Technika
Přihlásit pro přidání komentáře
0
zajimavej vykon ... jeste jsem zvedavej na spolehlivost, emise a spotrebu ... mohla by to byt zajmava alternativa
Pekné, nie je to ale Millerov cyklus? Podľa [odkaz] by to zodpovedalo. Nasávací ventil nie je prítomný: stláča sa oproti tlaku turba (=> prepĺňanie nutné).
já bych to nevidl na Millera, vždyť u diesela není M. cyklus ani možnej, protože diesel musí mít vysokou kompresy , což u M. cyklu neplatí........
aha, no je to možné 😄
M. cyklus pracuje na tom, že komprese je nižší než e😜anze , a tak je při kompresy ve válci malý tlak, ale směs je zapálená svíčkou, u diesela se palivo samovolně vznítí tlakem a teplotou, tudíž je zde M. cyklus nepoužitelný.Proč to píši?Já čekal, že se se mnou budeš hádat a já na stůl položím tenhle argument.Škoda, ale musel jsem to napsat.
...no hádať sa nechcem 😉 , ale podľa mňa je Millerov cyklus o tom, že počas (presnejšie zo začiatku) kompresie, nie je sací ventil uzavretý a na samotnú kompresiu je teda potrebná menšia energia -> lepšia účinnosť motora. Takže v diesli by to yrejme išlo použiť tiež, otázne je či by to malo význam.
asi před třemi lety jsem četl v autohitu o tomhle motoru , teda tenkrát to byl tříválec o objemu jednoho litru , menšího výkonu a plnil EURO 3.Jinak docela zajímavej pokus, schválně co na to řekne odborník na diesely-Lones.......
Řeknu dvě věci: 1)Stop Diesel 2)No replacement for displacement >😒]
Stop U.S.A!Stop okupace Íráků!Stop hamburgrům a americkým jídlům!Stop Bushovi!Stop NATO!Stop HEMI!Stop stopování!Stop smajlíkům!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!… a ještě jeden!
STOP PLÝTVÁNÍM PALIVEM V USA!!!!!!!!!!!
Jedině dobře, že se začali zase dvoutakty trochu probouzet do výroby. Trabant je nejlepší. A tenhle motor bych tam hned napasoval, kdybych ho měl 😉 . co se týče tvého stopování..s něčím souhlasím ale s něčím ne. Ale plně podporuju STOP plýtvání palivem v USA a Stop americkým špatným věcem, jako třeba hnusný jídlo a špatnej prezident. Tak GO trabi, Goo :yes:
tohle byla jen taková narážka na Lonese, jinak myslím, že americký jídla se nedaj jíst a plýtvání palivem je trestu hodná věc, která se podepíše na nás všech, jinak Bush mi je ukradenej stejně jako to co dělaj v Iráku a NATO mi nevadí.Jinak VW by moh oživit Trabiho a Wartu a dávat do nich takový enginy.......
Přesně tak, plýtvat palivem jako v USA, to je trestuhodné, co se děje jinde ve světě a muže za to Bush..to je mi ukradený, netýká se mě to, ikdyž vlastně přímo se to týká všech..protože Busch krade Irackou, Afganskou ropu a skoro zadarmo ji pak prodává v USA (muj názor). v USA jezdí auta jako krávy, žerou jako ***, a co..jsou to šroty...u nas v ČR by je ani neměly pouštět do provozu. Ale toto se samo nezmění, američani jsou zvyklý na silný a nenažrany auta..a my pak kvuli jejich strachu nedostatku paliva... platíme 31 Kč/litr....bych se na to....bohatě mi stačí Trabant. Je prostě nejlepší. 😄 :yes:
opravdu konečně - dlouho sleduju, co vymýšlí Orbital Engines v Australii a pořád jsem čekal, kdy někdo přeplňovaný vznětový dvoutakt vytáhne z rukávu. Po tom, co předváděli se zážehovým dvoulitrem BMW a 1.2 od Forda, konvertovanými na dvoutakt, by to měla být celkem bomba. Ještě co ty emise..
Emise by mohly být v pohodě. Kompresor válec dostatečně propláchne, takže tam bude jen čistý vzduch. Pak je možno přesně určit, kolik paliva přesně vstříknout, aby všechno shořelo. A v palivu není žádný olej.
Tam v tym nakresu chybí výfukový ventil.přece Sergej měl výfukový ventil.Když to bude mět zvuk a tah jak serjoža tak sem stím.