Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Autosalon Frankfurt 2005 – příloha AUTO.CZ

Vytvořili jsme nejobsáhlejší přílohu na českém internetu, která podrobně představuje všechny frankfurtské novinky. Popsali jsme 70 značek, pořídili 2300 fotografií a 19 videí. Račte vstoupit.
Zpět na článek
19. 9. 2005 19:57
neregistrovaný "Micek"
22. 9. 2005 14:55
neregistrovaný "anonym"
19. 9. 2005 20:08
neregistrovaný "Micek"
19. 9. 2005 20:24
neregistrovaný "ZZ"
19. 9. 2005 20:35
neregistrovaný "Micek"
19. 9. 2005 21:22
neregistrovaný "Tamin"
20. 9. 2005 00:00
neregistrovaný "Micek"
4. 7. 2006 19:01
neregistrovaný "raoul"
19. 9. 2005 21:41
19. 9. 2005 21:54
neregistrovaný "Marko"
19. 9. 2005 22:08
19. 9. 2005 22:18
neregistrovaný "Marko"
19. 9. 2005 22:25
19. 9. 2005 22:39
neregistrovaný "Marko"
19. 9. 2005 21:56
neregistrovaný "Jenda Benda"
20. 9. 2005 19:32
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 9. 2005 22:12
neregistrovaný "Jenda Benda"
19. 9. 2005 21:51
neregistrovaný "Marko"
19. 9. 2005 22:07
19. 9. 2005 22:13
neregistrovaný "Marko"
19. 9. 2005 22:21
19. 9. 2005 22:37
neregistrovaný "Marko"
19. 9. 2005 22:41
19. 9. 2005 22:52
neregistrovaný "Marko"
19. 9. 2005 23:13
19. 9. 2005 22:00
19. 9. 2005 22:07
neregistrovaný "Marko"
19. 9. 2005 22:17
19. 9. 2005 22:20
neregistrovaný "Essesant"
19. 9. 2005 22:28
neregistrovaný "Mirek(auto.cz)"
19. 9. 2005 22:34
neregistrovaný "Essesant"
19. 9. 2005 22:46
neregistrovaný "Kedar"
19. 9. 2005 23:13
11. 4. 2006 10:35
neregistrovaný "anonym"
11. 4. 2006 10:35
neregistrovaný "anonym"
20. 9. 2005 00:05
neregistrovaný "Micek"
20. 9. 2005 00:11
neregistrovaný "Micek"
21. 9. 2005 12:26
neregistrovaný "s....a"
7. 11. 2005 19:06
neregistrovaný "anonym"
5. 12. 2005 12:34
neregistrovaný "anonym"
19. 12. 2005 22:31
neregistrovaný "anonym"
20. 9. 2005 06:48
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 08:12
neregistrovaný "vit (AUTO.CZ)"
23. 1. 2006 12:10
neregistrovaný "anonym"
20. 9. 2005 09:59
neregistrovaný "fCmax"
20. 9. 2005 11:48
neregistrovaný "ciello"
20. 9. 2005 11:50
neregistrovaný "pallas"
20. 9. 2005 11:52
neregistrovaný "pallas"
20. 9. 2005 14:49
neregistrovaný "2,7 RS"
21. 9. 2005 12:38
neregistrovaný "2,7 RS"
20. 9. 2005 20:24
neregistrovaný "Micek"
20. 9. 2005 21:25
neregistrovaný "Marko"
20. 9. 2005 22:03
neregistrovaný "Jozef"
20. 9. 2005 22:08
neregistrovaný "Jozef"
21. 9. 2005 13:11
neregistrovaný "mr.modena"
21. 9. 2005 13:44
neregistrovaný "Marko"
20. 9. 2005 21:38
neregistrovaný "patrik"
21. 9. 2005 10:20
neregistrovaný "vit (AUTO.CZ)"
20. 9. 2005 21:47
neregistrovaný "patrik"
22. 9. 2005 10:27
neregistrovaný "vit (AUTO.CZ)"
21. 9. 2005 11:53
neregistrovaný "PetIceberg"
21. 9. 2005 17:08
neregistrovaný "patrik"
21. 9. 2005 18:27
neregistrovaný "Jardus"
21. 9. 2005 18:37
neregistrovaný "Marko"
22. 9. 2005 09:34
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2005 09:47
neregistrovaný "Marko"
22. 9. 2005 09:35
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 9. 2005 09:46
neregistrovaný "Marko"
21. 9. 2005 18:38
neregistrovaný "KK"
22. 9. 2005 10:07
neregistrovaný "vit (AUTO.CZ)"
21. 9. 2005 23:07
neregistrovaný "Marko"
22. 9. 2005 10:13
neregistrovaný "vit (AUTO.CZ)"
22. 9. 2005 12:12
neregistrovaný "Marko"
22. 9. 2005 18:31
neregistrovaný "Tyler"
22. 9. 2005 18:50
neregistrovaný "Marko"
22. 9. 2005 21:57
neregistrovaný "Marko"
22. 9. 2005 22:24
neregistrovaný "Jozef"
23. 9. 2005 08:55
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 11. 2005 16:22
neregistrovaný "DT_POINTER"
25. 9. 2005 17:35
neregistrovaný "Jardus"
29. 9. 2005 08:01
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
28. 9. 2005 20:11
neregistrovaný "Mikeš"
2. 10. 2005 17:44
neregistrovaný "Chalupář"
2. 10. 2005 17:46
neregistrovaný "Chalupář"
25. 1. 2006 08:28
neregistrovaný "anonym"
9. 4. 2006 18:47
neregistrovaný "Filip"
8. 3. 2006 22:19
neregistrovaný "peta"
9. 4. 2006 18:45
neregistrovaný "Filip"
9. 4. 2006 18:46
neregistrovaný "Filip"
23. 8. 2006 11:11
neregistrovaný "ja"
2. 6. 2006 17:02
neregistrovaný "anonym"
24. 9. 2006 14:41
neregistrovaný "saabistka"
neregistrovaný "Micek"
19. 9. 2005 19:57
Uráááááááááá
Tak proto tu dlouho nic nebylo ;-) ... jdu si to promrknout. A hlavně volit sličny. >:D >:-[]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "anonym"
22. 9. 2005 14:55
Re: Uráááááááááá
>:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D *si utri
neregistrovaný "Micek"
19. 9. 2005 20:08
Hmm.
Tak teda né, no. Tak jsem volil, odeslal a Matrix nepřidal žádnej hlas!! Ale znovu volit nemůžu... ;-\ Jinak teda docela trága... je vidět, že to je v reichu.. Musím říct, že víc jak 3 body jsem žádný nepřidělil. Dá se říct, že jsou to tuctovky...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "ZZ"
19. 9. 2005 20:24
Re: Hmm.
Jo, souhlas. Velká bída 8-s :no:
neregistrovaný "Micek"
19. 9. 2005 20:35
Re: Hmm.
Tomáš si myje jen půl hlavy... Brrr 8-s 8-s 8-s >:-[] >:D >:D
neregistrovaný "Tamin"
19. 9. 2005 21:22
Re: Mein Gott!!!
Teda, že by to byli baby jak lusk, to né.Možná pár kuželek je festovních, jinak to na nich nevylepší ani kilo brilošovejch hórynglů.Bída.Takovejch je plné rajch a ty rozhodně za málo love nejsou.No možná ta třetí kocanda je suprová, jinak ostatní jsou nemastné, já su mezi ženskéma těžké king a tak se není co divit, že su vybíravé, pořádná chodiska, jodovky a ksichtík.Jo to u súsedú v rajchu vymáknout pěknou to je nadlidské úkol.Člověku by zabralo dost járů tam něco kloudnýho vymáknout, jó slovanky, to je iné kofejn.Ale myslím si, že na tom tak nefičí jaké baby tam majů, hlavně, že u nás to letí.Nechcu tu nikoho lomit, obvzláště né tebe Miceku, ty si fest nabité borec s blitzem na holzgas a s takovou němkou grilovat dobře nejde a kdo by se s něma griloval, že jo.Cajtu dost.A vono aspoň nějaké kocandy, imrvére hodnotit žihadla taky néde.....
neregistrovaný "Micek"
20. 9. 2005 00:00
Re: Mein Gott!!!
