Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: General Motors: s Corvette proti Ferrari?

General Motors potřebuje v současné době vyrábět především vozy, které vydělají hromadu peněz. To ale neznamená, že zapomene na prestiž. Před modrým ďáblem (Corvette) se možná bude třepat i Ferrari.
Zpět na článek
4. 7. 2005 22:17
neregistrovaný "geroc"
4. 7. 2005 22:35
neregistrovaný "misoo"
4. 7. 2005 22:37
neregistrovaný "evo9_sk"
4. 7. 2005 22:43
neregistrovaný "anonym"
5. 7. 2005 17:06
neregistrovaný "sepo"
8. 7. 2005 20:25
neregistrovaný "Lonestarstate"
4. 7. 2005 22:36
neregistrovaný "evo9_sk"
5. 7. 2005 07:51
neregistrovaný "JP"
4. 7. 2005 22:48
neregistrovaný "honza"
4. 7. 2005 22:55
4. 7. 2005 23:09
neregistrovaný "wolff"
4. 7. 2005 23:46
neregistrovaný "Milo"
5. 7. 2005 00:07
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 21:03
neregistrovaný "petrt"
5. 7. 2005 22:02
neregistrovaný "Milo"
6. 7. 2005 06:58
neregistrovaný "oz"
4. 7. 2005 23:48
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 7. 2005 23:53
neregistrovaný "Milo"
4. 7. 2005 23:58
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 00:17
neregistrovaný "Milo"
5. 7. 2005 01:35
neregistrovaný "mark"
5. 7. 2005 02:46
neregistrovaný "Milo"
5. 7. 2005 21:06
neregistrovaný "petrt"
5. 7. 2005 22:04
neregistrovaný "Milo"
10. 7. 2005 23:09
neregistrovaný "Johny"
5. 7. 2005 01:08
neregistrovaný "honza"
5. 7. 2005 03:50
neregistrovaný "rasto"
5. 7. 2005 11:42
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 15:13
neregistrovaný "rasto"
5. 7. 2005 15:21
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 23:12
neregistrovaný "quoteus"
6. 7. 2005 08:17
neregistrovaný "Primera"
10. 7. 2005 23:12
neregistrovaný "Johny"
5. 7. 2005 11:25
neregistrovaný "Gembala"
5. 7. 2005 17:13
neregistrovaný "sepo"
5. 7. 2005 22:12
neregistrovaný "Milo"
6. 7. 2005 05:23
neregistrovaný "rasto"
6. 7. 2005 21:06
neregistrovaný "Dusan"
5. 7. 2005 01:21
neregistrovaný "honza"
5. 7. 2005 07:26
neregistrovaný "wolff"
5. 7. 2005 11:50
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 11:53
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 13:14
neregistrovaný "wolff"
5. 7. 2005 13:59
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 14:04
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 14:05
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 09:59
neregistrovaný "Michal H"
5. 7. 2005 10:25
neregistrovaný "Gybby"
5. 7. 2005 12:39
neregistrovaný "Michal H"
5. 7. 2005 12:57
neregistrovaný "wolff"
5. 7. 2005 14:27
neregistrovaný "Gybby"
5. 7. 2005 14:34
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 13:17
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 14:27
neregistrovaný "honza"
5. 7. 2005 21:19
neregistrovaný "petrt"
5. 7. 2005 19:03
neregistrovaný "neran"
5. 7. 2005 13:38
neregistrovaný "Michal H"
5. 7. 2005 14:13
neregistrovaný "honza"
5. 7. 2005 14:36
neregistrovaný "Gybby"
5. 7. 2005 15:04
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 14:31
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 22:35
neregistrovaný "petrt"
6. 7. 2005 00:05
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 7. 2005 00:09
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 7. 2005 02:19
neregistrovaný "petrt"
7. 7. 2005 12:56
neregistrovaný "petrt"
7. 7. 2005 13:32
neregistrovaný "mates"
7. 7. 2005 14:00
neregistrovaný "petrt"
7. 7. 2005 16:47
neregistrovaný "mates"
7. 7. 2005 17:12
neregistrovaný "petrt"
7. 7. 2005 17:35
neregistrovaný "petrt"
7. 7. 2005 18:00
neregistrovaný "mates"
7. 7. 2005 20:50
neregistrovaný "mates"
7. 7. 2005 17:58
neregistrovaný "mates"
7. 7. 2005 18:07
neregistrovaný "petrt"
7. 7. 2005 20:54
neregistrovaný "mates"
8. 7. 2005 01:00
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 7. 2005 07:56
neregistrovaný "mates"
7. 7. 2005 18:30
neregistrovaný "Mr.modena"
5. 7. 2005 15:43
neregistrovaný "ZZ"
5. 7. 2005 15:56
neregistrovaný "Michal H"
5. 7. 2005 15:58
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 16:09
neregistrovaný "ZZ"
5. 7. 2005 16:40
neregistrovaný "Gybby"
5. 7. 2005 17:02
neregistrovaný "ZZ"
5. 7. 2005 17:34
neregistrovaný "Gybby"
5. 7. 2005 17:45
neregistrovaný "ZZ"
5. 7. 2005 18:05
neregistrovaný "Gybby"
5. 7. 2005 18:18
neregistrovaný "ZZ"
6. 7. 2005 00:12
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 7. 2005 12:52
neregistrovaný "mates"
6. 7. 2005 00:16
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 16:19
neregistrovaný "honza"
5. 7. 2005 17:58
5. 7. 2005 18:05
neregistrovaný "ZZ"
5. 7. 2005 18:26
5. 7. 2005 18:32
neregistrovaný "ZZ"
5. 7. 2005 19:03
5. 7. 2005 22:58
neregistrovaný "ZZ"
6. 7. 2005 12:47
neregistrovaný "mates"
6. 7. 2005 13:12
neregistrovaný "ZZ"
6. 7. 2005 14:28
neregistrovaný "mates"
6. 7. 2005 15:50
neregistrovaný "ZZ"
6. 7. 2005 20:53
neregistrovaný "Yaroukh"
7. 7. 2005 05:46
neregistrovaný "mates"
5. 7. 2005 21:19
neregistrovaný "neran"
5. 7. 2005 22:57
neregistrovaný "ZZ"
6. 7. 2005 07:12
neregistrovaný "oz"
8. 7. 2005 20:39
neregistrovaný "Lonestarstate"
24. 1. 2008 11:31
neregistrovaný "Lubos BORHYA"
24. 1. 2008 11:36
neregistrovaný "Karlowec"
neregistrovaný "geroc"
4. 7. 2005 22:17
GM
No, jestli se zabývají v tuhle chvíli takovýmito volovinami tak se není co divit že jsou v současné době v takovém srabu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "misoo"
4. 7. 2005 22:35
typicke usa
hehe to je dobre naco sa trapit... prask tam 20l motor porad zo stihacky a je sportiak vybaveny... hehe
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "evo9_sk"
4. 7. 2005 22:37
Re: typicke usa
presne tak
neregistrovaný "anonym"
4. 7. 2005 22:43
Re: typicke usa
osobne na ameriky moc nejsem, ale jaks to napsal, tak je mi neco na te strategii sympaticke...
neregistrovaný "sepo"
5. 7. 2005 17:06
Re: typicke usa
....som zvedavy ci im to aj niekam odboci ..... Loosers
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 7. 2005 20:25
Re: typický evropan s předsudky
Tak tomu říkám odborný názor.
neregistrovaný "evo9_sk"
4. 7. 2005 22:36
nemas sancu
hmmm uz len corvette bude konkurovat ferrari ha ha ha corrveta nema a nikdy nebude mat na ferrari !!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "JP"
5. 7. 2005 07:51
Re: nemas sancu
Ferrari je jen legenda .... osobne doufam, ze lidi prestanou uctivat legendy a budou vybirat auta.
neregistrovaný "honza"
4. 7. 2005 22:48
pisty jako lahve od vina..:)
neprirovnaval tak nejak Enzo Ferrari americky pristup k vyvoji motoru do sportovnich vozu??
