni Jag (X-type, combi, nafta...). Doufam, ze aspon takove kratke osvetleni te trochu probralo.
Napsal jsem, ze Jaguar neni technologicky leader. Za tim si stojim. Moje argumentace mozna neni stastna, tvoje vsak vubec neexistuje. Jedina vec, kterou bych vzal zpet, je o teh sedadlech, uznavam ze je to pitomost. Za zbytkem si stojim. Konkretne to V12 je podle me obrovska chyba a nedostatek Jaguaru. Ne ze je bych si ho koupil, jde ale o prestiz a ta jeho absenci trpi. Nemecka konkurence dvanactivalce nabizi bezne. Nerikam ze jaguar je nejak vyrazne a neprekonatelne zastaraly. Je ale o krok zpet za nemeckou konkurenci a prodava se jen proto ze je to jaguar a XJ ma dokonale elegantni tvar. Nekdo diky tomu dokaze snadno prehlednout vyse zminene nedostatky. Jestli me zase hodlas odbyt necim jako ze jsem ignorant, blbec nebo zvanil, tak se ani nesnaz, nebot tento prispevek by byl muj posledni. Uvitam konkretni pripominky. Jaguara nemam, ani bmw a tak mi nezbyva nez co si prectu, bud proto konkretni a napis co ti nesedi. Jag mam rad, bmw vic, kdyz mi vyvratis muj nazor na tu omilanou zastaralost, budu rad.
Rika se chytremu napovez, blbce kopni. Tobe jsem napovidal a kde nic, tu nic:-( Takze plati to o nakopnuti, coz na webu bohuzel nejde:-( Jeste jednou si pozorne precti, co vsechno jsi nazvanil a poradne se zamysli! Boli to, ale zkus to. Pak napis omluvu a ja ji prijmu.
Na politiku máme stejnej názor... Tvůj pohled na "Alfafopa" je milý... vlastně pochopitelný... jenže mimo nemotornosti toho šefíka je potřeba ještě vzít do úvahy obsah jeho sdělení, ať bylo jakkoli nešťastné... tedy myslím to "přiznání"... řekněme rezerv v kvalitě. Píši to teď zcela vážně - představ si, že by sis měl jít objednat 159ku... člověče, mě by to hodně zbrzdilo... Je přenádherná... vizuálně takřka dokonalá... ovšem ten strach... ten článek v hlavě... prostě bych měl velkou obavu...
Teoretik? Souhlas. Best buy testy se ale delaji presne tak. Nelze s kazdym autem absolvovat cestu kolem sveta. Debatu koncim, mas pravdu, nema smysl. Ja to vidim tak, ze po predlozeni objektivnich argumentu ses stahl a zacal mirne urazet. Nevyvratils nic. Ses zvanil.
Hele, ale myslím si, že nejvíc tenhle článek vypovídá o PR Fiat versus zbytek světa a ukazuje, proč je Fiat neprodejnej i když vyrábí výborný auta. Umíš si představit, že by takovýhle blábol poslal do světa někdo od VW, Fordu, BMW, MB, ...? Ještě ten den by měl padáka a druhej den by ho našli v nějaký řece bradou vzhůru jak nešťastnou náhodou utonul, když mu nešťastnou náhodou povolily brzdový hadičky u auta (všechny 4. Náhodou). Jestli chce Fiat prodávat auta (což evidentně nechce), tak musí zásadně omezit demokracii ve styku s novináři, aby si každej nacionalista vykládal nějaký kydy o nadřazenosti tý který rasy a přitom jedním dechem říkal: "vyrábíme šmejdy, ale snažíme se". Ten hlupák mi trochu připomíná Václava Havla a jeho projev v Rudolfinu v roce 1995. Faux-pass jako Amerika. Dokud takoví lidé budou mít přístup k novinářům, do tý doby se nemusíš bát, že by Fiat získal zpátky svoje postavení, které mu náleželo od první války do konce osmdesátých let. Přeci jen, bylo to v minulým století...
Kdyz si to po sobe prectes, tak zjistis, ze jsi naprosty teoretik bez znalosti. Ba co vic, jsi ignorant :no: Tahle debata je naprosta ztrata casu a nikdo mi nemuze vycitat, ze jsem se nesnazil a nebyl trpelivy :-( Je mi te/to lito.
Donutils me precist si o XJ nejaky clanku a musim si dat za pravdu, jag neni technologicka spicka. Napr. Forward Alert(2003) vs. Distronic (1999), pozuití hliniku u XJ vs. A8, nenasel sem moznost odvetravani sedadel+masazni fce., nemecke prevodovky ZF jsou dalsi hrebik do rakve technicke vyspelosti. S-type R, preplnovany motor 4.2l, 400koni vs 500koni atmosfer. 5.0l. Ujistuju te, ze by se toho dalo najit urcite vic, nebudu tim ale travit cas. To, ze je neco portfolio znacky neni omluva ale vymluva. U skodovky nemaji V6 a superb by ho tak potreboval. Jestli ma neco "* ovladani" posoudim sam. Myslim ze to zkratka neni pravda. Znam lidi, pro ktery je naladeni TV pomoci automatickyho ladeni neprekonatelny problem. S osobnim vkusem souhlasim, ale existuji auta obecne pekna (minula trida S) a obecne skareda (korejci). Jasne ze se najde nekdo, komu se bude opirus libit vic nez E. Budes ale muset sakra hledat.
Ano V12 nema, ale to neni technicka zaostalost, ale portfolio Jagu jako takove. Hnusny S-type je vec nazoru, ale auto ma veskere moderni technologie jako kazdy jiny ve sve tride. Nevim, co ti vadi na sedadlech XJ, pokud jde jen o vzhled, tak to je spis veci osobniho vkusu, ne? Pokud jde treba o nastavovani sedadel, tak to zminovane BMW7 ma nejzkurvenejsi ovladaci prvky jaky jsem kdy videl. A uz vubec nejde o to, jak pohodlne ty sedacky vypadaji, ale jak pohodlne opravdu jsou. A ujistuji te, ze pohodlne jsou jak sedacky v XJ, tak sedacky v BMW. Takze zatim jsi uvedl jen subjektivni pocity jak se ti co libi nebo ne, ale technicka zaostalost se jaksi nekona.
