Testy
0
nemate nekdo typ kde sehnat dokumentaci k elktro soustave. zacali me zlobit spinace dveri a osvetleni.
Přejít do diskuze
Koupil jsem ho manželce - a všichni jsme moc a moc spokejení. Kdo nejezdí s Forestrem alespoň několik dnů, neví o něm vůbec nic.
tak se v necem od suba v zivote nejeli, potom vam totiz bude uplne jedno, jak to auto vypada.jde uplne o neco jinyho, priznavam, ze toto je i na me dost, stejne jako u nove impre ale cert to vem, kdyz predjizdite v zime vsechny ostatni s pocitem, ze zadny snih neni, a v hlubokem snehu do kopce udelate i patrola, ona totiz hraje velmi vyznamnou roli i hmotnost.
ale klidne nadavejte a zvracejte dal, me je to fuk
pro priznivce torsenu a podobnych zalezitosti opovrhujicich AWD, mrknete na www.subaru.pl - multimedia, zajimave srovnani, s torsenem a haldexem vyjedes vse, ale nesmis zastavit
ale klidne nadavejte a zvracejte dal, me je to fuk
pro priznivce torsenu a podobnych zalezitosti opovrhujicich AWD, mrknete na www.subaru.pl - multimedia, zajimave srovnani, s torsenem a haldexem vyjedes vse, ale nesmis zastavit
Máte někdo zkušenosti s tímto motorem? Jede to aspoň trochu slušně, nebo je třeba to točit až do 7000?? Ten graf křivky výkonu - průběh stejný jako u 2.0 100kW, akorát výkon vyšší nahoněný otáčkama - mě moc nepřesvědčil, stejně tak krouťák pouze 187Nm, i když prakticky v celém rozsahu..Starší 2,5L o stejném výkonu měl myslím přes 220Nm.
Já taky patřim mezi spokojený majitele SUBARU a nedám dopustit na svého OUTBACKA . Začíná přicházet náš čas ˇprotože začíná na českých státovkách marast a to ještě nezačala zima. Když jedu s rodinou v zimě na hory tak lituju ty chudáky co hledaj v kufru řetězy. Příští moje auto bude opět SUBARU 😉 :yes: .
Když jsem loni kupoval auto, váhal jsem mezi vyšperkovaným Fordem C-Max a "chudým" Foresterem, za cca stejné peníze. Rozhodl jsem se pro Forestera a vůbec nelituju! Pravda je, že interiér patří spíš do 90-tých let (mimochodem Mitsubishi Outlander ho má daleko horší), nemá různé elektronické serapetičky a trochu víc žere. Co se týká exteriéru, u MY02 až MY05 nemám výhrad, u MY06 si budu muset trochu dýl zvykat na zakulacenou přední masku! Podstatná je jiná věc, s tímhle autem si užijete spoustu zábavy. Zkuste v zimě najít nějaký zledovatělý plácek, nebo nějakou neudržovanou cestu v horách, v ostatních ročních obdobích namoklou zablácenou polní cestu. Věřte mi, že adrenalín vám bude cákat i z uší! Redukci dáte na "LO", sešlápnete plyn a nestačíte se divit, co všechno si Forester nechá líbit.
Další drobnosti, které potěší😒br /> - dveře bez horních rámů, ty vypadají báječně
- záruka 3 roky
- po naložení kufru zadní tlumiče automaticky vyrovnají původní světlou výšku
- nekrade se, asi se těm týpkům co kradou auta nelíbí 😉
Tak do mě!!
Další drobnosti, které potěší😒br /> - dveře bez horních rámů, ty vypadají báječně
- záruka 3 roky
- po naložení kufru zadní tlumiče automaticky vyrovnají původní světlou výšku
- nekrade se, asi se těm týpkům co kradou auta nelíbí 😉
Tak do mě!!
Podla mna aj jeho su outback a Legacy jedny z najkrajsich aut. Co sa tyka Forestera moj osobny nazor je ze je to pekne auto,a hlavne velmi spolahlive a dobre. Mne sa dokonca terajsi Foreste paci viac ako Outback(myslim ale ten co ma kamos,ma na nom tovarenske doplnky ala Tuning...)
