Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Motorové novinky v Octavii Tour: 1.9 TDI(74 kW) Euro IV

31 komentářů

>😒] :no: buzno zakomlexovanej
:no: socka buzna si ty
Ty si hodně ale hodně moc velikej chudák. Sem zvědavej čim jezdíš ty TY SOCKO.
Celý svet už používa commonrail len VW sa drží tých zastaralých dízlov
V10 TDI je PD.
u te stary to uz nema cenu menit,to je jasny.ale u nove mi pripada 103kW na 2.0TDI hodne malo...
Ty zakomplexovanej skodovkari! Jel si nekdy v Oltcitu? Asi ne kdyz napises takovou zhovadilost. Ty Tebou tak zastavany skodaWagen strcim
do pytle kdy si vzpomenu!!
místo aby ukončili výrobu tak se to snaží držet místo aby novej model slevnili tak se tady snaží držet starou herku
keby Skodovka bola slovenskou firmou, bol by som na nu velmi hrdy, mozes sa hanbit
Ano ano.Mate pravdu hosi.
Aha,takze Skody jsou pro socky,jo???Mozna,ale pro tebe jsou Dacie a Olcity a Ziguliky Trabanty a dalsi sroty.
Jak tohle muzes vubec napsat.Bez se lecit jinam ***.A hlavne nejdriv premyslej,a pak mluv.
Tomu se přeci říká obchodní politika, kdo by kupoval starou škodovku se silným dieselem nebo myslíš že dají 100kW do auta za 460.000
a co takovej tuareg v10 je taky common rail
kdybych tady napsal svuj nazor co si o tobě myslím tak ho stejně někdo smaže sle si chudák
proc jen 74kW??? copak tam nemuzou konecne nacpat neco silnejsiho?vzdyt staci jen lehce precipovat a hned je to o necem jinem...
Vubec nevis o cem kecas.Chudaku.
ano ano *
VW ne, ale Audi ve 2.7, 3.0 a 4.0 pouziva common-rail. 1.9 a 2.0 jsou PD.
jj, ale mamzato ze vw nepouziva comonrail!!! ten je v peugeotech, citroen, renault.. ale u vw je snad cerpadlo-tryska
jdi si lecit komplexy nekam jinam
Doposud jsem nevěděl, do které třídy obyvatel patřím. Teď jsi mi to konečně objasnil. Vlastním již třetí Škodu a na čtvrtou se chystám...
Musím zvolat 3 x hurá - vím co jsem
si chudak, je to beznadejny, je mi te lito
1600 bar samozrejme
Common rail III. je najnovšia "dízlová" cesta u VW - s piezoelektickými vstrekovačmi od Bosch-u (so vstrekovacími tlakmi 16000 bar), takže staré rotačné čerpadlo je už nenávratne preč.
nesuhlasim, audi predsa dalej tlaci CR
no je to urcite PD, mam dojem, ze koncern uz ani nic jineho nevyrabi a vyvoj klasickych dizlu uz skoncil...
Zrovna 81kW ropák byl dosud nejpovedenějším motorem koncernu. Dynamicky velmi schopný, spotřebou vynikající. TDI PD jsou sice dynamicky schopnější, ale hlučnější a žerou o poznání více. Zajímalo by mne ovšem, zda tento TDI 74kW je to PD, které se dává do Fabie (vylepšený na Euro IV), anebo je to upravený TDI 66/81kW (vylepšený na Euro IV) s rotačním čerpadlem.
Starší motory jsou tišší a dle mého názoru i větší držaky
Hmm,tak díky no.Tím teda degraduješ půlku českého národa na tvou úroveň!
Skodovka je pro socky!