147 GTA dělá stovku v reálném světě za 5,8 s (AR je vždycky v reálu lepší, než fabrika udává, na rozdíl od svých německých kolegů). ALE. Z 20 rozjezdů se to zkušenému řidiči povede dvakrát, pětkrát budeš do 6,5 s a zbytek se sotva vejdeš do 6,5 s, protože to je předohrab a jak příliš klouznou ty kola, tak je to v háji. A antiskluz ho zastaví na těch cca 6,
5 s. Mnoihem zajímavější je údaj o zrychlení na 1 km s pevným startem, kde podle měření nějakých anglánů držela krok s BMW M3
Jednim "slovem", V12. Navic jeste ne co nema ale spis co ma, a to je hnusný S-TYPE. A do tretice vseho spatneho: podivej se ve svym XJ na predni sedadla, pak se podivej na predni sedadla u bmw 760Li a obektivne zhodnot, ktera vypadaji pohodlneji. ATD...
Me zajima co Jag nema a BMW a MB jo. Kdyz to tvrdis, tak by nemel byt problem mi to sdelit. Reaguju podrazdene, protoze me tyhle reci vadi. Bud argumenty mas nebo jen zvanis. A zvanilove mi vadi, to mas pravdu.
Ja nemam potrebu ti neco dokazovat. Ja nejsem jako lones, na kteryho kdyz nekdo stekne ohv, tak ti napise elaborat o ohv, ktery je vlastne to nejlepsi. Jestli jezdis jaguarem tak ti blahopreju, elegantni auto, bohuzel po technicke strance na top mercedesy nebo bmw nema. To je muj nazor, sdilet ho nemusis. Ambici nekoho tady presvedcovat nemam. Rozumeno? Chapu, ze se muzes citit dotcen, ze nekdo neuznava tak dobry auto jako je jaguar. O tom to ale neni matesi, reagujes podrazdene, zamysli se (znovu a poradne).
Nevim jaks prisel na vek magiče podle kvality mych prizpevku. Trosku ses do toho zamotal nebohy limachu. Jeho vek, at uz je jakykoli, nehraje roli, protoze kdyz nekdo napise, ze koupil 16 talijanu a jednim dechem dodava, ze alfa zemrela v roce, kdy ses narodil, tak ma bud autovrakoviste, nebo to byl komunistickej pohlavar, nebo kdysi davno emigroval a nasledne vydelaval penez jak prase. Pravděpodobnost tohohle se ale limitně blíží nule, nebohý limachu (co to sakra je).
Zadnej orech neni tak tezkej, Alfa dela louskacek na orechy, jmenuje se 147 GTA. Poctivy zelezo, prej je moc dámská 8-s tahle rozhodne ne... par udaju 0-100 za 6,3 Golf za 6,5 s manualem, vykon GTA 250k pri 6200ot/min Golf taky 250k. Maximalky taky kolem 250, konkretne Alfa 246, Golf 205km/hod. No a nakonec cena Alfice je za 979000 papiru a Golf za 32 000 euro, v prepoctu za 950000. Rozdil je v tom ze Golf je 4Motion a Alfa brutalni predohrab. Je otazkou jak se bude 4Motion chovat v krajnich situacich. Nemuzu rict, GTA je sen, asi se nesplni ale to je jedno. Je to louskac jako prase a jednoznacna odpoved.
Kde prodávaj ty názory, že neumím přiznat, že je něco lepšího než Guru? Nejste s Tomem na společný dovolený v Ósace? Tom tam nahoře mátožně hledá souvislost mezi Golfem a Lexusem... tak tu já nehledám :-) Na to se snad dá reagovat jen humorně, ne? Ty to píšeš hezky... složitá Alfa... poruchovost... dokonléj VW se svým Guru a Apoštolem... jo, souhlas... oba přece víme, že krvelačný řežby se už na silnicích dávno odehrávat nemohou... proto píši, že radost ze sportovní jízdy ti naplní getei... a určitě i 159ka... Klid... neber to všechno tak natvrdo... Pravda je, že problém s kvalitou nemaj u BMW, ale u Alfy... a to je samozřejmě velké trauma... protože... - ty bys šel koupit Alfu, když ti šéf řekne, že se musí dotáhnout na Německo? Koupíš Německo, viď. Já fandím Alfě, protože dokázala z podměrečné 156 udělat vizuálně dokonalou 159ku... chce to ještě kvalitu a trojka od BMW má nahnáno. Vizuálně právem. Jinak tvůj pokřik - Fiat-Ferrari beru :-) mám rád upřímnost. Proto - BRAVO VW-PORSCHE. 20% má Porsche ve VW... a 20% má VW v Evropě... dokonalé :yes: Váš problém, Enzo, je ten, že vás na dálnicích smetává R32... a to musí být pro ty, co tvrděj, že maj místo páteře klikovku od Alfy težkej ořech... Cítím s vámi... leč VW nespí... maká dnem a nocí na dalších a dalších Guru, Apoštolech a třicetdvojkách... :yes:;-)
VW je auto bez emoci a bez spickovej kvaliy je to tuctove auto ktore v nicom nevinika a ani nebude.Alfa je srdcovka robi krasne auta sice to tam skripe s kvalitou ale to sa casom spravi.Gti zamysli sa uz konecne san nad sebou.To ze Toyota zacala vyrabat auta v 40 tych rokoch uz dnes nikoho nezaujima.Je rok 2005 a Toyota je automobilka ktora robi najvatsi profit daleko vatsi ako VW.V USA predali vlani viac ako 2 miliony aut VW tam predal 300 000 to je kapanek rozdiel.To ze VW preda viac v Cechach alebo v Europe je malo.Dalsi clanok z Car :
Why buy a 3 series instead? The Lexus is better build , the engine is superb and the body control is as good as the BMW s ...To sa tyka noveho IS 250 versus BMW 3 series.Doporucujem ti tiez pozriet sa na EVO X a novy GT-R Skyline pridu v roku 2007 a su to sportove ikony a technicke skvosty a este budu spolahlive lebu su japonske.Tak Gti studuj a citaj viac a viac a nie len brozurky od VW a technicku knizku zo stareho GTi...
