Novinky
To je zase baráž... Všichni víme, že nekorunovaným výhercem měla bejt Alfa Romeo 159!!! Případně ti diblíci z Kolína... Ale tohle...
Tak to je zpráva... Apoštol druhej celkem... v kategorii aut teda první. Bravo APOŠTOL, Bravo VW-PORSCHE :yes: :yes:
To měl bejt radši první... Mě se výhra Clia vůbec nelíbí..
Co u Clia je vyzdvihnutelné je snad jedině "vyváženost" všech částí vozu, ale jinak nuda.
U 3dv. verze je málo místa vzadu nad hlavami!
Dále šílený přeposilovaný el. posilovač.
U 3dv. verze je málo místa vzadu nad hlavami!
Dále šílený přeposilovaný el. posilovač.
nový Clio je krásný, prostorný a bezpečný malý auto....co víc si přát na trůnu pro auto roku? 😄Alfa je sr.č, ostatně jako každý auto vyrobený v Itálii...
Good joke >😁
Gibby asi snidal vtipnou kasi >😒]
dojdi si na kterejkoli showroom Fiatu,tam otevři zadní dveře třeba u punta se světlou metlou, abys na to dobře viděl a prohlídni si malý rezavý tečky na horní části rámu 5. dveří (někde u pantů).Nevěřil jsem tomu, dokavaď jsem to neuviděl na vlastní oči.Tím dnem u mě Fiat definitivně skončil.Je totiž rezavej už na showroomu!!!
Co to má jako znamenat v tý tabulce ??? 😒
No to je teda amatérismus nejtěžšího kalibru :no: :no: :no: :no: Hej REDAKCE, proberte se!!!!
Jde o pouhý překlep - tak se neposer. 😉
Ty debílku, víš, co je překlep? Když místo "f" omylem stisknu "d" nebo "g". Dosadit dvě zcela odlišná písmena je diletantsví!
... nechci být impertinentní... ale ve slově diletantství ti chybí písmeno
Člověk chápe, že nemůže vyhrát trojkovej bavorák, přestože si s ním v kvalitě jízdy asi těžko někdo zadá... Na bavoráka ale musíš mít vatu... Takže je možné, že vyhraje auto, které vnese na svět něco nového, ať už v materiálech, v pohonu, nebo v pojetí auta jako takového... ačkoliv nemá maximálku přes 200. Prostě... skládací auto do aktovky... to by vyhrát mělo... nebo Ferrari v prášku... to by bylo dokonalé. Ale když tedy nikdo nepřijde s "revolucí", zajímá mne jak to přijde... aby kára z malých aut (ve své kategorii ničím vyjímečná) převálcovala technickou dokonalost trojky... nádheru 159ky a praktičnost Apoštola. Ten Apoštol... má nejvíc nominací na první místo... jistě... tady vítězí cenou nad trojkou i 159kou. Tak jak to vlastně je? Vyhrál ten nejlepší? A co tedy je, být nejlepší? A kdo měl vlastně vyhrát?
Malicky OT k BMW. Furt se pejou ody na 1 a tak jsem mel moznost o vikendu prohnat BMW130 s M paketem. Co dodat..... Auto celkem oskily, ale JEDE!!! Jede jako blazen a skvele jde do ruky! :yes: To je auto, ktery si da k snidani, obedu i veceri 90% ostatnich aut az do segmentu stredni tridy😄 BMW proste umi udelat AUTO, jen neumi udelat ten kabat a vnitrek😒
Prosím tě, a jak je to uvnitř? Prý málo místa... jak bys tohle hodnotil? Co pravé koleno? A pravej loket?
Znas me, ja mam konfekcni velikost, takze se vejdu do kazdyho auta😄 Nemel jsem problem se usadit za volantem ani s nohama a rukama. Teda , jen kdyz jsem mel pred sebou srnu, tak jsem nevedel co driv😄 Interier jako takovy me vubec nesedi (ergonomicky a designove).
To je tím, že máš aristokratický brejle... dokonalej vnitřek... vím, vím.
Nevim, nevim...😒 Me ten vnitrek vylozene nesedi. Jen ten volant u M paketu je proste uzasnej! Jinak dat klicek do supliku a pak mackat tlacitko kdyz chces nastartovat, packy pod volantem, radio, palubni PC..., proste vsechno mi prijde vazne divny😒 Mam rad auto, ktery je jednoduchy a jde mi vse samo do ruky. Asi by si na to clovek zvyknul a to vlastni jezdeni by to prerazilo, ale takhle na prvni podivani a pouziti, nic moc😒
Měl jsem tu možnost okusit 120d, povedený autíčko, ve vnitř kupodivu více místa než v dreieru,perfektní sedadla,opravdovej kompakt,ale se zadním pohonem!!!Interiér na kvalitativně vysoký úrovni, sice Audi je Audi,ale na BMW si člověk musí zvyknout, je osobitý...Jinak tu 130 bych rád prubnul... :yes: >😒]
Design BMW se omila porad dokola, tobe se nelibi, mne jo, to je vec nazoru. Tak se to musi uzavrit. Dulezite je, ze Banglova designova politika nese sve ovoce, prodeje rostou a BMW ma s designem uspech. Jinak souhlasim, motor :yes: a podvozek :yes:
U me ma treba BMW celkem smulu. Ty auta mi fakt sedi (motor, podvozek), ale nevim, co by se muselo stat, abych ho koupil😒 Vazne je mi to tolik proti srsti, ze bych do nej asi nesel. Faktem zustava, ze ted je CZ situace, ze nevis co koupit. Jag je na tom zle s importerem, BMW je divny, Audi nepada v uvahu, MB ma v normalni edici jen naftu... Takze premiovy segment je ted trochu zakletej😒
A co AR, Volvo, Saab, Rover...? Vlastne ne, Rover ne, ten uz krachnul >😒] Ale mozna bude mit novy model Rover Mao >😒]
AR nechapu jako premiovku, Volvo je u me taky s ? i kdyz tam bych si asi vybral a Saab .... Saab je kapitola sama pro sebe, ty auta nejsou spatny, ale ja bych radsi zadokolku nebo 4x4 (to je problem i Volva a AR). Takze ted kdybych stal pred volbou novyho auta, tak bych byl asi hodne bezradnej😒 Kdyby jeste existoval Rover, tak by asi byl nejvetsi tema z tebou zminovanych. Jinak bych se asi kousnul a prez vsechny veci kolem Jagu bych sel zase do nej.
