Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Cadillac CTS: Američan s evropským pasem (test)

Na autosalonu v Brně vstoupila značka Cadillac oficiálně na český trh. Na místě je proto otázka, jaké vlastně moderní cadillacy jsou. Silné a slabé stránky modelu CTS se dozvíte z podrobného uživatelského testu.
Zpět na článek
neregistrovaný "Petr"
27. 11. 2006 01:05
Charouz???
Divím se, že Cadillac riskuje dobrou pověst a spojuje svoje jméno s takovým gaunerem a podvodníkem jakým je Charouz...
anonym
27. 11. 2006 01:04
Charouz???
Divím se, že Cadillac riskuje dobrou pověst a spojuje svoje jméno s takovým gaunerem a podvodníkem jakým je Charouz...
neregistrovaný "Ace2"
17. 7. 2005 16:27
Re: Konkurence pro všechny
No jestli někdo z vás koukal na TopGear tak CTS-V bylo poslána na okruh proti Audi S4, s tím že Cadillac řídil redaktor a Audinu profi závodník, a Cadillac s velkým přehledem vyhrál jak na rovinkách tak i v zatáčkách a to byla AUDIna pochopitelně 4x4
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 7. 2005 22:42
Re: KVALITA FOTEK
Jo, znám. Ten jsem bohužel zatím naživo neviděl ale vypadá podle fotek úžasně. Řekl bych že Cadillac má přecejen hezčí dřevo a taky mi u M vadí ten velký sdružený ovladač. Každopádně Infiniti má špičkový interiéry. Minulý Emko se mi šíleně líbilo i exteriérem: [odkaz]
neregistrovaný "us"
16. 7. 2005 21:25
Re: KVALITA FOTEK
->[odkaz]
neregistrovaný "us"
16. 7. 2005 21:11
Re: KVALITA FOTEK
poznám jedno auto ktoré má krajší interiér ako xlr a to je Infiniti M.
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 7. 2005 17:20
Re: KVALITA FOTEK
Jo a jen tak mimochodem: kokpit XLR je naopak o několik let novější než kokpit CTS, tak si aspoň najdi základní údaje než něco napíšeš.
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 7. 2005 17:19
Re: KVALITA FOTEK
Víc přismaženou fotku si nenašel? Vždyť je tam tak nechutně přidaný kontrast, že ani není vidět kus loga na volantu. Pokud soudíš z takhle "podařených" fotek, tak je mi tě líto. Navíc si vybral černou variantu, která je samozřejmě méně fotogenická, byť v reálu si najde dost příznivců. Běž do Průhonic a aspoň vteřinu se na něj podívej doopravdy. Hezčí interiér než XLR nemá žádné auto na světě! Z žádné fotky nepoznáš jak úchvatně vypadají v reálu ty dýhy z eukalyptového dřeva. Není vidět ani že se nejedná o jednolitý kovový středový panel, nýbrž je pokrytý jakoby malýma šupinkama. Skvost. Místo ťuplíků, co se zasouvají/vysouvají při zamykání/odemykání dveří má diody. Budíky designoval Bvlgari atd. Prozatím je mou povinností ti aspoň ukázat o něco podařenější fotku: [odkaz] Reálu se ale nevyrovná ani z 10 procent. Pokud chceš vidět interiér, co zastarává v čase, koukni do nedávné generace E-klasse. Naživo to pak porovnej se stejně drahým a stejně starým Seville.
neregistrovaný "Johny"
16. 7. 2005 15:04
Re: Konkurence pro všechny
Ja len poznamenam ze to quatro zavedene, lebo v europe maju predny pohon len male auta a povazuje sa to(aspon u velkych amerik to tak povazovalo) za zaostalost. V oboch pripadoch ide skor o usporu financii. Avsak Cadillac pochopil ze na lespie sportove vlastnosti treba zadny pohon. A inak s tym STS je to pravda. A samozrejme to plati aj u SRX a Escalalde ale tu sa jedna o SUV-cka co je logicke. Avsak ja nemam pocit ze by na suchej ceste bol o nieco lepsi alebo vynimocnejsi 4x4. A okrem toho audi naozaj nema co ponuknut. Audi sa hra na konkurenta BMW a Mercedes, vo vacsine sa vsak jedna len o vyluxovane kopie inych VW modelov, a to dokonca lati aj u A8. Co sa tyka Cadillac-u je tu snad len Escalade(Chevrolet Suburban)
neregistrovaný "PROTON"
16. 7. 2005 14:15
KVALITA DESIGNU
Kvalita designu se pozná v čase, zde je vidět jen o několik let starší kokpit z XLR,co k tomu dodat, o kvalitě designu asi nelze hovořit [odkaz]
Nelze CTS přiznat excelentní exteriér, v dnešní době, kdy si každý půjčuje od každého je to jedno z mála super aut. Uvnitř je to pořád americký opejkač topinek do domácnosti, který se mění každý rok jakmile přijde nový model.