Neumis uznat ze nekdo je lepsi nez tvoje guru co? Tys vycetl moudra asi kde? Neco k tomu nahore. Nevim co je bolestnyho na tom ze ma Alfa a Maserati stejnyho sefa strategickyho planovani. Zalostny je tvoje uz stale se opakujici se a fandy 911 urcite ubijejici spojovani VW-Porsche, nikdo tu nepise Ferrari-Fiat. Protoze to nema smysl. Kazdej ma svoji strategii a cile. Netreba spojovat. To asi VW podle tebe potrebuje byt zajimavy tak proto ho spojujes s Porsche jen kuli financni provazanosti. Zpet k tematu. Kalbfell prisel od BMW. Takze od konkurence, asi vi jak se ma co delat ostatne je to jeho prace ne? Holt si urcili cil a chtej ho splnit, verim se jim to povede, 159 je auto na vysoky urovni. Narky ze uz to neni Alfa, co byla,neberu.Dneska budto delas auta ktery jsou zadany a budou se kupovat, takze auta s velkou pasivni bezpecnosti , tuhosti karoserie atd, nebo auta jaky driv delala, technicky na urovni , o ktery si nemci muzou nechat i dnes zdat. Alfa 75- system transaxle, mj. dnes pouziva Ferrari u 575M a 612, potom zadni naprava De Dion, krasny GTV atd,ale s tim ze se budou sypat jeste vic, protoze jsou konstrukcne narocny a tudis vic narocny na udrzbu. VW se nikdy klanet nebudu, radsi budu zrat rejzi. Tam v ty zemi kde vychazi slunce totiz taky umi delat auta a ne jenom krabice, ktery jsou uprostred tabulek poruchovosti :-) a ne na spici. Snad krom toho Porsche. Proto ho rad spojujes s VW viď? 8-s
Sundej si brejle zaslepenosti. Kdes koupil tu naději o Lexusu? Ty asi nevíš, jak dlouho tahle značka existuje, viď... Křičíš tady do tmy nějaká moudra cos vyčet z časopisů... tímhle tady nikoho neoslníš, Tome. Tak zas někdy jindy... a příště piš s větší rozvahou :-)
Neviem co ctes a moc ma to nezaujima.Spat k teme a ta bola o Alfe a Kvalite atd.Suvisi to tak ze etalon kvality je bol a bude Lexus.A to nezalezi na tvojej mienke a ani na mojej.Su na to meradla a ludia co sa tym zaoberaju a zivia a medzi nich ty Gti chvalabohu nepatris.
Take care and do not mess with me boy.
Lexus became the USA s most popular luxury brand by making bulletproof cars, in 2005 the JD Power vehicle dependability survey crowned Lexus as the car maker with the least faults for the 11th year running.Mercedes was in 27th place.Chapes uz? Pozri si nove IS 250 precitaj si o nom cely clanok potom mi napis a budeme sa bavit ty chytrak. PS je to v CAR casopise UK.
Stilo je nedoceněné auto. Alfa jemoc "dámská" Ódy na Guru jsou jen ódy... dokud si ho nepořídíš... filosofie Golfa je dokonalé dílo... 149 nemá útočit prý na BMW1 a spíše se "zařadit" do jednoho z více v nižší střední. Tam kraluje a kralovat nepochybně bude GOLF. P.S. Napiš tu víc, pokud máš dost zkušeností s tou trojkou co uvádíš... bylo by to určitě zajímavé. :yes:
Môžem porovnávať Stilo 3D, Golf IV a Alfu 147 (po facelifte). Jediný rozdiel medzi Stilom a Gofom bol trochu lepšie spracovaný interiér, jazdné vlastnosti ( a to som bol prekvapený, po čítaní týchto ód na etalón nižšej strednej triedy) úplne porovnateľné (ceny však nie), tu jednoznačne kralovala 147-ka, ktorá v ničom nezaostávala v kvalite dielenského spracovania za Golfom. Osobne si myslím, že najlepšie autá robia Nemci a Taliani (tí, ktomu pridávajú aj krásny design). Ak Alfa pôjde nastúpeným trendom tak nová 149-tka bude určite bomba.
Svatá pravda, protože z některých výroků a strategických rozhodnutí nových bossů Alfy mám pocit, že ji spíš chtějí odstranit než konkurovat značkám jako BMW a Audi. Viz odchod Alfy z WTCC.
Proč by to měl být úlet. Copak někde jinde najdeš podobnou slepou věrnost značce jako u nás? Říkám slepou, protože nevím, jestli sis někdy zkusil zjistit, co vede naše lidi ke koupi domácí značky? Já ano, v okruhu svých známých a spolupracovníků, a někdy jsem se nestačil divit. To, že je škodovka přinejmenším normální auto jsem nikdy nezpochybnil nebo jsi to ode mě četl? Nerozumím větě o rozmlsanosti zákazníka Fiatu a skromnosti potenciálního kupce Škody, promiň.
Ty ubohý fanatiku. Vůbec nevím, kde bereš dost kuráže jen odpovídat někomu, kdo má takové znalosti a ještě větší zkušenosti s konstrukcí, technikou, historií nebo provozem aut. Když něco píšeš, potřebuješ důkazy. Existuje jen jediná výjimka. Tou jsi právě Ty, protože po přečtení Tvých příspěvků jsem nabyl dostatečné jistoty , abych toto tvrzení napsal. Navíc nejsem zdaleka sám, kdo si to myslí. Nenapadlo Tě třeba, že ten člověk (Magic) vůbec nemusí mít nějakých 17 let, soudě podle kvality tvých příspěvků, ale může být třeba již ve věku, kdy má dost zkušeností z provozu právě těch 16 aut. Já zase neznám normálního člověka, který je schopen psát takové bláboly, jaké tady presentuješ Ty.
Tak sorry, ale nemecke automobilky maji nejvice patentu... Airbag neni urcite americky vynalez. Prvni nasazeni airbagu bylo v S-klasse, takze asi tak...
Americke auta nemam rad od doby, kdy sem si vyzkousel Corvetu - jak se rika - cim dal, tim lip, ale cim bliz, tim hur - vevnitr levny plastik jako u hracek a zvenci to lepsi taky neni... A myslim si, ze uz jsem si vyzkousel docela dobre auta, takze chybejici prehled urcite mit nebudu...
Zase úplně vedle! Jako technický redaktor AutoTIPu jsem si opravdu užil Německých aut až moc. Vlastně naprostou většinu, cpali nám je horem dolem. O Itala jsem musel prosit, aby mi ho milostivě půjčili. Pak měl nalítáno přes 36.000 km (skopci se prodávali max. do 5.000 km) a alespoň jedno rameno ohnuté, vymlácené bouchající řízení a po 2-3 bouračkách. Měl jsem pár BMW a nběkolik jsem jich servisoval. Poslední BMW, který jelo tam, kam jsem chtěl já byla M3 E30 Evo 2.5 na přelomu 80-90. let. Výborný auto!
