Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

JE TO DOMA JE TO DOMA
neregistrovaný "dCi"
| 10. 8. 2005 01:08
Ano je to tak! Čísla vy bejci a kobyly! Ty se nedají popřít. A ta Thalia tam je!!! Bejci v ČR nevymřeli! Thalia přestává být autem pro bejky, Thalia je pro hřebce, nefalšovaný divoký mustangy, Thalia je pro buvoly. Vem si čeče do pusy škodovku. To je jak nízkotučnej jogurt, kterej stál dva týdny na přímém slunci. Ale hraj si s jazykem, když vyslovuješ ono magické slovo. THALIA. To je ladnost, to je elegance. To není totiž zkaženej jogurt, to je kámo srnčí guláš, pěkně vostrej a voduševnělej. Hláskuj si tohoto Parida mužů a Helenu žen. Třikrát. THALIA THALIA THALIA. Už to cejtíš? To je srnka, to je její ladnost při běhu. Ne žádný těžkotonážní domácí smradlavý prase, které akorát vyleze z chlívku aby mu nějakej vožralej zedník a řezník amatér v jedné osobě užízl hlavu. To je teritorium koncernu. Ale srnka Thalia, ta matrace pod hřebce, to je prostě šoukár!
JE TO DOMA JE TO DOMA
neregistrovaný ":)"
| 10. 8. 2005 04:51
what the fu?????
JE TO DOMA JE TO DOMA
neregistrovaný "206pt"
| 10. 8. 2005 05:00
Z tebe by meli v reklamnim oddeleni v Renaultu radost.Tolik sloganu a prirovnani najednou... parada. Ale 206 je tomu tvemu hrebci v zadech
JE TO DOMA JE TO DOMA
neregistrovaný "Zbůďa"
| 10. 8. 2005 06:20
Škoda jenom, že ta tvoje srnka skákavá má na zádech bágl, kterej evidentně někomu štípla. ))))))
JE TO DOMA JE TO DOMA
neregistrovaný "anonym"
| 10. 8. 2005 07:41
JE TO DOMA JE TO DOMA
neregistrovaný "Usak"
| 10. 8. 2005 06:27
7. místo je pěkné, ale 1. místo je víc - mnohem víc ...
JE TO DOMA JE TO DOMA
neregistrovaný "JP"
| 10. 8. 2005 07:51
Thalia je pro buvoly? - ty si skoro rikas o to, abychom to posledni slovo trosku zkratili
JE TO DOMA JE TO DOMA
neregistrovaný "misoo"
| 10. 8. 2005 08:28
nechapem... to myslis akoze naozaj ??? inac mam zmysel pre humor velmi velky, ale fakt som tam ironie moc nenasiel... dCi fakt to myslis vazne s tou natalkou ???
JE TO DOMA JE TO DOMA
neregistrovaný "Micek"
| 10. 8. 2005 11:18
Thalia je IMHO nejhnusnější Renault za posledních 10 let.. máš vkus
JE TO DOMA JE TO DOMA
neregistrovaný "Micek"
| 10. 8. 2005 12:29
když už si bereš do huby jména helénů, tak tohle mohl stvořit tak jedině Satyr
JE TO DOMA JE TO DOMA
neregistrovaný "dCi"
| 10. 8. 2005 13:04
Paris a helén? No to si se zbláznil
JE TO DOMA JE TO DOMA
neregistrovaný "Micek"
| 10. 8. 2005 15:02
nevím, jestli si to pochopil, tak jak jsem to myslel. heléni se říká Řekům, a pokud si psal o Paridovi, tak jsem to pochopil, že mluvíš o nich (Řecích)..
JE TO DOMA JE TO DOMA
neregistrovaný "dCi"
| 10. 8. 2005 15:28
No to sice jo, ale Paris nebyl Řek
JE TO DOMA JE TO DOMA
neregistrovaný "Micek"
| 10. 8. 2005 21:55
jak to??
JE TO DOMA JE TO DOMA
neregistrovaný "dCi"
| 10. 8. 2005 22:03
Paris byl Trójský princ. Trója neležela v Řecku. Schliemann ji vykopal na západě Turecka. Homér sice, co si pamatuji, nezmiňuje národnost Trójanů jinak, než Trójané, ovšem Řekové to nebyli.
JE TO DOMA JE TO DOMA
neregistrovaný "Micek"
| 10. 8. 2005 22:32
ok, dík a omlouvám se za ten špatný příměr..
JE TO DOMA JE TO DOMA
neregistrovaný "dCi"
| 10. 8. 2005 22:39
V pohodě, ani já nejsem dokonalý jako Thalie.
JE TO DOMA JE TO DOMA
neregistrovaný "x-bart"
| 12. 8. 2005 11:00
Super a totální bejčí souhlas! /respekt
GTI
neregistrovaný "mates"
| 10. 8. 2005 07:49
ty jsi vazne vizionar! Az budu chtit koupit akcie, tak jdu za tebou pro radu. Tvuj odklon od VW k Loganu mi porad nedaval smysl a ted, ted jsem prozrel a vidim to. Ty umis vybrat viteznyho kone a to se tam kde ja bydlim ceni dvojnasob Guru, Apostol a PoloAuto nenapadne vyklizi lety PR masaze ziskane pozice a nastupuji novi guruove a apostolove (Logan a Focus)
GTI
GTI
| 10. 8. 2005 09:22
Ta Loganvize... na tu si musíme zvykat. Fakt jich je na silnici už dost vidět.
GTI
neregistrovaný "mates"
| 10. 8. 2005 09:38
Je a ja to taky myslel dobre a ne ironicky Me Logan nijak neurazi a nevadi! Radsi denne uvidim 20 novych Loganu nez jeden tank okupanta
GTI
GTI
| 10. 8. 2005 09:46
GTI
neregistrovaný "Micek"
| 10. 8. 2005 11:19
já radši uvidím 3 Logany za každou zbouranou Thalii
čísla
neregistrovaný "IT"
| 10. 8. 2005 07:59
Tak a už vím, že mohu potkat některé z 1394 aut, která se dle soudruhů v D převracejí. Zatím jsem žádné převrácené z této množiny neviděl, ale viděl jsem spousty jiných nabouraných. Někde se vlodila chybička, ale kam?

Teď vážně: z tabulky je vidět, kolik mají lidé peněz a že pokud chtějí nové, asi kupují menší a levnější. Z těch dražších je otázka, kolik je služebních (vč. Octávky) a kolik soukromých. Totéž by asi bylo i pro Fabii.

Takže se tu nehádejme, co je a není lepší, lidi stejně nemají prašuje a většině se o novém autě ani nezdává.

Já jsem na 46 místě, no to bych ani neřekl, že je nás tolik bláznů, co si koupí fr. šrot..."Apoštol krásy" nám pěkně natrhl....
Takže hezký den všem, co mají rádi auta.
ASTRA vs. GOLF
neregistrovaný "Afterdark"
| 10. 8. 2005 08:20
Dost me prekvapilo poradi. Cekal bych ze to bude naopak. Astra je o polovinu lepsi, hmmm.
PASSÁTNÍ TABULKA
GTI
| 10. 8. 2005 09:15
Tady už je na co koukat. VW těžce boduje. A pak, že třináctka je smolné číslo. Apoštol - 13 Apoštolů v řadě. Tohle je eso tabulky. Střední třída a takhle nahoře... Neboť kdo tu atakuje Logana vítězí Opřímnou soustrast současně vyslovuji příznivcům Hondy. Speciální tryznu, kterou nejspíš uskuteční Klub na sklonku srpna tiše podpořím. Nejsem necita... Ale s odkazem na ty výsledky prosím, nenavážejme se do příznivců mimoevropskejch aut... tahle tabulka je zdecimovala na půl roku. Gratuluju Renaultu, úspěch na který bych tedy nevsadil ani zlámaný euro. Copak tak asi za tím vězí... P.S. GOLF byl vždycky jednička, dnes má tedy ty jedničky dvě... dobré číslo. Astru potkávám zatím jen v kombi... to je také řešení motorizace... pro někoho. Přitom nechápu kde jsou ti mladí letci, kterejm by hatch od Astry slušel... Kloboukáře bych snad ani do tabulky nezařazoval... ale bůh ví, jak by potom tady v Česku ta tabilka dopadla...P.P.S. - výbornej počin, tabulka napříč spektrem.