Rozbalit vlákno
0
4. 7. 2005 22:55
MODRÝ ĎÁBEL
Kdyby se GM na výročním zasedání usnesl, že do tří let smete Ferrari, tak smete Ferrari, to je jasné jak facka. Jenže o tomhle ta ambice není. Ambice je postavit supersport který bude soumeřitelný s Ferrari. A to je jistě ambice, kterou musíme uvítat. Minimálně se budou u Ferrari potit. Pamatujete, jak tu na jaře byl článek o změně designu u Ferrari... jo, jo, geniální tvary okupuje 911ka a tak ti ostatní musí vařit v jiném hrnci. Jenže Enzo neprozradil, který hrnec by měli teď postavit na plotnu... tak pozor na "modrého ďábla".
Rozbalit vlákno
29
neregistrovaný "wolff"
4. 7. 2005 23:09
Re: MODRÝ ĎÁBEL
Nerad to říkám, ale opět si mimo mísu!!! Je to směšné. Nikdo enmá na Ferrari. To co si psal, smést ze stolu Ferrari, se pokoušel FORD...Hmm a všichni víme jak to dopadlo. Hold, kde není v hlavě ani peníze a moc nepomůžou...
4. 7. 2005 23:15
Re: MODRÝ ĎÁBEL
Proč myslíš, že jsem mimo mísu a ještě k tomu opakovaně Udělat auto jako je Ferrari není nic vyjímečného. Vytvořit legendu jakou má Ferrari, to vyjímečné je, ale auto samotné... to dnes už není nemožné téma. Ten tvůj zbožný výkřik, že nikdo nemá na Ferrari je o ničem. Jde jen o rozdělení teritoria. A na straně GM je tak silný kapitál, že když se rozhodne postavit Ferrari nadruhou, tak ho postaví...
neregistrovaný "Milo"
4. 7. 2005 23:46
Re: MODRÝ ĎÁBEL
Je to tak. Ferrari je legenda. Ale zaroven postavit auto ktore bude Ferrari konkurovat nie je nemozne. Ale samozrejme netreba zabudat ze prave na tu legendu, ktora si sama urcuje kategoriu do ktorej patri. Kazdy "vie" ze s ferrari sa nemoze nic porovnavat. Preco? Lebo ferrari je osobitna kategoria, no nie :-P. Ale kolega ma pravdu, kapital nie je jedina vec ktora rozhodne ci GM spravi auto ktore bude konkurovat ferrari. Je to aj o kulture vo firme, o kazdom cloveku ktory tam pracuje. Keby to tak nebolo, tak by predsa neboli napr. rozdiely v kvalite aut pochadzajucich z roznych automibiliek resp. ich roznych liniek tak markantne. Skratka, existuje aj nieco ako "vedomisti a zrucnosti" ktore ta ktora firma ma, a vela z nich su prave vedomosti ktore sa nedaju dat do tabuliek alebo dat na papier.
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 00:07
Re: MODRÝ ĎÁBEL
Nevim, jestli je Ferrari zrovna o kvalite (cetl jsem, ze to je docela bida, ale to jsou vsechno JPP). V cem vidim hacek, je rozdil ve zkusenostech s vyrobou ryze sportovnich aut: u Ferrari to je nekolik desitek let, GM ma Corvettu, ale to je IMHO uplne jiny pristup. Takze pokud by si u GM rekli, ze prijmou pravidla hry Ferrari, tri roky jsou IMHO malo na to, aby Ferrari "utopili v jejich vlastni medicine". (A to nemluvim o jiz zminovane image.)
neregistrovaný "petrt"
5. 7. 2005 21:03
Re: MODRÝ ĎÁBEL
K té spolehlivosti- mám ojetý kousek 360, rok 2000, pravidelný servis a není jakýkoliv problém. Po rozhovoru s mechaniky v autorizovaném servisu /mimochodem,jezdím tam jen na kontrolu motoru a elektroniky/ mi bylo řečeno že to neni auto na každodenní používání. Pak se to těžce prodraží. Kdo ročně najede 50 000km at si koupí 911 nebo právě tu corvettu. Je to prostě auto pro radost a tak se k němu musí přistupovat.
neregistrovaný "Milo"
5. 7. 2005 22:02
Re: MODRÝ ĎÁBEL
ta kvalita bola iba priklad. kazda firma ma nieco co vie robit lepsie nez hocikto iny. Ferrari ma desatrocia skusenosti s sportovymi autami. Saturn ma lacne auta. Toyota motory s dlhou zivotnostou. Ford vie uviest auto do vyroby velmi rychlo. atd atd.
neregistrovaný "oz"
6. 7. 2005 06:58
Re: MODRÝ ĎÁBEL
ale ved Lamborghini postavil svoje prve auto prave preto ze udajne nebol spokojny s kvalitou z Maranella..
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 7. 2005 23:48
Re: MODRÝ ĎÁBEL
Ford se o to pokusil 2x, pokud vim; 2x docela slusne uspel, pokud vim. GT40 Ferrari vymazalo. GT zase slusne zametlo s Modenou. (Nechces sam sebe shazovat tim, ze budes GT za $150k srovnavat s Enzem za petinasobek jeho ceny, vid? :o)
neregistrovaný "Milo"
4. 7. 2005 23:53
Re: MODRÝ ĎÁBEL
Pred casom som cital na dakom americkom serveri (neviem ci road&track alebo motortrend, ale povedali ze jedine co mohlo s GT superit bolo enzo... ako si to len mozu dovolit, no nie
neregistrovaný "Yaroukh"
4. 7. 2005 23:58
Re: MODRÝ ĎÁBEL
to beru s rezervou (je to takovej slabej odvar toho, kdyz Cesi zvolili za nejkrasnejsi auto sveta Octavii :o) ... na druhou stranu si nemyslim, ze by "GM do tri let smetl Ferrari" (a nemyslim si to ani o Fordu) ... GTI ma rad silna slova :o)
neregistrovaný "Milo"
5. 7. 2005 00:17
Re: MODRÝ ĎÁBEL
s rezervou to beriem aj ja. ale uz len to, ze postavili vedla seba ford, ferrari a porsche ma podla mna dost velku vypovednu hodnotu. hlavne ak porovname ceny. nemyslim ze nieco moze konkurovat ferrari ako znacke, menu. Co sa tyka ale konkurencie autu samotnemu...
neregistrovaný "mark"
5. 7. 2005 01:35
Re: MODRÝ ĎÁBEL
tu postavili stare quattro proti enzo a bylo do 100kmh rychlejsi [odkaz] tyto testy jsou ale onicem, protoze auto ze startem za 3 sekundy muze udelat kazdy. Skutecni automobilovy maniaci v arabii dobre vi jaky je rozdil mezi nejakym fordem, corvett -proti ferrari, porsche.
neregistrovaný "Milo"
5. 7. 2005 02:46
Re: MODRÝ ĎÁBEL
ehm, ale ti isti maniaci vedia aky je rozdiel medzi napr. upravenym EVO a ferrari ...
neregistrovaný "petrt"
5. 7. 2005 21:06
Re: MODRÝ ĎÁBEL
GT je krásné auto, asi i lepší než Modena.Ale pořád je to jen ford, stejné logo co má sousedův focus. A to si myslím je hlavní problem.
neregistrovaný "Milo"
5. 7. 2005 22:04
Re: MODRÝ ĎÁBEL
mas recht. hlavne u nas. ale ten kto si pameta gt40, tomu to urcite vadit nebude.
neregistrovaný "Johny"
10. 7. 2005 23:09
Re: MODRÝ ĎÁBEL
Ten susedov ford. OT mas pravdu, ale bol by som rad keby aj europa vyrabala auta podobneho typu. Nielen pocuvat Ferrari,lambo, maserati atd. Potrebujeme neobycajne auto od obycajnej znacky. Prikladom su Corvette, viper ci mustang. Co sa v eu moze podarit je peugeot 907. A este stale dufam ze aj skoda tudor sa zacne vyrabat...(len pre zvedavych, ano verim ze aj skoda je schopna vyrobit nieco stylove a rychle a nepotrebovali by ste na to 100,000eur ako u bentley)
neregistrovaný "honza"
5. 7. 2005 01:08
Re: trochu zpozdeni...
rekl bych tak 60 let)) si povime za dalsich 50 az 60 let, kdo si vzpomene na MODREHO DABLA a kdo na CERVENEHO
ps: dabel byl vzdy cerveny
neregistrovaný "rasto"
5. 7. 2005 03:50
Re: trochu zpozdeni...
ano, mas pravdu. GM by zniesli cervenych zo sveta. ale len vykonovo. urobit auto, problem nie je a zvlast u gigantu GM. ale poniektori tu nechapu podstatu toho, co si napisal. ano, cerveny konik je akasi modla, a nikto nemoze povedat, ze to tak nie je. ale GM je GM, a tej vasej cervenej modle moze riadne podkurit. takze niektori by sa mali viac zamysliet na slovami, ako hned si namyslat, ze na cervenych nikto nema. ma, ale nie v tradicii sportovych aut. pekny den.
