Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fotky z IAA Frankfurt 2005 - Den druhý

105 fotografií z druhého dne Autosalonu Frankfurt
Zpět na článek
14. 9. 2005 19:04
neregistrovaný "švihák"
14. 9. 2005 21:10
neregistrovaný "Marko"
15. 9. 2005 12:02
neregistrovaný "mates"
15. 9. 2005 16:00
neregistrovaný "švihák"
15. 9. 2005 16:20
neregistrovaný "mates"
14. 9. 2005 19:07
neregistrovaný "moose"
19. 9. 2005 07:56
neregistrovaný "rbx"
14. 9. 2005 19:12
14. 9. 2005 19:21
neregistrovaný "Tamin"
14. 9. 2005 20:00
14. 9. 2005 19:19
neregistrovaný "Tamin"
15. 9. 2005 10:09
neregistrovaný "Panda"
15. 9. 2005 10:39
neregistrovaný "Panda"
14. 9. 2005 19:34
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 21:11
neregistrovaný "Micek"
14. 9. 2005 21:16
neregistrovaný "ZZ"
15. 9. 2005 05:18
neregistrovaný "mišo"
15. 9. 2005 09:01
neregistrovaný "ZZ"
15. 9. 2005 09:31
neregistrovaný "Pavel"
15. 9. 2005 10:17
neregistrovaný "JOE"
15. 9. 2005 12:33
neregistrovaný "JOE"
15. 9. 2005 16:28
neregistrovaný "StandaHonda"
15. 9. 2005 22:18
neregistrovaný "Pes"
15. 9. 2005 14:41
neregistrovaný "papo"
15. 9. 2005 15:20
neregistrovaný "GTI"
15. 9. 2005 16:58
neregistrovaný "Vektor"
15. 9. 2005 18:49
15. 9. 2005 18:23
neregistrovaný "Impreza"
15. 9. 2005 18:50
15. 9. 2005 19:22
neregistrovaný "Impreza"
15. 9. 2005 19:47
16. 9. 2005 08:27
neregistrovaný "Pavel"
15. 9. 2005 19:51
neregistrovaný "Marko"
15. 9. 2005 20:11
neregistrovaný "Marko"
15. 9. 2005 20:22
neregistrovaný "Marko"
15. 9. 2005 20:39
neregistrovaný "Marko"
15. 9. 2005 20:24
neregistrovaný "Micek"
15. 9. 2005 20:33
neregistrovaný "Marko"
15. 9. 2005 20:45
neregistrovaný "Micek"
15. 9. 2005 20:47
neregistrovaný "Micek"
15. 9. 2005 20:54
neregistrovaný "Marko"
15. 9. 2005 21:04
neregistrovaný "Micek"
15. 9. 2005 21:12
neregistrovaný "Micek"
15. 9. 2005 20:50
neregistrovaný "Marko"
16. 9. 2005 14:47
neregistrovaný "ZZ"
15. 9. 2005 21:59
neregistrovaný "licker"
15. 9. 2005 22:03
neregistrovaný "licker"
16. 9. 2005 05:00
neregistrovaný "Cool-hand"
16. 9. 2005 11:23
neregistrovaný "Micek"
16. 9. 2005 22:24
16. 9. 2005 18:37
neregistrovaný "Marko"
16. 9. 2005 20:22
neregistrovaný "Jozef"
16. 9. 2005 20:33
neregistrovaný "Marko"
17. 9. 2005 21:01
neregistrovaný "Marko"
17. 9. 2005 21:41
neregistrovaný "Marko"
17. 9. 2005 21:55
neregistrovaný "Jozef"
17. 9. 2005 22:01
neregistrovaný "Marko"
17. 9. 2005 22:03
neregistrovaný "Jozef"
18. 9. 2005 21:17
neregistrovaný "Marko"
18. 9. 2005 21:48
neregistrovaný "Jozef"
18. 9. 2005 21:56
neregistrovaný "Marko"
18. 9. 2005 22:43
neregistrovaný "Jozef"
18. 9. 2005 23:20
neregistrovaný "Marko"
18. 9. 2005 22:10
neregistrovaný "Marko"
19. 9. 2005 21:39
neregistrovaný "Marko"
20. 9. 2005 21:47
neregistrovaný "Micek"
20. 9. 2005 22:55
neregistrovaný "Marko"
21. 9. 2005 00:10
neregistrovaný "Micek"
neregistrovaný "švihák"
14. 9. 2005 19:04
děkuju redakci...
Konečně Egeus!Neslibuje Renault kdy už stvoří SUV?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Marko"
14. 9. 2005 21:10
Re: děkuju redakci...
svihak, svihak! Necitas reakcie na svoje prispevky? Uz davno som Ti odpisal, ze na buduci rok v Parizi:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
neregistrovaný "mates"
15. 9. 2005 12:02
Re: děkuju redakci...
Svihak je PAN NEKDO, ten cist nemusi:-) >:-[] Nebo neumi?
neregistrovaný "švihák"
15. 9. 2005 16:00
Re: děkuju redakci...
A Mates je pan trapka,krerá kolem sebe jen kope....
neregistrovaný "mates"
15. 9. 2005 16:20
Re: děkuju redakci...
Dost mozna:-) Zatim se te slusne snazim privest k diskuzi o tvych prispevcich a ty misto toho jen vykrikujes :no: Jestli je pro tebe trapny to, ze reaguji na tve prispevky, pak mas 100% pravdu, jsem pan trapka. Jako nula teda nechapu, proc vlastne pises? Ty zatim jen zvanis a skutek utek:-( Az me dojde trpelivost a opravdu kopnu, tak bude hur >:-[]
neregistrovaný "moose"
14. 9. 2005 19:07
aston
aston martin - nejvic sexy auticko :-P ;-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "rbx"
19. 9. 2005 07:56
Re: aston
:-) :yes: suhlasim
14. 9. 2005 19:12
CAYMAN
Jo, krásnej kousek. A to ještě dozraje... v našich očích. Cayman, to je velká trefa. Aston také. Ten červenej Civic... no čekám co napíše King ;-)
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tamin"
14. 9. 2005 19:21
Re: CAYMAN
nemůžu si pomoct, ale ten civic je na mě moc sci-fi.Jinak neříkám, že by nebyl hezkej, ale bude třeba , abych ho viděl v realu......
14. 9. 2005 20:00
Re: CAYMAN
Také učiním definitivní soud (nebo spíše ortel) až naživo.
neregistrovaný "Tamin"
14. 9. 2005 19:19
Wiesmann
hmmm...mlask....a už putuje na plochu s předním pohledem.Moc hezký fotečky.Díky redakce!!! :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Panda"
15. 9. 2005 10:09
Re: Wiesmann
Hezčí, než nový Jaguar, nicht wahr !
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 9. 2005 19:34
Baby Caddy
Fotečky Cadilllac BLS. Super. :yes: Díky redakci.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Micek"
14. 9. 2005 21:11
Jsem z toho
takový nějaký zklamaný :-(
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "ZZ"
14. 9. 2005 21:16
Fotečky 2
Tak na to koukám. První bomba: kola Maybach, celý Maybach - ten sportovní. To je bourák!!! :yes: Druhá bomba: Ford Iosis - to je nářez. Wiesmann - úžasný retro! Poznatek, který na mě nepůsobí dobře, že se mi na první pohled spletlo XK s AM ;-\ Červený Civic nelíbí, černý vypadá podstatně lépe (až na vstup na toalety v pozadí). Třetí bomba: Citroën Sportlounge - ani mi teď nevadí ta lišta ze světla do sloupku. BLS bych každopádně oblíknul do jiný barvy.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "mišo"
15. 9. 2005 05:18
Re: Fotečky 2
myslis maybach exelero? nooo, ten sa mi paci z tych aut, co tam zatial su,asi najviac...mimochodom, vidiet v spatnom zrkadle tu jeho prednu masku za sebou, asi by som sa naozaj zlakol >:-[]
neregistrovaný "ZZ"
15. 9. 2005 09:01
Re: Fotečky 2
Jo, Exelero. Nemohl jsem si vzpomenout na ten název a byl jsem línej to hledat. To auto má naprosto geniální tvar. Je to nepopsatelný. Kam se hrabe Batmobil >:D :-)
neregistrovaný "Pavel"
15. 9. 2005 09:31
Díky
Díky redakci, pěkné fotky, dovedu si představit, jak tam máte napilno a lítáte od jedné bomby k druhé ;-) teď do toho ještě ty tiskovky, slečny >:D přesto mám námět - šlo by nafotit i ty Harryky?