PASSÁTNÍ TABULKA
neregistrovaný "mates"
| 10. 8. 2005 09:40
Hele to neokecas. VW je na ustupu a muze si za to samo. Renaul prijemne prekvapil. Co je pro priznivce Audi velke zklamani, ze dva modely se dostaly do TOP50 a tim se jasne vyradili z premioveho segmentu a staly se mainstreamem
PASSÁTNÍ TABULKA
GTI
| 10. 8. 2005 09:49
...Jo, jenomže tahle tabulka je víc o životní úrovni, než o kvalitě úspěchu.
PASSÁTNÍ TABULKA
neregistrovaný "mates"
| 10. 8. 2005 09:51
At je zivotni uroven jakakoliv, tak by se premiova znacka nikdy nemela dostat do TOP50!
PASSÁTNÍ TABULKA
GTI
| 10. 8. 2005 09:55
Dobrej úhel pohledu
Astra
neregistrovaný "ZZ"
| 10. 8. 2005 10:11
Podívej se na ceník Astry a pochopíš, proč si to nekupují mladí letci... Auto to krásný je, ikdyž je to Opel, to se musí nechat, ale cenová politika je kdesi v říši nebeské.
Astra
neregistrovaný "mates"
| 10. 8. 2005 10:16
Cenova politika se odviji od modelu Blitz Micek mi povidal, ze to je historicky nejuspesnejsi model, ktery nema konkurenci v mnozstvi variant ve kterych byl a nejspis i je vyraben Bohuzel vyvoj neco stoji a to se negativne projevuje na cene vsech ostatnich modelu
Astra
neregistrovaný "ZZ"
| 10. 8. 2005 10:18
Nenazýval bych to vývojem, ale miniaturizací jednotlivých dílů
Astra
neregistrovaný "Micek"
| 10. 8. 2005 11:24
aáno, to je pravda. vývoj dřevoplynového pohonu pro Blitz spolknul prostředky na 50 let dopředu. v příštích letech se ale počítá, že by se dřevoplyn mohl zavést i do automobilů nižší střední třídy..
Astra
neregistrovaný "Tom"
| 10. 8. 2005 15:57
Velice by mě zajímalo, jak by ta tabulka vypadala, kdyby se vynechali služební auta! Fabia, Octavia, Superb a Passat jsou typická fleetová auta.. přesně, jak říkáš - Evropské firmy kupují fleetová auta evropské produkce a je to tak dobře. Pro mě osobně, je ale důležitejší co si lidé kupují domů a tam by to s tím Passatem moc dobře nedopadlo. Neznám nikoho, kdy by měl Passat jako soukromé vozidlo - vždycky je to služebí TDi. 1040 je určitě úspěch, ale z pohledu "normálního" člověka je podstatnější těch 1394 lidí, z nichž by si většina jinak pravděpodobně koupila Fabii - těžká rána pro Škodovku (můj názor)
Off topic - Logan a losi test.
neregistrovaný "Jozki."
| 10. 8. 2005 09:25
Bola tu dost burliva debata o prevrateni Loganu v losom teste. Odporucam precitat. [odkaz]
Off topic - Logan a losi test.
neregistrovaný "mates"
| 10. 8. 2005 09:43
To ani nemuseli delat. To ze se ADAC pokusil o slusnou podpasovku bylo zrejme uz driv Ale jinak chvalyhodny pocin
Off topic - Logan a losi test.
neregistrovaný "Jozki."
| 10. 8. 2005 09:52
Robia tam dlhodoby test na 50 alebo 100 tis km uz sa nepametam. Ale som velmi zvedavy na vysledok.
Off topic - Logan a losi test.
neregistrovaný "mates"
| 10. 8. 2005 10:00
Pokud budou objektivni, tak prijdou na to, ze je to po 100k km normalni laciny ojety auto jako kazdy jiny. Se vsema vadama jaky bude mit kazdy auto z tohoto segmentu.
Off topic - Logan a losi test.
GTI
| 10. 8. 2005 09:53
Velká ostuda pro ADAC. Zajímavé - doporučují koupit nízkoprofilové pneumatiky. Těma by asi měli tedy Logana vybavovat v základu.
13 ZÁZRAKŮ
GTI
| 10. 8. 2005 10:05
Obrovskej trhák. APOŠTOL krás je tam kde je. Tohle se nedá rozdejchat. To je totální nářez. Obrovskej úspěch, pro ostatní konkurenci nedosažitelné... Bravo VW. P.S. Až tu bude i kombi...
13 ZÁZRAKŮ
neregistrovaný "mates"
| 10. 8. 2005 10:10
Prijde ti tak zazracne, ze "lidr" stredni tridy byl prekonan absolutne neprodejnym Superbem a "zastarale" Mondeo je hned za nim? Co se asi stane az Ford uvede nove Mondeo? Myslis, ze Apostola zachrani ta verze na prevoz rakvi?
13 ZÁZRAKŮ
GTI
| 10. 8. 2005 10:16
Sám jsem hodně fandil a upřímně mě mile přesto překvapil, jak se i přes svou revolučnost v designu chytil. A protože kombi bude ještě přitažlivější, myslím, že tahle generace Apoštola bude velebená jako velkej trhák. Na Mondeo čekám moc netrpělivě. Jestli to ale bude obdoba Focus I - II, tak to bude voda na mlejn Apoštola. Zatím jsem viděl jen PC retuše a ty byly senzační. Realita, jak známo, bývá odlišná... tak snad už brzy.
13 ZÁZRAKŮ
neregistrovaný "mates"
| 10. 8. 2005 10:20
Novy Focus noveho Golfa slusne natrel, takze bych nebyl tak skepticky A k ty "revolucnosti" designu ....., k tomu se da napsat jen to, ze je opravdu vylocny. To hovori za vse
13 ZÁZRAKŮ
GTI
| 10. 8. 2005 11:26
13 ZÁZRAKŮ
neregistrovaný "jozef77"
| 10. 8. 2005 19:07
Prosim Ťa, ten Tvoj "Apoštol krásy" by sa mal volať "Démon hnusu". Krásne auto vyzerá inak. Pozri sa na Mazdu 6, Hondu Accord, Toyotu Avensis, Peugot 407, Lagunu atď. (aby sme zostali len pri strednej triede).
13 ZÁZRAKŮ
GTI
| 10. 8. 2005 20:41
Laguna je originální, 407 je odvážný... o tom ostatním snad ani nebudu psát. Jen Accord (sedan!!) má šmrnc.
13 ZÁZRAKŮ
neregistrovaný "jozef77"
| 10. 8. 2005 23:18
No ak si presvedčený, že VW Passat je krajší, ako M-6 olebo T Avensis, tak ja ti ten názor neberiem, avšak si myslím, že by si mal navštíviť očného lekára. Tým nechcem povedať, že Passat je zlý. Bavíme sa len o dizajne. Predchádzajúca generácia bola dizajnovo oveľa krajšia (môj názor).
Pepino? Radši Josefe
neregistrovaný "ZZ"
| 10. 8. 2005 10:06
Škoda že to nečte Pepino - odpůrce francouzských automobilů. Dle něj je v této zemi evidentně hodně bláznů, co si kupují nekvalitní žabožroutské paštiky. Za to ti chytří v japonských vozech v TOP10 nějak nevidím. Za domácí škodou to mají těžce pod palcem vyznavači pohodlné jízdy a technologického pokroku. Kam se vytrácí německá konkurence? Kam se stahujete? Že by lidé měli už dost těch předražených chudě vybavených wágenů a spol. a dávali přednost "něčemu" jinému? Kupní síla pochopitelně není tak velká, ale jsem mile překvapen.
