Stejně jako u toho Kaipana, do kterého se dřív dával motor z Forda OHC 2.0 77kW a nyní VW koncern 1.8T 110kW. Svezení v něm.... to jsou ty motokárové zážitky. V tu chvíli je vám jedno, že v něm není topení nebo klima. Stačí první jarní paprsky a trochu suché silnice. Stejně jako na podzim, kdy jsou už proklatě dlouhé stíny. Poslední paprsky lehce šimrají. Zrádné opadané listí v zatáčkách schovává adhezi bořící podklad. Žádné stabilizační systémy, žádná elektronika. Jen ruce, nohy a hlava. Tohle je o řízení aut a o opravdové lásce. Naskakuje mi husí kůže, když píšu tyhle řádky. Řízení takových strojů NIKDY nenahradí nějaké páčky na volantu ala Citroen C5 by wire A taková auta se budou vyrábět vždy a vždy si svou klientelu najdou!
ale jestli ste nekdy videli vyrobek od male anglicke firmy, konkretne Atom Ariel... to je podobna silenost s idealnimi vlastnostmi v zatackach, ma motor z Hondy civic type-r + turbo a jako fakt mazec ale bez helmy ani pomysleni
Tohle je esence té nejklasičtější klasiky, které nemůže ublížit ani moderní interpretace, ostatně provedená nadobyčej zdařile.
Já to auto hrozně chci!!
Jo, jasně. Absolutní, nekompromisní, drzé a uhrančivé auto... ohromí tě informací, kterou ti vpaluje do hlavy, jak na něj pohlédneš - sedni a vem za mě... tvrdě...