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "JOE"
15. 9. 2005 10:17
CIVIC
Prosím, už třetí chodim asi každou hodinu na vaše stránky, protože čekám na první dojmy z Hondy CIVIC. Kdy se dočkám???????
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "JOE"
15. 9. 2005 12:33
Re: CIVIC
třetí den :-)
neregistrovaný "StandaHonda"
15. 9. 2005 16:28
Re: CIVIC
My chceme Civica. Jak se vevnitř sedí, dopředu a dozadu hledí. A tak, srovnat pojmy s dojmy.
neregistrovaný "Pes"
15. 9. 2005 22:18
Re: CIVIC
Ten v té černé či jiné velmi tmavé barvě vypadá skutečně skvěle. Už aby tady byly dojmy..
neregistrovaný "papo"
15. 9. 2005 14:41
hm
najviac ma zaujal ford...zaujimavy dizajn...aston je pekny...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
15. 9. 2005 15:20
ŠKODA RS
Až ti RS dodaj, budeš nadšený. Aby taky ne. Na silnici to je tak, že zásadně se nesmíš nechat předjet autem stejnýho modelu. To je vůbec nejhorší potupa, jakou můžeš zažít. Takže v RSce ti tohle zdaleka (opravdu zdaleka) nehrozí, bude tě to jen na silnici bavit. To ale neznamená, že se budeš ausgerechnet s každou Octávkou honit. Klid. Vždycky klid. Jedeš za ní, znáš terén, čekáš na kopec. Pokud možno, dlouhej táhlej. Jak jste ne něm, vyrazíš. Ovšem zlehka. nesmí tušit na co máš. Když jsi těsně pod jeho úrovní lehce zvolníš a necháš ho chvilku, než začne nenávidět vlastní auto. Píšu - jen chvilku. A pak to zroštuj. Jo, dej tam forsáž a prolítni kolem něj. Nedívej se mu z boku do očí, to se nědělá. Tím to končí... Budeš to prožívat opakovaně. Tak ti držim palce. P.S. Sejme tě samozřejmě jinej. Naduplej. Nebude v Octávce. Tak to zvládni ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Vektor"
15. 9. 2005 16:58
Re: ŠKODA RS
GTI, ty jsi strašnej chlap. Nechci Ti lézt někam, ale líp bych to nenapsal. Už jsem se těšil na tvůj dlouhej táhlej... a on přišel. Člověče, Tebe by měli z redakce platit, protože jim tutově zvedáš počet čtenářů. Nechceš ty tvoje eseje vydat knižně ? Myslim, že bys jich prodal mnohem víc, než prezident těch jeho Roků prvních, druhých,třetích...
15. 9. 2005 18:49
Re: ŠKODA RS
:-) Jsem rád, že máme na dlouhý, táhlý stejnej názor. A dík za ocenění :yes: P.S. Tou knihou mě odzbrojuješ ;-) :yes:
neregistrovaný "Impreza"
15. 9. 2005 18:23
Subac
Nedelam to rad, ale musim strilet do vlastnich rad: je to hnusne! Vevnitr sice technika, kterou dokazou jen ti nejlepsi, ale zvenku to vypada tak nejak "seatovsky", coz zavani "folcvágnem" a to jak jiste uznate, je jaksi degradace dokonalosti...
Rozbalit vlákno
4
15. 9. 2005 18:50
Re: Subac
:-) Klid... oceňuji sebereflexi :yes:
neregistrovaný "Impreza"
15. 9. 2005 19:22
Re: Subac
Mozna jsem se malicko "rozvachnil", sorry. Ale stejne nevim, ti kluci japonsti, ti museli nad rysovacim prknem chlastat sake po plnej tlame, jinac fakt nevim... 8-s
neregistrovaný "Pavel"
16. 9. 2005 08:27
Re: Subac
Nic si z toho nedělej :-! , jsou tam kusy, co dopadly mnohem, mnohem hůř. Designera, co zprznil Toyotu RAV bych propustil na hodinu, zdá se, že při své práci vykrádá cizí inspiraci. To by samo o sobě nebylo tak zlé, jenže on nejspíš opisoval v korejské designové škole... :no:
neregistrovaný "Marko"
15. 9. 2005 19:51
Zhodnotenie 1: Mercedes na IAA.
Slubil som zhodnotenie IAA z trosku ineho pohladu, nez novinarskeho. Nebudem teraz hodnotit konkretne auta - to "patri" redakcii AUTO.CZ (ale neda mi tu nepodotknut, ze som bol pomerne sklamany relativne malym mnozstvom noviniek a hlavne (!) konceptov v porovnani so Zenevou, resp. IAA pred dvoma rokmi. Tych naozaj vyraznych „highlits“ aut sa mi toho roku zdalo byt fakt malo. Ale asi to je iba zdanie.) Takze sa budem venovat skor celkovemu stvarneniu expozicii (libretto), pristupu a ochote zastupcov automobiliek, a materialom, ktore boli na jednotlivych stankoch k dispozicii. Podotykam, ze moje hodnotenie bude sice tvrde (ale spravodlive), ale je ovplyvnene tym, ze som sa po expoziciach pohyboval v druhy „press-day“ v sluzobnej koseli s vyraznymi insigniami znackovej prislusnosti – takze v mnohych pripadoch mohla byt neochota motivovana „konkurencne“ (na druhu stranu: v normalnych pomeroch by toto nemala byt prekazka. Boli sme predsa na autosalone, kde sa to da cakat). Ak som napisal, ze budem tvrdy, rad by som zacal materskou znackou / koncernom (chcem to mat za sebou :-)):
Mercedes-Benz (hala 2) – Mercedes ma k dispozici obrovsku plochu na poschodi pavilonu 2 a vlastnu (relativne malu) cast zvyseneho prizemia vyhradenu svetovej premiere novej S-Klasse. Samotna expozicia nenecha nikoho na pochybach, „kto to Mercedes je“ a aj to, ze je doma. Urovnou spracovania a rozlohy expozicie je Mercedes na svetelne roky daleko od BMW, VW, a o zahranicnych znackach uz ani nehovoriac. Cesta z prizemia do expozicie Mercedesu je vedena dlhym eskalatorom , zcasti v polkruhovom presvetlenom „tunely“ (v ktorom su na stenach elegantne nekontrastne odkazy na zakladne „highlits“ znacky). Pri ceste nahor sa tiez odkryva celkovy pohlad na spodnu cast pavilonu (vlavo Smart, vpravo Maybach). Po vystupeni z eskalatoru sa naopak odkryva pomerne sokujuci pohlad na bezprecedentne stvarnenu expoziciu M-B. Stojite na velkej plosine z ktorej vedie siroke schodiste lemovane po oboch stranach terasami s vystavenymi autami az na hlavnu plochu o uroven nizsie (niekolko metrov). Nad vami sa klenie jednodielna kopulovita modra strecha a na opacnom konci expozicie je sklom ohradeny obrovsky vyrez, cez ktory dovidite na prizemie (expozicia S-Klasse). Exponaty su rozmiestnene vynikajuco s dostatocnym priestorom okolo, a su ulozene v tematickych suvislostiach. Neda