Pepino? Radši Josefe
neregistrovaný "mates"
| 10. 8. 2005 10:12
U tech vagenu nebude problem cena (lidi ji radi zaplati) nebude to ani vybava (lidi se radi prizpusobi), ale zasadni problem je, ze jsou hnusny a bez napadu!
Pepino? Radši Josefe
neregistrovaný "ZZ"
| 10. 8. 2005 10:17
Nechtěl jsem to napsat tak na tvrdo Ale jsem přesvědčený i o té ceně, protože čehůni jsou velmi šetřivý, ikdyž na autech kolikrát ne. A to je pak ten rozdíl mezi prodejeme.
Pepino? Radši Josefe
GTI
| 10. 8. 2005 10:22
O cenách moc nevíš, když tohle píšeš. A Francie? Francie chytá dobrej dech - Citroen je vlastně celej úchvatnej. Renault už ví jak uchopit ten kubismus a Peugeot také poměrně zatápí. Kdo kritizuje tahle auta, neví co je dobré... Japončíci to projeli na celé čáře - píši o tom nahoře. To jsem sám nečekal a končím s kritikou. To není partner. Hoši v klubu držej černou hodinku... ještě že king je na dovolené. Ale oni mu asi pošlou soustrastnej telegram.
Pepino? Radši Josefe
neregistrovaný "mates"
| 10. 8. 2005 10:26
Nevidel bych to tak tragicky. V TOP50 je 9 japoncu a 7 korejcu.
Pepino? Radši Josefe
neregistrovaný "ZZ"
| 10. 8. 2005 10:35
Úvodem oceňuji, že ses přiznal ke své velké lásce. Teď už jen stejné přiznání pro Ameriky a Lones se počůrá radostí. Navíc sis u mě hodně šplhnul s tím Citroënem K těm cenám. Neříkám, že jsou fr auta levná, ale poměr toho, co dostanu tam a co u němců, je úplně někde jinde. Když k tomu přidám ještě další atributy, tak mi jasně vyhrává francouz před němcem. A co se týče Asie: Evropa holt drží basu
Pepino? Radši Josefe
GTI
| 10. 8. 2005 10:47
Zajíčku, já tě chytnu za slovo a propočítám Megane s Golfem. A jsem přesvědčen, že cenově to jedno jest...
Pepino? Radši Josefe
neregistrovaný "mates"
| 10. 8. 2005 10:49
Jasne, JEN POCKEJ ZAJICI, takhle se prohanet po golfovym hristi
Pepino? Radši Josefe
neregistrovaný "ZZ"
| 10. 8. 2005 10:52
To by bylo žůžo. Já jsem na to totiž moc línej Srovnatelné výbavy, motorizace atd. U karosářských variant to už ale asi neokecáš Klidně se můžem nejdřív bavit o těch objektivně měřitelných parametrech. Až přijdou ty subjektivní, tak to bude zase prča
Pepino? Radši Josefe
GTI
| 10. 8. 2005 11:13
Já tohle udělal u Apoštola vrs. BMW3 a mnohejm to trochu srazilo cenový paty. Věř, vyplatí se si sestavit "své" auto a porovnat ho s konkurencí.
Pepino? Radši Josefe
neregistrovaný "ZZ"
| 10. 8. 2005 11:16
Já ti to věřím a proto tě v tom podporuji. Čekal jsem, že už na tom pracuješ, když ses tak odmlčel
Pepino? Radši Josefe
GTI
| 10. 8. 2005 11:27
Odjíždím, tak až večer.
Pepino? Radši Josefe
neregistrovaný "Tom"
| 10. 8. 2005 16:25
Už mě to unavuje, ale ještě jednou. Apeluji na tvůj zdravý rozum! Co se týče japonských a korejských aut, hodnotit pouze absolutní čísla je "omezené a dosti krátkozraké". Psal sem to tu již několikrát a už mě to přestává bavit, ale ještě jednou se přemůžu. Než budeš vynášet ukvapený soudy, zkus se zaměřit na prodejí trendy!!! Jaký byl tržní podíl japonských a korejských aut před 5 lety? A jaký je letos? Ještě Ti to nedochází? Nebo si to jenom nechčes připustit? Boží mlýny melo pomalu, ale jistě! Připomínáš mi američany v 70.tých letech, když tvrdili že nejlepší auta na světě jsou ta jejich, japončíkům se jenom posmívali.. Chovali se přesně jako ty a tobě podobný - pořád samí ha ha, a pak najednou to přišlo -místo ha ha, najednou začli říkat aha. Jak se tato pohádka dále vyvíjí asi viš sám, ale protože jsem na Tebe hodný, tak Ti to připomenu. Současný stav trhu v USA: US výrobci jsou dost v problémech, kvůli rostou konkurenci z japonska a stále více i z Koree, jsou nuceni neustále snižovat ceny. Současný podíl japonských vozů je 30% a neustále (pomalu ale jistě) roste (nejdležitejší je, že roste pořád za posledních třicet let, jak to asi bude vypadat za 20 let?). US výrobci teda pořád snižují ceny a díky tomu jim pořád patří 60% trhu, ale nemají téměř žádné marže! Takový GM na každé autě PRODĚLÁ NĚKOLIK STOVK DOLARŮ (platilo v minulém roce) ZATÍMCO JAPONCI NA JEDNOM AUTĚ VYDĚLAJÍ VÍCE NEZ 3000 DOLARŮ!!! US výrobci to prostě, za těchto podmínek, nemohou dlouho ustát - budou muset zdražit a pak to přijde.. Zajímavá poznámka: tím, že US vyrobci neustále snižují ceny nastává zajímavá paradoxní situace - zákazníci začínají US cars vnímat jako levná auta a pokud se zdraží, tak je kupovat nebudou. Své o tom ví třeba Cadillac! Hraje si na prémiovou značku, ale kdyby dal ceny na úroveň prémiových značek (MB, BMW), tak si ho koupí jen hrstka skalních fandů. GM prostě musí podávat Cadillacky za levno a hlavně na nich nic moc nevydělá. Japonci a Korejci jsou ve výrobě neuvěřitelně efektivní (pověstný je výrobní systém Toyoty a její systém dodávek just-in-time, v Kolíně by mohli vyprávět), tak že vyráběj kvalitnější auta s mnohem menšími náklady a mohou investovat nehorázný sumy do vývoje. Současná situace v USA je taková, že japonský auta jsu celkově vnímána jako výrazně lepší než domácí značky (docela změna za 20 let ne?). Značky jako Lexus, Acura a Infiniti to tam docela válcují. V posledních 30 letech se japonci soustředili na US trn, který ale začíná být výrazně přesycený a proto postupně zbrojí na expanzi do Evropy. Ještě pár let to bude trvat a pak to vypukne. Uvidíš co udělá nová generace modelů Toyota.. Korejci také zbrojí, do roku 2010 chtěj svůj tržní podíl v Evropě zdvojnásobit (a nepochybuj o tom, že se jim to povede). Hádat se s tebou nebudu, ale zkus zkouknou ty trendy prodejů! VW si sice posledních pár let drží svých 20%, ale Toyota svůj podíl během té doby ztrojnásobila!!! Ještě seš v klidu? Jen se bojím, aby nakonec Evropani nedopadli jako amíci.. Nezapomínej, že pýcha předchází pád!!!
Drobná US korekce!