Máš recht. Do reichu pro holzgas a do čéch a na moravů pro kocandy ;-) :yes: >:-[] >:D >:D
neregistrovaný "raoul"
4. 7. 2006 19:01
Re: Mein Gott!!!
pula mea
19. 9. 2005 21:41
SUPER OSMIČKA
Včera, jo přesně včera. Nebo to bylo před sto léty? Už vlastně ani přesně nevím, kdy jsem tě spatřil poprvé. Tvé vlasy, tvé oči, tvůj úsměv. Ano, tvůj úsměv... ten ze mně udělal štvance. Štvance tvých pohledů. Štvance tvých kroků. Zajatce tvých dlaní, zoufalce prázdných dnů... Neboť už vím, co je krása krás... ty, osmičko, ty jsi má krása krás...
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Marko"
19. 9. 2005 21:54
Re: SUPER OSMIČKA
Prima Katja....tusim aj mna zaujala ked sa "valala" po rallyovom Punte S1600: Je na tych mojich fotkach zvecnena - na tych, ktore sa k Tebe nemozu dostat. Ale zajtra, najneskor pozajtra budu na webe volne dostupne....
19. 9. 2005 22:08
Re: SUPER OSMIČKA
:-) Tak to se těším dvojnásob. :yes:
neregistrovaný "Marko"
19. 9. 2005 22:18
Re: SUPER OSMIČKA
Ona sa fakt vola Katja...ked som ju fotil, "kolegyna" na nu prehovorila. Katja sa otocila.... ;-) Inak, Fiat celkovo bodoval... (A ja zas nesuhlasim s tym, ze su tam tuctove kocky.....kto to tvrdi, nech sa ide pozriet na to co bolo v Zeneve :no: Nemci ma prekvapili. Pred dvoma rokmi tento aspekt IAA bol zly. Fakt. Ale teraz to frcalo....)
19. 9. 2005 22:25
Re: SUPER OSMIČKA
Je jich tam mnoho krásných... Přitom skoro všechny jsou hezké. A ani jedna z nich by se mnou neměla moc práce :-)
neregistrovaný "Marko"
19. 9. 2005 22:39
Re: SUPER OSMIČKA
:-) ;-)
neregistrovaný "Jenda Benda"
19. 9. 2005 21:56
Re: SUPER OSMIČKA
GTI obdivuji tvoji trpělivost (že by mánie ?)s jakou plníš stránky diskuse k autům hnusem tvých myšlenek, které bohužel mají s realitou rubriky nic společného. Sakra buď chlap a piš k věci.
neregistrovaný "Lonestarstate"
20. 9. 2005 19:32
Re: SUPER OSMIČKA
Podle mne se GTIho příspěvek k frankfurtské příloze přímo vztahuje. Máš jiný názor? :-|
neregistrovaný "Jenda Benda"
20. 9. 2005 22:12
Re: SUPER OSMIČKA
Ano, u příspěvku z 21:41. Bohužel převažují tyto nad těmi smysluplnými.
neregistrovaný "Marko"
19. 9. 2005 21:51
31
31 je presne zenska mojich snov. Uzasnaa, proste dokonala krasa. Bola u Mitsu...a nebola Nemka. To musim vediet....mam jej telefon. ;-) Teda nie, ze by som sa chcel chvalit, ale .... doslo k tej chybe v mojom programe. Ja som si nemohol pomoct....
Rozbalit vlákno
7
19. 9. 2005 22:07
Re: 31
Třicetjedna, třicetjedna... vysoké čelo... výrazný intelekt... úsměv co odráží hloubku duše, lehce opatrná, lehce snová, chce to ještě jednou... chce to prostě znova... ;-) :yes: P.S. Jo, ok.
neregistrovaný "Marko"
19. 9. 2005 22:13
Re: 31
A ostre licne kosti odkazujuce na povod. Nie germansky. ;-) Skoda len, ze to zrejme bude iba dalsie stretnutie, ktore sa kvoli dialke zmeni len na par telefonatov. Stal by som o viac....ako jeden obed a par telefonatov. Skoda, vecna skoda.
19. 9. 2005 22:21
Re: 31
Marko, pro tebe určitě... u ní bych si tím tak jistý už nebyl ;-) :-) P.S. Ty budeš muset napsat tady i zhodnocení hostesek :-) Tak důkladně jako expozic.
neregistrovaný "Marko"
19. 9. 2005 22:37
Re: 31
Ona...ved prave. Vsetci pozname ten pribeh. Mozno teda bude lepsie, ked to bude tak (...aj ked nemam rad, ked neviem co by bolo, keby...)/// A povodne som chcel pisat aj o hosteskach, ale ona to znicila. Prosim cteny sud o uvolnenie z funkcie, pre zaujatost
19. 9. 2005 22:41
Re: 31
:-) :yes: Nevědět, co by bylo, je víc než vědět, co by nebylo. Někdy je ovšem lepší vědět co bude, než nevědět co nebude ;-)
neregistrovaný "Marko"
19. 9. 2005 22:52
Re: 31
Ta prva veta ...ano, bezpecna pochybnost je vzdy lepsia nez nebezpecna istota. Ale v zaujme prvej casti tej druhej vety to vzdy risknem. Istota je totiz konecne bezpecna. Na rozdiel od nekonecne nebezpecnej pochybnosti. :-) ;-)
19. 9. 2005 22:02
HEJ, VY VŠICHNI Z REDAKCE
Dokonalé dílo. Smekám a moc děkuju. Tohle se samo neudělá. Velká pokora a velké díky. :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Marko"
19. 9. 2005 22:07
Re: HEJ, VY VŠICHNI Z REDAKCE
....ano, samozrejme aj ja sa pripajam. :yes: Ukazkova praca redaktorov AUTO.CZ...koniec-koncov ako vzdy! Dakujem. (A poslem linky znamym do D/GB aby videli a ucili sa ako sa ma robit reportaz z autosalonu).
19. 9. 2005 22:17
NA PĚTKU NEMÁŠ
brácho. Tu už nedotáhneš nikdy. Ujel ti vlak... Velké oči, co v mžiku odhalej tvý dravčí touhy. Vlasy... za kterými se otáčí všechny slunečnice... když jede ve svém VW EOS rovinkou vstříc k tomu co ji leží u nohou... včetně mě. Tak brácho, na tu nemáš... můžeš si zkusit ráno orvat ty svý zahnědlý tesáky... to je cesta. A jak tak koukám, je to cesta v tvém přadě vlastně nekonečná... ;-) Konce nedojdeš... tak se aspoň snaž bejt důstojnej otrok.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Essesant"
19. 9. 2005 22:20
Mate tam bug
Parse error: parse error, unexpected ';' in /net/auto/prilohy/frankfurt_2005/index.p… on line 2
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Mirek(auto.cz)"
19. 9. 2005 22:28
Re: Mate tam bug
Tato chyba již byla odstraněna, stejně tak jako chyba s hlasováním u hostesek. Omlouváme se za způsobenou frustraci. Nyní již můžete dát naplno průchod svým vášním ;-)
neregistrovaný "Essesant"
19. 9. 2005 22:34
Re: Mate tam bug
vpoho - chtel sem Vas na to jen upozornit...
neregistrovaný "Kedar"
19. 9. 2005 22:46
No ta auta taky nejsou k zahození
Focus ST, Octavia RS :yes:
Rozbalit vlákno
0
19. 9. 2005 23:13
CAYMAN
na videu - tak to je péro. PORSCHE udělal dokonalé auto. Máš na co střádat, brácho. :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "anonym"
11. 4. 2006 10:35
Re: CAYMAN
>:-[] :no: :yes: :-O :-( :-( :-| ;-\ :-| ;-) :-)
neregistrovaný "anonym"
11. 4. 2006 10:35
Re: CAYMAN
:no: >:D
neregistrovaný "Micek"
20. 9. 2005 00:05
Pánové proberte se!!!