sa nevsimnut, ze cela expozicia je pretkana informacnymi pultmi ku kazdej marketingovej oblasti MB (Designo, motorsport, pre deti Cedy´s World, Service, Finance Services, ....) (Btw. Ti co videli moje fotky si mozu zhruba urobit obraz o celkovom vyzore expozicie). Po absolvovani „hornej casti sa mozete presunut znova dole (k S-Klasse) tocitym „slimakom“ v okraji spomenuteho vyrezu. Na „medzi-urovni“ vas caka mala expozicia technickych fines S-klasse, ale aj modelove auticka (cca 1:11) vsetkych predchodcov S-ka (zabudovane vo vitrinach v stene). V medzi-urovni sa nachadza aj mala restauracia. Na prizemi su teda vystavene nove S-Klasse (a na boku aj MB Lifestyle Boutique), avsak v tomto pripade su na prilis malej ploche – takze pri ocakavanom vacsom navale vznika vazny priestorovy problem. (Bol som tu v case oficialnej premiery a cely pristup na prizemie bol uplne zaplneny (!) – ten kto sa chcel dostat dole musel vyuzit unikovy vychod. Cestu spletou „servisnych“ chodieb vysvetlovala bezpecnostna sluzba sposobom: vlavo, vpravo, lave dvere, hned za rohom ine dvere, potom zas vlavo,.... Skutocne nedostojne a na MB sokujuco zle organizovane –aj ked priestorovy kolaps mohli logicky cakat). Personal bol kvalitne pripraveny, prijemny, a vacsinou aj vedel reagovat na poziadavky ludi. Bez vytky. Materialy: press-kity vynikajuce! Prvy je vseobecny k ucasti MB na IAA – obsahuje luxusny „katalog“ fotiek k prilozenemu CD na 66 stranach A4. Druhy press-kit: S-Klasse. Luxusny katalog k prilozenemu DVD s mrakmi fotiek od vymyslu sveta na 100 str. A4!!!! Treti press-pack je vo forme CD vlozenom v kruhovej kovovej doze a tyka sa konceptu Vision R AMG (ktory bol btw. vystaveny v dvoch kusoch hned na prizemi, pri vchode do pavilonu MB Group – takze uplne mimo hlavnej expozicie znacky (v tejto suvislosti je trochu sklamanim, ze koncept MB bol vytvoreny takto lacno – konverziou serioveho auta – a chybala skutocna koncepcna hviezda). Dalsie plus ohladom materialov ma MB za fakt, ze uz v novinarske dni mali k dispozicii aj klasicke prospekty. Bohuzial, na ziskanie inak nadherneho prospektu novej S-Klasse (tvrda vazba, cca. 100 stran) museli novinari cakat az na oficialne predstavenie auta. Kto prisiel skor, nedostal nic a musel sa vracat. Myslim, ze vzhladom k skorsej fotopremiere auta to bola trosku zbytocna buzeracia pritomnych. A este jedna specialtka – pre fans MB Motorsportu je urcena nova samostatna „montovatelna“ MB Arena umiestnena vlavo od Halle 2 (Normalne sa bude vozit do paddockov F1 a DTM. Opat je nafotena na mojich obrazkoch.) Su tu vystavene: simulator F1, monopost McLaren do ktoreho si moze zaujemca sadnut, Alesiho DTM-car, ale napr. aj predajna MB Motorsport Boutique (s katalogmi tovaru, manualom pre zakaznikov MB Paddock Clubu, atd...). Tu treba podotknut, ze sa stala nemila vec. MB nedokazal zabezpecit dodanie velmi cenenych a krasnych kalendarov DTM, F1, Starlights, SLR vcas (!!!). Velmi vela zaujemcov tak odchadzalo sklamanych, iba s reklamnym letakom s adresou, kde sa budu dat online objednat. Toto bolo naozaj vazne organizacne faux-pas... Takze Mercedes to ma u mna za ˝ - hlavne kvoli niektorym neprehliadnutelnym organizacnym chybam.
Rozbalit vlákno
16
15. 9. 2005 20:06
Re: Zhodnotenie 1: Mercedes na IAA.
:yes: Díky, za přímej přenos. Jako bych se tlačil ve frontě. ;-) :yes: :yes: P.S. fotografie nemůžu rozhýbat...
neregistrovaný "Marko"
15. 9. 2005 20:11
Re: Zhodnotenie 1: Mercedes na IAA.
Urobim to inak. Pride Ti z toho photoserveru na kt. som to dal sprava s adresou, kde by si si to mal jednoducho pozriet. ;-)
15. 9. 2005 20:14
Re: Zhodnotenie 1: Mercedes na IAA.
Tak to se těším. Doufám je tam také foto zrcadla ;-) Nebo alespoň fotografův odraz v chromu ESka. :yes:
neregistrovaný "Marko"
15. 9. 2005 20:22
Re: Zhodnotenie 1: Mercedes na IAA.
To asi nie. Ale....Marko Live coming soon....29th September ;-) (inak, poslal som to, takze by si to uz mal mat snad v schranke....) :-)
15. 9. 2005 20:25
Re: Zhodnotenie 1: Mercedes na IAA.
:-) jdu na to.
15. 9. 2005 20:34
Re: Zhodnotenie 1: Mercedes na IAA.
Dostal jsem se na Astona a dál mě to nepustí.
neregistrovaný "Marko"
15. 9. 2005 20:39
Re: Zhodnotenie 1: Mercedes na IAA.
zadaj password, ale daj si pozor, aby si ho napisal uplne presne: male pismena a cislice. Skus sa s tym trochu pohrat. Inak dufam, ze co najskor sa mi to podari dat na "volny" server, takze to bude pristupne po zadani normalnej adresy. to ale zalezi dost od kamosa, kedy na to bude mat cas :-(
neregistrovaný "Micek"
15. 9. 2005 20:24
Re: Zhodnotenie 1: Mercedes na IAA.
Ahoj Marko.. Díky za zhodnocení a vyčerpávající popis a prosím Tě, zda by si mi nemohl také poslat link na ten photoserver, protože mě se to taky nepovedlo rozhýbat.. zkrátka mi to pořád vyjíždí, že log-in failed.. Takže prosím prosím.. :-)
neregistrovaný "Marko"
15. 9. 2005 20:33
Re: Zhodnotenie 1: Mercedes na IAA.
Poslal som, ale trochu to blbne. Hlavne si daj pozor pri presnom pisani kodu. pismena musia by pismena, cislice musi byt cislice. ;-)
neregistrovaný "Micek"
15. 9. 2005 20:45
Re: Zhodnotenie 1: Mercedes na IAA.
Dík, právě jsem to projel... No musím říct, že vzhledem k tomu, co tady pustila za snímky redakce, tak většina tvých vypadá mnohem profesionálněji, alespoň co se vyvážení bílé týká.. :yes: PS. až budeš mít čas nebo až to dáte na ten volný server, dáš to tam v plném rozlišení?? Aspoň ty povedený ;-)
neregistrovaný "Micek"
15. 9. 2005 20:47
Re: Zhodnotenie 1: Mercedes na IAA.
PS. umíš zacházet s FTP?? ;-)
neregistrovaný "Marko"
15. 9. 2005 20:54
Re: Zhodnotenie 1: Mercedes na IAA.