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 10. 8. 2005 18:07
Se začátkem tvého příspěvku se nedá než souhlasit. Jen bych dodal že hlavní zvrat přinesly ropné krize, nikoliv nějaká drastická změna japonské nabídky. Ale teď to hlavní! Je pravda, že Američani na naprosté většině vyráběných modelů prodělávají, zatímco Japonci vydělávají. Ale důvodem nejsou (opakuji nejsou!) ceny. Americké továrny krvácí na vyplácení nehorázně vysokých požitků bývalým zaměstnancům z dob zlatých 50. a 60.let. Je zajímavé, že ač sám celým příspěvkem obhajuješ japonská auta, zrovna u cenového srovnání jsi použil M-B a BMW, viď? Protože si snadno můžeme dokladovat, že i japonské značky jsou ve srovnání s evropskou přímou konkurencí o třídu levnější a cenově srovnatelné s Američany! Příklad za všechny: Limuzíny vyšší střední třídy Cadillac CTS a Lincoln LS se prodávají za cenu středních němců BMW 3 a M-B C. To samé platí ale i pro Acuru TL. Lex GS a Infi M jsou tak napůl cesty. Dále stojí za upozonění, že například modely Cadillac STS ač cenově velmi výhodné, se ve většině případů prodávájí v maximální výbavě a tudíž jejich cena je někde úplně jinde. O početném přestavování DeVille a Town Carů na dlouhatánské "stretched limuzíny" ani nemluvím. Dále SRX a Aviator jsou dozajista levnější než luxusní SUV japonských a evropských značek. Jenže kde je těžiště prodejů amerických luxusních SUV? U Escalade a Navigatora. A tihle obříci ač nejsou přímí konkurenti importů, jsou naopak dražší. Zkrátím to: importované značky jsou v USA obyčejně plus mínus dražší než domácí. Jenže zatímco M-B, BMW, Audi, Lexus, Infiniti, Acura prodávají nejvíce své nejmenší modely a čím větší, tím hůře ho prodávají, tak Cadillac a Lincoln mají své koně v těch největších a nejdražších segmentech a čím menší auto od nich, tím méně se ho prodává.
Drobná US korekce!
neregistrovaný "Tom"
| 10. 8. 2005 23:11
Díky za korekce, na ty sociální dávky jsem úplně zapoměl, ropná krize hrála taky velkou roli. Ale s tou cenou bych si dovolil nesouhlasit! Cenové srovnání Cadillacu s MB a BMW jsem použil kvůli tomu, abych demonstroval skutečnost, jak snížení cen devalvovalo vnímání značky v očích zákazníků (na tohle téma jsem četl docela dost článků). Cadillac byl vždy symbolem luxusu a jasnou prémiovou značkou, dříve to byly nejlepší auta na světě (třeba já nedám dopustit na Cadillac Eldorado). Jenže ukaž mi dnes Cadillac, který může konkurovat MB S-classe nebo BMW 7er.. Neexistuje, nikdo by totiž za "obyčejnej" Cadillac nezaplatil 100,000 a víc. Kdyby US výrobci nemuseli čelit ostré (opravdu ostré) konkurenci japonských výrobců, tak by se mohli zvýšením cen trochu zahojit, ale oni nemůžou..
Drobná US korekce!
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 11. 8. 2005 08:26
Nemůže čelit, nemůže čelit. Pokud jdeš snobským měřítkem: cenou, tak čelit nemůže. Ale spolehlivostí, bezpečností, designem i moderní technikou je překonává. A já beru nízkou cenu jako výhodu, ne nevýhodu. Nejsem totiž snob. A pokud je pro tebe důležitá ona magická hranice 100 000 doláčů, tak během mžiku oka se začíná prodávat XLR-V a možná už další rok vyjede dvanáctiválcová sériovka od studie Sixteen a ta bude též mít tuhle cenovku. ps: Cadillac a dokonce levnější americké značky zdražují prakticky každý rok. Sleduju to. Ale po malých krůčcích. GM i Ford začínají bojovat. Jinak nikdo nezpochybňuje vysokou spolehlivost japonských aut. Díky ní se drží nahoře i dnes, kdy i Američané nabízejí malé úsporné motory. Mnohé francouzské a italské značky se na US trhu prostě neudržely a teď se tvrdí, že v US nebyly. Jenže byly a dostaly do tlamy. Tolik k japoncům, kteří mi dělají vrásky. Ale čeho se opravdu nebojím, jsou evropská auta. Jejich podíl na americkém trhu už začal klesat! Zatímco Cadillac roste, všechny evropské značky kromě BMW ztrácejí. Jdu otevřít colu.
Drobná US korekce!
neregistrovaný "Tom"
| 11. 8. 2005 12:34
Abys věděl mě se Cadillaci taky líběj, hlavně poslední řada "hranatých" modelů. Nejvíc se mi libí STS (hlavně s V8 a AWD) a pak bych senebránil Escalademu (ale nevim, kdo by ho živil). Svým příspěvkem jsem chtěl upozornit na to, že Cadillac už ale není co býval. Dřív byl víc než Mercedesy, dneska to tak prostě není (i přes nezpochybnitelné problémy s kvalitou posledních modelů MB).. Žádná magická hranice pro mě důležtá není, jen sem upozorňoval na to, že prostě k určité degradaci došlo. XLR-V bude dobrý autíčko, ale je to pořád to samé - MB SL 65 AMG bude vždy víc (ikdyž pochybuju o praktickém využitím tohoto modelu). Co se týče Sixteenu, tak pochybuju, že budu uveden na trh ve stejné podobě jako byl koncept (16 válců, maximální luxus atd) a PRÁVĚ Z TOHO DŮVODU, ŽE BY ZA CADILLAC MÁLOKDO DAL TAKOVÝ PRACHY. Podle mě to GM dobře ví, byl to jen koncept, který měl za úkol zvýšit zájem o Cadillacky. Tím ale nevylučuje, že by se to za 10 let mohlo povést. Před Cadillacem je ale dlouhá cesta, aby si znovu vydobil svou bývalou pověst - v tom se shodneme, ne? Trošku off-topic: Co se týče koncernu GM, tak by podle neškodilo trošku zredukovat portfolio - zrušil značku Saturn a popřemýšlel bych o budoucnosti Pontiacu a Buicku. Ale zas do toho tolik nevidím. Nevíš kde by se dali sehnat detailnější statistiky prodejů podle značek i podle jednotlivých modelů v USA? Nejlepší by byla adresa organizace, co to v USA pravidelně sleduje, abych se tam mohl v budoucnosti průbězně sledovat..
Drobná US korekce!
neregistrovaný "Lonestarstate"
| 11. 8. 2005 13:24
Sériovka od Sixteenu je dávno potvrzená jako fakt nejbližší budoucnosti. Bude mít "jen" V12. Pověst v mých očích má tu nejlepší. Nikdy neměl problémy s kvalitou, bezpečností nebo designem. Což se o evropských značkách říct nedá. Saturn se rušit nebude, naopak prudce startuje a bude teď prodávat modely téměř identické s evropským Opelem. Na Pontiac a Buick mi nešahej. A Oldsmobile zpátky. Adresu organizace nemám, ale data beru vesměs z www.theautochannel.com Dost nepřehledný web, pokud nepoužiješ jejich vnitrostránkový vyhledávač.
Drobná US korekce!
neregistrovaný "Tom"
| 11. 8. 2005 14:09
Dík za ten web, je ohromně nepřehlednej, ale informací je tam hafo. Aspoň mám co číst při dlouhých zimních večerech O definitivním uvedení do série jsem teda zatím nic neslyšel, ale jak sem již říkal, myslím si, že to hned tak nebude. Lepší by bylo vylepšit image a pak teprve uvést takobouhle libůstku na trh. V12 budu Cadillacu slušet, sem docela rád, že se tam nebudou pokoušet dostat nějakou potvoru (V16). Co se týče portfólia, tak jsem přesvedčený, že by GM mělo provést nějakou redukci. Viz snížení počtu neperspektivních značek a sjednocení po stránce technologické. V USA nežiju a nejsem expert na US cars, ale o auta se zajímám a z mého úhlu pohledu je portfólio GM příliš "rozprsklé" = moc značek, které jsou navíc málo vyprofilované. Podle mě by stačilo toto: Chevrolet - celá modelová řada, Cadillac - luxusní auta, možná Pontiac - sportovní auta (v Austrálii jako Holden), Opel - téměř celá modelová řada (v USA jako Saturn, ve VB jako Vauxhall, v Austrálie jako Holden), Saab - luxusně-sportovní auta a Hummer. Ostatní zrušit..