Lowkicku, ty jsi vážně totální peetcha! Smát se, že krachnul Rover... :no:
Budu se smat kazde firme, ktera je tak neschopna, ze krachne. >😒]
V roveru si zvykli na socialisticke vladni dotace, ale to nemuze fungovat vecne nikde(jak jiste vis), natozpak v GB. 😉
Image roveru a nektere jejich vyrobky se mi libi(ly), ale plati to, co jsem napsal v prvni vete. :yes:
Jinak jsem rad, ze reagujes na jakykoliv muj prispevek. Diky,diky,diky... >😒]
V roveru si zvykli na socialisticke vladni dotace, ale to nemuze fungovat vecne nikde(jak jiste vis), natozpak v GB. 😉
Image roveru a nektere jejich vyrobky se mi libi(ly), ale plati to, co jsem napsal v prvni vete. :yes:
Jinak jsem rad, ze reagujes na jakykoliv muj prispevek. Diky,diky,diky... >😒]
Jo presne tak to je ! Co je to vubec byt nejlepsi ? To se prece neda nikdy u aut rici. Okolnosti je nekolik, treba to ze kazdy u auta preferuje neco jineho(jine pozadavky ma treba mlady clovek, jine zase pocetna rodina...atd). Nebo vemte si napr. kolik je na tomto serveru aut a kolik z nich jste ridili !! Proto me opravdu nemam rad nektere podobne diskuze a tedy i vlastne tuto anketu,potazmo soutez!
Evropským autem roku 2006 je Renault Clio - nechapu :no:
Ještě že jsi tam, kde jezdí samé Gallardo a Bentley... :yes:
uf... jeste ze to ten Passat nevyhral, to by sme v motoristickejch casacich zase pul roku necetli o nicem jinem nez jak sou VW dobry. Ale je treba uznat ze druhy misto pro tuhle mega obludu je uspech.
nevim co jineho se da dodat... Aby vyhralo Clio, a navic aby se umistilo tak daleko pred Yarisem (ktery je podle me PRINEJMENSIM srovnatelny) a na druhem miste se umistil Doetchlandsky Apostol rozezranosi a nevkusu (vzdit ten novy model taky nenabizi nic prevratne noveho!!! - krom oblodneho designu, teda), tak to je opravdu moc 8-s 8-s 8-s Cloveku je z toho zle :no:
[odkaz]
1. neformální setkání majitelů problémových vozů Renault, kteří jsou nespokojeni s přístupem některých prodejců a firmy Renault ČR při řešení jejich opakovaných reklamací. Snahou tohoto setkaní je, aby se zákazníci stali rovnocenným partnerem prodejce a nemuseli si svá zákonná práva vymáhat pomocí advokátů a soudů, tak jak je tomu doposud ve většině případů. Vítáni jsou ti, kteří se nebojí proti některým nešvarům otevřeně bojovat. Zúčastněným doporučuji pro lepší přehlednost zpracovat seznam projevených závad, který by měli na místě k dispozici. Potvrzena osobní účast reportéra RADIOŽURNÁLU ČR1 - Motožurnálu pana Petra Kološe, který bude o setkání natáčet reportáž. 😐
1. neformální setkání majitelů problémových vozů Renault, kteří jsou nespokojeni s přístupem některých prodejců a firmy Renault ČR při řešení jejich opakovaných reklamací. Snahou tohoto setkaní je, aby se zákazníci stali rovnocenným partnerem prodejce a nemuseli si svá zákonná práva vymáhat pomocí advokátů a soudů, tak jak je tomu doposud ve většině případů. Vítáni jsou ti, kteří se nebojí proti některým nešvarům otevřeně bojovat. Zúčastněným doporučuji pro lepší přehlednost zpracovat seznam projevených závad, který by měli na místě k dispozici. Potvrzena osobní účast reportéra RADIOŽURNÁLU ČR1 - Motožurnálu pana Petra Kološe, který bude o setkání natáčet reportáž. 😐
No, vidím, že vlastnit Renault vyžaduje velké nadšení... >😁 Tak vám držím palce... a až vás to přestane bavit, náruč VW-PORSCHE je vám otevřená :yes:
náruč? spíš područí ne? Předražený Porsche, sice hezký ale taky drahej Passat, Golf je hnus, možná verze Golf Plus... Blbý motory. (Ty starší, kt. chytla samo i Škodárna...) Do VW bych teda nešel... Leda zadarmo, to bych přežil >😁 >😒] 8-s :-!
