zalehnout na Harleye a nasadit si přes přilbu korkovou helmu na lov motýlů... Kdo neumí parkovat, tak pro něho mám lepší řešení - trakař. Je to pomalý, ale jistý. Nastává čas nemehel. Doposud byla ambice ovládnout levačkou pětisetkoňový státo Ferrariho mustangů... nastartovat 911ku silou myšlénky... vyměnit kolo a nepotřebovat k tomu hever... Teď jdeme do jiné dimenze - nemusíš umět jezdit, kup si hodně pytlů dovnitř a auto vybav radlicí na odhazování chodců... Divnej svět.
Je to dobrá myšlenka: u 99% prodaných odlitků nejde o snížení neodpérovaných hmot, nýbrž o vzhled. Auto s odlitkama vždy vypadá mnohem lépe než auto s poklicema. Když budou ocelová kola k rytem vypadat opravdu jako litá, zákazníků se najde dost. Na druhou stranu bych uvítal, kdyby si Opel kromě nových vynálezů taky našel čas a modifikoval páčky blinkrů bez aretace do podoby, která je běžná a osvědčená.
No vidis, naopak ten system pacek zacinaji uvadet jine automobilky, napr. BMW. Nevim jestli s tim mas vlastni zkusenost, ale podle me je to velmi prijemna novinka.
Mám, porovnávam Octavii II, kde to funguje dobre, a Astru, se kterou občas jedu. Octavia je intuitivní, Astra páčky vyžadují soustředění.
Ale zpět ke krytům na hliníkáče...
Pokud je nejmenší možné probliknutí 3x, tak to dobré není. Znáš to sám ne, vyvalenej loket z okna, proplejtáš se po dálnici a problikáváš vždy jednou vpravo a vlevo. Já to zažil u Vectry a byl jsem z toho úplně na větvi. Ideální pro antoušky... co když předjížděj neumí jen lehce přidržet páčku a blikaj jak když trénujou jízdu po kruháči.
To mas sice pravdu, ale na druhou stranu bliknout jen jednou pri prejizdeni do pruhu aby to bylo zcela spravne nestaci, mas blikat celou dobu zmeny smeru. Takze v Oplu se dotknes jednou a uz se o nic nestaras. A jsou i taci, co se nedotykaji blinkru vubec :-)
a zákon stanoví..., že změna směru vyžaduje ukazatele... tzn. z pruhu do pruhu... a odbočení .. ve zkratce opuštění průběžného pruhu... jenže to už neplatí v odbočovacím pruhu, kterej jednoznačně říká že mění směr... To je vše OK.. jenže já hrozně zapomínám a ty čáry na silnici.. mně dělají problémy.. tak abych to nepokazil, tak raději ... no respektive >:D se většinou držím hesla, že někdy méně znamená více... >:D >:D Takže nemám problém s takovými jako jsi ty.. ale spíš s těma co blikaj i když nemusí.. to totiž nevím co můžu čekat... >:D
Výrobci vymýšlí jen další nesmysly, od kterých se stejně zase ustoupí (např. malý pravý zrcátko koncernu VW, to byla inovace, nebo ty hrozný tříválce). Ale aby se automaticky zavřely elektrický okna když zamknu auto centrálem, to je asi moc složitý... A plecháče jsou nanic, ať mají poklice nebo ne, protože hodně omezují akceleraci a komfort.
má to víc aut.. jenže u VW je ceník "extras" tak velkej a dlouhej, že kdyby tam dali ještě tohle a pár dalších věcí (jako např. otvíratelná okna všech dveří..).. tak si člověk musí vzít dovolenou aby to pročetl.... ;-)
No znam lidi, co radi nechavaj pootevreny okynka kvuli vetrani. Tem by se to asi moc nelibilo. Jinak napr. u Skodovky muzes zavrit vsechna okna kdyz zamkykas klicem (jako ne na dalku) a dele ho podrzis v "zamykaci poloze" - super ficurka. Moc rad toho vyuzivam.
To me pripada jako blbost:-( To uz by pak mohli davat potahy na kozeny sedacky, chlupatej furtal na volant a za chvili by nekdo mohl vymyslet backory na gumy, aby se nesjizdely:-( Kdyz si nekdo orve kola o obrubnik (vcetne me), tak je to jen jeho blbost a patri mu, ze si musi koupit novy!