FTP - to je File Transfer Protocol? Nieco mi to hovori, ale bojim sa, ze IT zariadenia nie su mojou silnou strankou :-( Ja sa vyznam iba v autach a potom mam silne rozvinutu vseobecnu zvedavost o vede, technike a historii :-) Ale do hlbky to uz neovladam - vsetko v compe som sa ucil iba uzivatelsky, takze...???
neregistrovaný "Micek"
15. 9. 2005 21:04
Re: Zhodnotenie 1: Mercedes na IAA.
no máš program s názvem Total Commander nebo Win Commander.. vpodstatě správce souborů..
neregistrovaný "Micek"
15. 9. 2005 21:12
Re: Zhodnotenie 1: Mercedes na IAA.
Máš mail :-)
neregistrovaný "Marko"
15. 9. 2005 20:50
Re: Zhodnotenie 1: Mercedes na IAA.
Urcite to tam dam vsetko - mam aj Maybach Excelero a Range Rover , ale tie su uplne nepouzitelne. Rozmamzane ako z ducharskej poviedky. Vraj to je tym, ze nemam na fotaku nejaky polarizacny filter (???) a ak je auto nasvietene istym sposobom, neprofi vybaveny fotograf s tym nic nespravi - bolo to trochu vidiet napr. na C-Klasse DTM.
neregistrovaný "ZZ"
16. 9. 2005 14:47
Re: Zhodnotenie 1: Mercedes na IAA.
Paráda :yes:
neregistrovaný "licker"
15. 9. 2005 21:59
EVO !
jj pekne fotky ale stale cakam na to evo 10
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "licker"
15. 9. 2005 22:03
Re: EVO !
sry keby sa to dalo zmazat tak to zmazem...
uz som ho nasiel v prvej sade
neregistrovaný "Cool-hand"
16. 9. 2005 05:00
Co se líbí mě?
Nejvíc se mi líbí ty dvě kočky, co sedí v tej zelenej kočce ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Micek"
16. 9. 2005 11:23
Od Marka
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Marko"
16. 9. 2005 18:37
Zhodnotenie 2: DCX na IAA
Na vyvysenom prizemi Halle 2 sa nachadzali expozicie koncernovych znaciek smart a Maybach. Este pred nimi ale bola spojovacia cast prepajajuca ich na prizemie Halle 2, ( US znacky koncernu DCX) v ktorej bola mensia expozicia inovativnych projektov a technologii celeho koncernu DCX (v pomerne prijemnej modrej farbe) . Ale poporiadku:
Smart – samotna expozicia v lavej polovici Halle 2 bola vytvorena v relativne mladistvom style, bez nejakych vyraznejsich lightmotivov. Bolo to jednoducho take parkovisko smartov, (s ozivenim v podobe konceptru Crosstown na vyvysenom kruhovom podiu, a tiez s informacnym pultom). Celkovo to ale vdaka dostatku priestoru neposobilo nijak negativne a prijemnu atmosferu pre mladsiu klientelu vytvaralo aj velmi jasne osvetlenie. V uzadi expozicie sa v stene nachadzal trosku skryty vchod do „chodbovej“ galerie s boutiqom smart lifestyle. Materialy svojou strohostou zodpovedali znacke Smart a kvalita personalu bola na podobnej urovni ako u MB.
Maybach – prava polovica Halle 2 a uplne iny dojem ako u protilahleho smartu. Obe expozicie vpodstate oddeloval eskalator, ale zatial co u smartu bolo vsetko v svetle – Maybach bol viac v ponurom sere. Nemyslim to ako kritiku – iba som si vsimol detailne a jemne naznaky pri vyjadreni znacky: (Smart vo svetle pre mladsich a aktivnych) Maybach v tlmenom svetle pre konzervativnu a usedaljsiu (starsiu, bohatsiu,...) klientelu. Na stanku bolo iba niekolko aut (takze mnozstvo volneho priestoru), vratane stareho SW42, a v pri stene v pravom zadnom rohu expozicie aj koncept Excelero. Treba este povedat, ze cely stanok Maybachu bol rozlohou podstatne vacsi nez pred dvoma rokmi a posobil celkovo profesionalnejsim spracovanim nez vtedy. Pre VIP (novinarov) bol k dispozicii elegantny press-kit (s dorazom na Excelero) aj nove prospekty 57/62. Personal tu bol sice slusny, ale uz nie velmi vludny. Pravda, prospekty Maybachu sa nedavaju len tak niekomu – takze vludnost by tu asi bola trochu „zbytocna“. Ono vpodstate - pokial neviete kam a za kym ist v pripade kazdej takejto exkluzivnej znacky – ani nemate sancu na niekoho povolaneho narazit. (Ak teda nemate dostatok drzosti „vpalit“ do zakulisia stanku a riskovat slusne, ale aj tak neprijemne „vyprevadenie“.).
Chrysler, Dodge, Jeep – po vstupe do Halle 2 ste hned narazili na americku vetvu koncernu DCX: uprostred sa nachadzal Chrysler s parkoviskom svojich modelov v expozicii ktora sa sice snazila byt elegentna, ale tazko zakryvala nenapaditost (co este zhorsoval fakt, ze na stanku nebola nijaka novinka, a dokonca chybal aj „rok“ stary koncept Firepower!). Po lavej strane bol Jeep: da sa povedat, ze z US DCX to bola nosna cast vystavky. Bola tu snaha predviest vsetky modely (vratane Commandera) a aj oba koncepty vylepsovali dojem Naviac, boli v roznych miestach stanku, takze nutili navstevnika prejst cely stanok (co vzhladom k jeho „velkosti“ nebol zas problem). Dojem trosku vylepsovali aj kulisy (obvod expozicie z „tehlovej“ steny , alebo padajuci „vodopad“,... ) Personal v spolocnom stanku Chrysler/Jeep bol ale dost nemastny a po poziadani o press-kit bol doruceny nejaky „kvazi-blok“ s drotenou vazbou s oboma konceptmi Jeepu , a poznamkou, ze maju iba toto! (??? A Chrysler je kde??). Tak, a po pravej strane bola „expozicia“ znacky Dodge, ktora sa pripravuje na navrat na EU-trhy. Z vety, kt. som napisal asi nie je citit sarkazmus, ze?! Ale mal by byt! Pretoze vstup znacky Dodge sa mal odohrat v uplne inom style, nez v rohu stvrt-pavilonu s Calibrom, konceptom Nitro v strede, a zavodnym Chargerom NASCAR (pri stene) – vo vsetkych troch pripadoch za zabradlim. Len ten Viper stal v pravom zadnom rohu sam - a tak aby nan bolo mozne „doplut“ z informacneho pultiku hned za nim. Uprimne – prezentacia US znaciek bola viac-menej hrozna. Hrozu trosku vylepsoval iba ten Jeep (ale ked si pozriem stvarnenie domacich expozicii Jeepu v USA, aj tu je to rozdiel tridsiatich tried). Velke sklamanie bolo u Dodge – takto „chudobne“ na EU trh nevstupili snad ani „Cinania“. Cely komplet US DCX bol naviac na ploche rovnajucej sa iba celemu Smartu (!) – takze sa tam ani nedal rozohrat nejaky napad. Pre mna je to len potvrdenie toho, ze Chrysler Group je v EU iba okrajovy doplnok Mercedes Group, a ze nijaky utok na EU sa konat v skutocnosti nebude. Ak nam chcel Mercedes naznacit toto – podarilo sa mu to za 1.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Jozef"
16. 9. 2005 20:22
Re: Zhodnotenie 2: DCX na IAA
Zdravím ťa.Vďaka za podrobné hodnotenie jednotlivých expozícií. Už sa teším na ďalšie pokračovanie.Som zvedavý,ako vyzerali prezentácie ďalších noviniek.A ešte jedna vec : na IAA vraj predstavil návrhy svojich áut Henrik Fisker.Malo ísť o modely Tramonto a Latigo CS.Nevieš o tom viac? Tu na auto.cz som to akosi nezachytil.