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 7. 2005 12:16
Re: Konkurence pro všechny
Tomu říkám ukázková demagogie. Nejsi ty náhodou Áda Hitlerů? Nikde nic takového nepíše. Žádné Audi se se svýma podvozkama od VW jízdním vlastnostem platformy Sigma GM ani neblíží. Zadokolky jsou v Evropě ve vyšších třídách naprosto běžné ať už u M-B nebo u BMW a do filosofických nikdy nekončících diskusí, zda je lepší nedotáčivost nebo přetáčivost se nehodlám zaplétat. Pokud chceš 4x4, má ho Cadillac v nabídce u limuzíny STS. ps: stále čekám, kdy už konečně Audi vyrukuje s vlastní verzí magnetoreologického odpružení...zatím o tom roky jen plká a plká a nakonec to bude jen v sériovce LeMans za nehorázný prachy "Náskok díky reklamě"
neregistrovaný "Ada"
16. 7. 2005 11:49
Re: Konkurence pro všechny
Nejvetsi urazka je tuhle pikslu srovnavat s Audi, ktere ma ctyrkolku, nebo v nouzi alespon predokolku. Ostatne autor clanku pise o jizdnich vlastnostech toho kramu docela presne. Je to vlastne samohavarujici automobil.
neregistrovaný "Jonhy"
16. 7. 2005 11:23
Re: Konkurence pro všechny
Tie predsudky nie su tym clom, ale tou ponukou. Jednoducho doba extremne ziada nieco co oni nemaju. Tie farby su super, ale mercedes ich ma viac, nevadi aj tak su vacsinou strieborne alebo cierne(ci uz cadillac, mercedes lexus alebo BMW) Aj v interiery je lepsi vyber u nemcov, ale cadillac ma tie 3 najpopularnejsie v ponuke. Co vsak problemom urcite bude je ponuka diesel motorov. Jednoducho to je ten hlavny predsudok- velke(pritom STS je mensi nez BMW7), vysoka spotreba(pritom XLR ma nizsiu nez SL500) a potom ten dieleovy osial...
neregistrovaný "Jonhy"
16. 7. 2005 11:15
Re: Životní postoj v základní výbavě
Do *, to mas pravdu, ja sum uz videl za 19 000 ale to bol akutny predaj. A pritom ten 2.6 by sa dal zarat v kat. di 140kW co by na Slovensku vyslo 12 000Sk na zakonne poistenie! A to ti poviem ze ten Caddy je ojazdeny menej atraktivny ako napr. Chrysler 300C(rovnaka cenova kat. novy), lebo ten je ojazdeny drahsi. Nevadi ono to casom upadne, a vezmi si to tak 1mi. za taky automobil, ktory aj tak vzdy bere s kozou a nezriedka aj nav. system nie je tak zle. Ale ja pockam na BLS(ved 4=valce maju lacne poistenie a ono to cenovo urcite bude zaujimavejsie nez BMW 3)
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 7. 2005 09:47
Kdo mluví pravdu a kdo ne?
Tenhle test že není objektivní? Jen proto, že nestrhal totálně produkt ze země, ze které se vám závistí potí palce u nohou? Raději byste slyšeli bláboly z německých magazínů, jejichž redaktoři snad jako bokovku musí mít montování turbodieselů do německých aut? Dobrá, dáme si trochu "objektivnosti". "Nový základní model byl původně plánován i na export do Evropy. Avšak tyto plány byly,......,předběžně zastaveny. Oficiálně se tento krok odůvodňuje tím, že existující výrobní kapacity nestačí ani na pokrytí velké poptávky v USA. Pravým důvodem však je, že Lutz nepovažuje vzhledovou kvalitu za dostatečnou, aby mohl Cadillac CTS v Evropě úspěšně konkurovat prestižním modelům BMW řady 3 a Mercede-Benz třídy C." No a jak to dopadlo? Rok na to už se CTS prodával v Evropě. Vzhled úplně stejný, takže nějakýma obavama z nedostatečnosti to sotva bylo, jednoznačně ho zdržel jen nečekaně vysoký odbyt v USA. Ostatně jak vůbec mohl redaktor nejmenovaného periodika vědět, co si šéf GM "myslí doopravdy"? Má snad zařízení na čtení myšlenek?! No tak máme už tu mrchu CTS v EU, tak co s tím? Tohle: "V USA jsou jeho konkurenty BMW řady 3 a Mercedes Benz třídy C. V Evropě však pro svoji cenu musí být zařazen o třídu výš." A že v realitě je to úplně naopak! Za cenu šestiválcové trojky nebo C dostanete šestiválcový CTS, který je jednoznačně autem vyšší střední třídy. No a po dvou ukázkách pokusu o úmyslné poškození přidám už jen důkaz neodbornosti "mezitím byl nahrazen šestiválcem 3,6 a motorem Northstar V8 o objemu 4,6" Odkud proboha mají tenhle blábol? Northstar se do CTS nikdy nemontoval a nemontuje. Ať žijou objektivní informace z německých časopisů.
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 7. 2005 21:53
Re: Konkurence pro všechny
Asi tak. Spolehlivější než Toyota, krásnější než Lancie a levnější než korejci! Výbava, no u CTS nevím, ale už STS má spoustu věcí, který žádný evropský auta nemají. Evropa si svůj trh ubrání předsudkama a desetiprocentním clem, ale v USA a Kanadě dává Cadillac všem krásně na frak.
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 7. 2005 21:47
Re: Životní postoj v základní výbavě
Samozřejmě. Cadillacy jdou v Německu na odbyt dost slušně. Stačí si na autoscout24.de najít nabídku ojetých Cadillaců CTS. Je jich vážně dost. A drží potvory cenu (špatné pro mě , dobré pro jejich majitele). Pod 23 000 eur nejdou i když jsou několik let starý. Na americký auto v EU je to neobvyklé držení hodnoty.
neregistrovaný "Johny"
15. 7. 2005 21:40
Re: konkurence BMW
nie, toto ma cenu BMW 3, velkost a jazdne vlastnosti BMW 5, vybavu BMW 7 a design ktory mozu aj Taliani zavidiet
neregistrovaný "Johny"
15. 7. 2005 21:38
Re: DTS x TC
No realita sa mi zatial paci viac, ale dal by som tam taku kombinaciu, tie svetla ma rozhodne koncept lepsi. A myslim si ze je dobre ked si nechaju trocha terajsich vytvorov aj na buducnost. Nie aby im dosiel dych po jednom dobrom modeli, ako u Mercedes-u. Tam to presne vidim, SL-supe, CLK-este lepsie, SLR-to musi byt super, SLK-velmi originalne a vkusne, CLS-vow, najkrajsi mercedes vsetkych dob, M(model 2006)- slabota, S(2006)- bez napadu, vsetko zostalo, v CLS-ku. Ale Cadillac toho este ma, a moze to vyuzit.