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 11:42
Re: trochu zpozdeni...
Ale samozrejme ze chapou - proste nesouhlasi. Tohle asi nechapes ty.
neregistrovaný "rasto"
5. 7. 2005 15:13
Re: trochu zpozdeni...
aj keby sme s tym akokolvek nesuhlasili, neovplyvnime to, ked sa GM tak rozhodne. to je jasne.
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 15:21
Re: trochu zpozdeni...
Nesouhlasim s tvrzenim, ze kdyz se GM rozhodne, tak za tri roky smete Ferrari.
neregistrovaný "quoteus"
5. 7. 2005 23:12
Re: trochu zpozdeni...
ja jen na okraj pripominam, ze GM vycouval z partnerstvi s Fiatem (mimojine majitel Ferrari coz velebitele "cerveneho dabla" mozna ani nevedi a kdyby nevycouval, tak stejne tak jako ford vlastni jaguar, tak teoreticky mohl GM vlastnit v budoucnu ferrari...ono je zamest a zamest ))
neregistrovaný "Primera"
6. 7. 2005 08:17
Re: trochu zpozdeni...
Pozor omyl!! Ferrari a Maserrati neboli súčasťou opcie GM -Fiat.
neregistrovaný "Johny"
10. 7. 2005 23:12
Re: trochu zpozdeni...
spravne, preto aj vycoval, o to im hlavne islo a italiany s nimy vydrbali.
neregistrovaný "Gembala"
5. 7. 2005 11:25
Re: trochu zpozdeni...
Přesně tak, Porsche okupuje nejkrásnější sporťák. 911 v červené barvě je užasná. Nemyslíte?
neregistrovaný "sepo"
5. 7. 2005 17:13
Re: trochu zpozdeni...
smete ferrari ...co to mumlas americania nevedia robit auta a ak to pojde takto dalej tak sa ani nenaucia ... humus interiary ...na to aby mali 300koni musia mat 8 litrovy motor hemmi v8 /zastarale pani naozaj 2 ventily na valec / ...a akorem toho nevedia robit podvozky /mustang ma stale tuhu napravu zadnu .....haaaaaaaaa haaaaaaa dementi/ ... a ked uz niaky spravia /saleen/ tak im ho ladia volade v europe/uk/ .... americania so narod povrchnych egoistov a take su ich auta .... povrchne .... silnyy motor ale jazdne vlastnosti ..... pekne auto ale interier ....... zabudnite na ameriky /stare ano to ano ale nove max. hummer.. to uz zase neni az tak nove ze ..... wrangler ..ale stary .... ford GT ..... a uz ma niak nic nenapada co stoji za zmienku
neregistrovaný "Milo"
5. 7. 2005 22:12
Re: trochu zpozdeni...
s tymi interiermi a motormy mas tak trochu pravdu. 90 roky bola dost bieda, bolo to este vidiet aj v tomto storoci. Ale uz to tak nie je. bola bieda ze luxusne auta pouzivali pristrojovky z lacnych aut atd. Ale, dobre si pozri co sa teraz deje s americkymi autami. nadherne interiery. super design. prikladov ti mozem dat kolko len chces ... a, smej sa kludne tuhej zadnej naprave. a potom si porovnaj ceny aut ako corvette alebo mustang s autami v CR/SR.
neregistrovaný "rasto"
6. 7. 2005 05:23
Re: trochu zpozdeni...
mne nestojis za zmienku ty. poznas styri americke auta, aj to len z obrazkov a vsetky si vlastne utopil v tvojich nezmysloch. a mimochodom, za zmienku nestoji ani tvoja gramatika.
neregistrovaný "Dusan"
6. 7. 2005 21:06
Re: trochu zpozdeni...
Kdyz uz jsi se narodil jako blbec a nerozumis autum ani za mak, tak to alespon nemusis roztrubovat do sveta. Problem je v tom, ze ta tebou opovrhovana 5.7V8 Hemi ma pro sve urceni (velke luxusni vozy) lepsi parametry nez cokoliv vyrabeneho v Evrope s vyjimkou dvanactivalcu co stoji trikrat tolik. Zkus si treba najit krivku prubehu vykonu v zavilosti na otackach a porovnej s tim souvisejici kroutici moment treba s typickou evropskou 4.2V8 montovanou do nejdrazsich modelu Audi. Pak zjistis ze se ten evropsky osmivalec vubec nechyta.
Americke auta maji velke objemy, protoze to Amikum vyhovuje a mohou tak delat motory pro pohodovejsi styl jizdy, ktere se nemusi tak zoufale vytacet do otacek aby z nich byla alespon troska vykonu. Navic a to se malo vi, maji americke velkobjemove motory vyrazne nizsi spotrebu nez srovnatelne velke evropske motory a tudiz i v teto oblasti maji co rici. Nikdy jsem napriklad nedokazal ject s jiz zminovanou Audi 4.2V8 jako s tou "zastaralou" 5.7V8 Hemi pres jeji podstatne vyssi objem. Jo a priste se ten nazev nauc alespon spravne napsat, zadne dve m tam nejsou.
neregistrovaný "honza"
5. 7. 2005 01:21
co bude za 5 let??....asi 1500k
jinak je to docela mazec, kdyz se celkem bezna dava do ostrych modelu stredni a vyssi stredni tridy motor o 300-400k(M3,M5,WRX STi, nova GTA,RS4 a 6, AMG mercedesy), baby supersporty maji dnes kolem 500k a supersporty 600 a vic!! tohle "plytvani" vykonem zacina byt trochu absurdni, nemyslite?
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "wolff"
5. 7. 2005 07:26
Re: co bude za 5 let??....asi 1500k
Můžu něco říct? Můžu něco říct?Můžu? Můžu? No dobře. Já sem nikde nenapsal, že GM není schopné vyrobit auto s výkonem 1000 koní. Klidně s výkonem 10000 koní. Ale o tom to přeci není. Auto dělá podvozek, auto dělá převodovka, auto dělá motor, průběh točivého momentu, kultura chodu atd, atd...Opravdu si někdo myslí, že Corvetta se stejným výkonem jako Ferrari bude mít na okruhu stejný čas jako to Ferrari? Nebude, protože Ferrari má v simbióze všech komponentů auta obrovský náskok před ostatními a to jak v technologii, tak také v komplexním nastavením. Tomuto nemůže nic konkurovat, ani Porsche, ani Lambo. kdo to nevidí, jeho problém... Tak a pokud někdo četl hodnocení třeba Viperu, tak to prostě není supersport, je to prostě jen musculaturní America, ale ne supersport. Může být i na rovince rychljší než FERARRI,a le ne na okruhu. (Bavíms e o seriovkách a ne o tom, že si někdo dá půl roku práce, podaří se mu naladit podvozek a pak náhodou na okruhu zajede rychlekší čas než Modena). Co se týká poznámnky ojhledně Quattra a testu v německém mediu, NO COMMENT. Toho jsou schopni jen úplně (teď by tady bylo slovo, které má něco společného s mastnotou) Němci.
P.S. stačís e podívat na 6 let zpět do F1...A víme o čem mluvíme. Všichni chtěli porazit FERRARI, ne že ne, ale nepodřilo se to...až podělanými pravidly...
AROUKH, pokud vím o tom GT40 sme se už bavili, ale mám takovej pocit, že s tebou nemohu souhlasit, musel bych prolést net, jestli máš pravdu,a el mám takový pocit, že skutečně GT 40 nikdy na okruhu Ferrari neporazilo,a lespoň ne v offic. závodě...
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 11:50
Re: co bude za 5 let??....asi 1500k
Je LeMans dost oficialni? A ctyrikrat za sebou? (1966-1969) To mas teda slusny mezery ...
