Novinky
....... no asi tak nejak. Mam taky A6 quattro. Presne tak X5 pro teren neni. Vyse se nekdo bavil o sirce pneu ....... tak nevim jestli byl test objektivni. Na druhou stranu chapu, ze pri "dni otevrenych dveri" nebude nikdo demonstrovat jak je jejich vlastni auto na prd 😃. Jinak jsem skalnimzastancem mechaniky a proti elektronickym vychytavkam mam jen to, ze jejich servisovani vychazi dost draze. Viz porucha plynoveho cidla na nove Oktave u meho kamose ...... stalo to pet litru(ale opraveno nastesti v zaruce)?
leta jezdím s quatrem, a na ledu i sněhu bez problému, do terénu nejezdím.Staré X5 stačilo"plivnout"pod zadní kola a nerozjela se. Nový systém je zřejmě lepší, ale nikdo do terénu s X5 nepojede. Nato jsou jiná auta, (Mercedes G.,které BMW porovnávat nebude,že? )Co se týká losího testu, je vždy důležité jak je auto vyladěné. I Audi má provedení S-line, které reaguje uplně jinak a bude v losím testu výrazně rychlejší.A BMW má spoustu podvozkových vychytávek také. Byla tedy obě auta seriová, se seriovými podvozky?
Jo, nekdy je to jako podebrana pata😄 Nemel bych takhle mluvit, protoze jinak to celkem jde a navic jsem si to udelal dobrovolne😄
drahy kolego, prave jsem di dal predsevzeti, ze pokud dodrzim rozpocet sveho RD, pak zacnu uvazovat jak se stat clenem klanu, zatim tise zavidim a Tobe samozrejme preji...
Jo, nezataci a vubec je to cely divny. To co psal nekdo o losim testu je pravda. Ja s tou A6 nebyl schopen jet vic nez 62😒 S BMW5 taky 75. Ten bavor jde do ruky sam, do oka ani s pomoci😄
Byla to akce BMW (tusim probiha po cele Evrope), lidi si zvali jednotlivi prodejci. Bylo to asi 5 dni a pokazde pro cca 56 lidi. Zadarmo to bylo, pro verejnost ne 😉 Slo o seznameni se s 😁rive systemem 4x4 v normalnich a SUV autech od BMW. Pro porovnani tam byly A6 a MB ML(novy), s MB se nejezdilo, vyhody predvadel instruktor.
Ja byl v sobotu rano - modra gruppe😄 Jinak jestli jsi koukal, tak vsechny auta mely ty gumy radne ojety. O to vic vyzniva moje hodnoceni ve prospech BMW :yes: Audi je hezci na pohled, ale jinak tragedie, jak rikam dalnicni auto (stejne jako vse od VW) :no:
není všechno pro všechny.... Mates tam určitě čul jen nějaký pěkný hostesky... jinak asi o nic nešlo... jen si povozit zadky.... >😁 >😁
To je sice možný,ale sem si jistej že ani s kolama od bmw to s audi nebude ono.A ta černá pětka sedan měla kola o palec menší.takže se to dalo vyzkoušet.Ta A6 měla pomalejší reakce na řízení dost se nakláněla,a hlavně trpěla na nedotáčivost.Jinak u audi mě třeba břekvapil dost lacinej zvuk při razantnějším zavření dveří.Jsou to všechno detaily,ale ty právě tvoří celek.A v každém detailu je prostě BMW někdy o krok jindy,jako u srovnání novýho MLka s X5 na zmiňovvaných válečkách o pořádnej kus cesty před konkurencí.Jinak větší zábavu než z X3 na tom technickym slalomu sem nezažil ani na motokárách!SUPER
matesi - máš naprostou pravdu, ten volant šel naprosto bez odporu dokola..co to asi udělá na sněhu, že?
vikingu souhlasím a přiznávám, že jsem si ty gumy neporovnal
jinak - kdy jste byli - já v sobotu, oranžová skupina 😉
vikingu souhlasím a přiznávám, že jsem si ty gumy neporovnal
jinak - kdy jste byli - já v sobotu, oranžová skupina 😉
Všiml sis, že na BMW byly jiné pneumatiky? Co si vzpomínám BMW mělo široké 275 a audi snad 225. Též na BMW bylo nižší profilové číslo a větší nebo stejný průměr. Myslím, že na losí test mají pneu podstatný vliv.
;kl
;lk;
'kjpp[i0iopiuyuioujiu