Kdyby to GTI dokázal přečíst celý, dočetl by se, že u AR právě model 156 nepovažuju za příliš šťastný (nízká užitná hodnota, přeplastovaný interiér, poruchovost) i když si ponechává některé pozitivní atributy z minula (řízení, podvozek, nízká hmotnost). Do příchodu 156 vyráběla AR trochu prapodivný "lidový" model 155 (naštěstí jeho špičková provedení Q4 a GTA tu lidovost trochu zalepila) a úspěšný model 164 (podvozek od něj 156 pouze převzala, resp. zadní nápravu, která pochází z roku 1979 z vozu Lancia Delta). Před tím vyráběli perly RZ/SZ, které navazovaly na konstrukční bonbónek - AR 75 a 90, které zase vycházely z Giulietty, Alfetty (a hlavně jejího nezapomenutelného kupé GT/GTV), a tak můžeme pokračovat až do roku 1914 (od té doby např. nevyrobila Alfa Romeo jiný benzinový motor než DOHC). Problém je v tom, že se nemůžeme shodnout, neboť já hovořím o automobilech a ty o designu. A to zdaleka není totéž.
Myslím, je potřeba se vrátit k článku... je vlastně úplně jedno, jestli tu někdo tvrdí, že najel s Alfou dva milony a dolejval akorát vodu do ostřikovače. Je to jedno proto, že šéf strategického plánování automobilek - Alfa Romeo a Maserati (to je bolestné, co) prohlásil, že jejich cílem je dohnat německou konkurenci... tedy není to tak, že by to tvrdila konkurence... pánové, tohle tvrdí ten, co ho to mrzí ještě víc, než milovníky italskejch aut tady na diskuzi. Tak hoši, poklekněte a vzdejte hold Apoštolovi a spol. Nechci vám máchat tlamy v louži, ale musíte jít hodně do kolen... prostě jste to dostali přímo na komoru... Váš šéf to říká... a ten to bude vědět líp než vy. Že jo. P.S. Hoši, vám sklaplo... co. Tohle vám Karl-Heinz dělat neměl... :-)
Ty ji máš jak z praku, viď. ... jak jsi dospěl k názoru, že kupuju zo sekáča ojaždený Golf? Co to plácáš... A co sem ke Golfu motáš Lexus? P.S. Až si srovnáš trochu myšlénky (normálně se to dělá v hlavě), pokus se napsat alespoň trochu smysluplný příspěvek... třeba o Lexusu. Rád si o tom s tebou podiskutuji. Takhle zatím nemám diskutovat o čem. :no:
Nevím, kolik jsi měl němek, a jak jsi v tomhle schopnej... kolik nemeckejch aut a kolik italskejch... ale když tu tečeš nad italskejma autama, co kdybys nám tu napsal třeba něco o tom, čím tě oslovovala Alfa před 156kou... řekněme tak od roku 1980... Jinak souhlas, italská auta maj duši... třeba fiatek, pětistovka... tu miluju dodnes. Klid, Hágeté, když tě posaděj do pětkovýho bavoráka, tak to budeš dávat k lepšímu ještě deset let u táboráku tam u vás na chatě... P.S. jak německá, tak italská auta jsou nepochybně vynikající. Italová jsou ještě trochu na štíru s kvalitou... ale makaj na tom. Německá auta jsou v tomhle etalonem... precizní.
a nenapadlo vas, skopcaci, ze ten kdo jezdi s italskymi auty chce od auta trochu vic nez jen se chladne a bez (po)citu dostat z mista A na misto B.
Nemecke auta byly vzdy jen chladne plechovky s nudnym interierem.
Italske maji natolik velke charisma a vynikajici jizdni vlastnosti, ze chladni skopcaci muzou jen zavidet. Ne nadarmo se rika, ze je lepsi teple pivo, nez studena nemka :-) .
no stat se predsedou divize BMW Motorsport ve dvanacti letech, no, klobouk dolu... je jedno jestli je to nemec, nebo ital, ten chlap je hlavne superman >:D
Ked si konecne kupis poriadne auto nemyslim zo sekaca, ojazdeny golf tak napis.Inak ked chces kvalitu musis do Lexus salonu ale to bi si musel predat par GTi aj zenu aj dom so zahradou.Tebe asi stacia tie nemecke ojetiny.Nevadi ze sa tam vypredelo par nemcurov das tam vonavku.Tak si to uzi...
Ja si nemusim cist. Ja jezdim. S tim vzdelavanim bys mel neco delat ty, abys tady nebyl za vola :no: Vykriky do tmy a pak rict, najdi neco, abys dokazal, ze to tak neni????? To ted dela jeden ministr, neopisujes?:-(:no:
jop; cetl jsem pomerne nelichotivy nazor na spanelskou pracovni moralku (ve srovnani s tou ceskou); pochazel z ust/hlavy cloveka od VW, ktery do Skodovky prisel v dobach Facka prave ze Seatu
Jo a doufam, ze bude snih, abysme si mohli uplacat iglu, protoze na hotel uz se od reky asi nedostanem >:-[] Jen ZZ bude nasranej. Tentokrat se mi nebude moct cpat do postele s tim, ze na mym stolku hraje radio a on nevi jak ho vypnout >:-[] >:-[]:-!
1) Super V8 a/nebo Super V8 Portfolio jsou PRODLOUZENY verze XJ, takze "obycejny" S600 je pri-vsi-ucte minimalne rozmerove nizsi trida 2) vim, ze "heavy duty" nevypovida o vaze, ale Super V8 je o 360kg lehci nez jeho prodlouzeny (a tedy jeste o neco serednejsi (jakoby to nestacilo)) rival od BMW
Tak to teda nevim. Pristi akci chce organizovat Paja a jak to ja vidim, tak by to mohl byt unor. Ale co, sekery s sebou, lahev vodky jako povinnou vybavu, klacky na odhaneni vlku dneska koupis u kazdy benzinky..., jen nevim, jaka bude ucast >:-[]
vyvozovat invalidnost naseho trhu z toho, ze tu lide vice kupuji ne-100%-domaci znacku nez v Italii, je The Úlet ... Skodovka je prinejmensim normalni auto (spise vsak kvalitou vyse), zatimco Fiat stabilne okupuje spodni pricky zebricku spokojenosti zakazniku (a tohle asi na rozmlsanost typickeho zakaznika Fiatu vs. skromnost typickeho zakaznika Skodovky svest nelze)
Z cenama bych tady radsi nezacinal nebo sem zavane zluty vitr a bude z toho hadka. Jen k VW, ceny maji umerny svemu kvalitnimu marketingu. Ale Apostol (tusim HighLine, nechci se mi to hledat) na plechovejch kolech???? Neco shnileho ve Vlkohrade bude, to nepopres!;-) Hnedy kosile :no: Hnedy trenky.... zalezi proc, ale jinak - klidne >:-[]
K hnědejm košilím se raději nevyjadřuju. K tvejm trenkám taky ne (zkus Persil... ale ne na holou... na ty trenky)... Vyjádřím se k ceníku - dokonale nastavená cena. Dokonalá kvalita, nadčasový auta, cena zcela v normě ;-) P.S myslím to vážně (i ty trenky >:D ).