Křičíš poměrně nahlas... ale do tunelu, Wondro... jestli je tvůj život názorově rámován opravdu tím, co nahoře píšeš, pak je mi tě líto. Předražený PORSCHE? Spad´jsi z višně? Zejtra si můžeš koupit Cayenne... za vynikající cenu. Dokázat napsat o Golfu, že je to hnus... vlastně dokázat to napsat o jakémkoliv autě... tohle s inteligencí ani vlastně nelze, viď... Ono to, Wondro, bude s tebou ale asi trohu hodně jinak, co? :no:
Nevím do tý náruče VW bych nerad skákal-to by bylo jako do jámy lvové. Přeci jenom 2xměněná převodovka, 2xměněná sedačka, závada ABS, závda Airbagu na služebním kočárů zvaném VW Touareg V10 5.0TDI z roku 2004 se 70tis. km mě dalo jasně najevo co to znamená pověstná "VW kvalita" jak mě to vysvětlovali v autosalonu :no:
Je zcela jasné, že první nemusí znamenat nejlepší. Ač mám kosočtvercové myšlení, přál jsem to letos Alfě. Evropa je rozdělena na dvě části- jednu co má styl, myšlenku a srdce; druhou jež je představena nudou, nevědomostí a linoleem posypaným strouhankou. Renault opět předvedl, které vozy v posledních letech nejlépe vystihují celoevropský pohled na věc, když spolu s Alfou, coby dva zástupci první skupiny, to natřeli vlčímu vehiklu střední třídy o pořádný kus. Když se řekne Renault, každý to ví- první turbo, první hatchback nižší střední, první evropské MPV, první evropské midiMPV, pět hvězd, druhá nejoslavovanější značka COTY, mistr světa,...a dalo by se pokračovat dál. Někteří myslí, druzí špatně kopírují. A Renault patří do té první skupiny. Z mainstreamových značek je to jednoznačné číslo 1. :yes: :yes: :yes:
>😁 >😁 >😁
To, ze mas "kosoctvercove" mysleni, jsem poznal hned, tos´ nemusel psat. >😒]
Clio ma po 50 tis. strouhanku v motoru, stejne jako jeho soustadnici. :no: :no:
To, ze mas "kosoctvercove" mysleni, jsem poznal hned, tos´ nemusel psat. >😒]
Clio ma po 50 tis. strouhanku v motoru, stejne jako jeho soustadnici. :no: :no:
Pokud nad ním pravidelně žereš jabkové knedlíky, tak se nedivím. Horší je, když by měl strouhanku z motoru, ale to není Renaultí případ. A to je fakt a zkušenost.
No kdyz je to fakt a rikas to ty, tak to asi plati, ze. 8-s :no:
Nebyl jsi clenem nejake organizace, ktera taky...co rekla,to byl fakt a HOTOVO?! 8-s Preji prijemnou diskusi nad zranim jablkovych knedliku. :no:
Nebyl jsi clenem nejake organizace, ktera taky...co rekla,to byl fakt a HOTOVO?! 8-s Preji prijemnou diskusi nad zranim jablkovych knedliku. :no:
panáčku, když útočíš, musíš umět prohrávat...
S clovekem, ktery napise, ze to co tvrdi, JE PROSTE FAKT.... >😁 >😁 >😁 S takovym se prohrat neda! >😁 >😁 >😁
Aha, takže má osobní zkušenost není fakt? Kdybys používal alespoň tolik buněk co smajlíků, vyplodil by si z toho třeba snad i nick. :no:
Kouknu rano na web a co nevidim, ty jsi z toho nespal! Chudacku 😒
Tak jo, tva osobni zkusenost nade vse, my ostatni zijeme jen virtualne, vis. >😒] :no:
Tak jo, tva osobni zkusenost nade vse, my ostatni zijeme jen virtualne, vis. >😒] :no:
prosím tě..? co to meleš s tím turbem a tak okolo...?? ..ti snad nikdo nerozumí...
pouze fakta
[odkaz]
Pokud máš na mysli to turbo, tak mi neházej odkazy a spíše si projdi encyklopedie, abys zjistil, co se stalo roku 1902.
ale od roku 1902 rozhodně nejezdilo v provozu... rád se poučím... 😉
V roce 1902 v provozu rozhodně nejezdily především SAABy. (SAABy nechcu nijak hanit, jsou to krom nové 9-3 fantastické a osobité vozy) 😉
co je na 9-3 špatného..??
Neříkám, že je špatné. Jen mi u něj designově chybí kvalita svých předchůdců. To je samozřejmě subjektivní pocit, ale můj dojem z ní je, že ztratila obrovskou osobitost svých předchůdců. Ať už 99, první 900 (mimochodem asi nejkrásnějšího Saabu vůbec), druhé 900. Líbí se mi velmi dokonce i 9000 i přes její technologickou spřízněnost s Cromou a Themou. A 9000 Aero nemá vizuálně ani motoricky jedinou chybu.
myslel jsem, že mi řekneš něco k tomu turbu...! Asi jsem se zmýlil.... no nic... vracím se zpět na zem a zpět k mínění o tobě... :no:
Napsal jsem naprosto adekvátní odpověď na tvůj příspěvek. Měla zcela stejnou výpovědní hodnotu. Já původně napsal, že Renault první představil světu motor s turbodmychadlem. A je zcela zoufalé to jakkoli popírat. Zveřejnění tvého mínění o mé osobě pak bylo úplně zbytečné, protože alespoň mne vůbec nezajímá.
