Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dvoudobý turbodiesel Daihatsu (1,2l, 65 kW, 230 Nm) na IAA

Jednou z mála novinek, které se nedostaly do naší přílohy, je studie dvoudobého dvoutaktního motoru Daihatsu. Princip práce tohoto uspořádání v posledních letech nedokázal plnit přísné emisní požadavky, ale Daihatsu již léta pracuje na jeho renesanci.
Zpět na článek
10. 10. 2005 12:42
neregistrovaný "anonym"
10. 10. 2005 13:12
neregistrovaný "major"
10. 10. 2005 17:05
neregistrovaný "Tamin"
10. 10. 2005 17:27
neregistrovaný "major"
11. 10. 2005 16:20
neregistrovaný "Tamin"
11. 10. 2005 16:37
neregistrovaný "dochtor"
11. 10. 2005 16:49
neregistrovaný "Tamin"
12. 10. 2005 10:41
neregistrovaný "Panda"
11. 10. 2005 21:04
neregistrovaný "Ládik"
12. 10. 2005 16:28
neregistrovaný "Tamin"
10. 10. 2005 17:01
neregistrovaný "Tamin"
10. 10. 2005 19:45
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 10. 2005 16:16
neregistrovaný "Tamin"
11. 10. 2005 17:10
neregistrovaný "125S"
11. 10. 2005 17:23
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 10. 2005 17:25
neregistrovaný "Tamin"
11. 10. 2005 18:41
neregistrovaný "Tomáš"
11. 10. 2005 18:49
neregistrovaný "Tamin"
11. 10. 2005 20:06
neregistrovaný "Tomáš"
11. 10. 2005 09:49
neregistrovaný "super7"
11. 10. 2005 12:06
neregistrovaný "Panda"
11. 10. 2005 14:57
neregistrovaný "super7"
10. 10. 2005 19:42
neregistrovaný "petrumr"
11. 10. 2005 16:14
neregistrovaný "Tamin"
neregistrovaný "anonym"
10. 10. 2005 12:42
uvidime
zajimavej vykon ... jeste jsem zvedavej na spolehlivost, emise a spotrebu ... mohla by to byt zajmava alternativa
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "major"
10. 10. 2005 13:12
Millerov cyklus?
Pekné, nie je to ale Millerov cyklus? Podľa [odkaz] by to zodpovedalo. Nasávací ventil nie je prítomný: stláča sa oproti tlaku turba (=> prepĺňanie nutné).
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Tamin"
10. 10. 2005 17:05
Re: Millerov cyklus?
já bych to nevidl na Millera, vždyť u diesela není M. cyklus ani možnej, protože diesel musí mít vysokou kompresy , což u M. cyklu neplatí........
neregistrovaný "major"
10. 10. 2005 17:27
Re: Millerov cyklus?
aha, no je to možné :-)
neregistrovaný "Tamin"
11. 10. 2005 16:20
Re: Millerov cyklus?
M. cyklus pracuje na tom, že komprese je nižší než expanze , a tak je při kompresy ve válci malý tlak, ale směs je zapálená svíčkou, u diesela se palivo samovolně vznítí tlakem a teplotou, tudíž je zde M. cyklus nepoužitelný.Proč to píši?Já čekal, že se se mnou budeš hádat a já na stůl položím tenhle argument.Škoda, ale musel jsem to napsat.
neregistrovaný "dochtor"
11. 10. 2005 16:37
Re: Millerov cyklus?
...no hádať sa nechcem ;-) , ale podľa mňa je Millerov cyklus o tom, že počas (presnejšie zo začiatku) kompresie, nie je sací ventil uzavretý a na samotnú kompresiu je teda potrebná menšia energia -> lepšia účinnosť motora. Takže v diesli by to yrejme išlo použiť tiež, otázne je či by to malo význam.
neregistrovaný "Tamin"
11. 10. 2005 16:49
Re: Millerov cyklus?
no u benzínu zapáliš směs svíčkou, tedy na tlaku nijak moc nezáleží, když to tak vezmu, ale u diesela se to zapáli tlakem a když necháš dýl otevřenej sací ventil tak se tlak sníží........
neregistrovaný "Panda"
12. 10. 2005 10:41
Re: Millerov cyklus?
Tento motor žádný sací ventil nemá.
neregistrovaný "Ládik"
11. 10. 2005 21:04
Re: Millerov cyklus?
logika je výborná Tamine , ale ta čeština :no: :no: :no:
....při kompresi ...je "i" jako kosti
neregistrovaný "Tamin"
12. 10. 2005 16:28
Re: Millerov cyklus?
na češtinu já su pes, ale to není oč tt uběží...........
neregistrovaný "Tamin"
10. 10. 2005 17:01
konečně-co asi Lones
asi před třemi lety jsem četl v autohitu o tomhle motoru , teda tenkrát to byl tříválec o objemu jednoho litru , menšího výkonu a plnil EURO 3.Jinak docela zajímavej pokus, schválně co na to řekne odborník na diesely-Lones.......