škoda toho motoru 2,5 pro legacy, podle mě byl ideálním středem nabídky, 2,0 se 121KW je dost dobrý ale 2,5 se stejným výkonem měl lepší zátah odspoda.........2,5turbo je mazec😄
Jako majitel Outbacku 3.0 R , přiznávám že design nového Forestru nebude pro EU ideální . On byl hlavně ztvárněnej pro USA protože tam jsou největší odbytiště SUBARU a tam se bude určitě líbit. Jel jsem starým Forestrem 2.5 XT a novým Forestrem 2.5XT a je hodně znát nárůst výkonu a plochá křivka krouťáku .Ten motor je fakt dobrej tomu říkám požitek z jízdy a dobře mu sekunduje symetrický pohon 4x4 .To pak člověk zažije na silnici to pravé Daktari(honění divoké zvěře ), udělali jsme takhle Touarega 3.2 V6 nesmí být na blízku kryštof .Právě uvažuji že si nechám individuálně dovést OUTBACKA 2.5 XT z USA. Jinak SUBARU 😉 :yes: :yes: :yes: .
Legacy se dela i s turbo motory (2.0T i 2.5T) , ale NE pro Evropu (jen Asie, USA).
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
vzdyt i uchylky muzou byt hezky....treba jako uchylka "Subaru". Cim dele s Outbackem jezdim, tim vice to auto miluju. A to jeste nezacala zima
Tak já se přiznám, že jsem asi úchyl. Novej Outback se mi líbí :yes: a nikdy jsem v něm ani neseděl 😉
myslel jsme to spise nadsazkou. Neznam moc lidi, kterym se opravdu Subaru libi vzhledem, drtiva vetsina ocenuje spise to co neni videt. Proto zaliba v designu Subaru musi byt "uchylka". Se stejnym pristupem jsem ho kupoval i ja. Ziskalo me tim jak jezdi, ne tim jak vypada.
Atmosfericky ma vecsi komfort, menej hluku, netreba sa onho tolko starat,nema turbodieru v akceleracii, mozes na nom nabehat raz tolko kilometrov.... Staci?
Ja nejak nechapu, proc do forestera (auto primarne spise do lesa, jak tu pisete ...) davaji preplnovany motor, zatimco do legacy ne 😒
Ale podla toho co pises vysie to zatial na Haldexa sedi. VW to ma cca 95 percent na predku 5 percent na zadku. A podla podmienok sa to meni. Ak zistis ze je to Haldex tak prid na JAGu a dones aj nejake kladiva. Po Chivase bude na programe rozbijanie JAGu. >😁 >😁
Jenze u T4 to zene vsechny kola porad. Jen podle vyhodnoceni situace ruzne meni pomer. ( Na manzelsky a mimomanzelsky😄 )
Zatim jsem nasel tohle😒br />
Traction4
A technically advanced all-wheel drive system. By driving all four wheels, the system offers remarkable levels of grip, traction and handling in all weathers. It also offers exceptional driver control and reassurance - the feeling of safety and security.
Jaguar Traction4 automatically senses the difference in speed between the front and rear wheels. Under normal conditions, 40% of the engine's power goes to the front wheels, and 60% to the rear. But the system is constantly searching for the optimum balance and traction.
If the rear wheels start to slip, as they would under hard acceleration on a patch of ice, up to 60 per cent of the engine's power is automatically, and seamlessly directed to the front wheels.
Traction4 is available as standard on 2.5 and 3 litre V6 X-TYPE models.
Kouknu se do tisteneho materialu, jestli to nebude rychlejsi. Papir je papir😄
A technically advanced all-wheel drive system. By driving all four wheels, the system offers remarkable levels of grip, traction and handling in all weathers. It also offers exceptional driver control and reassurance - the feeling of safety and security.
Jaguar Traction4 automatically senses the difference in speed between the front and rear wheels. Under normal conditions, 40% of the engine's power goes to the front wheels, and 60% to the rear. But the system is constantly searching for the optimum balance and traction.
If the rear wheels start to slip, as they would under hard acceleration on a patch of ice, up to 60 per cent of the engine's power is automatically, and seamlessly directed to the front wheels.
Traction4 is available as standard on 2.5 and 3 litre V6 X-TYPE models.
Kouknu se do tisteneho materialu, jestli to nebude rychlejsi. Papir je papir😄
Zalúbil sa chlapec.. >😁 >😁 Tak si taky na svatbu najmi X-Type AWD... 😉 >😁 >😁 Nebo ho rovnou kup, ať máme s Matesem radost. 😄
Tak som to asi aj vedel. Podla toho co pises by to mohol byt v poho Haldex. Ale ze by sa JAG "znizil" na rovnaku techniku ako VW Group. 😉 >😁 >😁
Jag tomu rika Traction4, technicke podrobnosti ti sem placnu, jak to najdu. Prakticky je to tak, ze mas 40% na predek a zbytek vzadu. Pri ruznych situacich se rozlozeni meni.