Renault forever- Clio 3 vyhrálo zaslouženě, nějaká AR je sice hezká, ale praktičnost pro obyčejnější lidi je nulová. Dobrý tak na machrování. Jsem ještě mladej, ale kdybych na to měl, jdu do Clia. Má solidní motory, i když s příplatkovou výbavou je už dražší. Ten 1,5 diesel, verze s větším výkonem bohatě stačí a žere hooodně málo. Renault is the Best :yes: :yes: :yes:
Ze si mladej...za to nemuzes 😉 :yes: , ale ze chces byt obycejnejsi...to je :no: :no: :no:
Vůbec ne, to není obyčejný auto, to je hezký auto, sice bez nějakých výstřelků, ale co, půlka ČR taky jezdí ve fábii a nový ochcávce, kt. nejsou nijak odvážný (u ochcávky se teda mohli odvázat vííc...) Takže si nemyslím že máš pravdu. Je to dobrý auto ať se Ti to líbí nebo ne >😒]
Je to srot a tobe se libi.(TECKA) >😒] :no:
Jistě, jinak ho neobhajuju. Ale kdybych měl vybírat ze všech aut, beru L(u)exus RX400h (hybrid) nebo BMW M5 >😒]
čeče... tak nějak nechápu tenhle tůj příspěvek.... buď jsem nepochopil nadsázku a legraci nebo si protiřečíš v porovnání s tvým prvním příspěvkem... ;-\
Nulova praktictnost u Alfy to jsem se rozesmal. To auto snad nema kufr, nebo radu zadnich sedacek? Na machrovani musi mit majitel vyhrabano v hlave, zalezi na nem ne na aute, Kdyz chces machrovat, kup si maly clio, pak ho zacni tunint az ti bude v hlave dunit😄
To ze 159 porazila BMW3 je dost sokujici zprava, je videt ze to musi byt vynikajici auto. Videl jsem ji na silnici a vypada neskutecne a vsechny recenze na ni peji chvalu. Navic takhle "drazsi" auto je to prvni v ankete a to je super vysledek (clio a passat povazuju za masovku, ktere jsou "levnejsi" a do jite miry se nemuzou porovnavat).
kupil som v r. 2001 renault, novy model. tak poruchove auto si neviete predstavit, po mesiaci mi odisla prevodovka (opravovali to 7 tyzdnov !), potom sa doslova kurvila elektronika v aute, auto neakcelerovalo, svietila taka zvlastna kontrolka, po case bol problem so startovanim. zaruku som mal len 1 rok vtedy a tieto problemy (okrem prevodovky) som hradil z vlastneho. co je smutne, v renaulte boli velmi arogantni, oprava trvala vzdy dlho a niektore veci opravovali viac krat. a niektore veci (startovanie) nedokazali opravit ani na 3x. nakoniec som to predal. renault nikdy viac.
Renault, nový model... hmmm a nějak blíž by to specifikovat nešlo? Ty tomu budeš asi hodně rozumět, co? Když ani nevíš, co jaká kontrolka znamená >😁
takovejdle blabol ti za 5minut vytvorim taky :no: ale ja ti radsi napisu moji zkusenost - Thalia 1.4 RT r.2001 - dve 'kosmeticke' zavady v radu 1500-2000 KC (obe),jinak dodnes super,najeto zatim 42tis km; Megane 1.9dCi r.2001 - celkem najeto 195tis. km, jedina vaznejsi zavada - posilovac brzd za 6tis, jinak bezna udrzba (filtry,brzd.desticky...atd), uz je prodano; za treti Laguna 1.9dCi r.2005 - zatim najeto 49tis km, slape jak hodinky a nemam pochyb, ze vydrzi i nadale (4leta zaruka bez omezeni najetych km, 2roky standart + 2 roky priplatim prodlouzeni garance😄.
Jak uz psal i 'ZZ' - take je to jen moje zkusenost, verte nebo ne, zatim jsem spokojen.
Drive jsem mel i Golfa a Astru (vzdy nove a nikdy jinak😄 a taky si nemohu stezovat - i kdyz Astra byla ze vsech nejhorsi...- ale asi mam stesti na kvalitni kousky.
Diky za plodne prispevky.
P.S. jak to tady ctu, nemuzu si pomoct, ale vek.prumer prispivajicich bych odhadl na 19let a styl prispevku, co jsem kde zaslechl a jakej jsem machr SORRY😄 zkuste se polepsit :yes: a timto se zaroven omlouvam tem par jedincum, kteri do teto kategorie nepatri 😉
a hodne km bez nehod vsem :yes:
Jak uz psal i 'ZZ' - take je to jen moje zkusenost, verte nebo ne, zatim jsem spokojen.
Drive jsem mel i Golfa a Astru (vzdy nove a nikdy jinak😄 a taky si nemohu stezovat - i kdyz Astra byla ze vsech nejhorsi...- ale asi mam stesti na kvalitni kousky.
Diky za plodne prispevky.
P.S. jak to tady ctu, nemuzu si pomoct, ale vek.prumer prispivajicich bych odhadl na 19let a styl prispevku, co jsem kde zaslechl a jakej jsem machr SORRY😄 zkuste se polepsit :yes: a timto se zaroven omlouvam tem par jedincum, kteri do teto kategorie nepatri 😉
a hodne km bez nehod vsem :yes:
No jasně zase jeden pseudo znalec... :no: Mám Lagunu 2.0T, ročník 2003, 115 tis. km najeto a leju do toho jenom benzín. Naopak mám kamaráda s MB třídy E, který nenajel ani 20 tis. km a ***a se mu elektronika tak, že ho museli odtáhnout. Co je horší auto bylo v záruce a oprava stála přes 80.000,- Kč (protože měl automat a prý to úzce souviselo) a oni mu to samozřejmě proplatit odmítli. Za ty prachy nikdy více. Vzpamatuj se Vole! Ve svém okolí neznám nikoho, kdo by měl s Renaultama problém, pokud nebereš, že problém je výměna brzdových destiček, kterou já beru jako za nutnost u každého auta...