Rok 2010. Temné sklepení. Kampa. Praha. Pár zubožených figurek sedících v kruhu. Mezi nima i já. Ze stěn vytesaných ve skále na nás kape voda. To nám nevadí. Je to totiž bezpochyby VODA. To například korytem Vltavy se valí něco, co se leskne jako jar na nádobí. Mates se o tom zmíní a následně vypukne v hurónský smích, když cituje reklamu: „Vykoupala by jste v tom své dítě? Ne. Ale teď už vím, že bych mohla.“ Micek si mezitím urputně drží svůj nález. Dřevěné polínko. Chci od něj koupit alespoň třísku a tak mu nabízím poslední číslo AutoRatingu. Tamin je zamlklý. Byl na slepáku. A když se probral, zjistil, že mu v nemocnici v narkóze vyměnili levou ruku za plastový plagiát. Samozřejmě si stěžoval, tak ho za trest přeložili na Tajemný hrad v Motole. Všechny ty padací dveře, propadající se stropy, sklepení bez osvětlení….tak to tam dopadlo. Ale vrabcům a netopýrům se tam daří. A proč že sedíme tady v díře? Nahoře je to… pokrokový. Opel zavedl výměnné kryty na litá kola. Nejvíc frčí obrázky listí marihuany a silikonových poprsí. Volkswagen zavedl jako první do výroby filtr levných částic. Znemožňuje motoristickým novinářům vidět prohřešky proti kvalitě u vozů německé produkce. Viděli jste někdy spáru pod víkem kufru u Smartu ForTwo? Za deště se tam lítají schovávat vlaštovky, ale novináři nic….. ani slovo. Ale Němci byli vždycky pilnej národ. Palubky, ty umějí. Teď je dělají z plastů, který jdou odbarvit peroxidem na blond. A u Passatu je dokonce UV lampou můžete opálit dohněda. Vždycky jsem měl slabý nervy. Jako první to nevydržím a vylézám na denní světlo. Už se chci projít napříč ulicí, když tu mě uvidí strážník. Hned mě zastavuje a výmluvně ukazuje na moje boty….“Pardon, já zapomněl, já vím že jsou obě z … já se omlouvám a slibuju, že už to nikdy neudělám.“ Sundavám si jednu z bot z nohy a na ní pak nazouvám dotovaný holandský plasťák (vypadá a je tvrdý jako dřevák, ale je z polypropylenu). Dodržovat 50/50 se prostě musí. Kulhám přes ulici ke svému autu. White wall tires mám jen ze strany řidiče. Na ty totiž vidím vždycky, když přicházím k autu. Na pravém boku mám michellinky. Sedám za volant. Naladím na radiu….ne, nenaladím nic. Umc, umc, umc dokážu produkovat sám. Radši pustím MP3 přehrávač a přeskakuju každou druhou (dotovanou) skladbu. Zákon „silnice bez hranic“ se začíná projevovat na skladbě vozového parku. Všude už potkávám jen vozidla, jejichž vytřeštěné světomety a roztažené huby jasně indikují kontinent původu. Je to jako jízda hororem. Na chvíli se vyděsím z projíždějící opravdu nechutné grimasy. Ale okamžité polyfonní varovné troubení za mnou mě rychle vrátí do reality. Chci pohrozit do zpětného zrcátka tý babě přežvýkavý, co na mě troubila, ale přitom si zadřu do ruky třísku, kterou jsem pracně koupil od Miceka! Sakra. Co teď? Do státní nemocnice mě nedostanou. Asi umřu.
Ty jsi okolo roku 2010 ve vězení. Odmítl si totiž zaměstnat Vladka jako svojí sekretářku. >:D >:D >:-[] To víš. I zákoník práce se dodržovat musí. Nejenom 50/50. >:D
:yes: tohle je spíš psychologickej thriler , který moc rád čtu, zajmavě napsaný a suprově vymyšlený,jo a jen tak pro zajmavost, slepáka už nemám od pěti let.... :yes:
Hele Lonesi, ty chceš aby mi bylo blbě viď? ;-) To je opravdu mrazivá představa.. PS. já ti to polínko klidně prodám, ale poslední vydání myslím mám... :-)
Jako hodnotná modifikace poklic to beru. Jako náhrada za litá kola v žádném případě NE. Hlavně kvůli jízdním vlastnostem. Ocelové disky v zatáčkách pruží nesrovnatelně více než odlitky, což spolu s hmotností zanechá nevyhnutelně stopy na kvalitě, jistotě a i hospodárnosti jízdy.
hele přišel ti mejl?....no mám rád všechno co má kola a není to vyrobený někde v Číně.Jinak mám rád to co jsem ti poslal......a nebo VW Golf 3 v třidveřáku s tmavě modrou barvou....