X-Type asi jako Mondeo... samozřejmě s odlišnostmi. Jen se domnívám.. Ale odpovím ti jedním slovem.. DOBŘE!! >😒]
Tak trosku off topic. Ako ma Jag napr. X-type rieseny pohon vsetkych kolies ? Nechce sa mi hladat. Kamarat mal na svatbe 2,5 AWD (uznavam ma vkus 😉 ) a teraz som si spomenul ze pravdupovediac to neviem a je tu isty Sir ktory to bude vediet.
Jo a PS. Haldex už se dělat nebude. Koupil to Jelínek. Hned po tom, co začal společně s Fordem kolem álejí švestek na Moravě stavět malý kompaktní rafinérky.... A taky to přejmenoval - Naex... 😉 >😁
Počkej až přijede Kalumovo SUVko, to se teprve pozerem... 😉 😐 Jen připomenu, jak ten chlápek vypadá.. Pro pořádek >😒] [odkaz] >😒] 8-s :-!
mam...a nekupoval jsem si ho pro krasu, ackoli novy Outback udelal velky krok vpred co se tyka vzhledu.
Proc je mezi fotkama predni svetlo z Legacy, kdyz je clanek a fotky o Foresteru?
Jinak, Forester je dobrym dukazem, ze Subaru se nekupuje pro krasu. S timto argumentem si ho koupi jen uchyl.
Jinak, Forester je dobrym dukazem, ze Subaru se nekupuje pro krasu. S timto argumentem si ho koupi jen uchyl.
Jo tak to asi bude😒 Proste si koupi "terenaka". Ze to ma jen vysoko podlahu, ale Haldex je uz jim jedno. I kdyz priznam se, ze u tohoto Forestera bych v sobe musel hledat velky kus fandovstvi😒
ty hlavne musíš dávat bacha, aby ti tam do tý díry na podlaze nespadl ocas... takže si ten zip vzadu zapni 😉 >😁 >😁 >😁
by mě zajímalo, proč lidé koupí Toyotu Rav nebo Hondu CRV a ne třeba Forestera..?? ;-\ cena? design? vlastnosti? image?
..no někteří bejci si vozej klacek pro jistotu pořád s sebou... a stopařky po cestě pak brzdí... >😁 v tom lese... >😁
Blbost! Protoze Forester je vyhradne do lesa, tak je v podlaze dira na kus klacku. Ten si ale musis sehnat sam. V lese by to nemel byt problem😉
..jo jo.. přesně tak.. :yes: stačí se podívat na Defendera.. ten je krásnej až oči přecházejí... 😄
Omyl. Já v tom slově Dacan vidím neklamné znaky, že se jedná o MPV od VW. Prostě něco jako Touran a Sharan. Asi bude o něco větší. Možná Transporter v nějaké "bussines" úpravě. >😁
Jakou to má brodivost? Dacan -> >😁 >😁 to zní jako model od Dacie. Za tři roky kdesi na evropském autosalonu....Dacie představila faceliftovaný model Logan, kupé Slogan, koncept muscle caru Hogan, a zcela nové SUV Dacan >😁 >😁 >😒]
Docela by me zajimalo, kolik tech Foresteru se pouziva na tu tezkou praci. Navic i funkcni auto jde udelat hezke. Navic, kdyz ta soucasna je docela koukatelna.
Udělat auto, s kterým jezdíš v kolejích vyjetejch po vojenskym vyprošťováku není nic složitýho. Je to jako udělat auto na dálnice. Udělat auto, s kterým po šichtě v lese můžeš večer zajet do národního loutkovýho divadla a nevyvolat srocení je už těžší. Jsou výrobci vyprošťováků, lesních tahounů i výrobci ošlehanejch drzounů, co se hoděj i na křižovatky se semaforem. Ovšem to, za co se to auto bude vydávat rozhoduješ ty, brácho. Z padesáti procent ty. Jestli teda na to máš. Pod kapucí... kapišto? Krása... je estetická kategorie která tě může jak povznášet, tak uzemňovat, může ti otevřít nepoznané komnaty světla... světla vztahů a souvislostí, světla slepoty i záře, i světla naplnění a jistot... Forester je ostrej, tvrdej dacan. Neudržíš-li erekci aspoň hodinu a půl, kup něco jinýho. Tohle chce ranaře.
já proti tomu autu vlastně nic nemám.. jen by mohlo vypadat trochu líp... teda ty lampy vepředu.. jinak je docela v pohodě... :yes: zezadu už je to super a vnitřek... hmm.. no je to Subaru a asi pojede skvěle za všech okolností....
Jistě.... ovšem pozor... inspiraci nehledat ve Strakovce 😄 P.S. Cituješ Exupéryho... krásné čtení...