neregistrovaný "Johny"
15. 7. 2005 21:32
Re: Pípání doopravdy
Mimochodm to pipanie zacina vtedy ked sa auto nastartuje. A funguje to len pre predne sedadla, to iste sa vam stane aj v lexuse. Inak v USA to maju aj BMW a MB, lebo tam sa tie pasy beru velmi seriozne.
neregistrovaný "Johny"
15. 7. 2005 21:27
Re: Životní postoj v základní výbavě
Este nezabudni spomenut predaje v EU. SIce sa pohybuju v okolo par stovak za rok v krajinach kde BMW a Mercedes su v prvej 5-tke. ALe zato za zmienku stoji staly medzirocny rast, Nemecko +200%, Francuzsko +120%, Eu cekovo +53%, a toho uz nie je schopna ani KIA. Myslim si ze onedlho moze Cadillac}hlavne vdada BLS) ohrozit aj Jaguar!
neregistrovaný "Martin"
15. 7. 2005 21:13
konkurence BMW
Tohle má být konkurence BMW a Mercedes? Tahle plechovka? Myslím že pánové od BMW můžou být naprosto v klidu :
neregistrovaný "petrt"
15. 7. 2005 20:47
bez titulku
Teda já si vždy o amerikách myslel své- velké, těžké koráby s příšernou spotřebou. Jízda nic moc. Tenhle můj názor potvrdila i návštěva Kanady-jezdil jsem tam s nějakou dodge a taurusem. Ale před měsícem si kolega koupil novej 300C s tím V8.V kombiku. No smál jsem se mu. Ale jen než jsem se svezl, a ta spotřeba je neuvěřitelně nízká. Ne o moc větší než moje laguna 2l. A sedí dobře. Jestli bude cadillac stejnej tak má šanci.I proto že je jinej než zavedená konkurence. V tom 300C si člověk připadá jako že má nejmín rollse jak lidi koukaj.
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 7. 2005 20:23
Re: palubka z Alfy rok 86
Už si v něm seděl?
neregistrovaný "Jarous"
15. 7. 2005 18:58
design
Souhlasím s 911T, tak ošklivý auto s tak hnusným interiérem jsem už dlouho neviděl.
neregistrovaný "Max3"
15. 7. 2005 18:14
Líbí se mi,..
..je jako moje Vectra.
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 7. 2005 16:06
Re: DTS x TC
Japonci mají specielní modely hlavně pro USA a pak specielní hlavně pro Evropu. A pak taky domácí. Například ty malý krychličky nevyváží. Americký značky to dělají trochu jinak. Velký objemy tu prodávají dávno pomocí zde vyráběných malých aut (Ford, Opel). A Cadillac tu má hrát spíše reprezentační roli a ukazovat, kde je a co umí. Z Evropy ho nehodlají stáhnout, i kdyby se prodával mizerně. Fordu tu patří hodně prestižních značek, skoro bych řekl, že jich má přetlak a tak je Lincoln teď dost uťápnutej. Ale u GM je jasná hierarchie 1)Cadillac 2)Saab 3)Buick 4)Saturn (ten se teď bude přesouvat z dolního okraje do subprémiové značky, sám sem zvědavý jak se to modelům Aura a Sky podaří) 5)mainstream: Opel/Vauxhall/Holden/Chevrolet 6)Daewoo-Chevrolet 7)dosavadní Saturn
neregistrovaný "Jozki."
15. 7. 2005 15:38
Re: DTS x TC
Ja odporucam najprv si precitat moju reakciu az potom kritizovat. Nikde som nepisal ze treba vyladit motor pre vyssie rychlosti. Miesanie japoncov s USA skus brat tak ze ked sa chceli japonci dostat na USA trh urobili Lexus a prerazil.
neregistrovaný "misoo"
15. 7. 2005 14:29
Re: caddy
tak tomu hovorim pokrok v tvorbe motorov a hmotnost je asi tak akurat... dik za info
neregistrovaný "misoo"
15. 7. 2005 14:26
Re: Pípání doopravdy
nove citroeny pipaju iba ked je vypnuty motor a otvoria sa dvere a je kluc v zapalovani (pip piiip, pip piiip...) alebo ked su zapnute svetla (piiip, piiip, piiip...) a som rad, pripomina mi to moju sklerozu... pri kontrole systemov pred rozjazdom nic nepipa, ale iba blikaju kontrolky, tak ako vo vsetkych ostatnych autach €U... pipanie tu vidim ako zbytocnost
neregistrovaný "misoo"
15. 7. 2005 14:21
Re: DTS x TC
100% suhlas... Jozki nevie co mele... miesat japoncov s usa je nezmysel, caddy ma byt caddy a komu sa nelubi nech ide inde, ma kam... dokonca aj v tom motore "vyladenom na rychlost" prehliadol ze problem vo vysokych rychlostiach neni chyba motoru, ale vec aerodynamiky... odporucam si najprv precitat clanok a az potom pisat...
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 7. 2005 11:52
Re: DTS x TC
No je to věc vkusu. Já je zbožňuju. A doufám, že klasicky americký zůstanou. Ovšem nejvíc pošilhávám po budoucím DTS. Moooc by se Lincoln musel snažit u chystaného faceliftu TownCaru, aby mě přesvědčil. Zatím u mě vede Lincoln jen interiérama. Ale slyšel jsem že mu opět vylepší vzhled, dostane 3 ventily na válec a nový šestistupňový automat. Jo a kdybyste to nevěděli, tak tuhou zadní nápravu mu vyoperovali už dávno.
neregistrovaný "Jozki."