Hmm, zajimavy. Nekdo si ceni "kontaktu s vozovkou", nekdo by zase nechtel jezdit skaredym autem. Preklepu delam hodne, ty je taky delas. Tvuj prizpevek je toho dukazem. Kdybys psal ve spechu jako ja a bylo toho tolik, tak bys videl. Otazka: Mas nejakou taxi sluzbu nebo rozvoznu pizzy? Neznam normalniho cloveka kterej potrebuje 16 aut.
Pěkná story... zapomínáš, že tady na silnicích jezdíme podle předpisů... těch pár zatáček mezi Kolínem a Prahou zvládneš s přehledem i v té Alfě... Jinak, kde bydlíš. Ósaka? Baštíš Akiro Kurosava? nebo snad Kobó Abe? to je tvůj svět? Kde to zkoušíš s tím Lancerem? Na bahně za vesnicí? To by mne zajímalo... Právě na podmínky Evropy se tu dělaj překrásná auta... 159, 147, getei, Apoštol, posel krás, atd. atd. atd. atd...
Kdysi dělal Alfa Romeo super auta. Potom přišla Italská vláda se svým programem na adaptaci chudého jihu a přesunutí části výrobního programu státní Alfy Romeo na jih. Výsledkem byla auta, ze kterých tu a tam něco upadlo, shnily za 3 roky a opravovat nic nemělo smysl, protože odcházelo i to vyměněné. Tento fakt poněkud zatínil i ty modely, které se stále vyráběly na severu země, byly vyspělé a kvalitní. Po krachu Alfy Romeo převzal nechtěně vše Fiat, ač BMW nabídli dvojnásobnou cenu a lobbovali, kde to jen šlo. Sociální program bohatšího jihu musel být stůj co stůj zachován. Fiat - díky své divizi Comau, která vyrábí automaty o nichž se Japoncům nezdá a němci o nich sní ve sci-fi filmech - dokázal naprostou většinu operací natolik zautomatizovat, že podíl lidské práce klesl na minimum. Tím došlo k podstatnému zvýšení kvality. V rámci majetkových přesunů ale došlo k odklonu od elektroniky Marelli k elektronice Bosch, což způsobilo návrat nekvalitních komponentů, které vykazovaly stejnou poruchovost jako u BMW, MB, Audi a spol. Již model 156 byl kvalitativně problematický, ale časem se podařilo tento nepovedenec poslepovat natolik, že i funguje, na rozdíl od své německé konkurence. Model 159 a Brera již dokonale ukazují, že Alfa Romeo opravdu zemřela v roce 1987: tuny měkčených plastů až po bradu, tuny izolačních a tlumicích hmot, z toho plynoucí vysoká hmotnost, velké setrvačné síly a výsledkem je špatně ovladatelné a líné auto. Dneska opravdu nevím, proč bych AR 159 měl dát přednost před BMW, když jsou to auta stavěná se stejnou filozofií? Důvody, které mne kdysi vedly k nákupu 10 AR a 6 Lancií - tedy prostornost i při malých vnějších rozměrech, 100% kontakt s vozovkou, perfektní ovladatelnost za všech podmínek, vysoké výkony při nízkých provozních nákladech a v neposlední řadě solidní spolehlivost - jsou ty tam. Až budu potřebovat plastové montrum prošpikované nesmyslnou a kazící se elektronikou, možná se pozeptám i u AR. Ale zatím odcházím k Mitsubishi a jejich Lanceru Evo. Co na tom, že prapůvpd toho auta se jmenoval Lancia Delta HF Integrale...
Po strance designu je invence nemeckych znacek spise konzervativni, narozdil od dalsich evropskych producentu, nejdou cestou revoluce, ale evoluce, trendsetters jsou z Italie a Francie. Navic, kdyz nemas rad plagiaty, proc Ti nevadi palubni deska v M-B CLS sproste vypreparovana z Jagu? Vnitrek noveho Passatu a la Accord? Nema smysl tvrdit, ze nekteri ze zavedenych producentu jsou lepsi, ci horsi, kazda znacka vychazi prirozene z narodnich tradic a ty nam mohou byt vice, ci mene blizke. ;-)
JA jsem to nevzdal, akorat clovek taky musi jit nekdy spat ne? Psat tu v nekrestanskou hodinu ze nekdo utekl, to je hrdinstvi. Svuj nazor nezmenim, ty ale taky ne nema to cenu, ztrata casu, pro me asi vetsi, ty mas cas tlachat, ja ne. ALfa je dobra, BMW je drahy, a japonci kvalitni, ale ay na par kousku to porad neni srdcovka. That's all...
Policajti v Itálii mají německá auta ? Tedy nevím, možná někde i jo. Ale kde jsi to byl ? Já viděl v Itálii jak u policie tak u karabiniérů pouze Alfy 156, Marey a Punta. Třeba sis jen nevšiml, že jsi byl v italském kantonu ve Švýcarsku o do Itálie ti ještě pár km zbývalo. Jinak Italové stále italská auta kupují. Samozřejmě ta situace není jako třeba na invalidním českém trhu, kde má poloviční podíl Škoda, ale to není nikdy jinde na světě.
Neco pravdy mas, ale cti dal: Uznavam samozrejme i jiny auta, konkretne alfa romeo je moje oblibena znacka a preju ji at se ji dari, stejne jako treba cadillac nebo citroen. Radej mam ale nemecky auta a nebudu prece za kazdym pochvalnym slovem o bmw psat, ze samozrejme citroen je taky dobrej a alfa ze je taky dobra atd. O kvalite, jak si ji predstavuje prumerny clovek co ma doma feldu a bmw pozna az podle modre vrtule na kapote se uz davno nebavime. Lexus nepotapim, nemam rad jejich desing, nemam rad opisovace ve skole a nemam rad kdyz nekdo vykrada napady druhyho. Zlepsilo se to, ale stejne je nemam rad. Ze jsou v nejakym zebricku na nejakym lepsim miste nez bmw chapu, da se dokonce rict, ze ty zericky dela nekdo nezaujaty a ze ma spravna data. Tohle se da uznat. Tezko ale muze zohlednit kvatitu desingu o ktere se tady bavime. ZZ nejvic asi nestvalo, ze se trefuju do anglickych aut. Po strance desingu jsou na tom po nemcich podle me nejlip. S technikou jsou ale pozadu a ta je pro me dulezita, maji smulu. Tezko teda nejak argumentovat o desingu, to veru tezko. Navic nejde nijak objektivne zhodnotit kdo ma pravdu.
