Muze mi nekdo vysvetlit, jak to ze u Veyronu se stim s..ou 4 roky, maji porad nejaky problemy a pak prijde "nejakej" Hennessey, a postavi 1000k auto bez problemu??? Nejak to nechapu.
No jen aby se Hennessey při 400 nevznesl k oblakům. Ona taková rychlost je docela už šupec a asi to nebude jen o tom udělat motor, kterej tu plechovku (možná spíš karbonku) roztlačí k takovýmhle výkonům, ale karbonku vytvarovat tak, aby byla stále do 10 cm nad zemí...
Výron má 1001 koníků zaručenejch v jakýkoliv nadmořský výšce, tudíž někde na Zemi může mí výkon i 1200 možná i víc koní.Každopádně bych chtěl takovouhle zmiji vidět v akci... Ale nesměl bych mrknout, nebo bude pryč >:D
kW je oficialna jednotka. Kon ma vynimku v pouzivani na oznacovanie vykonu do ??? presny datum neviem z hlavy niekde to mam poznacene. Redakcia nas asi pripravuje na zmenu ked sa bude pouzivat len kW.
Jistě, ale to je údaj pro "technický text". Nikdo nemůže nakázat autu.cz (naštěstí), že nebude uvádět kolik má Moskvič tučňáků >:D A já žádám, aby se ke kiloWattům uváděly i ty legendární koně. A to je možné... tedy např. v technickém průkazu nemůže být v rubrice výkon uváděná jako jednotka kůn... v tom jsme za jedno. Tady to možné je.
V tom jsme zajedno. Já si taky u aut, která mě zajímají, pamatuju výkon v koních. kW má můj vysavač a mixér. Moje auto bude mít vždycky koně. A kašlu nad předpisy. To je každýh věc, v čem si co měří.
Musím GTIho zklamat. Trváme na kilowattech, dle soustavy SI. Zájemcům o jiné jednotky doporučujeme tabulku, převodní koeficienty resp. přímo software [odkaz]
Díky za pochopení.
Nebýt to na auto cz... tak zuřím... - velkoryse tu porážku beru ;-) ale stejně - geteičko má 200 ostrejch koní a třicetdvojka 250. Já jen, aby bylo mezi náma jasno ;-):-):yes: P.S. Co ten můj další horní příspěvek, jako že by se uváděly kW, a za nima ještě ty koně (s výjimkou teda Moskvičů, tam holt by se psali ti tučňáci :-) .
vedle je panečku parááádnííí testík... akorát mi teda redakce silně hla žlučí v předposlední větě.... :no::no: Takže jsem chtěl říczt dobrej testík, ale říct to nemůžu.......!!!!!!!!!!!! :no::no: redakce - trochu minela!!
:-) Test je d-o-k-o-n-a-l-e-j... jako auto samo. A ta poslední věta... pánové... máme o čem přemejšlet. Bravo test, bravo RR, Bravo VW-PORSCHE :-):yes::yes:
Su tam dva testiky v jednom z nich je perfektna predposledna veta (ciello ;-) ) a v tom druhom posledna ( GTI ;-) ). No co uz niekto musi byt najlepsi. >:-[]
Kdyz se rekne A, musi se rici i B, proto jen dodavam Cayenne! Ale k temto ucelum poslouzi i dalsi, silnicni SUV s prihlednutim na nemoznost prizvednuti podvozku! A za sebe tvrdim, ze po svych stavbach bych klidne s touaregem jezdil i pres nejhorsi teren (pokud by to slo), ale s ostatnimi SUV bych si pouze projel alespon upravene cesty. VW je pro me delnik, ostatni spise luxusni premistovadlo s moznosti na "kdyby nahodou" ;-)
Dakujem redakcii auto.cz za podrobnejsie spravy o SEMA :yes: minuly rok toho bolo menej a bola by to skoda, niektore auta su "urobene" naozaj zaujimavo. Mozno to mate v plane, ale ak nie, poprosil by som nejake foto a udaje o VW R GT, pre nedockavych zatial aspon jeden link: >:-[] [odkaz]