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Lonestarstate"
10. 10. 2005 19:45
Re: konečně-co asi Lones
Řeknu dvě věci: 1)Stop Diesel 2)No replacement for displacement >:-[]
neregistrovaný "Tamin"
11. 10. 2005 16:16
Re: konečně-co asi Lones
Stop U.S.A!Stop okupace Íráků!Stop hamburgrům a americkým jídlům!Stop Bushovi!Stop NATO!Stop HEMI!Stop stopování!Stop smajlíkům!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… a ještě jeden!
neregistrovaný "125S"
11. 10. 2005 17:10
Re: konečně-co asi Lones
STOP PLÝTVÁNÍM PALIVEM V USA!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "Lonestarstate"
11. 10. 2005 17:23
Re: konečně-co asi Lones
Kromě "stop stopování" mám bohužel diametrálně odlišné názory. >:D
neregistrovaný "Tamin"
11. 10. 2005 17:25
Re: konečně-co asi Lones
a smajlíci ti nevaděj, co?Zajmavý..........
neregistrovaný "Tomáš"
11. 10. 2005 18:41
Re: konečně-co asi Lones
Jedině dobře, že se začali zase dvoutakty trochu probouzet do výroby. Trabant je nejlepší. A tenhle motor bych tam hned napasoval, kdybych ho měl ;-) . co se týče tvého stopování..s něčím souhlasím ale s něčím ne. Ale plně podporuju STOP plýtvání palivem v USA a Stop americkým špatným věcem, jako třeba hnusný jídlo a špatnej prezident. Tak GO trabi, Goo :yes:
neregistrovaný "Tamin"
11. 10. 2005 18:49
Re: konečně-co asi Lones
tohle byla jen taková narážka na Lonese, jinak myslím, že americký jídla se nedaj jíst a plýtvání palivem je trestu hodná věc, která se podepíše na nás všech, jinak Bush mi je ukradenej stejně jako to co dělaj v Iráku a NATO mi nevadí.Jinak VW by moh oživit Trabiho a Wartu a dávat do nich takový enginy.......
neregistrovaný "Tomáš"
11. 10. 2005 20:06
Re: konečně-co asi Lones
Přesně tak, plýtvat palivem jako v USA, to je trestuhodné, co se děje jinde ve světě a muže za to Bush..to je mi ukradený, netýká se mě to, ikdyž vlastně přímo se to týká všech..protože Busch krade Irackou, Afganskou ropu a skoro zadarmo ji pak prodává v USA (muj názor). v USA jezdí auta jako krávy, žerou jako ***, a co..jsou to šroty...u nas v ČR by je ani neměly pouštět do provozu. Ale toto se samo nezmění, američani jsou zvyklý na silný a nenažrany auta..a my pak kvuli jejich strachu nedostatku paliva... platíme 31 Kč/litr....bych se na to....bohatě mi stačí Trabant. Je prostě nejlepší. :-) :yes:
neregistrovaný "super7"
11. 10. 2005 09:49
Re: konečně-co asi Lones
opravdu konečně - dlouho sleduju, co vymýšlí Orbital Engines v Australii a pořád jsem čekal, kdy někdo přeplňovaný vznětový dvoutakt vytáhne z rukávu. Po tom, co předváděli se zážehovým dvoulitrem BMW a 1.2 od Forda, konvertovanými na dvoutakt, by to měla být celkem bomba. Ještě co ty emise..
neregistrovaný "Panda"
11. 10. 2005 12:06
Re: konečně-co asi Lones
Emise by mohly být v pohodě. Kompresor válec dostatečně propláchne, takže tam bude jen čistý vzduch. Pak je možno přesně určit, kolik paliva přesně vstříknout, aby všechno shořelo. A v palivu není žádný olej.
neregistrovaný "super7"
11. 10. 2005 14:57
Re: konečně-co asi Lones
pro zájemce: www.orbeng.com.au
neregistrovaný "petrumr"
10. 10. 2005 19:42
bez titulku
Tam v tym nakresu chybí výfukový ventil.přece Sergej měl výfukový ventil.Když to bude mět zvuk a tah jak serjoža tak sem stím.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tamin"
11. 10. 2005 16:14
Re: bez titulku
copak Sergej....to byl kur*va stroj........