Drobná US korekce!
neregistrovaný "Martin"
| 10. 8. 2005 18:14
Naprostý souhlas Může to znamenat velké ekonomické problémy pro celou Evropu a to již v horizontu nějakých 5-10 let. Přesto nevyhodím 100tisíc navíc za méně kvalitní evropské auto - tak jsem koupil Toyotu
Drobná US korekce!
GTI
| 10. 8. 2005 20:49
Díky za rozsáhlý rozbor Lones to trochu upřesnil... a já ti napíši, že vím jak pracuje Toyota... vím i o prodejních trendech... tohle je samozřejmě důležité... tak jako pohled můj - Evropa dělá nejkrásnější auta pro Evropu. Je mi jedno, jestli je něco z Japonska levnější... hergot, všechno snad nepřepočítávaš přes peněženku - abych roky jezdil v něčem, co se mi nelíbí jen proto, že je to levné, tak to je lepší koupit 2 metry provazu v OBI a jednou provždy se zhoupnout, to je nejlevnější.
Drobná US korekce!
neregistrovaný "ZZ"
| 10. 8. 2005 21:14
V Bauhausu ho mají ještě levnější a když budeš mít kliku, tak narazíš na akci v Tescu
Drobná US korekce!
neregistrovaný "Tom"
| 10. 8. 2005 22:50
Když víš o trendech (předpokládám, že je i sleduješ) tak proč píšeš hámotiny typu: "Japončíci to projeli na celé čáře" atd.? S tím, že Evropa dělá nejkrásnější auta pro Evropu, v podstatě souhlasím. Ale na druhou stranu, kupovat auto jen podle vzhledu taky není úplně nejlepší. Jak už sem psal, já vždy zvažuji ukazatel cena/užitečná hodnota a v tomhle ohledu to prostě evropské automobilky většinou prohrávají. A co se týče koupě auta, tak to se sakra dost rozhoduji do čeho vložím takovou kupu peněz..
CENA THALIE
GTI
| 10. 8. 2005 10:12
Koukám do tabulek. Thalií se prodalo víc, než stavebnice Merkur . Prosím vás, já pochopím že je úspěšná Fabie, kráska ze Škody, evergreen v tom nejlepším slova smyslu, mohl by mi tu někdo popsat jak dospěl k nákupu Thalie? Upřímně žádám o podrobnou story - vyřazovací kola, motivace tímto směrem, cenová inklinace atd. Byl bych za to vděčný. Celou tabulku jsem podrobně prošel a jsem schopen o každém místě napsat studii proč a nač. U Thalie ne, v tom mám mlhu. Tak předem děkuju.
CENA THALIE
neregistrovaný "mates"
| 10. 8. 2005 10:17
U takovych aut rozhoduje cena. Co je ti na tom tak nejasny. Je to stejny pripad jako Logan.
CENA THALIE
GTI
| 10. 8. 2005 10:24
Tak to se ozval ten pravej Já žádal MAJITELE. Jako jestli ho koupil před návštěvou očního, nebo až po a tak. Já chápu celou tabulku mimo jednoho auta...
CENA THALIE
neregistrovaný "mates"
| 10. 8. 2005 10:29
Kdyz udelas cokoliv pod 210k Kc v zakladu a ma to navic znacku evropskeho vyrobce, tak to prodas at ma zakaznik oci jako rys nebo nosi optiku ze s Plzne
CENA THALIE
GTI
| 10. 8. 2005 10:43
CENA THALIE
neregistrovaný "Max3"
| 10. 8. 2005 10:57
Včera jsem u plavečáku viděl nějakou ženštinu manueverovat s (na)Thalií. Auto bylo vymydlené, stejně jako dvě její dětičky na palubě. Vypadalo velmi slušně, zvlášť jsem se snažil zkouknout ten vytýkaný čumejdán. Myslím si, že pokud se nastávající hrdý majitel přepne do módu, že je to jako praktický doplněk (něco srovnatelné se stěrači pokud jde o negativní účinek na estetiku siluety vozu), nemusí to působit rušivě. Podle mého laického názoru může k rozhodnutí koupit to příspět, že za stejné peníze jako u škody: 1) (třeba) dostanou lepší motor, 2) není to škodovka 3) je to značka 4) pro female je to docela sexy 5) pro dědoušky jue to docela v pohodě.
CENA THALIE
neregistrovaný "mates"
| 10. 8. 2005 10:59
CENA THALIE
GTI
| 10. 8. 2005 11:00
Jo, OK. Ale přece mimo toho chataře... Clio je vyvážené a ještě vic sexy. P.S. (na)Thalie
CENA THALIE
neregistrovaný "dCi"
| 10. 8. 2005 10:37
Jenomže Škoda není srnka, ale zkaženej jogurt. Už jsem to tady vysvětloval. Futurismus designu Thalie, novátorský přístup k řešení zadních partií, to tě vezme za nos. Někteří lidé chtěj být bejky, nikoliv nudnými páprdy, co si kupují dědkovské obtloustlé koncernové plečky. Ačkoliv uznávám, že těch lidí je v konečném součtu stále nepatrná většina. Zase jsem rád, že mezi ně nepatřím. Co se týče motivace, jedeš po ulici, míjíš barák Renaultu. Najednou ucítíš v hlavě neodbytný pocit k němu zatočit. Podřadíš a nerespektujíc všechna pravidla silničního provozu to strhneš přes protisměr doleva. Zastavíš smykem až u vchodu, ani nevypínáš motor a jdeš dovnitř. Odstrkuješ lidi, co ti stojí v cestě, tvůj cíl je nějak podvědomě jasný. Přijdeš k ní, pohladíš ji zadek a pak se rychle zamkneš uvnitř a kocháš se.
CENA THALIE
neregistrovaný "Micek"
| 10. 8. 2005 11:30
kristovanoho, kde je v tabulce ta Thalie, já jí tam pořád nevidím..
CENA THALIE
neregistrovaný "Micek"
| 10. 8. 2005 11:58
jo pardon, takhle vysoko jsem ji nečekal, tak to smekám, kolik lidí je bez vkusu..
206 nekonečných příběhů
GTI
| 10. 8. 2005 10:45
Nezapomínejme na krásku krásek - 206ku. To je úspěch... na sklonku funkčního období stále královna.
Propad VW
neregistrovaný "ZelvaVTi"
| 10. 8. 2005 10:59
Tak už se to jasně ukazuje VW se propadá na jeho největší pastvě což je evropa. A že v Hondě držej černou hodinku nenech se vysmát GTI. Pro Hondu evropa tak zajimavá není což nám jasně dávají najevo uvedením Nového Legendu o 2 roky později než v Americe a Japonsku. Honda se leda směje po tom co za rok 2004 měla zisk 4,5 miliardy USD a VW jenom 0,8 miliardy USD A ještě navíc trhá rekordy všech rekodů v prodejich ve státech [odkaz]
Jo jo kdo umí ten umí a VW to není
Propad VW
GTI
| 10. 8. 2005 11:08
Asi jsi se teď probudil,viď. Mrkni jestě jednou do tabulky. A hlavně na Apoštola... Co se prodává na Marsu je mi vpodstatě jedno. Já hodnotím tabulku v prodejů v Česku... nebo vy z klubu snad nosite po Praze kopyta s ostruhama? P.S. Píši o tom stále - cítím kulturní sounáležitost s Evropou, kde jsem se narodil a kde žiji. Esteticky mi logicky harmonizují evropská auta především. Samozřejmě jsou výjimky jak směrem na východ tak na západ... Píši to proto, že postrádám u tebe to vyřazovací kolo evropskejch aut, protože by ses sice nemusel zaseknout u VW, ale 147 by tě přece nemohla pustit dál. Prostě postrádám to "vypořádání se" s tím, že jako evropana tě láká normální běžná masovka odjinud. To je věc, kterou mi tu nikdo zatím nevysvětlil. Mazda MX5 je jiné téma - to není masovka, je to světovej evergreen. Ale masovka? To mi vysvětli.