15. 7. 2005 11:40
Re: bez titulku
Ten predok a zadok je cista amerika klasicky Cadillac a asi preto sa mi tie ameriky nepacia. Nejake vynimky tam su samozrejme ale kym bude Cadillac taky ako tento tak ma u mna smolu. A k tej diskusii jemne povedane nepaci sa mi ani jeden a tvrdo povedane jeden horsi ako druhy.
neregistrovaný "Ace2"
15. 7. 2005 09:39
Re: Pípání doopravdy
oprava na nutnost zhasnout světla. Jinak auto je tak promyšlený, že když se setmí a jsou zhasnutý světla tak upozorní palubí počítatč hláškou "doporučuju rozsvítit světla"
neregistrovaný "Ace2"
15. 7. 2005 09:36
Re: Pípání doopravdy
Aaa někdo se koukal na TopGear a papouškuje... auto dingá, ale jenom když to má nějaký smysl. Dingá při nastartování aby upozornil nikoliv na otočení klíčkem, ale na nutnost připnutí bezpečnostních pásů (k tomu ještě asi 5x zabliká kontrolka pásu na palubce) při otevřených dveří to zase pípá jenom pokud zapomenete klíček v zapalování, tím se snaží auto upozornit na nechtěné zabouchnutí auta (v USA je jiný systém zamykání centrálu), a jinak standardně dingá když zapomenete rozsvítit světla. V TopGearu to bylo přehnané, v běžným životě to nedělá nic co by nemělo.
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 7. 2005 09:29
Re: Pípání doopravdy
To bude tím, že velcí korejci jsou navrhovaní obzvláště s ohledem na severoamerický trh, protože taky prodají jen pár kousků. Hyundai XG býval docela krásná kopie Lincolnů.
neregistrovaný "free"
15. 7. 2005 09:28
Re: palubka z Alfy rok 86
Když jsem četl recenzi představoval jsem si něco jiného - ten interiér fakt nic moc
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 7. 2005 09:27
Re: bez titulku
Odstup satane! Já ti dám japonskou školu. Nejvíc se bojím právě toho že u nové generace či faceliftu nechají design vyměknout, jako to udělal Ford s New Edge a BMW se svým úchvatným stylem. Ostatně už současné STS je zvenku nepoměrně nudnější oproti CTS. Na poslední chvíli se ředitílek Lutz leknul a nechal kompletně předělat tohle: [odkaz] Tímto otevírám diskusi, komu se líbí víc ten první návrh a komu současná realita (i když ta má nefér výhodu, že jí známe z barevných naleštěných fotek, někdo i z reálu). A hlasuju pro koncept. Čím bude Cadillac v designu drzejší, tím má podle mě víc šancí uspět. Protože obzvlšť v Evropě nebude nikdy koupí "tak třeba tenhle". Cadillac si tu nikdy nekoupí někdo "aby neurazil".
neregistrovaný "Flaxa"
15. 7. 2005 09:25
Re: Pípání doopravdy
To pípání je opravdu docela otravné. S tímto upozornováním jsem již několikrát setkal... třeba Kia to také dělá ve většině modelech s vyšší výbavou, ale není to formou pípání ale lehkého cinkání, které není nijak pronikavé.
neregistrovaný "Jozki."
15. 7. 2005 09:15
bez titulku
Najprv exterier - na moj vkus spredu a zozadu otrasne zboku nadherne. Na ten predok a zadok by trebalo nejaku japonsku skolu. Interier je prilis tmavy ale to by chcelo len trosku toho lesteneho hliniku. S tym novym motorom bude po technickej stranke v poriadku. Este vyladit tie vyssie rychlosti a bude OK.
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 7. 2005 08:40
Re: caddy
S motorem 3,6VVT má pohotovostní 1618. Se starýma 2,6 a 3,2 má 1788/1790. Délka je 4828. Takže vážně nejde porovnávat s trojkou (leda cenou). Je to vyšší střední.
neregistrovaný "Lonestarstate"
15. 7. 2005 08:35
Re: Pípání doopravdy
No já teda dveře otevíral a zavíral a nic nepípalo. S vypnutým motorem americké auto pípá jen když necháš rozsvícená světla, abys je nezapomněl zhasnout. A to ne proto, že by Američani byli hloupí. To proto, že americká auta i po vypnutí světel ještě chvíli svítí, aby ti osvětlovala cestu k domu. Tak aby to šlo rozlišit. Všechno je to důvtipné a funkční. Po nastartování chvíli v každém americkém autě pípá diagnostika. Pokud je vše OK, už tě žádný pípot neotravuje. Pípání navíc není otravné jako třeba upozornění na nezapnutí pásů. Je to spíš něco mezi pípáním a a takovým hlubokým cinkáním. Takže o žádnou objektivitu/neobjektivitu nejde. Tohle auto není žádná výjimka, v USA je to naproto normální a běžné, navíc z vlastní zkušenosti můžu říct, že to neotravuje, naopak dodává high-tech pocit, když vím, že auto před každým rozjezdem samo překontroluje všechny systémy. Ty řeči o nekončícím pípání máš z Carauta, že jo?
neregistrovaný "misoo"
15. 7. 2005 00:02
Re: otravne pipanie
no ak to funguje ako hovoris, tak zbohom rodina...
neregistrovaný "misoo"
15. 7. 2005 00:00
caddy
hmmm zaujimave auto... velmi by som si ho chcel "prubnut" ako hovoria bratia cesi, ale keby som mal kupovat, tak by som asi isiel do €U (bmw3). inac posobi az prilis svalnato, nevie niekto aka je hmotnost auta ? a tie mriezky ventilacie su fakt ani nie z 90-tych rokov, ale rovno z 80-tych... ostatne veci sa mi zdaju dost pozitivne... vedel by som si ho predstavit cierne s ciernymi foliami (samozrejme na vsetkych oknach) a nejake aspon 20-ky chromace...