>:D jsou to tuctovky, něco je lehce nad průměr, ale ináč se rozhlídněte kolem sebe na ulici (pokud možno, když zrovna nebudete řídit ;-) ) a uvidíte, že tohle je jen odvar... >:-[]
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Micek"
20. 9. 2005 00:11
Re: Pánové proberte se!!!
Namátkou 3, 4, 7, 32 ... co to má bejt?? Opravdu. Dejte si tu práci a prolítněte ostatní galerie ze starších salónů.. Letošní IAA je opravdu slabý v sukních ;-) >:D :-!
neregistrovaný "s....a"
21. 9. 2005 12:26
Re: Pánové proberte se!!!
jeto tak
neregistrovaný "anonym"
7. 11. 2005 19:06
Re: Pánové proberte se!!!
:-( >:D jsem v pohode
neregistrovaný "anonym"
5. 12. 2005 12:34
Re: Pánové proberte se!!!
>:-[]
neregistrovaný "anonym"
19. 12. 2005 22:31
Re: Pánové proberte se!!!
:yes:
neregistrovaný "Paja"
20. 9. 2005 06:48
Upozorneni pro red...
Panove, to se Vam opravdu povedlo, nadherne pocteni pro vsechny fanousky! Snad se na mne nebudete prilis zlobit, ze jsem hnidopich, ale redakcni sotek Vam do hlavicky clanku o novinkach Fordu podsunul misto modelu Fusion 2006 typ Focus... Vse ostatni fantazie!!! ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "vit (AUTO.CZ)"
20. 9. 2005 08:12
Re: Upozorneni pro red...
Zdravím, díky za upozornění. Opraveno
neregistrovaný "anonym"
23. 1. 2006 12:10
Re: Upozorneni pro red...
:-)
neregistrovaný "fCmax"
20. 9. 2005 09:59
Doufám, že
to Sandy nakonec vyhraje. Už při první dávce fotek hostesek mi padla do oka ... ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ciello"
20. 9. 2005 11:48
13
13...! :-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "pallas"
20. 9. 2005 11:50
č. 24 je slovenka Ingrid
modelka č.24 je Ingrid Bilikova z Noveho Mesta nad Vahom. Bola vo finale Miss Slovensko 2005 a minuly rok v Zeneve bola na stanku Alfy. Teraz v Lancii.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "pallas"
20. 9. 2005 11:52
Re: č. 24 je slovenka Ingrid
sorry, bola na slovenskej miss asi v roku 2000.
a tu je jej stranka v agenture:
[odkaz]
neregistrovaný "2,7 RS"
20. 9. 2005 14:49
Vcera jsem tam byl...
Tak vcera jsem se vratil z Frankfurtu a dovolim si pouze svych par osobnich nazoru - snad me za ne neutlucete, jde vesmes o me hodnoceni designu a jak znamo, jedna se o oblast vysoce subjektivni...;-)

1) Citroen C6 - vypada uchvatne, na fotkach jsem si nebyl jistej tou zadni partii, ale v realu takrka bez chyby, fakt me dostal...
2) Focus ST - je to delo a navic vazne dobre vypada, za jedna...
3) Ford Iosis - jenom koncept, ale fakt povedenej
4) Civic - libil se mi uz na fotkach, ale skoro bych rekl, ze vzhledem k mym ocekavanim nevypadal az tak furutisticky...To ale muze byt tim, ze na autosalonu je spousta nablejskanejch konceptu a tahle seriovka pak mozna pusobi jenom jako jeden z nich - ovsem na silnici vedle normalnich aut to asi bude vypadat uplne jinak...Interier vypada dobre, na fotkach byl ale jeste pusobivejsi...
5) Astra OPC - svalnata kara (mistama mozna az prilis "komiksova"), puvodne byla mym hot hatch favoritem, po autosalonu bych asi ovsem naskocil do Focusu...:-)
6) Brera - no, bohuzel ji nemeli nastartovanou...;-) 159 je pekna, ale clovek ma vtiravej pocit, ze to vsechno uz nekde videl(vazne jsem to rekl?)...
7) BMW - meli opet celou vlastni budovu, ovsem az na M5 me jejich soucasna produkce nejak nebere...
8) Mercedes - R-ko je hruza (uz na fotkach na me pusobilo jako pohrebak a v realu tenhle dojem rozhodne nevyvratilo), S-ko ale v realu vypada urcite lepe nez na fotkach (vcetne interieru) - sice pusobi hodne konzervativne, ale mozna to neni v tehle tride na skodu...
9) Audi - no, moc casu jsem u jejich stanku neztracel, byla tam sice nova Q7 , ale zaprve tuhle tridu aut nesnasim a zadruhe tam byla hrozna tlacenice...
10) VW - no, tam jsem zkouknul GTI(ok), jejich nove CC(Eos) me nebere (ostatne jako cely tenhle cc segment) a tak jsem tam stravil asi tolik casu, co u Audi...
11) nove Clio - tak to vypada velmi dobre a Clio Sport Concept slibuje do budoucna hodne...
12) Volvo C70 - to same, co VW Eos, takze vlastne nic...
13) Porsche Cayman S - pusobi dobre, ale na muj vkus zbytecne vykradaji design 911 misto toho, aby se trosku vyradili a udelali auto pro 21.stoleti s vlastni tvari...No, jelikoz to bude strela, muze mit 911 problem...
14) Peugeot 407 Coupe - nuda...A vzhledem k tomu, ze predchozi generaci povazuju dodnes za jedno z nejelegantnejsich kupe, ktere kdy z vyrobnich linek sjizdelo, pak je dojem jeste horsi...
15) MX-5 - tak to je moje srdcovka, ovsem nepatri na autosalon, ale na silnici...
16) Jaguar XK - predchozi generace byla nadherna, tahle je taky pekna, ale nejak nechytne za srdce...Ke vsemu na me predni svetla pusobi jako z Hyundai Coupe(ja za to nemuzu, ze ten pocit mam)...
17) Impreza - tak tady o vzhled nikdy neslo, takze furt stejna bida, ale koho by to v tomhle aute zajimalo, ze? ;-)

No, jak rikam, bylo to jen par osobnich postrehu...Byl jsem uz na rocnicich 2001 a 2003 a musim bohuzel konstatovat, ze tenhle byl asi nejslabsi (kdyz jsem si po sobe precetl to me hodnoceni, mozna vyzniva az prilis kriticky) - presto vsak skvely zazitek! Takze uz se tesim na IAA 2007! :yes:
Rozbalit vlákno
3
20. 9. 2005 18:54
Re: Vcera jsem tam byl...
Výbornej text :yes: Výborný postřehy :yes: Výborně se to čte :yes:
neregistrovaný "2,7 RS"
21. 9. 2005 12:38
Re: Vcera jsem tam byl...