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 11:53
Re: co bude za 5 let??....asi 1500k
Nemyslim si, ze na Ferrari NIKDO nema. Tim spise si to nemyslim o Lamborghini ci Porsche. Myslim si, ze na nej (a napriklad prave na to Lambo) nema DO TRI LET nekdo, kdo ma nulove zkusenosti. (Nechci ti cpat svuj nazor; pisu to pro pripad, ze by mi tvuj nazor chtel podsunout nekdo z "oponentu". :o)
neregistrovaný "wolff"
5. 7. 2005 13:14
Re: Ford GT 40 vrs Ferrari...
No abys mi neříkal, že mám mezery, sem si to teda našel...Já věděl, že to nebylo tak jednoduché...Tak ano porazili Ferrari, ale jen jednou a to po 3 letech neúspěších vyhrály tyto Fordy vyvýjené v Evropě (Bůh ví, kdo na nich všechno tenkrát pracoval) v Le Mans...Je možné, že v té době byly Ferrari na výběhu a byl připravován úplně nový model, nebot Fordy se o toto vátěztví (všechny 3 místa na bedně) snažil přes 3 roky...Snad je to jasné...Takže se na to pěkně nadřel a už to nikdy nezopakoval... Oky? Jo apokud vím tak nová GT 40 byla koncipovaná jako konkurence pro Modenu, takže taky žádný zaázrak, či supersport, tím nesnižuji jeho kvalitu, moc se mi líbí, kdyby nebyla Modena, tak yb to byla jistě moje první volba...
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 13:59
Re: Ford GT 40 vrs Ferrari...
GT vyhralo 4x. Psal jsem ti to v predchozim komentari; a ty si to neumis ani dohledat? Zkus to ZNOVU & LEPE. :o)) "Fordy vyvýjené v Evropě (Bůh ví, kdo na nich všechno tenkrát pracoval)", "Je možné, že v té době byly Ferrari na výběhu a byl připravován úplně nový model," To je argumentace 5. tridy ZS. (A nepostavili GTcko nahodou lidi od Ferrari.) Ad "vybehovy model" - to je samozrejme non-sense; a kdybych na ten vesely nesmysl pristoupil, tak musim konstatovat, ze se jim to moc nepovedlo, protoze po GT prevzalo zezlo v LeMans Porsche. Ferrari 360 Challenge Stradale je podle tebe nejspis $hit. Jinak si neumim vysvetlit to tvoje "zadny zazrak". Stradale stoji/stalo o $45k vic nez GT a jak se rika dostalo na frak. Nechci byt prilis osobni, ale "zadny zazrak" sedi spis na tvuj prispevek. (O tom LeMans uz radeji nebudeme mluvit, ano? Jako zes' to nerekl. :o)
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 14:04
Re: Ford GT 40 vrs Ferrari...
Kdyz porovname GT s nastupcem Modeny, s F430, je GT porad rychlejsi, ma klidnejsi podvozek. Nicmene tady uz Ferrari celkove vitezi, protoze ma presnejsi razeni, celkove je zpetna vazba auta lepsi. Navic ma prostornejsi a promakanejsi/kvalitnejsi interier. Ale F430 stoji o $50k vic nez GT.
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 14:05
Re: Ford GT 40 vrs Ferrari...
[F430 ma presneji rizeni]
5. 7. 2005 08:55
JE PORSCHE JE PORSCHE
PORSCHE je SUPERIKONA, král králů, legenda navždy. Navíc s přiměřeným nasazením dosažitelná. Pak je MODLA MODEL, a to jsou výrobky FERRARI. Dosažitelné poměrně obtížněji. Jestli je na okruhu rychlejší F30 o půl sekundy je jedno jak málo co, vyhrály to obě dvě značky už dávno. A pak je jěště ten FORD GT - a jestli tu někomu nejde při vyslovení tohoto jména mráz po zádech, tak nemůže milovat auta. Dnes ti i tvoje PC s pořádným programem vypočítá potřebné naladění podvozku do 2 vteřin... Vyznávejme aktuální legendy - Porsche (jako já) a Ferrari - jako pár ostatních, které sešroubovávaj kousek od tvého bydliště. Vedle toho buďme rádi, že do supersportů chce zasáhnout někdo ve Státech a ne někdo še šikmejma očima, nebo tu budeme číst, že nejlepší supersport je 10ti letá Honda Civic s vejfukem napříč auta a kolama širokejma jako zadek bojovníka sumo. Tak já Corvettě fandím. Přičemž bych nebyl nikdy nevěrný 911cce. Neboť takováto láska je láskou navěky...
Rozbalit vlákno
10
neregistrovaný "Michal H"
5. 7. 2005 09:59
Re: JE PORSCHE JE PORSCHE
Šikmáči do toho šli opravdu už před 10 lety... A maj to auto dodnes, akorát je ještě rychlejší a ještě lepší než před těmi 10 lety. Na okruhu je rychlejší než Modena... A je to Honda... Ale taková legenda to nebude nikdy a nikdy o ní lidé mluvit nebudou... Jenom ti, co vědí...
A právě proto, že u některých značek ladí podvozek podle dvouvteřinového počítače, nikdy nemohou být nejlepší! A to platí nejenom o supersportech... A platí to o Corvettě, Viperu... GT40 je celkem povedená výjimka.
neregistrovaný "Gybby"
5. 7. 2005 10:25
Re: JE PORSCHE JE PORSCHE
Souhlas, Porsche je největší legenda všech legend, superkvalitní superrychlý auto s nejoriginálnějším designem automobilovýho světa! S 911 si můžeš v klidu dojet pro rohlíky, kdežto motej se někde ve Ferrari. BTW Wolfgang Rother se na DSF v Motorvision docela divil, když při testu Scaglietti zjistil, že nedoléhá pod sedačkou kobereček a švy na přístrojovce jsou šikmo šitý. Ferrari je prostě nafouknutá bublina, legenda, která žije z tradice a ne z rozumu. Italský auto nikdy, možná jsou hezký, ale to je tak všechno, auto, který montujou opálený lemplové nechci ve svý garáži!!!
neregistrovaný "Michal H"
5. 7. 2005 12:39
Re: JE PORSCHE JE PORSCHE
Není legenda všech legend. Je jenom dokonalé. To je rozdíl. A 911 není supersport, to je "jenom" vynikající sportovní vůz. Kdežto Ferrari se posunulo již se základním modelem F430 mezi supersporty. Takže je to srovnávání jablek a hrušek. Žádné Ferrari není na denní ježdění. V Carreře GT si už pro rohlíky tak lehce taky nezajedeš - to už je supersport.
Wolfgang a jemu podobní hodnotí vozy tradičním německým způsobem - vemou šupleru a jdou měřit a jak to nemá spáru takovou nebo objem kufru takový, a nemá to v sérii ABS, ESP, EBD, DSC, KAF, IOP, MSC, PDC, tak to není auto... Sportovní auta jsou především o emocích... ne o dokonalosti.
Taky bych si koupil 911, ale byla by to volba rozumu a taky bych si ji kupoval s tím, že nekupuji supersport. Tím ale nechci říct, že Porsche není o emocích! Jsou to ale jiné emoce, "dokonalé emoce". Dofám, že je to pochopitelné.
Ferrari není bublina, je to legenda a tradice. Na tom není nic špatného... A taky to není auto pro každého jako 911. Podle toho stojí, podle toho stojí provoz auta, podle toho je i lehce nedokonalé a proto je jiné než ostatní...
