Novinky
0
Ten rozdiel v Japan a Europa v prospech Japan je v ekologickych predpisoch. Ta Euro verzia musi splnat nove ekologicke normy a v Japan to nieje take prisne a tak vyrobcovia maju volnejsiu ruku a nielen Subaru ale aj ostatny.
Přejít do diskuze
Taky si to nedovedu predstavit, nejen u Imprezy ale u Subaru vubec... ale takovej je trend, Subaru tim ze nema diesel tak prichazi o spoust zakazniku a impreza kombi je rodinne auto, zakladni verze vypada dost usedle, takze pokud diesel musi bejt, pak v modelu impreza kombi bych si jej dovedl (kdyz zavru obe oci) predstavit... Samozrejme ne v modelech WRX nebo STi...
Americká verzia má podľa oficiálnej stránky Subaru USA 2,5-litrový boxer 300 koní [odkaz] , japonská verzia má boxer 2,0 280 koní [odkaz] a európska Impreza WRX STi má podľa stránok nemeckého importéra 2,5-litrový boxer 280 koní.
Na tom neni nic spatneho. Navic tyhle znacky k sobe maji pomerne dost blizko - 2 modely mi prijdou uz docela dost.
Sem trošku zmatený v nového STi. Dříve se v Evropě prodávala jako přeplňovaný 2.0 a v USA měla přeplňovaný 2.5. Podle mých informací by teď měla dostat evropská verze přeplňovaný 2.5 (výkon 280 koní, točák 392 NM) a naopak US a japonská verze by měla mít přeplňovaný 2.0 (výkon 276 koní, točak 422 Nm). Nevíte někdo jak to tedy bude?
Motor, ktery se uz nejaky patek prodava v USA, minuly rok jsem cetl par testu a nemohli si ho ve srovnani s 2.0litrem vynachvalit.
No, na modernim vykonnem dieselu Subaru uz par let pracuje, bude to boxer, jak jinak 😉 ale rozhodne bych ho nedaval do STi 8-s , to by tuto kultovni znacku zabilo,jinak bych se nebranil, aby byl v nabidce Subaru dieselovy forester treba a impreza kombi. Subaru nazdar 😄