Jinak tenhle thread bychom mohli přejmenovat na: "sakra, něco na těch amerikách najít musíme, to přece není možný" >:D >:D Jinak jsou totiž vaše reakce naprosto nekonzistentní, co odpověď, to přechod k jinému tématu, od spolehlivosti k technickým objevům, od nich k motorům, od motorů k převodovkám....každý inteligentní člověk musí vidět tu legrační zoufalou snahu, jak vám to nevychází. >:D
Připomíná mi to tu od vás střílení do roští naslepo. Jen na čtvrtý výstřel od boku se změnil střelec. Moc dobře víš, že neprémiové evropské značky taky donedávna z automatů nabízely hlavně čtyřstupňové. Rozdíl je jenom v tom, že v Evropě víc frčí manuály a ty jsou většinou pětistupňové. Jinak momentálně jak GM i Ford přestavují všechny svoje modely na šestistupně. GM dokonce na dvojspojkové.
pozri sa na to realne, kamosko. nikto ti nevycita a ani neberie nazor, ze auta "made in germany" su podla teba najlepsie, co sa robi pod slnkom. lenze zakazdym, ked ta citam, je to len jedna a ta ista pesnicka. nevies argumentovat, ako napriklad lones, ktory ti napisal zopar konkretnych veci. skus ist tou cestou a presvedc ostatnych o svojej pravde. ked si spatne pamatam, aj gti bol podobny, videl za vsetkym len vw. dnes ma sirsi rozhlad, obcas dovidi aj do ameriky. jednoducho otvor oci a snaz sa presvedcit. priestor tu na to mas. ale myslim si, ze si trosku tvrdohlavy, ze si budes stale trvat na svojom. no, ale potom sa kamosko necuduj, ze si tu z teba robia srandu. drzim ti palce a verim, ze sa tvoj obzor rozisiri aj za hranice "germancars" a nebudes tu potapat napr. lexus, ktory nemecku produkciu schova do vrecka. bavime sa o kvalite, o nicom inom. to aby si neprskal zase na vsetky strany. pekny den. >:D
Vsichni na me, jeden proti vsem. Uz lezim na zemi a kolem me je hloucek tupounu, co si nepriznaji pravdu. Kopou do me a mlati me. Libi se jim to. Jsou jak sileni, neprestavaji. Me to ale neboli, smeju se jim do xichtů. Drazdi je to tim vic. U huby pena. Rudo pred ocima. Mlatit. To jediny jim pulzuje v jejich hlupych hlavach. Vede je kdysi ctihodny pan ZZ. Dneska tvrdej jak dozorce z Madhausenu. Je to jejich vudce. Nohsledi Baletak, Wik a dalsi. Hnedy kosile. Prez pazi rudy pasky. V rukou pendreky. V drzkach kecy o socializmu a o drahote u BMW. Par sem jich sundal cestou sem. Enza, udelal chybu, sel sam. Prestal sem je ale pocitat. Co je mi do nich. Smeju se jim. Vykonstruovany procesy s kradenejma nickama. Spina. Moralni zumpa. Fuj. :no:
Karl Heinz Kalbfell je Nemec, 27 rokov pracoval pre BMW group. Koncom osemdesiatych rokov sa stal predsedom divizie BMW Motorsport (Motorsport viedol do roku 1999) a sucasne riadil marketing BMW. Pred Alfa Romeo bol od roku 2003 generalnym riaditelom Rolls-Royce. Kalbfell je vraj uplny anglofil, jazdi napr. aj v Mini.
A vubec ZajickuZ, vlez me na zada. Ses na me nas*anej, ze nezeru anglicky auta a ryjes do me kvuli nicku >:-[] >:-[] >:-[] . Je me to egal, uz na to nereaguju.
kdyz tady do me furt nekdo RYJE tak je hold nekdo pod tlakem a dela chyby. Navic mam ted novej notebook a na nem se me blbe pise, to je vono. Samozrejme vim ze 2 r jsou ty prvni, ne ty druhy.
Synku, NAUČ se už proboha psát ty názvy pořádně! Vždyť ty v každým příspěvku něco zmrvíš!!! Udělat překlep je lidský, ale ty jsi úplně vedle. Běž raději zpátky na server o vyšívání :-)
Snad z toho jednou vyrosteš. Jestli ti připadá uznávání historických tradic takto "Neucim se kratkodoby zalezitosti", tak pak má jeden z nás problém s vyjadřováním nebo druhý s chápáním...
A tvé vyjadrovaní? Podivej se cos tady vyplodil. Par urazek a tak vagon emotikonu. Historicky tradice uznavam, ale jen do urcite miry, nelze se stale chlubit starym perim.
Tak bych to nebral. S GCF se snažím momentálně vycházet. Každopádně to "má rád BMW" bylo mírně přehnané. Mám ho nejradši z německých značek. K CGF holt patří trochu podivná argumentace jako třeba k ZZ to, že jde neustále někomu po krku. >:-[]
No vidis takze nakonec nemci do toho kecali. BMW mi nerika nic, Moc penez za komplikovany auto. Desingem je dnes nekde jinde, nez byl pred par lety, starsi kousky jsou o moc hezci. Chce ho kazdej malej kluk a ani nevi proc. Je mi jasny ze policajti v nemecku nebudou jezdit v A8. Trochu blbej priklad. Kdo ma v Raichu vatu, kociruje BMW a Mercedes,to je znama vec.
Pro mě jsou zadní světla A8 nudný obdélník, přední světla nudný obdélník atd. Escalade má tvar jako Escalade, i když osobně mi designem zevnějšku víc vyhovovala dosavadní generace. A8 má tvar jako kresba autíčka v učebnici autoškoly....Ale na tom se asi neshodneme. Nic se neděje. S jedním fanatickým zastáncem německé produkce už tu vycházím (s GTIm), tak proč by to nešlo mezi náma. :-)
Je ale pravdou, že Zeiss stále vyrábí objektivy i pro středoformátové profi fo´táky. Ale už jen jako jeden z mnoha. Objektivy Nikor(nikon), Canon L nebo smc Pentax jsou dnes stejně kvalitní. Navíc Zeiss vyrábí prakticky jen optiku, konkurenceschopné tělo už dnes Němčouři nemají...
Jaguar sem tam vypusti fotku nejakyho super heavy duty V8 portfólio bla bla auta v dobe kdy se tady po dalnicich prohani mraky S600 a S500. Jag by mel se sebou neco delat, byla by ho skoda.