neregistrovaný "Marko"
16. 9. 2005 20:33
Re: Zhodnotenie 2: DCX na IAA
[odkaz] Nemal som cas sa na to ist pozriet, takze osobnu skusenost s nimi nemam. :-(
16. 9. 2005 22:23
Re: Zhodnotenie 2: DCX na IAA
Pěkně to píšeš. ;-) :yes:
neregistrovaný "Marko"
17. 9. 2005 21:01
Zhodnotenie 3: BMW
BMW (Halle „Agora“) – BMW tradicne obsadilo vlastnu „montovanu“ halu umiestnenu na volnej ploche „Agora“. Prva vec, ktora cloveka uputala, bol fakt, ze v tomto pripade neslo o klasicku halu (budova, ako sucast arealu), ale o nieco trochu ine. To trochu ine, to bol vonkajsi „nadychany“ design v bielej farbe s obrovskymi grafikami bavorakov na bokoch (vid. moje foto). Po vstupe do haly sa okamzite ocitnete v zaplave BMW. Po lavej strane je hned nova „zbran“ 320si pre WTCC a v jej pozadi, na stene v sklenenej vitrine, ponuka tvaru s butique BMW LifeStyle. Po niekolkych metroch (a autach) sa podorys „lame“ smerom vpravo do ulicky, ktoru zlava ohranicuje terasovy „amfiteater“ s drevennymi lavickami z ktoreho je vyhlad na cele prizemie expozicie. (Ten isty namet a na tom istom mieste ako pred dvoma rokmi.) Vpravo od ulicky sa tiahne vyvysene podium urcene pre Z4 Coupe (BMW ma, rovnako ako MB, u mna minus za „lacny“ koncept, ktory vznikol iba konverziou existujuceho auta. Hlavne ked do poslednej chvile slubovali RFK). V priestore za tymto podiom uz boli v urovni podlahy zaparkovane seriove auta. Neboli tu nijae zaujimave kulisy, co ale nepsobilo nijak chudobne, pretoze tvorca libretta expozicie sa evidentne snazil o to, aby boli jej nosnym prvkom auta. Co si ale pochvalu nezasluzi, je pomerne malo priestoru medzi jedntlivymi exponatmi. Tak, prizemie mame za sebou. Cast expozicie sa ale nachadza aj na poschodi, kam sa da dostat sirokym schodistom veducim medzi terasami „amfiteatru“ a „zadnou“ stenou haly. Ked vystupite po schodisti, mozete ist vlavo (a bude stat pri zabradli nad celym amfiteatrom), alebo radsej vpravo zaroh – smerom k dalsim autam. Tie su uz ale ulozene v iba po jednom v rade za sebou. A to preto, ze cele poschodie je tvorene uzsou „pavlacou“ popri stenach haly v tvare „L“. Na konci tejto „prehliadky“ je nieco co by posobilo usmevne, keby to nebolo smutne. Uplne nakonci, v presklenej ohradke, stoji osamotene moonpost BMW.Williams. Monopost spojenectva od ktoreho sa cakal titul a nie pomerne nechutny rozvod. Monopost, kory po 5 minulych rokov byval spolu s originalnou kolekciou znackoveho oblecenia a doplnkov jednym z hlavnych lakadiel kazdej expozicie BMW po svetovych autosalonoch. A tu stal teraz zrazu ako posledny, bez kolekcie, a chrbtom k vsetkym ostatnym autam. Akoby symbolicky (alebo zamerne?) naznacoval, ze ako BMW.Williams odchadza a uz sa nikdy nevrati. Po nom je uz iba stena za ktorou je uzke a tmave schodiste, ktore vas dovedie na prizemie k hlavnemu informacnemu pultu ( a vpodtste zas na zaciatok expozicie). Vlastne nie, pred hlavnym vchodom moze kazdy fanusik inovativnych technologii navstivit samostatnu expoziciu hybridnych pohonov v samostatnom lahkom monty-stanku. Ustrednym exponatom tu je monopost H2R. No a zhodnotenie materialov a personalu? Personal sice slusny, ale dost odmerany (unaveny?, alebo to bolo mojou koselou?). Press-kit: velmi kvalitny, zostaveny podla koncepcie pouzivanej niekolko rokov. Znam grafika, znamy tvar zaklapavcich pevnych dosiek na magnetku. Na titulke dosiek je designova skica Z4 Coupe a po roztvoreni su na lavej „stene“ k dispozicii dve CD . Horne je k Z4 Coupe, dolne k ostatnym exponatom BMW na IAA. Vpravo su zasunute tri talcene manualy formatu A4 k obom CD. Kazdy obsahuje najprv textovu cast nasledovanu fotodokumentaciou na krasnych lakovanych strankac. Prvy, najobsiahlejsi, je k expozici BMW na IAA, nasledovany dalsim – specialne o Z4 Coupe. Tretim „zositom“ je ten, venovany inovativnym tecnologiam (obsahuje aj svoje vlastne press-CD).
Rozbalit vlákno
6
17. 9. 2005 21:20
Re: Zhodnotenie 3: BMW
Díky... :yes: Bereš to podrobně, pěkně se to čte :yes: Doufám, že ti nebudeme muset na konci zaplatit vstupné ;-) je to jako naživo ;-) :yes:
neregistrovaný "Marko"
17. 9. 2005 21:41
Re: Zhodnotenie 3: BMW
Zajtra nas caka koncern VW a jedno prijemne prekvapenie, ktore som inde nezazil ;-) Na tie fotky si sa dostal, alebo rezignoval? (Ja viem, ze to blbne, ale teraz s tym fakt neviem nic urobit, aj ked by som to moc rad urobil :-( )
17. 9. 2005 22:20
Re: Zhodnotenie 3: BMW
Na fotky jsem se nedostal. Na VW se moc těším... :yes: :yes:
neregistrovaný "Jozef"
17. 9. 2005 21:55
Re: Zhodnotenie 3: BMW
Parádne napísané.Zajtra koncern VW... Hm,som zvedavý.K tým fotkám som sa nedostal ani ja.Daj vedieť,keď budú dostupné aj iným spôsobom.