Neviem sice aké auto si kúpil a čí bolo nové?Mám 2 renaulty R19 r.výroby 96 a Clio r.v.98 na oboch zatiaľ mimo vecí ktoré je potreba v každom aute t.j. brzdové doštičky , olej,žiarovky som zatial nemusel nič ine dať a to je na R19 150 000 km a na Cliu 230 000 km.
sracka? velmi snadne rict o cemkoli a kymkoli...mam renault nekolikaty, scenic 1,6 180.000 km po 5 letech a odesel mi ostrikovac skla za 350,-..ted mam lagunu grand GT 205k a chvalim si to rozhodnuti kudy chodim...ukaz mi jine tak dobre vybavene a vykonne auto za srovnatelne penize...(v cene zaruka 4roky bez omezeni km)
BMW3, AR159, Mazda5, Toyota Yaris - zbytek nemá se skutečnýma autama nic společného. To je jako koupit si za limuzínu Phaeton... Stačí těch 24 mil. zblblých lidí, co nepochopilo, že některé značky vydělávají u prodaného auta až na servisu a náhradních dílech... Díky bohu, že je tady těch pár řidičů, kteří ví, kam sáhnout pro pořádnou káru! 😉
24 milionu zblblých lidí... tuším, že se neuměle pokoušíš naznačit, že ty prodané Golfy za třicet let kupovali zblblí lidé... No, Michale, můžem mít na auta rozdílné názory ale primitimisvus ve vyjadřování... ten sem snad nepatří... Jinak, kdybys dělal víc do aut... věděl bys, že Golf je etalon nižší střední 30 let a soubojuje se nyní o prvenství Focusem. Tyhla dva jsou na vrcholu své třídy. To není mé přání, to je objektívní zjištění těch co tomu rozumí... Samozřejmě je možné, že tě designem třeba osloví Megane... ale to není na kritiku těch co jezděj v Golfu nebo ve Focusu. P.S. Jinak, evergreen o poruchovosti vozů platí možná u jiných, ale o německých značkách bych tohle, pokud bych nechtěl být za směšného nepsal. To je k smíchu Michale H. Tak Mazda 5 tě uchvátila... no, máš rezervy... 😉 😄 Mimochodem, co je podle tebe ta pořádná kára? Myslím tím v cenové relaci kolem půl melounu, ten Yaris? Jo? 😄
dokonalá odpověď přesně ve stylu GTI... :yes: to mi chybělo, aby mi někdo po dlouhé době poopravil pohled na svět automobilů... GTI, Golf nemůže svádět souboj o prvenství, to by se musel jinak jmenovat. Ale beru, že těch 30 let se vyrábí. To je úctyhodné. K smíchu je, GTI, když někdo hold nepřipustí, že v německu již hodně dlouho nevyrábí málo poruchové vozy... to je skutečnost, to není moje přání. Ale u některých značek jsem ochoten to velkoryse přehlížet, stejně jako třeba u AR. 😉 Jo a z autobusů mě uchvátila Mazda5! Znáš snad nějaký lepší autobus? 😄 Já ne!
A jak že to tedy podle tebe je? V nižší střední je pár aut... a ty jako Golfa řadíš k propadáku? Jestliže tu píšeme, můžeme se občas něčemu zasmát... ovšem zatra
covat Golfa... přijde mi to tak nějak prvoplánové, bez obsahu... v čem vlastně spatřuješ jeho nedostatky? A koho bys postavil před něho?
nerozciluj se 😉 ten waliwoč te chce je poskadlit >😁
Mne sice Golf V. moc nenadchl, ale etalon to je. :yes:
To holt nektery lidi neunesou, kdyz maji doma nejlip frantika. >😒]
Mne sice Golf V. moc nenadchl, ale etalon to je. :yes:
To holt nektery lidi neunesou, kdyz maji doma nejlip frantika. >😒]
Golfa nezatracuji. Bez něho by byl svět chudší i pro mne. A co víc, pátá generace se mi ve verzi GTI i líbí, a to je co říct. Jenom nechápu lidi, co si golfy kupují. Protože podle mne nikdo ani neví, proč si ho kupuje. Většinou jenom proto, že je nejznámější a je kolem něj vytvářena aura něčeho výjimečného. Ale to už dávno není. Krom kvalitního zpracování (nesouvisí se spolehlivostí), nenabídne nic (vyjma motoru TFSI), za čím by se člověk měl otočit. Vysokou cenu, vysoké provozní náklady (FSI), průměrnou spolehlivost, průměrnou prostornost. To vše zabalenou v případě páté generace do velmi "sladkého" a podbízejícího se designu. Je to jenom snaha zalíbit se za každou cenu, žádná osobnost. Auto pro paničky.
No...a ... co dál... ten tvůj tip... to auto ne pro paničky (nic proti nim 😉 :yes: ). 😄
Tak předně, co já očekávám od auta: 1.spolehlivost, 2.spolehlivost, 3.pocit, že za své peníze dostávám maximum, 4.podvozek, benzínový motor. Z toho důvodu se uchyluji k japonské produkci - ze zkušeností. Ale například vysoko si cením focusu - obě generace dle mého názoru překonali golf. Avšak z mého pohledu nemá ty správné motory. Takže pokud bych do focusu dal lepší motor, mám mazdu3 - tu stavím také před golf. Pak je tady Honda - těším se na novou generaci, která mě oslovila designem a tradičně špičkové motory... No a nakonec srdcovka 147, ale to je o něčem jiném. Golf je génius průměrnosti a PR. Je generaci od generace lepší, ale pro mne pořád až další v řadě... 😉
O to jde... napsals to pěkně - genius průměrnosti... krásnej až na druhej pohled... dokonalej v čase... tu naprůměrnost mu můžeš vtělit ty... barvou, kolama, motorem... V tom je ta kvalita. Nebo myslíš, že by VW neuměl přivařit na zadek křídlo? 😄 Dost toho beru... Focus i 147 ok, ale tou Mazdou jsi mě zklamal... P.S. Ještě zbejvá tvá lehká, upřímná omluva těm 24 milionům... a můžem jít spát, viď 😉 :yes:
S tou mazdou jsem to čekal, ale byl jsem na to tvé zklamání připravený. Projeď se a uvidíš 😄 A těch 24 milionů to nějak překousne. Určitě to není ode mne naposled. >😁 Ale dobře, měním zblblé na nevědomé 😉 Dobrou noc! P.S. Doufám, že tuto noc žádné R63AMG nebudou!