Carl Zeiss nebo Leica dělá většinou objektivy zabudovaný na pevno do těla foťáku, většinou kompaktu (Sony, Panasonic). Profíci používají zrdcadlovky na které se nejvíc hodí originální firemní optika (Canon, Nikon)...
Nemá cenu zatvrzelému Germanofilovi něco vysvětlovat. To je jako byste arabovi říkali, že Korán je blbost. GermanCarFan nás alespoň nenechá vybuchnout (snad)....
No mám skoro 2 metry, tak potřebuju větší auto, ale ne takový, co vzniklo nafouknutim... Audi to podle mě s unifikací designu trochu přehnala... Třeba takový Jaguary, tam je každý auto jiný a stejně všichni věděj, že je to Jaguar...
Promiń, ale jestli si myslíš, že každej lepší fotoaparát má optiku Zeiss nebo Leica, tak to už dávno neplatí. Zeiss naštěstí existuje a vyrábí, ale Leica se tak tak drží nad vodou, ale slavné značky jako Contax, Agfa...je s nimi KONEC. S pomocí státu ještě, myslím, přežívá Rollei, ale ta tak. Němci a Evropa totálně zaspali ve fotografii dobu. leica byl klasický reportážní fotoaparát...dnesak maj všichni reportéři Nikon nebo Canon
Jestli mas nejakej lepsi fotak nebo kameru tak mrkni jaky ma objektiv. Karl Zies, rodilej japoncik, umi karate, po druhy svetovy to ale v japonsku vypadalo zle (ta vec s atomovkama a tak). Rozhodl se teda svuj celozivotni sen realizovat v zemi zaslibene, v Nemecku. Vodjel teda do nemecka, tehda to stalo majlant, a zalozil tam svoje GMbH-cko. No ksefty sly dobre a on byl pracovitej a svedmitej, jako vsichni japici. Vpracoval se kluk sikmovokej a ted mu to docela vynasi... MB ma cestu do servisu predprogramovanou? Za pul roku je to i v lexusech...
Ostrost hran na escalade je nemlich ta stejna jako na A8. CTS a XLR jsou otrejsi, to jo. Zadni svetla na vysku? Jo, ale na A8 maji ta svetla propracovanejsi tvar, zadni svetla A8 jsou podle me zrovna ten nejhezci detail. Jednoduchy obdelniky? Jenoduse nesouhlas.
Pro mě jsou německá vozidla etalonem nevkusného a naprosto nenápaditého designu (kromě v posledních letech Mercedesu. Toť věc vkusu, uznávám. Pokud jde o výkony motorů, tak krom BMW je to těžkej průměr, VW pak podprůměr (jejich turbomotor z golfu, kam se musí lejt 98 benzín, to mě fakt neuchvacuje. A spolehlivostí němčouři rozhodně taky neexcelují, medouři už maj cestu do servisu předprogramovanou v GPS :-) Na japončíky prostě nemaj, jen si to Evropa a evropský zákazník ještě nehodlá přiznat. Stejně tak to bylo ve fotoprůmyslu. Ještě v 60.letech se lidi japonskejm foťákům smáli...dneska absolutně ovládli japonci trh a německé firmy živoří nad krachem...
Chlapos, tomu se rika REALITA. Vylezte z vily a podivejte se na ulici co tam jezdi...Bently, Jaguar, Rover, Lexus, Cadillac nebo Lincoln to neni (coz je skoda, nedava nam to moznost poradne docenit kvality nemecke provenience) :-!
Tak zaprvé Escalade není moje nejoblíbenější auto. To jen Cadillac je moje nejoblíbenější značka a tak mě tahle premiéra klíčové novinky hodně moc zajímala. Čistě designově je nejpodařenější CTS a XLR. Ostrý zlomy, hrany, ale nikoliv obyčejná krabice. Prolomení celé karoserie podle podélné osy, tenká zadní světla postavená na výšku a mnoho dalších prvků dělají z každého Cadillacu Cadillac. A8 je jen hranaté auto. Nejjednodušší možné tvary, Obdélník sem, obdélník tam. To že ani jedno není kulaté, neznamená, že je to stejný design. Stejně jako Jaguar nevypadá stejně jako Hyundai Coupé minulé generace.
Kdyby ho nekoupil VW tak sou v prd*eli uz davno. Nikdy by se nezmohli na skvost jako 2.0 TFSI nebo DSG. Ze maji konecny slovo nemci? NO TO JE SAMOZREJMY ne? Kdyby sis najal ridice a on ti kecal do toho kam se zrovna pojede, tak by se ti to asi nelibilo ze ne? Chces emoce? Podivej se na BMW, uz ti to rikal GTI. VW je pro chudaky (rozumej stredni trida), passatama v nemecku jezdi policajti, naprosto tuctovy auto. Nemci nejsou jen VW.
Etalon emoci, podle ceho je meris, jak ti huci kdyz vidis poradne slicovanej plast, nebo strohy tvary A6, A8? Blbost... Seat je v prd a nerikej ze za to muze sam. Skoda taky nema jednoznacnej podil na tom jak se ji vede. Staci kdyz vlcaci zadiktujou a podle nich se bude skakat.
A8 vzniklo tak, že vzali A4, do vejfuku dali hadici a začali foukat... Najednou z toho byla A6, tak si řekli Est ist nicht viel a foukali dál... A hle, A8 je na světě.
Tak to vidim já...
Videls tu A8 nekdy? ;-) Vis, ze ten strohy, jednoduchy desing me prijde skoro stejny jako u novy escalade? Docela zajimavy, tvoje (myslim) nejoblibenejsi auto a auto ktery ti priada nudny me prijdou po strance desingu skoro stejny.
At bavoraky desinguje kdo chce, bmw je nemecka znacka jak poleno. Kdyz jsou amici tak blbi, ze toho amika nezamestnali oni, tak maji smulu...A8 ti pripada nudna, me ne, me pripadne dokonala. Phaeton se me libi, ale neni to spicka. MB a jejich libivy desing pro vsechny nemusim. Nerikam, ze jsou skarede. Lexus jde konecne svou cestou, sproste nekopiruje a snazi se neco delat, moc mu to ale nejde. Vsechny mozny town cary nepovazuju za konkurenci bmw, tak nesrovnavam.
To že toho moc nevíš o ženskejch je mi šumafuk... ale doporučovat mi tady ve střední Evropě auto z okraje světa je marný. Tome... já kam se tady vyškrábu na kopec, mám jak na dlani nějakou automobilku. Toho si vážim... Takže, chceš-li kvalitu a sport... jdi do BMW. Dělaj to v Mnichově. Ne Hradišti, ale stejně je to za humny.