Porsche a Ferrari = jiné vozy pro jinou skupinu lidí.
neregistrovaný "wolff"
5. 7. 2005 12:57
Re: JE PORSCHE JE PORSCHE
GTI, ten příspěvek poslední byl dost dobrý...Dá se skoro souhlasit. Souhlasím s tím, že má Porsche klasické tvary, ale také je potřeba si uvědomit, že to není superspoert s vyjímkou Porsche GT. Pro smíšky...Klidně se budu v F 430 motat po městě, když na to budu mít, stejně jako bych se tam motal s 911. rozdíl bude jen v tom, že bduu víc vidět a víc slyšet a budu se možná pohybovat krapet rychleji... Gybby NO COMMENT. Kolik si toho najezdil ve Ferrari, nebo aspoň naseděl? Švi šikmo? Promiň ale opět to musím napsat. Si D.E.B.I.L., když zde prezentuješ názory někoho, kdo je placený koncernem VW a nemáš vlastní názor a úsudek. je mi tě líto...Škoda, že Němci nevyhráli válku...Měli bysme to bez dohadování...(a já bych tady nebyl...
neregistrovaný "Gybby"
5. 7. 2005 14:27
Re: JE PORSCHE JE PORSCHE
* seš ty, když napíšeš švi (ve škole mě učili švy...).A ten šev a nedotáhlej kobereček jsem viděl na vlastní oči, takže je to můj názor.Toho Wolfganga jsem dal jako příklad, protože je to podle mě člověk, kterej o autech něco ví a málokterej smrtelník se sveze a má možnost porovnat tolik aut, jako on! PS:Jestli není třeba GT2 supersport, tak nevím, podle mě je to sakra ostrý auto...
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 14:34
Re: JE PORSCHE JE PORSCHE
Technicka: Jestli jsi ty vodflakle svy videl na vlastni oci, tak to asi asi neni jenom "tvuj nazor"; to uz je potom fakt, ne? (Tim chci rict, ze to ma uz o neco vetsi vahu. :o) Ale GT2 IMHO opravdu neni supersport.
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 13:17
Re: JE PORSCHE JE PORSCHE
Nevim, jak Nemci merej (zato vim, ze Porsche je nemecke), ale pod zbytek se klidne podepisu. :o)
neregistrovaný "honza"
5. 7. 2005 14:27
Re: JE PORSCHE JE PORSCHE
souhlas
neregistrovaný "petrt"
5. 7. 2005 21:19
Re: JE PORSCHE JE PORSCHE
Neznám nikoho co si koupil Ferrari pro jeho luxusní interier nebo kvalitu kůže. Takovej zákazník si koupí AMG SL65. Dostane superkvalitní luxusní interier, vynikající kvalitu zpracování a megavýkon. Ale radost z jízdy v balení neni. To pak musíš oželet ten šev a kobereček.
neregistrovaný "neran"
5. 7. 2005 19:03
Re: JE PORSCHE JE PORSCHE
sakra ty mi mluvis z duse!!!
5. 7. 2005 13:32
V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
911ka je pro srdcaře, s citem pro křivky a legendu - je milá, Král králů. FORD GT je pro srdcaře a´la US - těžký, hrubý, famózní (jako USA) a Ferrari - pro rychlé movité tak trochu kýčaře... Vedle toho je také Lambo, které je pro sebestředné nesrdcaře co milují supervozy a neví jak na to. Též je tu Aston, a toho koupí znalec s velmi pokročilým vědomím klasy... A pak je tu... Končí to u Logana - ten je pro trochu jiného srdcaře, pro trochu jiného znalce klasy, také s kontem, ovšem úsporněji vytvářeným než konto toho, co ráno projíždí Astona... P.S. Jednou se tu upíšeme...
Rozbalit vlákno
29
neregistrovaný "Michal H"
5. 7. 2005 13:38
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
Škoda toho Lamba - víme kdo ho zkurvil...
neregistrovaný "honza"
5. 7. 2005 14:13
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
tady mas jednu srcarku v Porschi jo nejezdi v 911..ale co.
[odkaz]
neregistrovaný "Gybby"
5. 7. 2005 14:36
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
je to sice boxster, ale to neva....každopádně musí bejt tahle poloprostitutka docela šikovná, když jí ten její slinta koupí takovýhle autíko...Každopádně je to pěkná blbka, když trdí, že to je holčičí auto...Holčičí auto je a bude Punto....
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 15:04
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
neznam ji, takze nevim, jestli je blbka (podle TV to vypada ze jo), kazdopadne je hodne pekna; a s tim Boxsterem ma navic IMHO pravdu - videl jsem zebricek, kde bylo top-less Porsche vyhodnoceny jako sedmy nejprihratejsi auto (samotnej Boxster by se IMHO umistil jeste "lip" :o))
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 14:31
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
no to je zase naklad :ox
5. 7. 2005 18:02
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
Cením reakci Ale je to tak - zejména u těch majitelů Ferr...
neregistrovaný "petrt"
5. 7. 2005 22:35
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
Co máš proti majitelům koníka?
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 7. 2005 00:05
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
Ma proti nim to, ze Ferrari ma k VW dal nez Porsche. Vsechno ostatni si cuca z prstu. Je to smutny, ale casem si zvyknes.
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 7. 2005 00:09
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
Tipuju, ze tobe (protoze ses ozval, coby majitel Ferrari, ktery by ty jeho nesmysly mohl zpochybnit (pokud jim tu nekdo veri)) rekne neco jako ze jsi cestna vyjimka. Nejspis zna totiz tolik majitelu Ferrari a vozu dalsich zminenych exotickych znacek natolik dobre, ze zna jejich charakteristiky. Bude nasledovat nejake to "usmireni", smajliky a palce nahoru.
neregistrovaný "petrt"
6. 7. 2005 02:19
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
On GTI tu má někdy i docela trefné příspěvky, jeho zaujetí proti všemu co neni Germany je ale dost hrozný. Navíc třídit lidi podle typu a značky auta je docela ubohé. Normálně jezdim v Laguně combi nebo VW Transporter tak by mě zajímalo jakej sem teda typ. Podle GTI....
6. 7. 2005 20:14
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
Nebuď tak neomaleně kritický - to co jsem napsal není nesmysl... Můžem tu zahájit diskuzi, co vede lidi ke koupi Ferrari... Co tam popíjíš
neregistrovaný "petrt"
7. 7. 2005 12:56
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
Mě k koupi vedlo hlavně to že od malička pro mě byl každej červenej sporták Ferrari. No za komačů aby ne. Navíc táta dělal na hotelu a tak sem tam vždy do garáží chodil na čumendu když něco přijelo. Od autobusáků tam kupoval marky a za ně burago k vánocům. Hádej jakou značku. Původně mě teda nikdy nenapadlo že na něj někdy budu mít. Docela sem přemýšlel o Oplu Speedster, vypadá skvěle, jezdí dobře a cena dobrá. Samo že červenej. Jenže pak se dost zadařilo, obchod se rozjel a splnil sem si sen. Nejezdím s tím machrovat na Václavák. Ted se chystám do Dubrovniku, jasně že ne po dálnici.
neregistrovaný "mates"
7. 7. 2005 13:32
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
Koupil jsi novy nebo po nekom?
neregistrovaný "petrt"
7. 7. 2005 14:00
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
Ojeté, 2000, dovoz z USA. Byla to velmi výhodná koupě z puzůstalosti. zhruba za 2/3 zdejší ceny, až sem se divil. Nové je mimo moje možnosti.
neregistrovaný "mates"
7. 7. 2005 16:47
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
JasneJen me to zajimalo, protoze spousta lidi koukne do ceniku novych a ziska dojem, ze je to nesplnitelny sen. Ja jsem se jen zbezne podival na ojete a neni to tak strasny (je to dost, ale ne priserne moc ). Velmi ocenuju odvahu a odhodlani pri plneni snu!
neregistrovaný "petrt"
7. 7. 2005 17:12
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
Původně jsem chtěl 355, tu seženeš i v Evropě za dost slušnou cenu. Ale když mohlo být lepší za stejné peníze.... Nedovedeš si představit ty nervy než to sem přišlo. Mám tam bráchu, zařizoval to, ale já auto viděl jen na fotkách a musel ho zaplatit předem.
