První velkoprostorový Ford z konstrukčních kanceláří Fordu nese staronové jméno, ale jinak má ambice stanovovat nová měřítka. Na trh příjde již za několik měsíců počátkem roku 2006.
no tak mam pocit, ze se tady ve valne vetsine potuluje stejna banda, jako na foru Chella-proste jakykoliv dotaz clovek nedostane (az na vyjimky) normalni odpoved.... Jaa sem proste nikde necetl, ze by napr Sharan mel byt nejakej ohromnej vergl, tak se ptam, kde se to muzu dozvedet...Ale diky za info o Alhambre ;-)
A co se má pod premiérovým článkem s pár fotkama dělat, než posoudit první dojmy z těch prvních pár fotek, které lze samozřejmě časem poopravit? Zase jeden přechytralý kritit. ;-\
Mam Alhambru TDI 96kW necele dva roky, najeto pres 70 tisic. Zatim to byly prkotiny: kulove cepy predni napravy měněné ve 30 tisicich (TDI je dost tezke), odešlo cidlo klimatizace, naposled brzdove desticky zaseknute mezi trmen a kotouc. Jak je ten autak dlouhy a nema pevnost ve zkrutu, tak se v nem na prazske dlazbe vsechno klepe a chrasti - oktavka je proti tomu uplny rolsrojs. Co je super je motor - slušný tah, spotřeba do 7,5 litru po Praze.
Docela sem se tesil, ze ted slevni starsi modely Galaxy a spol....a najednou ctu velky problemy-jaky to sou???? Mam Passat 1998 TDi a rad bych vymenil za neco z roku 2002 Sharan/Alhambra/Galaxy.....Tak jaky to ma problemy?? Nikde sem se moc nedocetl-diky
Ale tak špatné zase není,je jen lepší normál.Exteriér bych nechal,ale interiér bych dal tzv.mimozemský.Když někoho vezu Avantimem,tak je unešený z interiérů.Každý auto by mělo být "svoje".
To že měla předchozí generace Galaxy,Alhambry,a Sharanu problémy snad ví každej,kdo popírá je blázen.Tři hvězdy v testu byly hodně málo,a o technice ani nemluvě.Tohle auto je hezký,a proto bych mu nedával jméno tak mizerného vozu.Už jen Galaxy mě pořádně odrazuje.
..myslíš...?? ;-\ no je pravda, že ta optika předních světel je dost podobná... a to přední sklo taky no... ale .. ten zadek je jasná 1203ka.. ty světla to jen umocňují... jinak celkový tvar a pojetí karoserie a dveří je tutovej Barkas.... ;-):yes:
Tak sem se vrátil z víkendového soustředění v posilovně, oduševněle zpocenej, no pohoda. Ale k Fordu. Ty víš chlape. Fordem jsi jezdil, už jako heterosexuální bejk. Svíral jsi v ruce tu potentní tyč, tu smyslnou páku, který se říká řadička. No a nepovídej, že se ti svírala kámo dobře. Fordovská potence nestojí za nic. Běž raději lámat kvalty ke kosočtvercům. Dlouhej táhlej, potence v ruce, pod kapotou heterosexuálních šedesát za dvěstěpade... Ano tohle je teritorium stíhaček. Já tu svoji v pátek prodal, ale nikdy nezapomenu. Tahle kára ze mě udělala úplně nejvíc nejlepšího bejka s řadičkou v pase. Ano, stíhač. Tak se vykašli na bezpáteřní německý plečky a nech se heterosexuální řadičkou navést ke kosočtverci. Virgule stále funguje, stejně jako platí symbióza. :yes:
Aj mne hned napadol espace pri pohlade na predne partie, ale inak je v tom uz celkom jesne vidiet koncept SAV. Iterier :yes: velmi pekne, aj ked tu strechu bude trosku problem zaplatit. A co sa tyka motorov, 1,8 TDCI sa mi zda trosku slabe na takto velke auto, ale ako zaklad postaci. Na toto auto vela ludi cakalo, ta dufam, ze splnil ocakavania zakaznikov a splni ocakavania automobilky. Rozhodne mu to prajem.
vypadá docela dobře ze všech stran, silueta z boku vypadá trošku jako Espace, ale všechny tyhle velký auta vypadaj podobně, takže je to v poho :yes: Vnitřek se mi moc líbí, klasickej ford desing a výběr motorů je taky v pohodě, např ta 1,8 TDCi 92kW/285Nm mi přijde super... takže tomuhle autu fandim... ;-)
...šá la lí la la. (zpívejte s melodií "hoří nám letadlo" >:D >:D ).. Tak tohle ne, tak tady zas já vidím Espace a narozdíl od Opelu Anatara tady mi ta podobnost nic nepřináší.. ;-):no: