Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Motorové novinky v Octavii Tour: 1.9 TDI(74 kW) Euro IV

31 komentářů

Skodovka je pro socky!
Hmm,tak díky no.Tím teda degraduješ půlku českého národa na tvou úroveň!
si chudak, je to beznadejny, je mi te lito
Doposud jsem nevěděl, do které třídy obyvatel patřím. Teď jsi mi to konečně objasnil. Vlastním již třetí Škodu a na čtvrtou se chystám...
Musím zvolat 3 x hurá - vím co jsem
jdi si lecit komplexy nekam jinam
Vubec nevis o cem kecas.Chudaku.
kdybych tady napsal svuj nazor co si o tobě myslím tak ho stejně někdo smaže sle si chudák
Ty si hodně ale hodně moc velikej chudák. Sem zvědavej čim jezdíš ty TY SOCKO.
Aha,takze Skody jsou pro socky,jo???Mozna,ale pro tebe jsou Dacie a Olcity a Ziguliky Trabanty a dalsi sroty.
Jak tohle muzes vubec napsat.Bez se lecit jinam ***.A hlavne nejdriv premyslej,a pak mluv.
Ty zakomplexovanej skodovkari! Jel si nekdy v Oltcitu? Asi ne kdyz napises takovou zhovadilost. Ty Tebou tak zastavany skodaWagen strcim
do pytle kdy si vzpomenu!!
keby Skodovka bola slovenskou firmou, bol by som na nu velmi hrdy, mozes sa hanbit
:no: socka buzna si ty
>😒] :no: buzno zakomlexovanej
Starší motory jsou tišší a dle mého názoru i větší držaky
Zrovna 81kW ropák byl dosud nejpovedenějším motorem koncernu. Dynamicky velmi schopný, spotřebou vynikající. TDI PD jsou sice dynamicky schopnější, ale hlučnější a žerou o poznání více. Zajímalo by mne ovšem, zda tento TDI 74kW je to PD, které se dává do Fabie (vylepšený na Euro IV), anebo je to upravený TDI 66/81kW (vylepšený na Euro IV) s rotačním čerpadlem.
no je to urcite PD, mam dojem, ze koncern uz ani nic jineho nevyrabi a vyvoj klasickych dizlu uz skoncil...
nesuhlasim, audi predsa dalej tlaci CR
Common rail III. je najnovšia "dízlová" cesta u VW - s piezoelektickými vstrekovačmi od Bosch-u (so vstrekovacími tlakmi 16000 bar), takže staré rotačné čerpadlo je už nenávratne preč.
1600 bar samozrejme
jj, ale mamzato ze vw nepouziva comonrail!!! ten je v peugeotech, citroen, renault.. ale u vw je snad cerpadlo-tryska
VW ne, ale Audi ve 2.7, 3.0 a 4.0 pouziva common-rail. 1.9 a 2.0 jsou PD.
a co takovej tuareg v10 je taky common rail
V10 TDI je PD.
ano ano *
proc jen 74kW??? copak tam nemuzou konecne nacpat neco silnejsiho?vzdyt staci jen lehce precipovat a hned je to o necem jinem...
Tomu se přeci říká obchodní politika, kdo by kupoval starou škodovku se silným dieselem nebo myslíš že dají 100kW do auta za 460.000
Ano ano.Mate pravdu hosi.
u te stary to uz nema cenu menit,to je jasny.ale u nove mi pripada 103kW na 2.0TDI hodne malo...
místo aby ukončili výrobu tak se to snaží držet místo aby novej model slevnili tak se tady snaží držet starou herku
Celý svet už používa commonrail len VW sa drží tých zastaralých dízlov