Novinky
Zrovna 81kW ropák byl dosud nejpovedenějším motorem koncernu. Dynamicky velmi schopný, spotřebou vynikající. TDI PD jsou sice dynamicky schopnější, ale hlučnější a žerou o poznání více. Zajímalo by mne ovšem, zda tento TDI 74kW je to PD, které se dává do Fabie (vylepšený na Euro IV), anebo je to upravený TDI 66/81kW (vylepšený na Euro IV) s rotačním čerpadlem.
no je to urcite PD, mam dojem, ze koncern uz ani nic jineho nevyrabi a vyvoj klasickych dizlu uz skoncil...
nesuhlasim, audi predsa dalej tlaci CR
Common rail III. je najnovšia "dízlová" cesta u VW - s piezoelektickými vstrekovačmi od Bosch-u (so vstrekovacími tlakmi 16000 bar), takže staré rotačné čerpadlo je už nenávratne preč.
proc jen 74kW??? copak tam nemuzou konecne nacpat neco silnejsiho?vzdyt staci jen lehce precipovat a hned je to o necem jinem...
místo aby ukončili výrobu tak se to snaží držet místo aby novej model slevnili tak se tady snaží držet starou herku
Musím zvolat 3 x hurá - vím co jsem
Jak tohle muzes vubec napsat.Bez se lecit jinam ***.A hlavne nejdriv premyslej,a pak mluv.
do pytle kdy si vzpomenu!!