neregistrovaný "Marko"
17. 9. 2005 22:01
Re: Zhodnotenie 3: BMW
Treba sa stym trochu pohrat. Micek sa tam dostal. /// Mozno to pojde lepsie, ked si prehodis klavesnicu na ENG.(ak nie, tak musis vydrzat - nic sa neda robit. dam vediet...) ;-)
neregistrovaný "Jozef"
17. 9. 2005 22:03
Re: Zhodnotenie 3: BMW
OK :yes:
neregistrovaný "Marko"
18. 9. 2005 21:17
Zhodnotenie 4: VW Group
VW Group (Halle 3) - lavy vchod haly vas privadza hned na pekne razcestie. Stojite nalavo od sklenenej vitriny v ktorej su modely a reklamne predmety Audi a VW. Pred vami sa rozprestiera svet Audi. A vpravo, za vitrinou je more VW. Tak kam? Najprv Audi? Dobre. Cela expozicia je rozclenena na dva tematicke celky. Prvy je venovany doterajsej produkcii znacky a auta su tu rozostavane „parkovacim“ sposobom, bez akychkolvek zaujimavych „kulis“. Po niekolkych metroch sa ale mozete pri lavej stene „stretnut“ s malymi info-stankami venovanymi zvlast kazdemu modelovemu radu (co u inych znaciek nenejdete). Vpravo sa zas tiahne relativne dlhy informacny pult, ktory je sucastou vacsieho poschodoveho komplexu (zazemia pre zastupcov znacky a VIP). Mimochodom, centralny info-pult Audi (jeho rozloha a design) boli asi najkrajsie spomedzi vsetkych znaciek. Ak pokracujete pozdlz pultu stale dalej dostavate sa do druhej casti expozicie Audi. Uzrazu vsetko oziva (vratane mnozstva ludi). Cela druha cast stanku Audi je venovana svetovej premiere Q7, a zabera poslednu cca. stvrtinu celej vystavnej plochy znacky. Ustrednou dominantou je napadita kruhova terasa s dvoma kusmi Q7, ktora sa dviha nad uroven „prizemia“ a este jedneho“vyvyseneho“ prizemia – vsetko obsadene novym SAV od Audi. (vid. moje foto). Bohuzial, vznikla tu rovnaka chyba ako u MB: nedostatok priestoru - aj ked sa vzhladom k predchadzajucej masivnej PR kampani dal cakat velky zaujem. Nic na tomto neprijemnomfakte nemenilo ani to, ze cela plocha vystavky Q7 bola z lavej steny v odraze velkeho zrkadla, ktore opticky zvacsovalo priestor. Realny priestor ale dost chybal. Aj tak ale malo Audi lepsiu expoziciu ako BMW. Personal a materialy: slusnost uz ani nebudem spominat, to je standard. Ochota ale bola pod bodom mrazu. Do ruk vam bol automaticky strceny press-kit na novu Q7 (bez ohladu na to co chcete, alebo vyslovene zelanie) – inak pekna praca v pevnych zaklapavacich doskach podobneho typu ako u BMW. Dva manualy A4 k prilozenemu CD / DVD. Jeden textovy, jeden s velkymi celostranovymi fotkami nalezato (dufam, ze uvidite v prilohe AUTO.CZ. Su pekne.). Bohuzial, po vyziadani klasickeho prospektu na Q7 som bol odkazany len na press-kit. (????) Rovnako mi chybali info k ostatnym produkto a aktivitam znacky. Teraz otocka k VW smerom do stredu haly, cez „neutralizujucu“ deliacu ulicku. Expozicia VW zaberala viac ako polovicu rozlohy celej Halle 3. Stojac tvarou k expozicii VW (a chrbtom k Audi) uputa vasu pozornost hlavne prava stena, na ktorej sa tiahne po dlzke celej expozicie VW (!!!) obrovske projekcne pole na ktorom sa objavuju uputavky na highlits VW na IAA. Samotna expozicia je sice bez akychkolvek zaujimavych prvkov, ale vzhladom k jej velkosti by sa tam aj ta asi stracali. Zaujimavou ju robi skor neustale sa meniaci (ale iba jemne) vyskovy profil. Okolo aut je na rozdiel od Audi daleko viac priestoru, takze dalsie plus. Obrovske plus, ale odo mna dostava VW za to, ze ako u jedineho vystavovatela ku mne po chvili prichadza slecna, slusne sa mi predstavuje, a vysvetluje, ze ako zastupca PR VW by sa ma rada spytala na moje dojmy z ich expozicie (a to pripominam, ze som bol v koseli konkurencnej znacky!). Kladie mi cca. 20 otvorenych aj zatvorenych otazok (vratane tych na uroven personalu), zaznamenava si ich do dotykoveho elektronickeho zaznamniku, a nakoniec s usmevom dakuje. Na konci „pravej strany“ expozicie sa dostavame k najvacsej novinke – Eosu (2ks) v kruhovej osklenenej „ohrade“. Napriek „ohrade“ je aj tu ale relativne dost miesta. Kusok za Eosom je centralny info-pult VW, kde su k dispozici materialy k VW – v pripade press-kitov nijak okazale, ale ani nijak chudobne (tentokrat su „na sklade“ aj normalne prospekty). A este jeden poznatok – VW mal spolu s MB asi najkvalitnejsie nasvietene auta. Na rozdiel od MB, bol ale strop haly u VW podstatne nizsie, takze osvetklenie vyrabalo aj brutalne teplo. Velmi neprijemna vec! Teraz sa mozme vybrat bud vlavo a pkracovat druhou polovicou stranou VW (Passaty, Touaregovia) spat k Audi, alebo sa pozriet na Skodu a Seat. Tie su oddelene od VW dalsou neutralizujucou ulickou a pokracuju az ku koncu haly na ploche cca. dvoch tretin Audi (v tomto pripade ale dve znacky „cusamen“). Prva vec, ktora uputa, je to, ze to co sa pridalo na svetle u VW evidentne u Skody a Seatu chyba. Takze tmavsia atmosfera ( jeden by povedal, ze aj to ma zamer). Skoda – expoziciu otvara koncept Yeti v sklenenej ohradke. Za nim sa uz odohrava parkovaci pribeh v podani viac-menej znamych modelov. U Skody je sice citit snaha o zaujimave stvarnenie expozicie – ale ta snaha posobi (na mna) trochu krcovo. Mozno to je iba dojem vyvolany pomerne stiesnenou plochou vystavky, mozno malym poctom modelovych radov. Neviem. Personal a materialy: neurazia, nenadchnu. Seat, ktory je vlavo od Skody (lavy „kut“ haly) ma k dispozicii (opticky urcite) vacsiu plochu. Auta su zaparkovane v jednej urovni, s dostatkom miesta (ako u VW). Napriek tomu, ze tam nie je nijaky napad, neposobi to az tak zle. Hlavne ak je meradlom stanok Skody. Personal a materialy: to iste co Skoda. A teraz bude nasledovat obrovska kritika: to, ze nedovezu Bugatti, to sme vedeli uz pre autosalonom – ukazuju ho zakaznikom (Keby som chcel byt hnusny tak poviem, ze dobre, nech si konecne pozru aj ti, co zan zaplatili). Ale expozicie Lamba a Bentley vpravo od Skodovky, v tmavom pravom kute haly, na minimalnej ploche – to je naozaj nedostojna expozicia klenotov koncernu. U Lamba to nezachranil ani inak zaujimavy (ale trochu lacny) napad bielych aut na ciernom stanku. Stanok– sklenena ohrada, v ktorej je vedla seba niekolko bielych aut. Bentley v uplnom rohu – bola este horsia ohradka: iba dve postavene auta! Azure a Conti Flying Spur. To bolo vsetko. Hovorit o nejakom librette stanku by bolo mrhanie casom. Preco to VW urobil takto, nechapem. Hlavne v porovnani s dostojnou expoziciou spred dvoch rokov. Demonstroval tak svoj „zaujem“ o rozvoj znaciek? Povedal si, ze tomu plebsu, ktory na tie auta aj tak nema a len si ich obzera, musi stacit aj toto? Prvy, druhy, aj akykolvek treti dovod je velka chyba. Obe znacky su klenotmi auto-priemyslu aj koncernu, boli na prioritnom autosalone, a naviac pre VW domacom. Toto ale bola fraska. Smutna. A aby toho nebolo dost: okrem Leonu WTCC, som nenarazil nikde inde na zavodak. Chybal Race Touareg, A4 DTM, aj Fabia WRC. Je tiez smutne, ak sa nik (hlavne Audi) nechcel pochvalit svojim motorsport teamom, ktory byva vzdy takou vykladnou skrinou automobilky (teda, mal by byt – pozdravujem Skodu). O tom, ze vo vsetkych pripadoch chybal (a doma!) nejaky novy koncept (Yeti ako cabrio neplati – dalsia lacna konverzia uz znamej veci) uz ani reci. Nemecke automobilky sa snad dohodli. (Inak, vsimate tu zostavu highlits na stankoch znaciek koncernu VW? Audi a VW seriove novinky , Skoda – koncept, Seat – zavodny Leon WTCC).
