jojo, byl jsem tam a souhlasím - "elektronice" ve čtyřkolkách jsem nikdy moc nevěřil, ale tahle demonstrace byla opravdu přesvědčivá. Jen pro ilustraci - s A6Q jsem v losím testu až na 5. pokus jel 65 km/h. S 530xi už napoprvé 75 - a naprosto bez námahy.
Všiml sis, že na BMW byly jiné pneumatiky? Co si vzpomínám BMW mělo široké 275 a audi snad 225. Též na BMW bylo nižší profilové číslo a větší nebo stejný průměr. Myslím, že na losí test mají pneu podstatný vliv.
To je sice možný,ale sem si jistej že ani s kolama od bmw to s audi nebude ono.A ta černá pětka sedan měla kola o palec menší.takže se to dalo vyzkoušet.Ta A6 měla pomalejší reakce na řízení dost se nakláněla,a hlavně trpěla na nedotáčivost.Jinak u audi mě třeba břekvapil dost lacinej zvuk při razantnějším zavření dveří.Jsou to všechno detaily,ale ty právě tvoří celek.A v každém detailu je prostě BMW někdy o krok jindy,jako u srovnání novýho MLka s X5 na zmiňovvaných válečkách o pořádnej kus cesty před konkurencí.Jinak větší zábavu než z X3 na tom technickym slalomu sem nezažil ani na motokárách!SUPER
matesi - máš naprostou pravdu, ten volant šel naprosto bez odporu dokola..co to asi udělá na sněhu, že?
vikingu souhlasím a přiznávám, že jsem si ty gumy neporovnal
jinak - kdy jste byli - já v sobotu, oranžová skupina ;-)
Ja byl v sobotu rano - modra gruppe:-) Jinak jestli jsi koukal, tak vsechny auta mely ty gumy radne ojety. O to vic vyzniva moje hodnoceni ve prospech BMW :yes: Audi je hezci na pohled, ale jinak tragedie, jak rikam dalnicni auto (stejne jako vse od VW) :no:
Jo, nezataci a vubec je to cely divny. To co psal nekdo o losim testu je pravda. Ja s tou A6 nebyl schopen jet vic nez 62:-( S BMW5 taky 75. Ten bavor jde do ruky sam, do oka ani s pomoci:-)
Byla to akce BMW (tusim probiha po cele Evrope), lidi si zvali jednotlivi prodejci. Bylo to asi 5 dni a pokazde pro cca 56 lidi. Zadarmo to bylo, pro verejnost ne ;-) Slo o seznameni se s xDrive systemem 4x4 v normalnich a SUV autech od BMW. Pro porovnani tam byly A6 a MB ML(novy), s MB se nejezdilo, vyhody predvadel instruktor.
drahy kolego, prave jsem di dal predsevzeti, ze pokud dodrzim rozpocet sveho RD, pak zacnu uvazovat jak se stat clenem klanu, zatim tise zavidim a Tobe samozrejme preji...
leta jezdím s quatrem, a na ledu i sněhu bez problému, do terénu nejezdím.Staré X5 stačilo"plivnout"pod zadní kola a nerozjela se. Nový systém je zřejmě lepší, ale nikdo do terénu s X5 nepojede. Nato jsou jiná auta, (Mercedes G.,které BMW porovnávat nebude,že? )Co se týká losího testu, je vždy důležité jak je auto vyladěné. I Audi má provedení S-line, které reaguje uplně jinak a bude v losím testu výrazně rychlejší.A BMW má spoustu podvozkových vychytávek také. Byla tedy obě auta seriová, se seriovými podvozky?
....... no asi tak nejak. Mam taky A6 quattro. Presne tak X5 pro teren neni. Vyse se nekdo bavil o sirce pneu ....... tak nevim jestli byl test objektivni. Na druhou stranu chapu, ze pri "dni otevrenych dveri" nebude nikdo demonstrovat jak je jejich vlastni auto na prd :-)). Jinak jsem skalnimzastancem mechaniky a proti elektronickym vychytavkam mam jen to, ze jejich servisovani vychazi dost draze. Viz porucha plynoveho cidla na nove Oktave u meho kamose ...... stalo to pet litru(ale opraveno nastesti v zaruce)?