Dík... :yes:
neregistrovaný "Micek"
20. 9. 2005 20:24
Re: Vcera jsem tam byl...
co dodat CC mě taky moc neberou, Eos patří mezi ty lepší... 14) 407 Coupé není nudná, ale tragická, jinak naprostý souhlas. Tím pravým by měly být GT.. a jak říkáš v bodě 16) pěkný, ale za srdce nechytne.. a to je zvlášť u téhle značky problém...
neregistrovaný "Marko"
20. 9. 2005 21:25
Zhodnotenie 6: Alfa, Porsche, Ferrari, Mitsu
Alfa Romeo, Ferrari, Maserati, Porsche, Rolls-Royce, Mitsubishi (Halle 5) – po vcerajsej prechadzke u Forda a Renaultu sa pozrieme na najluxusnejsi pavilon vystavy. Najluxusnejsi je ale iba zlozenim vyrobcov. Samotna hala je pozdlzneho, ale relativne velmi uzkeho podorysu, pozdlzne rozdelena deliacou centralnou ulickou. Naviac je nutne podotknut, ze na velmi obmedzenom priestore nebolo mozne „rozhorat“ nijaky kreativny napad (teda, co sa libretta tyka). Zacnime teda od Alfy, ktora sa nachadzala vo vzdialenejsom kute pavilonu (brane smerom od volnej plochy „Agora“) Cely stanok milanskej znacky bol na vyvysenom „podiu“ s „parkoviskom“ aut, ktore bolo ozivene podlahou vytvorenou z akychsi sklenenych, vyrazne podsvietenych podhladov. Tieto casti podlahy boli urcene pre prezentaciu modelov 159 a Brera. Crossvagon Q4 zas stal v samostatnom „kochliku“ vystlanom kamenim. Zadnu stenu tvoril panel s velkoplosnymi billboardmi vyrobneho radu, vitrinami s doplnkami, resp. niektorymi designovo vyraznymi karosarskymi dielmi oboch noviniek (vratane vzorkovnika farieb). Bocna stena (na vzdialenej strane – v rohu stien haly) tvorila zas vitrina s lifestyle boutique Alfy. Da sa povedat, ze vzhladom k mnozstvu priestoru urobili u Alfy (resp. jej reklamky) maximum co sa dalo. Expozicia sice nenadchla, ale rozhodne nebola odflaknuta. Co ma le nemilo prekvapilo bol zas chybajuci voz z WTCC. Preco bol znova odignorovany zavodak – netusim. Rovnaka katastrofa sa konala na centralnom info-stanku. Press kit iba vo forme CD v nejakom obale, a po ziadosti o normalny prospekt 159 mi bolo od inak usmievavej, prijemnej a exotickej krasky dodane nieco, co by uz „nepreslo“ ani v nasich koncinach: skladacka formatu A4 (roztvorite a potom vyklopite este dve karjne stranky) o 8 stranach!!! Tak a teraz sklamem tych co cakali co napisem o Ferrari a Maserati (oproti Alfe). Na stanku Ferrari bola v case mojej pritomnosti tlacovka s Lucou de Montezemolom, takze fakt, ze ide o stanok Ferrari naznacoval iba znak na stlpe vo vzdialenejsom konci stanku. Na stanku Maserati sice Leach chybal, ale dvestohlavy dav ludi nie. Mrzi ma , ale cez ten narod sa nedalo....a cas vracat sa som uz nemal. Podobna situacia bola aj u Porsche, ale tu aspon mozem sprostredkovat zakladne info. Stanok bol presne uprostred haly, mal stvorcovy podorys po celej sirke haly, a narusoval nielen pozdlznu „obsluznu“ ulicku vyraznym zvysenim celej expozicie nad uroven zeme (co po prehliadke „talianov“ posobilo tak, ze ulicka konci pred expoziciou Porsche), ale delil opticky aj celu halu na dve casti. Bolo to dosiahnute stavbou vysokej obsluznej „budovy“ (pre zastupcov znacky a VIP) na konci expozicie, a to po celej sirke haly (vznikal tak umela stena). Do „druhej“ casti haly tak viedla iba siroka „brana“ v „budove v osi povodnej „obsluznej“ ulicky. Auta boli rostavane bez akychkolvek kulis a expozicia tak vyvolaval podobny dojem ako u BMW. Hlavnymi aktermi boli teda auta. Najvacsia „star“ - Cayman bol na samostatnom „piedestali“. V expozici Porsche bolo tiez viac ludi nez je zdrave, takze zdrzovat sa tam nemalo nijaky vyznam – aj tak som si ale vsimol, ze opat chybaju zavodne auta (nove „poharova“ 911 – ktora je naozaj krasna, aj auto pre ALMS). Este vacsim sklamanim bola absencia konceptu (Panamera). Za Porsche bol na lavej strane maly stanok Rollsu. Velmi jednuduchy. Dva Phantomy v samostatnych sklenenych ohradach medzi ktorymi isla mala ulicka , smerujuca do zazemia stanku (samozrejme pre bezneho smrtelnika - nepristupneho). Kto sa postavil do ulicky, mohol si u oboch aut pozriet cez otvorene dvere interier. Vedla Rollsu boli expozicie Karmannu a Alpiny – tie som vsak kvoli casu neriesil. Naproti, ale bola expozicia Mitsubishi. V inak velkej expozicii boli auta zaparkovane s dostatkom prioestoru okolo, ale opat bez nejakeho vyraznejsieho napadu. Expoziciu ozivovali dve kruhove podia. Na jednom sa tocil Sportback Concept (inak krasa na pohladanie) a na druhom Colt CC. Smerom k bocnej stene haly bol umiestneny WRC-silmuator a praimo pod stenou boli vystavene tesneproti sebe, v doch kaskadovych vyvyseniach Lancer WRC05 a dakarske Pajero Evolution. Info-stanok boli pri centralnej deliacej ulicke: Dievcaty boli – no aktivne! Okamzite, ako som ich poziadal o press-kit, dostal som ho. (Inak nic moc – cierny tvrdy papier s niekolkymi listami papiera, a CD na ktorom su iba (!) highlits expozicie). Hned by ale boli do tasky pribalene aj „prospekty“ (tiez nic moc: iba otvaracie A4-ky na Evo IX, Colt CC a Sportback Concept.) Napriek vsetkemu ale Mitsu tlieskam. Je vidiet ze sa velmi snazili. A teraz ich nechvalim ani preto, ze som pre nich kedysi robil, ani pre to, ze tam bol niekto, kto ma „chytil za srdce“. Aj ked su v problemoch a asi nemaju peniaze nazvys, bola tam vidiet snaha o zaujimavu expoziciu (a ona v tychto suvislostiach bola spickova), hostesky boli (okrem krasy) aj aktivne – aj ked i tie materialy boli poznacene situaciou vyrobcu. Ale dobra vola a snaha boli citit na kazdom kroku. (Dievcata napr. aj ked boli viditelne unavene, vratili sa pozovat s usmevom z polcesty do zazemia stanku.) Oba zavodaky na stanku – to sa rata! A hlavne ten Sportback Concept. Jasny prislub lepsich casov u troch diamantov, a jedna z absolutnych hviezd IAA. – tak ten Sportback potesil!