7. 7. 2005 17:18
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
Pamatuji si, už jsi o tom psal.. jo, cením rozhodnost a tah jít za svým snem.
neregistrovaný "petrt"
7. 7. 2005 17:35
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
Tak to by jsis měl pořídit 911 Ten chlápek co mi dělá auto tam minule měl 911 v nějaké úpravě Ruff nebo tak nějak. Bylo to už dost staré, ale naprosto dokonalé. Teda až po F, to je jasný.
neregistrovaný "mates"
7. 7. 2005 18:00
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
GTImu staci GTI se skotskou kostkou na sedackach
7. 7. 2005 18:55
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
Mně stačíš ty
neregistrovaný "mates"
7. 7. 2005 20:50
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
Ale, ale, takhle na verejnosti? Jeste prijdeme do reci
7. 7. 2005 18:57
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
Už jsem tu psal, že není nic fádnějšího, než mít auto svejch snů v garáži... P.S. Vím, vím, 911 se dá koupit za milion... Až na penzi. Jestli se jí dožiju
neregistrovaný "mates"
7. 7. 2005 17:58
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
Uz nejakou dobu prozivam tohle dilema jestli podstoupit ty nervy. Mam moznost sehnat E-Type, samo v emerice, ale zatim vzdycky kdyz uz se mam rozhodnout, tak radsi zacnu resit neco jinyho jen abych nemusel byt chlap Snad to jednou dokazu jako ty
neregistrovaný "petrt"
7. 7. 2005 18:07
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
U toho vůbec nesmíš myslet. Jak jinak by jsi mohl koupit auto kam nacpeš dva lidi, karton piva a ponožky se spotřebou liazky za cenu bytu v Praze? Rozum musíš vypnout. Jinak koupíš oktávku TDI. Ale ten Jag.... na kolik a v jakém stavu přijde?
neregistrovaný "mates"
7. 7. 2005 20:54
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
Co vic taky od auta chtit, ne? Ted jsem to nejakou chvili nesledoval, ale cca pred 3-mi mesici se dal sehnat rozumny kus (samo ne v te nejlepsi motorizaci) v celkem dobrem stavu, novejsi rok vyroby s minimalnimi "ami" upravami okolo 8000$. Ja bych chtel se coupe, takze bych to mel jednodussi. Cabria jsou strasne drahy.
neregistrovaný "Yaroukh"
8. 7. 2005 01:00
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
a nemaj ty genialni zadni dvere :o)
neregistrovaný "mates"
8. 7. 2005 07:56
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
Jasne Nedavno jsem slintal v Brne v Jagu, maj tam jednoho vystavenyho
neregistrovaný "Mr.modena"
7. 7. 2005 18:30
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
Když jsi měl takovou příležitost, tak to je samo. F355 je prý navíc náročná na údržbu. Kamarád z Norska minulý týden koupil 348TB tak se taky těší až mu jí dovezou domu.
6. 7. 2005 20:18
Re: V SRDCI ASTON - V OČÍCH LOGAN
Yaroukh se to sice pokusil neuměle zformulovat za mně, což si tedy mohl odpustit, ale pokud se toho zhostil, tak zcela špatně. Proti majitelům Ferrari nemám vůbec nic, naopak jsou mi sympatičtí, neboť se rozhodnou ke koupi jednoho z nejlepších aut na světě. To nahoře nebylo myšleno nijak hanlivě...
neregistrovaný "ZZ"
5. 7. 2005 15:43
Rasismus
2 GTI a Gybby: Vy dva jste pěkný rasisti, podle toho co píšete. A není to poprvé.

2 all: Ford bude dycky jen obyčejná Fordka. Stejně jako se VW Phaeton NIKDY nedostal mezi luxusní limuzíny, tak se ňákej Ford nedostane mezi supersporty. Pořád to bude "jen obyčejnej" Ford. Ostatně ono i s tím Porsche to přestává být tak horké. Porovnejte pocit, když na ulici vidíte 911ku a když vidíte jakékoliv Ferrari. Porsche je okoukaná nuda, ale stejně se ohlédnete. Kdežto u exotických vozidel, jakými právě např. Ferrari, Lambo, Aston nebo Bentley jsou, smotáváte jazyk 5 minut... A v tom jsou rozdíly u těchto tříd. A ne jen o výkonu a naladění podvozku atp...
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "Michal H"
5. 7. 2005 15:56
Re: Rasismus
neregistrovaný "Yaroukh"
5. 7. 2005 15:58
Re: Rasismus
Ford samozrejme nikdy nebude vic nez Ford. Stejne jako Ferrari nikdy nebude vic nez Ferrari. Nekomu vadi, ze GT, ktere ma nekolik skalpu Ferrari, ma stejnou znacku jako Fiesta. OK. Jinemu zase muze vadit, ze vzpinajici se byl Lamborghini se vzpina u me ve sklepe na kotli. IMHO je oboji irelevantni. Dve poznamky na zaver toho meho cintani: 1) Mozna uz se to zmenilo, ale v dobe, kdy jezdil MS s Benettonem Ford, byl Ford udajne historicky nejuspesnejsi automobilkou v motosportu vubec. 2) Ve vyctu tech klenotu na zaver sveho prispevku jsi vynechal jediny, ktery se nemusel schovat pod ochranna kridla nekoho z tech "obycejnejch": Porsche. Automobilovej klenot vyrobi kdekdo; ale neni tak snadny vyrabet klenoty za takovy penize, aby vubec nekoho zajimaly. (A co se me tyce, mne se ten tolik opovrhovanej Phaeton libi hned po XJ nejvic; ale to je asi tim, ze se nepohybuju mezi lidma, kde se hledi na image, takze se ji nemusim zaobirat. :o)
mej se
neregistrovaný "ZZ"
5. 7. 2005 16:09
Re: Rasismus
Jak už jsem napsal. To není o tom, že by byl Phaeton ošklivý, špatný, nedokonalý. Jen je to prostě folxfágen. Mít Jag v garáži je něco jiného, než tam mít VW. Ať si je ten VW technologicky dále, ať klidně stojí víc, ať má lepší výkon a nižší spotřebu... to logo mu ale nikdo neodpáře, logo s puncem "masovosti". Stejně jako mít v garáži Boxstera není rozhodně srovnatelný jako tam mít F430 Spider. To jsou ty rozdíly... A ten výčet nebyl ultimátní, kdežto náhodný. Kdybys četl pozorněji, všiml by sis toho "např." Rovněž ti přeji krásné odpoledne v tomto deštivém dni....
neregistrovaný "Gybby"
5. 7. 2005 16:40
Re: Rasismus
Aha, takže Jaguar, kterej patří Fordu (nejmasovější z masovejch výrobců, průkopník pásové výroby )a ve kterym můžeš mít i přímo motor Ford 2,7 TDCi (ze spolupráce s PSA!!!), Ti přijde ušlechtilejší než VW? Phaeton je sakra kus dobrýho auta, seděl jsem v něm vloni v Ženevě asi 15 minut a byl jsem úplně uchvácenej, bohužel se na světě najde moc omezenejch lidí, který daji na všeobecný povědomí a pod puncem masovosti maji zafixovaný nekvalitní auto. Já bych o něm vážně uvažoval, pokud bych byl ve vatě... A ještě k tomu Porsche: GT2 jestli neni supersport, tak co tedy je: keramický brzdy, 340 kW, 620 Nm, z 0-100 za 4,1 (F550 Maranello 4,4s) !!! Dáš rám do kabiny a můžeš s nim jet na ovál... Nejsem žádnej rasisty, jak píšeš, jen tvrdim, že Porsche je kvalitnější než Ferrari (vem si statistiky spolehlivosti), má flair a image.