Propad VW
neregistrovaný "Martin"
| 10. 8. 2005 11:27
A to jsem si GTI myslel, že já Ti to vysvětlil
Propad VW
GTI
| 10. 8. 2005 11:29
Teď se nějak nechytám... omlouvám se... tak, můžeš-li, hoď to sem. Dík.
Propad VW
neregistrovaný "Martin"
| 10. 8. 2005 11:40
Je to nějaký ten pátek....[odkaz]
Propad VW
neregistrovaný "ZelvaVTi"
| 10. 8. 2005 11:55
Snad nechceš měřit úspěšnost značky podle prodejů v Čr tak ještě jednou - Honda se leda směje po tom co za rok 2004 měla zisk 4,5 miliardy USD a VW jenom 0,8 miliardy USD Ty jezdíš rád masovkou všech masovek a já zas nečím co u nás masovkou není. Evropský auta mám samodřejmě rád. Alfa 147 pěkný, super interiér, známej ji má řídil jsem ji. Ale moje top3 značky jsou BMW, Honda, Ferrari. Bohužel akorát od Hondy dostaneš to za co jsi zaplatil u těch ostatních dvou musíš hodně přeplatit za značku. Takže shrnuto proč Honda - kvalita, jízdní vlastnosti, záruka, spolehlivost, výkony, motory, sportovní značka s mnoha úspěchy v motorsportu.. A proč zrovna 1.6VTi protože to je jediná 1.6 která stejně jako motory Ferrari točí přes 8tisíc.
Propad VW
GTI
| 10. 8. 2005 20:56
Mám se smát nebo brečet - tak tys volil toho Civica, protože točí jako Ferrari... Tak na to opravdu nemám co napsat. Tos mě zklamal. Jediný argument nahoře na obranu Hondy jsi napsal, že je levnější, neboť u Evropy připlácíš za značku... rád připlácím... P.S. je to jen o tom, žes koupil levněji auto než to, co by tě vzalo u srdce (147). Ferrari, neferrari. Bože
Logana přikrývat a snížit důchody
neregistrovaný "Max3"
| 10. 8. 2005 11:03
Když jedu do PL, cesty tam hyzdí Barkasy, Žuky a Lubliny. U nás málokterý živnostík takhle klesne - jsou vidět hlavně Transity atd.
Proč teda lidi kupujou Logany? Jsou to vyhradně důchodci. Naškudlili dost a teď se poohlížejí po něčem, co by nahradilo jejich stodvácu. Bohužel se to toho trefil Renault s Loganem. Vzhledem k tomu, že to auto vyloženě hyzdí ČR (v menším počtu by nevadil, gratuluji importérovi), je nutno jednat. Například bych navrhl, že by se při parkování na ulici musel Logan přikrývat plachtou, která by byla součástí jeho povinné výbavy. Navíc je zjevně nutné něco udělat s výší důchodů, protože naši starší spoluobčané začínají obracet pěníze, které jim posíláme, proti své vlasti.,
Logana přikrývat a snížit důchody
neregistrovaný "mates"
| 10. 8. 2005 11:08
Pekna blbost, jestli je to mineno vazne Co bys teda tem kupcum Logana navrhoval jako alternativu?
Logana přikrývat a snížit důchody
GTI
| 10. 8. 2005 11:10
To jsi tedy těžce nedomyslel. Tedy, pokud jsi u psaní myslel...
Logana přikrývat a snížit důchody
neregistrovaný "IT"
| 10. 8. 2005 11:11
A přečetli jsme si myšlenku dne. Ti starší občané ti třeba zase platili tvoje školy, když jsi tam chodil. Chodil? Tak jo. Chodil.
Logana přikrývat a snížit důchody
neregistrovaný "Max3"
| 10. 8. 2005 11:21
Sorry, zapoměl jsem přidat smajlíka. Odvolávám co jsem napsal. Mým novým programem naopak bude ztrojnásobení důchodů, aby si starší spoluobčané mohli koupit OIITDI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Logana přikrývat a snížit důchody
neregistrovaný "Micek"
| 10. 8. 2005 11:51
Logan neni špatný auto.. je to základní auto, zkrátka východisko pro toho, kdo má málo a chce nebo musí mít nový vůz. za to nechápu Thalii, to je auto, co nosí jméno Renaultu.. co se týče vzhledu, tak ten zadek je průser a opravdu nechápu vkus lidí, co si ji pořídí, respektive nechápu výrobce, že pod svým jménem nechává takovej hnus. Logana si kupuje člověk počítám z jiného důvodu..
Logana přikrývat a snížit důchody
neregistrovaný "ZZ"
| 10. 8. 2005 14:56
Jakej je rozdíl hnusu mezi Thalií a Fabií sedan?
Logana přikrývat a snížit důchody
neregistrovaný "Micek"
| 10. 8. 2005 21:59
žádnej, Thalie je hnusnější (IMHO)
Logana přikrývat a snížit důchody
neregistrovaný "ZZ"
| 10. 8. 2005 22:04
Tak v čem jsou ty rozdílné důvody pro pořízení Logana a Thalie? Já své tady někde napsal ve prospěch Thalie.
Logana přikrývat a snížit důchody
neregistrovaný "ZZ"
| 10. 8. 2005 15:04
A z jakého jiného důvodu si člověk kupuje Logana? Já vidím teda obrovský rozdíl mezi Thalií a Loganem! Muset vybrat ze tří věcí: Logan vs. Thalia vs. Fabia sedan, tak vítězí Francie! Thalia je Clio s hnusným kufrem. Taky se mi nelíbí. Ale máš moderní značkový pohodlný auto. Nechci balkánskej samohyb s nálepkou "by Renault", který je na tom technologicky na úrovni Favorita. Prostě za stejný peníz, můžeš mít víc muziky. Navíc někomu se to může líbit, viď dCi?
Logana přikrývat a snížit důchody
neregistrovaný "dCi"
| 10. 8. 2005 18:15
Já bych s tím samohybem trochu brzdil. Logan má o generaci vyspělejší podvozek jak Thalia, ale seřízený na špatný cesty. Pokud se nepletu, nemá daleko k Modusu (Modu?), Mikře, či novému Kliu. Pasivní bezpečnost sice nemá jako ostatní Renaulty, ovšem stále je na tom daleko lépe, než faceliftovaná papírová Felicie. To že Logan nemá elektronický komfortní serepetičky neznamená, že je technologicky špatný. Naopak, technologie musí bejt u Logana naprosto vynikající, když splňuje kritéria bezproblémově srovnatelného vozu nižší střední s bezkonkurenční cenou. To že je něco drahé, nemusí hned znamenat technologicky převratné (viz třeba anglický Bristol- nic proti, Bristol miluji, je to aura, dávám jen příklad).
Paráda...
neregistrovaný "kedyson"
| 10. 8. 2005 11:52
Tak v první desítce máme jen tři pěkný auta - 206, astru a focuse. To se nám zas silnice plní humusem...
Paráda...
neregistrovaný "IT"
| 10. 8. 2005 12:24
Co je a není hezké, je soukromý úhel pohledu každého z nás. Mně jakékoliv nové auto na silnici nevadí.