Já ti dám nevědomé 😃 Sedni do G-5 getei... tam to, co máš, zažiješ... tam se to nehledá... tam to je. P.S. Jo, dobrou noc. :yes:
Hele, GTI. ted bez urážky. Vlastnil jsi někdy nové auto VW? Já měl passata. 1,8T,rok 01. To že se na tak složitém autě občas něco podělá sem celkem čekal. Ale že budu 2x měsíčně v servisu to fakt ne. Ale i to se dá překousnout. Jenže když ti chlapík v montétkách/značkovejch 😉 / pořád mele něco jako že to není možné, to je přece passat,co s tím děláte.....tak tě to pěkně nasere. Navíc můžeš po dobu opravy pokecat s ostatními majiteli a zjistíš že nejsi vyjímka. Tak šel passatek do světa. Mám Lagunu,2l. Jezdím taky občas do servisu, ale většinou stačí vymazat chybné hlášení v pc.A v servisu se ke mě chovají o třídu líp.Myslim že legenda o kvalitě VW těží z minulosti kdy vyráběli jednoduchá auta. Ted už nic moc. Ale Golf GTI, nemít rodinu...červenej....s károvanym potahem......😄
v této diskuzi se musím přiklonit jednoznačně na stranu Machala H.... trochu bych přeházel pořadím, ale Golfa z nouze jako služebák jsem schopen akceptovat.. resp. víte jak je to s těma zubama a darovaným koněm... jinak ne..! Ale proč píšu.... Docela dlouho jsem jezdil Mazdou 323 Coupe 1.5.. a musím říct, že to auto má svoje chyby jako každej ale současná generace trochu ty nedostatky odbourala a to auto mám hodně rád... Naprosto bezproblémové auto... To auto od nového až po prodej bylo perfektní a na sklonku se samozřejmě nevyhlo klasickým nešvarům... ale GTI... vyzkoušej... mám k ní opravdu úctu..!!! Fordy mi nic neříkají.. Frantíci.. no... megan je zajímavej ale jezdil jsem předcházejícím a jak pomalu jezdil tak rychle šel z domu... to auto ... ať jsem šlapal na plyn jakkoliv silně.. Megan se tím nenechal vyvést z míry... 😄 a 307 mi nic neříká... Astra je zajímavá designově a myslím že udělali hodně práce.. neznám ji tak moc nehodnotím... Fiat Stilo - 1...!! a nyní za nějakých 350 táců... skvělej kauf... samože 3D... Alfa 147.. to je snad beze slov... kdo jde pro Alfu.. neptá se kolik litrů má kufr.. 😄 nebo kolik žere diesel...!! 😄 takže bez debat...!!! Japonci..?!? Mazda už tu byla.. takže Toyota.. zkušenosti s Corollou jsou jen ty nejlepší... dobrej handling, dostačující motor, zpracování a ergonomie v pohodě a opět bez poruch... Honda... nic moc mi neříká... ani designově ani jinak... Mitsu.. no nic... :no: A3.. nic.. předešlá generace pěkná ale to je vše... takže z koncernu bych volil Octavii... Premium třída.. MB.. nevím nevím.. Compact má co do sebe... stejně jako jednička.. a dál...?? Volvo 50...!!! resp V50... to je asi můj favorit.. hned před italama... 😄
Nejsem zadny priznivec koncernovych vozu, jen bych rad reagoval... V GV. 4motion jsem mel moznost jet...prijemne auto i na delsi cesty, dokonce v primem srovnani s A3 bych rekl, ze lepsi potlaceni valiveho hluku od pneu (oboji 205mm, 16" rafky). AR 147 je auto spis pro nadsence, ale nejel jsem s nim. Focus...zrejme nejlepsi auto tridy. Astra, pro me velka neznama. C4 vyborny kamarad pro toho kdo vi...P307 prukopnik vyssich karoserii, jinak prumer, R Megane az na preposilovane rizeni prijemny spolecnik, Stilo nevyuzita sance, ale dobra volba v ramci standartu, nejlepsich vc. G vsak nedosahuje. Civic, sci-fi, ale zadna Hvezdna pechota, nejel jsem, ale verim v 1.a tridu. Mazda 3sedan povedeny, hatch vypada k svetu s original paketem, skoda designu zadni partie , podvozek dtto Focus II, takze super, Almera beznadejny starik se slusnou spolehlivosti, Corolla tahoun (videl jsem Spy pics nove a je to mazec). Zbyva OII, S40, BMW1, M/B "A", ale ty jsou na hranicich tridy, popr. jedou vlastni kolej, takze nehodnotim. Poradi??? Rozum: 1. Focus 2. Golf....Srdce: AR 147, Focus, C4... 😉
naprosto s tvým výběrem toho, co je před golfem, souhlasím. A GTI se asi bude divit, ale včetně Mazdy 3, kterou co se týče radosti z jízdy řadím dokonce před Focus. Ke 147 mám jisté výhrady co se řazení, posazu za volantem a naladění podvozku týče, ale celek je vcelku povedený. 😄 :yes:
A kde si zabudol new Civic? Ak je taky dobry ako pises, tak unesies a par neprajnych slov od VW possitive people, no nie? 😄
Mazda 3 je výborná volba. Velmi mile mě překvapili její jízdní vlastnosti. Navíc je to jeden z prvních Japonců, který se mi líbí i uvnitř. Motory jsou pružné a úsporné. A spolehlivost je na jedničku. V současné době je to v této kategorii vskutku velmi dobrý výběr :yes:
s tím interierém fakt zapracovali... a celkově je tužší a přesnější.. tím neříkám, že nebyla, ale je to o hodně jiné a větší auto.. :yes:
A 6ka je ještě lepší 😉 Mazda na to jde fakt dobře. A Toyota v podání Avensisu je na tom také výborně. Honda mě neoslovuje. Interiéry jak ve Star Treku a z venku podivné pokusy - žádný soulad, žádná harmonie.