neregistrovaný "misoo"
14. 7. 2005 23:46
Re: O ničom
kam sa hrabu vsetky plysove zvieratka, banany a piva... na vrcholku si bezkonkurencne sedi hunatou kozusinou obtiahnuty volant (najlepsie v nejakej zaujimavej zeleno - zlto - cervenej farbe) !!!!
neregistrovaný "dmx"
14. 7. 2005 23:22
otravne pipanie
zaujimalo by ma, preco autor pri svojej "objektivite" zabudol na neskutocne otravne pipanie. O co ide? Ak nastartujete, auto zacne pipat (aby ste nezabudli ze ste nastartovali). Rovnako zacne pipat, aj ked odopnete pas pri stojacom aute s vypnutym motorom. A ako vrchol, ak pri stojacom aute a vypnutom motore otvorite dvere, zase to prenikavo pipa,ibaze v tomto pripade rychlejsie (asi aby ste vedeli o tom ze ste otvorili dvere).. Toto je skutocne otravne, ved si to predstavte, idete zaparkovat, odopnete pasy, pipa to, idete vystupit, otvorite dvere, pipa to opat, cize nemozte ani nechat otvorene dvere (to pipanie je fakty neprijemne). Mam pocit ze je to auto navrhnute pre debilov (alebo Americanov.. )
neregistrovaný "Ball"
14. 7. 2005 22:46
Re: US JÍZDA
To GTI. To s tou objektivitou si to nemyslel vážně, že ne. Testování "hlučného" motoru, který není v nabídce, rámeček z tvrdého plastu nebo chybějící lištiščky na středovém panelu...... Kára je to možná pěkná, spíš jenom jiná, ale test - ten rozhodně objektivní není. A co se týče doprovodných fotek - to je taky hrůza, první foto mázlý, čtyřikrát zakomponovaný logo focený makrem a když celek, tak "akčně" nakřivo. Možná stálo za to si najmout na focení profíka.
Domnívám se, že oceňovat úsilí o objetivitu u tohoto příspěvku je přinejmenším přehnané.... maximálně pouze to úsilí....ale to jaksi u renomovaného serveru nestačí
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 7. 2005 21:17
Re: palubka z Alfy rok 86
Na fotkách ten černočerný interiér nic moc. Ale uvnitř naživo je moc útulně. Někdy si do něj třeba v Průhonicích sedni. Plakat nebudeš. Leda dojetím a radostí.
14. 7. 2005 21:00
Re: Životní postoj v základní výbavě
Jo... po prázdninách.
neregistrovaný "rasto"
14. 7. 2005 20:33
Re: bez titulku
prosim ta, uz prestan sirit nezmysly, ze lexus stavia na mb. to uz davno neplati. zaklady prvej LS boli podobne, ale vsetko ostatne je uz len a len lexus.
neregistrovaný "Ozzy"
14. 7. 2005 20:25
palubka z Alfy rok 86
viděl sem TV spot na tento vůz myslel sem ze to bude technická luhůdka ale interiér k pláči
neregistrovaný "jan"
14. 7. 2005 18:15
bez titulku
mne se auto libi, zachovava si na rozdil od lexusu, ktery stavi na mb, svuj image. Kdyz ho vidim na ceste -tu v mnichove jich par jezdi vim ze jede original, ktery rozezna i kazdy zena od nemecke premiove trojky.

Skoda, ze asijati nemaji vic fantasie a vsechno designerske kopiruji trochu ferrari neco z boxteru, s-klasse levnejsi ceny a obchod bezi, podobne jak adidasky na vietnamske trznici
neregistrovaný "mates"
14. 7. 2005 16:54
Re: Životní postoj v základní výbavě
Jo a jeste me napadlo, ze by byl pomalu cas usporadat nejaky pokracovani v sirsim obsazeni. Co myslis, mam to zacit organizovat?
neregistrovaný "mates"
14. 7. 2005 16:53
Re: Životní postoj v základní výbavě
To vis, moc z toho urvanej nejsem. Gaziky moc nemusim, ale protoze mam auta obecne rad, tak to vyzkousim, treba casem zmenim nazor a poridim si neco na velkych kolech (treba XJ na 22" )
neregistrovaný "GTI"
14. 7. 2005 16:37
Re: Životní postoj v základní výbavě
Kdybych tě neznal, napsal bych ti, abys nezapomněl koupit náhradní baterie do ovládání Jenže tě znám, tak ti píši, že se máš
neregistrovaný "Ace2"
14. 7. 2005 16:11
Re: CTS
jo bohužel ta měděná se už nedělá.
neregistrovaný "King"
14. 7. 2005 16:07
Re: US JÍZDA
No tak si počti na HC . A k testům H na ACZ - tak to vlastně na HC ani chodit nemusíš
neregistrovaný "mates"
14. 7. 2005 16:02
Re: Životní postoj v základní výbavě
Posledni dobou se diky znamym okolnostem dost casto dostanu ke Caddy a musim rict, ze me to docela oslovuje (nejvice asi STS). A me nikdo nemuze narknout, ze preferuji vse americke! Abys vedel, ze to myslim vazne, tak zitra si jdu vyzvednout SRX na vikend. Doufam, ze to bude stat za to (STS nebyl volny )
neregistrovaný "mates"
14. 7. 2005 15:58
Re: O ničom
Plysovy pivo je za 100 cervenych bodiku
neregistrovaný "GTI"
14. 7. 2005 15:49
Re: US JÍZDA
Čtu průběžně nové i nahodile starší testy. Honda testy jsou obdobné jako jiné testy tady - dozvím se a jsem přesvědčen o objektivitě. Moc jich tu v posledním čase není, ale to nebude chyba redakce... Na www. hondaclub mrknu, doufám, že tam na mě nevyskočíš s kladivem P.S. Ta připravená reakce... vtípek - ha ha - kapišto?