neregistrovaný "ZZ"
5. 7. 2005 17:02
Re: Rasismus
2 Gybby: Každej někoho vlastní. Tak to už holt dneska je. Pokud bys to chtěl dělit takhle, tak by ses nikam nedostal. Nebaví mě opakovat neustále to samé dokolečka, proto tě odkazuji na moje dřívější příspěvky. Pokud v tom nenajdeš myšlenku, je mi to líto, ale nevím, jak jinak ti to vysvětlit, abys to pochopil. Masovost se nerovná nekvalitní, ale masový, oslovující masy, opak od slova individuální. Umíš česky? Potřebuješ výkladový slovník? Stejně tak neříkám, že Porsche nevyrábí supersport, jen říkám, že je to "nuda", co se pořád opakuje. Navíc GT3 si můžeš rovnou s rámem koupit, jen to, tuším, nemá homologaci pro jízdu na veřejné komunikaci. Bohužel ale Porsche není jen o GT2, GT3, nebo Carreře GT. Je to také o Boxsteru a Cayenne. A to už nejsou důvody k otáčení hlavou. Jestli nejsi rasista nevim, každopádně se tak vyjadřuješ (opálený lemplové=Italové). A ad nafouknutá bublina - co je potom Porsche? Dvě nafouknutý bubliny? Jedna ve druhé? Uvědom si, že Porsche si koupí ten, kdo nemá na Ferrari
neregistrovaný "Gybby"
5. 7. 2005 17:34
Re: Rasismus
já nevim jak ty, ale já se pokaždý, když minu Cayenne, podívám do zrcátka, co je to za verzi, je to prostě Porsche, ale jiný...Je to o tom, že Porsche využilo mezeru na trhu a šup ho tam, je tam Cayenne, kterýho prodali už 100 000 a o tom dnešní svět je, umět využít nápadu a vydělat na něm. To je totiž o marketingu, o image, která značku buduje. Spoustě lidí udělá obrovskou radost i ten tebou opovrhovanej Cayenne nebo Boxster. Já mezi ně patřim, Cayenna bych nechtěl, protože tahle třída není můj šálek kávy, ale Boxster je něco, co prolomilo u Porsche tradici a dokázalo zabodovat. A to vysoce cenim, teď přijde Caymann, kterej bude taky krásnej a přitom individuum. Víš, ležel jsem u Holubovskýho v Ruzyni na showroomu Ferrari pod Enzem a okolo docela dost dlouho, abych si omrknul auto za 25 miliónů a musím říct, že bylo zajímavý, ale nekoupil bych si ho. A víš proč? Protože když ho dneska někde obrovskou náhodou potkám, tak vím, že ho řídí nějakej Pergl, pražskej advokát a bůhví co je ještě.A to nechci, to totiž není o individualismu, ale o ztrátě soukromí. Když přijedu do Prahy na Václavák v nojnelvru, tak jsem v poho a nikdo neví, čí je. Seš ubohej, když tvrdíš, že Porsche si koupí někdo, kdo nemá na Ferrari. Víš, že je nějaká Carrera GT a kolik stojí? Asi seš čtenář Speedu, ale tam moc rozumů nevyčteš...
neregistrovaný "ZZ"
5. 7. 2005 17:45
Re: Rasismus
Hele, já přeci netvrdím, že Boxsterem opovrhuju. Jen to není 100% Porsche v pravém smyslu. O derivátu z Touaregu už ani nemluvě. Tahle auto jsou o individualitě. Jsou o zájmu lidí. Když na to nemáš a chceš soukromí, kup si Porsche, nebo RS6. Splyneš s okolím. Je to o celém přístupu k životu, o životním stylu, o image. Stejně jako SLR McLaren. Taky ho neprodají kde komu. Prvním krokem k jeho pořízení je vyplnění imageového dotazníku.... BTW vidím, že patříš mezi lidi, kterých je tu plno a kteří neumějí číst pořádně. Kdyby tomu tak bylo, tak bys v mém minulém příspěvku viděl zmínku o Carreře GT a nemusel bys tedy pokládat otázku, zda vím o její existenci. Tu poslední větu jsem měl dát do uvozovek, aby to bylo pochopitelné i pro tebe Speed jsem si koupil jednou a pro utvoření náhledu mi to stačilo. Barevné fotky s palcovými titulky mě neobohacují PS: Na Václavák si jezdi, čím chceš. Stejně tam nezaparkuješ
neregistrovaný "Gybby"
5. 7. 2005 18:05
Re: Rasismus
ale já a předpokládám ani ty si takový auto jako je Porschce, Ferrari, RS6 a SLR nikdy nekoupím, takže jsou tyhle polský kecy bezpředmětný...já si se svym autem vystačim a nepotřebuju si nic dokazovat.S tou Carrerou jsem to psal proto, že jsem reagoval na tvuj absurdní příspěvek o chudáku, co nemá na Ferrari a musí si koupit levný Porsche...
neregistrovaný "ZZ"
5. 7. 2005 18:18
Re: Rasismus
Vzhledem k tomu, že nejsem z Polska, tak jsi měl napsat "polopolský". Bezpředmětný nejsou, protože nám oběma pomohli ke zjištění názorů jiných lidí na stejnou věc a tím pádem nám to mohlo něco dát. Já např. zjistil, že až uvidím Enzo na CZ RZ, tak ho na 90% řídí ňákej Pergl, pražskej advokát
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 7. 2005 00:12
Re: Rasismus
Moc bych za to nedal, ze samotneych Cayenne se prodalo vic, nez novejch XJcek. Tak kde je ta masovost, co? :o)
neregistrovaný "mates"
6. 7. 2005 12:52
Re: Rasismus
Ad Phaeton: nikdo nerika, ze je to spatny auto. Jezdil jsem s nim (pravda jen cca100km) a mam odjeto neco i s XJ (cca 3000km) a z meho pohledu muzu rict, ze ten "pocit" z jizdy je naprosto odlisny (ve prospech Jagu). Mozna jsem zaujaty, nijak nepopiram, ze Jag je moje "krevni skupina", ale opravdu me Phaeton nicim neoslovil. Je to naprosto sterilni auto. Jeste jednou rikam, ze to neni objektivni, ale tenhle dojem jsem ziskal.
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 7. 2005 00:16
Re: Rasismus
Phaeton lepsi spotrebu nema. Ve tride luxusnich limuzin by ji melo mit XJ nejlepsi. (Tedy pokud se v tehle tride mezi "nejnizsi" a "nejlepsi" dava " =" a ne " = !"; coz by me zase tak moc neprekvapilo. :o) bye
neregistrovaný "honza"
5. 7. 2005 16:19
Re: Rasismus
taky si myslim ze 911 neni tak jedinecna jako F430 nebo Modena.. koneckoncu mysli si to i panove u GM, kdyz si jako meritko vzali prave Ferrari a ne nejake porsche
navic u me porsche trochu kleslo kdyz zacali delat to SUV..ktereho pry prodali pres 100.000!! takze ta 911 je uz jen takova bokovka tim samo nerikam ,ze je spatna, to ne!
5. 7. 2005 17:58
Re: Rasismus
Protože vím, co znamená rasista, mohu napsat, že se mýlíš. Nevím ovšem, co u vás na vsi chápete pod definicí "obyčejnej Ford" Vím, ale, že kdyby projel tam u vás na náměstí FORD GT, tak o tom bude záznam k místní kronice. O pocitu z projíždějícíh 911ky ti mohu napsat román... Znám také význam slova - exotický - tak snad se tam vejdeš s odřenejma ušima s "neobvyklostí". Přesto ani Ferr ani Bentley, a ani Aston nejsou exotičtí... P.S. Když tě tak čtu, nejsi ty rasista?
neregistrovaný "ZZ"
5. 7. 2005 18:05
Re: Rasismus
Kdybys věděl, co to slovo znamená, tak bys věděl, že tvé názory, které zde prezentuješ rasistické jsou... U nás na vsi jezdí jen kravský povozy a obyčejná Fordka GT by se na náves těžko přes všechna ta kraví * a bahnitou cestu dostala. Záznam v kronice by o tom nebyl, protože jediný, kdo u nás na dědině umí číst a psát jsem já a kronikáře nedělám. Tak mě tak napadá, jestli ta naše víska není náhodou rasisticky exotická?
5. 7. 2005 18:26
Re: Rasismus
Kritizovat mě můžeš za obsah mých příspěvků, ale rasismus? To sis asi něco popletl. Nebo snad máš nějaký příklad, kde jsem byl rasistický?
neregistrovaný "ZZ"
5. 7. 2005 18:32
Re: Rasismus
Najdi si v pořádném výkladovém slovníku význam. Pak si přečti své příspěvky. Pokud to dál nebude tvá makovice chápat, tak požádej velkého bratra, aby ti poradil a vysvětlil ti to. Dál k tomu vážně nemám, co říct. Věz, že jsem si nic nepopletl, jen ty neznáš správný význam toho slova.