Rozbalit vlákno
5
20. 9. 2005 21:51
Re: Zhodnotenie 6: Alfa, Porsche, Ferrari, Mitsu
Cayman je fakt star... no a aby nás nepřemlsali, tak tu Panameru zase někdy příště. Díky za krásné čtení ;-) :yes:
neregistrovaný "Jozef"
20. 9. 2005 22:03
Re: Zhodnotenie 6: Alfa, Porsche, Ferrari, Mitsu
Presne tak,dobre sa to číta. :yes:
neregistrovaný "Jozef"
20. 9. 2005 22:08
Re: Zhodnotenie 6: Alfa, Porsche, Ferrari, Mitsu
Inak takmer som zmeškal tvoje hodnotenie Fordu a Renaultu.Redakcia nenápadne stiahla z titulky článok z druhého dňa IAA a ja som to v tom množstve dnešných článkov akosi nepostrehol.Ale na druhej strane redakcii patrí moja pochvala za parádnu prílohu z autosalónu. :yes:
neregistrovaný "mr.modena"
21. 9. 2005 13:11
Re: Zhodnotenie 6: Alfa, Porsche, Ferrari, Mitsu
U Ferrari stačilo počkat na konec tiskovky a byl klid a pohoda :-) . Zajezdil jsi si na simulátoru u Mitsu? :-) :-)
neregistrovaný "Marko"
21. 9. 2005 13:44
Re: Zhodnotenie 6: Alfa, Porsche, Ferrari, Mitsu
Ja som tam sice chvilu bol (oproti u Alfy), ale nemal som bohuzial cas cakat... ;-\ A nevedel som ako dlho to moze trvat. Okrem toho som mal spred dvoch rokov skusenost, ze aj bez tlacovky je dost tazke sa tam dostat. A cas hral proti mne. To iste platilo pre vsetky simulatory, vratane toho u Mitsu... Osem hodin je na to vsetko malo. Hlavne, ak sa mas este postretat s ludmi.
neregistrovaný "patrik"
20. 9. 2005 21:38
To Redakce: Hyundai Accent SR interiér = Getz
Pánové, do vaší série fotek Accentu SR se vám hned v první fotce interiéru vloudila chybka - je to interiér z faceliftovaného Getze. Jinak VELKÁ POKLONA za celou IAA přílohu, opravdu jste zabodovali. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "vit (AUTO.CZ)"
21. 9. 2005 10:20
Re: To Redakce: Hyundai Accent SR interiér = Getz
Díky, opraveno
neregistrovaný "patrik"
20. 9. 2005 21:47
To Redakce 2: Nebyla by nějaká fotka Fusionu?
Teď jsem asi šťoura, ale ať hledím jak hledím, ani jeden Fusion nevidím... chtěl jsem si to porovnat s Fiestou, díky. ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "vit (AUTO.CZ)"
22. 9. 2005 10:27
Re: To Redakce 2: Nebyla by nějaká fotka Fusionu?
Zdravím, můžete začít porovnávat. Fotky už jsou dolpněny.
neregistrovaný "PetIceberg"
21. 9. 2005 11:53
..nechat jak je .....
Korejci zase pěkně zavařej evropskejm značkám. Auto nechat jak je a nepizdit. V ceně do 300.000 Kč a s tímhle designem je to můj horký kandidát na nový vůz.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "patrik"
21. 9. 2005 17:08
Re: ..nechat jak je .....
Taky doufám, že až z toho sundají to racingové okitování, ještě pořád zbyde slušné auto. Zůstávám ale bdělý a ostražitý, protože verze Accent sedan, kterou před pár měsíci představil Hyundai v New Yorku, opravdu jako auto mého srdce nevypadala. Ta cena do 300k v základu s 1.4 by mohla být reálná - stačí porovnat zaváděcí ceny RioII. Uvidíme příští rok zjara.
neregistrovaný "Jardus"
21. 9. 2005 18:27
To Redakce
Budou všechny tyhle fotografie také někdy v rozlišení 1024x768????? :no: :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
21. 9. 2005 18:37
Zhodnotenie 7: PSA, Toyota, GM
PSA, Toyota, GM (Halle 8) – asi najvacsia hala vystaviska bola vyhradena nielen uvedenym trom koncernom, ale v pripade GM aj „spriaznenym“ znackam Subaru a Suzuki. Po obvode haly mali svoje expozicie aj vyrobcova autodielov/doplnkov/prislusenstva. My sa ale budeme venovat iba autam. Zacneme trebars zo strany arealu vystraviska. Po vstupe do haly tak najdeme expozicie koncernu PSA oddelene pozdlznou obsluznou ulickou. Treba povedat, ze stanok Peugeotu bol nielen vacsi, ale aj atraktivnejsi. Na to aby sme mohli obzriet expo Peugeotu vsak treba prejst pozdlznou ulickou a „napojit“ sa na priecnu (oddelujucu cele PSA od Toyoty a GM). Takze: v lavom kute expo Peugeotu sa na malej tocni kruti „studentsky“ koncept Moovie. Z pravej strany za nim stoji obrovska stena evokujuca vysoky zivy plot. Vo vzdialenosti cca 4-5 metrov od neho je uzsi , rovnako vysoky panel s reklamou na vysledky P1007 v NCAP. Medzi oboma konstrukciami je nainstalovana vo vyske 1. poschodia „cesta“ po ktorej sa posuva jedna 107 dopredu a dozadu. V „prizemi“ je zas nainstalovany (o „zivy plot“) rad sedadiel z 1007 (unika mi sice vyznam celej tejto skulptury, ale efektnost jej upriet nejde). Po dlzke priecnej obsluznej ulicky je potom nosna expozicia malych modelov 107 a 1007. Narusuje ju iba kruhove vyvysene podium s podlahou v tvare strechy. Na oboch jej stranach su vystavene koncepty 20Cup (biely a cierny). Hned za nimi (smerom do expozicie) je centralny info –pult. Najzaujimavejsou castou expozicie, je ale zadna cast v tvare troch stvrtin kruhu (podorys). Cela tato cast sa opiera o zadnu zakrivenu stenu stank, tvorenu sklenenymi podhladmi (prakticky do vysky haly) za ktorymi tecie voda! Hlavny motiv – voda – pokracuje aj v urovni, zeme, - v casti venovanej premiere 407 Coupe. Ustrednym prvkom tu je kamenna tmava zula) polkruhova plytka nadrz v ktorej steka voda do uzkych vodnych kanalov po jej obvode. Na odvratenej strane v „dialke“ v nej stoji nove Coupe (zadkom napred – akoby si bol Peugeot vedomi, ze je to ta krajsia strana auta). Medzi nadrzou a „vodnou stenou“ ide uzky „chodnik“ tvoreny opat sklenenymi podhladmi, s tecucou vodou pod nimi. Vedla nadrze uz pokracuje standardna vystavka 407 Coupe nasledovana malou vyhliadkovou plosinkou na expo Peugeotu. Zostavajuca cast expozicie je vyplnena ostatnymi modelmi znacky, v roznych vyskovych urovniach, zvacsa na pastelovo zelenej podlahe. Obvod je zas tvoreny svetlou laminatovou podlahou. V celej expozicii je dostatok miesta, je krasne nasvietena, a vyplnena nielen rzonymi podiame pre vybrane modely, ale aj stylovymi stolikmi, ake inak najdeme v drahych boutiqoch (vo forme celych kvadrov), alebo umelymi stromami. Peugeot teda mal jednu z najkrajsich a najhodnotnejsich expozicii vystavy. Matrialy a personal uz ale boli skromnejsie – na urovni mainstreamovej znacky. Hned oproti (cez povodnu pozdlznu ulicku) je Citroen. Expozicia zacian kruhovym piedestalom s Xsarou WRC. Velku cast stanku ale zabera cca. v strede namontovana doslova kockova kovova konstrukcia (z jednej strany ako sucast zazemia pre zastupcov znacky: Do celej konstrukcie mozno vojst a jej lightmotivom je nova C6. Po jej opusteni, sa dostavate na bocny koniec expozicie, kde sa v kruhovej tocni stretnete s nadhernym konceptom C-AirLounge. Po obvode inak rozmerneho stanku su rozostavane dalsie auta znacky. Expozicia tak celkovo posobi skromnejsim a menej napaditejsim dojmom ako u materskeho Peugeotu. Uroven vseobecnych materialov je porovnatelna s peugeotom, ale do ruk sa mi dostala nadherne spracovana „knizka“ v tvrdej vazba a na kriedovom papiery, pojednavajuca o novom Citroene C6 (doplnena o press CD). Cez priecnu ulicku, oproti Citroenu (a zcasti aj Peugeotu) sidlila expozica Toyoty, ktora sa spolu s nadvazujucim Lexusom tiahla azk dalsej priecnej ulicke. Neda sa vsak povedat, ze by mali k dispozicii zvlast vela miesta. Mozno aj preto sa „Toyota“ nijak nesnazila rozohrat vo svojom stanku akykolvek napad. Nachadzalo sa tu klasicke parkovisko, mozno trochu nehodne najsilnejsej svetovej automobilky. Rovnako ma zarazil fakt, ze v expozicii sa az prilis viditelne (a v nemalom) mnozstve prezentovali obe novinky (Yaris a