Bavoráky designuje Američan. :-) A8 největší nuda v segmentu spolu s Phaetonem. A6 první i druhé generace považuju za nejpodařenější ryze německý design. Protože M-B CLS je taky od nějakýho Američana. Jinak je vidět, že v designu se německé značky snaží. Někdy až moc.
A6, A8, 7, 3, 5, X5 atd. To jsou etalony, na svete se nedelaji jim rovne (po desingove strance). Samo, kecy o osobnich preferencich uznavam, nazor vetsinove verejnosti je ale jasny...
Jsem rad, ze se bavis. Jestli nesouhlasis s tim co sem napsal, napis nejaky argument proti nebo tak neco, snat ti nemusim popisovat standartni postup, proste vem neco co jem napsal a zkus to vyvratit. No, trosku se snaz, do toho.... :yes:
Alfa kvalitni je a urcite bude, z nemocny znacky se stala perspektivni, stylova, srdcova zalezitost. Ta se kupuje ze srdce, z touhy po ty kare, ne z toho ze si vemes tabulky a porovnavas ji s nejakym etalonem, kurna etalon se pouziva k mereni. Emoce se merit nedaj, ty se musi zazit. A jeste k tem nemcum, je videt kam dotahli Seat, prej primej konkurent Alfy, kdyz udelali prvniho Leona, tak to konkurenci smrdelo, sel z nej strach. Ted jsou v krizi a budou za to platit, to je ta kvalita desingu a pristupu k pojeti znacky.
Já nejsem nijak zaujatý. Vidíš, že Hummer je americký a dokonce GM. A já uznávám, že spolehlivostí jsou H2 a H3 hodně na štíru. Ale není důvod globálně odsuzovat auta z jakékoliv země. A už vůbec ne Lincolny, Buicky, Cadillacy. Jejich spolehlivost je vynikající. A i některých modelů pro chudé jako je třeba to Malibu. Nejdřív mi nutíš, že jsou americká auta nespolehlivá, pak že teda spolehlivá ale zaostalá. Nejsou. V porovnání s Evropou jsou pozadu jen malé laciné modely, které hrají v USA roli aut pro chudinu, zatímco v Evropě tvoří težiště prodejů. A životnost motorů, porovnáme-li typický americký motor (atmosférický velkoobjemový šesti nebo osmiválec, který se nesnaží vyždímat každého koně z objemu) s typicky evropským motorem (čtyřválec, často s turbem atd), tvrdím, že v průměru je životnost amerických motorů mnohem vyšší. A budeme-li porovnávat podobné motory, bude už záležet případ od případu.
Finanční situace výrobce nesouvisí se spolehlivostí výrobků. Největší zisky momentálně nadělávají Hummer, Mini a další módní vozítka se spolehlivostí úrovně zhruba Kia. Stačí?
Nechci tě vyvádět z omylu, to je každého věc, ale tvrdit "německá auta jsou lepší než japonská (jsou etalon=nejlepší na trhu)" je výstřel vedle. S tím interiérem souhlasím, i když...víš,ti japončíci jsou STRAŠNĚ vynalézaví a heslo "naše kopie lepší než originál" beru jako velkou pochvalu a ne jako posměšek. Navíc,dneska se už několik let stává pravidlem, že nás vždycky něčím překvapí - v technice,designu nebo cenové politice....jsou strašně šikovní ;-)
Trapná taktika. Používá jí dost lidí i ke znevažování výsledků Lexusu v podobných statistikách. V obou případech marný pokus. Buick má například Head-up displeje od roku 1997. Jako první Evropan až BMW v roce 2004 a to stále fungují dost prapodivně (viz test na edmunds.com). Cadillac figuruje trvale též nahoře a zavedl jako první všechno možné do série. Od airbagů a protiblokovacího systému kol až po noční vidění magnetické odpružení. Z nahoře figurujících automobilů by šel tak ten Lincoln Town Car označit jako stará kostrukční škola. Ale jak už jsem říkal, není vztah mezi technickou vyspělostí a spolehlivostí. Nejvyšší spolehlivosti dosahují největší sedany luxusních značek. A to přesto, že se jedná o nositele inovací.
Karl-Heinz Kalbfell si mysli, ze nemecká auta jsou etalon... a ma pravdu. Nejde jen o to, kdo byl s cim kolikrat v servise. Jde taky o kvalitu desingu, kvalitu servisu, kvalitu materialu v interieru atd. vsuchno tohle JD zohlednit nemuze, nejde to. Nemecke Vozy jsou drahe, za kvalitu se plati...
[odkaz] /// [odkaz] /// [odkaz] /// [odkaz] Poslední dva roky. Občas se sen stane skutečností.......Například Chevrolet Malibu byl mnohokrát oceňován za bezkonkurenční spolehlivost často překračující i konkurenční Toyoty atd. O dlouhodobě špičkové spolehlivosti Buicků a Lincolnů snad ani nemá cenu déle vyprávět...
Už bylo na čase, aby Alfa dokázala, že zvládne i víc než jen hezká a rychlá auta. Pokud se toho dočkám, budu jeden z prvních kdo si půjde pro Alfu. Tak snad...
Uz 156 po dvojim faceliftu byla super po strance kvality, 159 vypada jako super kvalitni auto jeste o par trid vysse. Myslim ze ma alfa dobrou budoucnost a slusne naslapnuto!
No vzhladom nato ze chce ist na amercky trh by som odporucal dosiahnut americku kvalitu, ktora je na par vynimiek velmi vysoka, a urcite lepsia ako ta nemecka. Avsak dufam ze nepolavia v designe, lebo nielen 159 a brera, ale aj ta stara 156 je stale nadherna. A to by malo ostat
Pokud nekdo videl na vlastni oci novou Pandu, Cromu nebo AR159, tak ten rozdil v kvalite proste musel poznat. Navic je Fiat v Italii a v CR je uplne jina liga (u nas je az na vyjimky nehorazny servis a spatne sluzby, v Ita znam spoustu skvelych servisu na Fiat a dokazi opravit ulne vsechno - od pripadneho vyzajiciho plastu az po jakoukoliv opravu motoru. V CR ve spouste servisu umeji jenom menit olej, cokoliv slozitejsiho skopou)
Já vím, německá trojka je jejich rádoby přímá konkurence. Jenže dohonit německou kvlitu není takový problém, jako dohonit kvalitu japonskou.. a jestli chtěj uspět v USA, tak by se na to měli dost zaměřit..Teďka tam maj nějakého Karla-Heinze, ale možná by spíš měli angažovat nějakého Masakeho či Enamota ;-)