Rozbalit vlákno
6
neregistrovaný "Jozef"
18. 9. 2005 21:48
Re: Zhodnotenie 4: VW Group
Tak som sa prešiel (aspoň prostredníctvom Tvojho rozprávania) po stánkoch nemeckých koncernov.Z Bentley som teda sklamaný - človek by čakal,že na výstave takéhoto formátu sa všetci chcú vytiahnuť a ukázať sa v plnej paráde.Veď kde inde si môže bežný smrteľník pozrieť exotické kúsky pekne zblízka ak nie tam? Mimochodom,vo včerajšom príspevku o stánku BMW si nespomenul Rolls-Royce. Ten tam ani nebol,alebo ho držali pod zámkom a púšťali tam len tých,ktorí na to majú? ;-\ A ešte k Seatu - špekulácie o jeho predaji sa vynorili síce až po otvorení IAA,ale jeho expozícia vyznieva v tejto súvislosti viac než symbolicky.
neregistrovaný "Marko"
18. 9. 2005 21:56
Re: Zhodnotenie 4: VW Group
S tym Bentleyom, Lambom aj Bugatti to bol fakt flop. Bezne auta su OK, ale aspon ja nemam tendenciu chodit sa pozerat na auta, ktore denne stretam / budem stretat na ulici. Koncepty, zavodne auta, exotika....to su najlepsie kusky na kazdom autosalone. A ak to niekto ignoruje, tak je zle. /// Rolls-Royce bol v inej hale. A v uplne inej bolo Mini. Tam sa dostaneme. Strpenie. /// Seat zas nemal tak zlu expoziciu (pomerne velka, pomerne priestranna, a celkovo prijemnejsia nez Skoda) - len z nej, tak ako zo Skodovackej bolo citit, kam v koncerne VW obe znacky patria.
neregistrovaný "Jozef"
18. 9. 2005 22:43
Re: Zhodnotenie 4: VW Group
Do Rollsa som si trochu rýpol,priznávam.Dúfam,že u BMW majú na prezentáciu luxusnej značky iný názor.Inak v tomto sa zhodneme,na autosalóny chodím aj ja hlavne kvôli autám,ktoré v bežnej premávke len tak ľahko nestretnem.Jeden čas som rozmýšľal,že tento rok pôjdem do Frankfurtu,nakoniec som to musel odrieknuť. Týmto nechcem povedať ako je dobre,že som tam nebol a určite by som nebol sklamaný,veď tam bolo mnoho iných zaujímavých kúskov,len by som v prípade Bentley,Lamborghini a Bugatti odchádzal z výstaviska s pocitom,že celé to nebolo kompletné a že mi tam niečo chýbalo. A to by sa na takýchto akciách nemalo stávať.K Tvojej reportáži na pokračovanie len :yes: Nechám sa prekvapiť,čo to bude zajtra.
neregistrovaný "Marko"
18. 9. 2005 23:20
Re: Zhodnotenie 4: VW Group
Ten zly pocit z Frankfurtu (nejaka nekompletnost, ci co) som toho roku mal aj ja. ;-\ Bohuzial, nebolo to len Bentleyom, Lambo, a Bugatti. Celkovo to v niektorych ohladoch pripominalo skor kvalitny regionalny autosalon, nez prioritny svetovy. Zajtra...mam moc prace, ale chcel by som zvladnut Ford Group (mozno uz pod odkazom na prilohu od redakcie).
18. 9. 2005 21:55
Re: Zhodnotenie 4: VW Group
:yes: :yes: Bravo Marko :-) bravo VW :-) :yes: (a bravo slečna ;-) ) :yes: :yes:
neregistrovaný "Marko"
18. 9. 2005 22:10
Re: Zhodnotenie 4: VW Group
:-) ;-)
neregistrovaný "Marko"
19. 9. 2005 21:39
Zhodnotenie 5: Ford Group a Renault
Ford Group / Renault Group (Halle 3) – „obsluznym“ traktom haly c. 3 sa dostanete sustavou eskalatorov na tretie poschodie (!), kde sa za chodbou vlavo nachadza vnutorna hala vyclenena autam koncernov Ford Mo.Co. a Renault/Nissan Alliance. Hala je rozdelena po dlzke sirokou ulickou rozdelenou (kvoli smeru chodze) lavickami a zivymi rastlinami. Takze vsupme. : prva znacka po vstupe po pravej ruke (a v pravom rohu haly) je pravy Jaguar. Na sklenenom otacajucom sa podiu, za sklenenou ohradkou je vystavene nove XK. Za nim sa az do rohu taihne rovne vyvysene podium z ceresnoveho dreva (??? – je tmave), na ktorom stoja nam zname modely. Za nimi na stene (inak vo farbe „BRG“) pokracuje laminatova stena z rovnakym farebnym motivom (dreva) a velkym plagatom noveho Daimleru. Nad nim svieti typicky napis „Jaguar“ z lesteneho hlinika. Slecna stojaca pri obycajnom pultiku (hned za vchodom a pred novym XK), na moju ziadost o prospekt k novemu XK siaha dost znudene pod pult a podava mi sice press-kit, ale aky! Nijaky obycajny zosit s fotkami a CD, ale knizocka v tvrdej vazba so striebornym potahom, napisom Jaguar XK a siluaetou auta: nsaleduje cca 20 stran na kriedovom papiery s kvalitnymi studiovymi fotkami a skicami XK na bielom pozadi. Knizocka je ukoncena vlozenym CD (CD zacina nadhernou obrazovou a zvukovou (!) sekvenciou startujuceho XK): Press-kit ako ma byt! Elegancia a lahkost! Tak, pokracujme smerom do vnutra haly a po pravej strane nasleduje Land Rover. Auta krasne, ale naukladane cca. v troch radoch za sebou smerom k stene. Lenze, pred tou stenou je nieco co moje srdiecko rozbucha naplno. Dve Disca v charakteristickej oranzovej farbe sutaze LR G4 Challenge. Jedno postavene v plnej polnej pred informacnym stankom, druhe vedla v sklenenej ohrade, pripevnene na niecom co by som nazval „gyroskopom“. Ten s nim hadze, toci, zdviha kazde koleso zvlast. No stojim tam v detinskom vytrzeni a haldim na to „divadlo“. Land Rover ako ma byt. Volanie divociny. Kedysi Camel Trophy, dnes G4 Challenge. Cas bezi, takze ja bezim k info stanku (po lavej strane doplnenom na stene dvojicou velkoplosnych obrazoviek, vpravo obrovske reklamne panely na RR Sport), kde mi ale velmi ochotna a prijemna pani dava do ruky iba CD v tvrdom rozkladacom obale – vnutry su male fotky (s akcentom na G4 Challenge) obsiahnute v CD. Pytam si aj prospekt k RR Sport a LR Disco. Ospravedlnuje sa, ze prospekty nemaju (ale to ma uz neprekvapuje, Teda ano, ale...v druhy press-day ich nema skoro nik!!!). Uz sa zberam so sklamanim prec, ked ma zrazu prosi aby som jej nechal na seba kontakt, a ze v Gaydone to radi vybavia postou. LR ako jediny ponukol tuto moznost. A ja cakam,. LR ja cakaaaaam!!! Tak dalej: sklenena ohradka a v nej styri na-uzko nastavane Astony. Zas je to tu! Zas len taka ochutnavka a ako „parkovisko“ 0 bodov za napad! Materialy som nepytal, lebo momentalne mam vsetko – takze neviem povedat. Ale podla policajneho vyrazu cloveka od Astonu, stojaceho pri zadnej stene – asi by som moc nepochodil. Za Astonom nasleduje Volvo Hned vedla ulicky, na