PSA Kolín
neregistrovaný "Micek"
| 10. 8. 2005 11:53
ještě by mě zajímalo, jak se do této tabulky promítnou vozy z Kolína.
PSA Kolín
neregistrovaný "IT"
| 10. 8. 2005 12:26
Tabulka má nadpis o 50. nejprodávanějších, takže tam je i odpověď.
PSA Kolín
neregistrovaný "Micek"
| 10. 8. 2005 12:28
jo to chápu, myslím do budoucna...
PSA Kolín
neregistrovaný "IT"
| 10. 8. 2005 13:02
Těžko říct, možná za 2-3 roky ..? Až si víc lidí bude kupovat 2.,resp. 3. auto do rodiny. Pár stovek se prodá, otázka je, jaký bude podíl jednotlivých značek.
PSA Kolín
neregistrovaný "Micek"
| 10. 8. 2005 14:38
to já myslím, že se začnou do tabulek promítat už tak za rok.. osobně se mi nejvíc líbí Aygo
PSA Kolín
neregistrovaný "IT"
| 10. 8. 2005 15:24
Je to možné. Ženě se to líbilo, neřešila které z těch tří, ale chce tam všechny vaky, ABS to mělo. Chce také klimu - což dává snad jen Toyota. Tím se zúžil výběr. Zkusili jsme C1(bylo to nejblíž). Do města to stačí a dobrý. Na dálnici bych asi nenašel odvahu, stárnu... Současně přišel Swift a působil dospělejším dojmem za zhruba stejnou cenu - myslím požadovaná výbava. Ta kolínská auta se nám líbí(no tak mi nadávejte, mám to na háku), ale třeba Panda se dá koupit lépe vybavená a cena dost solidní. Soused ji má asi 1,5 roku a jezdí mu bez sebemenší poruchy. Těžko tipovat, uvidíme za rok.
PSA Kolín
neregistrovaný "Micek"
| 10. 8. 2005 15:28
jak říkám, mě by se líbilo Aygo, ale nevím, jestli je cenově "výhodné". každopádně doufám, že tyhle miniautíčka půjdou na odbyt, aby nám tu nestála hala pro nic za nic
PSA Kolín
neregistrovaný "Tom"
| 10. 8. 2005 16:34
V Itálii a ve Francii se po nich jen zapráší, u nás si nejsem jistej. Maj velkou nevýhodu, do kufru se prý nejvede basa piv
PSA Kolín
neregistrovaný "Micek"
| 10. 8. 2005 22:00
počítám, že tohle by měl bejt seriózní problém, protože u nás se basy vozí docela často
PSA Kolín
neregistrovaný "Tom"
| 11. 8. 2005 12:07
Naštěstí jdou sklopit zadní sedačky
TPCA Kolín
neregistrovaný "ZZ"
| 10. 8. 2005 16:36
Ta auta na odbyt půjdou, to se neboj. Jen odbytiště není primárně náš chudý trh, ale západní Evropa. Hala pro nic za nic to určitě není a nebude. Je to ohromný komplex budov a na ně navazující další areály, logistika atd. Je to veliká mašinerie... PS: Není to PSA, ale TPCA (Toyota Peugeot Citroën Automobile)
TPCA Kolín
neregistrovaný "Wik"
| 10. 8. 2005 17:41
Na to ,že to jsou takový "žuchle"tak ta cena je už přes čáru.
TPCA Kolín
neregistrovaný "Micek"
| 10. 8. 2005 22:09
jo pardón, ve změti kdy každý vlastní něco jsem to poplet, samozřejmě jsem myslel TPCA.. dik
Statistika
neregistrovaný "geroc"
| 10. 8. 2005 17:34
Je to dobré, ale:
1. jsou započítány OA a N1 dohromady, což jsou trochu hrušky s jablky,
2. u něketrých modelů by to chtělo jaksi víc rozklíčovat (např.Octavia, Astra),
3. a prodejci by se mohli pochlubit flotilovými prodeji, nebo aspoň kolik % prodejů jim u jednotlivých modelů tvoří,
4. kolik z těch prodejů (aspoň v %)tvoří prodeje firemní prodeje
ovšem je mi jasné že tyto údaje jsou přísně střeženy, takže tato statistika dobrá ale s těmito výhradami.
Statistika
neregistrovaný "IT"
| 10. 8. 2005 17:44
Ta firemní auta jsem také psal a tipuji, že větší část nových O2, hodně Fabií a pak většina od střední třídy a výš budou firemní,nebo-li "náklad nezbytný na dosažení a udržení příjmů". Je to moc střelba mimo terč? V mém okolí (my také) tomu tak je.
Statistika
neregistrovaný "Viper"
| 10. 8. 2005 17:52
Jasne... Kolik lidi si asi muze dovolit platit 20tis. mesicne leasing, coz na auto za 700000 je? Ja jich moc neznam...
Statistika
neregistrovaný "IT"
| 10. 8. 2005 18:01
Záleží na akontaci,např. 45%, takže těch 20 tis se dá i s pojištěním podělit číslicí 2.
Statistika
neregistrovaný "Viper"
| 10. 8. 2005 18:05
Ok... takze kolik lidi je schopnych nasetrit 340000 v hotovosti? nebo tady v tom pripade spis
Statistika
neregistrovaný "IT"
| 10. 8. 2005 19:00
Do listopadu 89 moje žena coby VŠ dělala za méně, než její spolužačky, které se vyučily, resp. po atestaci měla téměř stejně(asi 3 tisíce).Potom měla možnost si vydělat na noční službě, a to 9,- Kčs/h ve všední den(v noci)a 13 Kčs/h v SO+NE a svátek, den či noc, to byla konstanta. Slůvko "měla" je třeba nahradit pravdivým "musela", protože min. 2 služby do týdne a 1-2 48 hod. dlouhé víkendovky se dělaly, a to i když byla těhotná a nikoho to nezajímalo. Zákoník práce ve zdravotnictví tradičně neplatí. Dodnes. Třeba pacient-není břemeno, takže ženy (sestřičky-těhotné) musí manipulovat s pacientem třeba 100 kg a víc, 15 kg je úsměvné.... Zpět: ta noční služba byla vsazena mezi 2 denní, to je jasné. Nicméně si nestěžovala a dostala se i na bájných 4-4,5 tis, hrubých. Já na tom byl hůř. Také s jakousi VŠ. Nyní je to trochu jiné a jsme na tom trochu líp. To je celé. Já se tehdy také nezajímal, že traktorista bral 5 tis čistých(o žních na kombajnu i 10) a já měl 2,5 hrubých. Dnes bere traktorista možná o trochu víc, ale nic-moc, já to vím velice dobře. Já mám několikanásobně víc, než tehdy. Je to houpačka, my jsme na tom dnu byli řadu let a šanci změnit to máme až dnes. Tehdy to nešlo. Prostě jsme si koupili jenom to, na co jsme měli peníze. Na svatební cestu jsme jeli až s 12 a 4 letými dcerami a byla to současně první dovolená. Bylo třeba řešit bydlení, ve svém a za své. Pozor, to není stěžování si, to jenom pravdivý příklad ze života. Proto třeba chápu, že mnozí lidé jsou rádi, že mají nového Logana a opravdu necítím potřebu to zesměšňovat či kritizovat. Bude líp, ale záleží to i na lidech, třeba za rok...že jo?
Statistika
neregistrovaný "Martin"
| 10. 8. 2005 19:30
Jen tak ze zajímavosti Vaše paní je lékárník nebo medik?
Statistika
neregistrovaný "IT"
| 10. 8. 2005 19:57
Bohužel, magistrou farmacie není, ale to je moje formulace, ne její. Žena by profesi neměnila, ono ji to dost baví, co s tím naděláme? Nic, léky by vydávat nechtěla...Dítě se poučilo a studuje lukrativní nezdravotnický obor, takže matka i já budeme asi chudí příbuzní, ale ať...Já jsem rád, když mladí jsou bohatí, no, také by mohli být trochu slušní a vzdělaní.