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 7. 2005 15:49
Re: CTS
No vidíš a já zrovna nejradši právě bílé a nebo v té cashmere/sand/light bronzemist či jak všelijak říkají té pískové metalíze. Ale jak koukám na cadillac.com tak už mi jí pro CTS vyřadili z nabídky!
neregistrovaný "King"
14. 7. 2005 15:35
Re: US JÍZDA
Odkázal bych tě na stránky www.hondaclub.cz , ale teď nám spadnul server, snad bude na síti znova v pondělí. Tam najdeš testů celkem dost. A na to, že jde o klubové stránky pro nadšence značky, je tam v testech výtek víc než zde na komerčním serveru u poloregulérního testu. Tedy s výjimkou S2000, které nelze vzhledem k jejímu účelu vytknout nic. Jak můžeš mít reakci připravenou už teď, když jsi ještě nic nečetl? Mimochodem, říkal jsi, že oceňuješ práci lidí na auto.cz při testech. Testy Hond se ti tady zdají jaké? Pokud tuhle podřadnou značku teda čteš .
neregistrovaný "King"
14. 7. 2005 15:27
Re: US JÍZDA
Jasan, I´m back! Pozor, netvrdím, že Cadillac ty a ty mouchy má, ale z toho, co o amerikách za ty roky vím, bych se moc divil, kdyby tohle auto bylo tak dobré, jak se tu píše. A pokud někdo s nějakým autem najede 5000 km, nezjistí tím líp, co mu vadí, po té době už si spíš na ty negativa zvykneš. Nemusíš mě tu hned nasazovat palečnice, dosud jdem jel jen se dvěma dobrýma amerikama. Ale v případě caddie se rád nechám překvapit. Do konce roku se rozhodně svezu.
neregistrovaný "Ace2"
14. 7. 2005 15:07
Re: US JÍZDA
No a nemůže tu být taky prostě ta možnost, že to auto je skutečně dobré a mnoho chyb nemá a už vůbec nemá žádnou zásadní ? Ono hledat chyby na něčem na čem nejsou totiž moc objektivní také není. Mě se nelibí chudost interiéru v porovnání s C-klasse je to nebe a nudy, mě se nelibí, že není tak stabilní za vysokých rychlostech jako BMW a Mercedes to jsou chyby toho vozu. Jistě můžeme se pak točit na nesmyslech jako. že má klíčkem uzamykatelné hrdlo nádrže místo aby byla dvířka na centrál (US auta nezamykají nádrže) a ovladač na centrál není v klíčku, ale opět dle US stylu na klíčence. To jsou taky chyby, ale podobných blbostí má Mercedes a BMW taky spoustu. Cadillac CTS se může nelíbit, ale rozhodně je to dobře a masivně postavený auto a je radost s tím autem jezdit.
neregistrovaný "rasto"
14. 7. 2005 14:59
CTS
nedavno som bol v shope a zahladel som sa nanho lepsie. bol vystaveny v bielej farbe. pre mna dost netradicna a poviem ti, ten prelis nad zadnou linkou mi vadil. neviem preco. pri inych farbach ti to tak nepride. a skutocne sa na to auto dokazes pozerat dost dlho, lebo kazda linka je strihnuta takym svojskym stylom. a vedla stalo CTS V-series. 5.7 ltr V8. to je fakt pecka. interier je odliseny v detailoch, zato exterier je znacny. narazniky, maska, kolesa. ten chcem pojazdit, ale to uz nie je take easy. auto za 60 tis. usd ti len tak lahko nedaju. a byt spolujazdcom nejakeho dealera .. to ma nebavi.
CTS ma sancu. este si musim pozriet ceny v CR a SR a porovnat s konkurenciou. pekny den.
neregistrovaný "GTI"
14. 7. 2005 14:57
Re: Životní postoj v základní výbavě
Jo, chápu, já to také trávím tak nějak jinak než normálně. Je to jiná škola tvarů. Ale má to něco do sebe.
neregistrovaný "GTI"
14. 7. 2005 14:53
Re: O ničom
Plyšový pivo jsem ještě neviděl...
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 7. 2005 14:42
Re: O ničom
Já se přimlouvám za trestný body za plyšový banán za sklem. Myslel jsem si, že nic horšího být nemůže, ale včera na magistrále na mě vykouklo plyšový pivo!
neregistrovaný "rasto"
14. 7. 2005 14:40
Re: US JÍZDA
vies, podla mna 5000 km najazdit s caddym je dost dlhy cas, aby si si nasiel nieco, co ti bude vyslovene vadit. a asi to ten redaktor, aj ked mozno zaujaty, dokaze. a polozil si si vobec otazku, ci ten caddy naozaj nie je taky dobry? chod si ho vyskusat a potom sem napis. uvidime aku to bude mat hodnotu. pekny den.