Copak to by bylo možné... a do jisté míry i pochopitelné, přispěchal bys na pomoc... horší by bylo potkat v plný zbroji tu horolezkyni na baru. I když, to by pak mohla zase pomoci slézt že židle ona tobě, viď. Prostě - auto a ženská, to nejde dohromady. Buď auto, nebo ženská 😉
Tady máte živoucí důkaz, že kvalitu nepoznáte podle toho, co je vidět. 😄 Zvyšování kvality není zmenšování spár (to je jen pro vzhled, stejně jako ten design) a naprosto bezdůvodné měkčení plastů. ps: jo, nadpis mám vyčtený >😁 pps: neřekl jsem, že nemám rád pěkný auta ppps: ke GTIho příspěvku: nejlepší je koaliční vláda rozumu a srdce
Auto by melo alespon trochu vzbuzovat emoce - je to koneckoncu velmi komlexni pocin. Pri pohledu na Subaru necitim vubec nic, jako pri pohledu na sedivou krabici od bot - ani mne nenapadne ji otevrit i kdyby v ni byly boty z krokodyli kuze. Myslim, ze by Subaru melo modifikovat nazev na Subaru Niva 105.
Ale ja vim, ze tomu vubec nerozumim a nejaky odbornik na auta (cti majitel Subaru) mne hned pouci...
Ale ja vim, ze tomu vubec nerozumim a nejaky odbornik na auta (cti majitel Subaru) mne hned pouci...
Nuz ja si radsej vyberiem "skarede" Subaru rozumom - ktore ma nikdy nesklame ako pekneho Mercedesa srdcom - v ktorom mi spadne elektronika. Nemalo by to byt tak ze auto musi byt najprv funkcne az potom pekne ? A neplati stare zname : V jednoduchosti je krasa ? Takze mne sa pozdava radsej to : Auto vyber rozumom a zensku srdcom. Mozno vekom zmenim tento nazor. 😉 >😒]
To auto sice neni vrcholem estetiky, ale je vrcholem prakticnosti! A ze budou srnky a divoka prasata blejt az si to budete stradovat po lesni ceste? Kdyby ste tam jeli s Ferrari, tak z vas budou nadseni!
Myslím, že přání vidět ženskou majitele Forestera, se dá splnit. Emil Frey jednou ročně pořádá pro své zákazníky společenské odpoledne. Pokud nezapomenu, můžu to připomenout, až bude příští. 😄 Jentak mimochodem, pokud se vybíra vybavení pro těžkou práci, tak se obecně spíš používá rozum, než srdce. Teda zatím jsem ještě neviděl horolezkyni ve stěně v lodičkách a kostýmku. 😉
To je v poriadku, tak to ma byt. Keby sa zacalo Subaru pacit masam, stratilo by velky kus svojej originality.
p.s. - forrester je dokonaly ; )
Este keby sa aj tato verzia u nas predavala.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
p.s. - forrester je dokonaly ; )
Este keby sa aj tato verzia u nas predavala.
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Ženskou a auto vždycky vybírej. Ať už ale vybíráš, jak vybíráš, to, žes nalít, tě napadne jenom u ženský... Až ti vysvětlí, že se mýlíš a že bude nejlepší se o tom přesvědčit na radnici, naskoč do svý káry a upaluj. Upaluj jak nejdál můžeš... Neboť auto prodáš kdykoliv, o ženský až zas takovej zájem není. Ovšem pozor, koupíš-li Forestera... chtěl bych vidět, jakou sis vybral ženskou 😉 P.S. Auto vyber srdcem, ženskou rozumem... obráceně to je sice příjemnější, ale jenom chvilku...
No Subaru se drží svého "kdyby to nebylo ošklivý tak by to nebylo Subaru...." Tak jako kdyby to byl dělník za 450 tak OK, ale za ty prachy by člověk už dnes snad mohl chtít trochu víc.
Palubka je vrcholem ohyzdnosti a zřejmě v tom autě bude i pěknej smrad,jelikož když si tam někdo sedne,tak ji celou zebleje.
Tak to se opravdu nepovedlo - interiér ani exteriér. Jeden z největší kandidátů na "ošklivku" roku :no: :no: :no:
Ten zadek ujde, ale zpředu korea hadr.. Strašný. Ach jo.. Přitom to Legacy, co je vedle má opravdu výbornou masku.. Ježišmarjá, čím na to koukám dýl tím víc se mi chce.. No nic jak se zpívá... Du ven blejt!... Vem si kýbl! Du ven blejt!... Vem si kýbl! 8-s
Jarouchu! Tomu nebudeš ani věřit, ale já s tebou souhlasím, ty *jeden ušatej 😉 To auto je hnus :no:
No, interier je velmi........ spartansky? A exterier velmi...... jednoduchy? V kazdem pripade :no: 😒