konci stanku stoji otocne podium a na nom nove C70. Smerom k zadnej stene su nastavane ostatne Volva. Dalsi parkovisko. Pri pulte stoji Sved a rozdava Press-Cdcka kazdemu kto sa priblizi. S nezamenitelnym vyrazom pokladnicky / ka v IKEA. PAG divizia tak konci, nasleduje mala deliaca ulicka a za nou relativne malinky stanok Weismanna – tri auta tu stoja vystavene cca do trojuholnika (roadster na tociacom sa volnom podiu).Za Weismannom pokracuje realivne velka expozicia Nissanu. Zacina bielym kvadrom na ktorom stoji vo vyske nad hlavou oranzove Zetko. Expozicia siaha az uplne dozadu haly (a pravy zadny roh). Miesta medzi autami je dost ale napad nijaky. Par vyvysenych kruhovych podii ( na zadnom pri pozdlznej stene je Note). Popisujem iba to, ako som ockom hodil.... Cas bezal a ja som nemal cas chodit sa pozerat na veci, ktore behaju / budu behat po ulici. Nijaky koncept, nijaky zavodak. Novinka Note nie je novinka. Vyse roka sa predava doma v Jap. Takze ked nijaky tahak, tak nijaky Marko na stanku... Nissan si toto na prioritnom autosalone nemoze dovolit! Prichadza o navstevnikov – aj ked ma inak kavlitne a nadherne auta. O to vacsia skoda. Ja sa otacam naspat a (smerom k hl. vchodu) a zrazu mam vpravo Renault. Ine cafe ako Nissan... Stanok tiez obrovsky, le aj zaujimavy Cca. v strede krizom postaveny info-stanok a po jeho boku (spat k ulicke) v ohradenom tociacom podiu studia Egeus. Cela expozicia pri zadnych stenach je postavena do polkruhu, prekladana chutovkami, ako su motory, zavodny Megan V6, alebo na konci starsi koncept Zoe. Vystavka vas dovedie k pozdlznej zadnej stene haly na ktoreu Reanut premieta velkoplosne PR-filmy. Pod nou je „F1 kutik“ s dvoma tohtorocnymi formulami zasadenymi do polohy doble pole-position . Za jednym z monopstov je vystaveny v sklenenej kocke aj motor... za vzdialenejsim, na stene je vo vitrine F1 Boutique. Od formuliek sa mozete vybrat smerom k ulicke – cez „rozostavane“ auta, pekladane motormi, a inymi „kulisami“, alebo tmavesieho a zastrceneho rohu expozicie pod pozdlznu stenu, kde sa krci Dacia. Press-kity rozdavane prijemnymi hosteskami su ale nic moc. Klasicke „usate“ obalky z kartonu – jedna vseobecna, jedna Egeus. V oboch press-CD. Expozicia Renaultu,je napriek Dacii (z pochopitelnych komercnych dovodov umiestnena tak ako bola) a press-kitom jednou z najkrajsich na autosalone. Fak je vidiet, ze si dali zalezat: nadherne libretto, priestor, nadherne nasvietenie, zavodne auta, koncepty, boutique,....vsetko ako ma byt! Malo to dusu! Tak, pokracujeme spat k hlavnemu vchodu, a vraciame sa do panstva Fordu. Najprv ale Mazda – co povedat? Pozdlzna expozicia, rozlohou o malo vacsia ako protilahle Volvo – auta postavane v roznych urovniach, info stanok asi dvoch tretinach cesty k zadnej stene. Hned pri hlavnej ulicke je ale najvacsi magnet – koncept MX Crossport v ohradenej tocni. Da sa to trosku povazovat, za chybu v librette, pretoze navstevnik tak nebol nuteny prejst do expozicie a ozriet si seriove auta. Moj pripad – nie, ze by som zas nechcel (trebars pozriet MX5) ale zas ten cas.... Tak dalej – teda nakoniec – Ford. Expozicia rozlohou asi tak velka ako Renault. Popisat ju je velmi tazke. Je zostavena tak kaskadovito, ze to proste nejde. Ale skusim. V rohoch stanku, pri hlavnej ulicke je na vyvysenych kruhovych podiach jednak inovovana Fiesta, jednak oranzovy Focus ST (pri hlavnom vchode). Medzi nimi je vyvysene podium s autami , ktore pozname. Za nim je cca. v strede expozicie krizom postaveny centralny info-pult. Vzadu vpravo (smer Mazda) zas stoja Fiesta ST a Focus ST v modrych farbach s bielymi rychlimi pruhmi. Pri zadnej stene, asi v strede, sa toci nove Galaxy. No a v rohu haly je jedna z najvacsich bomb autosalonu –Koncept Iosis je pripevneny na na tocni asi pod 30-stupnovym uhlom. Auto sa toci, ale nie uplne – vrti iba „zadkom“. A k nemu mozete vystupat (vzhladom k vyske) takym stupajucim / klesajucim elyptickym chodnickom so „stenou“ za vasim chrbtom. V zostavajucom priestore su samozrejme ostatne Fordy. Cela expozicia je sice zaujimava, ale trosku chaoticka. (Ale v porovnani s trapnym parkoviskom Ford zpred dvoch rokov je to uplne nieco ine. Stokrat lepsie. Aj preto, ze desny koncept Visos nahradil nadherny Iosis.) Aj ked je expozicia Renaultu lepsia, v press-kitoch je to naopak. Vseobecne CD Fordu je sice v rozkladacich dostickach, sucastou ktorych (v strednom diele) je ale vlepena brozura s farebnymi obrazkami „highlits“ Fodu na IAA. (pred dvoma rokmi to bol trapny DVD obal s vlozenym CD s fotkami a malym bookletom. To bola hanba ako svet.) Samostatny press-kit patri Iosisu. Tvrde otvaracie dosticky s napisom „Fordiosis“, potiahnute akoby-kaaro vzorom. Po roztvoeni je v lavom kridle vlozene CD v samostatnej vlepenej obalke. Vpravo je z ramiku vyberacia brozurka: cca. 30 stran, so skicami, so vsetkymi designermi, a so strednymi stranami na kriedovom papiery (16 stranok) s celoformatovymi fotkami.. Fakt stylove. Na a na zaver identicka kritika pre koncern Ford ako u VW. Nijake zavodne/sutazne auta (okrem LR G4 Ch.) . Myslim, ze sa maju cim pochvalit: Aston DBR9, aj Focus WRC (ci uz sucasny, alebo buduci). Je mi luto, a je to aj divne, ze to neurobili....
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Micek"
20. 9. 2005 21:47
Re: Zhodnotenie 5: Ford Group a Renault
>:D :yes: :yes: nechceš mi poslat ten press kit XK? ;-) :-) >:D
neregistrovaný "Marko"
20. 9. 2005 22:55
Re: Zhodnotenie 5: Ford Group a Renault
Mrzi ma, ale mam iba 1 kus. A myslim, ze aj tak by si nebol jediny, kto by ho chcel.... Ale ked ho moc chces, tak skus nadrzovku napisat do Jaguaru - ja myslim, ze nieco poslu. ;-)
neregistrovaný "Micek"
21. 9. 2005 00:10
Re: Zhodnotenie 5: Ford Group a Renault
:-) no možná by to za to stálo.... akorát nevím, čím budu argumentovat, aby mi to poslali ;-).. jestli někdy dorazím na sraz, tak vezmu prázdný CD a pár známek ;-) >:D