:yes: 😉 jo souhlas... avensis se mi libil ale vic ten předešlej.. jinak souhlasím.. :yes:
Jsem jedinej, komu prijde kufr kombajna Avensisu titernej??? (Jinak je to napohled uchvancancujici vozidlo; teda 4d a wagin; 5d je divnej.)
Něco, co potěší hlavně Yaroukha: na Car And Driveru testovali 4 auta a pořadí dopadlo: 1)Honda Accord 2)Ford Fusion (pro připomenutí: na platformě Mazdy 6) 3)Hyundai Sonata 4)Toyota Camry. ( [odkaz] ) No a další dodatek odjinu😜 v říjnu se prodalo 4 078 Fusionů, ale ještě se slevou prodalo 11 992 Taurusů. Prostě slevy na Taurus zatím Fusiona trochu brzdí.
o tom testu jsem cetl v coments na autoblogu.com, ale vrele diky, ze na me myslis - radsi kdyz se neco vcelku pozitivniho o Fusionu "dozvim dvakrat" nez aby mi to uteklo (i kdyz ten zaflakanej Accord me toci 😄 ... Fusion je ze showroomu vzdycky hned pryc - takze MOZNA/SNAD/CERT-VI tech 4078 prodanych kusu proste vyjadruje momentalni vyrobni kapacitu linek Fusiona /urcite jsi zaregistroval zminky o potizich se subdodavateli :👋
ad "Fusion je ze showroomu vzdycky hned pryc" - samozrejne zase jenom reprodukuju poznatek jakehosi US-citizen zvecneny v comments na autoblog.com 😄
Kdyz procitam stranky SDA o poctu prodanych aut, divim se proc Renaultu stoji za to nechat si kvuli par nepovedenym autum posramotit povest. S temi prodejnimi cisly co ma tomu fakt nerozumim ;-\
Treba ale prijde v sobotu nekdo z Renault CR na Zlicin a vysvetli nam to 😄
Treba ale prijde v sobotu nekdo z Renault CR na Zlicin a vysvetli nam to 😄
Říkejte si co chcete, podle tak 90% lidí tady dělá chytrý tím, že něco někde slyšeli - Renault je sráč, Fiati se rozpadaj a jedině VW je kvalita sama - chacha. A Renault byl vždy o něco napřed, teprve potom to všichni začali kopírovat(Espace, Scenic, Twingo). Já jsem již několik Renaultů a nikdy mě nenechali ve štychu. Ve firmě máme dokonce i onu Lagunu, co se rozsype po 20000 km )-r.v.2002. No tak se po 125000 km ještě nerozsypala a neměla ani žádné závady.
Hochu bohuzel nepatrim mezi ty co nekde neco slyseli, ja jsem pripad z masa a kosti a chces li zavady ukazat nazorne prijed v sobotu na Zlicin. Jinak nikdo nerika ze jsou Renault auta ze zaklasu sracky, to by se jich neprodavalo tolik, jde jen o to, ze se Renault nedokaze postarat o sve "nemocne ovecky" !! V tom poctu prodanych kusu je naprosto vylouceny aby se neobjevil nejaky problem, bohuzel Renault si tohle nejak nechce priznat a v tom je jadro pudla. Sam jsem mel spousty Renaultu s vyjimkou Fiata UNO kdy jsem se po zkusenostech rozhodl ze Fiat nikdy vice. Ale jak rikam i sebe hur postaveny auto se da vychytat pokud bude slusnej pristup prodejce a to bohuzel pravidlem neni a ty cisla u Renaultu je v tom jen podporuji. Proste budeme zakaznika trapit tak dlouho az to vzda a tech x desitek dalsich prodanych vozu nam toho jednoho nespokojenyho v pohode nahradi tak proc se trapit ;-\
tedy, aby bylo jasný... píšu teď pro ty, co tam nade mnou smolej ty ódy na pokusy přiblížit se Golfu... alespoň na dohled 😄 Tak pánové... dnes... snad (až na pár výjimek tady) každej ví, že auto jezdí. Jedno jaký, jezdí. Každej (až na pár výjimek tady) ví, že auta z Francie jsou stavěná na echt silnice... proto čas od času musíš opustit ta naše oraniště a nechat si v servisu vyměnit něco na přední nápravě. Každej (až na pár výjimek tady) ví, že v Itálii měli (měli) kdysi problémy s kvalitou. S kvalitou plechů a s kvalitou zpracování. Tohle je píseň minulosti... koneckonců 159 chyb na 159ítce těžko najdeš... A každej(až na pár výjimek tady) ví, že v Německu dělaj největší držáky. To snad jsem ani nemusel psát. Problém je jinde... problém je v tvým srdci, brácho. Učený řeči, která klikovka je líp leštěná mne vlastně ani tak nezajímaj... já od 1,7,2006 jezdím zásadně podle předpisů. Tak jde jen o to, do čeho vlezeš, co tě osloví... Pokud to probíráš s parťákama v hospodě... tak to je cesta nikam. Tohle je niterná záležitost... jde o tvé vědomí o to, co v sobě neseš a chceš předávat dál... jestli