DODGE: Mini-auto: DCX sa pripravuje na fakt, ze hlavni konkurenti na trhu – GM a Ford – pripravuju male auta, ako „odpoved“ na Scion. O novom malom Dodge zatial nie je nic zname, ale objavit by si mal najskor v roku 2009. Pravdepodobne bude pouzita platforma buduceho Smartu ForFour, alebo pojde dokonca o jeho badge-engeneering pre US-trh. /// Caliber: novinka /// Sebring: nastupca bude predstaveny na jar 2007 s uplne novym menom. Coupe verzia bude vypustena bez nahrady. /// Charger: novinka...vyrazne zmeny v designe su ocakavane v roku 2010 /// Magnum: nastupca bude predstaveny najskor v roku 2009 /// Challenger: DCX reaguje na uspech Mustangu a pripravovane ozivenia Camara a GTO. Nove auto by sa malo volat Challenger a malo by byt postavene na platforme LX druhej gen. (300C/Magnum/Charger) – premiera serioveho auta je planovana na rok 2009/10. Nie je ale vylucene, ze moze byt predstavene uz podstatne skor. V roku 2006 sa ale urcite dockame konceptu, naznacujuceho tvary noveho Challengera ///Viper: nijake nove spravy /// Nitro: kompaktne SUV bude v seriovej podobe uvedene na buduci rok /// Durango – facelift je pripraveny na rok 2007 /// (Gd.) Caravan: nove MPV bude mat premieru v Detroite 2007: na rozdiel od sucasneho modelu bude designovo uplne odlisne od Chrysleru Voyager (T&C). Malo by udajnie niest stylisticke prvky konceptu Dodge Kahuna /// Dakota – aktualne v novej gen. /// Ram: nijake nove spravy /// CHRYSLER: PT Cruiser: DCX zatial presne nevie ci PT Cruiser bude dalej vobec pokracovat. Ak ano, do akej miery bude niest prvky retro-designu. Tvarou v tvar novemu Chevy HHR tiez zvazuju velkost pripadnej dasej generacie. Ak sa rozhodnu nastupcu vyrabat, predstavia ho v roku 2007, pravdepodobnejsie ale az v 2008. /// Sebring: nova generacia s rovnakym pomenovanim bude predstavena na LA Auto Show v 11/2006. Nova gen. uz nebude obsahovat verziu coupe /// 300: este pred uvedenim novej generacie v roku 2009 je mozne, ze sa predstavi aj cabrio-verzia so 4 dverami. Ak sa tak v DCX rozhodnu, mala by byt vyrabana pre Chrysler upravarskou firmou ASC (ktora predstavila podobny koncept pod nazvom Helios) /// Crossfire: v suvislosti s Crossfire treba spomenut vacsi koncept Firepower. DCX stale nerozhodli o seriovej vyrobe tohto konceptu. Finalne rozhodnutie bude urobene do konca tohto roka. Iste ale je, ze mnohe z designovych prvkov konceptu Firepower uvidime v roku 2008 prave na nastupcovy Crossfire. /// Pacifica: facelift v roku 2006 /// Aspen: velke SUV na baze Dodge Durango bude predstavene v roku 2006 (Detroit Motor Show) /// Voyager (T&C): premiera zaciatkom roka 2007 (Detroit). Design noveho MPV Chrysler je popisovany ako „evolucia s uplne novym vzhladom“ (???) ///
JEEP: Compass: seriova podoba od 2006 /// Patriot: seriova podoba od 2006 /// Wrangler: nova generacia bude predstavena v roku 2006. Rovnako ako terajsi model bude postavena na pevnom rame. V ponuke bude okrem kratkej verzie aj 5dv. „wagon“. Design pouzije mnoho prvkov z konceptu Gladiator Pick-up. Podobny pick-up na baze Wrangleru je eventualne mozny v roku 2008 (...teda ak to u DCX schvalia) /// Liberty(Cherokee): nastupca v roku 2007 /// Gd.Cherokee: facelift v roku 2008 /// Commander: aktualna novinka
:yes: Privriem oci a vidim konferencnu miestnost na porady vedenia firmy Dodge. Vpredu stoji sef cerveny v tvari mavajuci vytlacenym papierom z www.auto.cz a na plne usta krici : Ja to seriem !!! Vsetci mate padaka !!! Zase si im zavaril Marko. Ale len tak dalej. :yes::yes:
No hlavne aby ten GM celou tu dobu vydrzel. ;o)) Teda ted samozrejme zase rejpu, pry ma Ford vyhlidky trochu lepsi nez GM, ale podobne obavy mam i o nej. ("Jsou tu lidi, kteri jsou na predstave Yaroukha masturbujiciho ve Fordu ZZavisli." ;o)
Tady nejde o Yaroukha ale o Jaroucha!!!! >:-[]:yes:;-) PS: Ty mě budeš tak dlouho provokovat, až to fakt vytáhnu >:D A to teprve budou nejen modří vědět :-):-) muhehehehehehe, střež se pomsty Medvídka Pú!!!
Jalovcovou omáčku a krokety.. Mlask. Polystyren došel, fasádu už jsem ohryzal komplet. Co jak sport? No sport - zprávy na "jedničce.." Promiňte Sire, to vlastně vaše anglická aristokracie nezná...