Hoši, zapomněli jste na jeden důležitý aspekt. Víte, jak hodně toho zloděje vašich kol nase*ete, až si přijde pro krásný liťáky a zjistí, že jsou to jen oceláky? To vám pak možná tím heverem rozmlátí nejen okénka, ale pobuší i kapotu... a to se vyplatí!!! Leda si tam dát nálepky "Imitace", ale to zase zkazí celkový efekt. Měj rád svého zloděje, kupuj pravé liťáky!!!
...představ si, že mýmu strejdovi ukradli nohu! >:-[] >:-[] Von je vysloužilej námořník a jednou takhle podřimoval v parku... No a přišli zikáni a normálně ho dali na cihly. Strejda se probudil a málem si rozbil hubu, protože měl jenom jednu nohu a pod tou druhou cihly >:D >:D >:D ..a nebyla ocelová.. >:D
Tak jestli ji měl udělanou z nohy stolu... a někdo měl zrovna stůl o třech nohách... Nebo třeba pomohl přežít zikánské rodince celou zimu, jelikož měli co pálit... Třeba ho to uchlácholí, že to každopádně bylo pro dobro lidstva...
...to je sice fakt >:D ...ale zas, keby mysleli asi by urcite odniesli stryka: maju jeho invalidny dochodok! Teraz sice mozu kurit. Ale na kolko vydrzi taka noha?
Resp. vydělat, protože omezí počet litých kol na nové vozy a bude více mimo výbavu v extras. Je to trapné, když výrobní cena včetně dopravy elektronu je ve stovkách korun (tlakové litý je levnější než lisování či kování FE materiálu)...Dělají z nás jen blbce. Elektron za dvacku co stojí ve výrobě 4 stovky a ještě vymýšlejí takové kraviny. KROK ZPĚT. Kdyby se raděj Opel zamyslel proč je tak neúspěšný.
..., nechci chytrým a dobře placeným hlavám od Opelu kazit radost, ale myslím, že se to neujme. Nevím, proč vymýšleli speciální ocelový ráfek. Když jde udělat na normální černý ocelový ráfek kryt z umělé hmoty, můžete si ho udělat i z elektronu, ale kdo to za ty prachy koupí. Když chtějí vyměňovat povrch, proč neudělají rovnou lité kolo ze dvou kusů. Kryt by byl jen trochu větší, než je u některých litých kol kryt šroubů. Samozřejmě by ráfek byl o kryt těžší, než normální a o něco dražší. Já bych měl lepší nápad. Udělat lehký elektronový ráfek, nemusí být ani moc pěkný, povrch začernit a navrch plácnout plastový kryt. Bude lehký, levný, zloděje odradí a když ho škrábnete nebo polámete, koupíte v Polsku za 2 stovky nové kryty a jedete dál !
Co to je zas za hovadinu? Ony se hlinikove kola kupuji hlavne proto ze jsou hezci? Ja bych nezavrhoval napad koupit si je proto ze jsou tuzsi a lehci, takze trochu prispivaji k ovladatelnosti auta. Na bicyklu rozhodne teda poznate jestli jsou rafky ocel nebo hlinik - uz podle toho jak casto si je musite nechat centrovat ...
asi pisem uz neskoro ale autor clanku trochu zavadza - su to sikovne urobene normalne plechove disky s puklicou v tvare 5 lucoveho zliatinov. disku - skutocne je to vytvarovane ako elektron a rozdiel nie je vydiet - urcene pre setrilkov - ktory by na vectre inac mali puklice (aj taky su)- za smiesny doplatok moze mat clovek normalny elektron co by som chcel radsej aj ja. Ale chapem autora ak mal nepresne podklady od PR
Videl jsem to v prodejne Oplu a musim rict, ze cocky ani bryle nenosim a doktor me ridit necha, ale to, ze na 20 cm nepoznam, zda jsou tam ty jejich poklice ci hliniky, to jsem se docale divil... Jak tu nekdo jiz psal, vetsina lidi kupuje al. kola proto, aby to bylo hezci, nikoliv kvuli odlehceni neodpruzene hmotnosti... A to jim oplacky poklice na 99% splni!!!