skareda RAV4) na ukor ostatnych modelov. Takmer po celej dlzke expozicie znacky, smerom do haly, bola „stena“ so zazemim vystavovatela – prerusena iba centralnym info-pultom. Na jej lavom konci bola vystavka ozivena kolmym kruhovym piedestalom pre novy Yaris (to iste bolo na opacnej strane, smerom k Citroenu pre RAV4, a v tretom rohu bol takto vystaveny koncept Endo) a pred nim, priamo „na pozdlznej“ ulicke stal cerveny koncept Yaris Jarno Trulli (predobraz T-Sport). Btw., Jarno in natura stal hned vpravo, vedla svojho monopostu TF105 (v ohradke) a poskytoval rozhovor RTL. O materialoch sa da viac –menej povedat to co „padlo“ u Peugeotu. Tak, a ideme na Lexus, ktory stal hned vedla. Expozicia stvorcoveho podorysu zacinala kusok od F1 Toyoty dalsou, teraz kruhovou, ohradkou. V nej sa tocil koncept sportaku LF-A. Za nim boli vedla seba nastavane seriove auta do jednoducheho pismena „L“ (islo v tejto sekcii o rohovu expoziciu). Vnutri L-ka bol maly info-stanok za ktorym uz nasledovala stena masivnej konstrukce „budovy“ pre zastupenie znacky (v ktorej bol maly tunel smerom na druhu stranu – smer „stred haly“). U Lexusu ma ale cakalo aj jedno z nemilych prekvapeni IAA. Po tom, co som dostal maly press-kit (tri do seba skladacie male stvorcove strany z tvrdeho lakovaneho papiera – obsahoval CD, booklet, a v strednej vnutornej strane vyber z obrazkov na CD), poziadal som o klasicky prospekt na nove IS. Cakal som nieco hodne Lexusu. Nedostal som ale nic. V druhy press-day nebol k dispozicii nijaky prospekt! A to je pre znacku, ktora sa chce vazne uchytit na EU trhu velke prezentacne faux-pas.Teraz sa ale presunme za chrbat stankov Toyoty a Lexusu (cez malu deliacu ulicku), resp. bokom od Peugeotu. Sme v strede haly a sme u Cadillacu. Ten mal k dispozicii, aspon opticky, rovnaku plochu ako cela Toyota dokopy. A hned to bolo vidiet. Uprostred stanku, po jeho dlzke bola postavena stena s malym krizovym prechodom uprostred (dalo sa nou skracovat si cestu, pri prechode z jednej strany stanku na druhu). Vnutri „pasaze“ bol umiestneny model STS-V v pozdlznom priereze). Okolo steny, z oboch jej stran, boli rozstavane vsetky Caddy, valvo pocinajuc novym BLS (a na reverznej strane expa bol impozantny STS-V). Expozicia sice tiez nemala napad, ale dostatok priestoru okolo aut posobilo omnoho lepsie ako u Lexusu. Treba tiez povedat, ze cely stanok mal hlavu a patu a bolo z neho citit , ze tu sidli vazena znacka. Ktora naviac svoj utok na EU mysli vazne (na rozdiel od toho, ako boli prezentovane auta Chrysler Group). Teraz ale kritika – identicka s Lexus. Poziadanie o prospekt na BLS sa skoncilo neslavne. Nijaky nebol. Znova velka hanba. Znova u premiovej a vazenej znacky, ktora sa tu chce uchytit. V starostlivosti o PR a zakaznikov sa budu este musiet u Caddy (Kroymansu) a Lexusu (Toyoty) este dost ucit od Nemcov.... Trosku ma tiez mrzela absencia nejakeho pekneho konceptu (ktory bude toho roku u Cadillacu chybat asi uplne). Teraz sa presunme cez poslednu priecnu ulicku smerom ku koncu haly – na najvacsej vystavne ploche (podorys stvorca, tiahnuci sa na jednej strane oproti celemu Caddy a Lexusu!) haly 8 sa nachadzal domaci Opel. Popisat ich expoziciu je takmer nemozne. Ale skusme aspon telegraficky: prijemny, aj dost napadity stanok, svojim priestorom a zaplnenim autami nemal asi v tejto hale konkurenciu. Opisat ho je tazke, nielen pre jeho velkost, ale aj preto, ze je tazke chytit sa nejakeho zachytneho bodu. Vyraznymi prvkami celej expozicie boli na strope zavesene modre panely evokujuce vlny, ako aj vysoke a hrube stlpy podsvietene zltou farbou (na jednom z nich bol napr. zaveseny Speedster) ulozene v nadrzkach s fontankami. Vobec, hra s vodou, bola aj tu vyraznym motivom. V mokrom kruhovom stojane, kde bola vystavena Astra CC (2x), prestrekovali ponad nu kruhove gejziry vody. Kusok od nej (nalavo) bol zas vystavenyv kruhovej tocni trochu „malatny“ (in natura urcite) koncept Antera.
Niekde uprosted velkolepeho stanku, popretkavaneho autami (s dostatkom volneho priestoru) bol centralny info-pult. V rohu expozicie Opla bol ale maly vyrez (oproti Caddilacu) venovany zvlast koncernu GM , s akcentom na buduce technologie (ustredny exponat bol koncept GMC Graphyte), zvlast znacke Hummer (vsetky 3 auta), a presne oproti Cadillacu (na sirku jeho stanku) bola stena pred ktorou boli dve Corvetty (a na tej stene „priklincovana“ tretia...) No a teraz sa pozrime na to co bolo za chrbtom znacky Cadiilac (cez druhu pozdlznu ulicku): tam sidlili vo velmi skromnych expoziciac dve chorlave dcery koncernu GM. Maly a velmi skromy stanok Saabu neprekvapil. To co ale prekvapilo bolo jeho dost nestastne riesenie. Za dvoam radmi aut na „volnej ploche“ sa tiahla stena zazemia znacky, v ktorej bola dost uzka brana. No a v tej brane bol faceliftovany model 9-5. Bol tam jednak v tme, jednak v tlacenici niekolkych ludi, ktori ten chaby priestor dokazli uplne zaplnit. Skoda reci.... Tam kde koncila expo Saabu, zacinal Chevrolet, ktory sa ale lamal k boku haly do tvaru „L“ Auta tam vedal seba parkovali a jedinym spestrenim inak znameho portfolia bolo Lacetti WTCC(Pod nim boli pohodene plagaty s urovnou hodnou EU Chevroltu: nijak lakave foto, ktore by chytilo z srdce). Na stene za autom sa na vsadenych TV obrazovkach odohraval live-prenos z WTCC v Turecku. Divne bolo, ze ani znacka Chevrolet neracila predstavit nijaky koncept, ktory by jej uvedenie na nase trhy podporil. (Dokonca ani len koncept T2X) Pre mna to bolo sklamanie o to vacsie, ze som cakal povodne ohlaseny koncept, ktory mal predznamenat uplne novy – globalny - design Chevroletu.... Tak a teraz jedna specialita: press-kity. GM sa toho roku rozhodlo vystupovat spolocne (aj ked rozne znacky dovazaju rozne firmy). Na stanku Opla ste tak dostali krabicku cca formatu A5, do ktorej sa vkladalo sedem samostatnych brozur (Opel, GM, Corvette, Cadillac, Chevolet, Hummer, Saab) s ukazkami fotiek z CD, ktore bolo v kazdej knizocke prilozene: Samostatne este bola k dispozicii takato brozurka pre koncept Opel Antera. No, a prechadzku po tejto hale ukoncime poslednym, roznym stvorcom (medzi Oplom (GM), Chevroletom, a stenami haly). Tento bol koncipovany pre Suzuki a Subaru ako dve protilahle „L“ s uprostred postavenou priecnou obsluznou „budovou“ (z kazdej strany pre jednu znacku). Stanok Suzuki bol podobnou vystavkou aut ako u protilahleho hevy, s tym rozdielom, ze bol na vyvysenej podlahe(zcasti) kde sa prezentovala nova atraktivna Gd.Vitara. Maensie zalomenie pismena „L“ bolo urcene znamym modelom Suzuki vratane zlteho rallyoveho S1600. Materialy Suzuki boli tiez primarne zamerane na nove SUV a treba povedat ze islo o peknu farebnu brozuru formatu A4 (mimo odznak, pohladnicu, a ine drobnosti...) Subaru – tradicne modry stanok, opat v prevaznej miere s parkoviskom aut. Cca v strede plochy ale bolo sikme vyvysene podium na ktorom stala nova Impreza WRC06. Za nou, v rohu stanku (a jednom z rohov haly) si mohli navstevnici prezriet asi najefektnejsi techno-kutik celej IAA. Nielenze tu boli vystavene prierezy motormi a prevodovym ustrojenstvom Subaru, alebo bol tu hlavne model v uplnom pozdlznom priereze s funkcnou ukazkou systemu AWD od Subaru. Hned vedla neho, pri stene oddelujucej Suba od Suzuki boli zas postavene dva kabinkove hydraulicke WRC-simulatory.