Jalovcovou = GIN? To chvalim, jem ty brambory bych do toho nemichal. Teda v podobe tuzemaku by to mohlo byt docela HC, ale krokety, nevim?:-) Sport= dostihy, hon na lisku, automobily, kriket, ragby, cekani na souseda ve skrini jeho manzelky.... Takhle jsi to myslel? >:-[]
Ta veta byla trochu v jine souvislosti v jednom vtipu:-) Ale ja to vyjimecne myslel tak, ze bych si na jeho ucet dal takovy maly 100 prispevkovy otecko >:-[]
No nevim co planuje ted, ale v Brne kdyz mi vyndaval zasuvku, tak byl tak neznej, ze me ani nevzbudil:-) Mel bys k nemu byt vstricnejsi, je to citlivy kluk. Kdyby bylo zase pul sesty, tak by se ti mohl hodit >:-[]
Brrr v půl šestý vyndavat zásuvku, a ty si to pak zase musel všechno zpátky skládat.... Že se ten ZZ nestydí, takhle na výletě kamarádovi vysypávat zásuvku..
Jo hochu, tvarit se muzes jak chces a okecavat to taky. Jenze z pul sesty ti pomuze jen dobrej kamos nebo kamoska a kdyz je nejhur, tak se z toho musis vylizat;-)
>:D >:D No já jsem skoro nezaujatý ( ;-) ), jak GM tak Ford jsou moji miláčci. Ale řekl bych, že GM je na tom, co se modelů týče, mnohem líp. Samozřejmě na potenciální bankrot budou mít mnohem větší vliv věci, do kterých vůbec nevidím. Jako kolik peněz vyplácí bývalým zaměstnancům, kde se jim povedlo co ušetřit a ošidit atd. Ale modelově začal GM renesanci dřív a v širším záběru. GM má tu smůlu, že má hodně značek v portfoliu a znamená to mnohem větší mozkovou zátěž při vymýšlení strategií pro jednotlivé značky. A tak je manažer "Neschopný" radši zruší. Geo vem čert. Ale Oldsmobile "Vagonýrovi" neodpustím nikdy.
Nemozem do toho tiez moc hovorit, lebo tu ide o financne ukazovatele....ale medzi bankovymi analytykmi prevlada nazor, ze GM zatial ani nemoze poziadat o ochranu pred veritelmi, pretoze jeho financna divizia GMAC ma k dispozici stale obrovske aktiva. Restrukturalizacia ale bude ziadat predaj casti GMAC (asi Kerkorianovej Jacinde)... a potom uz mozu u GM poziadat o ochranu pred veritelmi. Mozno by to bola nateraz aj ta najschodnejsia cesta... Ale aj tak treba pockat na vysledok toho udajneho manipulovania s financiami u GMAC (...a to este moze byt neprijemne prekvapenie).
Parádny príspevok :yes: . Som rád,že Mustang rozhýbal ľudí u DCX a GM,ale prečo u GM neoživia názov Firebird? P.S.U Dodge si mal namiesto Sebringa na mysli model Stratus?
Ospravedlňovat by se měl spíš Chrysler za ten binec v názvech. >:D Nejdřív byl Chrysler Cirrus, Dodge Stratus a Plymouth Breeze. Pak vzali Dodge Stratus a začali ho v Evropě prodávat jako Chrysler Stratus. A Plymouth zkrachoval. Kupé/kabrio se jmenovaly Sebring. No a v současné generaci je sedan, kupé i kabrio od Chryslera Sebring a u Dodge je Stratus. Hmmmm.... a Voyager namísto aby byl po celém světě známý jako zakladatel MPV, mate hromadou jmen podobným způsobem. :-(
Kdyz jsi pred dnem/dvema mluvil o zdrojich vyjadrujicich se nadsene+jednohlasne o new S-Type, nemas tuseni, jestli ma mit masku -a hlavne svetla- ala RD-6? Nekde jsem videl retusi hadajici, ze by prave takhle melo vypadat "S-Type '08".
Já si pamatuji, jak tu Marko postoval, zřejmě retuš, nadcházejícího S-Typu.. A bylo to docela dobrý... Myslím, že tobě by se taky líbil. A mělo to světla ala RD-6..
Je to tak dva dny, kdy mluvil o tom, ze ti, kdo S-Type 2007 videli, se shoduji na tom, ze to vrati Jag z5 na jeho misto; fotku k tomu zadnou nedaval. (Leda by ji doplnil pozdeji; zkusim to najit.) Mne se prave svetla RD-6 nelibej. :o[
No já vím, taky jsem tam zasahnul do debaty... Mě se světla ala RD-6 taky moc nelíbili. Ale musím uznat, že na těch retuších to vypadalo dobře. Celkově to auto působilo agresivněji než současný S-Type, ale bylo dobrý..