5. 7. 2005 19:03
Re: Rasismus
Zajíčku... nechme rasismus rasismem. A věnujme se autům.
neregistrovaný "ZZ"
5. 7. 2005 22:58
Re: Rasismus
Já do toho žádný šikmooký buzny nezačal tahat
neregistrovaný "mates"
6. 7. 2005 12:47
Re: Rasismus
Nechci tady vyvolat fw, ale kterou tu "fordku" mas na mysli? To GT40 nebo Focus(nejuspesnejsi auto posledni doby) nebo Focus WRC, nebo motory Ford, ktere sveho casu okupovaly temer celou F1 nebo je to EscortCosworth nebo je to T nebo Ka nebo Mustang nebo snad mezi "fordky" pocitas i Jag,Volvo a AM? Bylo by toho asi vazne daleko vic, proto nevim co si mam predstavit pod "obycejnou fordkou"? Me osobne modry oval na kapote neurazi a dokonce si myslim, ze by to mohl byt vyraz toho, ze vis v cem jezdis
neregistrovaný "ZZ"
6. 7. 2005 13:12
Re: Rasismus
To je přesně ono. Sám to píšeš, že nevíš, kterou obyčejnou fordku mám na mysli. Fordů je totiž mraky. Neuráží mě, nejsou to špatná auta. S novým Mondeem jsem se něco najezdil a na jeho podvozek nedám dopustit. Je to o značce. Nikdo neberu Fordu jeho model T a jeho historii. Ale už od začátku je to levné auto pro co nejvyšší počet lidí. Prostě Ford. Úplně jiná cílová skupina. Copak necítíte ten rozdíl? "Mám v garáži Ford" a "mám v garáži Ferrari". Ať vyrábějí GT40, Mustanga nebo cokoliv jinýho. Je to dobře, že to vyrábějí a spousty zákazníků to najde. Jen jsou to jiní zákazníci, než ti kteří kupují Ferrari, Lamba, Porsche (mimo baby-Porsche a ala Touaregu). Tady prostě o image JDE! Takže ještě jednou a doufám, že už naposled: obyčejná fordka - automobilka produkující prioritně automobily pro široké masy, v jejímž portfoliu je x-typů a okrajově pak produkující něco imagově zaměřeného, aby dokázali najevo, že to taky umí, že mají peníze na vývoj a že za relativně nižší peníze se můžete taky dobře pobavit... jen je to pořád ten Ford s úspěšným Focusem, jak píšeš. Nic víc, nic míň.
neregistrovaný "mates"
6. 7. 2005 14:28
Re: Rasismus
Ja asi uplne nechapu tu zavadnost image Fordu Kdyz nekdo rekne, za me v garazi Ferrari tak je u me vul! Kdyz rekne, ze ma treba Ferrari Modena, tak mu rozumim. Stejne to je u Fordu. Kdyz rekne , mam Ford Focus RS, tak ho chapu. Oni vlastne ty dve automobilky jsou nesrovnatelne. Asi bysme meli porovnavat treba Ferrari a AM. Ale vazne na me nijak pozitivne nepusobi rict, ze mam Ferrari. Protoze i Ferrari ma ruzna auta, nektera lepsi, nektera horsi. Yarough to nekde vys napsal, Ford je z dlouhodobeho hlediska velmi uspesny v premiovem segmentu jakym motorsport je. Ja osobne porizovani auta kvuli zminovane image neuznavam! Nemam nic proti tomu, ze si nekdo koupi Ferrari, kdyz ho oslovi a da mu ten pozitek, ktery od auta ocekava. Nechapu ale, kdyz si ho nekdo koupi, protoze dobre zni "mam v garazi Ferrari" A posledni, vazne mas pocit, ze produkce Jagu a AM je jen okrajovou zalezitosti, aby Ford ukazal "ze to taky umi"?
neregistrovaný "ZZ"
6. 7. 2005 15:50
Re: Rasismus
Už mě to dost unavuje... čili naposledy a dál už neodpovídám. Jasně jsem psal, že kdybychom se měli bavit o jednotlivých mega-koncernech, tak se nikam nedostaneme. Jednou tě vlastní někdo, podruhý někdo jinej. Takže mi prosimtě nevykládej takový blbosti, jako že Ford vlastní Jag nebo Astona. Tímhle stylem bys nemohl vedle sebe postavit Škodu a Seat, protože bys řekl, že je to v podstatě to samé (ne že by nebylo). Ale každá ta automobilka se tváří jako samostatná. Neber to do slova a do písmene a nechytej mě teď za slovo. Hlavně už přestaň míchat hrušky s jabkama. Stejně jako je jeden koncern VW s Audi, Seatem a Škodou, a k tomu vlastní Lambo, Bentley a buhví co ještě, tak Ford vlastní jiné značky. Chceš mi tedy říci, že německý audi je dobrý qůli tomu, že je vlastní stejná firma, co vlastní Lambo! Trošku demagogie. Stejně jako tvoje přirovnávání Fordu, Jagu, AM. Teď přijde na řadu Volvo?? Když to nechápeš, tak si sedíš na drátech, nebo to chápat nechceš, nebo máš jiné vnímání světa než já. Tak to prostě chodí. Proto si lidé kupují různé věci a dávají na jevo svou osobnost pomocí image. Říkej si tomu jak chceš. Někdo má rád holky, jinej zase vdolky. Proto se tu můžeme bavit o různých názorech. A na příkladu "jak zní", když řekneš, co máš v garáži, jsem se ti pouze znažil naznačit ten diametrální rozdíl. Stejně to necítíš, tak je to jedno. A pokud si ty myslíš, že předtím než Ford koupil zmíněné automobilky, tak nevyráběli auta, tak vskutku nemám slov. Než příště něco odešleš, tak si to zkus po sobě přečíst a možná ti to dojde samotnému. Měj se hezky
neregistrovaný "Yaroukh"
6. 7. 2005 20:53
Re: Rasismus
Clovece ZZ, nespletl sis prispevek? Urcite reagujes na to, co psal mates??? 8o)
neregistrovaný "mates"
7. 7. 2005 05:46
Re: Rasismus
Ted teda opravdu nechapu cim jsem urazil tvuj jemnocit Asi mas pravdu, sedim si na vedeni a ty jediny osviceny tady ztracis cas. Tak ho opravdu neztracej
neregistrovaný "neran"
5. 7. 2005 21:19
hmm
Corvette se muze vyrovnat Ferrari jizdnimi vlastnostmi,exotikou,designem,motorem a ja nevym cim vsim.ale jednim nemuze a nikomu se to nikdy jen tak nepovede.a to je ZVUK !!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "ZZ"
5. 7. 2005 22:57
Re: hmm
Ty teda fakt nevÝš... tos trefil přesně
neregistrovaný "oz"
6. 7. 2005 07:12
Hocikdo porazi Ferri
Ja si myslim ze Ferri dokaze porazit kazda firma.staci len aby urobila a uto s porovnatelnym vykonom,ale lepsimi jazdnymi vlastnostami.Okolo toho hustu reklamu(nie bilboardy, ale clanky v novinach a casopisoch, dobre kritiky od uznavanych novinarov)a bolo by treba vyhrat Le Mans, americku Le Mans series a mat bud formulovy tim abo aspon dodavat motory.Potom by to marketing do nas pekne prepasiroval a ako nam vyseli na stenach Testarossy a 355ky, pre nase deti to bude nieco z GM(ale Chevrolet uz asi nie kedze znacku nalepili na Daewoo).Ved len staci ze:nikto nepochybuje ze Carrera GT je super auto,ale nepise sa o nej tolko ako o Modene abo Enze.A ze by to bolo tym ze nema charizmu pochybujem.Takisto ako Gallardo,GT2.. Otvorite casopis a vsade na vas vyskoci Modena.Uz ma to unavuje.Akoby neexistovalo ine auto(inak o GT50 toho bolo popisane dost,a niektori ho posunuli nad Modenu).Ferrari vsak robi dobry tah tym ze neustale pripravuje nejake vyrocne modely a sportove verzie(Stradale,FXX). A potom my obycajni ludia tie cukriky len mlsame a mlsame...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lonestarstate"
8. 7. 2005 20:39
Právo Vetta
Tak to čtu zase. Americká auta prý mají jen sílu a žádnou sofistikovanost. Kdo napíše takovýhle blábol, neví o Vette nic. Klasická C6 porazila na Nürburgringu Porsche s dvojnásobnou cenovkou a tak nevím, proč by chystaný Blue Devil nemohl dokázat na okruhu předjet Ferrari. A konkurovat Magnetic Ride Control ani Magnasteeru dodnes žádná evropská značka nemůže. To je holý technický fakt, který dělá z Corvetty vůz s kvalitnějším podvozkem i řízením.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lubos BORHYA"
24. 1. 2008 11:31
CHEWY CorweT
:-O * of ;-\ :no: JEDEME :-)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Karlowec"
24. 1. 2008 11:36
Re: CHEWY CorweT
;-) :-( >:D