Ten rozdiel v Japan a Europa v prospech Japan je v ekologickych predpisoch. Ta Euro verzia musi splnat nove ekologicke normy a v Japan to nieje take prisne a tak vyrobcovia maju volnejsiu ruku a nielen Subaru ale aj ostatny.
Taky si to nedovedu predstavit, nejen u Imprezy ale u Subaru vubec... ale takovej je trend, Subaru tim ze nema diesel tak prichazi o spoust zakazniku a impreza kombi je rodinne auto, zakladni verze vypada dost usedle, takze pokud diesel musi bejt, pak v modelu impreza kombi bych si jej dovedl (kdyz zavru obe oci) predstavit... Samozrejme ne v modelech WRX nebo STi...
Americká verzia má podľa oficiálnej stránky Subaru USA 2,5-litrový boxer 300 koní [odkaz] , japonská verzia má boxer 2,0 280 koní [odkaz] a európska Impreza WRX STi má podľa stránok nemeckého importéra 2,5-litrový boxer 280 koní.
Sem trošku zmatený v nového STi. Dříve se v Evropě prodávala jako přeplňovaný 2.0 a v USA měla přeplňovaný 2.5. Podle mých informací by teď měla dostat evropská verze přeplňovaný 2.5 (výkon 280 koní, točák 392 NM) a naopak US a japonská verze by měla mít přeplňovaný 2.0 (výkon 276 koní, točak 422 Nm). Nevíte někdo jak to tedy bude?
No, na modernim vykonnem dieselu Subaru uz par let pracuje, bude to boxer, jak jinak ;-) ale rozhodne bych ho nedaval do STi 8-s , to by tuto kultovni znacku zabilo,jinak bych se nebranil, aby byl v nabidce Subaru dieselovy forester treba a impreza kombi. Subaru nazdar :-)