Ja neviem....realne som to auto nevidel (ani nepoznam popis designovych prvkov). Uprimne...aj ja by som bol radsej, keby tie svetla neboli ako na R-D6. Ale tipujem, ze budu... ;-\ To, co som sem nedavno "dal" bolo toto: [odkaz]
a kua :o) seslo se nas tu nejak moc, kterym se nelibi ne-zcela-nepravdepodobny vzhled noveho S-Type, ne? :o) ... a) nahoduo se sesli tri s neobvyklym vkusem b) neni to nahoda a ti, co videli+hodnotili mozna tak trochu mazali med c) ti co videli+hodnotili+chvalili, videli neco jineho ... "smankote jak tohle dopadne! 8-s " :o))
To co je hore, to nie je tak beznadejne (a k tomu manevrovaciemu priestoru, co spominas nizsie: no ten je vzdy a vsade - otazkou je ci ho A.) najdes B.) vyuzijes....) - ale ze by to vracalo Jaguar k jeho davnej slave - tak to nie. Ja by som strsane rad veril tomu, ze videli nieco absolutne uzasne, na com sa vsetci zhodli, ze to je stary dobry, vykonny, luxusny, britsky Jaguar. Dufam, ze to tak je, pretoze ak by nam viaceri ludia mazali med okolo huby - to uz je mozne v tomto pripade povazovat za organizovanu zlocinecku skupinu.
("OMG jestli ZZ zzmerci, ze zzase fragmentuju komentare, tak uz fakt tasi" ;o) jeste dodam, ze ty svetla nepovazuju za uplne beznadejny, jistej manevrovaci prostor tam asi bude (trochu to poupravit, aby to porad bylo vyrazny a pritom se to libilo (tem spravnejm lidem)) ... cert vi, co videli :oP
No tohle se mi nelíbí, ale to je vidět že to je retuš RD-6 a podle mě to takhle vůbec nebude. Původně jsem měl na mysli toto [odkaz] mě by to docela vyhovovalo, ale zase si nemyslím, že tohle je to, co má Jag vrátit o 25 let tam a zpět.
jo, to uz neni tak hrozny (myslim, ze jsem v podobnym stylu videl udelany jeste zluty snad-kombi); ale jak rika Marko i ty - nemyslim si, ze to je az takova bomba
Aha, tento z AutoBildu? Ten je starsi...a mne sa zas paci trochu viac ta novsia fotomontaz. Je v tom citit vacsia sportovost. Ale oba obrazky su iba variacie na jedinu temu. Ja dufam, ze to bude nejaka tretia variacia a bude to absolutna "bomba". ;-)
Nevypadá moc spolehlivě, kolik asi žere? Aby jim ty 2 roky záruky nezlomily vaz...asi ví proč jich je jen 24 a proč to prodávají za babku-možná už tuší nějaký reklamace a vracení dolárků zpět nespokojeným zákazníkům, ostatně Ford GT je na tom podobně, říkal známej z jednoho prestižního britského TV-pořadu o autech, asi pujde do němce, fokus v naftě už taky není co býval... Není to jen tak, udělat PKW mit 1000PS, to všichni dobře víme... Za kvalitu se platí, ponožky z tržnice ještě skousnout lze, věž Pananasnic už ne. U aut je to tuplem takový mein Bruder...VOLÍM KVALITU, VÝKON A BEZPEČÍ to, TO ti mein Bruder nedaj jen tak někde-i krtek ví kde je kolébka automobilizmu, kde vymysleli airbagy a kde amíci ukradli TrackMaster-u ROBERT BOSCH GmbH -> OSTUDA :no::no:;-)
Co to meleš? :-O Aibagy vymysleli v USA, stejně jako elektronický systém proti blokování kol. Sotva ho může ukrást ten, kdo je první. Bosch je trapná fabrika živící se kopírováním nápadů z USA. Objeví se v USA zajímavý patent, tak do pěti let si ho v Evropě patentuje Bosch. Tomu říkám invence. A kvalita všech německých automobilových značek i Bosche jde posledních deset let do propasti. Možná byl tvůj příspěvek míněn jako ironie, ale jednak jsem si tu zvykl na opravdu absurdní názory vážně hájené a taky tu kdysi někdo pod tvým nickem hájil německá auta naprosto vážně.
To asi sotva. Německý auta tam pěkně ztrácí půdu pod koly. Sedmičkový BMW a éčkový Mercedes mají nejhorší možnou poruchovost. Evropská auta tam kupují jen snobové, pro který vyšší cenovka = lepší auto. Bez urážky, pokud někdo ohrožuje americký automobilový průmysl, jsou to Japonci.
Nejkvalitneji pry v Evrope vyrabi *tramtararaaa* Ford Jaguary v UK. A jestli nekdo ohrozuje Japonce, pak jsou to Korejci, a jestli nekdo ohrozuje Korejce, pak jsou to Cinani. (A vsichni to maj za to, z v minulosti Cinany masakrovali Japonci. :o)