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "GTI"
22. 9. 2005 09:34
Re: Zhodnotenie 7: PSA, Toyota, GM
:yes: :yes: 407 krás... díky za perfektní příspěvek :yes: :yes:
neregistrovaný "Marko"
22. 9. 2005 09:47
Re: Zhodnotenie 7: PSA, Toyota, GM
Budu este dva. Dnes Fiat & spol. a zajtra zaverecny o Mini a Kia. Tym bude IAA toho roku popisane. ;-)
neregistrovaný "Lonestarstate"
22. 9. 2005 09:35
Re: Zhodnotenie 7: PSA, Toyota, GM
Pěkně podrobná recenze. :yes: Jinak tu absenci konceptu u Cadillacu bych dal do kontextu s tím, jak chrlí nové sériové modely. A to je dle mne mnohem důležitější než mít na každý autosalon nový koncept. Vždyť za poslední 4 roky představili CTS, STS, XLR (každý z těchto tří ještě i ve sportovní verzi V, takže krát dva), BLS, DTS, XLR, SRX. Takže 7 potažmo 10 nových aut za 4 roky, tomu říkám ofenzíva. :-)
neregistrovaný "Marko"
22. 9. 2005 09:46
Re: Zhodnotenie 7: PSA, Toyota, GM
Ano, ale aj tak... GM je dost silne, aby to stihalo aj s konceptami. A donedavna to zvladali co rok, to koncept (aj popri seriovych autach). Ja skor zacinam tusit, ze Bob Lutz tuto prax zatrhol a prave teraz zacina sustredit vsetky sily na seriovu expanziu modelov, kt. uvidime v buducnosti (alebo sa kvoli situacii v GM setri aj na konceptoch???). Ono ten chybajuci koncept nie je iba u Caddy. Ani Chevrolet uz toho roku nic neukaze... Buick tiez nic..... Pontiac tiez nic.... U Saturnu povazovat Auru za koncept tiez moc nejde (skor ide o predseriovy protoyp). Vpodsate jedine koncepty toho roku boli Sequel, Graphyte, a Antera (a samozrejme Daewoo T2X).
neregistrovaný "KK"
21. 9. 2005 18:38
Chybička
Mohl by prosím někdo z redakce opravit nadpis fotografií Seatu? To není Toledo Racing ale Leon...
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "vit (AUTO.CZ)"
22. 9. 2005 10:07
Re: Chybička
Díky, opraveno
neregistrovaný "Marko"
21. 9. 2005 23:07
4 Redakcia
Prosim, prosim ....v prehlade u Opla chybaju nejake pekne oficialne fotky Antary...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "vit (AUTO.CZ)"
22. 9. 2005 10:13
Re: 4 Redakcia
Doplněno
neregistrovaný "Marko"
22. 9. 2005 12:12
Re: 4 Redakcia
Dik :-)
neregistrovaný "Tyler"
22. 9. 2005 18:31
Tak jediná pěkná holka je tam 13...
...,ostatní jsou nic moc.Možná ještě osmička.Ale na to,že jde o takhle VELKOU akci,tak je to vážně bída.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Marko"
22. 9. 2005 18:50
Zhodnotenie 8: Honda, Hyundai, Fiat
Honda, Hyundai, Daihatsu, Fiat, Lancia (Halle 6) - Hala 6 je opat jeden z tych tmavsich, aj ked o nieco vacsich priestorov. Ide tu vpodstate o klasicku, dlhu halu so stredovym obsluznym „chodnikom“. My mozme prehkliadku zacat na jej vzdialenejsom (lavom) konci – Hondou (kde je btw. prave ten chodnik „potlaceny“ do uzadia). „Predna“ polovica expozicie Hondy bola taziskovo zamerena na svetovu premieru noveho Civicu. Vsetky nove verzie boli postavne do kruhoveho podorysu na sklenenych kruhovych podlahach, zasadenych do beznej urovne podlahy. Jedinou vynimkou v tejto sekcii bol stredovy exponat, ktorym bol monopost B.A.R.007 - Honda, umiestneny v kruhovom otocnom „podiu“. Druha polovica expozicie (smerom k vzdialenejsej stene) uz obsahovala viac-menej zname auta. Vzadu v kute haly sa nachadzal centralny info-pult za ktorym bola o stenu opreta jednoposchodova „budova“ zastupenia znacky. Hned vedla (oprete o zadnu stenu) stalo vysoke podium, za ktorym nechybala velkoplosna obrazovka. Teraz vsak opat popisujem iba to co som videl z dialky, pretoze v case mojej pritomnosti prave prebiehalo oficialne predstavenie noveho Civicu, a cela zadna cast bola plna novinarov. Akurat na LCD obrazovke bolo vidiet prihovor prezidenta spolocnoti – Takeo Fukui. Celkovo sa da o stanku Hondy povedat, ze nijak neurazil, ale ani nijak nenadchol napaditostou. Je ale mozne, ze negativnu ulohu tu zohravala aj ponura atmosfera dana konstrukciou a umiestnenim haly, resp mnozstvo ludi v stanku na tlacovke. Tento handicap zhorsil koncepcnym navrhom svojho stanku na maximum vedla sidliaci Hyundai. Cely priestor ich stanku bol rozdeleny relativne uzkou ulickou na dve protilahle polovice, „vyzdobene“ na oboch stranach mohutnymi stlpmi a v celej dlzke a sirke expa vyvysenymi podiami. Vlavo bolo vidiet pri stene siroky info pult, pred ktorym (na vyvysenom podiu) boli vystavene auta. Vpravo som si iba vsimol (tesne za jednym zo stlpov) koncept Portico (a v case mojej pritomnosti este nebol odkryty novy Accent HB). Musim povedat, ze snaha nasvietit auta tu bola, ale ten koncept stanku vytvaral dokonale stiesnenu a „tmavu“ atmosferu. Pokial nie ste fan of Hyundai, nijak zvlast vas tieto pomery nelakaju zotrvat v ich expozicii. A ja zas taky fanusik Hyundai nie som, takze som isiel dalej. Minimalne som sa zo zuzenej expozicie korejcov dostal zas do vzdusnejsieho a tym aj (opticky) vacsieho priestoru. Hned vpravo je mala expozicia znacky Daihatsu, znova na mierne vyvysenom podstavci. Jednalo sa sice o klasicke pakovisko (auta tu boli zaparkovane nezvykle – pozdlzne s chodnikom. Aj ked uz Daihatsu to asi nebola nijaka strata miesta) v dvoch radoch. Za nimi boli dve vyvysene kruhove podia, na ktorych v tom case stali iba siluety aut pod bielymi plachtami (Necakal som...). Medzi oboma podiami bol centralny info-pult, za ktorym uz bola iba „reklamna“ stena so zazemim stanku. Oproti Daihatsu, vlavo od chodnika zacinala expozicia Fiatu, ktora sa tiahla pozdlzne az ku