jdeš po ceně, nečti dál... jsi pro mne mrtvej muž... auto... to je jako žena... jo, jo, je dobrý mít vyžehlený límečky... brácho, to tě asi někdo učil, ne? Nezapomeň, že v životě jde o záblesk... o vteřiny a to, co máš v sobě. Tak tak, jak tě jednou setnula ta, cos ji vlastně nikdy pořádně nesejmul... tak přesně nazírej na auto... Na nápravy se vybodni... jdi jen za srdcem... Co mi chceš předhodit... svislý zadní vokno? Ani se nesnaž... Jdu jen po legendě... až toho svýho Golfa zastavíš na zasněženým parkovišti a půjdeš si dát horkej čaj... přehoď mu přes kapotu tu kostkovanou deku... co ji pro tyhle účely sebou roky vozíte... A pak se s láskou podívej z prvního patra na parkoviště... bude tam na tebe věrně čekat... jako tvůj nejlepší přítel... hergot brácho, přece svý srdce neutopíš v předvánočních slevách... :yes:
hmm moooc pěkná óda. Ale ani tohle by mě nikdy nepřesvědčilo abych si ho koupil. Nevím proč, ale VW nemám opravdu rád. Beru Renault, možná proto že jeden doma máme (Megane Scenic, 1.gen) a je dotařžený z NDR a žádný problémy s ním ještě nebyli... podle mě nemá cenu mooc hodnotit kvalitu vozů (viz některé Vaše příspěvky výše) podle vlastní zkušenosti, samo že můžete mít kus co se mooc nepovedl, stejně jako naprosto bezproblémů. Stížnosti na prodejce Renault, prodejce je člověk, většinou bohužel českej člověk a s tím moc renault neudělá i když jsou způsby jak jim spravit manýry😁
Z posledni doby znam jen jedno auto, kde byly problemy s predni napravou jiz po 50.tis.km >😁 Uhodnes to napoprve? >😁
jasný, ale já netvrdím že není poruchový, já tvrdím že prostě záleží na kusu... Není dobrá vizitka automobilky když je to tak různé, ale je to jako s nmobilem. Mám Sie M55 dva roky bez jednoho problému, ostatní si stěžujou na batt, displej, tlačítka.... Je to těžký noo 8-s
Jasně, že je to Fabia. Kámoš dělá ve značkovým servise Škody a říká, že 50tkm je ještě dobrých. Někteří "vnímavější" řidiči jsou tam s tím po 25tkm... ;-\
Je to Passat B5! >😒]
Brácho, bacha. Poměrně podstatnej poznatek načerpáš ze čtení testu... bez pláštěnky do tisícsedmičky nelez... tedy, pokud si jí chceš vydrbat v myčce... mohlo by se ti stát, že ti kartáče popojedou s dveřma... a to by bylo na neopren... Tak bacha :yes:
>😁 >😁 ...v kratkosti iba jedna pripomienka: zas tolko "brachov" s tym problem mat nebude. Peugeot totiz z okamzitou platnostou znizuje vyrobu auta takmer NA POLOVICU! Je to predajna katastrofa. A aj vyrobca cerstveho auta roka ma dost podstatny problem - a zas v tom lieta maly monospace. Predpokladana vyroba za tento rok: 286 000 ks. Realita: 123 000 ks
Modus je ten monospace - pochopitelne
Brácho, ty nevíš, co je IZK? Nečteš testy... pak tu píšeš ty bláboly o autech. Tak to naprav... Ideální základní kombinace, kapišto? Je to jednoduchý, vem něco málo přes melouna, a polož to u BMW na pult... daj ti za to IZK. Před tím si ale přečti test... abys tam nevešel do dějin tím, že budeš hledat motor v kufru... :yes:
tak to se asi spletli, takovej koncernovej "rádobyborec". Dal bych mu tak 2 místo, ale od konce !!!!
No,většina lidí si auto nekupuje podle nějakého titulu(to snad pár zofalců),ale bere podle svého zvážení.V mém okolí znám JEDNU Fiata Pandu(jako př. vozu roku).Jinak si lidé kupují,co komu vyhovuje-ten majitel měl i starou Pandu,tak proto ji má i nyní.Takže nějaká anketa,seč třeba Renaulta také mám,mne nezajímá a její výsledek už vůbec.O ničem to nevypovídá.Vím jedno😜říští auto bude Toyota a je mi fuk,jestli byla nebo nebyla v nějaké anketě. :-!
Ajajaj. To muselo stat penez. Nove Klyjo je jedno z aut, ktere jsem nesnasel od prvniho nastartovani a ani delsi jizdou me nicim nepresvedcilo. O urovni ankety vypovida mnohe, ze na 1., 2., 5. a 6. miste jsou vesmes prumerne az podprumerne vozy, ktere prakticky nicim nevynikaji. Auto roku? Dekuji nechci.
Jo jo, já to psal, že vyhraje Clio. Opět mě rozesmáli některý pisatelé, jak kopou do prázdna. Renault je jednička. Švihák.
prva mala byt fabia,druha octavia a tretia fabia.