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 7. 2005 14:38
Re: US JÍZDA
Hondisti dorazili. Tak zkus nějaký objektivní negativum najít. Kromě těch, co jsi jmenoval ty, tam zmiňují ještě horší aerodynamické chování v rychlostech nad 200 (nedokážu posoudit, s žádným autem jsem v životě tak rychle nejel a v ČR na to snad není vhodná ani dálnice). A to, že pohonné jednotky 2,6 a 3,2 jsou odvozené ze starých omegáckých motorů (to už ovšem je dávno minulostí po nástupu 2,8VVT a 3,6VVT). Prostě nechápu co ti vadí. Hledáš chyby, kde nejsou. Já bych si dokázal navymejšlet už jen standartní eukalyptový obložení a kožený sedačky. Taky možnost Magnetic Ride Control a 4x4. Tu možnost 4x4 prý dostane příští generace, na které se už pracuje a dorazí asi tak 2007/8.
neregistrovaný "brasci"
14. 7. 2005 14:34
Re: Životní postoj v základní výbavě
moze byt... osobne som v tom aute este nesiel, objektivne by som mozno musel uznat, ze je to naozaj dobre auto, ale ako to povedat.. no proste nemam z neho ten spravny pocit nadsenia...
14. 7. 2005 14:32
Re: US JÍZDA
Ják já bych uvítal, kdybys mohl tady uveřejnit test nějaké Hondy Hergot, vlastně, a co ti v tom brání? Jistě. Teď tady zrovna byly články o Honda motors. Tak proč ne? Vraž to k nějakému článku. Myslím to vážně. Mám připravenou reakci už teď P.S. Já mám lehkého tušáka, že co negativního autor testu nalezl, to tam napsal...
14. 7. 2005 14:27
Re: O ničom
Ještě se musím vrátit. Jo, jistě je právo každého nosit třeba náušnici, jako pirát (naposledy nosili náušnice piráti a teď rádoby trendoví hoši... krásné... takové... chlapské ) No, ale k tomu vkusu. Jo, 99% lidí nemá vkus. Proto třeba tady ještě frčej porcelánoví jeleni. Teda s pletenou dečkou. Protože to pak na televizi, když naaranžuješ, pěkně vyniknou. A ten porcelánovej jelen... někdo by těm lidem měl ukázat ža sice je Švejk z drátu také umění, ale trochu jiné než Henry Moore. A tak mě napadá, že bych na silnicích zavedl bodový systém - za "jelena" dva černé body. Za "jelena s dečkou" 5 černejch bodů. Při získání 10ti bodíků, povinná návštěva servisu, kde by auto uvedli do stavu "bez bodíku" To by bylo na silnicích krásy...
neregistrovaný "King"
14. 7. 2005 14:23
Re: US JÍZDA
Zdar GTI. Děláš si srandu? Úsilí o objektivitu? A kde? Hledal jsem nějaká negativa a pohříchu nenašel. Výtky? Tvrdý rámeček středové konzoly a černý plast, z něj se ale vyklube, že zas tak špatný není. A omezená volitelná výbava a hlučnější motor. Skutečně objektivita jak řemen. Nemohu posoudit, s kaďákem jsem nejel, ale rozhodně to tak růžové nebude. Z GTI jsem měl taky méně optimistické pocity než ty . Podobné "testy" bych moc nezveřejňoval...
14. 7. 2005 14:16
Re: Životní postoj v základní výbavě
No, je vidět, že autům rozumíš. Malej problém (ne můj) je v tom, že ten CTS je parádní.
14. 7. 2005 14:13
Re: O ničom
Jsem neurazitelný... P.S. dutý trubky
14. 7. 2005 14:11
Re: Apoštol z Vietnamu
Ža bych se chvástal? To myslíš vážně?
neregistrovaný "Ace2"
14. 7. 2005 14:10
Re: O ničom
ty výdechy klimatizace sice vypadají netradičně, ale mají svou výhodu a to je ta, že směrování vzduchu se dělá velmi snadno a rychle, jen vezmeš za ten joystick a nasměruješ ho požadovaným směrem, tím směrem pak i fouká vzduch a ne jako u jiných aut kde jsou dvě "kolečka" na vertikální a horizontální usměrňování proudu vzduchu což vždy zabere notnou chvíli než to člověk "naladí" a lecky i dlaní zkouší, kam že ten vzduch vlastně vůbec fouká, tak tohle se v CTS nestane. Ergonomie a jednoduchost ovládání je v tomto autě příkladná.
neregistrovaný "brasci"
14. 7. 2005 14:08
Re: Životní postoj v základní výbavě
aha, lebo dlho to tu citam a z teba mam pocit, ze pri slove cadillac sa ti rozsvietia oci ako GTImu pri slove passat ja osobne cadillac nejako nezatracujem ale predsalen mi je blizsi ten passat
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 7. 2005 14:07
Re: Pecka...
Nezapomeň, že to auto je velikostí a váhou vyšší střední třída. Jaký objem by se ti tam líbíl? Základní 2,6/2,8(nyní) mi přijde adekvátní. Pro evropské spořílky se chystá BLS střední třídy. Dokonce i v naftě. Ale v benzínu to bude určitě skvělá kára na základě neméně skvělého Saabu 9-3.
neregistrovaný "Stano"
14. 7. 2005 14:03
Re: Apoštol z Vietnamu
No vidíš, v pyramidě si na základě a chvástáš se tu nějakým Apoštolem. Takže Apoštol je vlastně z Vietnamu
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 7. 2005 14:02
Re: Životní postoj v základní výbavě
Když jsem se dozvěděl, že je to ten starší typ a dokonce s manuálem německé výroby, vyběhnul jsem s nima na ulici. Ne ale teď vážně, tohle, jak je na konci uvedeno, není test redakce ale Cadillac klubu a navíc já si žádné výsadní právo na Cadillacy neosobuju, je pořád spousta lidí, kterým by alespoň jedna jízda v Cadillacu prospěla víc. Některým bych to ordinoval jako součást povinné léčby.