koncu haly. Cela bola postavena s akcentom na dva modely (Croma a Gd.Punto), a popretkavana zadnou bielou (v priestore vlniacou sa) stenou s dvoma radmi farebnych „lentiliek“ Medzi oboma radmi boli bud odkazy na highlits expozicie, alebo modre obrovske napisy „FIAT“. Zaciatok stanku patril Crome v priestore s polkruhovym podorysom a autami vystavenymi v kruhovych podiach. Za nimi sa tiahla od hlavnej ulicky kolma cesta, vzdialene evokujuca most k ustrednemu info-stanku znacky. V pozdlznom smere (popri hlavnej ulicke nasledovali starsie modeli, a posledna (mozno najvacsia sekcia stanku bola venovana novemu Gd. Puntu. Ustrednym exponatom (hned pri hlavnom chodniku) bolo nove rallyove Gd. Punto Super 2000. seriove auta (v oblezani masy ludi) boli postavane vedla neno i v rade za nim. Co povedat o expe Fiatu? Spolu s Hondou patril ich stanok v tejto hale k najvacsim, a aj najhodnotnejsim. Dokonca, v case mojej pritomnosti posobil najvyvazenejsie a uplne prirodzene. „Kulisy“ tu boli, ale neposobili nijak nasilu, a priestor skor odlahcovali, nez by ho zaberali. Vsetky tieto plusy treba este vidiet v kontexte uz spominaneho nestastneho riesenia haly. Pozitivom bola i graficka vyzdoba ( s charakteristickou talianskou vlajkou) a vyber fontov, ktore sa po rokoch tapania a castych zmien konecne nasli. Vyzdvyhnut treba aj celkovo najkrajsie „vybavene“ hosteskami spomedzi vsetkych vystavovatelov (naviac, vsetky oblecene do modnych snehovo-bielych svetrikov s tal. vlajkou a nazvom znacky). No, a prechadzku po hale ukoncime v jej pravom rohu, vo velmi symbolickej expozicii znacky Lancia, ktora akoby svojim rozsahom naznacovala sucasnu nelichotivu poziciu Lancie. V malom stanku stvorcoveho podorysu boli hned pri chodniku postavene akcne verzie Ypsilon Momo Design a Musa Platino. Za nimi bolo vidiet nakolmo zaparkovanu Thesis, resp. Phedru. O napad libretta sa tu nik ani len nepokusil. Treba povedat, ze v porovnanim s expozicou Lancie spred dvoch rokov islo o riadny krok (skok) nazad. Co sa tyka rozlohy stanku, jeho napaditosti, poctu modelov (OK, OK ...Lybra je uz out, ale aj tak...), alebo trebars aj nepritomnostou skutocneho konceptu (pred dvoma rokmi nadherna Fulvia – ktorej vyroba tu bola po povodnom zruseni oficialne potvrdena. Teraz uz ale na platforme noveho Gd.Punta a pravdepodobne aj s prepracovanym designom.). Tak dufajme, ze za dva roky tu bude Lancia v daleko lepsej kondicii.
Rozbalit vlákno
6
22. 9. 2005 21:49
Re: Zhodnotenie 8: Honda, Hyundai, Fiat
:yes: :yes:
neregistrovaný "Marko"
22. 9. 2005 21:57
Re: Zhodnotenie 8: Honda, Hyundai, Fiat
Dnes som to uz musel skratit.... 8-s
22. 9. 2005 22:24
Re: Zhodnotenie 8: Honda, Hyundai, Fiat
Brilantně napsané. Všechno ;-) :yes:
neregistrovaný "Jozef"
22. 9. 2005 22:24
Re: Zhodnotenie 8: Honda, Hyundai, Fiat
Aj tak :yes:
neregistrovaný "Lonestarstate"
23. 9. 2005 08:55
Re: Zhodnotenie 8: Honda, Hyundai, Fiat
:yes: ps: Fulvia byla moc pěkná, doufám že jí příliš "nepřepracují"
neregistrovaný "DT_POINTER"
24. 11. 2005 16:22
Re: Zhodnotenie 8: Honda, Hyundai, Fiat
Ze sa ti to chcelo take romany
neregistrovaný "Jardus"
25. 9. 2005 17:35
Pro Redakci
Budou fotografie z autosalonu také ve formátu 1024x768???????
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tomas (AUTO.CZ)"
29. 9. 2005 08:01
Re: Pro Redakci
Zatím používáme 800x600. Pokud někdo má rozlišení monitoru 1024x768 (zatím většina lidí), tak je to ideální, protože pokud by byly obrázky 1024, tak by v okně s obrázkem vznikaly posuvníky (nebyl by vidět celý). Samozřejmě chápeme, že když má někdo vyšší rozlišení hodily by se mu obrázky přiměřeně větší. Vkládat však dva formáty je pro nás problém hlavně z pohledu zpracování. Jakmile bude větší rozlišení (stále používanější 17 palců LCD) více rozšířeno zvážíme přechod na větší fotografie na celém Auto.cz (i testy, ...).
neregistrovaný "Mikeš"
28. 9. 2005 20:11
Chybička...
Zdarec, super příloha! Jen detail, u Aston Martinu je u fotek DB9 Volante napsáno V8 Volante.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Chalupář"
2. 10. 2005 17:44
Nejvíc se mi líbí kufr
Páte dveře jsou velice praktické např. na odvoz pračky či TV z obchodu. :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Chalupář"
2. 10. 2005 17:46
Re: Nejvíc se mi líbí kufr
Chtěl jsem říct třetí dveře, už jsem zblblý z těch kombiků, které já miluju.
neregistrovaný "anonym"
25. 1. 2006 08:28
bez titulku
FUUJJJJJJJJ
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Filip"
9. 4. 2006 18:47
Re: bez titulku
* JE TO NÁHODOU DOST DOBRÝ AUTO :yes:
neregistrovaný "peta"
8. 3. 2006 22:19
To je ono
>:D >:D >:D >:D >:D >:D LOGAN Diesel, to je ono, kupujem tri kusy!!!!!!!!!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Filip"
9. 4. 2006 18:45
SUPER
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Filip"
9. 4. 2006 18:46
SUPER
JE TO SUPER AUTO SEM S NÍM SPOKOJENÝ DOPORUČUJI HO VŠEM KOUPIT NEPROHLOUPÍTE TAK VELKÉ A KVALITNÍ AUTO ZA TAK NÍZKOU CENU NIKDE NESEŽENETE :yes: ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ja"
23. 8. 2006 11:11
Re: SUPER
tak ja pro nej uz jedu
neregistrovaný "anonym"
2. 6. 2006 17:02
bez titulku
Zajímalo by mě kolik stojí to portico ;-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "saabistka"
24. 9. 2006 14:41
RE
Ja milujem tieto afta,ale je pravda,že voladkedy sa vyrábali v omnoho lepšej kvalite ako teraz ale aj tak majú stále moje sympatie ;-) ;-) ;-) :-)
Rozbalit vlákno
0