Statistika
neregistrovaný "jozef77"
| 10. 8. 2005 19:36
Veľmi pravdivý príbeh, totožný s mojím osudom. Žena je tiež lekárka a ja mám nejakú VŠ. SnáĎ by som to ani ja nevedel napísať lepšie ako išiel môj život.
P.S. Nakoniec to na našom drahom Slovensku s jeho "zázračnými" reformami zabaľujeme a odchádzame von. A to máme postavený RD.
Statistika
neregistrovaný "IT"
| 10. 8. 2005 20:35
Jen sem pojďte !!! Studentů na VŠ je tu "neúrekom", je to tak dobře napsané? Čím víc vzdělaných lidí, tím je větší naděje, ne jistota(!!!), že to bude lepší. Ale bude se nám hůř vládnouit (myslím tím politiky- na to jejich blboučké "všem všechno zadarmo bez starostí a práce" skočí méně lidí). U nás několik lékařů z SK, sestřiček několikanásobně víc a celkově v okrese asi 2 tis lidí z SK. No a? Klidně. No problém.
K autům: dnes jsem viděl odkaz na test Logana na nějakém SK serveru. Zkoušeli losí test. NEPŘEVRÁTILI. Zaujala mne diskuse k tomu. Já z toho měl pocit, že životní úroveň na SK je vyšší než v Německu. Přitom denně vidím, s jakými auty(až na výjimky, jako všude) k nám do okr. města jezdí slováci nakupovat do několika marketů. Ten vozový park je, nechci urazit, ale je přece o trochu horší, než ten náš a ten je...však víme jaký. Nebo-li, já tu diskusi a ty lidi nepochopil. K tomu testu. Za 30 let, a to nejezdím moc pomalu a těch mezních situací bylo...no jéjej, tak nikdy jsem nebyl v situaci, která je přesnou kopií toho testu. Jednou, asi před 25 lety jsem se musel vyhnout srnce v nějakých 90, byl to Moskvič a v pohodě. Dcera s Fabií-jezdí k dědovi lesem a je tam místo, kde večer běhají. Já jí to připomínal, ale to je zbytečné. Až jí asi ve 110 s potkávacími světly srnka vběhla, auto v protisměru...cosi jsem ji naučil, tak sešlápla spojku, instiktem brzdu(ABS) a vyšlo to. Od té doby tudy jezdí 70, 80 max a je vyléčená. Taková je realita.
Statistika
neregistrovaný "jozef77"
| 10. 8. 2005 22:59
Pôvodne sme uvažovali o ČR,kde manželka aj vyhrala dva konkurzy, avšak nakoniec sa rozhodla pre SRN, kde ide pracovať na súkromnú kliniku. Keď zmena, tak už poriadna. Až sa tam dobre uchytí, odídem za ňou aj ja. Čo sa týka automobilivého parku v SR, je asi veľmi podobný tomu v ČR s dominanciou Škodovky. Obnova je až na veľké mestá nedostatočná, adekvátna životnej úrovni. To vieš, najprv je BA, potom dlho nič a až tak zbytok Slovenska. Ja si tiež myslím, že realita na cestách je iná, ako pri losom teste. Oni tam nasimulujú extrémnu situáciu, ku ktorej za bežnej prevádzky môže dôjsť len za pri blbom súbehu udalostí. Inak ja som už mal zrážku na Š-Forman s cca 150 kg jeleňom a som rád, že ešte žijem. Nebolo to nič príjemné, keď mi pri asi 80 km/h skočil na prednú kapotu zo vzdialenosti cca 15-20 m. Ešte horšie bolo to, že sa to stalo večer v kolóne áut a oproti tiež bola kolóna, ktorá vlastne znižovala šancu zbadať ho skôr. V podstate si pamätám len to, ako som zrazu videl jeleňa a potom až to, keď ma nakladali do vozidla RZP.
Statistika
neregistrovaný "ZZ"
| 10. 8. 2005 22:14
IT, smekám! Upřímně a bez jakékoliv ironie mně vlastní! Opravdu a z celého srdce to myslím vážně Myslím, že všechno, na co si člověk vydělá poctivou prací, má hodnotu. V jednom filmu zazněla krásná věta, že si nedokážeš užít tu sladkou stránku, pokud jsi nezažil tu trpkou. A je to svatá pravda. Pokud si nešáhneš na dno, tak si pak nevážíš maličkostí, které jinak bereš jako samozřejmost. Někdy to prostě nejde, ať se snažíš sebevíc...
Otazka pro GTIho!!!
neregistrovaný "AliK"
| 10. 8. 2005 18:02
Akorat by mne zajimalo,kolik mezi tema vsema Passatama bylo "apostolu"? Nebo se za apostola bere i B6ka? Ja se totiz v nabozenstvi moc neviznam
Otazka pro GTIho!!!
neregistrovaný "AliK"
| 10. 8. 2005 18:06
Koukam, ze se nevyznam ani v CJ
Otazka pro GTIho!!!
GTI
| 10. 8. 2005 21:06
Vyznáš se zato v autech To snad je jedno, kolik z passátních Passatů bylo starejch a kolik novejch Apoštolů. Bude to tak půl napůl, podle minulé tabulky. Ten fofr teprv ale začně s příchodem variantu - tady už pak nebude jiná varianta než APOŠTOL-VARIANT Překrásné, lehce sportovní kombi... dělo.
Nová auta
neregistrovaný "Honysek"
| 10. 8. 2005 23:22
Nevím, odkud Vy všichni jste, ale struktura vozového parku u nás v Trutnově je děsivá. Pomocí stanic technických "kontrol" se udržují při životě neskutečné vraky. První, co požaduji u svého auta (krom bezpečnostní výbavy) je vnitřní cirkulace vzduchu. V zimě se bez ní tady neobejdete. Pokud se před Vámi "žene" vražda (Škoda 1000 - 130)nebo smradlavec (Trabant či Wartburg) oba na směs technického benzínu, případně nějaký 20 let starý zázrak dotažený ze západní Evropy, pak je to na plynovou masku. V tomto případě děkuji bohu za motory TDI , protože za nimi se dá vesměs dýchat. Já jsem zde rád za každé nové auto, které nahradí nějakou šunku.
Nová auta
neregistrovaný "anonym"
| 13. 8. 2005 22:13
[odkaz]

jak se prodává v Německu ? 796 aut od počátku prodeje tj, červena 2005 je to dost nebo málo...., myslím že je to víc než očekávali ,
rumun
neregistrovaný "qwe"
| 12. 8. 2005 14:08
cumim na tu daciji
chapu ze nekdo ma 200 papiru a ani o halir vic a potrebuje jezdit ale kupovat si dacku?!? to bych radsi utratil podobny peniz za ojetou fabku.
rumun
neregistrovaný "inkognito"
| 13. 8. 2005 22:19
A to je taky rumun? vyrábí se RENAULT LOGAN / dacia logan
[odkaz]

[odkaz]

je to identické auto,
takže rasisto sedni si do své fabky made in germany,mlada boleslav a buď s ní spokojený až do smrti....
rumun
neregistrovaný "qwe"
| 15. 8. 2005 13:37
Milej zlatej, to ze na rumunskou dacii nalepi znacek renaultu neznamena, ze to je renault. Chapu ovšem, ze laika tveho formatu to vzrusilo... Říká se tomu badge engineering - tak se třeba ze zprofanovane znacky dejvu udelal ponekud méně zprofanovanejsi sevrolet )) rasista nejsem, fabku nemam a ani me nijak nebere, pro rodinu je mala. Jen jsem chtel rict, ze pokud bych mel k dispozici pouhych 200k na auto, radsi místo novyho auta z balkanu koupim ojetou skodovku...