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 7. 2005 13:57
Re: O ničom
No já se snažil být politicky korektní, tak proto. Vkus ani krása nejde měřit na žádné stupnici. V demokracii je to každého věc. Někdo holt má úroveň a někdo si přivařuje dutý trubky na nárazníky. Je to tak lepší, kdyby byla vkusnost nařízená, jak by jsi poznal ty opravdu vkusné? Tady je svoboda a tak se každý reprezentuje jak uzná zavhodné. Někdo třeba pětislovnýma urážkama.
neregistrovaný "brasci"
14. 7. 2005 13:53
Re: Životní postoj v základní výbavě
ako to, ze ti ho neponukli na test ako Golfika GTImu???
neregistrovaný "Hugo Bross"
14. 7. 2005 13:49
Re: O ničom
utri si čelo, potíš hovadiny!
neregistrovaný "tamin"
14. 7. 2005 13:48
Re: O ničom
o ničem je Zonghua, hnusej číňan, kterej si hraje na BMW.Cadillac má styl, je orginální, americkej a teď i zčásti evropskej.Já ho viděl naživo v Brně a koukal jsem na něj jak puberťák na porno.Rozhodně bude mít v Evropě úspěch.Evropa se nezdá, ale každej Evropan (i já) závidí amíkům ceny aut.Být takový i u nás tak jsou 120 vidět jen v muzeích.Jo v Americe tam je blaze.
14. 7. 2005 13:47
Re: Životní postoj v základní výbavě
Jasnej souhlas. Perfektně napsáno
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 7. 2005 13:40
Životní postoj v základní výbavě
CTS je symbol přerodu Cadillacu. Razantního nástupu do segmentu, kde do té doby Cadillac pouze živořil. Prodává se měsíc od měsíce lépe. V samotných USA prodeje stoupají na automobil bez tradice přímo závratným tempem. 2002/2003/2004: 37 976/49 392/57 211. Pokud si čtvrtým rokem udrží tempo nasazené během prvního čtvrtletí, dosáhne letos prodejů okolo 70 000 kusů! Design je hrdý a provokativní. Přesně takový, jaký má Cadillac být. Není možné ho v tichosti přejít. Buď ho nenávidíte nebo milujete. Vertikální tenká zadní světla, sedmiramenná litá kola, barevný erb de la Mothe. Životní postoj v základní výbavě.
14. 7. 2005 13:36
Re: O ničom
Tvá věta, že design je věcí vkusu je zavádějící. Jakoby to vypadalo, že KAŽDÝ má vkus a že tedy každý označí za krásné něco jiného a to jiné ovšem, že si stojí s krásou něčejo jiného v jedné rovině. Tak to ale není. Ano, krása je věc vkusu. Většina lidí ovšem vkus nemá. Od přírody. Proto také je málo Armaniů. Takže ta pyramida vypadá takhle: Je "Armani" Pod ním jsou ti, co vidí, že ten Armani je klasa. Pod nimi jsou ti, co si nechají poradit od těch nad nimi, že ten Armani fakt klasa je. Pod nimi jsou ti, co tvrdí, že Armani nic není, ale jen proto, že na něj nemaj peníze. Pod nimi jsou ti, co tvrdí, že Armani nic není, ale peníze na něj opravdu nemaj. Pod nimi jsou ti, co tvrdí, že je jim to jedno, jakej je Armani, ale lžou. Pod nimi jsou ti, co tvrdí, že je jim to jedno, jakej je Armani, a je to jejich přesvědčení. Tihle zpravidla nemaj vkus. A pod nimi jsme my, ti ostatní, nájezdníci na Vietnamské tržnice, kde sháníme tričko s vysačkou "Armani" za 78korun Je zřejmé, že jde o pyramidu, základnu tvoří miliony, na vrcholu je jeden. P.S. Platí to i o autech...
neregistrovaný "Ondra"
14. 7. 2005 13:26
Ne
Mě se teda vůbec nelíbí
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 7. 2005 13:17
Re: O ničom
Jsou krásné, stylové a funkční. Saab a Cadillac je společně používají dodnes.
14. 7. 2005 13:14
US JÍZDA
Člověk by čekal, ža autor testu, který, jak se lze dočíst na závěr, je členem Caddy-clubu bude až příliš zahleděn do těch "lonesovských" zadních blinkrů a na auto bude pět jen chválu. Jsou taková auta, známe je všichni , ovšem já v tomto případě především oceňuji úsilí o objektivitu. A jsem rád, že mohu tento test číst... všechny nás tu Lones už dost dlouho napíná na Caddy-skřipec. Tak jo, beru na vědomí - dobrá kára, částečně dobrá s přispěním části EU. To je nepochybně pozitivní zjištění. Ta klimačka, to mrkám. A tvary. Tvary jsou jiné a krásné, viděl jsem ho naživo... bez připomínek... musíme si zvykat na jiný, ovšem též kvalitní design zpoza oceánu. P.S. Pozdrav do Caddy-klubu. Test je špica.
neregistrovaný "911T"
14. 7. 2005 13:13
Re: O ničom
A čo tie výduchy klimatizácie? Také sa robili pred 15 rokmi. Autor si dokonca dovolil porovnávať nápaditosť interiéru s BMW. To sa mi asi zdá.
neregistrovaný "Coroner"
14. 7. 2005 13:13
Re: Pecka...
obehol ma o minutku, hihi...
neregistrovaný "Coroner"
14. 7. 2005 13:11
Pecka...
Ten nový smer Cadillacu sa mi páči, konečne to sú autá ktoré majú šancu aj v Európe. Horšie to bude s objemami motorov pre našinca trošku veľa čo sa odrazí aj na spotrebe a poistení no design a image je OK. Čakáám na príspevok od Lones...
neregistrovaný "Lonestarstate"
14. 7. 2005 13:10
Re: O ničom
Design je věcí vkusu. Ale podle mě je CTS jedno z nejhezčích aut vůbec.
neregistrovaný "911T"
14. 7. 2005 12:50
O ničom
Také škaredé auto vedia urobiť len američania.